DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cui de inchidere a usilor imbracat in plastic

costi
post 5 Jul 2004, 10:52
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Ba da ai gasit ceea ce se numea "varnish" si mai nou Termofit. Nu este insa cea mai buna solutie...


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toto
post 5 Jul 2004, 13:41
Post #32


Destul de fost membru


Group: Members
Posts: 432
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




trebuie gasit un tub tare de plastic, taiat longitudinal si lipit pe cui
cred ca e cea mai buna solutie


--------------------
Honda CIVIC 5D 1.8 Sport M/T - '07
romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 5 Jul 2004, 15:51
Post #33


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Toto, vezi ca daca pui un astfel de tub trebuie sa fie destul de subtire. Daca e prea gros, fie nu ti se inchide usa, fie daca se inchide nu se mai deschide decat daca bagi umarul in ea de pe interior.

La intalnirea de joia trecuta John si-a pus termofit. Urmeaza sa imi pun si eu (thanx John) si o sa va zic cum se comporta.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fcop
post 5 Jul 2004, 23:30
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 1 July 04
From: Bucuresti




yo sincer sa fiu nu stiu daca putem face si pune ceva acolo rezistent,eu unul mi-am pus un furtun ceva mai dur dar slabe sperante sa reziste prea mult cred ca 1 sapt si pa vorbesc de usa soferului... banda izolir la fel nu merge un plastic la fel de dur dar nici ala. daca vrem sa facem ceva schimbat yala de pe stalp si gata dar sa se potriveasca cu aia de pe usa ....tre sa ne impacam cu zgomotul care este destul de deranjant dar...e dacie poate la logansa fie mai complex. smile.gif sad.gif :shock: :?


--------------------
dacia solenza - B-54-COP
Loveste-te cu capu' de doua ori ca sa-ti dai seama...!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDoe
post 12 Aug 2004, 11:06
Post #35


Unregistered









Ma intrebam oare de ce cuiul ala are profil de T; ajuta la ceva profilul respectiv?

Oare daca i s-ar debita partea din capat, aia mai mare, oare nu ar intra ulterior mai usor o teava din plastic subtire peste cuiul ramas?


--------------------
Go to the top of the page
+
Lucian BLK
post 12 Aug 2004, 13:05
Post #36


membru blue extreme


Group: Members
Posts: 621
Joined: 20 April 04
From: Pitesti - Bucuresti




QUOTE
Oare daca i s-ar debita partea din capat, aia mai mare, oare nu ar intra ulterior mai usor o teava din plastic subtire peste cuiul ramas?


Ba da, ba da ... si poti si sa te catapultezi!
Pai la cat trag de costuri astia de la dacia crezi ca ar face ceva inutil?

P.S. Cred ca ai inteles de ce cuiul are aceasta forma!


--------------------
Renault Megane Bicorp 1.6 16V 2007
Renault Megane Bicorp
Daewoo Matiz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDoe
post 12 Aug 2004, 13:45
Post #37


Unregistered









poate ca ti se pare ceva amuzant ca am intrebat oare de ce ar fi in profil de T cuiul ala;

dar sincer sa fiu tot nu ma duce capul de ce nu era pur si simplu la acelasi diametru peste tot, ca doar usa nu se deschide longitudinal prin culizare ca la unele microbuze;

sistemul de inchidere din portiera se agata de cui si nu de capatul lui;

eu ma zis ca daca nu ar fi avut profil T si era la acelasi diametru peste tot, poate era mult mai simplu sa se imbrace cu o teava de plastic direct prin capatul lui prin presare, bineinteles o teava de plastic suficient de subtire si de dura ca sa reziste mult mai mult decat un tub termocontractabil, sau alte variante discutate mai sus.

sincer sa fiu nu ma pricep la masini, dar imi dadeam si eu cu parerea; daca incurc spuneti-mi si nu mai revin.


--------------------
Go to the top of the page
+
Marty
post 12 Aug 2004, 14:37
Post #38


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE


sistemul de inchidere din portiera se agata de cui si nu de capatul lui;


Pe bune ? Ia gindeste-te un pic: daca faci cum zici tu, inseamna ca la prima curba mai tare cazi din masina, desi incuietoarea e blocata.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Aug 2004, 14:57
Post #39


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




O analiza deductibila este cam asa:
-toate masinile au incuietoarea (zavorul) cu o forma de oprire la capat (fie ca este cui cu cap, fie ca este "sarma" profil U sub diverse forme). Deci opritorul este ceva necesar.
-opritorul trebuie sa aiba rol de oprire a deplasarii pe lungimea masinii a usii (clantaul de prindere din zavorul de pe usa impiedica deschiderea usii lateral - adica deplasarea laterala) - exact ca la zavoarele de siguranta de la usi.
- se ridica problema cand se poate deplasa pe lungimea masinii usa. Eu gasesc ca motivare: torsionarea caroseriei datorata diversilor factor (curbe, ridicari pe cric, pozitii dubioase etc), la care as adauga cotele variabile intre usa si stalp
- ma mai gandesc si la cazul de accident, cand portiera are chiar si un rol de "protapire". Daca poate iesi de pe cui nu mai poate avea acest rol (situatie totusi discutabila, caci usa trebuie sa se deschida usor in caz de accident pentru descarcerare)

Apare si problema de ce la unele masini forma zavorului de pe stalp este I iar la altele U. Eu gasesc drept motivatie faptul ca zavorul tip I este mai supus la deformari decat cel de tip U, care este de departe mai rigid.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian BLK
post 12 Aug 2004, 15:18
Post #40


membru blue extreme


Group: Members
Posts: 621
Joined: 20 April 04
From: Pitesti - Bucuresti




Problema sta cam asa: sistemul de inchidere nu trebuie sa permita deschiderea acesteia (asa de nebuna) sub nici o forma indiferent de imprejurare! Chestia cu descarceratu e alta mancare .... usa trebuie sa poata fi deschisa, bla bla ...


--------------------
Renault Megane Bicorp 1.6 16V 2007
Renault Megane Bicorp
Daewoo Matiz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 12 Aug 2004, 15:27
Post #41


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




In cel mai nefericit caz, daca intr-adevar esti pus pe intoducerea unui manson rigid pe cuiul ala, in loc sa tai capul cuiului mai bine tai mansonul longitudinal si il pui cu putin adeziv pe cui.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
echosektor
post 12 Aug 2004, 22:50
Post #42


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




eu mi-am pus banda izolir in culoarea masinii smile.gif
se aude mai frumos acum cand inchid/deshid usa,tinand cont ca eu sunt singuru de pe forum cu SLZ la care se aud usile k dracu..


--------------------
null
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giu
post 17 Aug 2004, 11:42
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 69
Joined: 10 March 04
From: Suceava




Capatul cuiului nu lasa portiera sa se deschida la solicitarile pe lungime ale caroseriei. Daca aveti curiozitatea, fortati putin o portiera deschisa la maxim si veti vedea ce miscari de toata frumusetea face stalpul in care sunt balamalele. Asta e valabil la toate masinile, chiar si la cele capitaliste.
In ceea ce priveste zgomotul, eu am ramas surprins ce misto se aud dupa ce dai cu vaselina pe incuietori, cuie si balamale cu dezavantajul ca te poti murdari pe haine daca te freci de ele cand urci sau cobori din masina.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDoe
post 17 Aug 2004, 12:56
Post #44


Unregistered









Klaus, multam fain de raspuns; adica in cele din urma m-am cam lamurit la ce ii foloseste cuiului din stalp, capul ala mare.

in schimb zilele trecute analaizam la o skoda felicia sistemul de inchidere care seamana destul de mult cu cel al slz-ei si ala de la skoda are pe cuiul din stalp un manson f dur din ebonita sau plastic care se roteste liber si f usor cu toate ca distanta dintre cui si manson este extrem de mica;

adica nu o sa-l vezi cum zdrangane pe cui; si ce e si mai interesant e ca si sistemul din portiera, care e aplicat la fel ca la solenza, are limba aia metalica ce prinde cuiul, imbracata tot intr-o ebonita sau plastic; a.i. zgomotol la inchidere e f mult atenuat.

ma gandeam ca poate se poate adapta la snz numai limba metalica din usa, cu una de la o alta masina care o are turnata in plastic sau ebonita.

initial eu m-am gandit sa imi cumpar de la un magazin de piese de schimb numai cuiul ala care e pe skoda felicia, dar partea proasta e ca sistemul de prindere in stalp e bazat pe doua suruburi de prindere si nu pe unul singur ca la solenza.

oricum ar fi buna si faza cu taiatul unui tub longitudinal si aplicat pe cui cu un adeziv bun, dar trebuie gasit tubul ala de plastic dur, care sa mai fie si subtire pe deasupra ca sa nu se blocheze usa, ulterior.


--------------------
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 17 Aug 2004, 13:46
Post #45


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




JohnDoe, chiar daca luai cuiul de la Felicia, nu aveai siguranta ca este la fel de gros ca cel de SLZ. daca e prea subtire usa nu mai sta inchisa sau zdrangane, daca e prea gros atunci usa nu se mai inchide deloc. Eu ma intreb daca nu cumva nu poate fi gasit acel tub din ebonita. Chit ca merg la dezmembrari si iau numai cuiul de inchidere al usii. Masor cat e diametrul cuiiului de slz si caut si eu un tub care sa fie mai subtire dar cu diametrul interior similar cu cel al cuiului care e acum pe SLZ.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDoe
post 17 Aug 2004, 13:55
Post #46


Unregistered









Pai daca gasesti pe la dezmembrari asa ceva anunta-ma si pe mine te rog, ca ma intereseaza f mult chestia asta;

Cred ca respectivul cui de la dezmembrari sau de unde o fi el, ar trebui sa fie identic si in capatul care se infileteaza in stalpul usii; partea proasta e ca nu prea il poti scoate si sa te duci cu el in batista sa il arati la aia de la dezmembrari, decat doar daca mergi cu o alta masina pana acolo, sau daca stii exact si ce filet are.


--------------------
Go to the top of the page
+
ynu22
post 17 Aug 2004, 14:02
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 25 November 03
From: Oradea




JohnDoe,
astepta pina apare piesele de schimb pt. Logan, deoarece Logan-ul are asemena tub pe cuiul de la usa!


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 17 Aug 2004, 14:04
Post #48


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




ynu22, Logan-ul are aceasi tip de cui ca SLZ, sau are prindere in U pe usa?


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ynu22
post 17 Aug 2004, 14:08
Post #49


Membru


Group: Members
Posts: 105
Joined: 25 November 03
From: Oradea




are un cui care seamana cu cel de SLZ numai ca in partea care intra in stilp nu are saiba aia fixata pe el, se insurubeaza in ea, are numai la capat partea aia fixa, tesita
sper ca ma intelegi ce vreu sa zic :oops:


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDoe
post 17 Aug 2004, 14:33
Post #50


Unregistered









Ynu22, ai dreptate; am atasat o poza de la logan cu cuiul ala de prindere.

atunci asteptam cu mare interes lansarea pe piata a loganului cat si a pieselor de schimb.....

Attached thumbnail(s)
cui.jpg ( Size: 11.64k ) Number of downloads: 380


--------------------
Go to the top of the page
+
alexnet
post 17 Aug 2004, 14:37
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 183
Joined: 23 June 05




QUOTE
Ynu22, ai dreptate; am atasat o poza de la logan cu cuiul ala de prindere.


Unde? :?


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDoe
post 17 Aug 2004, 14:41
Post #52


Unregistered









scuze alexnet ca nu s-a incarcat din prima atach-ul, dar am editat ulterior mesajul si acum se vede

Attached thumbnail(s)
cui.jpg ( Size: 11.64k ) Number of downloads: 302


--------------------
Go to the top of the page
+
Marty
post 18 Aug 2004, 08:48
Post #53


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Usa de Logan, la inchidere, se aude exact ca usa de SLZ fara nimic pe cui. Oricum, e de urmarit in tirg momentul in care vor aparea "cuie" de LGN, sa vedem daca un upgrade la SLZ e posibil.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Watchful snake
post 19 Aug 2004, 12:09
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 4 June 03
From: București




După ce am citit topicul ăsta, ieri mi-am pus și eu bandă izolatoare de plastic pe toate cuiele de la uși la SLZ Clima mea. Arată la fel ca în poza postată, iar diferența se simte, zgomotul este destul de bine atenuat. Atenție, însă, la ce s-a mai spus: nu prea multă bandă, că nu se mai poate închide/deschide ușa. Eu am pus două straturi. Să vedem cît o să țină. laugh.gif


--------------------
Dacia Solenza Clima 2003
Nu conduceți mai repede decît poate zbura îngerul vostru păzitor!!!...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CristianH
post 19 Aug 2004, 12:18
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 187
Joined: 10 August 04
From: Sighisoara




La fel am facut si eu ieri. E adevarat se simte - am pus trei straturi. Caut in continuare "termofit". Am mai pus la levierele de deschidere a usilor din interior un buton negru peste acel surub din mijloc ( din acelea care se folosesc mai nou la mobila) arata cu totul altfel - mai bine.


--------------------
Ex DACIA SOLENZA CONFORT 1.4 mpi / Skoda Octavia Tour 1.9 tdi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 19 Aug 2004, 16:06
Post #56


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




vedeti cand puneti banda izolatooare sa nu fie dina aia panzata. usa se inchide foarte bine dar nu se mai deschide. Eu am facut la inceput greseala asta si a trebuit s-o ajut cu cativa umeri din interior sa se deschida. Cea mai buna e banda aia cauciucata care se gaseste in j'de mii de culori. De tinut, tine cam o luna, dupa cae se taie. Eu mi-am pus termoft (10X John) si vad ca se tine bine.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alan25r
post 11 May 2005, 16:29
Post #57


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 29 December 04
From: Craiova




Pana la urma ati rezolvat utilizand termofit? As vrea sa pun ceva care sa reziste, nu ca izolier bandul ...


--------------------
Solenza 1.4 MPI Oltcit Club 11 RL - DJ-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GABONE77
post 12 May 2005, 12:16
Post #58


el jefe


Group: Members
Posts: 856
Joined: 9 August 04
From: Bucuresti




pana la urma solenza nu a fost facut sa aiba cuiul imbracat in plastic/termofit/izoler band. mai degraba prefer sa se inchida bine si cu nitel zgomot decat sa se inchida greu sau prost dar sa fie silentios.


--------------------
Dacia Sandero 2009 1.6 MPI Laureate - TPG
cine e bun e bun si cand e rau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
JohnDoe1
post 12 May 2005, 12:53
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 255
Joined: 11 February 05




QUOTE(GABONE77 @ 12 May 2005, 14:46)
pana la urma solenza nu a fost facut sa aiba cuiul imbracat in plastic/termofit/izoler band. mai degraba prefer sa se inchida bine si cu nitel zgomot decat sa se inchida greu sau prost dar sa fie silentios.
*




da, asa e; decat mult si prost, mai putin si fara rost.


--------------------
Dacia Solenza Scala - B-34-...
decat mult si prost, mai bine putin si fara rost.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian BLK
post 12 May 2005, 13:11
Post #60


membru blue extreme


Group: Members
Posts: 621
Joined: 20 April 04
From: Pitesti - Bucuresti




QUOTE(GABONE77 @ 12 May 2005, 14:16)
prefer sa se inchida bine si cu nitel zgomot decat sa se inchida greu sau prost dar sa fie silentios.
*



Eu prefer sa se inchida bine si silentios decat greu si cu zgomot! laugh.gif
Asa ca am bagat "izoler"!


--------------------
Renault Megane Bicorp 1.6 16V 2007
Renault Megane Bicorp
Daewoo Matiz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 03:31
Forum Renault