DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> CORA LUJERULUI = ȚEAPĂ ?, un preț citești, altul plătești

Lexy
post 21 Nov 2006, 11:44
Post #31


Just ME


Group: Members
Posts: 531
Joined: 9 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(Adrian78 @ 21 Nov 2006, 00:36)


Oare ceva sesizare la OPC aduce ceva bun ... sau e colosul prea mare ca să îl pot zgândări eu? Mă bate gândul să le mai fac mâine după-amiază o vizită.
*



Exact din cauza unei mentalitati de genul asta n-o sa se schimbe nimic in bine in tara asta.
Sa va reamintesc expresia cu o floare nu se face primavara?..dar cu un buchet, da?
Nu mai stati sa va strangeti 100 de oamnei ca n-o sa se stranga niciodata o s-o dea fiecare'n diverse. Foarte frumos reclamatie personala si gata. Si in timp se va rezolva asa zisul respect fata de client care la noi nu e.

Ex concret.Acu' 2 saptamani la munte hai domne sa mergem la cab schiorilor ca eu n-am fost niciodata. Dupa ce am stat 20 min in picioare ca nu erau locuri..se elibereaza o masa. Stam cu masa murdara vreo 10 min nu exagerez( scum, diverse resturi mici si 2 pahare murdare0 vreau sa comand pastrama si ma aude un tip si zice: nu va recomand ca v-o aduce rece. Ii zic cucoanei ca vrem sa comandam :" da imediat am o comanda de ciorbe de adus si vin" am stat fix inca 5 min timp in care a adus ciorba si a luat comanda unora veniti dupa noi. iN SECUNDA 2 NE-AM RIDICAT AM PLATIT 2 sucuri FIX 70mii si am plecat. Si nici nu mai calc p'acolo.

Desigur nu falimenteaza aia ca nu au mancat 2 perosnae acolo..dar 2 azi doua maine, 3 peste 1 saptamana si uite asa se invata omu ca nu mai merge.
Dar daca romanu'i prost si nu ia masuri sincer aia de ce sa se indrepte????


--------------------
Toyota Corolla 1,6 VVTI / SOL - B-01-LEXY
Good girls go to heaven.Bad ones go to hell.
And girls with fast cars go anywhere they want.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
colombina29
post 21 Nov 2006, 12:07
Post #32


Membru cu FI(c)AT


Group: Members
Posts: 466
Joined: 3 June 06
From: Acasa




Mie mi s-a parut bestial atunci cand am luat o coada de matura-d'aia ordinara de 2 lei grei - si cand am ajuns la casa "cititorul" imi cerea 20 lei grei. Zic: la pretul asta iau 5 ca-i la oferta radmasa.gif


--------------------
FIAT ALBEA Dynamic 2006 - "La rând"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hatod
post 21 Nov 2006, 12:15
Post #33


Membru simplu


Group: Members
Posts: 92
Joined: 17 May 04
From: Cluj-N.




QUOTE(Vlad Georgescu @ 21 Nov 2006, 09:32)
- Desi au foarte multe case, pun intotdeauna un numar minim de casiere in asa fel incit la fiecare casa sa se formeze cozi, care de obicei sint mai mari decit la Gima si la alte magazine.
(...)
- M-am invirtit prin Cora cautind ceva specific si nu l-am gasit, asa ca nu am cumparat nimic. Am vrut sa ies pe la o casa. Vinzatoarea m-a apostrofat imediat incruntata: “Nu se iese pe aici, se iese pe la iesire, in capat”.
(...)

Cred ca aceste doua puncte au alta explicatie. Si anume, este in interesul magazinului sa te plimbi mai mult decit e necesar pt. tine. Sa stai la coada mai mult decit e optimal.
Simplu. E aratat prin studii, ca oamenii cumpara mai mult asa. Majoritatea cumpara produse care nici nu i-au trecut prin minte cind a intrat in magazin. Iar stind la coada copilul se plictiseste si tot vrea ceva, care intimplator este acolo, de-a lungul cozii. Dar si adultii cumpara acolo din plictiseala cite ceva maruntisuri (un ziar, o baterie, un prezervativ, o ciocolata, etc. Pentru ei "o, inca 2 RON, ce inseamna", dar la un volum mare asta face fericit pe proprietar (nu pe fata de la casa).
Desigur aceste trucuri sint cumbinate cu zeci de alte trucuri, pt. a te face sa cumperi.

QUOTE(Vlad Georgescu @ 21 Nov 2006, 09:32)
- Cora este un magazin foarte mare, in care pentru a face cumparaturi merg mult. De obicei fac cumparaturi dupa munca, cind sint destul de obosit. E adevarat, ofera o varietate cu putin mai mare de produse decit alte magazine, dar prefer un magazin mai mic, cu produsele aranjate cu cap. Nu ma ajuta cu nimic ca zona alocata produsului X are 5 metri lungime, eu tot 1-2 bucati cumpar - ar fi mai avantajos pentru mine ca raftul sa aiba 1 metru si sa aduca produsele mai des pe raft.

Pai chiar nu ar trebui sa te duci acolo frecvent. Nu e genul acesta de magazin (adica de cumparat o paine si un iaurt pe drum acasa).


--------------------
Dacia Solenza 2004 - CV-nn-NNN
/* There's no one like you */
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 21 Nov 2006, 13:20
Post #34


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Nu este facuta intentionat de catre magazin.
Ei au modificari de preturi mereu si din lipsa de personal, uita sa inlocuiasca etichetele de la rafturi.
De obicei preturile cresc, si de aceea apare ideea de inselatorie.

Daca la raft este trecut un pret si voi la casa platiti un pret mai mare, si sesizati acest lucru, magazinul va restituie diferenta de bani fara comentarii.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stuiberv
post 21 Nov 2006, 14:23
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 8 April 05
From: Iasi




@ tribunul:
Ok, nu e facuta intentionat.
Pai nici eu nu trec pe rosu intentionat, doar ca m-am uitat la semafor, era verde cand eram la 100 de metri, si apoi nu m-am mai uitat. El se face rosu, eu trec, si apoi ii dau piciorul inapoi pietonului de pe trecere.

Nu ma intereseaza daca e intentionat sau nu, e ilegal.


--------------------
Papuci marimea 43 3 ani bocanci - is xx undoitrei
“All parts should go together without forcing. You must remember that the parts you
are reassembling were disassembled by you. Therefore, if you can’t get them
together again, there must be a reason. By all means, do not use a hammer.” — IBM
maintenance manual, 1925
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tribunul
post 21 Nov 2006, 15:12
Post #36


Sunt inofensiv, dar gandul meu e criminal


Group: Members
Posts: 3.024
Joined: 19 July 05
From: Micul Paris




Eu am fost patit si in Metro si Cora si in Carrefour si la un butic.
In Metro era vorba de o valoare mai mare si am facut tam-tam, mi-au dat banii inapoi fara sa comenteze.
In restul cazurilor cand am sesizat inainte de a ajunge la casa, adica am verificat pretul la cititoarele din magazin, am renuntat la produs.

Ce pot eu sa-ti recomand. Pastreaza bonurile. Daca ajungi acasa si observi ca ai diferente de pret, si mai ai nervii si timpul necesar mergi peste ei.

Asa am crezut si eu la inceput, ca este intentionat, dar este doar neglijenta angajatilor.


--------------------
Renault "Megane" Scenic 2 2007
"Copiii sunt mainile cu care ne prindem de rai."
"Consumul exagerat de mitocanie si neam prost dauneaza grav sanatatii ..."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad Georgescu
post 21 Nov 2006, 15:39
Post #37


/----\ <--- Logan


Group: Members
Posts: 342
Joined: 24 July 03
From: Bucuresti




Am fost astazi la Mobexpert in Pantelimon. Este linga CORA. Pentru ca tot eram acolo, am intrat si in CORA sa cumpar un mixer.

Iau mixerul, ma duc la tejgheaua aia unde se cumpara electronice.. intreb cum procedez cu mixerul, si vinzatorul imi face semne.. ca deh, nu poate sa spuna cu voce tare "duce-ti-va la colegul" de alaturi, face economie de aer.

Ma duc la colegu', imi face actele, ii spun ca platesc cu card-ul. La card, gresesc o cifra din pin, imi dau seama, si apas delete.. dispare imaginea de pe ecranul acelei mici dracii electronice in care se introduce pin-ul.

Vinzatoarea imi spune, senina: "daca ati gresit pin-ul, trebuie sa asteptam 2 minute sa se deblocheze".

De unde si pina unde? In alte magazine au aceleasi aparate pentru card, am gresit pin-ul, si n-am asteptat 2 minute sa se deblocheze.

Asta arata cit de mult le pasa de clienti.

Dupa ce platesc, la bancul de probe a fost un cosmar.. am asteptat de mi-a venit rau, desi era ora 12 in zi lucratoare. Aveau 3 angajati care se miscau in ritm de melc, iar procedura era foarte birocratica.

Alt detaliu care arata cit de mult le pasa.

Adaugat la ce am postat si mai sus, CORA mi se pare un magazin de kakao.

Nu am sa mai trec pe acolo decit daca sint intimplator in zona si am mare nevoie de ceva, cum a fost astazi cu mixerul.


--------------------
Volțvagăn Glonț 2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8 - -
Athos, Porcos si Bairamis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 21 Nov 2006, 16:11
Post #38


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(Adrian78 @ 20 Nov 2006, 19:38)
....Căscați ochii....

Dacă ai fi fost la fel de atent și când ai făcut tuning-ul la motor... 04.gif


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cornel001
post 21 Nov 2006, 17:41
Post #39


membru belit


Group: Members
Posts: 282
Joined: 27 June 04
From: Bucuresti




Nu i-a explodat inca ? tongue.gif


--------------------
Lodgy 6.0 MPI 2035
It's now safe to turn off Romania
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jammers
post 21 Nov 2006, 17:50
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 107
Joined: 5 May 05
From: 67





In Vest, dupa case sunt o gramada de oameni care merg alene sprijiniti pe carucior si care verifica bonul de casa..

Se intampla sa difere preturile, insa de obicei este neglijenta responsabilior de raion. In Franta mi s-a intamplat de multe ori, in Germania niciodata. In orice caz nu e voita eroarea. La Bucuresti insa, totul e posibil.. O alta eroare poate fi sa iti pune acelasi produs de mai mutle ori. De aia trebuie verificat bonul. cateodata, cand nu umplu caddyul full, am o idee de cam cat trebuie sa platesc


QUOTE(vijelie @ 21 Nov 2006, 09:36)
Belim ochii sau vector Carrefour Chiajna, ca la Orhideea e omor la orice ora...
*




--------------------
Skoda Roomster tdi 2006 - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 21 Nov 2006, 19:02
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




Pentru cei care așteaptă să îmi crape motorul îi anunț că totul este ok și mai au de așteptat. Cât? ... vom vedea ... vă țin la curent. mandru.gif

@tribunul
Și de ce oare nu uită să schimbe prețurile la cititor și în sistem să fim noi, clienții, în avantaj? nedumerire.gif


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 21 Nov 2006, 19:21
Post #42


fan Dacia


Group: Members
Posts: 20.513
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Culmea este ca magazinul Cora e de categoria 1, spre deosebire de Auchan si Kaufland care sunt de categoria a 2-a, insa unde serviciul fata de clienti e ceva mai bun.
Insa cand mi-am luat telefon, aragaz si imprimanta din Cora Pantelimon, angajatii au fost expeditivi si serviabili. Inclusiv cei care au adus aragazul acasa si au urcat 4 etaje cu el (pe scari) si l-au despachetat.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SerbanS
post 21 Nov 2006, 19:27
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 449
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Cineva se plangea ca la cora carucioarele sunt afara. Ei bine la selgros berceni carucioarele sunt tot afara si mai nou carucioarele sunt legate unele de altele si ca sa poti sa iei unul trebuie sa introduci 5000 rol intr-un aparat montat pe ele


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 80 cp Dynamique + clima 2006
A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maximus Decimus
post 21 Nov 2006, 19:39
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 5 May 06




Banii aia ti-i recuperezi daca duci caruciorul la loc. Metoda nu e noua, e aplicata de-abia acum in Romania. Si mi se pare o metoda foarte buna de a civiliza oamenii sa nu mai lase carucioarele in "strada"


--------------------
Peugeot 407 - B-03-LOG
GRUPPO MAXIMA BUCURESTI- MEMBRU FONDATOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SerbanS
post 21 Nov 2006, 19:44
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 449
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




stiu ca nu e noua metoda si ca in afara asa stau treburile. Dar chiar daca iti recuperezi banii e enervant sa ajungi acolo si sa constati ca nu ai 5000 rol. Nu cred ca au facut chestia asta pentru a civiliza oamenii ci pentru a reduce costurile salariale ( pe scut au cam dat afara angajatii aia care stangeau carucioarele din parcare )


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 80 cp Dynamique + clima 2006
A studia și a nu gândi este o risipă. A gândi și a nu studia este periculos.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smiley
post 21 Nov 2006, 20:06
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.138
Joined: 12 August 04
From: Bucuresti




QUOTE(Vlad Georgescu @ 21 Nov 2006, 16:39)
............ platesc cu card-ul. La card, gresesc o cifra din pin, imi dau seama, si apas delete.. dispare imaginea de pe ecranul acelei mici dracii electronice in care se introduce pin-ul.

Vinzatoarea imi spune, senina: "daca ati gresit pin-ul, trebuie sa asteptam 2 minute sa se deblocheze".

De unde si pina unde? In alte magazine au aceleasi aparate pentru card, am gresit pin-ul, si n-am asteptat 2 minute sa se deblocheze.

Asta arata cit de mult le pasa de clienti.

..................
*



am patit si eu la fel, intr-o benzinarie.
daca apesi pe delete, trebuie sa astepti putin sa faca ceva dracia aia prin care treci cardul. problema se pare ca tine de banca si de sistemul de plata implementat, nu de magazine sau de vanzatoare.
ps: se pare ca e mai simplu sa introduci pinul gresit decat sa apesi pe DELETE ala. daca-l gresesti, rejecteaza imediat tranzactia, fara sa se blocheze smile.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 21 Nov 2006, 20:39
Post #47


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




QUOTE(SerbanS @ 21 Nov 2006, 19:44)
stiu ca nu e noua metoda si ca in afara asa stau treburile. Dar chiar daca iti recuperezi banii e enervant sa ajungi acolo si sa constati ca nu ai 5000 rol. Nu cred ca au facut chestia asta pentru  a civiliza oamenii ci pentru a reduce costurile salariale ( pe scut au cam dat afara angajatii aia care stangeau carucioarele din parcare )
*



Se cheama cutting-costs.. Ai perfecta dreptate!

Cat despre diferentele de preturi... Eu am lucrat ca operator la Mega Image si stiu cum e treaba.. Dimineata, pana se deschide magazinul, se primesc noi preturi, se imprima, se decupeaza si se impart pe raioane.. De acolo, responsabilul le ia si le pune la prdusul respectiv..

De ce nu se pun? Pai, tanti Flori bea cafeaua si dupa aia uita, Gigel primeste Cola in spate si nu are cand sa puna noul pret la Pepsi, tanti Miti e in concediu si tanti Flori, dupa ce a baut cafeaua, cauta juma de ora unde e zaharu pe raft.. Dupa ce il gaseste, tre sa gaseasca Margaritar... Daca e observata de sefa ca bantuie, raspunde raspicat ca nu e treaba ei, si asa mai la vale...

Si sincer sa fiu, nici nu ii condamn, o sefa ia de 4-5 ori salariul unui angajat oarecare si nu face NIMIC, decat sa semneze comenzi! Am stat cu 4 sefi in birou, NIMIC nu faceau! NIMIC!

Ce pretentii sa ai la un pusti de 18 ani care lucreaza la Cora pe 4 mil o luna intreaga si vede saracu cum isi cumpara niste gagici de 19-20 de ani cosmetice de 2-3 mil... Ce raspunsuri isi poate da el? Prea putine!

Sistemul e urmatorul la magazinele mari care isi bat joc de salariile angajatilor si ii muncesc si sambata si duminica si de sarbatori, zile nationale.. Si va spun ca nu se plateste nimic in plus! mad.gif ... Ei se fac ca platesc, noi ca muncim!

Atata timp cat eu, ca om, nu am un week-end liber sa il stau degeaba acasa, de ce sa imi dau interesul? Asa gandeste orice pusti! Cate salarii de 4 mil ii trebuie sa isi ia un Logan? D'apoi sa il tuneze un pic? Etc... Etc...


Ce fac eu in cazurile cu diferente de pret? Pai, ma uit mai intai sa nu fie oarecum suspect pretul si il verific la bornele alea.. Daca nu functioneaza, tin minte produsul si belesc bine ochii la casa, cand scaneaza!

Ce mi s-a intamplat odata la Cora
Imi iau Cappy nectar 3+1 moka! 10.8 lei... Ajung la casa si cucoana scaneaza pe o singura cutie de Cappy, de 3.6 lei radmasa.gif

Tac, merg pe burta si ma bucur de oferta smile.gif ... Nu de alta, daca se imputau banii vanzatoarei, ma intorceam... Asa, plateste Cora! rolleyes.gif

Ce obisnuiesc sa fac... NU las spaga la casa, eventual card! Spaga ramane tot la Cora, 2 lei la fiecare 100! Faceti calculul la 400 milioane cata spaga iese... Din diferenta de 1.99, 2.79... etc ! Nenorocitii... mad.gif


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maximus Decimus
post 21 Nov 2006, 21:07
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 5 May 06




QUOTE(Adrian_Solenza @ 21 Nov 2006, 20:39)
Se cheama cutting-costs.. Ai perfecta dreptate!


*



Se cheama eficientizare. Cutting-costs e numai unul elementele componente ale procesului. Mai exista si increase sales, better use of existing assets, time efficiency, optimization, etc. Daca vreti intram si in amanunte.
Spunet-mi mie de ce ar fi aceasta varianta una de blamat si va dau dreptate. Este Cora cumva o firma de protectie sociala si nu stiam?


--------------------
Peugeot 407 - B-03-LOG
GRUPPO MAXIMA BUCURESTI- MEMBRU FONDATOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 21 Nov 2006, 21:20
Post #49


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




Ii spui cum vrei, eu sunt convins ca cineva si-a pierdut locul de munca.. Stii cum ajungi sa cresti intr-o companie mare, stii cum ajungi un sef mai mare? Prin reducerea costurilor, prin diminuarea salariilor nejustificat, apari in ochii actionarilor un manager 'profitabil' si de viitor!
Cu toate ca in ochii clientilor si in cel al angajatilor esti un diavol, tu dai bine la bilant! Asta mi se pare cea mai mare iprocrizie posibila: sa apari la sedinte zambind si sa bati joc de oameni dupa ce se inchide usa!

Tot legat de Mega Image: tin minte cand s-a schimbat furnizorul de pungi de ambalat- alea pe care scrie MegaImage... Pungile se rupeau intr-o veselie, caci erau MULT prea proaste si prea subtiri!
Pe o parte actionarul e multumit ca s-au redus costurile pt ambalaje cu 50%, dar clientii de la case injurau vanzatoarele (saracele- fara vina) ca nu le dau pungi bune... Sa va zic cazuri de sticle de vin sparte la 1 metru de casa de marcat? Cine plateste vinul spart din cauza pungii? Exact... Clientul!

Dar uite, asta chiar se cheama cutting-costs! Eu i-as zice: cutting-clients!

This post has been edited by Adrian_Solenza: 21 Nov 2006, 21:21


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 21 Nov 2006, 21:22
Post #50


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Asta ca nu au dat de mine sa le cer certificat de conformitate la pungi...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maximus Decimus
post 21 Nov 2006, 21:24
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 5 May 06




ce spui tu aici se numeste cost de oportunitate. daca el a scazut costurile pe ambalaje cu 5000 euro si a pierdut vinzari de 3000 atunci se cheama ca a eficientizat. daca a pierdut vinzari mai mari atunci se cheama ca e prost si trebuie data afara. e asa de simplu...


--------------------
Peugeot 407 - B-03-LOG
GRUPPO MAXIMA BUCURESTI- MEMBRU FONDATOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 21 Nov 2006, 21:25
Post #52


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




Aveau, da-le naiba.. Intr-un final, dupa vreo 2 luni si ZECI de reclamatii au reluat colaborarea cu vechiul furnizor...

O idee pt eficientizare.. Carrefour, imprima pe pungile sale, embleme cu diversi colaboratori - Borsec, de ex! O idee f buna, din banii de reclama, isi reduc costurile si multumesc clientii! Asta da, nota 10!


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maximus Decimus
post 21 Nov 2006, 21:30
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 5 May 06




Din banii de reclama isi cresc veniturile nu-si scad costurile. dar tot eficientizare se numeste.
De la microenomie de anul 3 (cibernetica) exista 2 cai de a eficientiza. Una este maximizarea functiei de venituri cealalta este minimizarea functiei de cheltuieli. daca le faci pe amindoua concomitent se cheama ca esti doctor in management de corporatie...


--------------------
Peugeot 407 - B-03-LOG
GRUPPO MAXIMA BUCURESTI- MEMBRU FONDATOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 21 Nov 2006, 21:30
Post #54


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




QUOTE(Maximus Decimus @ 21 Nov 2006, 21:24)
ce spui tu aici se numeste cost de oportunitate. daca el a scazut costurile pe ambalaje cu 5000 euro si a pierdut vinzari de 3000 atunci se cheama ca a eficientizat. daca a pierdut vinzari mai mari atunci se cheama ca e prost si trebuie data afara. e asa de simplu...
*



Stii cat mi-as dori sa fi fost tu unul din clientii care si-au patat hainele cu vin rosu? Sa te fi intrebat atunci cum e cu treaba asta... Offf, pe hartie, la team-building si in training-uri e asa de intersant,... se pun flip-chart-uri, scheme, nenorociri si bietu client ajunge pana la urma o cifra... Nicidecum o fiinta umana! Vorba aia, important este sa ii luam banii, nu sa il respectam!

Si uite cum apar reclame d'astea prietenoase, gen... Filosofie! Cu peisaje frumoase, vorbe alese, cuvinte grele - noi pretuim, noua ne pasa, noi ne straduim, ... bull-shit! ... mad.gif


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skywalker
post 21 Nov 2006, 21:31
Post #55


Calator printre stele


Group: Members
Posts: 153
Joined: 11 April 04
From: Brasov




eu unul lucrez intr-o firma de-asta "cu carucioare cu fisa" ( selgros tongue.gif )..
Nu stiu ce parere aveti voi despre asta,dar va spun parerea mea: de doua ori mi-am gasit bara masinii sparta in parcare de carucioare pe care niste cretini le lasau pe unde apucau. am vazut de multe ori oameni care imping carucioarele cu masina sa poata parca...evident reparatia a fost pe banii mei.Un prieten f bun si-a gasit un passat cu portbagajul indoit de un asemenea carucior....tot in parcare...si e masina noua.
deci oricat ati spune voi, priviti dincolo de aparente. Si nu bagati scuze ca nu aveti o fisa.Cand vor face toti la fel, veti pleca la cumparaturi cu fisa pregatita.E aceeasi idee ca si cu parcometrele...
PS: in germania aveam aceeasi problema ,dar am achizitionat un jeton de plastic ca breloc, pe care nu ai cum sa il "cheltui" si astfel ai rezolvat problema fisei...


--------------------
Dacia Logan Prestige 2006 - RFC
Kawasaki ZZR 500 BV SKY
BMW R1100 RT BV SKY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maximus Decimus
post 21 Nov 2006, 21:35
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 5 May 06




QUOTE(Adrian_Solenza @ 21 Nov 2006, 21:30)
Stii cat mi-as dori sa fi fost tu unul din clientii care si-au patat hainele cu vin rosu? Sa te fi intrebat atunci cum e cu treaba asta...
*



Doamne ajuta, pentru asta s-au inventat pe lumea asta avocatii. ca si asta e un cost. M-am patat am pierdut contracte de x euro. Sa vina avocatul sa mi-i recupereze. L-as fi angajat pe Klaus ca stie bine din ce vazui de p'aici smile.gif


--------------------
Peugeot 407 - B-03-LOG
GRUPPO MAXIMA BUCURESTI- MEMBRU FONDATOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 21 Nov 2006, 21:36
Post #57


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




Faza cu caruciorul se face sa aduci caruciorul inapoi! Ca la animale, se incearca creearea unui reflex! mad.gif

Eu unul aduc caruciorul inapoi, fara alte obligatii! De cand am vazut ca tre sa bag 5000 m-am enervat si il las SPECIAL acolo, sa nu ma mai trateze ca pe un cobai... Ia prostule, baga tu fisa aici ,si o iei cand te intorci! mad.gif

Off: Mai comentam mult, ca incepe meciul smile.gif lurk0000.gif


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 21 Nov 2006, 21:36
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




@Adrian_Solenza
Am înțeles explicația ta. Și unde e vina mea, ca și client, în toată povestea asta? Ai idee de profitul pe care îl face orice hipermarket? Atâta timp cât există puștime trebuie să capete și ei experiență pe undeva. Și eu am început cu servicii part-time și pe 500.000. Dar îmi făceam treaba cum trebuie. Ceva scârțâie la raționamentul tău. Ai dreptate însă situația asta nu e normală.


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maximus Decimus
post 21 Nov 2006, 21:38
Post #59


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 5 May 06




post-336-1110552475.gif asta e cel mai greu meci!


--------------------
Peugeot 407 - B-03-LOG
GRUPPO MAXIMA BUCURESTI- MEMBRU FONDATOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 21 Nov 2006, 21:39
Post #60


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




QUOTE(Maximus Decimus @ 21 Nov 2006, 21:35)
Doamne ajuta, pentru asta s-au inventat pe lumea asta avocatii. ca si asta e un cost. M-am patat am pierdut contracte de x euro. Sa vina avocatul sa mi-i recupereze. L-as fi angajat pe Klaus ca stie bine din ce vazui de p'aici smile.gif
*




off, sefu, la noi inca nu curge mereu apa calda! remember, U are a pround member of Romania! huh.gif

Ziceam acum cu un coleg sa filmam sedintele de vineri seara de la 18.00 si sa dam in judecata compania ca ne tine peste program... Care ma ajuta? Ce tre sa fac? Klaus? cool.gif


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th September 2024 - 07:10
Forum Renault