Variatie turatie si ramas turat 1,4 mpi, Nu e cablul de acceleratie
![]() ![]() ![]() |
Variatie turatie si ramas turat 1,4 mpi, Nu e cablul de acceleratie
radunic |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 23 January 03 From: Timisoara ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
andreip |
![]()
Post
#2
|
spiderman Group: Members Posts: 94 Joined: 1 February 05 ![]() |
Uite niste topicuri asemanatoare
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=29241 http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=53880 |
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
radunic |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 23 January 03 From: Timisoara ![]() |
Mersi, nu le gasisem. Din ce am citit acolo tot feedbackul de la clapeta este o posibila cauza. Oricum, acuma masina e in service, va spun ce s-a gasit.
L.E. A venit cu ea din service. Din explicatiile lui (nu stiu cum arata clapeta aia): Era sarit tot corpul clapeta de la locul lui (un tub ce contine clapeta si ce are niste garnituri de cauciuc pe margine). Acuma intrebarea este: De ce a sarit ala afara? Probabil de la o explozie conform specialistului. Pai imi pun si eu intrebarea: Nu o fi tot problema de soft? Masina e din sept. 2005. This post has been edited by RADU TM 08 XKO: 21 Nov 2006, 10:38 |
-------------------- |
|
AL |
![]()
Post
#4
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
cred ca pentru subiectul explozie discutia se poate continua acolo...
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=26090 ... aici problema s-a lamuritp rin prezentarea simptomelor si a cauzelor puse in evidenta... deci topicul se inchide... orice solicitarea INTEMEIATA de redeschidere se va face prin butonul REPORT catre moderatori. |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 21st July 2025 - 21:04 |