DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> presiune ulei fff mica dupa facut motor complet, Dacia berlina 1995

medelin
post 18 May 2012, 10:01
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 389
Joined: 23 May 10




Este normala presiunea ta.
Masina mea ,indiferent de anotimp ,are o presiune la ulei in relanti de 2, si turata,intre 5-6.

Excludem pornirea cand presiunea sta mereu la 6.
Asta in conditiile in care uleiul si filtrul sunt schimbate la timp.


--------------------
tractor u650, dacia 1300 1971 - b 22 auz 7-B-798
Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 18 May 2012, 10:05
Post #32


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Unul dintre cele doua ceasuri nu masoara corect. Pompa de ulei are o supapa de suprapresiune, nu stiu la cit se deschide, dar peste limita aia nu poate arata nici un ceas.


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 18 May 2012, 10:18
Post #33


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 6.241
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(tynn @ 18 May 2012, 09:51)
La asta noua, la pornire urca la 6 bari ( valoarea max. a indicatorului) atat la relanti cat si turata, iar dupa ce se incalzeste motorul mai scade pe la 3 bari la relanti, dar in turatie sta tot la 6.
Sincer sa fiu mi se pare cam mare presiunea, e normal sa stea la 6 in turatie si cand se incalzeste uleiul?
*



Asa stateau ceasurile si la a mea. Singura data cand au afisat altceva, erau pe duca canelurile de la rotita aia care antreneaza pompa de ulei.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 18 May 2012, 12:54
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




pai te vaiti ca ai presiune mare:)).daca ai un ulei bun e si normal ca sa ai presiune buna la cald la relanti/turata .la rece nu se pune problema.ai presiune buna la ulei, cand iti scade sub 2 jumate atunci sa iti tragi un semnal de alarma.daca ai probleme de iti sare joja sau iti arunca capacu la ulei afara sunt e probleme.
1 ai ulei peste limita maxima
2 ai umblat la pompa de ulei la acel arculet


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 18 May 2012, 20:58
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Ce legatura are saritul jojei sau al capacului, cu presiunea de ulei? Joja si capacul, sar atunci cand, presiunea de GAZE creste, acestea fiind scapate le langa piston, din camera de ardere in baie. Deci, segmentii sunt de vina, sau autoaprinderea gazelor din carter (baie), atunci cand uleiul are dilutie (contine benzina). Presiunea de ulei e cu totul alceva si are alt traseu. Supapa de siguranta la pompa, refuleaza la 6 atm. Deci, cand acul e la maxim, nu inseamna ca e tot ce poate pompa (poate si peste suta de atm.), ci supapa a deschis, pentru a proteja compozitia de pe cuzineti (previne exfolierea).


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 18 May 2012, 21:43
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 576
Joined: 5 October 11
From: buzau




io cand am zis ca sare joja,m-am referit la nivelu de ulei.cunosc pa cineva care a pus ulei si a uitat sa sa mai uite si cat pune, cand pornea motoru ii sarea joja.


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 19 May 2012, 14:35
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Multumesc pentru raspunsuri. Deci se pare ca e normal, inseamna ca pompele astea noi au arcul supapei de siguranta tarat la 6 bari, fata de cele tip vechi care erau reglate la 4 bari. Asa era la motorul de pe vechea Dacie 1300 din 1984, nu sarea presiunea de 4 bari niciodata, nici la cele mai friguroase porniri la rece.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 19 May 2012, 20:01
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nu-i asa! Dar ai uitat ca p-atunci, pompele aveau debit mai mic, iar piesele se gaseau, dupa ani de cautare, si ti le dadea pe su tejghea, sa nu vada cineva, sa ceara si el. De aceea mergeai cu motorul sau masina, pana pica in drum, nu mai vorbesc de presiune, unde becul se stingea dupa 1500-2000 de ture.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hopsin
post 27 Apr 2013, 17:11
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 12 January 13
From: Constanta




Dupa un drum de 150km ,la intoarcere surpriza martorul la apa si ulei erau aprinse apa era in jur de 85de grade si uleiul (presiunea sub 1) ,motorul este refacut complect,singuru lucru ne schimbat este pompa de ulei,o turam de degeaba nu urca mai mult de 2.Are cam 2000 si ceva de km ..uleiul am bagat dala ieftin ..o idee ceva?

This post has been edited by hopsin: 27 Apr 2013, 17:12


--------------------
SEAT LEON 03, 1.8T 20V - CT.99.LAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chitu
post 27 Apr 2013, 17:19
Post #40


Membru


Group: Members
Posts: 196
Joined: 3 July 12




Schimba rapid pompa de ulei , pinionul si uleiul ! biggrin.gif


--------------------
Dacia Berlina 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th May 2024 - 11:35
Forum Renault