presiune ulei fff mica dupa facut motor complet, Dacia berlina 1995
presiune ulei fff mica dupa facut motor complet, Dacia berlina 1995
medelin |
18 May 2012, 10:01
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 389 Joined: 23 May 10 |
|
||
--------------------
tractor u650, dacia
1300
1971
- b 22 auz 7-B-798 Chiar existand tractorul,plugul il trag cu inima!
|
|||
corbex |
18 May 2012, 10:05
Post
#32
|
Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti |
Unul dintre cele doua ceasuri nu masoara corect. Pompa de ulei are o supapa de suprapresiune, nu stiu la cit se deschide, dar peste limita aia nu poate arata nici un ceas.
|
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|
bucatzel |
18 May 2012, 10:18
Post
#33
|
Membru plictisit Group: Moderatori Posts: 6.241 Joined: 19 May 08 From: Timisoara |
QUOTE(tynn @ 18 May 2012, 09:51) La asta noua, la pornire urca la 6 bari ( valoarea max. a indicatorului) atat la relanti cat si turata, iar dupa ce se incalzeste motorul mai scade pe la 3 bari la relanti, dar in turatie sta tot la 6. Sincer sa fiu mi se pare cam mare presiunea, e normal sa stea la 6 in turatie si cand se incalzeste uleiul? Asa stateau ceasurile si la a mea. Singura data cand au afisat altceva, erau pe duca canelurile de la rotita aia care antreneaza pompa de ulei. |
--------------------
Dacia
1300
1981
- 3-SB-2608 Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
|
|
r3d |
18 May 2012, 12:54
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau |
pai te vaiti ca ai presiune mare:)).daca ai un ulei bun e si normal ca sa ai presiune buna la cald la relanti/turata .la rece nu se pune problema.ai presiune buna la ulei, cand iti scade sub 2 jumate atunci sa iti tragi un semnal de alarma.daca ai probleme de iti sare joja sau iti arunca capacu la ulei afara sunt e probleme.
1 ai ulei peste limita maxima 2 ai umblat la pompa de ulei la acel arculet |
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
PH-06-BOA |
18 May 2012, 20:58
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Ce legatura are saritul jojei sau al capacului, cu presiunea de ulei? Joja si capacul, sar atunci cand, presiunea de GAZE creste, acestea fiind scapate le langa piston, din camera de ardere in baie. Deci, segmentii sunt de vina, sau autoaprinderea gazelor din carter (baie), atunci cand uleiul are dilutie (contine benzina). Presiunea de ulei e cu totul alceva si are alt traseu. Supapa de siguranta la pompa, refuleaza la 6 atm. Deci, cand acul e la maxim, nu inseamna ca e tot ce poate pompa (poate si peste suta de atm.), ci supapa a deschis, pentru a proteja compozitia de pe cuzineti (previne exfolierea).
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
r3d |
18 May 2012, 21:43
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 576 Joined: 5 October 11 From: buzau |
io cand am zis ca sare joja,m-am referit la nivelu de ulei.cunosc pa cineva care a pus ulei si a uitat sa sa mai uite si cat pune, cand pornea motoru ii sarea joja.
|
--------------------
dacia
1310
1999
- bz 03 gat
|
|
tynn |
19 May 2012, 14:35
Post
#37
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta |
Multumesc pentru raspunsuri. Deci se pare ca e normal, inseamna ca pompele astea noi au arcul supapei de siguranta tarat la 6 bari, fata de cele tip vechi care erau reglate la 4 bari. Asa era la motorul de pe vechea Dacie 1300 din 1984, nu sarea presiunea de 4 bari niciodata, nici la cele mai friguroase porniri la rece.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
PH-06-BOA |
19 May 2012, 20:01
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Nu-i asa! Dar ai uitat ca p-atunci, pompele aveau debit mai mic, iar piesele se gaseau, dupa ani de cautare, si ti le dadea pe su tejghea, sa nu vada cineva, sa ceara si el. De aceea mergeai cu motorul sau masina, pana pica in drum, nu mai vorbesc de presiune, unde becul se stingea dupa 1500-2000 de ture.
|
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
hopsin |
27 Apr 2013, 17:11
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 12 January 13 From: Constanta |
Dupa un drum de 150km ,la intoarcere surpriza martorul la apa si ulei erau aprinse apa era in jur de 85de grade si uleiul (presiunea sub 1) ,motorul este refacut complect,singuru lucru ne schimbat este pompa de ulei,o turam de degeaba nu urca mai mult de 2.Are cam 2000 si ceva de km ..uleiul am bagat dala ieftin ..o idee ceva?
This post has been edited by hopsin: 27 Apr 2013, 17:12 |
--------------------
SEAT
LEON
03, 1.8T 20V
- CT.99.LAD
|
|
Chitu |
27 Apr 2013, 17:19
Post
#40
|
Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 3 July 12 |
Schimba rapid pompa de ulei , pinionul si uleiul !
|
--------------------
Dacia
Berlina
1976
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th May 2024 - 11:35 |