Un sfat, vanzarea masinii
![]() ![]() ![]() |
Un sfat, vanzarea masinii
Sociopatul Tandru |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 23 June 05 From: Braila ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
Nova GT
1998 Septembrie
- BR 69 CGF Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
|
|||
vijelie |
![]()
Post
#2
|
![]() membru violet Group: Members Posts: 4.605 Joined: 11 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Sociopatul Tandru @ 21 Nov 2006, 06:09) ...si asta care e saraca impecabila, nu reusesc sa iau nici macar pretul pe care l-am platit la achizitionare!... E, uite de-asta nu scapi de ea. Contrar asteptarilor multora, un obiect isi pierde din valoare in timp (uzura fizica si uzura morala), indiferent cate reparatii sau imbunatatiri ii aduci. Si nu in ultimul rand, puterea de cumparare a crescut simtitor asa multi prefera sa stranga din c*r pt o masina mai buna, poate chiar noua. |
--------------------
Dacia
Duster
2011 Laureate dCi
|
|
argon |
![]()
Post
#3
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
QUOTE(Sociopatul Tandru @ 21 Nov 2006, 06:09) Nu asta e problema, lumea vrea confort, in Romania au inceput oamenii sa se destepte, si nu mai cumpara vechituri, si daca cumpara, pretul trebuie sa fie mic, nu sa ti la pret, ca ramai cu ea. Ar fi si culmea sa obtii acelasi pret cu care ai achizit-o ![]() QUOTE Cum sa fac sa o vand? Este un secret? A-ti observat vreo tendinta pe piata deosebita? Nu-i mare filosofie, un pret de 1500 euroi cu face Nova ta, daca e aia din semnatura, peste pretul asta trebuie sa ai noroc sa o dai. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#4
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
argon |
![]()
Post
#5
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
driverx |
![]()
Post
#6
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Sociopatule
Ca ai vandut tu Nova aia cu 2350E nu spune absolut nimic. Erau alte vremuri (chiar daca apropiate), poate ai gasit un fraier. Nu e vina noastra ca nu mai gasesti alt fraier si pentru Nova asta. Dar poate ai noroc cu cumparatorul primei Nove. Daca tu ai fost suficient de fraier (no offence) sa cumper nu una, ci DOUA Nove, tot autoprostindu-te (chiar si aici pe forum) cu tot felul de "argumente" si "placebo-uri" ca ce masina buna ii ca nu ai probleme cu ea ![]() TU nu vezi ca lumea sare la credite in stanga in dreapta? TU nu vezi cate logane umbla deja pe strazi de e mai rau ca pe vremea lui Ceasca cand la stop stateau zece masini din care erau asa: Dacia 1300, Dacia 1300, Dacia 1300, Dacia 1300, Dacia 1300, Dacia 1300, Dacia 1300, Dacia 1300, Dacia 1300, Dacia 1300. De asemenea lumea pune botul la toate dumele din popor cum ca din 2007 o sa fie scuuuump de intretinut o masina veche, sau mai mult, ca nu o sa poata circula cu ele ![]() ![]() ![]() Nu zic sa o vinzi cu 1500E, dar incearca si mai lasa usor din pret, ca altfel......o sa plangi degeaba pe aici ca nu vei obtine nimic. This post has been edited by driverx: 21 Nov 2006, 08:44 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Diac |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.024 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Driverx are, ca de multe ori, dreptate. Prima taxa care se marestre este rovigneta.
Dar... daca mi-as lua o Nova cam ce consum as scoate intr-o saptamana de mers servici-casa pe la 9.00 si retur, pe la 18.00, in Bucuresti? Si asta incluzand poate traseul Unirii-Universitate-Romana. A si mai ales iarna, ca sa merg si cu socul tras. Orientativ, cu o Fabia 1,2 am scos ceva gen 11-12%. ![]() Daca as avea Nova, cu siguranta ca as merge cu transportul in comun la servici. Apoi chiar Sociotapul a spus "Imi pare rau sa o spun, dar de cand am dat jos de doua ori motorul pentru o parlita de coroana am ajuns la concluzia ca la costurile sale de intretinere Dacia clasica (respectiv Nova mea) nu mai merita efortul. E zgomotoasa, se strica una doua, nu tu confort, nu tu siguranta, m-am cam saturat sincer sa fiu." Plus ca poate nu am timp si chef pentru "- platini mereu bosch se schimba cam la 1000km la mine, ca asa vreau eu. - bujii Sinterom sunt noi si ele si se inoiesc tot la 1000km" This post has been edited by Diac: 21 Nov 2006, 09:10 |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Off topic: poate se scumpeste rovigneta dar speram ca se va putea plati doar pe perioada de care ai nevoie. (1 zi chiar)
|
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
lucian_v |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 543 Joined: 13 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Vad ca esti din Braila...
Acum o saptamana mi-a vandut fratemiu nova mea in targ la Galati , la un samsar(am aflat la vreo 3 zile asta ca daca stiam de la inceput nu i-o dadeam ca eu nu ii suport pe astia de nici o culoare) cu 80 de milioane era gti, din 2000 si era intr-adevar impecabila , am dat-o fara mp3-player ca asa a vrut-o... deci parerea mea e ca daca masina e chiar impecabila e imposibil sa nu o dai...dar aici e discutabil ![]() p.s. a fost doar de 3 ori cu ea, 3 duminici la rand si a 3-a oara a dat-o.... This post has been edited by lucian_vlaicu: 21 Nov 2006, 19:16 |
--------------------
---
---
---
- ---
|
|
pystha |
![]()
Post
#10
|
![]() just me Group: Members Posts: 39 Joined: 21 November 06 ![]() |
eu zic ca trebuie si un pic de noroc..
ai incercat toate variantele? (anunt pe net, ziar, piata de masini, raspandit stirea pe la cunostinte poate cunosc ei pe cineva etc.) |
--------------------
Opel
Astra
- 2.0 DTI
|
|
Sociopatul Tandru |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 23 June 05 From: Braila ![]() |
Dragi colegi, in mare parte sunt deacord cu voi. Asa este, dar totusi sa fim realisti.
Chiar eu stiu un fost coleg de facultate care si-a luat o Nova acum ceva timp (doua saptamani) cu 78 milioane din targ de la Galati. Am fost si acolo si pot spune ca preturi de 1500 Euro nu am vazut la Nova, ci mult mai mari. vijelie, in mare parte ai dreptate, dar si aceasta masina se adreseaza unui segment de consumatori la care m-am integrat si eu pana acum. adica, nu-i nici caine nici ogar, o masinuta cat de cat mai tinereasca sub sigla dacia. Are o forma mai placuta. argon, cu tot respectul, repet: nu face doar 1500 de euro, cerceteaza piata si aflii ce iei la banii astia. A mea nu are fir de chit, nu lovituri, nu fir de rugina! driverx, nu stiu de ce afirmi ca sunt vreun friaier pentru ca am cumparat o nova. Am avut probleme inerente daciilor in general. Nimic deosebit, ca am schimbat o coroana de doua ori, asta a fost, sa-i schimb bujiile si platinile la km mai putini, pentru ca vreau eu sa o fac, nu ca nu ar mai merge! Mie Nova ca masina mi-a placut si o sa-mi placa pana la moarte. Ca a fost facuta de romani saraca, nu e vina sa, dar fata de berlina clasica inspirata din Renault 12 are multe diferente si imbunatatiri. Nu stiu de ce sunt mai friaier decat unul care a dat 73 de milioane pe o berlina cam din aceeasi perioada, sau eventul cu injectie. Un vecin deja incearca sa scape de berlina sa o ia pe a mea, acum, ma rog cum o fi norocul. Diac, ai perfecta dreptate. Pentru tine in Bucuresti Nova asta ar fi saracie curata. Eu scot consumuri bune, dar la mine in Braila unde traficul e cat de cat decent. Cat despre acel "nu se merita" al meu, daca m-ai cunoaste m-ai intelege. Nu sunt genul care sa se murdareasca foarte des pe maini, caruia sa-i placa sa se bage sub masini. Sunt o fire comoda si imi place sa dau cheie si liber. Daca tot am prins banii astia, hai sa schimb masina, daca nu, ramaneam cu nova. Eu am invatat mecanica de nevoie sa stiti, nu de placere, ca orice posesor de Dacia. lucian_vlaicu merci, o sa incerc. Dupa cum vedeti dragi colegi, se poate! Ce-i drept aia era GTi, dar mizez pe punctele mele forte, motorul super si caroseria impecabila. Cert este ca la ce sume imi cereti voi sa o dau, respectiv 45 milioane, prefer sa o pastrez, ii pun un motor mare si ma duc la competitii cu ea. Nu o mai vand! E toata dragostea mea in masina aia, toata dorinta mea de a face lucrurile mai bine. Nici chiar asa. Asta e pretul, atunci o pastram! Daca fac taxele f mari, o radiem, si o tinem de p.s.-uri. pystha, doar internet, dar destule site-uri. azi vad si cu ziarul, cu anuntul in geam si alte metode!!! Va multumesc tuturor, si desi multora va dau dreptate in parte, nu-mi plac idei precum "esti friaier ca ti-ai luat nova". A fost pasiunea mea si va rog sa o respectati ca atare, daca exista oameni sa-si cumpere dacia 1100 si sa o venereze doar in ideea vremurilor bune cu Renault 8 in competitii, de ce sa nu fie si unul caruia ii place Nova nu? Va multumesc |
--------------------
DACIA
Nova GT
1998 Septembrie
- BR 69 CGF Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
|
|
tarzy |
![]()
Post
#12
|
![]() aroist Group: Members Posts: 1.958 Joined: 12 January 04 From: Bucuresti ![]() |
@Sociopatul Tandru - nu te lasa prostit de ideea cu taxele
singura taxa care va tine cont de "vechimea" (de fapot de incadrarea euro) este Rovigneta, care rovigneta haide-ti sa fim seriosi costa (ce-a mai scumpa) vre-o 80 lei - daca sa zicem ca-i dublata de la anu va fi 160 lei / an .... daca o defalcam pe luni => 13 lei / luna, da-o pana mea ca-s 2-3 pachete de tigari .... nu-i gaura-n cer restul taxelor (impozit + RCA) sunt in functie de capacitatea motorului care .... la tine poate fi cel mult la fel ca la un LGN mai este - da nu-i obligatoriu - casco - care intradevar la masina ta poate fi enorm This post has been edited by tarzy: 22 Nov 2006, 10:04 |
--------------------
DACIA / ARO / TICO
L 1,6 / 244 / SX
2005 / 1993 / 1999
- B55MGY Aha
|
|
argon |
![]()
Post
#13
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
@ Tarzy, rovinieta se dubleaza din 2008, deci pentru non euro va fi 160 ron abia peste un an si ceva.
A doua problema, Casco la o Dacie din 1998 e infim, max 60 euroi pe an cu asigurarea pasagerilor cu tot. ![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
driverx |
![]()
Post
#14
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Socipatu
Hai ca nu o sa stau sa iti caut prin posturi sa vedem CATE probleme ai avut cu PRIMA masina, nu mai vorbesc de a doua la care am observat ca totusi paharul ti s-a umplut ceva mai repede. O mai fi ramas ceva in pahar de la prima masina... Dar sa ramanem la ce ai pomenit mai sus. Coroana de 2 ori? ![]() ![]() ![]() Platini la 1000km? Pe mine ma tineau MINIM 10 mii si cand am aprindere electronica, aproape face 20 mii si ti-as putea vinde de noua platina aia de pe masina mea. Sa ne uitam CATI se plang de cutia de viteze sau cauta in disperare cutie de viteza pentru Nove? Las ca stiu eu cum ii cu ele, ca am avut prieteni cu Nova. Eu ma plimbam cu harbu meu de 30 ani si aveam probleme minore, iar ei stateau si cautau sa adapteze cutii de Reno-uri pe harburile lor. Sau toata mecanica de deschidere a usii care pica cu totul in usa cand incerc sa deschid usa din interior. Am 1.87, 110kg, sunt mare, dar crede-ma ca umblu finut cu lucrurile. Nu mi-a venit sa cred.....masina era aproape noua, cateva sute de km. Nova ca si conceptie e mult peste berlina, dar romanasul nostru a reusit sa isi bata joc de ea in asa hal, ca dupa dacia 500 (care nici macar n-a fost facuta la Pitesti), Nova a fost cel mai mare gunoi scos de dacia. Mai ales primele serii si versiuni. Dar daca tu nu vrei sa vezi astea......treaba ta Nu trebuie sa imi mai raspunzi si la post-ul asta. Du-te si iubeste-ti masina. Value your time. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Diac |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.024 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. ![]() |
Sociopatu
Poate ca ar trebui sa ai mai multa rabdare. In trei patru spatamani poate o dai intr-o suma apropiata de ceea ce ceri tu. |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
Sociopatul Tandru |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 23 June 05 From: Braila ![]() |
driver x
Tin sa mentionez ca prima coroana (cea originala) s-a inlocuit din cauza ca primul propietar (care a decapsat bendixul) nu a mai montat corect electromotorul de pornire la loc, astfel primind ceva uzuri care duceau la un zgomot deranjant. Coroana, nu era atat de afectata cat sa necesite schimbare, dar sunt un om foarte pretentios. A doua coroana a picat din cauza bendix-ului acela care sarea peste coroana. A treia coroana cea pusa de mine, cu manuta mea merge perfect. Nu exista coroana de Nova, este coroana de dacia pe 200, iar daca la tine ambreiajul era de 200, ca asa l-ai fi modificat tu la berlina ta de 30 de ani si iti pica, puneai exact ceea ce gaseai in comert. Tin sa mentionez ca piesele mele la Nova de origine (aici coroana) sunt produse de aceeasi firma ca si cele la berlina ta (aici coroana), aceelasi aliaj, iar daca sunt proaste un lot la mine pot fi si la tine. Coroanele nu pica in general la masini, dovada ca e prima oara cand mi se intampla mie. Chiar tu ai zis ca ai mers cu ea 30 de ani da? Deci argumentarea ta e nefondata! Prima masina era intr-adevar un harb, era ruginita moarta. A doua insa nu a creat probleme. Despre platini si bujii, tin sa-ti repet ca le schimb ca asa vreau eu, nu ca s-ar perla. Iar daca o aprindere tranzistorizata, cum am eu, perleaza, nu e vina masinii Nova, ci a producatorului lor, care nu are nici o tangenta cu Dacia Pitesti, te asigur! Cutia de viteze? Nu am avut niciodata probleme, mergea cam greu la prima masina pentru ca avea probleme la furci, a doua a necesitat shimbarea bucsilor de plastic de la bieleta si merge ca la o masina straina acum asa ca iar argumentezi nefondat! Despre manerele de la usi, daca ai observat, acel tip de inchidere se aseamana foarte mult cu cele contemporane de pe masinile straine iar porcariile alea cu dinti de pe vechile dacii sunt absolut cele mai mari tampenii. Macar pe astea poti sa le reglezi cum trebuie. TE sustin in ceea ce ai spus ca primele au fost porcarii. Te referi la modelul cu R524, cel cu haion bombat si manerele la usi care sa trageau orizontal, motor de 1.4. Asa este, au avut probleme, dar aceste probleme au disparut la modele precedente. Ca si conceptie este superioara berlinei si chiar tu ai recunoscut. Nu inteleg insa altceva, de ce esti atat de pornit pe biata mea masina, si partinesti atat de mult berilnele. Sunt foarte multi care imi spuneau inainte sa-mi iau masina "nu-ti lua Nova" si acum toti care se plimba cu mine ii recunosc comfortul, tinuta de drum, superioritatea si toti s-ar incanta sa-si cumpere una. iti repet: nu am avut probleme iesite din comun cu masina mea noua, erau pur uzuale. Si ca sa o mai luam si in alta ordine de idei, amandoua sunt romanesti facute la Pitesti, asa ca las-o mai moale. Daca vreodata voi fi silit sa-mi iau masina romaneasca din nou, fi sigur ca voi alege o Nova sau Supernova. Mi-a placut si nu o sa-mi scoata nimeni din cap asta fara dovezi solide. Da, imi iubesc masina cum si tu iti iubesti berlina ta de 30 de ani, asta este, suntem niste iubitori de fiare. Mi s-a umplut paharul dar nu de Nova, mi s-a umplut de masina romaneasca: -vreau liniste in interior -aer conditionat -sa nu se simta pietrele pe drum -sa nu stau sa reglez avansul dupa fiecare musculita din benzina -sa nu vibreze tabla pe ea cand dau muzica tare -sa nu schimb platini sau bujii. Pastreaza-ti berlina si mandreste-te cu ea. ...nu mi-o lua in nume de rau, nu e nimic personal, dar totusi mi se pare ca exagerezi cu Novele astea in contrast cu berlinele de acum 30 de ani. |
--------------------
DACIA
Nova GT
1998 Septembrie
- BR 69 CGF Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
|
|
AC |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
Nu vreau sa influentez pe careva de pe acest forum, insa nova a fost cel mai mare fiasco al uzinelor dacia, asta-i adevarul, trebuie sa-i spunem pe nume!
This post has been edited by AC: 22 Nov 2006, 14:40 |
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
alinakes |
![]()
Post
#18
|
X Group: Members Posts: 341 Joined: 24 March 06 From: X ![]() |
Sociopatule relaxeaza-te un pic si mai asteapta , nu dispera !
Prima mea masina a fost tot o Nova ( Gti ce-i drept si fusese lovita si era ruginita si , si , si etc. ) si mie mi-a ramas in inima ! Eu o consider superba dar sunt subiectiv. Eu cred ca simplul fapt ca este o Nova pe carburator o face sa fie mai greu de vandut ( stim cu totii ca majoritatea au probleme cu consumul si e greu sa convingi un cumparator de contrariu ). Pe cealalta ai vandut-o asa bine pentru ca era pe injectie ( un sistem de injectie fiabil din punctul meu de vedere ). Parerea mea este sa mai reduci un pic pretentiile la vanzare , adica pretul. Incerca sa faci o comparatie cu celelate Nove carburator la vanzare , chiar daca a ta ar arata de o mie de ori mai bine la tabla nu poti cere cu mult peste pretul pietei. Si da si eu sunt de parere ca oamenii se indreapta din ce in ce mai mult spre un credit pentru masina noua decat pentru o masina SH. |
--------------------
X
X
X
- X
|
|
pystha |
![]() ![]()
Post
#19
|
![]() just me Group: Members Posts: 39 Joined: 21 November 06 ![]() |
eu am avut nova timp de 5 ani. Nova GT din 1999 cu carburator
eu zic ca totusi a fost o masina mai buna decat berlina. tot ce am schimbat la ea au fost: toba finala si fisele de la bujii (consumabilele nu mai pun). adevarat ca dupa 5 ani a inceput sa apara rugina pe ici-colo dar nu am avut absolut nici o problema cu ea. nici macar pana nu am facut ![]() iar ca forma (zic eu) arata mai bine decat loganul... This post has been edited by pystha: 22 Nov 2006, 17:09 |
--------------------
Opel
Astra
- 2.0 DTI
|
|
driverx |
![]()
Post
#20
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
pystha |
![]()
Post
#21
|
![]() just me Group: Members Posts: 39 Joined: 21 November 06 ![]() |
nu zic ca e mai buna.
vorbesc doar de forma. loganul pare asa robust.. nu stiu... |
--------------------
Opel
Astra
- 2.0 DTI
|
|
driverx |
![]()
Post
#22
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Am zis...mai faina, nu mai buna.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
pystha |
![]()
Post
#23
|
![]() just me Group: Members Posts: 39 Joined: 21 November 06 ![]() |
da, asa ai zis, iar eu am zis ca arata mai bine
![]() |
--------------------
Opel
Astra
- 2.0 DTI
|
|
Sociopatul Tandru |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 23 June 05 From: Braila ![]() |
pystha arata mai bine.
A fost inspirata din Peugeot 309. De ce credeti ca a fost un fiasco total? Singurul lucru evident a fost rugina la unele elemente alea caroseriei (o generatie anume) in rest, nu vad diferente. Motorul e aceelasi numai ca au facut o cilindree mai mare, cutia e alta si va garantez eu ca e muuuult mai buna. Eu am avut doua nova (pentru alinakes era tot GT ba mai rau, era modelul ala similar cu GT-ul cu manere ce se trageau orizontal la usi, dar fara haion bombat sau faruri patrate) si pot spune ca am condus si berline o groaza. Niciodata nu o sa se compare cu o berlina, niciodata! Berlina troncane, e mai zgomotoasa, nu prea are viata in ea si mai presus de orice arata ca dracu. Ba mai mult, toti cu berline care imi recomandau si mie berline cand au mers cu Nova au simtit diferenta. Cand spuneti ca a fost un fiasco vreau argumente. Mai buna ca Loganul nu este, mai frumoasa, depinde de gusturi, mie ca design imi place la nebunie. Despre consum, nu-l comentez pe forum pentru ca nu are rost, as fi acuzat ca mint. Daca sunteti vreunul din Braila sau aveti drum incoace pun eu benzina si ii facem un consum in oras. Mentionez atat: carburator bicorp 1.6 reglat la stas (nesugrumat) la Carfil Brasov. Si inca ceva (si iar nu o sa fiu crezut): carbul de 1.4 pe Nova papa mai mult decat cel original reglat pe banc. Vorbesc din experienta nu din auzite. Ca sa terminam polemicile mai ales cu cei din "categoria grea", carora le place sa-si dea cu parerea fara prea multe argumente solide, ci doar din auzite va spun doar atat: Nova este si va fi peste Berlina, parerea mea si a posesorilor de Nova care au mers si cu berline. Ideea e alta: eu vreau sa scap de ea si nu stiu cum sa fac. alinakes ce pot sa-ti spun, am comparat cu nove ca ale mele pe carburator si sunt la pretul pietei. Nu cer nici mai mult nici mai putin (diferenta ar fi ca a mea stiu sigur ca e mult peste: nu rugina, amortizoare noi de origine pe gaz, bucsile schimbate toate, bielete directie, baterie Varta 75 amperi in garantie inca vreo 10 luni, ambreiaj nou-l-am schimbat ca tot am dat motorul jos pentru coroana, coroana noua, electromotor pornire nou (de fapt statorul, bendixul si suportul cu carbuni+bucsi), alarma inchidere centralizata Maat... Cum sa o dau cu mai putin? Pai voi stiti cum se prezinta o Nova la 45-50mil? Pai mai bagi 20 si tot nu o scoti. Oalele de la amortizoare putrezite de rugina, planseu pedalier lipsa, tona de chit si mehlem pe la aripi pe unde a furat-o rugina. Dar nu e pacat mai baieti? Pai numai becurile din Faruri de 100W si cele din Proiectoare fac 1 milion mai! Cred ca mi-o fac de concurs, serios va zic. Sau: pun amortizoarele vechi (ca si asa nu erau stricate, dar am vrut eu altele, mai merg), dau alarma si inchiderea jos, pun alte becuri de doi bani din comert, baterie second hand, niste cauciucuri terminate pe toate rotile, axul la delco ala vechi cu timpi morti pe diagrama+pinionul uzat, bieletele vechi ca nu au joc mare, aproape isesizabil si-i dau drumul fratilor asa cum se gaseste la un pret mai jos. Problema e alta: nu e vorba ca se cauta masini noi, ca mereu vor fi cei care au mai putini bani. Dar romanul nu vrea sa dea un ban si sa aibe masina la cheie. Prefera sa-si ia un harb de berlina la 30 mil eventual te intreaba si de GPL si sa traga pe ea. Pai fratilor, am un prieten inginer la un service din Braila. Ma tot duc pe la el si vad tot felul de lucruri. Vine romanul cu Dacia lui pe care tocmai a dat 8 milioane din targ, cu spuma poliuretanica in gaurile din praguri, cu aripa corectata la pensula in nuanta masinii sau la spray ca nu-i merge masina. "Pai nene conductele de frana sunt colmatate de-asta nu tin franele" "Si cat costa?" "Atat..." "E naaaaaaaaa da-le dracu' fa-i o aerisire ca merge... nu le schimb" "Ai repartitorul blocat" "Si cat costa?" "Atat..." "Da-l dracu..merge" "Trebuie sa-ti iei set motor ca nu mai ai compresie, ancraseaza, papa ulei, tona de gazau" "Da-l naibii ma, sterge bujiile si da-i ca merge"... Asta e marele adevar dragii mei. Omul vrea daca se poate si ieftin si improvizat. Pai nu ma laud, dar sa stiti ca sunt cel mai exigent om in ceea ce priveste mersul masinii mele. mereu am vrut sa fie in norme si am reusit pana acum. M-a costat ce-i drept cand a fost de bagat bani, dar am reusit sa fac o masina din ea. Pai daca am un rateu in evacuare, in minutele urmatoare sunt cu stroboscopica pe ea. Multi spun ca lor le merge Dacia, ca nu au probleme, dar mai este un aspect: depinde si cum merge. Eu va multumesc pentru asistenta si sper totusi sa reusesc sa o dau la justa ei valoare (injusta ei valoare de fapt). Daca nu, se stie: motor 2000cm turbo de Renault, schimbat punte pe spate, frane Brembo si direct in compentitii cu ea. Ma multumesc cu o masina straina mai ieftina, in banii pe care ii am. |
--------------------
DACIA
Nova GT
1998 Septembrie
- BR 69 CGF Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
|
|
argon |
![]()
Post
#25
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Am totusi o obiectie ..
QUOTE cutia e alta si va garantez eu ca e muuuult mai buna. Cutia aia numai buna nu e, si sa nu te bata Dzeu sa se strice, ca nu ti-o face nimeni, si daca gasesti pe unu care o face, n'are cu ce, ca nu-s piese. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Sociopatul Tandru |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 220 Joined: 23 June 05 From: Braila ![]() |
argon sper sa tina pana o vand!
|
--------------------
DACIA
Nova GT
1998 Septembrie
- BR 69 CGF Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Sincer, din toate Daciile avute sau cu care am mers, Nova a fost cea mai nasoala. Si SN (de care m-am scapat repede
![]() This post has been edited by Amedeus: 23 Nov 2006, 16:12 |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
lucian_v |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 543 Joined: 13 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Amadeus, Loganul e cel mai bun nu?....evident
Sociopatul Tandru - tu pana la urma cu cat vrei sa o dai? bafta la vanzare P.S. daca ai timp vezi ca la Focsani, miercurea e targ de masini. Si din ce am auzit merge bine..la vanzare ma refer. De la Braila la Focsani sunt 100km....deci nu e foarte mult si cred ca ar merita sa o duci si acolo daca ai timp. |
--------------------
---
---
---
- ---
|
|
Amedeus |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru cu Logan Group: Members Posts: 1.907 Joined: 13 December 04 From: TM ![]() |
Vorbeam de produse Dacia. Si...da Loganul este cea mai buna Dacie care am avut-o pana acum . Am avut o berlina din '78, una din '88 importata din H (in '96) si o SupeRNova din '02.
L.E. am mai avut un Fiat 1100 din '67 si un VW Bus din '78 si tot Loganul e mai bun. ![]() This post has been edited by Amedeus: 23 Nov 2006, 16:16 |
--------------------
Renault
Megane Sedan IV Tce 116
2019 Business
|
|
gti98 |
![]()
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Iaca si eu am o Nova (e drept GTi) din 98. Prima masina a fost Dacia 1100 (mie mi-a placut, desi era supraviratoare si extrem de sensibila pe fata, fiind si foarte usoara (pe puntea fata). Dupa 5 ani de condus masina aia (a lui taica-miu) am trecut pe Berlina nationala (din 1980 pana in 2001). Pe masina asta am invatat cel mai multe (am avut o perioada cand bucsele de la brate nu tineau de la o verificare al alta (desi benzina era pe cartela iar verificarile in fiecare an!!) Din 1998 am cumparat Nova asta.
Poate berlina avea unele elemente mai robuste (la Nova, caroseria in 2 volume nu are suficienta rigiditate pe spate, dar eu am transportat cu ea o cada de 1,5 m in interiorul caroseriei; desi e cu 30 de cm mai scurta ca berlina, e mai incapatoare tocmai din cauza structurii). Pe asfalt bun e mult mai buna la tinuta de drum decat berlina: la berlina cu mama echilibrarilor la roti, la 110 km/h credeam ca se desface in bucati. La Nova mergea cam la fel la 130 ca la 70; nu am depasit aceasta viteza pentru ca nu mi se pare ca drumul, traficul si chiar elemente proprii (ma gandesc la pneurile romanesti) prezinta cat de cat siguranta. In plus, la varsta mea exista alte puncte de interes inaintea exceselor de viteza. Dar sa revin, abia in vara asta am schimbat primul pivot; in al doilea an am schimbat un rulment de roata fata montat "romaneste" (era pur si simplu ruginit!!!) Dacie fiind, am mai schimbat diverse fleacuri (niste relee montate prost, in care a intrat apa, manere de la usa care s-au rupt, macaraua geamului dreapta fata care s-a rupt in a treia zi dupa ce am luat masina - si pe care am reparat-o eu, ca trebuia sa las masina in service o luna, deschisa, pana primeau piesa...) Totusi, personal, mi se pare mai reusita masina (tinuta de drum mai buna, calitatea pieselor mai buna) motorul mai puternic iar injectia si aprinderea integrata m-au salvat de la gadilatul permanent al acestor subansamble: da la cama dupa o perioada de stationare, desfunda-i jiglorul de relanti, curata-i filtrul de benzina, spala-i carburatorul, mereu erau probleme cu poantoul si nivelul... La aprindere, dupa adaptorul electronic, erau parca mai putine probleme. Platina nu se mai impusca, dar tot se oxida in timp si trebuia slefuita, e drept, mult mai rar. Iar avansul era o chestie de arta... La asta, la minus 20, daca s-a invartit motorul 5 secunde, a pornit (mi-a mai facut figuri, de exemplu intr-o seara am facut 5 porniri in 2 km, iar pe parcurs au functionat farurile, ventilatorul aerotermei si incalzitorul de luneta; a doua zi nu a mai pornit, dar era logic: nu s-a putut compensa in 2 km consumul a 5 porniri, fie ele si la cald, si a celor 3 accesorii de putere mare; oricum, alternatorul e cam mic pentru nivelul de dotare..) Imi cer scuze pentru lungimea postului; chiar daca nu am cheltuit atata timp bani si.. (inima?) ca braileanul Sociopat (fie el si Tandru!!), si eu tin la EA, si deocamdata i-as face o revopsire...Chiar daca acuma ma necajeste ambreiajul... (Poate sunt chiar un pic sociopat??) Toate cele bune!! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th June 2025 - 21:11 |