Motor Dacia
![]() ![]() ![]() |
Motor Dacia
bagykid |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 7 June 05 ![]() |
Attached thumbnail(s) 22122006.jpg ( Size: 223.25k ) Number of downloads: 1678 |
||
--------------------
dacia
1310
- B-93-GBI daca accelerez , ma opresc ?
|
|||
ydaniel |
![]()
Post
#62
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
si cum merge:)?pana la urma ce axa ai bagat:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
dr_mKe |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Sa-ti mearga ceas multi kilometri.
Intreb si eu. De ce ai pus termocupla unde e ? Nu e la locul ei. Filtrul de aer ar putea beneficia de aer rece la vara. S-ar simti la raspunsul motorului. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
bagykid |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 7 June 05 ![]() |
ptr. Ydaniel - dupa cum acum stii nu am pus inca o alta axa , doar ce am terminat rodajul si pe 31.12 ai vazut cum a mers
ptr. dr_mke - referitor la termocupla : pe radiatorul asta nu aveam spatiul acela special dedicat in partea dreapta jos , asa ca am montat-o la iesire din motor (logica + daca deschide termostatul la 85 grade , termocupla porneste pe la 92 grade si se opreste cand ajunge pe la 80- parca am mai postat odata datele astea pe la discutia cu electroventilatorul , aici ydaniel e cunoscatorul ca si el a montat ulterior la fel) - referitor la filtrul de aer : da , vara este indreptat spre inainte si se simte oarecum diferenta |
--------------------
dacia
1310
- B-93-GBI daca accelerez , ma opresc ?
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#65
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
gabi.merge frumos foc masina ta:) nu schimbi cu o baRCA;)
SI EU MI-AM pus termocupla pe al sau adaptor pe furtunul de la baza radiatorului.si apa sta la acelasi nivel (in bord ma refer) cum ii sta lui gby la montarea inaintea radiatorului:) |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Motor_Head |
![]()
Post
#66
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 31 December 06 From: Roman ![]() |
Ma bucur ca a deschis cineva un topic despre curatenia motorului. Este o parte a masinii care nu prea are parte de curatenie. Din pacate nici la mine nu are parte de curatenie, dar vine si vara... pana atunci imi strang necesarul de materiale (furtune, coliere, etc).
Fiind electrician si mecanic ma pricep la reconditionarea motorului si a instalatiei electrice (toata). La vara ma apuc serios de ea vreau sa fie bel, luna, cristal si alte cuvinte ce exprima curatenia. Acu` as avea si eu o intrbare: Ce fel de vopsea mi-ar trebui ca sa vopsesc: -furtunele (cauciuc) -blocul motor (temperaturi mari) -carburatoru` (daca merita vopsit) Si tot la curatienie motor: daca motorul este protejat din partea inferioara adica un scut si sigilat, sa nu intre mizerie de jos in sus (directia normala ![]() Daca ti catusi de putin la masina ta nu ar trebui sa ajunga sa-i curga uleiul si alte chestii. P.S. Dupa ce reconditionez toata masina mea o sa pun si eu poze cu "inainte" si "dupa" |
--------------------
Dacia
Berlina
1979 1300
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#67
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Motor head problema este asa: furtunele de cauciuc nu se vopsesc ci se inlocuiesc, deoarece cu timpu vopseaua se va crapa si nu vei fi deloc multumit de rezultat! Blocul motor il poti vopsi cu grund care rezista f bine la temperaturi mari, al meu e vopsit de 6 ani si ai vazut cum arata!
Carburatoru nu trebuie vopsit ci doar curatat ff bine! Ce ai putea tu sa vopsesti este carcasa de la cutia de viteze si galeria cu bronz, care de altfel va da f bine! Referitor la ce ai spus tu mai devreme cu scutul sigilat, ai spus ca esti mecanic, cred ca stii f bine ce se intampla daca ai sigila partea de jos! Bafta multa! Si te asteptam cu niste poze cum se prezinta in momentu de fata! ![]() |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
Motor_Head |
![]()
Post
#68
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 31 December 06 From: Roman ![]() |
In primul rand multumesc, Alex 23, pentru sfaturi. In al doilea rand invat din gresele (pentru asta m-am inscis in acest forum... sa invat).
Acu` despre dacia mea: -nu a fost spalata de prin septembrie 2006 -nu a fost intretinuta DELOC -ii o baba din `79 doar cu stalpii portierelor si plafonul piese originale Abia am primit-o si cum da caldura ma apuc de ea, obiectiv principal fiind curatenia. Dupa care o sa ma ocup de cai putere (poate mai scot vativa ![]() Ma gandeam ca furtunasele sa fie pe culori: albastru-racire; rosu-alimentare; galben "auxiliare" (fire, cablurile de acceleratie, etc.) Si acu` pozele motorului cu care ma "mandresc" ![]() DSC01198.JPG ( Size: 173.69k ) Number of downloads: 1826 DSC01197.JPG ( Size: 168.44k ) Number of downloads: 1498 |
--------------------
Dacia
Berlina
1979 1300
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Se gasesec diverse furtune cu culorile albastru, rosu, dar cele de apa nu cred ca o sa gasesti la forma dorita, poti schimba doar cele de benzina, servo, in general cele liniare, dar trebuiesc testate sa reziste la caldura, benzina, vapori de ulei etc.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
vyper |
![]()
Post
#70
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
io sunt de parere ca o masina trebuie sa fie luna in interior si pe exterior...la motor nu cred ca poti sa o tii curata mereu decat daca o speli pe fiecare saptamana acolo...ca te mai duci pe la o padure pe la un peste
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
Motor_Head |
![]()
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 31 December 06 From: Roman ![]() |
Multumesc mihai1677, ma gandeam ca o sa-mi fie greu sa fac chestia asta cu furtunele. Dar o sa fac tot posibulul sa realizez aceasta "dorinta" de-a mea.
|
--------------------
Dacia
Berlina
1979 1300
|
|
bagykid |
![]()
Post
#72
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 7 June 05 ![]() |
poze de astazi ca maine nu mai shtiu cum o sa arate
Attached thumbnail(s) 08012007_001_.jpg ( Size: 209.42k ) Number of downloads: 1516 08012007.jpg ( Size: 197.26k ) Number of downloads: 1392 |
--------------------
dacia
1310
- B-93-GBI daca accelerez , ma opresc ?
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#73
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Chiar nu-mi vine sa cred ca nu mai sunt oameni care sa aiba grija de motoarele lor!!!
![]() |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
Motor_Head |
![]()
Post
#74
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 31 December 06 From: Roman ![]() |
Apropo de curatenia motoarelor
![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina
1979 1300
|
|
GYCONE |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru fericit Group: Members Posts: 217 Joined: 3 November 04 From: Buzau ![]() |
Tot la fel merge si murdar...sa pui poze maine sa vedem ce-i faci azi, il pedepsesti pentru perioada de rodaj?
|
--------------------
-
-
- Dacia Break '99
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#76
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
|
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#77
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
DA MASINA merge;) sau sta la conservare:)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Alex 23 |
![]()
Post
#78
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Merge sa stii, aproape zilnic si sta in fata blocului dezbracata!
![]() |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
FLP |
![]()
Post
#79
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Alex 23, cum mi s-a spus si mie si am urmat sfatul, pune coliere la filtrul de benzina!!!!
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
argon |
![]()
Post
#80
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu-i inteleg pe cei care isi pun filtru de benzina dupa pompa, dar ma rog..fiecare cum crede
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#81
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
br.JPG ( Size: 231.05k )
Number of downloads: 970
Si o poza cu masina ca sa va faceti o parere! FLP tu ai dreptate! Coliere am pus la cea alba peste tot unde a fost nevoie, dar la asta nu cred ca o sa mai fac nimic deocamdata! Din pacate s-ar putea sa fiu nevoit s-o vand peste ceva timp! ![]() |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#82
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
eu am filtre si inainte si dupa.argon mereu crede ca ce face el sau ce cumpara asa as trebui sa faca toti>
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
argon |
![]()
Post
#83
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu cred asa ceva, dar daca gandesti LOGIC o sa-ti dai singur seama unde e locul optim pentru filtru..
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#84
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Alex 23 |
![]()
Post
#85
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Eu am 2 filtre de benzina, unu inainte de pompa si altul dupa, rezervor nou si daca desfac carburatoru la o luna sa zicem tot mai gasesc ceva impuritati pe fund. Asa ca d-aia se pun doua. Cine vrea poate sa nu-si puna niciunu. Fiecare are dreptu sa faca ceva dar asta nu inseamna ca daca am pus doua nu este bine. Nu am cum sa fiu de acord.
This post has been edited by Alex 23: 22 Feb 2007, 15:23 |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
argon |
![]()
Post
#86
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu vorbeam de cei cu 2, aia e altceva, in poza ta se vede oricum doar unul...dar am vazut o gramada care isi pun doar un singur filtru, de ala de hartie , dupa pompa de benzina, asta e cam aiurea, protejezi doar carburatorul, si mizeria continue sa colcaie in pompa de benzina , pe tur, retur si in rezervor. Daca iti pui filtru inainte de pompa de benzina, se protejeaza pe langa carburator, si pompa de benzina si rezervorul, se filtreaza si se intoarce curata pe retur, si in felul aceasta pastrezi rezervorul curat. Parerea mea este ca e suficient un filtru inainte de pompa, dar unul inainte si unul dupa nu are ce sa strice.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#87
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
eu am decantor inainte de pompa si micronic dupa.ASTA E SOLUTIA OPTIMA!!!!nu by argon .el nu spala motoru,nu aprindere electronica.pardon si-a tras acu.
![]() |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
argon |
![]()
Post
#88
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
decantorul mai lasa ceva mizerie sa treaca...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#89
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Argon daca ai sa te uiti bine ai sa vezi ca am doua! Se vede chiar foarte bine!
![]() |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#90
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pai de aia e decantor;)
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2025 - 07:41 |