ulei curs pe la garnitura de chiuloasa
![]() ![]() ![]() |
ulei curs pe la garnitura de chiuloasa
robert.s |
![]()
Post
#1
|
||
De la munte Group: Members Posts: 125 Joined: 19 April 04 From: Campulung Muscel ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza Europa
2004
|
|||
Maf |
![]()
Post
#2
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 10 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Normal ca nu este normal :roll: .Am un prieten care a patit asa ceva. S-a dus la service si a mai strans suruburile de la chiuloasa.Nu au fost stranse din fabrica cum trebuie!
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- B-00-XXX
|
|
toto |
![]()
Post
#3
|
![]() Destul de fost membru Group: Members Posts: 432 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti ![]() |
ciudat...stiam ca acele suruburi nu sunt stranse ca orice surub, ci au o anumita ordine de strangere si se strang cu o anumita fortza...cu cheie dinamometrica
ori daca suruburile alea nu sunt stranse...atunci... :| ...aia chiar isi bat joc??? gresec cu ceva? |
--------------------
Honda
CIVIC
5D 1.8 Sport M/T - '07 romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
|
|
litza |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 813 Joined: 27 August 03 From: Bavaria, DE ![]() |
Corect! Teoretic se strang cu cheie dinamometrica. Datorita faptului ca chiulasa e din aluminiu se poate distruge filetul daca e stranga prea tare. Practic se strang la bunul simt al mecanicului. Inca n-am vazut service sa foloseasca cheie dinamometrica. In cel mai bun caz mai pun niste silicon de etansare pe langa garnitura.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003-2018
|
|
sod |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 312 Joined: 20 December 03 From: Iasi ![]() |
hihi, mi-aduc aminte cand am fost odata cu berlina la service; strangeau aia la chiulasa si ii intreb de ce nu folosesc cheia dinamometrica. La care ala batran care strangea "ce cheie domnule, strang pana imi trosneste mie cotul. Mai precis ca asta nu exista, sa moara mama". Cred ca imbatranise ala si ii trosnea mai repede cotul, ca dupa cativa km sarea uleiul pe acolo ca la jacuzzi. Cei din iasi au vazut smile.gif)
|
--------------------
Renault Megane
Estate Privilege dCI
- B-xx-GNU
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
"Normal"?! De pe la 1930 nu mai e normal ca motoarele sa piarda diverse fluide in diverse moduri smile.gif
Garnitura aia a fost strinsa prost (sau poate e ea proasta). Pe linga faptul ca se stringe cu dinamometrul se mai si stringe intr-o anumita ordine ca sa nu se formeze tensiuni aiurea in garnitura. |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
valioglu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
Poate ca chiuloasa, blocul motor, sau garnitura sa aiba un defect de material sau de strangere sau sa nu fie planate perfect din fabrica. oricum, uitate daca nu curge de undeva de mai sus - capac chiuloasa pentru ca la cielo, espero sau alte daewoo-uri oltenesti era problema asta. Sterge-l si vezi.
|
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
bogdan_slz |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 18 June 04 ![]() |
Si la mine sunt urme de ulei pe la garnitura...Pana sa citesc mesajul asta am crezut ca e normal! A mea are 2300 Km...Chiar asa sa nu fie stranse din fabrica?
|
--------------------
Renault
Clio III
1.6 16v
|
|
bogdanescu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 21 August 03 From: Bucuresti ![]() |
same shit si la mine; mie mi-a mai strins unu' la service suruburile alea, dar tot degeaba... urmele de ulei au aparut iarasi.
|
--------------------
renault
megane 2.2 sedan 1.5dci 80cp
2006
|
|
Astor |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 20 Joined: 2 July 04 ![]() |
Sper ca nu vorbiti de cazuri de prea mult ulei pus.
|
-------------------- |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#11
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Ulei mai poate sa curga pe la vreo bujie daca nu e bine stransa sau e mancat filetul, etc. DE pus prea mult ulei nu e cazul. Nu stiu pe cineva care sa fi completat ulei peste cel din fabrica. Eu am aproape 6000 km si nu am mai completat deloc si nici nu sunt semne ca ar trebui sa mai pun. Ar fi culmea, masina noua si deja sa se dea la ulei.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
johnsws |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
atentie la strangerea chiulasei, daca n-o face cu cheie dinamometrica, mai bine n-o mai faceti ca tot nenorociti masina. daca sunt doar urme de ulei...poate o fi din cauza ca o fi motorul prea nou si se cunosc mai bine urmele de ulei pe el. daca pierde ulei pe-acolo e grav. in carte scrie ca e o chiulasa care nu se restrange dupa x km si nu cred ca din fabrica nu a fost stransa la cuplul care trebuie...cel mai bine intrebat la un service bun...daca o fi existand...
la cate solenze cu pete de ulei la chiulasa...cred ca "asa face toate" :twisted: |
--------------------
opel
astra
2006 classic
|
|
bogdan_o |
![]()
Post
#13
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
A mea nu face asa. Dar nici nu am dat tare in ea. In afara de praf, pe motor nu mai e nimic altceva.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
bogdan_slz |
![]()
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 18 June 04 ![]() |
Nici eu nu am dat tare in a mea, dar cu toate astea sunt urme de ulei pe acolo. O sa atasez o poza si astept parerile voastre...Trebuie sa ma ingrijoreze acele pete sau sunt "normale" ?
Attached thumbnail(s) motor.JPG ( Size: 52.87k ) Number of downloads: 527 |
--------------------
Renault
Clio III
1.6 16v
|
|
Tudor B |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.639 Joined: 7 August 03 From: Cluj-Napoca ![]() |
Exact la fel se manifesta si la mine, am dus-o in service si s-a mai strans fiecare surub dar "transpiratia" a revenit. Sper sa nu spun o prostie dar acolo nu e garnitura de chiloasa ci cea de la capacul culbutorilor, daca vorbesc prostii nu-mi sariti in cap. La DSN nu am avut asa o problema in schimb a trebuit schimbata garnitura de chiloasa la 40 k km.
|
--------------------
DACIA
GOLAN
Laureate 1.4 MPI
- CJ 00 TUD "Wellcome to the desert of the real"
|
|
Marty |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu ![]() |
Garnitura de capac e de vina! Aia nu se stringe, se schimba!
P.S.: Si aia se stringe la cuplu, ca sa stiti si voi, sa nu va amageasca maimutele prin serviceuri cu trosnit de coate si venit ciclu la consoarta! |
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
valioglu |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 498 Joined: 2 July 04 ![]() |
Va dau o veste buna. NU CURGE PE LA GARNITURA DE CHIULOASA CI PE LA CAPACUL DE CHIULOASA / conform fotografiei. Daca ai timp, chef si indemanare poti sa o rezolvi singur, dar trebuie sa iei alta garnitura si niste pasta siliconica de etansare. Oricum nu este nci o problema importanta, dupa cum am spus toate daewoo-rile au aceeasi buba.
|
--------------------
DACIA SOLENZA
CONFORT 1.4
- B-01-DOG viata e scurta dar nedreapta
|
|
silver |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 3 April 04 From: Iasi ![]() |
Si la mine a fost la fel, la 4.000 de km era murdar de ulei ca in poza lui bogdan si m-am dus in service; acolo prima data mi-au spus ca imi schimba garnitura dar cand m-am dus efectiv cu ea pe rampa au dat-o cotita si m-am ales doar cu strinsul suruburilor ca cica asa au primit instructiuni de la Dacia. Prima data se string suruburile si daca problema persista se schimba garnitura si daca nu se conformeaza nu le deconteaza aia reparatia. Oricum de atunci am facut inca 1.500 de km (destul de tare forjata masina) si vad ca inca nu au aparut petele...Oricum mecanicul de acolo mi-a spus pe "soptite" ca cica chestia asta cu pierderea de ulei e destul de raspindita in ultima vreme si ca nu ar fi o chestie accidentala ci un "bug" al celor de la Dacia.....
|
-------------------- |
|
EvilOne |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti/Alexandria ![]() |
Heh, chiar am vrut sa te intreb daca nu confunzi capacul culbutorilor cu chiuloasa. Daca iti da pe acolo cu ulei ca in poza (adica putin) n-are sens sa te agiti prea tare. Il stergi in prima faza si vezi cam dupa cit timp mai apare si cit. Dupa aia te duci la service sa dai bani.
|
--------------------
Reno
Megan Sedan (coaja) 1.6
2008 156
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#20
|
||
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
Cred ca voia sa spuna o "feature"... :twisted: :mrgreen: |
||
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|||
robert.s |
![]()
Post
#21
|
||
De la munte Group: Members Posts: 125 Joined: 19 April 04 From: Campulung Muscel ![]() |
Aveti dreptate este capacul culbutorilor , dupa ce l-am sters nu a mai curs dar nici nu am mai mers tare cu ea . Am intrebat si un inginer de la Dacia si mi-a spus ca nu este o problema grava decat daca curge continu oricat as sterge . In orice caz nu cred ca e normal la un motor Renault sa curga ulei ... |
||
--------------------
Dacia
Solenza Europa
2004 Decat pieton mai bine cu masina murdara ...
|
|||
Vlad |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 3 June 03 From: Iasi ![]() |
Nici mie nu mi se pare normal sa apara scurgeri atat de repede!! La mine au aparut pe la 12mii km si nu am avut curaj sa merg cu ea in service sa-si testeze maimutele anduranta coatelor pe suruburile de la motor insa, pt ca mai am 6 luni de garantie, ma intreb daca nu o fi vreo problema mai delicata decat garnitura de la capacul culbutorilor pt ca la mine, cel putin din ce se vede, uleiul pare a iesi pe undeva pe langa o sonda (nu stiu pt ce o fi aia din capatul dinspre cutia de viteze a motorului), sau pe langa un surub din aceeasi zona.
Daca aveti ochiul format sau daca s-a mai intamplat cuiva, multumiri anticipate! Attached thumbnail(s) Resize of DSCI0011.JPG ( Size: 25.82k ) Number of downloads: 449 Resize of DSCI0014.JPG ( Size: 14.49k ) Number of downloads: 450 |
--------------------
opel, toyota
Astra H, Corolla
Enjoy-plus-2007, SOL 2006
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
Hehe! Problema asta e celebra! Si eu o am si cred ca am mai vazut si la altii aceasta scurgere. In service mi s-a explicat ca nu e nimic grav, cu antibiotice trece... laugh.gif
Adica nu i-au facut nimic si mi-au zis sa nu ma impacientez. Mentionez ca asta se intampla acum 2 ani, si inca merge masina ca atunci (adica prost - dar nu s-a schimbat nimic in rau). |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
Barbu Mihai |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 6 October 03 ![]() |
Aceeasi problema ca Vlad o am si eu...vad niste scurgeri pe langa acest "surub" sau nu stiu ce este...
Credeti ca trebuie sa merg la service? |
-------------------- |
|
bogdan_o |
![]()
Post
#25
|
![]() om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Dupa cum am mai spus. Scurgerea uleiului nu e normala. Nu va luati dupa cei din service. Ce explicatie e asta: dom'le daca nu iti curge tot uleuil, merge, nu are nimic. Eu bag mana in foc ca daca nu ati fi fost in garantie ar fi gasit o multime de explicatii si ar fi fost musai sa dea capacul chiulasei jos. Asa le e prea lene. Drept umare, mail sau telefon la VC plus batutul la cap e rigoare a maimutelor din service.
P.S. O problema cu scurgerea uleiului a aparut si pe un Megane nou-nout. Se intampla, nu-i o nenorocire. Dar trebuie remediata problema. |
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Bihomoldoveanul |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Hmm, de curiozitate am aruncat si eu un ochi. 15k km
Attached thumbnail(s) totusi.jpg ( Size: 45.77k ) Number of downloads: 460 look_ma.no_hands.jpg ( Size: 45.32k ) Number of downloads: 423 |
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|
Sergiu |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 494 Joined: 23 May 02 From: Timisoara ![]() |
Mai, eu zic ca daca va uitati cu mare atentie, 40-70% din voi o sa vedeti ca a curs ceva pe acolo pe la surub. Si eu tot dupa niste forje am descoperit (160 cu 4 persoane in masina, din care cel putin 2 balenoizi). Si eu cred ca de aia nu se grabesc sa remedieze, pentru ca oricum curge, e defect de design, nu de fabricatie...
Dar - nu vreau sa ma creada nimeni pe cuvant, eu am spus doar ca eu nu ma stresez cu chestia aia. Mergeti in service, cereti o parere, o reparatie - sa speram ca se rezolva. Si - neaparat postati rezultatul! smile.gif |
--------------------
Dacia
SupeRNova
|
|
robert.s |
![]()
Post
#28
|
De la munte Group: Members Posts: 125 Joined: 19 April 04 From: Campulung Muscel ![]() |
Am mers vineri pe autostrada , am tinut apasata acceleratia mai mult la podea ( 175 /h sau cel putin asa arata vitezometrul ) si acasa am verificat daca au mai aparut scurgeri , dar era curat , nu a mai curs deloc . Sa speram ca nu mai apar ...
|
--------------------
Dacia
Solenza Europa
2004
|
|
bogdan_slz |
![]()
Post
#29
|
Membru Group: Members Posts: 141 Joined: 18 June 04 ![]() |
Am fost in service cu problema asta, a pierderilor de ulei pe la capacul de la culbutori, si mi-au schimbat garnitura! I-am intrabat daca nu trebuie sa stranga tare de suruburile alea de la capac si mi-au spus ca nu, trebuie strans pana la un punct! De 2 zile n-a mai iesit nimic pe acolo, dar nici nu i-am dat tare...Am mai observat ca la mine e pus silicon in partea din dreapta jos a capacului, pe unde s-au mai semnalat scurgeri la nu stiu ce sonda...In zona incercuita din poza "totusi.jpg" de pe aceasta pagina! Siliconul ala sa fie din fabrica sau s-a umblat acolo?Ma gandesc ca daca e cunoscuta problema s0au gandit sa o rezolve asa...
|
--------------------
Renault
Clio III
1.6 16v
|
|
Maf |
![]()
Post
#30
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 10 January 03 From: Bucuresti ![]() |
Pai nu trebuie strans pana i-ti "pocnesc coatele" ci trebuie strans la cuplu cu o cheie dinamometrica. Din cate stiu eu, dupa ce a fost schimbata garnitura, dupa un numar de kilometri(500 sau 1000) trebuie sa te duci sa mai stranga suruburile(cel punti asa era la berlina).
Siliconul este pentru etansare, deoarece acolo nu exista nici un fel de garnitura si, da, trebuie sa fie din fabrica. |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- B-00-XXX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th May 2025 - 14:44 |