DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> uleiul Dacia 5W30 e prost?, ca e prea ieftin

bylexus
post 15 Nov 2010, 17:59
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 538
Joined: 2 January 09
From: Oradea




Ce chestie radmasa.gif
Cand auzi Dacia - dai si de taguri gen "prost/ieftin/stricat/nu tine" dupa cum se poate observa in topicul asta.
Buna "reclama" are Dacia smile.gif Imi plac de astia, domle' care sustin masina noua romaneasca vs. SH si nu au curajul sa mearga nici macar pe garantia producatorului autohton, in cazul de faza ULEI DACIA....
Nah, numai bine... rolleyes.gif


--------------------
Renault Symbol 2012 Start 1.2 16v - BH 90 DBA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 16 Nov 2010, 12:12
Post #32


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(bylexus @ 15 Nov 2010, 17:59)
Ce chestie  radmasa.gif
Cand auzi Dacia - dai si de taguri gen "prost/ieftin/stricat/nu tine"
*

Eu cind aud "Dacia", ma gindesc imediat la asta


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 16 Nov 2010, 12:16
Post #33


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Crezi ca atunci si-a tras mustata?


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DB77AAA
post 16 Nov 2010, 13:55
Post #34


DB77AAA


Group: Members
Posts: 175
Joined: 4 August 05
From: targoviste




E vorba despre uleiul 5w30 care la cald nu are propietati foarte bune de ungere. Intotdeauna e mai indicat w40 sau mai bine w50 sau w60.

Eu stiam asa. Ambalator pentru dacia este Petrom / OMV. Evident ca francezilor nu le convine de OMV si vor Total cu al sau Elf, sau si mai profitabil Lubrifin. Oricum, probabil ca deja Lubrifin este acum ambalatorul Dacia...


--------------------
ex: oltcit, dacia 12 TRS, 1325 1996, 1995 - DB77AAA, DB05PHZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Richelieu
post 16 Nov 2010, 14:30
Post #35


altă scursură umană


Group: Members
Posts: 312
Joined: 22 July 10
From: Scursureștii de Pădure




Le-ai ametit ca dracu! Sunt satul de experti din astia care nu stiu sa calculeze rapoartele dintr-o cutie de viteze, dar stiu mai bine decat producatorul ce ulei este ok pentru troaca lor. Oi fi si tu vreun mecanic de garaj intre blocuri si te dai mare expert in fata potentialilor clienti.

This post has been edited by Richelieu: 16 Nov 2010, 14:31


--------------------
0.00 % :((
Teacher's, e valabil citatul filozofului Marty! Ia incet sa nu te ineci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 16 Nov 2010, 15:07
Post #36


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(DB77AAA @ 16 Nov 2010, 13:55)
Eu stiam asa. Ambalator pentru dacia este Petrom / OMV. Evident ca francezilor nu le convine de OMV si vor Total cu al sau Elf, sau si mai profitabil Lubrifin. Oricum, probabil ca deja Lubrifin este acum ambalatorul Dacia...
*


sa-mi trag una, Dacia se ambaleaza? huh.gif


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DB77AAA
post 16 Nov 2010, 15:30
Post #37


DB77AAA


Group: Members
Posts: 175
Joined: 4 August 05
From: targoviste




Posibil sa nu intelegeti din diferite motive:
Mai pe intelesul tuturor incepatorilor.
Ambalator: In lumea pieselor auto, un producator de piese auto fabrica dupa licenta/norma o piesa a unui automobil. In contul licentei/normei devine ambalator pentru firma X care este producatoare de automobile. Sau este ambalator la comanda facand acea piesa exclusiv pentru firma X.
In cazul de fata, Petrom fabrica uleiul 5w30 si 10w40, il imbuteliaza in cuti cu logo Dacia, iar aceasta din urma il vinde ca piesa de origine. ***
*** Explicatie pentru cei care au resedinta in localitati imaginare.

Ce nu inteleg eu: Daca este topic de cafenea, chiar toate topicurile/postarile obligatoriu trebuiesc postate la misto(obligatoriu facute doar de cei cu imaginatia bogata)?

Astept un reply in forta!


--------------------
ex: oltcit, dacia 12 TRS, 1325 1996, 1995 - DB77AAA, DB05PHZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apunake
post 16 Nov 2010, 16:28
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 1 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(DB77AAA @ 16 Nov 2010, 15:30)
Ce nu inteleg eu: Daca este topic de cafenea, chiar toate topicurile/postarile obligatoriu trebuiesc postate la misto(obligatoriu facute doar de cei cu imaginatia bogata)?
*



Normal, și la băutură vrei să vorbim despre lucuri serioase???


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Nov 2010, 17:01
Post #39


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.387
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(DB77AAA @ 16 Nov 2010, 14:55)
E vorba despre uleiul 5w30 care la cald nu are propietati foarte bune de ungere. Intotdeauna e mai indicat w40 sau mai bine w50 sau w60.

Eu stiam asa. Ambalator pentru dacia este Petrom / OMV. Evident ca francezilor nu le convine de OMV si vor Total cu al sau Elf, sau si mai profitabil Lubrifin. Oricum, probabil ca deja Lubrifin este acum ambalatorul Dacia...
*


Prosti rau aia de alearga cu prototipuri la le mans, ca baga Motul 0w20 in ele.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DB77AAA
post 16 Nov 2010, 17:10
Post #40


DB77AAA


Group: Members
Posts: 175
Joined: 4 August 05
From: targoviste




QUOTE(einstein1984 @ 16 Nov 2010, 17:01)
Prosti rau aia de alearga cu prototipuri la le mans, ca baga Motul 0w20 in ele.
*


Ar fi indicat foarte mult sa citesti http://www.carbibles.com/
Chiar recomandabil sa inveti ce inseamna un motor solicitat intens fata de unul uzual.
App, da si uleiul 0w20 se foloseste pe vvti, nu numai in racing, insa eu personal ti-l recomand si pentru dacia ta. tongue.gif


--------------------
ex: oltcit, dacia 12 TRS, 1325 1996, 1995 - DB77AAA, DB05PHZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 16 Nov 2010, 17:13
Post #41


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Toata lumea mi-a laudat Motulu' ala de ziceai c-au redescoperit o noua dimensiune-n lubrifierea ansamblului biela-manivela. M-a pus dracu' sa schimb Mobilu' cu Motul si acu' am o vaga bataie la culbutori, pina se-ncalzeste motoru' un pic. Uleiul de la cutie l-am schimbat fiindca-mi iesea greu din viteza cind se incalzea. Cu Motul iese din viteza fara nicio problema, da' daca te gindesti sa retrogradezi, e cazul sa te gindesti de 5 ori inainte.

Eu stiam ca ce se gaseste prin bidoanele inscriptionate Dacia, sunt venite de la Texaco/Havoline.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 16 Nov 2010, 17:20
Post #42


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.387
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(DB77AAA @ 16 Nov 2010, 18:10)
Ar fi indicat foarte mult sa citesti http://www.carbibles.com/
Chiar recomandabil sa inveti ce inseamna un motor solicitat intens fata de unul uzual.
App, da si uleiul 0w20 se foloseste pe vvti, nu numai in racing, insa eu personal ti-l recomand si pentru dacia ta.  tongue.gif
*


Baga tu W 60 in a ta, ca amea merge bine cu w40 si ar merge si cu W30 conform cu manualul.
Marty, nu ai tacheti hidraulici, ai culbutori?


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 16 Nov 2010, 17:23
Post #43


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Scuze, tacheti hidraulici.

This post has been edited by Marty: 16 Nov 2010, 17:23


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
inferno
post 24 Jan 2011, 23:30
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 19 January 11




Vad si eu ca unii se cred mai destepti ca si zeci de ingineri in fabrica care au contribuit la constructia unui motor. De ex. Ferrari recomanda pt masinile sale 0w-40 sau 5w-40 si are vreo 500HP, iar voi vreti sa puneti in motorul Dacia de 1.4, 1.6 xw-60. Noi am participat in raliuri cu masini Lada de 150-160HP si am folosit ulei 10w-40 la turatii de pana la 7500rpm. Idea e ca trebuie folosit racitor de ulei care tine temparatura constanta. Majoritatea masinilor noi vin echipate cu racitor de ulei deci nu are nici un rost sa cresti vascozitatea uleiului ca ii faci rau in loc de bine.
Eu zic ca sa folositi uleiul cu indicele de vascositate si de calitatea trecuta in cartea tehnica. Multi se uita doar la niste cifre si marca. Uitati-va si la calitatea acesteia dat de indicele API/ACEA. In cartea tehnica scrie ce criterii trebuie sa indeplinesca. De ex. daca in carte scrie 10w-40 API SL/CF ACEA A3/B3 puteti folosi orice marca care indeplineste acele conditii fie ea Mobil, Castrol, Elf, Texaco, Divinol, GM, etc.

This post has been edited by inferno: 24 Jan 2011, 23:33


--------------------
Lada 1.7i 1979
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kxz
post 24 Jan 2011, 23:36
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 618
Joined: 5 November 10
From: Cuiul de la harta.




Da' ce dezgropai topicul? Vrei sa abati atentia de la masline?


--------------------
Dacia 1410 / Opel Corsa
--------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea
Oricâte piedici m-or lovi din greu
Eu sunt stăpânul sorții mele
Sunt căpitanul sufletului meu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
corbex
post 25 Jan 2011, 09:21
Post #46


Desi nu pare, ma plimb cu Dacia


Group: Members
Posts: 8.198
Joined: 11 July 06
From: bucuresti




Nici vorba! Pleci de la ulei si ajungi mintenas la masline, trecind prin uleiul de masline, de asemenea recomandat pentru masinile care se dau impreuna cu aifonu'.
Trebuie doar sa fie ultra-supra-extra virgin. Sa nu-si fi bagat cineva rodaju-n el.

This post has been edited by corbex: 25 Jan 2011, 09:21


--------------------
dacia solenza 2005, cheala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 11:56
Forum Renault