DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Stopuri de ceata, pe timp de ceata, pareri

andu911
post 30 Nov 2006, 05:42
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




A aparut un nou obicei. Multi parca asteapta ceata, ca sa aprinda acele stopuri rosii.
Nu vreau sa vorbesc despre cei veniti din Star Wars, care stau cu stopurile de ceata aprinse, fara sa stie pe ce-au apasat, chiar daca e senin, aia sunt din alt episod, ci despre soferii care procedeaza corect, cei care aprind stopurile de ceata, doar pe timp de ceata.

Mi-am adus aminte de treaba asta, fiindca am facut un drum lung noptile trecute si am mers numai pe ceata.
Spre ex...ajungeam din urma cate o masina, care mergea cu 60 sa zicem, din diverse motive(..nu vedea bine soferul, nu avea faruri bune, era speriat, avea traume, era obosit....etc...nu ma intereseaza), iar eu presupunem ca aveam 80.

Cand ajungeam in spatele unora, mare chin, sa fac o depasire. In afara faptului ca era ceata, asta fiind una din probleme, aparea o problema la fel de mare si anume lumina aia rosie puternica care imi rupea ochii si nu puteam sa vad daca pe contrasens e ceva.
O solutie ar fi sa nu depasesti, dar acum ce sa facem ? sa mergem 10 masini in coloana cu 60 la ora, ca e unu chior in fata ?

Parerea mea e ca stopurile astea ar trebui folosite NUMAI pe autostrazi.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maxiK
post 30 Nov 2006, 07:48
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 346
Joined: 10 May 05




nu sunt de acord cu tine. farurile/stopurile pentru ceata se folosesc pe orice fel de drum ... pe timp de ceata ... biggrin.gif
iar cu depasirea pe timp de ceata, daca intr-adevar e densa ... iar nu sunt de acord

This post has been edited by maxiK: 30 Nov 2006, 08:43


--------------------
dacia logan laureate1.6 - B 37 KNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OVIDIUS
post 30 Nov 2006, 08:26
Post #3


bogat în valori simple


Group: Members
Posts: 1.726
Joined: 14 February 05
From: Orasu' lui Bucur




Unde mai pui ca sunt o gramada care le folosesc si pe soare! Ai impresia ca sunt intr-o frana continua. Unii habar nu au ca este aprins, femeile cu precadere...Cred ca daca mai avea masina 15 stopuri, le aprindea si pe alea... huh.gif


--------------------
Renault Laguna 2.0 T 2007 / Dinamique + Twingo 1.2 16v 2004
Chiar si ziua de luni poate aduce minuni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pick73
post 30 Nov 2006, 09:11
Post #4


Membru incepator


Group: Validating
Posts: 52
Joined: 11 November 04
From: ---




andu911 obiceiul care a apărut de curând eu zic că e unul sănătos. Prefer să mă deranjeze puțin lumina roșie decât să nu-l observ.


--------------------
--- --- 1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 30 Nov 2006, 09:37
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Ca de obicei e vorba de bunul simt al celui care le foloseste. Atunci cand merg pe autostrada spre exemplu le tin (mai bine zis o tin ca DSN are numai una) aprinse.
Atunci cand se merge in coloana sting lampa pentru ca stiu ca e deranjanta.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 30 Nov 2006, 09:37
Post #6


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Pai sincer decat sa ma loveasca careva in spate, mai bine aprind becul ala de ceata si ma injura toti. Asta normal doar cand e ceata.


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andu
post 30 Nov 2006, 10:00
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 294
Joined: 24 May 02
From: Bucuresti




Mai bine nu! Becul respectiv are 20W, cele de pozitie au 5 (la DSN). Daca ai luminile de pozitie in regula vei fi vazut de la distanta apreciabila, nu e nevoie sa aprinzi farul din Alexandria. Daca tot sunteti de parerea asta atunci hai sa folosim faza lunga pe post de lumina ziua, ce ziceti? In mod clar ar fi mai vizibil, nu?
Stopurile astea trebuie folosite doar pe ceata densa, atunci cand masina chiar nu se vede doar pe pozitii. De cand conduc am folosit stop-ul suplimentar de maxim 10 ori.


--------------------
Opel Astra H ABS+EBD+EBA+CBC+DDS ESP+TC+UCL TPMS.... 2006 - fost GGA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 30 Nov 2006, 10:35
Post #8


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Pai atunci nici farurile nu trebuie aprinse ziua ca te jeneaza, doar e lumina. Si cand e ceata nu inseamna ca a trecut o Raba si a lasat un nor de fum si atunci aprinzi repede becul. Ce inseamna ceata densa, ca te-ai dat doi pasi mai incolo si deja nu iti mai vezi masina? Doar nu conduci de ieri Andu si stii cum conduc concetatenii nostrii. Intra unul in tine ca nu te-a vazut ziua dar cand e ceata si ei viseaza la Nicoleta Luciu. Doar nu o sa imi spui ca ar trebui sa ne deconectam stopurile de frana ca sa nu deranjam in trafic cand franam. Mai ales sa ii injuram pe aia care stau cu piciorul pe frana la stop si ne orbesc.


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ichebau
post 30 Nov 2006, 10:37
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 22 October 04




fiecare cu experientele lui; consider folosirea lampii de ceata in conditii atmosferice normale un moft. acum 2 sapt am stat in spatele unui cielo cu lampa de ceata aprinsa vreo 15 minute din cauza unei coloane(era pe ora 21 conditii foarte bune de trafic fara ploaie sau ceata); nu va pot spune ce incantare a fost, pur si simplu nu te puteai uita, lumina de la lampa de ceata era foarte puternica si deranjanta pt ochi.
nu stiu daca daca becul era standard sau a fost schimbat cu unul mai puternic dar era al dracu de enervant si inutil in conditiile respective de trafic.

This post has been edited by Ichebau: 30 Nov 2006, 10:40


--------------------
ex Dacia Solenza 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 30 Nov 2006, 10:41
Post #10


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




radmasa.gif DE mult nu am vazut asa topic tare adica de cenzurat , daca nici pe ceata nu aprindem proiectoarele si pozitia de ceata atunci imi iau trusa de scule si ma duc sa demontez niscaiva piese datatoare de lumina de pe masina . radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex
post 30 Nov 2006, 10:48
Post #11


Membru autentic


Group: Admin
Posts: 749
Joined: 22 May 02




In spiritul postului lui Andu eu zic chiar sa facem un studiu stintific atunci cand intram intr-o zona cu ceata. Oprim, aprindem pozitiile, ne indepartam de masina si urmarim pasii (cu rigoarea necesara ne asiguram ca un pas sa fie facut dupa tipicul "tocul stangului in continuarea varfului dreptului si invers" biggrin.gif) necesari ca pozitiile sa nu se mai vada. Daca sunt mai putin de 500 de pasi ne intoarcem la masina, daca sunt mai mult de 500 de pasi ne intoarcem la masina si aprindem stopul de ceata. Pe urma oprim din 2 in 2 Km si repetam exeprimentul. 053.gif 10561582.gif

Daca dam de soferi care circula cu ele aprinse non-stop (astia de pe Cielo au boala asta, mai au si 2 faruri de ceata, distractie garantata pt. ochi) "de ce le aprind?" (si sunt de acord cu intrebarea), daca le aprind pe ceata usoara "de ce le aprind?" (partial de acord), daca le aprind pe ceata densa "de ce le aprind?", eventual in combinatie cu "de ce merg ca cenzurat cu 60 cand eu vreau sa merg cu 120?". Eu propun sa nu se mai puna, din fabrica, deloc stopul de ceata. Si daca tot nu mai pun stopuri de ceata sa nu mai puna nici proiectoare ca merg "smecherii" cu ele aprinse pe vreme frumoasa. ras hohote.gif


--------------------
N/A N/A N/A
snafu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Altis
post 30 Nov 2006, 10:49
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 754
Joined: 24 December 04
From: Bucuresti




Andu, la ce distanta de cel din fata erai? Ca pe ceata, ma orbeste si pe mine lampa aia, dar numai de la 2-3 metri. Daca am cel putin 10 metri, nu imi pare mai puternica decat un stop de frana, si nu ma deranjeaza in mod deoasebit.


--------------------
Tucson JM 2007 - .
Luati saitu' de cultura si bagati-l in duba sa-i acordam "primul ajutor"!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stuiberv
post 30 Nov 2006, 12:01
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 8 April 05
From: Iasi




Pe ceata le aprind.
Cand nu e ceata nu le aprind.
Punct.
Daca e ceata afara NU MA INTERESEAZA ca il deranjez pe unu pe altu. Prefer sa fiu vazut.
Pai asa ajung sa merg noaptea pe ceata cu farurile stinse (cum am vazut cativa inconstienti).

In schimb, cand merg noaptea pe vreme frumoasa si vine cate und destept din spate cu proiectoarele si ma orbeste, injur cat injur, si imi pare rau ca am si eu proiectoare, ca nu pot sa ii aprind stopul de ceata in ochi fara sa ii deranjez si eu pe cei din fata.
Dupa ce trece in fata mea, daca are si stopul de ceata aprins, deja nu mai rezist si ma joc putin cu proiectoarele. Daca nu are stopul de ceata aprins, il mai inteleg si nu ii zic de nimic smile.gif


--------------------
Papuci marimea 43 3 ani bocanci - is xx undoitrei
“All parts should go together without forcing. You must remember that the parts you
are reassembling were disassembled by you. Therefore, if you can’t get them
together again, there must be a reason. By all means, do not use a hammer.” — IBM
maintenance manual, 1925
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petea
post 30 Nov 2006, 15:17
Post #14


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 31 August 05
From: Iasi




Am mers chiar sambata trecuta pe ceata si am constatat faptul ca la multe Dacii berline pozitia abia abia se vedea. Abia cand ma apropiam la 10...15 m sesizam de fapt ca ala are pozitiile aprinse, in rest nu se vedea nimic. Acum problema e asa: daca eu circul ca bou' cu 90...100 km/h cand e ceata si altul in fata mea circula cu 50 ca e prudent, nu e mai bine ca sa-mi bage "felinarele" de ceata in ochi decat sa nu il vad si sa ne "sifonam" reciproc tablaraia ? Eu zic ca da. Asa putem sa zicem si ca ne deranzeaza lumina de intalnire noaptea (faza scurta) asa ca propunem sa mergem cu pozitiile radmasa.gif .
In ceea ce priveste luminile de ceata am sa le aprind de fiecare data cand am sa consider ca vizibilitatea este redusa ca sa nu se urce unul pe mine. Daca deranjeaza pe cineva lucrul asta sa mearga cu ochelari de soare radmasa.gif . Si problema se pune si invers. Nu va zic cate zeci de soferi "destepti" am intalnit care pe ceata nu aveau aprinse nici macar pozitiile (plus o groaza care mergeau doar cu pozitiile desi nici alea nu fac mare branza si ar trebui folosite luminile de intalnire). Deh, romanul e econom, prefera sa-si rupa gatul decat sa consume curent gratis de la alternator sau sa uzeze becurile de cativa RON.


--------------------
Dacia Logan 2006 - is
Eten Glofiish x500 + iGo Romania 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 30 Nov 2006, 16:40
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(2dor @ 30 Nov 2006, 09:37)
Pai sincer decat sa ma loveasca careva in spate, mai bine aprind becul ala de ceata si ma injura toti. Asta normal doar cand e ceata.
*



Cel care sa presupunem ca te=ar lovi din spate, din cauza ca nu te-a vazut, are o viteza mult mai mare decat a ta, incat nu a putut sa franeze la timp pentru a te evita. Bun. Adica ala vede drumu si tot ce mai e pe acolo, de merge mai repede decat tine, dar nu te vede pe tine...Nu prea are logica. unsure.gif

EDIT: repet, pentru unii care n-au citit atent pana acum, e vorba doar de noapte.

Ca sa nu ziceti ca am innebunit si ca deschid topicuri ciudate, uitati-va aici putin:
http://www.conti-online.com/generator/www/..._lights_en.html
http://www.verkeershandhaving.nl/index.php?s=44&id=129
http://mydrive.roadfly.com/blog/armychief/268/

The backwards aimed fog light may only be used in fog or snowy conditions when visibility is less than 50 meters.

This post has been edited by andu911: 30 Nov 2006, 16:50


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 30 Nov 2006, 17:55
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




> Adica ala vede drumu si tot ce mai e pe acolo, de merge mai repede decat tine, dar nu te vede pe tine...Nu prea are logica.

Ete n-are logica... N-ai mai vazut boi care merg cu viteza f. mare cu toate ca nu sunt conditii?
Eu am avut un coleg in liceu, care tot asa pe o ceata mergea cu 100 km/h SI CLAXONA intr-una! Logica lui era ca il aude daca e cineva pe drum si se fereste ohmy.gif

This post has been edited by testike: 30 Nov 2006, 17:56


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian78
post 30 Nov 2006, 18:34
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 816
Joined: 24 April 06
From: Bucuresti




@andu911
Treaba cu stopurile de ceață pe spate e o chestie de finețe. Când într-adevăr e ceață densă, cu vizibilitate scăzută, să zicem sub 100 m, și eu le folosesc. Însă, după ce mă ajunge o mașină din urmă le sting pentru că nu mai servesc scopului inițial ci ajung să deranjeze.

Dar ... nu sunt mulți care să se gândească și la cei din jurul lor ... sunt multe chestii aici ... educație, civilizație, nepăsare, bun simț, etc. și nu în ultimul rând, să le zicem așa, regulile nescrise ale circulației.

P.S. Ce să mai zicem de cei care se încăpățâneză să nu aprindă nici măcar farurile?


--------------------
Logan Laureate 1.6 gri perla
"Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 30 Nov 2006, 19:52
Post #18


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




QUOTE(testike @ 30 Nov 2006, 17:55)

Eu am avut un coleg in liceu, care tot asa pe o ceata mergea cu 100 km/h SI CLAXONA intr-una! Logica lui era ca il aude daca e cineva pe drum si se fereste ohmy.gif
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 30 Nov 2006, 21:16
Post #19


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




Sunt unele masini care au un singur stop de ceata... Si la alea nu le sta bine cu un singur bec aprins!
Sunt altele care au 2 si dau bine la aspect! Pacat ca sunt prea puternice! sad.gif ..

Tin minte ca am mers odata Buc-Giurgiu, pe o ceata SUPER deasa, 5metri vizibilitate, si am stat in spatele unuia cu o Solenza cu proiectoare ( eu nu aveam la a mea atunci)... Dupa ce am mers 20 km in spatele lui, l-am depasit, dar nu mai vedeam pe unde merg, asa ca l-am lasat sa ma depaseasca sa stau in spatele lui!

Atunci mi-am promis ca masina fara proiectoare nu imi voi lua niciodata!


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
prody
post 30 Nov 2006, 21:28
Post #20


membru iradiat


Group: Members
Posts: 1.365
Joined: 26 November 05
From: Cetatea Banilor




Stateam acum 2 saptamani la o pizza in oras si ma uitam sa vad cati merg cu lampile de ceata spate aprinse, asta dupa ce mersesem si eu vreo cateva minute in spatele unui "cetzoman" cu ora inainte. Cred ca am vazut vreo douazeci, desi afara era senin si zona luminata.Majoritatea aveau Cielo, probabil da mai bine la aspect doua lampi aprinse (ce-i drept ca sunt si multe Cielo in Craiova...).

This post has been edited by prody: 30 Nov 2006, 21:29


--------------------
Mazda 3 2011 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ngttrr
post 30 Nov 2006, 22:54
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 8 March 06
From: Tg.Mures




depinde de bunul simt al fiecaruia.... Ultima saptamana a fost asa o ceata incat seara cand ma intorceam de la birou vedeam la maxim 7-8 m. In astfel de conditii este mai mult decat recomandat utilizarea stopurilor de ceata. Cat despre viteza, max 20 km/h, si asta fortat.... Ingrozitor. Saptamana asta e prima data de cand am masina asta ca am folosit stopurile de ceata.


--------------------
DACIA Logan Laureate 2006 1.5 dci - MS 07 JUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
steph
post 1 Dec 2006, 00:36
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 775
Joined: 18 July 03
From: Bucuresti




De cand ma stiu au fost doar 2 situatii in care am aprins stopul de ceata.

Stopul de ceata se aprinde doar pe ceata din aia care te obliga sa mergi cu 20 la ora.

Daca nu era atat de deasa incat permitea circularea cu 60 pe ora eu zic ca nici stopul de ceata nu e necesar.

Poevstea cretinilor/retardatilor/complexatilor care merg cu ele aprinse pe soare noaptea sau oricand chiar daca nu e ceata e alta.

Prima oara am observat cand a aparut cielo prin 95. Orice nemancat cand a trecut din dacie in cielo apasa pe toate butoanele la bord ... deh complex ca inainte nu mergea mai nimic la bord.

Povestea se repeta si la loganisti ( mai ales taxiuri ) si MAI ALES la toti romalezii c are si-au adus un passat tedei negru si merg cu ceata aprinsa.

Eu le-as lua carnetu astora.

This post has been edited by steph: 1 Dec 2006, 00:37


--------------------
Toyota Yaris TS - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 1 Dec 2006, 00:53
Post #23


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




Fenomenu e raspandit cel mai mult la aia cu Cielo...si culmea...Cielo are si cele mai enervante stopuri de ceata! 022.gif


PS: am si io Cielo. radmasa.gif

This post has been edited by pastrama_stelistu: 1 Dec 2006, 00:55


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
steph
post 1 Dec 2006, 10:23
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 775
Joined: 18 July 03
From: Bucuresti




Cred ca intensitatea lampilor de ceata de la cielo nu e intrecuta decat de mondeo. Si vorba ta sunt 2. Maam lor de tarani.


--------------------
Toyota Yaris TS - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 1 Dec 2006, 10:32
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




si laguna are tot doua...


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 1 Dec 2006, 10:38
Post #26


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




si berlina are tot 2 smile.gif)
propun pt cei cu o lampa de ceata sa tina frana calcata cu piciorul stang tongue.gif


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brvictors
post 1 Dec 2006, 10:50
Post #27


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 2 August 05
From: Brăila




QUOTE(pastrama_stelistu @ 1 Dec 2006, 00:53)
Fenomenu e raspandit cel mai mult la aia cu Cielo...


Taica-miu a avut un Cielo. Eu tot am impresia ca asa sint alea legate, sa se aprinda mereu, ca nu le aprindeam niciodata, dar nici n-am putut sa le sting.

This post has been edited by brvictors: 1 Dec 2006, 10:51


--------------------
VW PASSAT TRENDLINE 2003 1.9 TDI AVF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
steph
post 1 Dec 2006, 11:02
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 775
Joined: 18 July 03
From: Bucuresti




La cielourile romanaesti exista intrerupator pentru lampile de ceata si alt intrerupator pentru proiectoare. La cele coreene atat lampile spate cat si proiectoarele aveau acelas comutator. Daca tineai mortis sa mergi cu proiectoare automat se aprindea si ceata pe spate.


--------------------
Toyota Yaris TS - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 1 Dec 2006, 11:24
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.627
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




e foaaaarte distractiv sa mergi in spatele unuia care are lampile de ceata aprinse! zici ca esti la solar smile.gif in legislatie nu o exista oare o mica mica lege care sa dea o amenda pentru asta? sau pentru proiectoare aiurea? sau care sa te disculpe in cazul in care l`ai lovit in spate pentru ca l`ai vazut prea bine? biggrin.gif bineinteles cu un aro din 80 biggrin.gif


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 1 Dec 2006, 14:37
Post #30


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




QUOTE(brvictors @ 1 Dec 2006, 10:50)
Taica-miu a avut un Cielo. Eu tot am impresia ca asa sint alea legate, sa se aprinda mereu, ca nu le aprindeam niciodata, dar nici n-am putut sa le sting.
*


radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif
Deci e foarte tare frate !!! radmasa.gif Nu mai poooooooot !!! radmasa.gif radmasa.gif


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 09:58
Forum Renault