Tremurat la relanti, oscilatie la turometru
Tremurat la relanti, oscilatie la turometru
curentat |
18 Feb 2010, 18:56
Post
#61
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 10 December 08 |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2003 clima
|
|||
bogdanelkva |
18 Feb 2010, 20:12
Post
#62
|
/\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin |
De ceva timp se simte si la caruta mea un tremurat in caroserie,bord,usi.m-am uitat la bieleta aia rasucita ce tine cutia si am vazut ca intre ea si garnitura aia din interiorul ei e un spatiu de vreo 3 mm.este normal asa ceva?de la asta sa fie tremuratul?[attachmentid=1627594567]
|
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
canea_dragos |
18 Feb 2010, 20:42
Post
#63
|
Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti |
salut
da e normal acel spatiu...asa sunt ele fabricate tremuratul poate sa fie zic eu si e doar parerea mea si atat de tampoanele motor bieleta are rol sa nu faca balans fata-spate motorul cand mergi cu masina |
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
ramsen |
18 Feb 2010, 20:43
Post
#64
|
My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES |
Salut josalieri
corpul clapeta il ai curatat???la mine la fel tremura pina a inceput sa mi se opreasca motorul la relantiu...dupa ce am curatat corpul clapeta nu mai am probleme |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
bogdanelkva |
18 Feb 2010, 20:45
Post
#65
|
/\____/\____/\____/\ Group: Members Posts: 1.147 Joined: 4 November 09 From: reghin |
Mersi mult.nu stiam cum e cu bieleta aia,abia azi m-am uitat mai atent la ea.o sa verific tamponul ala de sub baterie.tremuratul parca e mai accentuat pe partea stanga.
|
--------------------
ford
focus facelift tot cu benzina
2009
- MS**--- In goana dupa posturi.
|
|
josalieri |
18 Feb 2010, 21:20
Post
#66
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 3 January 10 |
salut ramsen, am curatat si corpul clapeta nu era foarte murdar, ca sa fiu umpic mai explicit, motorul merge normal cateva secunde apoi turatia scade busc dupa care urca la 900 si ceva de ture, si se simte si in accelerare ca are zvagnezi, din cauza asta cred, dimineata cand o pornesc sta perfect turatia la 1100 spoi cand se incalzeste incepe si oscilatia asta de turatie. senzorul de turatie mai are treaba cu motorul dupa ce a pornit? de la culbutori se poate sa aiba simptomele asea? in rest nu mai am indee...
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Clima
- B87ANP
|
|
LivStyle |
19 Feb 2010, 21:55
Post
#67
|
Membru incepator Group: Members Posts: 11 Joined: 17 February 10 |
daca nu e din bujii poate fii din chestia aia electronica care da scanteie(scz nu stiu cum ii spune).dar cati km are masina poate e motorul obosit rau
|
--------------------
Dacia
Solenza
1.4MPI 2004
|
|
alexandrusiri |
19 Feb 2010, 22:17
Post
#68
|
Membru autentic Group: Members Posts: 830 Joined: 18 December 07 From: iasi |
eu zic sa schimbi bujiile.ceva asemanator cu tine am patit si eu la a mea dupa revizie la care am schimbat si bujiile.am mers cu ele cam 500 km si a inceput sa mearga in suturi.am fost la un service reprezentanta renault si problema s-a dovedit a fi din bujii.deci incearca si cu alte bujii noi.si vezi dupa aceea.sau daca ai de la cine sa iei o bobina de inductie sa o pui pe masina ta sa vezi daca face la fel ar fi foarte bine.
|
--------------------
dacia
Lodgy 1.5 dci 107 cp
2013
- IS-54-SIR
|
|
josalieri |
23 Feb 2010, 16:04
Post
#69
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 3 January 10 |
salutare tuturor...tin sa anunt ca am rezolvat problema intr-un tarziu masina merge ca noua nu mai tremura si are si putere motorul...am mai desfacut odata injectoarele si am schimbat si oringurile pt ca unu din ele nu mai eransa bine si tragea aer fals intr-o veselie. multumesc tuturor pt sfaturi
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Clima
- B87ANP
|
|
reddacy |
23 Feb 2010, 18:15
Post
#70
|
Membru autentic Group: Members Posts: 240 Joined: 18 January 08 From: In inima Ardealului |
asa imi ziceam si eu in gand ca tb sa curat injectoarele ca parca nu prea mai "trage".....dar acu 3 zile am zis sa incerc benzina asta la 4,7 RON/litru de la MOl daca tot am card si acolo....
am mers vreo 160km pana pe la 140-150km/h si schimbat pe la 5000 ture [daca tot era drumul liber] si :SURPRIZA!.....am ramas surprins cat de bine "trage"......doar ca e prea scumpa si nu-mi convine....... alta chestie e ca s-a amplificat putin sunetul tachetilor [o fi de la cifra octanica mare]..... |
--------------------
dacia
solenza
2003 scala
- AB-29-RAZ
|
|
mitza2s |
5 Mar 2010, 22:34
Post
#71
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 15 June 08 |
Josalieri,imi spui de unde ai cumparat oringurile?Sunt din Alba Iulia,dar poate au si ei o adresa de mail sa le pot comanda prin curier sau ceva!Mersi
|
--------------------
dacia
solenza clima
2003
|
|
ionutiulia |
6 Mar 2010, 10:54
Post
#72
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 |
aceeasi intrebare o am si eu cu oringurile , sunt din bucuresti.cat te-au costat si de unde le-ai luat ?
|
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
JOHN123 |
8 Mar 2010, 14:54
Post
#73
|
Membru Group: Members Posts: 187 Joined: 26 September 09 |
si eu vreau O-ring-uri! asta poate fi explicatia ca si injectoarele mele se pot misca usor cu mana fara sa le demontezi, iar motorul merge cu adevarat rotund numai la cald! De cand am eu masina nu le-am demontat niciodata, dar banuiesc ca trebuie sa stea fixe in locasul lor...caci altfel trag aer fals.
|
--------------------
SOLENZA
1.4MPI
2004, CLIMA Sandero Stepway 0.9 TCE
"Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain"(Terentiu) |
|
ionutiulia |
8 Mar 2010, 15:40
Post
#74
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 |
josalieri.avem si noi o RUGAMINTE la tine, sper sa ne bagi in seama.dupa cum vezi sau ar fi trebuit sa vezi suntem mai multi care vrem ORINGURI de injectoare. DE UNDE LE-AI CUMPARAT spune-ne si noua .
|
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
george_scala_2004 |
8 Mar 2010, 15:52
Post
#75
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.579 Joined: 16 April 09 |
astea sa fie celebrele o-ringuri ?
http://www.easttrade.ro/preturi2009/Sortiment-Oring.pdf |
--------------------
...
...
...
|
|
ionutiulia |
8 Mar 2010, 20:09
Post
#76
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 |
da , cu siguranta.acel pret este pt toata cutia? sau !!!!!!!cum se vand?
|
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
george_scala_2004 |
9 Mar 2010, 08:43
Post
#77
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.579 Joined: 16 April 09 |
salut,
n-ar fi mai bine sa daiun telefon ? sau sa trimiti un e-mail ? asa o sa afli toate detaliile. |
--------------------
...
...
...
|
|
ovidiu87 |
9 Mar 2010, 08:50
Post
#78
|
Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita |
cred ca trebuie pentru temperaturi mai inalte ca acolo se incinta mai tare, zic si eu o parere.Daca sunt bune si eu sunt interesat
Am cumparat un set de garnituri de la un magazin dacia cu 16 lei (60 01 543 793 este codul) dar in set sunt doar 3 garnituri... In pliculet mai e o foaie cu codurile Bosch (1 280 210 711 ) This post has been edited by ovidiu87: 9 Mar 2010, 12:17 Attached thumbnail(s) DSC1.JPG ( Size: 92.09k ) Number of downloads: 1196 |
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|
ionutiulia |
9 Mar 2010, 16:41
Post
#79
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 |
da ovidiu , acela este codul, dar cum sa fie doar 3!!!!!!!!!!!!!!!!??????????.ca avem 4 injectoare.o sa ma interesez si eu , ca vad ca pe unii colegi de pe forum nu prea ii intereseaza de noi , sa ne ajute .
|
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
ovidiu87 |
9 Mar 2010, 19:20
Post
#80
|
Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita |
pai sunt doar 3 ca sa cumperi 2 seturi probabil...Asta e Romanica.Scrie si pe foaia aia 3 o-ring (am crezut ca am pierdut vreunu eu)
|
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|
micutu82 |
28 Mar 2010, 14:39
Post
#81
|
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 2 October 05 |
Am tot citit si eu topicurile astea si am si eu o prob la solenza cu relantiul. De la un timp..am obs (dar nu tot timpul..si e aletor..poate sa faca cand e frig sau poate sa faca dupa ce se incalzeste motorul dar doar cand e in viteza) ca atunci cand apas pedala de frana se subtureaza. Citind pe forum m-am dus la mecanic cu ea si i-am spus de supapa de la servo. S-a uitat la supapa..serov si toate legaturile si a spus ca nu are nimic. I-am schimbat bujiile si tot asa face din cand in cand. Ea are putere adica am prins cu ea si 155-160 pe autostrada..are demaraj si atunci am exclus sa fie prob cu injectoarele sau cu catalizatorul. MI-a spus mecanicul s-o duc sa-i fac testerul sau cum ii spune. Am fost azi la norauto...si prima oara tipul mi-a spus ca i-a dat o eroare care nu o cunostea....calculatorul si atunci a cautat pe alt calculator si la eroare respectiva explicatia era "corelatie contact frana". Mi-a resetat computerul..a mai facut testul de 2 ori si n-a mai dat nici o eroare..si mi-a zis ca s-ar putea sa fie de la asta sau de la motorasul pas cu pas sau sonda lamda sau cum ii spune. EU nu ma pricep la mecanica dar mi-a spus un prieten ca nu are cum sa fie de la sonda lamda si daca vreau sa fac verificarea cand imi mai face masina asa pot s-o si scot. Maine cred ca ma duc sa-i cumpar motorasul pas cu pas..si sper sa fie de la el. Mecanicul mi-a spus ca-i mai bine sa schimb motorasul sa nu ma chinui cu curatatul ca nu da tot timpul roade
This post has been edited by micutu82: 28 Mar 2010, 14:53 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
- 123135
|
|
rratzoiusexos |
28 Mar 2010, 15:06
Post
#82
|
Membru autentic Group: Members Posts: 714 Joined: 4 June 08 |
eu zic sa cureti tot corpul clapeta inclusiv mpp ul.mecanicul ala e cam bata,daca zice ca tremura masina de la un contact de frana.
This post has been edited by rratzoiusexos: 28 Mar 2010, 15:08 |
--------------------
Dacia
1307/Solenza/Duster
.
- B-xx-xxx
|
|
micutu82 |
28 Mar 2010, 15:08
Post
#83
|
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 2 October 05 |
Il curat maine inainte sa-i cumpar motorasul
28 Mar 2010, 16:05: TRemuratul de la contactul de frana a dat de la tester... Am citit cu ochii mei explicatia codului erorii This post has been edited by micutu82: 28 Mar 2010, 16:05 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
- 123135
|
|
ramsen |
28 Mar 2010, 18:24
Post
#84
|
My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES |
QUOTE(micutu82 @ 28 Mar 2010, 14:39) Am tot citit si eu topicurile astea si am si eu o prob la solenza cu relantiul. De la un timp..am obs (dar nu tot timpul..si e aletor..poate sa faca cand e frig sau poate sa faca dupa ce se incalzeste motorul dar doar cand e in viteza) ca atunci cand apas pedala de frana se subtureaza. Citind pe forum m-am dus la mecanic cu ea si i-am spus de supapa de la servo. S-a uitat la supapa..serov si toate legaturile si a spus ca nu are nimic. I-am schimbat bujiile si tot asa face din cand in cand. Ea are putere adica am prins cu ea si 155-160 pe autostrada..are demaraj si atunci am exclus sa fie prob cu injectoarele sau cu catalizatorul. MI-a spus mecanicul s-o duc sa-i fac testerul sau cum ii spune. Am fost azi la norauto...si prima oara tipul mi-a spus ca i-a dat o eroare care nu o cunostea....calculatorul si atunci a cautat pe alt calculator si la eroare respectiva explicatia era "corelatie contact frana". Mi-a resetat computerul..a mai facut testul de 2 ori si n-a mai dat nici o eroare..si mi-a zis ca s-ar putea sa fie de la asta sau de la motorasul pas cu pas sau sonda lamda sau cum ii spune. EU nu ma pricep la mecanica dar mi-a spus un prieten ca nu are cum sa fie de la sonda lamda si daca vreau sa fac verificarea cand imi mai face masina asa pot s-o si scot. Maine cred ca ma duc sa-i cumpar motorasul pas cu pas..si sper sa fie de la el. Mecanicul mi-a spus ca-i mai bine sa schimb motorasul sa nu ma chinui cu curatatul ca nu da tot timpul roade si eu am avut probleme cu ce ai tu la masina...curata corpul clapeta si dupa mai vorbim...nu te duce sa cumperi motorasul pas cu pas pentru o curatare si dupa ce il montezi sa iti faca la fel...parerea mea curata corpul clapeta asta este la tine...bafta |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
micutu82 |
28 Mar 2010, 18:28
Post
#85
|
Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 2 October 05 |
Pai intai o sa curat corpul clapeta si apoi ma duc sa cumpar motorasul. Maine dupa munca ma duc la mecanic sa mi-l curete si apoi mai vedem o zi doua
29 Mar 2010, 06:57: Scuzati-mi entuziasm-ul prostesc dar am o mica intrebare. V-am spus ieri ca de 2 sapt am prob cu relantiul si cand am fost la tester mi-a gasit intai o eroare la contact frana sau ceva de genul asta..si am zis sa mai incerc varianta cu curatatul clapetei plus cumparat motorasul daca curatatul nu da roade. Intrebarea este ...prob la relanti puteau sa fie de la computer? dupa ce mi-a resetat ala computerul si a mai facut testul de 2 ori si nu i-a mai dat nici o eroare nu mi-a mai facut prob masina..ieri toata ziua n-am avut prob..azi dimienata pana la servici nu mi-a facut nici o prob.. E doar coincidenta prostului? sau poate sa fie de la computer..si sa mi se fi rezolvat prob prin resetarea lui? This post has been edited by micutu82: 29 Mar 2010, 06:57 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
- 123135
|
|
ionutiulia |
29 Mar 2010, 13:36
Post
#86
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 |
pt ovidiu87.taticu,astazi era sa cad din picioare cand am mers la service maridian si am intrebat de oringurile de la injectoare.le-a gasit baiatu de acolo dar cand mi-a zis pretul ,450 000 lei vechi setul ,identic cu al tau.ele sunt doar 3 in pungulita pt ca sunt pentru un singur injector.iti dai seama ,aproape 2 miloiane pt toate 4.daca esti din bucuresti te-as ruga sa-mi spui si mie de unde le-ai luat.Daca nu esti din bucuresti,iti las adresa de e-mail sa vorbim ,poate vrei sa-mi cumperi si mie pt toate injectoarele si iti trimit banii sau cum vrei tu.adresa este cocosu2007@yahoo.com
|
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
george_scala_2004 |
29 Mar 2010, 14:09
Post
#87
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.579 Joined: 16 April 09 |
QUOTE(ovidiu87 @ 9 Mar 2010, 08:50) cred ca trebuie pentru temperaturi mai inalte ca acolo se incinta mai tare, zic si eu o parere.Daca sunt bune si eu sunt interesat Am cumparat un set de garnituri de la un magazin dacia cu 16 lei (6001543793 este codul) dar in set sunt doar 3 garnituri... In pliculet mai e o foaie cu codurile Bosch (1 280 210 711 ) codului astuia ii corespunde asta: 7701030449 se gaseste la eld.ro la pretul de 37.74 cu tva si la piese auto logan http://www.piese-xxx/?page_id=99 |
--------------------
...
...
...
|
|
ramsen |
29 Mar 2010, 14:13
Post
#88
|
My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES |
QUOTE(micutu82 @ 28 Mar 2010, 18:28) Pai intai o sa curat corpul clapeta si apoi ma duc sa cumpar motorasul. Maine dupa munca ma duc la mecanic sa mi-l curete si apoi mai vedem o zi doua <span class='edit'>29 Mar 2010, 06:57:</span> Scuzati-mi entuziasm-ul prostesc dar am o mica intrebare. V-am spus ieri ca de 2 sapt am prob cu relantiul si cand am fost la tester mi-a gasit intai o eroare la contact frana sau ceva de genul asta..si am zis sa mai incerc varianta cu curatatul clapetei plus cumparat motorasul daca curatatul nu da roade. Intrebarea este ...prob la relanti puteau sa fie de la computer? dupa ce mi-a resetat ala computerul si a mai facut testul de 2 ori si nu i-a mai dat nici o eroare nu mi-a mai facut prob masina..ieri toata ziua n-am avut prob..azi dimienata pana la servici nu mi-a facut nici o prob.. E doar coincidenta prostului? sau poate sa fie de la computer..si sa mi se fi rezolvat prob prin resetarea lui? tot de la corpul clapeta este...ba merge frumos ba merge in suturi...curata corpul clapeta si dupa vreo 2 saptamini ne anunti |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
ionutiulia |
29 Mar 2010, 17:01
Post
#89
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 |
pai ,mai george,am si eu un fix al meu fata de toti forumistii.cu riscu de a ma injura,tot scriu.in momentul in care spui despre niste piese,cazu de fata oringurile,zi mai frate si magazinul de unde le-ai luat,tara de origine,din bucuresti sau din alta parte,s.a.m.d.mi-ai lasat un cod care este peste cel original din manual,azi am fost la un magazin dacia ,am intrebat de set de oringuri de injector solenza,motor 1.4,si vanzatoarea mi-a adus o saiba de cupru ,i-am zis ca nu este aceea si ca eu caut niste cauciucuri negre,ca un inel,ca motorul de pe solenza este acelasi cu cel de pe logan 1.4 si mi-a adus un injector care eu unul nu am vazut acel model in viata mea.era subtire ca un bat si cu o garnitura in varf.a zis ca acesta este injector de logan.m-am lasat pagubas.ce este acest eld,exista in bucuresti magazin,reprezentanta,ce strada ,s.a.m.d.nu te supara pe mine sau vreunul dintre voi,dar eu asa vad o rezolvare rapida si un ajutor eficient.nu toti avem timp de stat pe net sau nu toti ne descurcam asa de bine cu cautatul.IMI CER SCUZE FATA DE TOTI CEI PE CARE I-AM DERANJAT cu acest text.
|
--------------------
solenza
europa
2004
|
|
george_scala_2004 |
29 Mar 2010, 17:20
Post
#90
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.579 Joined: 16 April 09 |
|
--------------------
...
...
...
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd September 2024 - 02:12 |