DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tremurat la relanti, oscilatie la turometru

ionutiulia
post 29 Mar 2010, 19:03
Post #91


Membru autentic


Group: Members
Posts: 295
Joined: 19 August 09




multam george.am avut un pic de timp si am gasit adresa din bucuresti:Electro Daniela Impex,str Preciziei,nr 3-5 sector6.tel0213157773.au o multitudine de piese.am sa incerc maine.revin cu rez.


--------------------
solenza europa 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micutu82
post 7 Apr 2010, 16:39
Post #92


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 2 October 05




Abia astazi ma duc la mecanic si sper maine, poimaine sa imi curete si mie clapeta..inainte sa cumpar motorasul. Am fost azi pe la magazine sa vad cam ce bani imi trebuiesc in cazul in care e de la motoras..am inteles ca ar costa 100 cele de srl si 250 cel original care e bosch. Se merita diferenta? sau merge si cu cel de 100?biggrin.gif

This post has been edited by micutu82: 7 Apr 2010, 16:40


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004 - 123135
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiu87
post 7 Apr 2010, 17:05
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 18 March 08
From: Resita




@ ionutiulia - abia acum am vazut mesajele tale, ti am dat add . In caz ca nu gasesti , vorbim pe mess.


--------------------
Dacia Solenza Rapsodie 2003 - Numar de Caras
"In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 7 Apr 2010, 18:36
Post #94


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




QUOTE(micutu82 @ 7 Apr 2010, 16:39)
Abia astazi ma duc la mecanic si sper maine, poimaine sa imi curete si mie clapeta..inainte sa cumpar motorasul. Am fost azi pe la magazine sa vad cam ce bani imi trebuiesc in cazul in care e de la motoras..am inteles ca ar costa 100 cele de srl si 250 cel original care e bosch. Se merita diferenta? sau merge si cu cel de 100?biggrin.gif
*



Mai tata , corpul clapeta era 4 milioane cel original . 2 milioane este nenorocirea aia de cutie de aer GOALA . Deci eu nu cred ca acele preturi sunt ok . Ce SRL face motorase pas-cu-pas ??? Ia ORIGINAL !!! ( indiferent ca scrie DACIA sau RENAULT ) AI putea sa incerci si la dezmembrari , si la BURSA pe pe forum !

Curata corpul clapeta , il montezi la loc bine si daca nici asa nu merge ok , incerci de undeva numai motorasul schibmat , sa nu fie de la alt senzor problema .
- mare grija la curatare ca si eu o "patisem " la ultima curatare , ca imi statea turata la 2500 ture din cauza ca miscasem de tija senzorului si culmea este ca nu se auto-ajusteaza la prima pornire .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 7 Apr 2010, 18:54
Post #95


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




corpul clapeta original este pe la 650 lei ...motorasul pas cu pas original este de VDO si este pe la 150 lei
MPP de srl made turcia la 40 lei
deci MPP original ca cel de pe solenze sint de VDO


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 7 Apr 2010, 19:08
Post #96


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Confirm , sunt VDO , NU Bosch . Eu nu am vazut NIMIC de la Bosch pe masina !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micutu82
post 7 Apr 2010, 19:21
Post #97


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 2 October 05




Mersi pt inf..o sa ma interesez ..asa mi-a zis cel de la magazin..ca ala de pe dacie este bosch si e 250 si alta varianta care se mai gaseste in comert..e 100..oricum e bine sa ma feresc de cele turcesti si sa caut VDO

This post has been edited by micutu82: 7 Apr 2010, 19:24


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004 - 123135
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micutu82
post 9 Apr 2010, 11:28
Post #98


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 2 October 05




M-a sunat mecanicul sa-mi spun ca a curatat clapeta..a pornit masina..i-a mai facut cateva minute figuri si apoi n-a mai facut..deci ramane sa-mi iau masina sa ma plimb cu ea sa vad daca mai face. Din pacate mi-a zis ca a scos sonda lamda si nu e nici o diferenta sad.gif..din cate am citit aici pe forum trebuia sa creasca turatia motorului...deci tind sa cred ca-i sonda sad.gif sper sa nu fi si catalizatorul doar ca am putere la masina..doar am prins cu ea 150...daca mai face ma duc la ADRAS..am inteles ca e ceva de capul lor..macar sa-mi spuna despre ce-i vorba...ca sa stiu pt ce strang banii biggrin.gif
Mai am totusi o speranta..ca la tester nu a dat eroare la sonda biggrin.gif n-a dat nici o eroare

This post has been edited by micutu82: 9 Apr 2010, 11:30


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004 - 123135
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 9 Apr 2010, 13:06
Post #99


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




nu are sonda treaba cu tremuratul la relantiu...sonda lambra citeste noxele care ies pe esapament si regleaza combustia in rampa...la tine este corpul clapeta

9 Apr 2010, 13:07:
nu are sonda treaba cu tremuratul la relantiu...sonda lambra citeste noxele care ies pe esapament si regleaza combustia in rampa...la tine este corpul clapeta...si eu am patit la fel ca tine,oscila la relantiu

This post has been edited by ramsen: 9 Apr 2010, 13:07


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micutu82
post 9 Apr 2010, 13:26
Post #100


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 2 October 05




Si daca am curatat corpul clapeta si nimic?sad.gif( http://www.daciaclub.ro/dupa-distribuite-t...173613-s30.html
citind si pe la topicul asta..la pers respectiva s-a dovediti sa fie sonda....


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004 - 123135
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 9 Apr 2010, 21:54
Post #101


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




sper ca ai inteles din ce ti-am explicat sa faci?spor la munca colegule


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micutu82
post 12 Apr 2010, 08:10
Post #102


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 2 October 05




Se pare ca de cand am schimbat garnitura de la corpul clapeta de care mi-a spus ramsen..nu mai face prob..dar mai asteptam biggrin.gif nu ne bucuram inca biggrin.gif asa mult biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza Scala 2004 - 123135
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
karaoche
post 21 Sep 2010, 16:24
Post #103


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 2 July 09
From: Braila




salut,
de unde ai cumparat acea garnitura?
cu respect.


--------------------
renault clio symbol 1 2000 1.4 8v - BR-23-NES
29-01-2009 _ 83950 km
28-03-2011 _ 110001 km
14-11-2012 _ 132000 km
24-11-2013 _ 150582 km
07-11-2014 _ 172850 km
10-05-2016 _ 207400 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi florin
post 24 Sep 2010, 14:03
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 314
Joined: 29 July 06
From: Bucuresti




Salutare.

Am o cunostinta care are o solenza cu AC si ABS. Are urmatoarea problema: cand e la relanti si apasa pe frana ii scade turatia si incepe sa tremure. A intrebat si pe altcineva care i-a zis ca e de la garnitura de chiulasa. Eu as fi zis ca e de la servofrana. Stie cineva de la ce este pana la urma si ce se intampla mai exact?


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6MPI din 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anecula_08
post 27 Sep 2010, 07:57
Post #105


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.871
Joined: 3 March 08
From: Bucuresti




Cred ca ai vrut sa zici cu AC si Servodirectie. Nu s-au facut solenze cu ABS


--------------------
Dacia Solenza Europa cu AC - 1.4 MPI / Renault Laguna 2 Facelift - 1.6 16v / Dacia Logan Stepway - 1.0 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 27 Sep 2010, 20:45
Post #106


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




frina mai este buna pe solenza???


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi florin
post 28 Sep 2010, 12:32
Post #107


Membru autentic


Group: Members
Posts: 314
Joined: 29 July 06
From: Bucuresti




Persoana respectiva zice ca tine frana. Nu ma pricep la tipurile de Solenza daca au avut sau nu ABS. Asa mi-a zis ca are si ABS. Poate nu s-o pricepe nici acea persoana.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6MPI din 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
canea_dragos
post 28 Sep 2010, 15:53
Post #108


Membru autentic


Group: Members
Posts: 660
Joined: 13 April 09
From: Bucuresti




Nici o solenza nu are ABS!


--------------------
DACIA SOLENZA 2004 Confort - PH 88 CDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi florin
post 30 Sep 2010, 15:39
Post #109


Membru autentic


Group: Members
Posts: 314
Joined: 29 July 06
From: Bucuresti




Bine, nu te contrazic. Dar cum ramane cu problema?


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6MPI din 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolek_bolek
post 30 Sep 2010, 20:43
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 309
Joined: 14 June 06
From: Bucurestii din deal




Furtunasul de la servofrana la admisie. S-a discutat.


--------------------
dacia slz $K@|@_04 - Numar inmatriculare
Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
capu14rox
post 22 Jan 2011, 21:40
Post #111


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 8 November 09
From: Tirnaveni Jud. Mures




buna. am si eu o problema, de cateva zile a inceput sa imi tremure la relanti, si parca la turatie mai micfa intr-o viteza superioara tremura ceea ce inainte nu facea, de la ce saa fie? sa fie bujiile( le-am schimbat de 13.000 km), sa ife de la fise sau altceva, in mers masina mergew bine, nu are trepidatii.stima


--------------------
Dacia Super Nova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 23 Jan 2011, 21:06
Post #112


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




relantiul oscileaza ???daca da atunci pune mina si curata corpul clapeta


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
capu14rox
post 24 Jan 2011, 18:34
Post #113


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 8 November 09
From: Tirnaveni Jud. Mures




am scos fisele pe rand si la fiecare fisa scoasa tremura motorul, deci bujiile merg, la prima fisa cand o scot curenteaza, sa piarda scantei si de acolo sa fie baiu.stima


--------------------
Dacia Super Nova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 24 Jan 2011, 21:40
Post #114


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




ma refer la oscilatia relantiului cind masina sta pornita si nu la verificarea bujiilor...


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
capu14rox
post 17 Apr 2011, 18:19
Post #115


Membru


Group: Members
Posts: 163
Joined: 8 November 09
From: Tirnaveni Jud. Mures




am fost ieri la mecanic cu vechea problema cu tremuratu, mi-a curatat injectoarele, corpul clapeta, a schimbat motorasu pas cu pas, buji si fise noi, curatat rezervor, la cald nu a mai facut dar azi dimineata la pornire aceeasi treaba, mentionez ca la pornire turatie ii pe la 1000 si dupa ceva timp scade la 900, aceeasi ca inainte, nu oscileaza, parca consuma umpik mai mult.
Spuneti-mi si mie niste pareri sa ii spun mecanicului ca nu stie care ii cauza.STIMA


--------------------
Dacia Super Nova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 17 Apr 2011, 19:25
Post #116


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




pai trebuie sa scada la 750 de ture nu 900 sau nu sti tu sa citesti acul indicator de la turometru.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dj_sweat
post 25 Aug 2011, 10:32
Post #117


DJ


Group: Members
Posts: 277
Joined: 20 February 07
From: Bucuresti (Militari)




O bucurie de genul asta am avut si eu saptamana trecuta, la cateva zile dupa ITP, cand porneam motorul urca acceleratia la 1200> rotatii apoi scadea la 500, de multe ori se oprea motorul cand franam in mers,
Am cautat pe forum si am gasit motorasul pas cu pas, am desfacut corp clapeta si am vazut o imbacseala groasa depusa pe varf la motorasul acela, am masurat cu sublerul distanta initiala intre varf si restul motorului, am desurubat varful si am curatat tot, inclusiv clapeta, probabil am rupt o pasta alba care fixa axul varfului acela dar se pare ca merge ok si fara ea, are un arc care il impiedica sa se desurubeze de acolo, am conectat tot la loc si am urmat procedura din manual de resetare motor pas cu pas.
Acum sta la 700-800 fara sa mai coboare sub 500 rotatii,


Attached thumbnail(s)
motor_pas_cu_pas_.jpg ( Size: 50.72k ) Number of downloads: 2377
motor_pas_cu_pas.jpg ( Size: 30.72k ) Number of downloads: 2475


--------------------
Dacia Solenza 2004 - Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zagreb
post 16 Nov 2011, 13:34
Post #118


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 18 March 08




Astazi am rezolvat cu oscilatiile la relanti, sa va povestesc si voua poate merge si in cazul vostru:
am dat jos CORPUL CLAPETA, i-am scos motorasul pas cu pas
am spalat corpul clapeta cu decarbusolv
am pus sub garnitura de la MPP 2 spire de fir de azbest dupa care l-am bagat la locul lui
Dupa toate astea nu se rozolvase mai aproape nimic tot oscila iar dupa aprox. un min se linistise insa relantiul statea prea mare (1000 - 1200) drept urmare am constatat ca calculatotul dadea comanda ca MPP sa revina la 750 r/min si iar el nu putea pt ca tragea aer pe la clapeta de aceea oscila .(se calibra mereu)
Am desurubat cateva spire surubul care tine ca clapeta de aer sa nu se inchida prea mult pana turatia a ajuns la 750 r/min Si CU ASTA AM REZOLVAT PROBLEMA OSCILATIEI .

Sper ca m-am facut inteles, va urez bafta si voua.


--------------------
solenza solenza 2003 clima - PH 51 EMF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_DNK
post 19 Dec 2011, 16:49
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.795
Joined: 9 May 08
From: Slobozia




a inceput sa imi faca si mie probleme relantiul. dupa o accelerare mai in forta, motorul s-a accelerat singur pana pe la 6000rot/min, dupa care m-am speriat si am oprit motorul. a facut asa la vreo 2 porniri. am lasat-o 20 minute , dupa care am pornit-o iarasi. acum relantiul oscileaza undeva intre 1500 si 1000. mpp-ul si senzorul de turatie au fost curatati vara trecuta. ce sa fie oare?



astazi, dupa ce am mers cu masina putin prin oras, la semafor, relantiul sta la 1100rpm, iar in mers, cu treapta 2-3 piciorul luat de pe acceleratie motorul se tureaza singur..1100- 1500rpm.
sa fie oare de la mpp? astazi ajung la tara si il dau jos pentru curatare

20 Dec 2011, 11:27:
imi poate da cineva un raspuns? merci

This post has been edited by alex_DNK: 20 Dec 2011, 11:27


--------------------
skoda octavia 2009 - 87 dnk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 20 Dec 2011, 18:42
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Se poate sa se fi deplasat corpul clapeta- verifica si sa fie etans, eventual ii dai cu silicon peste garnitura de jos, dintre corp clapeta si galeria de admisie


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th June 2025 - 13:11
Forum Renault