Tremurat la relanti, oscilatie la turometru
![]() ![]() ![]() |
Tremurat la relanti, oscilatie la turometru
ionutiulia |
![]()
Post
#91
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 19 August 09 ![]() |
|
||
--------------------
solenza
europa
2004
|
|||
micutu82 |
![]()
Post
#92
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 2 October 05 ![]() |
Abia astazi ma duc la mecanic si sper maine, poimaine sa imi curete si mie clapeta..inainte sa cumpar motorasul. Am fost azi pe la magazine sa vad cam ce bani imi trebuiesc in cazul in care e de la motoras..am inteles ca ar costa 100 cele de srl si 250 cel original care e bosch. Se merita diferenta? sau merge si cu cel de 100?
![]() This post has been edited by micutu82: 7 Apr 2010, 16:40 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
- 123135
|
|
ovidiu87 |
![]()
Post
#93
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 18 March 08 From: Resita ![]() |
@ ionutiulia - abia acum am vazut mesajele tale, ti am dat add . In caz ca nu gasesti , vorbim pe mess.
|
--------------------
Dacia
Solenza Rapsodie
2003
- Numar de Caras "In aceasta lume nimic nu este sigur in afara de moarte si taxe"
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#94
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(micutu82 @ 7 Apr 2010, 16:39) Abia astazi ma duc la mecanic si sper maine, poimaine sa imi curete si mie clapeta..inainte sa cumpar motorasul. Am fost azi pe la magazine sa vad cam ce bani imi trebuiesc in cazul in care e de la motoras..am inteles ca ar costa 100 cele de srl si 250 cel original care e bosch. Se merita diferenta? sau merge si cu cel de 100? ![]() Mai tata , corpul clapeta era 4 milioane cel original . 2 milioane este nenorocirea aia de cutie de aer GOALA . Deci eu nu cred ca acele preturi sunt ok . Ce SRL face motorase pas-cu-pas ??? Ia ORIGINAL !!! ( indiferent ca scrie DACIA sau RENAULT ) AI putea sa incerci si la dezmembrari , si la BURSA pe pe forum ! Curata corpul clapeta , il montezi la loc bine si daca nici asa nu merge ok , incerci de undeva numai motorasul schibmat , sa nu fie de la alt senzor problema . - mare grija la curatare ca si eu o "patisem " la ultima curatare , ca imi statea turata la 2500 ture din cauza ca miscasem de tija senzorului si culmea este ca nu se auto-ajusteaza la prima pornire . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
ramsen |
![]()
Post
#95
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
corpul clapeta original este pe la 650 lei ...motorasul pas cu pas original este de VDO si este pe la 150 lei
MPP de srl made turcia la 40 lei deci MPP original ca cel de pe solenze sint de VDO |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#96
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Confirm , sunt VDO , NU Bosch . Eu nu am vazut NIMIC de la Bosch pe masina !
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
micutu82 |
![]()
Post
#97
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 2 October 05 ![]() |
Mersi pt inf..o sa ma interesez ..asa mi-a zis cel de la magazin..ca ala de pe dacie este bosch si e 250 si alta varianta care se mai gaseste in comert..e 100..oricum e bine sa ma feresc de cele turcesti si sa caut VDO
This post has been edited by micutu82: 7 Apr 2010, 19:24 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
- 123135
|
|
micutu82 |
![]()
Post
#98
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 2 October 05 ![]() |
M-a sunat mecanicul sa-mi spun ca a curatat clapeta..a pornit masina..i-a mai facut cateva minute figuri si apoi n-a mai facut..deci ramane sa-mi iau masina sa ma plimb cu ea sa vad daca mai face. Din pacate mi-a zis ca a scos sonda lamda si nu e nici o diferenta
![]() ![]() ![]() Mai am totusi o speranta..ca la tester nu a dat eroare la sonda ![]() This post has been edited by micutu82: 9 Apr 2010, 11:30 |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
- 123135
|
|
ramsen |
![]()
Post
#99
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
nu are sonda treaba cu tremuratul la relantiu...sonda lambra citeste noxele care ies pe esapament si regleaza combustia in rampa...la tine este corpul clapeta
9 Apr 2010, 13:07: nu are sonda treaba cu tremuratul la relantiu...sonda lambra citeste noxele care ies pe esapament si regleaza combustia in rampa...la tine este corpul clapeta...si eu am patit la fel ca tine,oscila la relantiu This post has been edited by ramsen: 9 Apr 2010, 13:07 |
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
micutu82 |
![]()
Post
#100
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 2 October 05 ![]() |
Si daca am curatat corpul clapeta si nimic?
![]() citind si pe la topicul asta..la pers respectiva s-a dovediti sa fie sonda.... |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
- 123135
|
|
ramsen |
![]()
Post
#101
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
sper ca ai inteles din ce ti-am explicat sa faci?spor la munca colegule
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
micutu82 |
![]()
Post
#102
|
![]() Membru Group: Members Posts: 153 Joined: 2 October 05 ![]() |
Se pare ca de cand am schimbat garnitura de la corpul clapeta de care mi-a spus ramsen..nu mai face prob..dar mai asteptam
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Solenza
Scala 2004
- 123135
|
|
karaoche |
![]()
Post
#103
|
Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 2 July 09 From: Braila ![]() |
salut,
de unde ai cumparat acea garnitura? cu respect. |
--------------------
renault
clio symbol 1
2000 1.4 8v
- BR-23-NES 29-01-2009 _ 83950 km
28-03-2011 _ 110001 km 14-11-2012 _ 132000 km 24-11-2013 _ 150582 km 07-11-2014 _ 172850 km 10-05-2016 _ 207400 km |
|
Adi florin |
![]()
Post
#104
|
Membru autentic Group: Members Posts: 314 Joined: 29 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Salutare.
Am o cunostinta care are o solenza cu AC si ABS. Are urmatoarea problema: cand e la relanti si apasa pe frana ii scade turatia si incepe sa tremure. A intrebat si pe altcineva care i-a zis ca e de la garnitura de chiulasa. Eu as fi zis ca e de la servofrana. Stie cineva de la ce este pana la urma si ce se intampla mai exact? |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.6MPI din 2007
|
|
anecula_08 |
![]()
Post
#105
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.871 Joined: 3 March 08 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca ai vrut sa zici cu AC si Servodirectie. Nu s-au facut solenze cu ABS
|
--------------------
Dacia Solenza
Europa cu AC - 1.4 MPI / Renault Laguna 2
Facelift - 1.6 16v / Dacia Logan Stepway - 1.0 TCE
|
|
ramsen |
![]()
Post
#106
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
frina mai este buna pe solenza???
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
Adi florin |
![]()
Post
#107
|
Membru autentic Group: Members Posts: 314 Joined: 29 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Persoana respectiva zice ca tine frana. Nu ma pricep la tipurile de Solenza daca au avut sau nu ABS. Asa mi-a zis ca are si ABS. Poate nu s-o pricepe nici acea persoana.
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.6MPI din 2007
|
|
canea_dragos |
![]()
Post
#108
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 660 Joined: 13 April 09 From: Bucuresti ![]() |
Nici o solenza nu are ABS!
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
2004 Confort
- PH 88 CDM
|
|
Adi florin |
![]()
Post
#109
|
Membru autentic Group: Members Posts: 314 Joined: 29 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Bine, nu te contrazic. Dar cum ramane cu problema?
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1.6MPI din 2007
|
|
bolek_bolek |
![]()
Post
#110
|
Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 14 June 06 From: Bucurestii din deal ![]() |
Furtunasul de la servofrana la admisie. S-a discutat.
|
--------------------
dacia
slz
$K@|@_04
- Numar inmatriculare Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi... |
|
capu14rox |
![]()
Post
#111
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 November 09 From: Tirnaveni Jud. Mures ![]() |
buna. am si eu o problema, de cateva zile a inceput sa imi tremure la relanti, si parca la turatie mai micfa intr-o viteza superioara tremura ceea ce inainte nu facea, de la ce saa fie? sa fie bujiile( le-am schimbat de 13.000 km), sa ife de la fise sau altceva, in mers masina mergew bine, nu are trepidatii.stima
|
--------------------
Dacia
Super Nova
2002
|
|
ramsen |
![]()
Post
#112
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
relantiul oscileaza ???daca da atunci pune mina si curata corpul clapeta
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
capu14rox |
![]()
Post
#113
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 November 09 From: Tirnaveni Jud. Mures ![]() |
am scos fisele pe rand si la fiecare fisa scoasa tremura motorul, deci bujiile merg, la prima fisa cand o scot curenteaza, sa piarda scantei si de acolo sa fie baiu.stima
|
--------------------
Dacia
Super Nova
2002
|
|
ramsen |
![]()
Post
#114
|
![]() My Solenza Group: Members Posts: 3.368 Joined: 15 May 08 From: Pitesti - ARGES ![]() |
ma refer la oscilatia relantiului cind masina sta pornita si nu la verificarea bujiilor...
|
--------------------
DACIA
SOLENZA
CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004
- Inca o mai DETIN
|
|
capu14rox |
![]()
Post
#115
|
![]() Membru Group: Members Posts: 163 Joined: 8 November 09 From: Tirnaveni Jud. Mures ![]() |
am fost ieri la mecanic cu vechea problema cu tremuratu, mi-a curatat injectoarele, corpul clapeta, a schimbat motorasu pas cu pas, buji si fise noi, curatat rezervor, la cald nu a mai facut dar azi dimineata la pornire aceeasi treaba, mentionez ca la pornire turatie ii pe la 1000 si dupa ceva timp scade la 900, aceeasi ca inainte, nu oscileaza, parca consuma umpik mai mult.
Spuneti-mi si mie niste pareri sa ii spun mecanicului ca nu stie care ii cauza.STIMA |
--------------------
Dacia
Super Nova
2002
|
|
djasu82 |
![]()
Post
#116
|
![]() MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... ![]() |
pai trebuie sa scada la 750 de ture nu 900 sau nu sti tu sa citesti acul indicator de la turometru.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
dj_sweat |
![]()
Post
#117
|
![]() DJ Group: Members Posts: 277 Joined: 20 February 07 From: Bucuresti (Militari) ![]() |
O bucurie de genul asta am avut si eu saptamana trecuta, la cateva zile dupa ITP, cand porneam motorul urca acceleratia la 1200> rotatii apoi scadea la 500, de multe ori se oprea motorul cand franam in mers,
Am cautat pe forum si am gasit motorasul pas cu pas, am desfacut corp clapeta si am vazut o imbacseala groasa depusa pe varf la motorasul acela, am masurat cu sublerul distanta initiala intre varf si restul motorului, am desurubat varful si am curatat tot, inclusiv clapeta, probabil am rupt o pasta alba care fixa axul varfului acela dar se pare ca merge ok si fara ea, are un arc care il impiedica sa se desurubeze de acolo, am conectat tot la loc si am urmat procedura din manual de resetare motor pas cu pas. Acum sta la 700-800 fara sa mai coboare sub 500 rotatii, Attached thumbnail(s) motor_pas_cu_pas_.jpg ( Size: 50.72k ) Number of downloads: 2377 motor_pas_cu_pas.jpg ( Size: 30.72k ) Number of downloads: 2475 |
--------------------
Dacia
Solenza
2004 - Clima
|
|
zagreb |
![]()
Post
#118
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 18 March 08 ![]() |
Astazi am rezolvat cu oscilatiile la relanti, sa va povestesc si voua poate merge si in cazul vostru:
am dat jos CORPUL CLAPETA, i-am scos motorasul pas cu pas am spalat corpul clapeta cu decarbusolv am pus sub garnitura de la MPP 2 spire de fir de azbest dupa care l-am bagat la locul lui Dupa toate astea nu se rozolvase mai aproape nimic tot oscila iar dupa aprox. un min se linistise insa relantiul statea prea mare (1000 - 1200) drept urmare am constatat ca calculatotul dadea comanda ca MPP sa revina la 750 r/min si iar el nu putea pt ca tragea aer pe la clapeta de aceea oscila .(se calibra mereu) Am desurubat cateva spire surubul care tine ca clapeta de aer sa nu se inchida prea mult pana turatia a ajuns la 750 r/min Si CU ASTA AM REZOLVAT PROBLEMA OSCILATIEI . Sper ca m-am facut inteles, va urez bafta si voua. |
--------------------
solenza
solenza
2003 clima
- PH 51 EMF
|
|
alex_DNK |
![]()
Post
#119
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.795 Joined: 9 May 08 From: Slobozia ![]() |
a inceput sa imi faca si mie probleme relantiul. dupa o accelerare mai in forta, motorul s-a accelerat singur pana pe la 6000rot/min, dupa care m-am speriat si am oprit motorul. a facut asa la vreo 2 porniri. am lasat-o 20 minute , dupa care am pornit-o iarasi. acum relantiul oscileaza undeva intre 1500 si 1000. mpp-ul si senzorul de turatie au fost curatati vara trecuta. ce sa fie oare?
astazi, dupa ce am mers cu masina putin prin oras, la semafor, relantiul sta la 1100rpm, iar in mers, cu treapta 2-3 piciorul luat de pe acceleratie motorul se tureaza singur..1100- 1500rpm. sa fie oare de la mpp? astazi ajung la tara si il dau jos pentru curatare 20 Dec 2011, 11:27: imi poate da cineva un raspuns? merci This post has been edited by alex_DNK: 20 Dec 2011, 11:27 |
--------------------
skoda
octavia
2009
- 87 dnk
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#120
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Se poate sa se fi deplasat corpul clapeta- verifica si sa fie etans, eventual ii dai cu silicon peste garnitura de jos, dintre corp clapeta si galeria de admisie
|
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th June 2025 - 13:11 |