DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Usurare volanta

cei7pitici
post 7 Sep 2004, 12:19
Post #31


Pilot de carute


Group: Members
Posts: 370
Joined: 24 January 04
From: Pitesti




N-am poza, dar o sa pun cat de curand la "aprindere". M-a costar 3mil. cu tot cu manopera. Dupa ce-am terminat masina am mers 2 zile cu aprinderea veche, cand am pus-o pe asta ....viata era mult mai frumoasa. Delcoul+bobina+cablajul sunt luate dupa un Volkswagen, nu stiu ce model, dar trebuie sa aiba acelasi pas cu Dacia.


--------------------
Dacia 1410 Sport xxx - ag-08-umu
Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rezare
post 7 Sep 2004, 17:13
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 13 September 03




Cum ajungi tu la 8000 ture? Doar din usurare de volanta si arbore? Slabe sanse. Trebuie usurate si pistoanele si bielele (cam astea sunt din ce stiu factorii decisivi la turatia maxima). Ai modificat ambreiaj ceva? Cutie? Si alea au o limita sa stii. Parerea mea e sa nu te risti, mai ales ca "ti s-a spus", nu ti s-a demonstrat pe alta masina sau ceva de genu' asta.


--------------------
Opel Astra 1.6 16V ex-Oltcit Club 1.1 - Bucuresti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cei7pitici
post 7 Sep 2004, 18:08
Post #33


Pilot de carute


Group: Members
Posts: 370
Joined: 24 January 04
From: Pitesti




rezare, Daca nu sti, nu intreba. B-34-SGM, stie despre ce e vorba. Din motorul vechi mai am doar blocul.


--------------------
Dacia 1410 Sport xxx - ag-08-umu
Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cei7pitici
post 7 Sep 2004, 18:21
Post #34


Pilot de carute


Group: Members
Posts: 370
Joined: 24 January 04
From: Pitesti




QUOTE
Cum ajungi tu la 8000 ture? Doar din usurare de volanta si arbore? Slabe sanse. Trebuie usurate si pistoanele si bielele (cam astea sunt din ce stiu factorii decisivi la turatia maxima).

Factorul decisiv e axa cu came. Iti spune ceva "ridicare de 6"??? Set motor Mahle cu pistoane comprimate???
QUOTE
Ai modificat ambreiaj ceva? Cutie? Si alea au o limita sa stii.

Ce legatura are CV cu turatia mea????
QUOTE
Parerea mea e sa nu te risti, mai ales ca \"ti s-a spus\", nu ti s-a demonstrat pe alta masina sau ceva de genu' asta.

Mi s-a demonstrat pe mai multe masini, nu numai pe a mea.


--------------------
Dacia 1410 Sport xxx - ag-08-umu
Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rezare
post 7 Sep 2004, 20:03
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 13 September 03




N-ai zis nimic de pistoane, so am presupus ca sunt stock, don't be so cocky.
Cat despre CV, mai stai si gandeste-te ce legatura are cu turatia.


--------------------
Opel Astra 1.6 16V ex-Oltcit Club 1.1 - Bucuresti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 7 Sep 2004, 20:03
Post #36


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Si a mea ajunge la 8000 ture, si nu am usurate decat pistoanele. Smecheria e din axa cu came, si din alimetarea cu benzina. Cu carburatorul de dacie, slabe sanse sa ajungi la 8000 ture


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cei7pitici
post 8 Sep 2004, 08:32
Post #37


Pilot de carute


Group: Members
Posts: 370
Joined: 24 January 04
From: Pitesti




Am Weber-ul ala de 32/34 de la Fred.


--------------------
Dacia 1410 Sport xxx - ag-08-umu
Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cei7pitici
post 8 Sep 2004, 08:36
Post #38


Pilot de carute


Group: Members
Posts: 370
Joined: 24 January 04
From: Pitesti




QUOTE
Cat despre CV, mai stai si gandeste-te ce legatura are cu turatia.

Gandeste-te ce legatura are CV-ul daca e scoasa din viteza??? Turatiile de 8mii le ating in 1,2 si 3. Daca si SGM ti-a spus ca atinge 8000 de ture si are cutia de berlina (cred).....


--------------------
Dacia 1410 Sport xxx - ag-08-umu
Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rezare
post 8 Sep 2004, 11:11
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 13 September 03




Pai daca e scoasa pe liber normal ca nu conteaza, dar tu vrei 8000 de ture pe loc? Si SGM mai greu sa aiba cutie de berlina cu motor de 1.6, cred. Ma rog, faci cum vrei, dar am auzit de cutii sparte pe un motor normal, nu neaparat la 8000 de ture.


--------------------
Opel Astra 1.6 16V ex-Oltcit Club 1.1 - Bucuresti.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 8 Sep 2004, 11:14
Post #40


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




rezare, sgm are FIX cutie de berlina. Blocul e tot de berlina, doar ca are camasi/pistoane de 1,6. Are de gand sa-si schimbe grupul conic la cutie, dar asta e alta poveste.


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cei7pitici
post 8 Sep 2004, 11:18
Post #41


Pilot de carute


Group: Members
Posts: 370
Joined: 24 January 04
From: Pitesti




rezare, nu are rost sa ma cotrazic cu tine , esti din alt film.


--------------------
Dacia 1410 Sport xxx - ag-08-umu
Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cata71n
post 6 Dec 2006, 19:24
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 5 October 06




am usurat si eu volanta cam 1,2 kg (la inceput avea 5.250 kg)de 200
am alta axa cu came si carb solex mai mare........
se tureaza mai mult 7400 la liber , in treapta nu stiu sigur , dupa turometrul de dacie se tureaza 6000 max iar cu cel auxiliar 7400
dar a aparut o problema , sare distributia in timp cu cativa dinti....
cred ca din cauza penei de la axa sau din cauza franei de motor mult mai violenta...........
acum am sa sudez pinionul de axa sa vad poate merge
Si da relantiul a crescut la 1100 cu motorul cald........


--------------------
Dacia 1410 Break 1999 - HD 21 ARD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 7 Dec 2006, 10:26
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




ce axa ai? e standard de pe alt motor, sau ai modificat o axa de dacie?


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 7 Dec 2006, 10:46
Post #44


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




radmasa.gif radmasa.gif radmasa.gif asta e tare sa sudezi pinionul de la axa cu came.
foloseste piese de uzina si nu o sa ai probleme. mai schimba pana, pune una noua.
vezi sa nu ai probleme cu pinionul de la axa cu came care invarte pompa de ulei si delcoul.

la motorul de alpine care avea de fabrica 93 de cp + modificarile care le-am facut eu nu sarea distributia(cu piese de dacie) de la punct.
ps aveam vibrochenul, pistoanele si volanta usurata.

This post has been edited by AAlpine1: 7 Dec 2006, 10:46


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 7 Dec 2006, 15:42
Post #45


Gangester


Group: Members
Posts: 4.298
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Aalpiune , dar acum ce ai ?


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 8 Dec 2006, 07:59
Post #46


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




1.4 normal cu aprindere electronica benix (1.4 aspirat) + cititor (r5 alpine turbo) + volanta (r5 alpine turbo) + buji iridium (jeep wrangler 4.0l) + pompa electrica de benzina pt carb. nu ma mai intereseaza avansu, nu mai schimb platina, condesator, capac de delco, fise. e ca o masina pe injectie numai ca ma pot juca la jiglerele din carb ca sa o fac mai economica biggrin.gif.


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 8 Dec 2006, 09:18
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




chiulasa o ai tot ce pe cea de alpine? sau ai de dacie normala. ce carb folosesti? aprinderea e de pe renault 5?

This post has been edited by payty: 8 Dec 2006, 10:07


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 8 Dec 2006, 10:15
Post #48


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




motorul este de 1.4 de dacie(motorul original al masinii). delcoul este de r5 gtt iar aprinderea ......... am scris mai sus.


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristigeo69
post 8 Dec 2006, 11:37
Post #49


1.6i m40


Group: Members
Posts: 755
Joined: 20 September 05
From: Bucuresti




aprinderea a fost pe o dacie sport wink.gif biggrin.gif


--------------------
ex Dacia 1310 1980 LS - B 70 W R C
MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 8 Dec 2006, 13:25
Post #50


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




posibil.
am avut 3 aprinderi pana acum cand am gasit-o pe cea mai buna.


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
M.I
post 8 Jan 2007, 16:21
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 19 June 06




Am citit acest topic si din cite stiam si eu intradevar volanta are rol de acumulare a energiei cinetice.
Acumuleaza sau cedeaza energie cinetica in functie de variatia turatiei motorului, accelerare- decelerare. Nu prea cred ca este bine modificarea masei aecesteia.
Oricum mecanismul biela manivela la un motor nu poate fii echilibrat niciodata static in totalitate ci doar partial ( pastrarea centrului de greutate in aceiasi pozitie indiferend de pozitia mecanismului biela-manivela in timpul functionarii motorului , F inertie = 0). Daca nu este echilibrat static in prealabil, atunci nici echlibrarea dinamica nu poate fi realizata, Mmomentul inert. = 0 ), drept dovada trepidatiile care apar la motor in timpul functionarii acestuia .
Micsorarea masei pistonului este intradevar utila, dar din motive de fiabilitate nu se reduce prea mult. Cu cit masa este mai mica cu atit fortele de inertie sunt mai mici F= m*a , deci solicitari mai mici asupra bielelor, bolturilor, etc. Numai la Formula 1 se reduce la minim masele, dupa fiecare competitie schimba motorul, ii intereseaza performantele nu si fiabilitatea.
Va rog sa ma scuzati daca gresesc ce scriu, eu spun ce cunosc.


--------------------
Dacia, 1310, LGN 1.5Dci, 1987, 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bagykid
post 9 Jan 2007, 13:13
Post #52


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 7 June 05




printre altele am usurat si eu volanta cu aprox 2 kg ( de pe exterior partea dinspre motor ) , ca urmare este asa cum se zice:
- urca mai rapid in ture in treptele inferoiare 1 si 2
- odata ce iei piciorul de pe acceleratie intra in frna de motor ceva mai rapid ( asta cred ca e un mic dezavantaj cu privire la confort )
- la relanti sta undeva pe la 1000-1100 rpm si tremura ceva mai mult decat inainte
- referitor la plecarile de pe loc , chiar nu cred ca se pleaca mai greu , dar nu i-mi pot da seama de influenta volantei asupra acestui aspect pentru ca au aparut si alte modificari si masina pleaca destul de lejer de pe loc , fara prea mult efort si fara turare excesiva

stima


--------------------
dacia 1310 - B-93-GBI
daca accelerez , ma opresc ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 10 Jan 2007, 20:45
Post #53


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




asa e:) oare la un scuter de 50 cmc se poate face asa ceva:))
pai nu aveai relantiul pe la 800 cand ne-am vazut;)?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bagykid
post 11 Jan 2007, 17:03
Post #54


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 7 June 05




pai acu cu carbul asta dublu cred ca mai trebuie reglat ca sta cam sus in ture ( e diferenta fata de 1.4 ) si tremura si atunci cand ne-am vazut , sper sa reglez bine carbul asta ca sa pot trage o concluzie certa cu privire la relanti


--------------------
dacia 1310 - B-93-GBI
daca accelerez , ma opresc ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 14 Jan 2007, 20:28
Post #55


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




bine:) sper sa o faci.si poate dam o tura pana la valeni:D


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
animalu
post 1 Apr 2007, 11:33
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 20 January 07
From: Timisoara




referitor la frana de motor mai violenta....in vara mi-a schimbat un "mecanic" soarele si banuiesc ca a mai "schimbat" cva pe acolo ca am o frana de motor de te internezi .... cand iau piciorul de pe acceleratie in tr 1 si a 2a iti rupe gatu in restul treptelor nu
ce e posibil sa fie?


--------------------
Dacia Dacia 1310 '89 TLX - TM10UOV
Membru de 2 lei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 1 Apr 2007, 12:27
Post #57


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




nu inteleg ce zici:) a schimbat placa de presiune sau doar arcu diafragma?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
animalu
post 1 Apr 2007, 12:51
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 20 January 07
From: Timisoara




arcul diafragma
si e posibil sa mai fi facut ala ceva pe acolo


--------------------
Dacia Dacia 1310 '89 TLX - TM10UOV
Membru de 2 lei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 1 Apr 2007, 19:54
Post #59


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




si care e problema?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
animalu
post 1 Apr 2007, 20:39
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 20 January 07
From: Timisoara




daca o calc in a1 a si a 2a si ii dau drumu la acceleratie imi rupe gatu
si nici nu pleaca tare


--------------------
Dacia Dacia 1310 '89 TLX - TM10UOV
Membru de 2 lei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th July 2025 - 01:21
Forum Renault