Usurare volanta
![]() ![]() ![]() |
Usurare volanta
cei7pitici |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Pilot de carute Group: Members Posts: 370 Joined: 24 January 04 From: Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1410 Sport
xxx
- ag-08-umu Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
|
|||
rezare |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 13 September 03 ![]() |
Cum ajungi tu la 8000 ture? Doar din usurare de volanta si arbore? Slabe sanse. Trebuie usurate si pistoanele si bielele (cam astea sunt din ce stiu factorii decisivi la turatia maxima). Ai modificat ambreiaj ceva? Cutie? Si alea au o limita sa stii. Parerea mea e sa nu te risti, mai ales ca "ti s-a spus", nu ti s-a demonstrat pe alta masina sau ceva de genu' asta.
|
--------------------
Opel Astra 1.6 16V
ex-Oltcit Club 1.1
- Bucuresti.
|
|
cei7pitici |
![]()
Post
#33
|
![]() Pilot de carute Group: Members Posts: 370 Joined: 24 January 04 From: Pitesti ![]() |
rezare, Daca nu sti, nu intreba. B-34-SGM, stie despre ce e vorba. Din motorul vechi mai am doar blocul.
|
--------------------
Dacia
1410 Sport
xxx
- ag-08-umu Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
|
|
cei7pitici |
![]()
Post
#34
|
||||||
![]() Pilot de carute Group: Members Posts: 370 Joined: 24 January 04 From: Pitesti ![]() |
Factorul decisiv e axa cu came. Iti spune ceva "ridicare de 6"??? Set motor Mahle cu pistoane comprimate???
Ce legatura are CV cu turatia mea????
Mi s-a demonstrat pe mai multe masini, nu numai pe a mea. |
||||||
--------------------
Dacia
1410 Sport
xxx
- ag-08-umu Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
|
|||||||
rezare |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 13 September 03 ![]() |
N-ai zis nimic de pistoane, so am presupus ca sunt stock, don't be so cocky.
Cat despre CV, mai stai si gandeste-te ce legatura are cu turatia. |
--------------------
Opel Astra 1.6 16V
ex-Oltcit Club 1.1
- Bucuresti.
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Si a mea ajunge la 8000 ture, si nu am usurate decat pistoanele. Smecheria e din axa cu came, si din alimetarea cu benzina. Cu carburatorul de dacie, slabe sanse sa ajungi la 8000 ture
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
cei7pitici |
![]()
Post
#37
|
![]() Pilot de carute Group: Members Posts: 370 Joined: 24 January 04 From: Pitesti ![]() |
Am Weber-ul ala de 32/34 de la Fred.
|
--------------------
Dacia
1410 Sport
xxx
- ag-08-umu Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
|
|
cei7pitici |
![]()
Post
#38
|
||
![]() Pilot de carute Group: Members Posts: 370 Joined: 24 January 04 From: Pitesti ![]() |
Gandeste-te ce legatura are CV-ul daca e scoasa din viteza??? Turatiile de 8mii le ating in 1,2 si 3. Daca si SGM ti-a spus ca atinge 8000 de ture si are cutia de berlina (cred)..... |
||
--------------------
Dacia
1410 Sport
xxx
- ag-08-umu Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
|
|||
rezare |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 13 September 03 ![]() |
Pai daca e scoasa pe liber normal ca nu conteaza, dar tu vrei 8000 de ture pe loc? Si SGM mai greu sa aiba cutie de berlina cu motor de 1.6, cred. Ma rog, faci cum vrei, dar am auzit de cutii sparte pe un motor normal, nu neaparat la 8000 de ture.
|
--------------------
Opel Astra 1.6 16V
ex-Oltcit Club 1.1
- Bucuresti.
|
|
Ov |
![]()
Post
#40
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.526 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
rezare, sgm are FIX cutie de berlina. Blocul e tot de berlina, doar ca are camasi/pistoane de 1,6. Are de gand sa-si schimbe grupul conic la cutie, dar asta e alta poveste.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
cei7pitici |
![]()
Post
#41
|
![]() Pilot de carute Group: Members Posts: 370 Joined: 24 January 04 From: Pitesti ![]() |
rezare, nu are rost sa ma cotrazic cu tine , esti din alt film.
|
--------------------
Dacia
1410 Sport
xxx
- ag-08-umu Decat sarac si bolnav,...mai bine sanatos si bogat !!!!
|
|
Cata71n |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 5 October 06 ![]() |
am usurat si eu volanta cam 1,2 kg (la inceput avea 5.250 kg)de 200
am alta axa cu came si carb solex mai mare........ se tureaza mai mult 7400 la liber , in treapta nu stiu sigur , dupa turometrul de dacie se tureaza 6000 max iar cu cel auxiliar 7400 dar a aparut o problema , sare distributia in timp cu cativa dinti.... cred ca din cauza penei de la axa sau din cauza franei de motor mult mai violenta........... acum am sa sudez pinionul de axa sa vad poate merge Si da relantiul a crescut la 1100 cu motorul cald........ |
--------------------
Dacia
1410 Break
1999
- HD 21 ARD
|
|
payty |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
ce axa ai? e standard de pe alt motor, sau ai modificat o axa de dacie?
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#44
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
![]() ![]() ![]() foloseste piese de uzina si nu o sa ai probleme. mai schimba pana, pune una noua. vezi sa nu ai probleme cu pinionul de la axa cu came care invarte pompa de ulei si delcoul. la motorul de alpine care avea de fabrica 93 de cp + modificarile care le-am facut eu nu sarea distributia(cu piese de dacie) de la punct. ps aveam vibrochenul, pistoanele si volanta usurata. This post has been edited by AAlpine1: 7 Dec 2006, 10:46 |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
SiloS |
![]()
Post
#45
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.298 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Aalpiune , dar acum ce ai ?
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#46
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
1.4 normal cu aprindere electronica benix (1.4 aspirat) + cititor (r5 alpine turbo) + volanta (r5 alpine turbo) + buji iridium (jeep wrangler 4.0l) + pompa electrica de benzina pt carb. nu ma mai intereseaza avansu, nu mai schimb platina, condesator, capac de delco, fise. e ca o masina pe injectie numai ca ma pot juca la jiglerele din carb ca sa o fac mai economica
![]() |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
payty |
![]()
Post
#47
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
chiulasa o ai tot ce pe cea de alpine? sau ai de dacie normala. ce carb folosesti? aprinderea e de pe renault 5?
This post has been edited by payty: 8 Dec 2006, 10:07 |
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#48
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
motorul este de 1.4 de dacie(motorul original al masinii). delcoul este de r5 gtt iar aprinderea ......... am scris mai sus.
|
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
cristigeo69 |
![]()
Post
#49
|
![]() 1.6i m40 Group: Members Posts: 755 Joined: 20 September 05 From: Bucuresti ![]() |
aprinderea a fost pe o dacie sport
![]() ![]() |
--------------------
ex Dacia
1310
1980 LS
- B 70 W R C MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#50
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
posibil.
am avut 3 aprinderi pana acum cand am gasit-o pe cea mai buna. |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
M.I |
![]()
Post
#51
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 19 June 06 ![]() |
Am citit acest topic si din cite stiam si eu intradevar volanta are rol de acumulare a energiei cinetice.
Acumuleaza sau cedeaza energie cinetica in functie de variatia turatiei motorului, accelerare- decelerare. Nu prea cred ca este bine modificarea masei aecesteia. Oricum mecanismul biela manivela la un motor nu poate fii echilibrat niciodata static in totalitate ci doar partial ( pastrarea centrului de greutate in aceiasi pozitie indiferend de pozitia mecanismului biela-manivela in timpul functionarii motorului , F inertie = 0). Daca nu este echilibrat static in prealabil, atunci nici echlibrarea dinamica nu poate fi realizata, Mmomentul inert. = 0 ), drept dovada trepidatiile care apar la motor in timpul functionarii acestuia . Micsorarea masei pistonului este intradevar utila, dar din motive de fiabilitate nu se reduce prea mult. Cu cit masa este mai mica cu atit fortele de inertie sunt mai mici F= m*a , deci solicitari mai mici asupra bielelor, bolturilor, etc. Numai la Formula 1 se reduce la minim masele, dupa fiecare competitie schimba motorul, ii intereseaza performantele nu si fiabilitatea. Va rog sa ma scuzati daca gresesc ce scriu, eu spun ce cunosc. |
--------------------
Dacia,
1310, LGN 1.5Dci,
1987, 2007
|
|
bagykid |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 7 June 05 ![]() |
printre altele am usurat si eu volanta cu aprox 2 kg ( de pe exterior partea dinspre motor ) , ca urmare este asa cum se zice:
- urca mai rapid in ture in treptele inferoiare 1 si 2 - odata ce iei piciorul de pe acceleratie intra in frna de motor ceva mai rapid ( asta cred ca e un mic dezavantaj cu privire la confort ) - la relanti sta undeva pe la 1000-1100 rpm si tremura ceva mai mult decat inainte - referitor la plecarile de pe loc , chiar nu cred ca se pleaca mai greu , dar nu i-mi pot da seama de influenta volantei asupra acestui aspect pentru ca au aparut si alte modificari si masina pleaca destul de lejer de pe loc , fara prea mult efort si fara turare excesiva stima |
--------------------
dacia
1310
- B-93-GBI daca accelerez , ma opresc ?
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#53
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
asa e:) oare la un scuter de 50 cmc se poate face asa ceva:))
pai nu aveai relantiul pe la 800 cand ne-am vazut;)? |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
bagykid |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru Group: Members Posts: 113 Joined: 7 June 05 ![]() |
pai acu cu carbul asta dublu cred ca mai trebuie reglat ca sta cam sus in ture ( e diferenta fata de 1.4 ) si tremura si atunci cand ne-am vazut , sper sa reglez bine carbul asta ca sa pot trage o concluzie certa cu privire la relanti
|
--------------------
dacia
1310
- B-93-GBI daca accelerez , ma opresc ?
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#55
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
bine:) sper sa o faci.si poate dam o tura pana la valeni:D
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
animalu |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 20 January 07 From: Timisoara ![]() |
referitor la frana de motor mai violenta....in vara mi-a schimbat un "mecanic" soarele si banuiesc ca a mai "schimbat" cva pe acolo ca am o frana de motor de te internezi .... cand iau piciorul de pe acceleratie in tr 1 si a 2a iti rupe gatu in restul treptelor nu
ce e posibil sa fie? |
--------------------
Dacia
Dacia 1310
'89 TLX
- TM10UOV Membru de 2 lei
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#57
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
nu inteleg ce zici:) a schimbat placa de presiune sau doar arcu diafragma?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
animalu |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 20 January 07 From: Timisoara ![]() |
arcul diafragma
si e posibil sa mai fi facut ala ceva pe acolo |
--------------------
Dacia
Dacia 1310
'89 TLX
- TM10UOV Membru de 2 lei
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#59
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
si care e problema?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
animalu |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 49 Joined: 20 January 07 From: Timisoara ![]() |
daca o calc in a1 a si a 2a si ii dau drumu la acceleratie imi rupe gatu
si nici nu pleaca tare |
--------------------
Dacia
Dacia 1310
'89 TLX
- TM10UOV Membru de 2 lei
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th July 2025 - 01:21 |