Carburatie+aprindere, Reparatii si imbunatatiri.
![]() ![]() ![]() |
Carburatie+aprindere, Reparatii si imbunatatiri.
ionniculae |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 8 December 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1997 / 1400 cc Teoria (cunostinta) este baza, dar practica ne tine (este de folos) in viata.
|
|||
eellaa |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 28 September 06 ![]() |
Eu am urmatoarea problema:
Cand accelerez la turatii mai mari imi detoneaza (face flama+poc) in carburator.Eu ma gandesc ca este de la aprindere sau de la reglajul cuibutorilor da nu stiu care din ele.Este posibil sa se intample acest lucru si daca nu este reglat bine delcoul(nu ma refer la platina si nici la avansul static ci la arculete si rotita dintata de la avansul vacumatic)? sau nu am reglat eu bine jocul cuibutorilor(desi l-am verificat de 2 ori). Si inca un lucru : Este posibil ca din cauza ca motorul este abia facut si nu are mai mult de 100km parcursi sa faca cele de mai sus pana se rodeaza? |
--------------------
dacia
1310
1992 break
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#3
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Am un carburator Solex Eisa 32 cel cu care au fost echipate primele dacii 1300 cele de prin anii 69-70.Imi poti da mai multe detalii de felul cum l-as putea regla perfect. Tin sa spun ca l-am montat o data pe masina si l-am reglat destul de bine dar tot mai avea cate o scapare. Merita sa-l inlocuiesc pe cel Carfil, desi e nou?
|
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
iordache32 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 1 December 06 From: Lockerbie ![]() |
am ceva ce se poate sa te ajute...vezi prin ce-ti trimit eu si sa-mi spui daca te-au ajutat cu ceva...
Attached thumbnail(s) IMG_0001.jpg ( Size: 306.72k ) Number of downloads: 1817 IMG_0002.jpg ( Size: 300.77k ) Number of downloads: 1687 IMG_0003.jpg ( Size: 192.24k ) Number of downloads: 1977 IMG_0004.jpg ( Size: 240.7k ) Number of downloads: 1872 IMG_0005.jpg ( Size: 294.54k ) Number of downloads: 1618 IMG_0006.jpg ( Size: 307.25k ) Number of downloads: 466 IMG_0007.jpg ( Size: 239.07k ) Number of downloads: 460 |
--------------------
renault
megane 2
2006,1.6. 16v
- SJ56CFA
|
|
iordache32 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 1 December 06 From: Lockerbie ![]() |
si mai vezi aici
|
--------------------
renault
megane 2
2006,1.6. 16v
- SJ56CFA
|
|
iordache32 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 1 December 06 From: Lockerbie ![]() |
si mai vezi aici...daca mai vrei ceva ...despre dacie... ma refer la documentatie ...exprima-ti dorinta fata de mine
Attached thumbnail(s) IMG_0008.jpg ( Size: 304.46k ) Number of downloads: 551 IMG_0009.jpg ( Size: 305.65k ) Number of downloads: 445 IMG_0010.jpg ( Size: 291.44k ) Number of downloads: 367 |
--------------------
renault
megane 2
2006,1.6. 16v
- SJ56CFA
|
|
Alex 23 |
![]()
Post
#7
|
![]() Dacia 1300, cea mai buna alegere!! Group: Members Posts: 1.436 Joined: 2 October 06 From: Drumul Taberei ![]() |
Iordache32 iti multumesc mult pentru informatii!Am sa ma apuc sa le citesc din scoarta in scoarta! Daca voi avea vreo nelamurire la tine am sa apelez! Inca o data mersi mult!
![]() |
--------------------
Dacia 1300/1310/1410
1972/1972/1982/1990/1991/1992
KXI WRB YJM DOZ PMC MRD
- 8-B 4746/8-B 7768 Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
|
|
Rappaman |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 22 November 06 ![]() |
Aoleu Iordacheeeee, ce avatar ai tu de-ti vineeeee..... mmm ..... da hai sa trecem postul mai intai... Nu care cumva din greseala ai scanata toata carticica aia cu depanare auto? Ca tare ar prinde bine la casa omului... ( daca ai vreun link ceva inbox me!) . Oricum, ca informatie oferita, nota 10!
Domnu' subinginer, multumim pt intentie! Oricand se mai gaseste ceva de reparat in domeniu, asa ca sprijinul tau e binevenit! Se poate explica pas cu pas cum se regleaza aprinderea prin metoda aceea simpla cu un bec de 12v ( ma rog, bec auto) ? Pare-mi-se ca este cea mai simpla si cea mai corecta, in lipsa de cele de tehnologie inalta ce nu avem noi prin case... ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
|
|
iordache32 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 1 December 06 From: Lockerbie ![]() |
QUOTE(Rappaman @ 9 Dec 2006, 17:49) Aoleu Iordacheeeee, ce avatar ai tu de-ti vineeeee..... mmm ..... da hai sa trecem postul mai intai... Nu care cumva din greseala ai scanata toata carticica aia cu depanare auto? Ca tare ar prinde bine la casa omului... ( daca ai vreun link ceva inbox me!) . Oricum, ca informatie oferita, nota 10! Domnu' subinginer, multumim pt intentie! Oricand se mai gaseste ceva de reparat in domeniu, asa ca sprijinul tau e binevenit! Se poate explica pas cu pas cum se regleaza aprinderea prin metoda aceea simpla cu un bec de 12v ( ma rog, bec auto) ? Pare-mi-se ca este cea mai simpla si cea mai corecta, in lipsa de cele de tehnologie inalta ce nu avem noi prin case... ![]() pai daca vrei ceva anume poti sa-mi spui iar eu scanez si rezolvam.....cand am timp mai scanez cate ceva si tot asa....cartile au fost prima mea invatatura...urmate de practica..pe masina mea, desigur |
--------------------
renault
megane 2
2006,1.6. 16v
- SJ56CFA
|
|
tuns_alex2000 |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 22 May 06 ![]() |
Salutare! Iordache ai din gresala si o carte despre carburatoare solex dublucorp?Poti sa ma ajuti? Am f probleme mari cu consumul! masina mea e un renault 21 cu motor de 1721cmc. Cu Carbu original acum consuma peste 22%. Am pus un carb de dacia nova dublucorp de 1600. si asta consuma mult! nu stiu ce sa mai fac ca ma usuca de bani!! pls help
|
--------------------
renault
21
- mm02bah
|
|
ionniculae |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 8 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Stimati colegi de trafic si posesori de autovehicule cu motoare varianta clasica. Pentru rezultate cat mai bune de la un motor clasic trebuiesc puse la punct pas cu pas: aprinderea, carburatia, distributia, conditionat de o stare de uzura a motorului nu prea avansata. Pentru aceasta se recurge la verificarea si remedierea defectelor sau anomaliilor la sistemul de aprindere: jocul intre ax-delco si bucsi, mobiliate contragreutati, tensionarea arcurilor av. centrifugal, functionare corespunzatoare av. vacuumatic, etanseitatea acestuia, tensionarea corespunzatoare a arcului prin sectorul dintat, orificiul de fuga al aerului la dimensiunea corespunzatoare si desfundat, mobilitatea platoului portplatina, deschiderea platinei care da si unghiul Dwell (timpul de acumulare a energiei de catre bobina), starea condensatorului - varianta clasica, iar cand se foloseste aprinderea tranzistorizata, aceasta trebuie sa fie corespunzatoare.
Se impune folosirea unor bujii corespunzatoare tipului de motor (cifra termica indicata de producator care este conditionata si de uzura motorului) si nu neaparat produse de o firma cu renume. Un distribuitor (lulea) mai lat, gen potcoava, este mai potrivit. Capacul delco sa fie in stare buna si bine intretinut (curat si uscat). Set de fise cu impedante mici, in jurul a 10 kiloohmi. De asemeni, este foarte important a se recurge la verificarea si remedierea oricarui defect si anomalie a carburatorului, precum si tararea corespunzatoare a acestuia (jigloare potrivite ca sectiune, asa cum cere motorul, nu cum sunt puse in punga la vanzare). Nu jocuri intre ax clapeta acceleratie si tirant pompa acceleratie. Clapeta de acceleratie fara uzuri si centrata corespunzator. Jocuri corespunzatoare intre ax acceleratie si corp carburator (radial si axial). Reglaj si functionare corecta a socului. Orificiul diuzei de aer de marime corespunzatoare si desfundata. Nu aer fals prin neetanseitate membrana servofrana. Un reglaj corespunzator al jocului supapa culbutor este important. Si alte lucruri ce se impun la fata locului. "TEORIA CA TEORIA, DAR PRACTICA NE TINE IN VIATA!!!" (daca stii ceva care este bun si il aplici, ai rezultatele dorite). Varianta optima la care am ajuns pana acum si o folosesc pe autoturismul meu, cat si in interventiile solicitate pe diverse marci de autoturisme cu motor clasic, care sunt in circulatie, poate fi cunoscuta printr-o discutie fata in fata. Informatii suplimentare vor fi introduse pe un viitor site personal, de care veti lua cunostinta. 09.12.2006 ora:22:34 Niculae Ion This post has been edited by ionniculae: 9 Dec 2006, 22:57 |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1997 / 1400 cc Teoria (cunostinta) este baza, dar practica ne tine (este de folos) in viata.
|
|
iordache32 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 1 December 06 From: Lockerbie ![]() |
in atentia lui rappamann...reglarea aprinderii metoda statica
Attached thumbnail(s) IMG_0002.jpg ( Size: 199.44k ) Number of downloads: 719 IMG_0003.jpg ( Size: 150k ) Number of downloads: 761 IMG_0004.jpg ( Size: 218.13k ) Number of downloads: 637 |
--------------------
renault
megane 2
2006,1.6. 16v
- SJ56CFA
|
|
iordache32 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 1 December 06 From: Lockerbie ![]() |
QUOTE(tuns_alex2000 @ 9 Dec 2006, 23:04) Salutare! Iordache ai din gresala si o carte despre carburatoare solex dublucorp?Poti sa ma ajuti? Am f probleme mari cu consumul! masina mea e un renault 21 cu motor de 1721cmc. Cu Carbu original acum consuma peste 22%. Am pus un carb de dacia nova dublucorp de 1600. si asta consuma mult! nu stiu ce sa mai fac ca ma usuca de bani!! pls help salut....o sa caut maine ceva legat despre solex dublu corp..am sigur dar acum e cam tarziu .. parerea mea e ca nu trebuie sa-ti bagi tu mana in el ..astea dublu corp sunt cam f....e si risti sa nu-l brodesti la consum...daca vrei am un telefon al unui nene care regleaza carburatoare...si-l poti gasi la s.c. master s.a. in militari mai exact de la pacii cu o statie de ratb mai inainte ...spre liceul auto.la pret cred ca e bunicel...incepe de la 650.000 si adaugi piesele..la mine (carburator dublu corp dacia nova)a ajuns la 850.000 si nu prea a schimbat mare lucru in el dar merge brici acum . FANE UDUBASA-0724128574 |
--------------------
renault
megane 2
2006,1.6. 16v
- SJ56CFA
|
|
iordache32 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 1 December 06 From: Lockerbie ![]() |
QUOTE(tuns_alex2000 @ 9 Dec 2006, 23:04) Salutare! Iordache ai din gresala si o carte despre carburatoare solex dublucorp?Poti sa ma ajuti? Am f probleme mari cu consumul! masina mea e un renault 21 cu motor de 1721cmc. Cu Carbu original acum consuma peste 22%. Am pus un carb de dacia nova dublucorp de 1600. si asta consuma mult! nu stiu ce sa mai fac ca ma usuca de bani!! pls help am incurcat posturile...citeste ce am scris mai sus referitor la carburator si pana una alta vezi daca seamana la simptome ce-ti dau aici ..dar NU e solex ci carfil vezi poate te ajuta cu ceva.. o sa-ti caut si ceva despre solex dar nu azi ..maine Attached thumbnail(s) IMG_0014.jpg ( Size: 193.79k ) Number of downloads: 519 IMG_0015.jpg ( Size: 145.64k ) Number of downloads: 325 |
--------------------
renault
megane 2
2006,1.6. 16v
- SJ56CFA
|
|
mike2madalin |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 17 September 05 ![]() |
poti sa`mi dai mai multe informati despre un SOLEX dublu corp as vrea sa inchid un carburat sa`l obturez se poate ?!
|
--------------------
Dacia 1310
Lada 1200
1989 1989
- BH 05 CHS
|
|
cmres80 |
![]()
Post
#16
|
![]() Respectul se castiga...nu se poate fura! Group: Members Posts: 173 Joined: 12 October 04 ![]() |
Am si eu niste probleme la contactele platinate care se "consuma" destul de repede. Condensatorul este schimbat si distanta corect reglata, ideea este ca atunci cand sunt nou schimbate masina trage foarte bine dar dupa un timp relativ scurt(pana in 1000km) se innegresc/murdaresc si de unde si porniri mai grele si intreruperi in mers (mai trec de 3000rot/min).
Desi le-am schimbat de curand, acum am urmatoarea problema in tr. a 3-a de viteza am intreruperi deranjante in jurul a 4500-5000rot/min. In mod normal nu cred ca este vorba despre alimentare(lipsa benzina) pentru ca pana sa le schimb mergea impecabil. S-a mai confruntat careva cu asa ceva!? |
--------------------
Dacia
1310 L
1998 1.4L
- xx-xx-RES Some things never change...
|
|
argon |
![]()
Post
#17
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Vezi fisele, incearca cu alt set, eventual masoara-le rezistenta.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
iordache32 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 1 December 06 From: Lockerbie ![]() |
QUOTE(cmres80 @ 10 Dec 2006, 12:55) Am si eu niste probleme la contactele platinate care se "consuma" destul de repede. Condensatorul este schimbat si distanta corect reglata, ideea este ca atunci cand sunt nou schimbate masina trage foarte bine dar dupa un timp relativ scurt(pana in 1000km) se innegresc/murdaresc si de unde si porniri mai grele si intreruperi in mers (mai trec de 3000rot/min). Desi le-am schimbat de curand, acum am urmatoarea problema in tr. a 3-a de viteza am intreruperi deranjante in jurul a 4500-5000rot/min. In mod normal nu cred ca este vorba despre alimentare(lipsa benzina) pentru ca pana sa le schimb mergea impecabil. S-a mai confruntat careva cu asa ceva!? rezistenta fiselor trebuie sa fie intre 4 si 7 kiloohmi...mai precis 5..despre platina....incearca sa o degresezi inainte de montare si sa ramana curata...si daca spui ca ai condensator nou cred eu ca e ceva legat bobina de inductie ...parerea mea...si vroiam sa te intreb.....nu crezi ca mergi cu ea supraturata?e doar o intrebare |
--------------------
renault
megane 2
2006,1.6. 16v
- SJ56CFA
|
|
iordache32 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 1 December 06 From: Lockerbie ![]() |
QUOTE(cmres80 @ 10 Dec 2006, 12:55) Am si eu niste probleme la contactele platinate care se "consuma" destul de repede. Condensatorul este schimbat si distanta corect reglata, ideea este ca atunci cand sunt nou schimbate masina trage foarte bine dar dupa un timp relativ scurt(pana in 1000km) se innegresc/murdaresc si de unde si porniri mai grele si intreruperi in mers (mai trec de 3000rot/min). Desi le-am schimbat de curand, acum am urmatoarea problema in tr. a 3-a de viteza am intreruperi deranjante in jurul a 4500-5000rot/min. In mod normal nu cred ca este vorba despre alimentare(lipsa benzina) pentru ca pana sa le schimb mergea impecabil. S-a mai confruntat careva cu asa ceva!? cam asta e.. Attached thumbnail(s) IMG_0001.jpg ( Size: 294.45k ) Number of downloads: 420 IMG_0002.jpg ( Size: 271.71k ) Number of downloads: 319 |
--------------------
renault
megane 2
2006,1.6. 16v
- SJ56CFA
|
|
Hotice |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 6 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Pt dl Neculae Ion, sau pt cei ce au mai mult habar decat mine. Nu sunt de mult timp p forum, asa ca va rog sa imi scuzati eventualele greseli. Sunt si eu posesorul unei dacii 1300 din 77, dar am o problema pe care nimeni nu a fost in stare sa o rezolve pana acum
Mi se innegresc bujiile extrem de repede, si sunt simptome clare ca masina merge innecata (lipsa puterii la demaraj, cand apas pedala repejor se inneaca, si se opreste, fum negricios pe esapament, miros de benzina nearsa, bujii negre dupa doar 2-3Km.) Cum curatz bujiile, merge putin, si dupa o ia de la capat Am apelat la serviciile unui mecanic, amic de familie, dar nu am rezolvat mare lucru. Am schimbat carburatorul, tot cu un 1.3, si mare parte din aprindere (bobina, o galagie de bujii, platina (germania), condensator.Ar mai ramane fisele, alea sunt luate acum 8-9 luni), si nici o schimbare Acum 5 luni a sarit fulia de la axul cotit, si a trebuit sa resincronizez distributia, lucru pe care l-am facut corect (masina nu merge in suturi), merge chiar ff frumos la ralanti. Nu mai stiu ce sa ii fac, am incercat ceva reglaje, dar nimic...Nu am verificat camera de niv constant, dar sa se manifeste la fel, cu 2 carburi diferite?? HEEEEEELP |
--------------------
Dacia
1300
1977
|
|
iordache32 |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 1 December 06 From: Lockerbie ![]() |
QUOTE(Hotice @ 10 Dec 2006, 21:30) Pt dl Neculae Ion, sau pt cei ce au mai mult habar decat mine. Nu sunt de mult timp p forum, asa ca va rog sa imi scuzati eventualele greseli. Sunt si eu posesorul unei dacii 1300 din 77, dar am o problema pe care nimeni nu a fost in stare sa o rezolve pana acum Mi se innegresc bujiile extrem de repede, si sunt simptome clare ca masina merge innecata (lipsa puterii la demaraj, cand apas pedala repejor se inneaca, si se opreste, fum negricios pe esapament, miros de benzina nearsa, bujii negre dupa doar 2-3Km.) Cum curatz bujiile, merge putin, si dupa o ia de la capat Am apelat la serviciile unui mecanic, amic de familie, dar nu am rezolvat mare lucru. Am schimbat carburatorul, tot cu un 1.3, si mare parte din aprindere (bobina, o galagie de bujii, platina (germania), condensator.Ar mai ramane fisele, alea sunt luate acum 8-9 luni), si nici o schimbare Acum 5 luni a sarit fulia de la axul cotit, si a trebuit sa resincronizez distributia, lucru pe care l-am facut corect (masina nu merge in suturi), merge chiar ff frumos la ralanti. Nu mai stiu ce sa ii fac, am incercat ceva reglaje, dar nimic...Nu am verificat camera de niv constant, dar sa se manifeste la fel, cu 2 carburi diferite?? HEEEEEELP parerea mea este ca nu prea ai ales tipul de bujii potrivite....cred ca trebuia sa alegi niste bujii"calde" ceva gen 14np18 sau 14np21 de la sinterom deoarece lucreaza la temperaturi mai joase si se poate face o ardere mai buna la temperatura mai mica... ia sa incerci si vezi ce obtii..oricum nu ai de pierdut nimic...salve si revino cu un raspuns..lucian. |
--------------------
renault
megane 2
2006,1.6. 16v
- SJ56CFA
|
|
iordache32 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 1 December 06 From: Lockerbie ![]() |
QUOTE(tuns_alex2000 @ 9 Dec 2006, 23:04) Salutare! Iordache ai din gresala si o carte despre carburatoare solex dublucorp?Poti sa ma ajuti? Am f probleme mari cu consumul! masina mea e un renault 21 cu motor de 1721cmc. Cu Carbu original acum consuma peste 22%. Am pus un carb de dacia nova dublucorp de 1600. si asta consuma mult! nu stiu ce sa mai fac ca ma usuca de bani!! pls help am cautat dar nu am gasit nimic despre solex dublu corp....scuze dar ..asta e .inceareca sa-l reglezi pe asta ...vezi ca mai sus am pus eu ceva referitor la un nene si un nr de tel. |
--------------------
renault
megane 2
2006,1.6. 16v
- SJ56CFA
|
|
Hotice |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 6 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc de ajutor. am incercat sinterom, de care ziceai. Am avut brisk, ceva frantuzesc, 2 seturi de sinterom, acum am montat bujii de 6Ron bucata sa vad daca ceva scump e bun...Azi am luat niste porcarii din carrefour, la 10 ron setul, si sa vad cum merg. parerea mea e ca problema e mai serioasa...avand in vedere ca am facut multe reglaje, si schimbat 5 seturi de bujii...Sambata sper sa ma duc la un alt mecanic, sa vad ce imi zice...App, motorul are setul relativ nou, de cam 6-8 luni:)
|
--------------------
Dacia
1300
1977
|
|
ionniculae |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 8 December 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Hotice @ 10 Dec 2006, 21:30) Pt dl Neculae Ion, sau pt cei ce au mai mult habar decat mine. Nu sunt de mult timp p forum, asa ca va rog sa imi scuzati eventualele greseli. Sunt si eu posesorul unei dacii 1300 din 77, dar am o problema pe care nimeni nu a fost in stare sa o rezolve pana acum Mi se innegresc bujiile extrem de repede, si sunt simptome clare ca masina merge innecata (lipsa puterii la demaraj, cand apas pedala repejor se inneaca, si se opreste, fum negricios pe esapament, miros de benzina nearsa, bujii negre dupa doar 2-3Km.) Cum curatz bujiile, merge putin, si dupa o ia de la capat Am apelat la serviciile unui mecanic, amic de familie, dar nu am rezolvat mare lucru. Am schimbat carburatorul, tot cu un 1.3, si mare parte din aprindere (bobina, o galagie de bujii, platina (germania), condensator.Ar mai ramane fisele, alea sunt luate acum 8-9 luni), si nici o schimbare Acum 5 luni a sarit fulia de la axul cotit, si a trebuit sa resincronizez distributia, lucru pe care l-am facut corect (masina nu merge in suturi), merge chiar ff frumos la ralanti. Nu mai stiu ce sa ii fac, am incercat ceva reglaje, dar nimic...Nu am verificat camera de niv constant, dar sa se manifeste la fel, cu 2 carburi diferite?? HEEEEEELP Cel mai bine se rezolva la fata locului. Telefonul meu este: 0745xxxxxx. Atunci veti cunoaste si varianta optima despre care nu am spus inca nimic din motive strict subiective. 10.12.2006 ora: 22:20 Niculae Ion |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1997 / 1400 cc Teoria (cunostinta) este baza, dar practica ne tine (este de folos) in viata.
|
|
argon |
![]()
Post
#25
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Domnu' Niculae, in primul rand numerele de telefon nu se dau public , in al doilea rand daca aveti sfaturi de dat , o faceti in scris, ca de aia se numeste forum, sa vada lumea si sa invete cate ceva.
In al treilea rand , eu sincer ma indoiesc ca sunteti asa chiar asa bun samaritean si va alocati din timpu liber pentru a ajuta niste oameni pe care practic nu-i cunoasteti, asa ca, sa stabilim o chestie, faceti treaba asta benevol, sau pe bani? |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Hotice |
![]()
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 6 December 06 From: Bucuresti ![]() |
Imi pare rau ca problema mea naste dispute, nu asta a fost intentia mea. Domnule Niculae, va multumesc de oferta, dar eu am nevoie de un sfat, o deplasare la fata locului implica timp si bani, si vroiam sa stiu ce se poate face inainte de a trece la a cheltui bani in stanga si in dreapta. Stiu ca e greu de a spune ce are (sau ce poate avea) fara o confruntare directa cu motorul, dar de aceea am apelat la forum.
|
--------------------
Dacia
1300
1977
|
|
ionniculae |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 8 December 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Hotice @ 11 Dec 2006, 19:07) Imi pare rau ca problema mea naste dispute, nu asta a fost intentia mea. Domnule Niculae, va multumesc de oferta, dar eu am nevoie de un sfat, o deplasare la fata locului implica timp si bani, si vroiam sa stiu ce se poate face inainte de a trece la a cheltui bani in stanga si in dreapta. Stiu ca e greu de a spune ce are (sau ce poate avea) fara o confruntare directa cu motorul, dar de aceea am apelat la forum. Pentru domnul "Hotice", posesor Dacia din 1977, si ceilalti, toata stima! Domnul Hotice, intrucat ati apelat si la alta persoana sau mai multe, calificate in domeniu, si problema nu s-a rezolvat, folosind o zocala veche: "corb la corb nu isi scoate ochii", dorind personal sa ma conformez acestei zicale, dispozitia mea este de a va ajuta in mod benevol si nu publicitar, de aceea, va rog sa imi comunicati dumneavoastra modul de a intra in contact. Cu scuzele de rigoare, prea multe vorbe nu au rost, si ar putea deranja pe tertze persoane. Tin sa va spun ca nu fac experiente pe altii, deja le-am facut pe mine, asa ca metoda pe care as putea sa o aplic in cazul dumneavoastra, bineinteles, daca sunteti deacord, este garantata. In urma interventiei, tot ce doresc este sa faceti dumneavoastra publice rezultatele, daca si dumneavoastra sunteti dispus sa faceti acest lucru. Aceasta este hotararea mea. Doresc din partea Domnului Moderator "argon" sa ne propuna si dansul modul de rezolvare (nu solutia tehnica) pe care il considera cel mai avantajos si care sa nu deranjeze pe nimeni. 11.12.2006 ora: 21:38 Niculae Ion |
--------------------
Dacia
1310 Berlina
1997 / 1400 cc Teoria (cunostinta) este baza, dar practica ne tine (este de folos) in viata.
|
|
razv_an9 |
![]()
Post
#28
|
![]() Mandru Posesor de Dacie Group: Members Posts: 103 Joined: 14 February 05 From: Galati ![]() |
am si eu o problema.. moare motorul la relanti. inclusiv in mers, cand o las pe liber ( sau echivalent, apas ambreiajul pentru a da prioritate ) dupa cateva secunde moare motorul .. de la ce poate fi ? aveti vreo idee ? mentionez ca platina e noua, la fel si condensatorul. jiclorul de relanti e curatat ..
a umblat un tip in carburatorul meu, l-a reglat, l-a curatat, a mers 2 zile si .. a luat-o de la cap. aveti vreo idee .. ce poate fi ? sa stiu si eu cam ce bani tre sa pregatesc.. sau mai bine.daca reusesc sa remediez eu treaba |
--------------------
Dacia
Logan
2008, Laureate "Reality is wrong. Dreams are fa real " Tupac Amaru Shakur
|
|
eellaa |
![]()
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 28 September 06 ![]() |
Razv_an9 nu cred ca la tine este aceeasi problema pe care am avut-o eu adica imi picase unul dintre cele doua seminee axiale(sunt 2 placute in forma de semiluna) in baia de ulei si in momentul in care apasam ambreiaju imi murea motoru(doar la ralanti) deoarece imi freca in blocul motor.Sper sa nu fie asta dar dupa ce incerci tot ce se poate ...te uiti si acolo....ca nu ai de ales.
Sry da abia acum am vazut tot ce ai scris.Pai daca ti-a umblat la carburator si a mers 2 zile bine eu zic ca ce ti-a desfundat atunci s-a infundat iar..deci vezi filtru cum arata si spala iar carburatoru. This post has been edited by eellaa: 12 Dec 2006, 00:30 |
--------------------
dacia
1310
1992 break
|
|
argon |
![]()
Post
#30
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
@ionniculae : ideea era ca aici e un forum de discutie, un loc unde se expun probleme si rezolvari in scris, nu un loc de racolare a clientilor cum suspectam eu. Daca dvs faceti lucrari benevol, e alta problema, dar totusi mi se pare ciudat...a si schimbul de numere de telefon se facepe mesageria privata(PM). |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 20th May 2025 - 16:23 |