DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Carburatie+aprindere, Reparatii si imbunatatiri.

ionniculae
post 8 Dec 2006, 22:06
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 8 December 06
From: Bucuresti




Salut tuturor celor care isi iubesc masinile si vor sa le vada mergend asa cum doresc ei. Ma numesc Ion si sunt subinginer auto si am ales sa scriu acest topic in dorinta de a ajuta pe cat posibil persoanele interesate ce au probleme de carburatie si aprindere, oferind solutii imbunatatite si probate practic ce se pot verifica. Am placerea sa va anunt faptul ca va stau la dispozitie cu raspunsuri la intrebarile dumneavoastra si ca dorinta mea cea mai mare este sa va ajut practic prin reparatia si imbunatatirea automobilelor dumneavoastra. Cei interesati sunt invitati sa participe la acest topic (loc de discutie). Succes tuturor!


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1997 / 1400 cc
Teoria (cunostinta) este baza, dar practica ne tine (este de folos) in viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eellaa
post 9 Dec 2006, 00:22
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 28 September 06




Eu am urmatoarea problema:
Cand accelerez la turatii mai mari imi detoneaza (face flama+poc) in carburator.Eu ma gandesc ca este de la aprindere sau de la reglajul cuibutorilor da nu stiu care din ele.Este posibil sa se intample acest lucru si daca nu este reglat bine delcoul(nu ma refer la platina si nici la avansul static ci la arculete si rotita dintata de la avansul vacumatic)? sau nu am reglat eu bine jocul cuibutorilor(desi l-am verificat de 2 ori).
Si inca un lucru :
Este posibil ca din cauza ca motorul este abia facut si nu are mai mult de 100km parcursi sa faca cele de mai sus pana se rodeaza?


--------------------
dacia 1310 1992 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex 23
post 9 Dec 2006, 00:29
Post #3


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




Am un carburator Solex Eisa 32 cel cu care au fost echipate primele dacii 1300 cele de prin anii 69-70.Imi poti da mai multe detalii de felul cum l-as putea regla perfect. Tin sa spun ca l-am montat o data pe masina si l-am reglat destul de bine dar tot mai avea cate o scapare. Merita sa-l inlocuiesc pe cel Carfil, desi e nou?


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD - 8-B 4746/8-B 7768
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iordache32
post 9 Dec 2006, 15:31
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 1 December 06
From: Lockerbie




am ceva ce se poate sa te ajute...vezi prin ce-ti trimit eu si sa-mi spui daca te-au ajutat cu ceva...

Attached thumbnail(s)
IMG_0001.jpg ( Size: 306.72k ) Number of downloads: 1817
IMG_0002.jpg ( Size: 300.77k ) Number of downloads: 1687
IMG_0003.jpg ( Size: 192.24k ) Number of downloads: 1977
IMG_0004.jpg ( Size: 240.7k ) Number of downloads: 1872
IMG_0005.jpg ( Size: 294.54k ) Number of downloads: 1618
IMG_0006.jpg ( Size: 307.25k ) Number of downloads: 466
IMG_0007.jpg ( Size: 239.07k ) Number of downloads: 460


--------------------
renault megane 2 2006,1.6. 16v - SJ56CFA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iordache32
post 9 Dec 2006, 15:31
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 1 December 06
From: Lockerbie




si mai vezi aici


--------------------
renault megane 2 2006,1.6. 16v - SJ56CFA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iordache32
post 9 Dec 2006, 15:33
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 1 December 06
From: Lockerbie




si mai vezi aici...daca mai vrei ceva ...despre dacie... ma refer la documentatie ...exprima-ti dorinta fata de mine

Attached thumbnail(s)
IMG_0008.jpg ( Size: 304.46k ) Number of downloads: 551
IMG_0009.jpg ( Size: 305.65k ) Number of downloads: 445
IMG_0010.jpg ( Size: 291.44k ) Number of downloads: 367


--------------------
renault megane 2 2006,1.6. 16v - SJ56CFA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex 23
post 9 Dec 2006, 15:44
Post #7


Dacia 1300, cea mai buna alegere!!


Group: Members
Posts: 1.436
Joined: 2 October 06
From: Drumul Taberei




Iordache32 iti multumesc mult pentru informatii!Am sa ma apuc sa le citesc din scoarta in scoarta! Daca voi avea vreo nelamurire la tine am sa apelez! Inca o data mersi mult! worship.gif


--------------------
Dacia 1300/1310/1410 1972/1972/1982/1990/1991/1992 KXI WRB YJM DOZ PMC MRD - 8-B 4746/8-B 7768
Dacia 1300, cea mai buna alegere!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rappaman
post 9 Dec 2006, 16:49
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 22 November 06




Aoleu Iordacheeeee, ce avatar ai tu de-ti vineeeee..... mmm ..... da hai sa trecem postul mai intai... Nu care cumva din greseala ai scanata toata carticica aia cu depanare auto? Ca tare ar prinde bine la casa omului... ( daca ai vreun link ceva inbox me!) . Oricum, ca informatie oferita, nota 10!
Domnu' subinginer, multumim pt intentie! Oricand se mai gaseste ceva de reparat in domeniu, asa ca sprijinul tau e binevenit! Se poate explica pas cu pas cum se regleaza aprinderea prin metoda aceea simpla cu un bec de 12v ( ma rog, bec auto) ? Pare-mi-se ca este cea mai simpla si cea mai corecta, in lipsa de cele de tehnologie inalta ce nu avem noi prin case... wacko.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iordache32
post 9 Dec 2006, 20:53
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 1 December 06
From: Lockerbie




QUOTE(Rappaman @ 9 Dec 2006, 17:49)
Aoleu Iordacheeeee, ce avatar ai tu de-ti vineeeee..... mmm ..... da hai sa trecem postul mai intai... Nu care cumva din greseala ai scanata toata carticica aia cu depanare auto? Ca tare ar prinde bine la casa omului... ( daca ai vreun link ceva inbox me!) .  Oricum, ca informatie oferita, nota 10!
Domnu' subinginer, multumim pt intentie! Oricand se mai gaseste ceva de reparat in domeniu, asa ca sprijinul tau e binevenit! Se poate explica pas cu pas cum se regleaza aprinderea prin metoda aceea simpla cu un bec de 12v ( ma rog, bec auto) ? Pare-mi-se ca este cea mai simpla si cea mai corecta, in lipsa de cele de tehnologie inalta ce nu avem noi prin case...  wacko.gif
*


pai daca vrei ceva anume poti sa-mi spui iar eu scanez si rezolvam.....cand am timp mai scanez cate ceva si tot asa....cartile au fost prima mea invatatura...urmate de practica..pe masina mea, desigur


--------------------
renault megane 2 2006,1.6. 16v - SJ56CFA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuns_alex2000
post 9 Dec 2006, 22:04
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 22 May 06




Salutare! Iordache ai din gresala si o carte despre carburatoare solex dublucorp?Poti sa ma ajuti? Am f probleme mari cu consumul! masina mea e un renault 21 cu motor de 1721cmc. Cu Carbu original acum consuma peste 22%. Am pus un carb de dacia nova dublucorp de 1600. si asta consuma mult! nu stiu ce sa mai fac ca ma usuca de bani!! pls help


--------------------
renault 21 - mm02bah
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionniculae
post 9 Dec 2006, 22:35
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 8 December 06
From: Bucuresti




Stimati colegi de trafic si posesori de autovehicule cu motoare varianta clasica. Pentru rezultate cat mai bune de la un motor clasic trebuiesc puse la punct pas cu pas: aprinderea, carburatia, distributia, conditionat de o stare de uzura a motorului nu prea avansata. Pentru aceasta se recurge la verificarea si remedierea defectelor sau anomaliilor la sistemul de aprindere: jocul intre ax-delco si bucsi, mobiliate contragreutati, tensionarea arcurilor av. centrifugal, functionare corespunzatoare av. vacuumatic, etanseitatea acestuia, tensionarea corespunzatoare a arcului prin sectorul dintat, orificiul de fuga al aerului la dimensiunea corespunzatoare si desfundat, mobilitatea platoului portplatina, deschiderea platinei care da si unghiul Dwell (timpul de acumulare a energiei de catre bobina), starea condensatorului - varianta clasica, iar cand se foloseste aprinderea tranzistorizata, aceasta trebuie sa fie corespunzatoare.
Se impune folosirea unor bujii corespunzatoare tipului de motor (cifra termica indicata de producator care este conditionata si de uzura motorului) si nu neaparat produse de o firma cu renume. Un distribuitor (lulea) mai lat, gen potcoava, este mai potrivit. Capacul delco sa fie in stare buna si bine intretinut (curat si uscat).
Set de fise cu impedante mici, in jurul a 10 kiloohmi.
De asemeni, este foarte important a se recurge la verificarea si remedierea oricarui defect si anomalie a carburatorului, precum si tararea corespunzatoare a acestuia (jigloare potrivite ca sectiune, asa cum cere motorul, nu cum sunt puse in punga la vanzare). Nu jocuri intre ax clapeta acceleratie si tirant pompa acceleratie. Clapeta de acceleratie fara uzuri si centrata corespunzator. Jocuri corespunzatoare intre ax acceleratie si corp carburator (radial si axial). Reglaj si functionare corecta a socului. Orificiul diuzei de aer de marime corespunzatoare si desfundata. Nu aer fals prin neetanseitate membrana servofrana. Un reglaj corespunzator al jocului supapa culbutor este important.
Si alte lucruri ce se impun la fata locului.
"TEORIA CA TEORIA, DAR PRACTICA NE TINE IN VIATA!!!" (daca stii ceva care este bun si il aplici, ai rezultatele dorite).
Varianta optima la care am ajuns pana acum si o folosesc pe autoturismul meu, cat si in interventiile solicitate pe diverse marci de autoturisme cu motor clasic, care sunt in circulatie, poate fi cunoscuta printr-o discutie fata in fata.
Informatii suplimentare vor fi introduse pe un viitor site personal, de care veti lua cunostinta.

09.12.2006 ora:22:34 Niculae Ion

This post has been edited by ionniculae: 9 Dec 2006, 22:57


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1997 / 1400 cc
Teoria (cunostinta) este baza, dar practica ne tine (este de folos) in viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iordache32
post 9 Dec 2006, 23:04
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 1 December 06
From: Lockerbie




in atentia lui rappamann...reglarea aprinderii metoda statica

Attached thumbnail(s)
IMG_0002.jpg ( Size: 199.44k ) Number of downloads: 719
IMG_0003.jpg ( Size: 150k ) Number of downloads: 761
IMG_0004.jpg ( Size: 218.13k ) Number of downloads: 637


--------------------
renault megane 2 2006,1.6. 16v - SJ56CFA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iordache32
post 9 Dec 2006, 23:18
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 1 December 06
From: Lockerbie




QUOTE(tuns_alex2000 @ 9 Dec 2006, 23:04)
Salutare! Iordache ai din gresala si o carte despre carburatoare solex dublucorp?Poti sa ma ajuti? Am f probleme mari cu consumul! masina mea e un renault 21 cu motor de 1721cmc. Cu Carbu original acum consuma peste 22%. Am pus un carb de dacia nova dublucorp de 1600. si asta consuma mult! nu stiu ce sa mai fac ca ma usuca de bani!! pls help
*


salut....o sa caut maine ceva legat despre solex dublu corp..am sigur dar acum e cam tarziu .. parerea mea e ca nu trebuie sa-ti bagi tu mana in el ..astea dublu corp sunt cam f....e si risti sa nu-l brodesti la consum...daca vrei am un telefon al unui nene care regleaza carburatoare...si-l poti gasi la s.c. master s.a. in militari mai exact de la pacii cu o statie de ratb mai inainte ...spre liceul auto.la pret cred ca e bunicel...incepe de la 650.000 si adaugi piesele..la mine (carburator dublu corp dacia nova)a ajuns la 850.000 si nu prea a schimbat mare lucru in el dar merge brici acum . FANE UDUBASA-0724128574


--------------------
renault megane 2 2006,1.6. 16v - SJ56CFA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iordache32
post 9 Dec 2006, 23:44
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 1 December 06
From: Lockerbie




QUOTE(tuns_alex2000 @ 9 Dec 2006, 23:04)
Salutare! Iordache ai din gresala si o carte despre carburatoare solex dublucorp?Poti sa ma ajuti? Am f probleme mari cu consumul! masina mea e un renault 21 cu motor de 1721cmc. Cu Carbu original acum consuma peste 22%. Am pus un carb de dacia nova dublucorp de 1600. si asta consuma mult! nu stiu ce sa mai fac ca ma usuca de bani!! pls help
*


am incurcat posturile...citeste ce am scris mai sus referitor la carburator si pana una alta vezi daca seamana la simptome ce-ti dau aici ..dar NU e solex ci carfil vezi poate te ajuta cu ceva.. o sa-ti caut si ceva despre solex dar nu azi ..maine

Attached thumbnail(s)
IMG_0014.jpg ( Size: 193.79k ) Number of downloads: 519
IMG_0015.jpg ( Size: 145.64k ) Number of downloads: 325


--------------------
renault megane 2 2006,1.6. 16v - SJ56CFA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike2madalin
post 9 Dec 2006, 23:54
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 17 September 05




poti sa`mi dai mai multe informati despre un SOLEX dublu corp as vrea sa inchid un carburat sa`l obturez se poate ?!


--------------------
Dacia 1310 Lada 1200 1989 1989 - BH 05 CHS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmres80
post 10 Dec 2006, 11:55
Post #16


Respectul se castiga...nu se poate fura!


Group: Members
Posts: 173
Joined: 12 October 04




Am si eu niste probleme la contactele platinate care se "consuma" destul de repede. Condensatorul este schimbat si distanta corect reglata, ideea este ca atunci cand sunt nou schimbate masina trage foarte bine dar dupa un timp relativ scurt(pana in 1000km) se innegresc/murdaresc si de unde si porniri mai grele si intreruperi in mers (mai trec de 3000rot/min).
Desi le-am schimbat de curand, acum am urmatoarea problema in tr. a 3-a de viteza am intreruperi deranjante in jurul a 4500-5000rot/min.

In mod normal nu cred ca este vorba despre alimentare(lipsa benzina) pentru ca pana sa le schimb mergea impecabil.

S-a mai confruntat careva cu asa ceva!?


--------------------
Dacia 1310 L 1998 1.4L - xx-xx-RES
Some things never change...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Dec 2006, 12:01
Post #17


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Vezi fisele, incearca cu alt set, eventual masoara-le rezistenta.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iordache32
post 10 Dec 2006, 13:14
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 1 December 06
From: Lockerbie




QUOTE(cmres80 @ 10 Dec 2006, 12:55)
Am si eu niste probleme la contactele platinate care se "consuma" destul de repede. Condensatorul este schimbat si distanta corect reglata, ideea este ca atunci cand sunt nou schimbate masina trage foarte bine dar dupa un timp relativ scurt(pana in 1000km) se innegresc/murdaresc si de unde si porniri mai grele si intreruperi in mers (mai trec de 3000rot/min).
Desi le-am schimbat de curand, acum am urmatoarea problema in tr. a 3-a de viteza am intreruperi deranjante in jurul  a 4500-5000rot/min.

In mod normal nu cred ca este vorba despre alimentare(lipsa benzina) pentru ca pana sa le schimb mergea impecabil.

S-a mai confruntat careva cu asa ceva!?
*


rezistenta fiselor trebuie sa fie intre 4 si 7 kiloohmi...mai precis 5..despre platina....incearca sa o degresezi inainte de montare si sa ramana curata...si daca spui ca ai condensator nou cred eu ca e ceva legat bobina de inductie ...parerea mea...si vroiam sa te intreb.....nu crezi ca mergi cu ea supraturata?e doar o intrebare


--------------------
renault megane 2 2006,1.6. 16v - SJ56CFA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iordache32
post 10 Dec 2006, 13:35
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 1 December 06
From: Lockerbie




QUOTE(cmres80 @ 10 Dec 2006, 12:55)
Am si eu niste probleme la contactele platinate care se "consuma" destul de repede. Condensatorul este schimbat si distanta corect reglata, ideea este ca atunci cand sunt nou schimbate masina trage foarte bine dar dupa un timp relativ scurt(pana in 1000km) se innegresc/murdaresc si de unde si porniri mai grele si intreruperi in mers (mai trec de 3000rot/min).
Desi le-am schimbat de curand, acum am urmatoarea problema in tr. a 3-a de viteza am intreruperi deranjante in jurul  a 4500-5000rot/min.

In mod normal nu cred ca este vorba despre alimentare(lipsa benzina) pentru ca pana sa le schimb mergea impecabil.

S-a mai confruntat careva cu asa ceva!?
*


cam asta e..

Attached thumbnail(s)
IMG_0001.jpg ( Size: 294.45k ) Number of downloads: 420
IMG_0002.jpg ( Size: 271.71k ) Number of downloads: 319


--------------------
renault megane 2 2006,1.6. 16v - SJ56CFA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hotice
post 10 Dec 2006, 20:30
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 6 December 06
From: Bucuresti




Pt dl Neculae Ion, sau pt cei ce au mai mult habar decat mine. Nu sunt de mult timp p forum, asa ca va rog sa imi scuzati eventualele greseli. Sunt si eu posesorul unei dacii 1300 din 77, dar am o problema pe care nimeni nu a fost in stare sa o rezolve pana acum

Mi se innegresc bujiile extrem de repede, si sunt simptome clare ca masina merge innecata (lipsa puterii la demaraj, cand apas pedala repejor se inneaca, si se opreste, fum negricios pe esapament, miros de benzina nearsa, bujii negre dupa doar 2-3Km.) Cum curatz bujiile, merge putin, si dupa o ia de la capat

Am apelat la serviciile unui mecanic, amic de familie, dar nu am rezolvat mare lucru. Am schimbat carburatorul, tot cu un 1.3, si mare parte din aprindere (bobina, o galagie de bujii, platina (germania), condensator.Ar mai ramane fisele, alea sunt luate acum 8-9 luni), si nici o schimbare

Acum 5 luni a sarit fulia de la axul cotit, si a trebuit sa resincronizez distributia, lucru pe care l-am facut corect (masina nu merge in suturi), merge chiar ff frumos la ralanti.

Nu mai stiu ce sa ii fac, am incercat ceva reglaje, dar nimic...Nu am verificat camera de niv constant, dar sa se manifeste la fel, cu 2 carburi diferite??


HEEEEEELP


--------------------
Dacia 1300 1977
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iordache32
post 10 Dec 2006, 21:14
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 1 December 06
From: Lockerbie




QUOTE(Hotice @ 10 Dec 2006, 21:30)
Pt dl Neculae Ion, sau pt cei ce au mai mult habar decat mine. Nu sunt de mult timp p forum, asa ca va rog sa imi scuzati eventualele greseli. Sunt si eu posesorul unei dacii 1300 din 77, dar am o problema pe care nimeni nu a fost in stare sa o rezolve pana acum

Mi se innegresc bujiile extrem de repede, si sunt simptome clare ca masina merge innecata (lipsa puterii la demaraj, cand apas pedala repejor se inneaca, si se opreste, fum negricios pe esapament, miros de benzina nearsa, bujii negre dupa doar 2-3Km.) Cum curatz bujiile, merge putin, si dupa o ia de la capat

Am apelat la serviciile unui mecanic, amic de familie, dar nu am rezolvat mare lucru. Am schimbat carburatorul, tot cu un 1.3, si mare parte din aprindere (bobina, o galagie de bujii, platina (germania), condensator.Ar mai ramane fisele, alea sunt luate acum 8-9 luni), si nici o schimbare

Acum 5 luni a sarit fulia de la axul cotit, si a trebuit sa resincronizez distributia, lucru pe care l-am facut corect (masina nu merge in suturi), merge chiar ff frumos la ralanti. 

Nu mai stiu ce sa ii fac, am incercat ceva reglaje, dar nimic...Nu am verificat camera de niv constant, dar sa se manifeste la fel, cu 2 carburi diferite?? 
HEEEEEELP
*


parerea mea este ca nu prea ai ales tipul de bujii potrivite....cred ca trebuia sa alegi niste bujii"calde" ceva gen 14np18 sau 14np21 de la sinterom deoarece lucreaza la temperaturi mai joase si se poate face o ardere mai buna la temperatura mai mica... ia sa incerci si vezi ce obtii..oricum nu ai de pierdut nimic...salve si revino cu un raspuns..lucian.


--------------------
renault megane 2 2006,1.6. 16v - SJ56CFA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iordache32
post 10 Dec 2006, 21:18
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 1 December 06
From: Lockerbie




QUOTE(tuns_alex2000 @ 9 Dec 2006, 23:04)
Salutare! Iordache ai din gresala si o carte despre carburatoare solex dublucorp?Poti sa ma ajuti? Am f probleme mari cu consumul! masina mea e un renault 21 cu motor de 1721cmc. Cu Carbu original acum consuma peste 22%. Am pus un carb de dacia nova dublucorp de 1600. si asta consuma mult! nu stiu ce sa mai fac ca ma usuca de bani!! pls help
*


am cautat dar nu am gasit nimic despre solex dublu corp....scuze dar ..asta e .inceareca sa-l reglezi pe asta ...vezi ca mai sus am pus eu ceva referitor la un nene si un nr de tel.


--------------------
renault megane 2 2006,1.6. 16v - SJ56CFA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hotice
post 10 Dec 2006, 21:36
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 6 December 06
From: Bucuresti




Multumesc de ajutor. am incercat sinterom, de care ziceai. Am avut brisk, ceva frantuzesc, 2 seturi de sinterom, acum am montat bujii de 6Ron bucata sa vad daca ceva scump e bun...Azi am luat niste porcarii din carrefour, la 10 ron setul, si sa vad cum merg. parerea mea e ca problema e mai serioasa...avand in vedere ca am facut multe reglaje, si schimbat 5 seturi de bujii...Sambata sper sa ma duc la un alt mecanic, sa vad ce imi zice...App, motorul are setul relativ nou, de cam 6-8 luni:)


--------------------
Dacia 1300 1977
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionniculae
post 10 Dec 2006, 22:21
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 8 December 06
From: Bucuresti




QUOTE(Hotice @ 10 Dec 2006, 21:30)
Pt dl Neculae Ion, sau pt cei ce au mai mult habar decat mine. Nu sunt de mult timp p forum, asa ca va rog sa imi scuzati eventualele greseli. Sunt si eu posesorul unei dacii 1300 din 77, dar am o problema pe care nimeni nu a fost in stare sa o rezolve pana acum

Mi se innegresc bujiile extrem de repede, si sunt simptome clare ca masina merge innecata (lipsa puterii la demaraj, cand apas pedala repejor se inneaca, si se opreste, fum negricios pe esapament, miros de benzina nearsa, bujii negre dupa doar 2-3Km.) Cum curatz bujiile, merge putin, si dupa o ia de la capat

Am apelat la serviciile unui mecanic, amic de familie, dar nu am rezolvat mare lucru. Am schimbat carburatorul, tot cu un 1.3, si mare parte din aprindere (bobina, o galagie de bujii, platina (germania), condensator.Ar mai ramane fisele, alea sunt luate acum 8-9 luni), si nici o schimbare

Acum 5 luni a sarit fulia de la axul cotit, si a trebuit sa resincronizez distributia, lucru pe care l-am facut corect (masina nu merge in suturi), merge chiar ff frumos la ralanti. 

Nu mai stiu ce sa ii fac, am incercat ceva reglaje, dar nimic...Nu am verificat camera de niv constant, dar sa se manifeste la fel, cu 2 carburi diferite?? 
HEEEEEELP
*




Cel mai bine se rezolva la fata locului. Telefonul meu este: 0745xxxxxx. Atunci veti cunoaste si varianta optima despre care nu am spus inca nimic din motive strict subiective.

10.12.2006 ora: 22:20 Niculae Ion


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1997 / 1400 cc
Teoria (cunostinta) este baza, dar practica ne tine (este de folos) in viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Dec 2006, 08:09
Post #25


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Domnu' Niculae, in primul rand numerele de telefon nu se dau public , in al doilea rand daca aveti sfaturi de dat , o faceti in scris, ca de aia se numeste forum, sa vada lumea si sa invete cate ceva.

In al treilea rand , eu sincer ma indoiesc ca sunteti asa chiar asa bun samaritean si va alocati din timpu liber pentru a ajuta niste oameni pe care practic nu-i cunoasteti, asa ca, sa stabilim o chestie, faceti treaba asta benevol, sau pe bani?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hotice
post 11 Dec 2006, 18:07
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 6 December 06
From: Bucuresti




Imi pare rau ca problema mea naste dispute, nu asta a fost intentia mea. Domnule Niculae, va multumesc de oferta, dar eu am nevoie de un sfat, o deplasare la fata locului implica timp si bani, si vroiam sa stiu ce se poate face inainte de a trece la a cheltui bani in stanga si in dreapta. Stiu ca e greu de a spune ce are (sau ce poate avea) fara o confruntare directa cu motorul, dar de aceea am apelat la forum.


--------------------
Dacia 1300 1977
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionniculae
post 11 Dec 2006, 21:44
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 8 December 06
From: Bucuresti




QUOTE(Hotice @ 11 Dec 2006, 19:07)
Imi pare rau ca problema mea naste dispute, nu asta a fost intentia mea. Domnule Niculae, va multumesc de oferta, dar eu am nevoie de un sfat, o deplasare la fata locului implica timp si bani, si vroiam sa stiu ce se poate face inainte de a trece la a cheltui bani in stanga si in dreapta. Stiu ca e greu de a spune ce are (sau ce poate avea) fara o confruntare directa cu motorul, dar de aceea am apelat la forum.
*



Pentru domnul "Hotice", posesor Dacia din 1977, si ceilalti, toata stima!
Domnul Hotice, intrucat ati apelat si la alta persoana sau mai multe, calificate in domeniu, si problema nu s-a rezolvat, folosind o zocala veche: "corb la corb nu isi scoate ochii", dorind personal sa ma conformez acestei zicale, dispozitia mea este de a va ajuta in mod benevol si nu publicitar, de aceea, va rog sa imi comunicati dumneavoastra modul de a intra in contact.
Cu scuzele de rigoare, prea multe vorbe nu au rost, si ar putea deranja pe tertze persoane. Tin sa va spun ca nu fac experiente pe altii, deja le-am facut pe mine, asa ca metoda pe care as putea sa o aplic in cazul dumneavoastra, bineinteles, daca sunteti deacord, este garantata. In urma interventiei, tot ce doresc este sa faceti dumneavoastra publice rezultatele, daca si dumneavoastra sunteti dispus sa faceti acest lucru. Aceasta este hotararea mea.
Doresc din partea Domnului Moderator "argon" sa ne propuna si dansul modul de rezolvare (nu solutia tehnica) pe care il considera cel mai avantajos si care sa nu deranjeze pe nimeni.

11.12.2006 ora: 21:38 Niculae Ion


--------------------
Dacia 1310 Berlina 1997 / 1400 cc
Teoria (cunostinta) este baza, dar practica ne tine (este de folos) in viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razv_an9
post 11 Dec 2006, 21:46
Post #28


Mandru Posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 103
Joined: 14 February 05
From: Galati




am si eu o problema.. moare motorul la relanti. inclusiv in mers, cand o las pe liber ( sau echivalent, apas ambreiajul pentru a da prioritate ) dupa cateva secunde moare motorul .. de la ce poate fi ? aveti vreo idee ? mentionez ca platina e noua, la fel si condensatorul. jiclorul de relanti e curatat ..
a umblat un tip in carburatorul meu, l-a reglat, l-a curatat, a mers 2 zile si .. a luat-o de la cap.

aveti vreo idee .. ce poate fi ? sa stiu si eu cam ce bani tre sa pregatesc.. sau mai bine.daca reusesc sa remediez eu treaba


--------------------
Dacia Logan 2008, Laureate
"Reality is wrong. Dreams are fa real " Tupac Amaru Shakur
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eellaa
post 12 Dec 2006, 00:27
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 28 September 06




Razv_an9 nu cred ca la tine este aceeasi problema pe care am avut-o eu adica imi picase unul dintre cele doua seminee axiale(sunt 2 placute in forma de semiluna) in baia de ulei si in momentul in care apasam ambreiaju imi murea motoru(doar la ralanti) deoarece imi freca in blocul motor.Sper sa nu fie asta dar dupa ce incerci tot ce se poate ...te uiti si acolo....ca nu ai de ales.

Sry da abia acum am vazut tot ce ai scris.Pai daca ti-a umblat la carburator si a mers 2 zile bine eu zic ca ce ti-a desfundat atunci s-a infundat iar..deci vezi filtru cum arata si spala iar carburatoru.

This post has been edited by eellaa: 12 Dec 2006, 00:30


--------------------
dacia 1310 1992 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Dec 2006, 07:53
Post #30


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05





@ionniculae : ideea era ca aici e un forum de discutie, un loc unde se expun probleme si rezolvari in scris, nu un loc de racolare a clientilor cum suspectam eu. Daca dvs faceti lucrari benevol, e alta problema, dar totusi mi se pare ciudat...a si schimbul de numere de telefon se facepe mesageria privata(PM).


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 21st May 2025 - 00:42
Forum Renault