pompa de benzina ?, sau carburatorul ?
![]() ![]() ![]() |
pompa de benzina ?, sau carburatorul ?
BMA |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|||
argon |
![]()
Post
#2
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
in filtrul acela de unica folosinta e normal sa stea asa benzina nu-ti fa probleme, nu se umple niciodata, nu e o problema.
nu se supraincalzeste ca nu sta relantiul la 800 cum ar trebui, la semafor nu se 'odihneste' motorul, ba din contra, cateodata se supraincalzeste la turatii mici ca nu are aerul si apa circulatie buna. Ai verificat furtunul duzei de recirculatie a gazelor? sa nu fie duza infundata. Nu e normal sa curga apa in partea de jos a radiatorului, de fapt pe niciunde nu e normal sa curga..e o problema acolo..in rest nu stiu ce sa zic..poate stiu alti mai mult |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
BMA |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
apa nu curge niciodata daca nu se supraincalzeste motorul, numai ieri cand a fiert a curs si nu toata, apoi am completat si nu mai curge.
furtunul de la gaze nu este vinovat, l-am schimbat acum 2 zile. este nou. adevarul este ca celalalt era rupt si bandajat, dar dupa schimbare nu a aparut nici o imbunatatire la mersul motorului. ieri in cei 10 km cand mi-a fiert motorul s-a topit si furtunul de la vacum din partea carburatorului. l-am schimbat. na are nici un efect. deci nu poate fi pompa ? sunteti de parere ca e carbul de vina ? daca pun unul simplu de 1400 scap de probleme ? filtrul de benzina de unica folosinta e nou. sambata l-am schimbat. ce-i drept ala vechi era imbacsit rau. |
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
argon |
![]()
Post
#4
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
nu e carbul e ceva mai complicat de atat, ulei ai la nivel? duza in furtun ai? cati km ai cu motorul? ca din ce explici tu e obosit rau, nu are voie sa se incinga in halul ala si nici sa curga apa pe niciunde chiar dc fierbe motorul.
Repet :motorul nu are voie sa se incalzeasca in halul acela ca se topesc furtunele, zic eu ca no s-o mai duca mult dc mai contiunui sa mergi cu ea.. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
BMA |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
uleiul este schimbat acum 2 luni, este la nivel maxim si nu a consumat delok in cei 1000 km facuti de cand l-am schimbat. motorul a mers super pana sambata cand s-a infundat jiclorul de ralanti. la service mi l-au desfundat dar au zis ca e varza carbul si poate merge pana la colt dupa care se infunda din nou. motorul s-a incalzit cat am mers prin oras 10 km / aproape o ora, cu ralanti la 2000 de ture. dupa ce au umblat la carb la service motorul si-a revenit si a mers super, dar dupa 5 km s-a infundat din nou banuiesc pt ca face din nou asa. masina nu scoate fum decat pe loc la peste 5000 de ture, si nu foarte mult. deci probema este banuiesc de la carburator pentru ca turatia variaza. nu concep sa fie dus motorul pt ca a mers foarte bine si nu consuma delok ulei, iar afara consuma sub 7 cu dublu corp.
Vreau sa-l schimb cu simplu si astept sfaturi pentru asta. l-as pune singur dar am o dilema. cum fac cu filtrul de aer ? tin sa precizez ca atunci cand am zis "s-a supraincalzit" nu a ajuns acul indicatorului de temperatura pe partea rosie. era putin inclinat spre dreapta si de obicei stiu ca sta drept in sus. dar apa din bazin era fierbinte. iar furtunul cred ca s-a topit pt ca ajungea la galerie, dar nu sunt sigur daca atingea. posibil sa se fi incalzit carbul in halul ala. Repet: pana sambata cand s-a infundat carbul motorul a mers perfect rotund. masina are 35000km pebord, e din '96. am cumparat-o acum 2 luni de la un pensionar, nu pot fi sigur daca sunt km reali dar fiind pensionar e posibil. daca e important mai spun ca motorul are compresia 11 jumate. am masurat-o la service. platinele sunt noi, de 1-2 sapt. bujiile arata bine, au fost putin afumate si le-am curatat dar mecanicii au zis ca sunt bune. mai astept pareri multumesc |
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
argon |
![]()
Post
#6
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
ok de curiozitate cu riscul de a devia de la subiect cat ai dat pe ea?
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
BMA |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
1600 Euro
|
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
argon |
![]()
Post
#8
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
buna afacere ai facut dar pacat ca ai probleme cu ea acum...
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
BMA |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
si eu zic ca a fost afacere buna. desi am mai bagat putin, am revopsit-o, desi nu arata rau delok si nu avea rugina decat 2-3 pete langa eleron. am schimbat toate chederele si nu ploua delok in ea, merge perfect, sau mergea, am mers 150km/h cu ea, dar a aparut problema cu carbul.
sa nu deviem de la topic. astept in continuare pareri si idei. multumesc |
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
cristidb |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Daca merge in continuare instabil ori nu au desfundat ce trebuia ori l-au dereglat desteptii.
Scoate carburatorul de pe masina, demonteaza-l complet incet si atent, scrie pe o hartie ce ai scos si de unde, spala-l bine, sufla-l cu aer comprimat, monteaza-l la loc si ai sanse foarte mari sa mearga bine. Daca nu te pricepi nu umbla la suruburile de amestec. Mai ales la cel de progresiune. Pompa de benzina o poti verifica daca e defecta. Daca are coada da la coada si vezi daca baga, daca nu, scoti furtunul din carburator, il pui intr-o sticla si pornesti motorul. Vezi daca baga benzina. Cat despre fiertul motorului, nu are legatura cu carburatorul, cu toate ca un amestec sarac duce la o incalzire mai puternica. Temperatura o vezi pe ceasul din bord. Apa trebuie sa fie fierbinte. Cat de fierbinte nu poti aprecia punand mana. 80-95 de grade e temperatura normala de functionare. Cand fierbe se aprinde becul. Daca nu s-a aprins becul nu a patit nimic motorul. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
draku |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti ![]() |
vezi ca suruburile de reglaj cu "probleme" (adica la care n-ar trebui sa umbli), la carburatorul dublucorp, se gasesc ingropate undeva in "talpa" acestuia, cu acces prin lateral
in rest, le poti desface pe cele din carburator (nu sunt de reglaj), dar cu atentie sa nu le incurci inaltimea la plutitor era de 18 mm (sau de 13, nu mai stiu exact, oricum una din valorile astea), masurata cu capacul invers, intre acesta si centrul plutitorului (are o mica bavura din turnare) jiglerul de relanti este mic, se gaseste langa camera nr 1 (cea care are si clapeta de soc), in apropiere de "ciocul" de sprit verifica sa-ti functioneze cum trebuie si electrovalva, pt. ca, in general, papucul respectiv se oxideaza f tare datorita mediului "greu" de lucru si genereaza intreruperi daca nu ai un service cu banc de reglaj in apropiere, poate ar fi bine sa il demontezi complet si sa il cufunzi/speli in carburol. pompa de benzina trebuie sa aiba un jet suficient, nu "lesinat", altfel nu ajunge benzina suficienta in carburator.... in momentul cand apa incepe sa iasa din bidon, indicatorul de bord trebuie sa fie in zona hasurata din dreapta, iar cand motorul fierbe deja, trebuie sa fie pe rosu si sa se aprinda becul... daca nu se comporta asa, poate ar trebui sa verifici sondele si indicatorul verifica si termostatul, sa nu fie blocat si aeriseste circuitul pe la pompa de apa de asemenea, verifica si membrana de la avansul vacuumatic (pe delco), sa nu fie sparta si sa traga aer fals pe acolo in alta ordine de idei, verifica neaparat electroventilatorul, trebuie sa functioneze ireprosabil, altfel, la temperaturile astea, motorul de Nova fierbe imediat. e bine sa ai si un comutator pe bord din care sa poti porni electroventilatorul cand ti se pare ca motorul se incalzeste prea tare (in mod normal, electroventilatorul ar trebui sa porneasca atunci cand indicatorul se afla pe linia alba din dreapta, inainte de zona hasurata) |
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
BMA |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
am inteles.
dublu corp e un jaf de carb. vreau sa scap de el il schimb si pun simplu de 1400. il schimb singur si reglajele mi le face apoi cineva care stie. vreau sa va intreb daca stiti cum o sa adaptez filtrul de aer la cel simplu, si daca e ceva ce trebuie sa obturez, sau sa duc furtun undeva. un stut pe care dublul nu-l are si simplul da. ce fac cu returul, care acum pleaca din carburator. am un retur obturat la pompa, duc de acolo ? unde? si pe cel care ducea la dublucorp unde-l duc ? ce fac cu el ? il obturez ? Ce fac cu electrovalva pe care o avea carbul dublu ? chiar nu e nimeni care sa fi facut modificarea asta si sa imi zica si mie tot ce trebuie facut ? draku, electrovalva functioneaza. am schimbat-o ieri. indicatorul nu a ajuns pana pe rosu, nici macar pe hasura, dar am vazut ca apa in bidon era foarte fierbinte, ieseau aburi, desi am putut sa bag degetu' in ea. electroventilatorul merge, functioneaza, ca il aud cand porneste si cand se opreste. poate ca nu a fiert motorul, poate temperatura aceea era normala dar nu-mi dau eu seama cu degetul. |
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
argon |
![]()
Post
#13
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
confirm si eu ca dublucorpul e un jaf, e o eroare de proiectare cu totul, am avut si eu 1 an nova gt, dar am prins un targ bun si am scapat de ea.
Momentan sunt super multumit cu carbul de pe dacia 1310, nu am avut niciodata probleme cu el, l-am curatat de 2 ori in 40 de mii de km(pe bune), si sunt foarte usor de intretinut, asa ca daca ai ocazia pune-ti unul deasta ca merita si puterea nu scade considerabil(scade mult mai mult dc treci pe GPL) numa bine..! |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cristidb |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(BMA @ 8 Jun 2005, 15:17) am inteles. dublu corp e un jaf de carb. vreau sa scap de el il schimb si pun simplu de 1400. il schimb singur si reglajele mi le face apoi cineva care stie. Singurul avantaj al monocorpului e ca are o constructie mai simpla. Problema e ca lucrurile simple nu sunt performante. O sa consume la fel si o sa traga mai prost. Dublucorpul are mai mute circuite si dozeaza mai bine amestecul in functie de turatie si sarcina. Daca tot mai vrei sa pui monocorp, adaptarea nu e complicata. Iti trebuie flansa de adaptare pe galerie care se gaseste in magazine. Returul din pompa il pui la conducta de retur (acolo unde mergea returul din carburator) firul de la elecrovalva il lasi in aer. Cu filtrul de aer e mai coplicat. Ori cumperi o carcasa cu filtru de berlina + tubulatura pana la carburator, pe care o montezi pe tabla dinspre compartimentul stergatoarelor, ori adaptezi un filtru de la alta masina. Carburatorul monocorp e pentru motoare amplasate longitudinal. Nu e chiar in regula montarea lui pe nova. Ideal ar fi sa se monteze cu camera de nivel constant in fata, dar asta implica o alta flansa si schimbarea modului de prindere pentru cablurile de acceleratie si soc. De obicei e montat cu camera spre dreapta. Eu nu recomand nimanui schimbarea asta. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
draku |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti ![]() |
eu am avut 7 ani o nova t, cu carburator dublucorp
intr-adevar, e mai greu de reglat bine (sa nu zic imposibil) fara un banc de reglaj alte probleme insa, au aparut doar la parghiile de comanda ale clapetelor de acceleratie, care, fiind multe, se gripau (din cauza prafului depus). solutia era spalarea respectivelor parghii cu pensula cu benzina si ungerea articulatiilor (f usor) consumul era intre 10 si 11 in oras, iar afara 7,5-8, dar in conditii de "alergatura" (deh, eram mai tanar...) imi placea insa ce "viata" avea motorul cand trecea de 3000 rpm... |
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
Cib |
![]()
Post
#16
|
![]() fost posesor de Solenza Group: Members Posts: 493 Joined: 27 July 04 From: Iasi ![]() |
vezi sa nu ai gunoaie in rezervor si acel filtru de pe traseu sa fie prost. Iti recomand un filtru decantor. Eu am gasit la o benzinarie si sunt f multumit de el. Acela sta plin. Asa ca decat sa-ti faci desfundari si reglaje de carb in continuu desfa acel filtru si scutura-l. Vezi ce pica din el... apoi treci la fapte..
PS acel filtru trebuie sa stea dupa pompa, nuinainte de pompa. Vezi ca in capcacul pompei mai ai si o sita care mai tb curatata din cand in cand... This post has been edited by Cib: 8 Jun 2005, 17:13 |
--------------------
Nissan Almera Tekna
Oltcit 12TRS
2005
- B-43-ZGO, SV-02-SST Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii |
|
BMA |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
acel filtru de benzina este inainte de pompa si este nou. sambata l-am cumparat. intr-adevar cel vechi era plin.
sita din pompa am desfacut-o ieri. nu are nimik. nici un gunoi. si totusi, ce imi recomandati ? sa cumpar un dublu corp nou si sa pun 2-3 filtre inainte de pompa ? sau sa fac modificarea cu carbul de 1400 ? am gasit un filtru made in spain cu 200.000 care se pune la cele cu injectie. este metalic si putin mai mare. e bun pt masina mea ? mi-e teama sa nu pun un dublu corp nou si sa am apoi aceleasi probleme cu el. plus ca nu stiu unde gasesc in Timisoara banc pt reglat. ca pe la service-uri cica nu au. am fost la AutoEuropa si nu au. stie cineva unde gasesc in TM ? cineva care a facut modificarea sa imi spuna si mie un consum afara si in oras cu un mers afara in jur de 90-110Km/h. carbul dublu corp imi mananca sub 7 afara. si daca cineva care a facut modificarea are posibilitatea sa puna niste poze aici sa imi arate si mie cum a pus filtrul de aer. unde are loc carcasa aceea de plastic cu filtrul? si cum pot duce aerul de la carcasa pana la carb. ca ma gandesc ca e prea scurt cotul normal de 1400. pot pune filtrul de aer in compartimentul motorasului de stergatoare ? sau sa-i caut un loc in compartimentul motor ? |
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
draku |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 293 Joined: 3 November 04 From: Bucuresti ![]() |
e loc suficient in compartimentul motor
un coleg de-al meu care facuse modificarea asta, taiase carcasa filtrului (de dacia 1300) la dimensiunile cartusului filtrant si o fixase de tabla din spatele carburatorului, folosind astfel racordurile si prinderile originale daca pui filtrul in alta parte, poti folosi furtun gofrat pt a aduce aerul la carburator nu stiu exact cu e cu filtrele pt injectie, insa ma gandesc sa nu fie probleme deoarece pompa de benzina la injectie "baga" cam 4 bari, asta mecanica e mai slaba... |
--------------------
ex Dacia Nova
Barkas B1000
1989
- Barkas Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
|
|
RIon |
![]()
Post
#19
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Asculta de unii mai batrani, si pune monocorp. Scapi de probleme. Mi se pare ciudata treaba cu apa...
Paul, ce zici? Pentru incepatori - Paul e DoctorNova aici ![]() Pe bune! |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
BMA |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
cine are posibilitate sa puna cateva poze cu carburatorul modificat sa vad si eu cum a adaptat/plasat filtrul de aer.
a incercat cineva sa adapteze filtrul de aer de la carb dublucorp la simplu ? daca ii pun un burduf de la carb la filtru vechi ? Sau pe unde gasesc in TM tubulatura maleabila sa duc de la carb la fitrul prins catre compartimentul stergatoarelor? |
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
BMA |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
si inca ceva. cand merg la inspectia tehnica (ca trebuie sa merg la 1 iulie) or sa zica ceva de modificarea asta ? risc sa nu-mi dea inspectia ?
|
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
argon |
![]()
Post
#22
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
daca nivelul de gaze e in limitele normale nu ar trebui sa se lege de asa ceva, daca se leaga e ca si cum ar solicita o mica atentie asa ca da si tu acolo ceva, nu te zgarci, sau mergi pe pile de la bun inceput, daca cunosti pe cine trebuie dai numai talonul, nici nu treb sa pornesti masina sa mergi la revizie
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
paulp |
![]()
Post
#23
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Gata, imi fac simtita si eu prezenta ca vad ca omul chiar are probleme.
Dupa cum stiti eu am montat monocorp inca de la inceput datoriat acelorasi probleme pe care le acuza BMA. Lipsa unui stand de reglaj in oras, si a mesterilor priceputi in dublucorp, precum si pretul destul de piparat al unui dublucorp nou (3.5 mil) m-a facut sa trec pe monocorp, cu pierderile de rigoare (viteza de top mai mica si putere ceva mai redusa, cam cu 10%). In rest de 2.5 ani, in afara de glumele proaste ale benzinei, nu am avut nici o problema cu carbul monocorp (ultimele consumuri inainte de a baga ca boul benzina de 99, erau de 8.8% in oras, si 6.5 % in afara, cu benzina Luckoil Fpb de 95). Asta ar fi prima problema. Flansa de adaptare se gaseste la magazin, costa vreo 200 de mii, un carb NOU (si-ti recomand sa iei unu nou, nu din dezmembrari, la care eventual sa schimbi jiclorul principal de 145 cu unul de 135) costa 1.4 mil. Filtrul de aer. Poti folosi actualul filtru la care faci o adaptare din tabla la marimea gurii carbului monocorp, si-i pui o garnitura de cauciuc, sau pur si simplu infasori gura cu bandizolier mai de calitate si fixezi filtrul pe carb. Mai poti cauta pe la dezmembrari carcase de filtru de la Ford OHC, sau Renault 5, care se potrivesc destul de bine. Faptul ca-ti fierbe motorul e destul de nasol. Verifica daca iti porneste electroventilatorul, schimba termostatul cu unul de macar 86 grd., daca nu gasesti cumva unu de 83, si fa o rugaciune sa nu fie ciupita garnitura de chiulasa ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
BMA |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
multumesc paul.
am o intrebare. benzina fpb nu afecteaza motorul ? din cate stiu eu arderile sunt mai puternice si arde supapele. eu nu bag altceva decat 95 Premium. Creste consumul cu ea ? in TM cel mai ieftin carburator de 1400 l-am gasit cu 1.840.000 bineinteles ca nou la magazin. nici nu ma gandesc sa fac modificare si sa nu pun carburator nou. motorul n-a mai fiert pana acum. acum am tinut relantiul la peste 2000 de ture si am mers turat vreo 10 km prin oras. de-aia a inceput sa curga apa. am zis ca era fierbinte, dar nu stiu daca a fiert. indicatorul n-a ajuns pe rosu. poate a fost doar o parere si de fapt singura cauza a fost ca a cedat un racord ceva, insa nu inteleg de ce acum nu mai curge. am completat apa, am facut o aerisire si gata. nu mai curge apa nicunde. adevarul e ca nici nu am mai mers decat vreo 6 km, dar tot cu ea asa turata, ba chiar si cu soc. o sa intrebi cum am putut sa omor in halul asta motorul dar atat am avut nevoe ca sa ajung cu ea acasa. de atunci n-am mai miscat-o si nu am de gand sa o mai misc pana nu modific carburatia. ca nu vreau sa distrug si ce a mai ramas bun din motor. garnitura de chiulasa nu cred ca are probleme. stiam ca daca are ea probleme trebuie sa intre apa in baia de ulei, la mine nu sunt probleme acolo. uleiul e la nivel maxim asa cum a fost de 1000km de cand l-am schimbat. l-am verificat de cateva ori pe saptamana si nu a scazut niciodata. n-am avut de ce sa completez. iar de crescut nu a crescut nivelul, deci nu am bagat nici apa, nici benzina in el. apoi daca iei cu joja si pui pe deget ulei, el este normal, e gros si are acea pelicula normala de ulei. singura problema zic eu ca e carburatia pe care vreau sa o rezolv. problema cu filtrul de aer este urmatoarea, eu reusesc sa fac ceva sa etansez filtrul vechi la carburatorul nou, dar mi-e ca nu pot sa-l fixez in suruburi incat sa nu iasa de la locul lui prin gropile romanesti. |
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
paulp |
![]()
Post
#25
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Deci, la prima intrebare iti raspund tot cu o intrebare: ce fel de supape sint la Nova GTi, sau la Berlina pe injectie
![]() ![]() La chestia cu filtrul, n-o sa sara dintr-un motiv foarte simplu, il tine capota. Cind pui flansa carbul se ridica cam cu 1 cm, si e suficient incit sa stea fixat cu capota inchisa. Eventual, daca nu-ti pui blana la capota, poti sa lipesti niste bureti pe filtru incit sa nu zdrangane de capota ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
BMA |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
![]() cat despre faza cu benzina am bagat si eu odata 8 litri fpb. n-am prea vazut diferenta la mersul masinii deci nu stiu in ce fel o poate afecta. ziceam si eu ce mi-au spus mai multi mecanici. ok. deci o sa incerc sa-mi fac singur modificarea. Paul mai ai ceva sa-mi spui? ceva important de stiut, de avut gija? hai ca tu esti experimentat ![]() merci |
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
BMA |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
aaa, chiar. filtrul vechi are in carcasa un canal unde vine conectat furtunul de gaze de la capacul culbutorilor. ce fac cu el ? il obturez ? ca la carbul nou parca vine altundeva furtunul acela. si furtunul nou de la culbtori la carb. trebuie sa fie cu diuza ?
|
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
paulp |
![]()
Post
#28
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
Uite cum faci cu furtunele:
http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...pe=post&id=6350 Eu l-am scos pe ala care venea de la capacul culbutoriulor, ca iarna mai face bucurii cu asa-numitii "muci", dar daca motorul tau e bun si nu scoate gaze de carter, atunci poti sa-l pui direct in T-ul ala de plastic. |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
BMA |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 217 Joined: 25 May 05 From: Timisoara ![]() |
- nu stiu daca am vazut bine dar cred ca cel de la culbutori la tine coboara in jos. unde se duce ?
- nu inteleg ce e cu cel care vine din spatele carbului. De unde vine ala ? - nu inteleg ce e cu ala unde e banda izolatoare. nu pricep ce e acolo. - si mai am o intrebare, ce fac cu ala care merge la servo frana? ala nu mai stiu daca pleaca din carb. sau mai jos. tre sa ma uit cand ajung acasa. |
--------------------
Skoda Fabia
1.2HTP 12V
2007
- B-61-ZTF Ex. Dacia Nova R52319 T '96 si Dacia 1410 Berlina '96
|
|
paulp |
![]()
Post
#30
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
1. Ala de la culbutori se duce jos, sub motor, si scoate pe acolo mucii (mai precis e bagat in briga aia de la caseta de directie, daca o sa te uiti la motor o sa vezi
![]() 2. Ala din spatele carbului e cel cu duza, vine din T-ul de plastic (ala infundat cu dop si legat cu badizolier) si merge in locul lui din galeria de admisie ![]() 3. Chestia aia cu banda izolatoare n-are legatura cu ce am discutat pina acum, e dispozitivul FuelCaca, made in Paul (e o gluma de a mea referitor la Fuel Max ![]() ![]() 4. Servo pleaca din galeria de admisie, deci nu are legatura cu modificarea de carb. O sa cobor pina la masina si sa incerc sa mai fac niste poze sa te lamuresc cum e la mine ![]() |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 21:09 |