Trecerea de pe GPL pe benzina, Buton defect... cred
![]() ![]() ![]() |
Trecerea de pe GPL pe benzina, Buton defect... cred
randomm |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|||
XMihai |
![]()
Post
#2
|
![]() Carcotasu' de Serviciu Group: Members Posts: 1.785 Joined: 31 January 06 From: Dr Tr Severin ![]() |
Si mie mi s-a intamplat la papuc, sa dus cutiuta neagra a masini
![]() Adica cutiuta aia mica in care se afla ledurile de la gaz si butonul de GPL-0-BENZINA. Te duci la service sa schimbe cutiuta si le zici sa-ti puna si un releu, pe care poate nu-l ai, de aia se strica, eu am schimbat-o de vreo 3 ori pana sa nu-mi puna releu, de cand am releu ala, n-am treaba cu ea;) Bafta |
--------------------
.
.
.
|
|
randomm |
![]()
Post
#3
|
![]() Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
Pe tine cat te-a costat cutiuta respectiva? Ca eu nu mai am garantie pe instalatie si vreau sa stiu daca imi permit sa fac minunata schimbare acum, inainte de sarbatori.
|
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|
Rappaman |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 22 November 06 ![]() |
Randomm bro, ce facusi frate? Pai te pui sa cheltui bani acu cand abia tre sa amortizezi cheltuielile de pe globuletze si juma de porc?? Hmmm, prost moment ti-ai ales sa te lase masinuta cu fundu-n drum ( ca e frig si poate 'ngheata!
![]() ![]() Acum intrebare pt mine, in cazul in care o fi ... ( Doamne iarta-ma de pacate si fa sa nu! ) electro-valva, a mai desfacut cineva sa vada cum mai e prin ea? ![]() Oricum, eu o s-a desfac, daca nu da benzina, da era interesant sa stiu la ce ma pot astepta... Aaaa, Random fra, ti-as zice "La multi ani", dar avand in vedere ca ai pb, mi-e sa nu o iei de injuratura, asa ca astept sa scrii ca ai terminat cu succes, apoi mai vb! Daca o fi comutatorul, asta e... se schimba! ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
|
|
randomm |
![]()
Post
#5
|
![]() Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
Nu stiu daca imi baga benzina, o sa ma uit maine. Benzina am sigur in rezervor ca am bagat chiar azi special pentru combinatia asta. Cu fundu in drum nu m-a lasat ca de miscat se misca excelent, cel putin de cand i-am pus aprinderea tranzistorata... fuje
![]() ![]() |
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|
XMihai |
![]()
Post
#6
|
![]() Carcotasu' de Serviciu Group: Members Posts: 1.785 Joined: 31 January 06 From: Dr Tr Severin ![]() |
Nu pot sa-ti dau un raspuns concret, pt ca eu am schimbat pe garantie.
Eu zic sa mergi la service sa intrebi. Si oricum, fiecare service are pretul sau ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
randomm |
![]()
Post
#7
|
![]() Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
Am fost azi la un atelier GPL autorizat RAR. Verdictul meseriasului: BUTONUL. Cost schimbare: 120 RON. Am sa ma duc la un electronist zilele astea sa mi-l masoare pe toate partile sau sa caute contacte imperfecte, poate o rezolv asa. Daca nu.... ramane sa iau buton nou, dar dupa sarbatori. Daca este cineva interesat daca se poate repara butonul si ce costuri implica, sa se lase topicul deschis, daca nu afirma nimeni ca ar fi interesat, se poate inchide topicul. Din punctul meu de vedere situatia e lamurita.
|
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|
danny_b |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Electroventilul de benzina are 2 pozitii :unul electric si unu manual.Il comuti pe manual si poti sa circuli pe benzina, pina schimbi butonul.
|
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
randomm |
![]()
Post
#9
|
![]() Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
|
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|
anndi |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
are o chestie mica rosie pe el pe care o invarti la 90 de grade, ca un robinet, dar in miniatura. cand faci chestia asta sa nu uiti sa scoti un papuc (+, da sa il izolezi)de la electrovalva de GPL ca o sa intre si benzina si gpl in motor.
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Chestia asta nu trebuia sa se intample automat ? Sa comute pe benzina daca se intampla ceva la instalatia GPL ? Eu am avut o conducta neetansa la rezervor si s-a comutat pe benzina automat.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
randomm |
![]()
Post
#12
|
![]() Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
La mine nu sunt probleme cu instalatia GPL. Pur si simplu cand vreau sa trec pe benzina imi ramane tot pe pozitia intermediar, deci imi baga si gaz si benzina in acelasi timp. Voiam sa o trec pe benzina inainte de a opri masina, ca acum a inceput sa fie frig dimineata, dar vad ca porneste fara probleme si direct pe gaz, asa ca nu stiu daca se merita sa ma joc cu electrovalva de la benzina.
|
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|
Rappaman |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 22 November 06 ![]() |
Random bro, intrucat te vad ca esti o persoana care doreste sa-si protejeze avutul si esti si un om cumsecade ( cel putin cu mine s-a trecut cu brio de probe!
![]() Parerea mea, atat timp cat 5 minute poti comuta pe benzina, ocolind swicherul busit, asta e, dimineata tragi capota, ca nu e greu! Bun ca e posibilitatea asta pana cand te hotarasti sa dai banutul pt un comutator nou... La treaba cu membrana, hmm, nu te vad scapat fara vreo 3 mil minim... Si e pacat pt baietii de treaba ca tine... Dr mike, tu ai instalatie ceva mai meseriasa, sau model mai nou, care are comutator de siguranta electronic automat, asta e vrajeala, si daca nu ma insel, la tine dimineata, de fapt la oricare pornire, ea automat se trage pe benzina, apoi dupa ce s-a incalzit ( sau la nr de turatii) ea se trage tot automat pe gpl! Dar nu toti au acelasi tip de instalatii, mai ales ca random are instalatia de vreo 3 ani parca... Tu ai scapat la faza cu intretinerea instalatiei iarna, ca oricum porneste automat pe benzina! ![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Nu porneste automat pe benzina. Apas eu butonul. Ca nu ma doare degetul. Tot manual trec si pe GPL, pentru ca pe modul automat trece de pe benzina pe GPL si in plina tractiune si daca te prinde in a 1-a sau a 2-a nu e chiar placuta intreruperea
![]() Functioneaza perfect instalatia, mai ales dupa o reclamatie la s.c.MajoreInternationale s.r.l., importatorul pt romania. Aveam o mica problema a carei remediere a durat 15 minute, dar pe care nu vroiau sa o faca in ruptul capului. Am auzit multe, ulei pt motor cu GPL, bujii pentru GPL. Prostii ! Bujiile adecvate motorului si reglata bine instalatia, adica pe analizorul de gaze ![]() ![]() This post has been edited by dr_mKe: 29 Dec 2006, 19:41 |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#15
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Fratilor ce va mirati asa ca si Nova mea porneste dimineata la -5 grade pe GPL la prima cheie si in 5 min plamanul frige si masina merge impecabil (darburator de 1400 cu pata calda
![]() si inca o chestie electrovalvele GPL si benzina plus unca una pe vaporizator si una pe butelie nici una nu are vre-o pozitie de comutare manuala ... sunt full electrice ... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
randomm |
![]()
Post
#16
|
![]() Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
@Rappaman - pulmonul este nou, a fost montat pe masina acum o luna si mai am garantie la el 17 luni. De pornit porneste, chiar si pe frigurile astea la sfert de cheie pe gaz. Am schimbat saptamana trecuta bujiile, montat aprindere tranzistorata si reglat avansul cum trebuie. De atunci nu mai am treaba. Porneste frumos, sta la relanti dupa un minut. Ma gandesc ca pana pe 3 ianuarie nu o sa moara membrana de la vaporizator daca se forteaza si ea putin dimineata la pornire. Oricum inainte de a da banii pe un buton nou, am de gand sa il desfac pe asta si sa il examinez cu un electronist. Parca nu ma lasa inima sa dau 120 RON asa usor.
|
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
La capitolul asta iti dau si eu dreptate. De pornit porneste si la -20 pe gaz fara probleme. Am pornit la -18 anul trecut direct pe gaz, din pura curiozitate
![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#18
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Nare frate nimic plamanul la pornirea pe gaz dimineata pe frig ca apa se incalzeste in primele 3 min si nu cred ca taximetristii fac asa defiecare data ... ca atunci este normal sa tot schimbi la butoane de comutat GPL-Benzina...
+ ca mai am un vecin care nu face altceva decat sa dea GPl la masina adica 12 luni pe an si intr-un an poate baga un rezervor de benzina (este taximetrist pe berlina) si masina merge impecabil la 4 an de GPL si vre-o 200k la bord asa ca ... fie care face cum crede si cum stie mai bine ... dar eu personal nu cred ca este o mare problema daca masina porneste pe GPL la -5 grade la prima cheie ... ba chiar este o bucurie ... ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
"Nare frate nimic plamanul la pornirea pe gaz dimineata pe frig ca apa se incalzeste in primele 3 min" daca pornesti de 4 ori pe zi la rece, iti garantez ca o sa aiba. La -18 grade dupa nici un minut s-a facut pojghita de gheata pe el (deh fiind pe injectie mentine automat cca 2000 rpm pana se incalzeste putin motorul). Apoi a disparut.
Vaporizarea se face cu absorbtie de caldura, Altfel nu era necesara apa calda. Taximetristul porneste o data pe zi la rece, cand pleaca la munca. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
Rappaman |
![]()
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 22 November 06 ![]() |
QUOTE(randomm @ 29 Dec 2006, 21:17) @Rappaman - pulmonul este nou, a fost montat pe masina acum o luna si mai am garantie la el 17 luni. De pornit porneste, chiar si pe frigurile astea la sfert de cheie pe gaz. Am schimbat saptamana trecuta bujiile, montat aprindere tranzistorata si reglat avansul cum trebuie. De atunci nu mai am treaba. Porneste frumos, sta la relanti dupa un minut. Ma gandesc ca pana pe 3 ianuarie nu o sa moara membrana de la vaporizator daca se forteaza si ea putin dimineata la pornire. Oricum inainte de a da banii pe un buton nou, am de gand sa il desfac pe asta si sa il examinez cu un electronist. Parca nu ma lasa inima sa dau 120 RON asa usor. Bro, nimeni nu spune ca nu porneste pe gaz pe vremea asta, ba chiar si pe la vreo -10 grade ( n-am incercat dar 2 cunostinte afirma ca da, si totusi ii cred...), in fond, de ce nu ar porni? Logic, mai greu, dar fiind sub compresie, scanteile de la bujii tot ii va produce intr-un final explozia pt " pornirea " motorului! ( si de ce nu chiar cu posibila omorare a bateriei intr-o iarna!). Dar de ce sa luam modelul excentric al taximetristilor care NU conduc masina lor ci a patronului de care de cele mai multe ori li se " rupe " sau " falfaie " de cel din urma? ( de fapt o regula generala in Ro fata de toti patronii - ca doar suntem in Ro!). Mi-aduc aminte ca si tu parca explicai fenomenul de trecere a gazului din stare lichida in stare gazoasa in interiorul vaporizatorului, deci membrana neincalzita de lichid in prealabil, are toate sansele sa crape! Iar faza cu garantia la produsele destinate in Ro, am observat ca de cele mai multe ori , asigura eficacitatea produsului cam cat dureaza garantia ( dupa aia, mai ales cand le fortam si noi) , ai toate sansele sa crape... Si atunci intervine buzunarul tau! Este logic ca daca pornesti de cateva ori de nevoie pe gaz, teoretic n-o sa aiba nici pe naiba membrana, dar tu esti dispus sa te joci cu focul? Eu unul chiar nu! E adevarat ca este f costisitor sa dai 120 ron pe un nenorocit de comutator in 3 pozitii ( si eu probabil as injura juma de zi), dar daca ai bafta sa ai comutare manuala pe electrovalva de benzina, eu n-as evita s-o folosesc! E prea rece pt gaz dimineata, in fond e masina ta, nu a patronului! Si daca tot o sa platesti in timp asa, azi un vaporizator nou ( inteleg ca l-ai schimat, sau ma insel...), peste o luna comutatorul, etc, amortizarea instalatiei, uzura prematura a motorului, nu mai iesi nicaieri cu vreo economie a gazului fata de benzina... Oricum, daca ai posibilitatea sa desfaci comutatorul cu un eletronist bun ( nu neaparat electrician auto), nu mai astepta! Diferenta la pret va fi incalculabila ( daca exista sanse de reusita a reparatiei!) La multi ani cu bucurie tuturor! |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1987
|
|
randomm |
![]()
Post
#21
|
![]() Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
Am desfacut azi comutatorul cu un electronist..... se pare ca e dus un releu din cutiuta, sau ceva de genul ca nu are nici un cod care sa il evidentieze ca fiind releu. O sa vad cum fac, cred ca am sa iau cutiuta in mana si iau la rand magazinele de specialitate din oras, poate gasesc piesa cu pricina. De injurat injur si eu, stai linistit, marunt si printre dinti, ca in definitiv nu are nimeni nici o vina ca mi s-a stricat nenorocitul de comutator. Pulmonul l-am schimbat acum o luna, in locul celui koreean mi s-a montat pe masina un BRC, care deocamdata functioneaza bine. Va mai tin la curent cu ce se intampla, vad ca sunt foarte multi cu instalatii de GPL si e posibil sa mai ajute pe cineva vreodata.
|
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|
cristi74 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 15 July 05 ![]() |
QUOTE(randomm @ 30 Dec 2006, 20:10) Am desfacut azi comutatorul cu un electronist..... se pare ca e dus un releu din cutiuta, sau ceva de genul ca nu are nici un cod care sa il evidentieze ca fiind releu. O sa vad cum fac, cred ca am sa iau cutiuta in mana si iau la rand magazinele de specialitate din oras, poate gasesc piesa cu pricina. De injurat injur si eu, stai linistit, marunt si printre dinti, ca in definitiv nu are nimeni nici o vina ca mi s-a stricat nenorocitul de comutator. Pulmonul l-am schimbat acum o luna, in locul celui koreean mi s-a montat pe masina un BRC, care deocamdata functioneaza bine. Va mai tin la curent cu ce se intampla, vad ca sunt foarte multi cu instalatii de GPL si e posibil sa mai ajute pe cineva vreodata. Poate totusi ne spui ce masina ai ! Pe injectie sau carburatie ? |
--------------------
Dacia
Logan 1.2 16v
2009
|
|
cristi74 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 15 July 05 ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 29 Dec 2006, 20:13) Fratilor ce va mirati asa ca si Nova mea porneste dimineata la -5 grade pe GPL la prima cheie si in 5 min plamanul frige si masina merge impecabil (darburator de 1400 cu pata calda ![]() Bai frate tu ai citit vreodata un manual cu instructiuni de utilizare a instalatiei GPL ? Puneti mana pe manual si apoi dati sfaturi altora. Nu se porneste direct pe GPL cand ai carburator, lichidul de racire trabuie sa ajunga la 30 grade ca sa poti face comutatia pe GPL si sa functioneze instalatia CORECT. Go and RTFM. This post has been edited by cristi74: 30 Dec 2006, 21:19 |
--------------------
Dacia
Logan 1.2 16v
2009
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
@cristi74: "Nu se porneste direct pe GPL cand ai carburator"
![]() Ce are carburatorul cu temperatura lichidului de racire ? @randomm: incearca la alta firma care nu are preturile asa de umflate. Ce sa zic ... |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
cristi74 |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 15 July 05 ![]() |
QUOTE(dr_mKe @ 30 Dec 2006, 21:34) @cristi74: "Nu se porneste direct pe GPL cand ai carburator" ![]() Ce are carburatorul cu temperatura lichidului de racire ? @randomm: incearca la alta firma care nu are preturile asa de umflate. Ce sa zic ... Trebuie sa se gaseasca intotdeauna cate un carcotas. Fiindca pe injectie instalatia e altfel. Trece automat singura de pe benzina pe GPL cand motorul are un anumit numar de turatii. Vezi atasamentul. This post has been edited by cristi74: 30 Dec 2006, 22:00 Attached thumbnail(s) instructiuni.jpg ( Size: 31.05k ) Number of downloads: 1106 injectie.jpg ( Size: 33.95k ) Number of downloads: 1098 |
--------------------
Dacia
Logan 1.2 16v
2009
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Eu am instalatie de GPL pentru injectie monopunct catalizata. Nu-mi pune instructiuni. Doar instalatiile de generatie 4 si 5 fac asta automat. La restul tot apesi butonul. Si nu vrei sa stii ce frumos se face trecerea automata la restul instalatiilor. Asa ca las-o balta.
Motivul pornirii la rece pe benzina a fost indelung discutat si lamurit pana acum. Sutem deja luminati in privinta asta. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
C@talin |
![]()
Post
#27
|
![]() Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu ![]() |
ramdomm ti-au pus astia buton facut pe vapor iti zic eu,inttreb si eu ca nustu cu ce se manaca instalatia gpl,nu merge si un comutator amarat cu 3 pozitii cum este la feon un ex
|
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
randomm |
![]()
Post
#28
|
![]() Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
@cristi74 e masina din semnatura, daca aveam vreo 3 poate existau dubii. Trecerea se face automat pe GPL numai la instalatiile de generatie noua. Nu toate masinile pe injectie au tipul asta de instalatie. Oricum a mea e pe carburatie.
@C@talin butonul asta imi arata si cat gaz mai am in butelie (are niste led-uri care se aprind in functie de cat gaz mai am), nu e doar un simplu switch cu 3 pozitii. Oricum daca e facut pe vapor e treaba buna, ca a dus saracul 6 ani. Ar ar fi interesant de vazut daca un buton normal cu 3 pozitii face treaba. @dr_mKe o sa incerc dupa revelion si pe la alte firme, eventual o sa trimit pe cineva din BT pana la firma unde mi-am montat noul pulmon, sa strice o intrebare pe acolo. Poate gasesc undeva mai ieftin. |
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|
danny_b |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Butonul despre care ziceai, nu cred sa-l gasesti decit la service-urile care monteaza instalatii GPL.Acuma pun si eu o intrebare:stie cineva ce contine GPL-ul?
Daca da,va veti da seama de ce uneori si la unii le porneste pe gaz iar la altii nu.De ce oare gazul din bricheta nu arde cind e tinuta la frig?Sau cei ce folosesc butelii cu butan cind taie porcii le baga in apa calda.Totul tine de mixtura de gaze din componenta GPL. LA MULTI ANI !!! 2007 cu sanatate si fericire. |
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|
cristi74 |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 15 July 05 ![]() |
QUOTE(danny_b @ 31 Dec 2006, 13:46) Corect spus si bine documentat, dar problema nu e daca porneste sau nu ci cum este corect. Si daca faci pipi in rezervorul cu benzina masina tot porneste. Omul poate iesi si merge pe strada in slipi si la -20C vreo cateva ore, dar cu siguranta nu ramane sanatos. Cine are urechi de auzit aude si cine are ochi de vazut vede. Cine vrea sa-si strice masina treaba lui. This post has been edited by cristi74: 31 Dec 2006, 14:20 |
--------------------
Dacia
Logan 1.2 16v
2009
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 11:50 |