Modificare dacie, din fuego
![]() ![]() ![]() |
Modificare dacie, din fuego
adumitrachy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|||
vis-a-vis |
![]()
Post
#2
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Din cate stiu eu, toata puntea spate se potriveste... iar din fata mai nimic.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
tm8bnz |
![]()
Post
#3
|
![]() turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM ![]() |
Daca e motoru de 8v cu carburator are 105 cai !
Si asa e cum a zis vis-a-vis |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Discurile de pe fata nu merg deci, nu?
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
danS22 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 623 Joined: 14 February 06 ![]() |
ba baieti ,si eu vreau sa fac o chestie din asta .....da nu prea am curaj,ca imi voi investi banii si nu mi va reusi ,,mie de motor si cutie ,planetare ,,,cum se potrivesc ????
|
--------------------
dacia,vw scirocco
gt,kr,Li
1984,1988,2001
- bh... Dacia1300('82),Vw Scirocco Gli MK1 ('79),Vw Scirocco Gt MK2 ('84)Dacia 1410 ('01)
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Planetarele din cate stiu raman cele ale daciei
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
Muttley |
![]()
Post
#7
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Fix tu ti-ai gasit sa-ntrebi, care ai cutie de reno?!
![]() |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Ma gandeam sa iau planetarele de pe fuego. Iti dai seama ca as omora planetarele daca ii pun motoras de 2000... Cred ca ar fi fost putin mai rezistente planetarele de pe fuego.
|
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
latinoo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 23 February 06 From: Brasov ![]() |
planetarele de dacie nu iti intra pe cutia de fuego marele avantaj la folosirea planetarelor de fuego e ca poti pune fuzeta de papuc diesel/benzina 1.6 fara sa mai confectionezi bucsele , iar de pe fata poti folosii discurile de frana pentru k sunt identice cu cele de nova , ar mai fii buna pompa de servo frana da e cam mare pentru dacie. motoru s-ar putea sa ai surpriza sa nu iti intre daca e identic cu cel de Reno 18GTX
|
--------------------
Dacia
Berlina
- BV-84-LOV turbo in progress
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
M-ai bagat in ceata total. Eu stiam ca pot folosi planetarele de dacie pe cutia de fuego... Pana la urma care discuri de frana sa le folosesc, ca nu prea inteleg ce ai vrut sa spui.
In ce sens e prea mare pompa de frana?Nu incape in compartimentul motor al masinii? Motorul din ce cauza e posibil sa nu imi intre? Sunt sanse sa fie prea innalt, sau prea lat? Stii cumva concret? |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
latinoo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 23 February 06 From: Brasov ![]() |
fii atent , planetara de fuego e lai lunga cu 3cm ca cea de Dacie si mai groasa la canelurile de pe cutie dar identieca la canelurile care intra in butuc, discurile de frana pe fata sunt identice cu cele de Nova , SuperNova si Solenza , dar jugu si etrierul difera complet. pompa de frama e mult mai mare in diametru si mai plata decat cea de dacie. Motoru e de 2000cmc cu carb dublu corp .Ca sa il pui pe dacie ar merge pe cutia originala si traversa de la motor de papuc. tot ansamblu motor+cutie nu intra pe dacie din cauza ca cutia de Renault e mai lunga decat cea de dacie.
|
--------------------
Dacia
Berlina
- BV-84-LOV turbo in progress
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
![]() In alta ordine de idei. Inseamna ca am sa pot trece la 4 prezoane si pe fata, luand fuzeta de la fuego si discuri de frana de SuperNova? |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
cristigeo69 |
![]()
Post
#13
|
![]() 1.6i m40 Group: Members Posts: 755 Joined: 20 September 05 From: Bucuresti ![]() |
mai bine va cautati un reno 18 turbo...mai rar dar daca a-ti gasit sunteti mari
![]() |
--------------------
ex Dacia
1310
1980 LS
- B 70 W R C MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Si cam ce zice turbinuta cand ii baga tata gpl in nas?
![]() |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
latinoo |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 23 February 06 From: Brasov ![]() |
QUOTE(adumitrachy @ 13 Sep 2006, 23:10) In alta ordine de idei. Inseamna ca am sa pot trece la 4 prezoane si pe fata, luand fuzeta de la fuego si discuri de frana de SuperNova? Nu poti din cauza ca fuzeta de fuego difera foarte mult fata de cea de dacie , pivotul inferior are alta prindere(de jos in sus) , distanta dintre pivotul superior si cel inferior este mult mai mare , urechea pivotului inferior vine mult mai inclimat ca la dacie , iar ca sa pui si bratul inferior nu merge deoarece distanta dintre bucse este de 39 iar la dacie numai de 34 , deci nu cred ca te risti sa tai urechechile de pe lonjeron si sa le resudezi 10012006004sg9.jpg 10012006005ce5.jpg 100120060061jpgld9.jpg |
--------------------
Dacia
Berlina
- BV-84-LOV turbo in progress
|
|
cristigeo69 |
![]()
Post
#16
|
![]() 1.6i m40 Group: Members Posts: 755 Joined: 20 September 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
ex Dacia
1310
1980 LS
- B 70 W R C MASINA SI FEMEIA NU SE IMPRUMUTA,mai ales masina...ca femeia se imprumuta singura :D
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
Tocmai asta e faza. Pe motorul de fuego merge sa ii bag gpl, dar sa bag pe un motor turbo gpl nu are rost.
In fine. Pana acuma m-am lamurit cu urmatoarele lucruri: pot lua motorul si cutia+ puntea spate. Cam atat Aveti idee daca geamurile electrice pot fi adaptate pt dacie? |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
Muttley |
![]()
Post
#18
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
QUOTE(adumitrachy @ 14 Sep 2006, 13:33) Cel mai probabil vor merge motorasele (pinioanele-s compatibile cu sectorul dintat al macaralei de dacie indiferent de model). Daca motorasele-s modelul cu carcasa metalica, merg sigur - am eu asa ceva - iar daca e carcasa din plastic, e posibil sa mearga s-alea. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
latinoo |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 23 February 06 From: Brasov ![]() |
sau va comandati de aici http://www.accesoriiauto.com.ro/index.php?...ab53559f1915221 macaralele originale de dacie
|
--------------------
Dacia
Berlina
- BV-84-LOV turbo in progress
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#20
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adumitrachy @ 13 Sep 2006, 23:10) ![]() Daca tot ai cutia de nevada, de ce nu pui motorul asta, tot de pe nevada? Type _________________ K48K Engine type____________ J7T 754 4 cylinder line, overhead cam shaft placement longitudinal ahead of front wheels Valves ________________ 8 Cubic capacity __________ 2 165 cm³ Bore x stroke ___________ 88 x 89 mm Max. output _____________ 110 hp/79 kW @ 5000 rpm Max. torque _____________ 170 Nm @ 3500 rpm Compression ____________ 9,2 : 1 Distribution _____________ One overhead camshaft Fuel system _____________ Multipoint injection |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
latinoo |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 23 February 06 From: Brasov ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 14 Sep 2006, 20:27) Daca tot ai cutia de nevada, de ce nu pui motorul asta, tot de pe nevada? Type _________________ K48K Engine type____________ J7T 754 4 cylinder line, overhead cam shaft placement longitudinal ahead of front wheels Valves ________________ 8 Cubic capacity __________ 2 165 cm³ Bore x stroke ___________ 88 x 89 mm Max. output _____________ 110 hp/79 kW @ 5000 rpm Max. torque _____________ 170 Nm @ 3500 rpm Compression ____________ 9,2 : 1 Distribution _____________ One overhead camshaft Fuel system _____________ Multipoint injection pai asta nu e motoru de 2000 de Fuego/R18GTX |
--------------------
Dacia
Berlina
- BV-84-LOV turbo in progress
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#22
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Am specificat ca-i pe nevada (renault 21 break)
Mi se pare apropiat ca performante si deja are cutia, d-aia am zis. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
latinoo |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 23 February 06 From: Brasov ![]() |
si lungimea motorului , de la volant la fulia pompei de apa care e ?? ca poate nici cu lonjeron de papuc nu il faci sa intre
|
--------------------
Dacia
Berlina
- BV-84-LOV turbo in progress
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#24
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai nu stiu, da' poate vrea sa faca cineva experimentul ca sa vad daca merge
![]() Cu ce e diferit un lonjeron de papuc? |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
adumitrachy |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autohton Group: Members Posts: 915 Joined: 27 January 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 14 Sep 2006, 22:27) Daca tot ai cutia de nevada, de ce nu pui motorul asta, tot de pe nevada? Type _________________ K48K Engine type____________ J7T 754 4 cylinder line, overhead cam shaft placement longitudinal ahead of front wheels Valves ________________ 8 Cubic capacity __________ 2 165 cm³ Bore x stroke ___________ 88 x 89 mm Max. output _____________ 110 hp/79 kW @ 5000 rpm Max. torque _____________ 170 Nm @ 3500 rpm Compression ____________ 9,2 : 1 Distribution _____________ One overhead camshaft Fuel system _____________ Multipoint injection Din urmatoarele cauze: 1. Vreau motor de 2000 cm³ cel putin (ma rog, aproximativ, nu dati cu parul) 2. Nu vreau sub nici o forma injectie, pt ca nu are rost sa ma leg la cap cu calculatoare 3. Am un prieten care a vandut un Nevada din cauza ca s-a chinuit mult timp sa regleze motorul asta si tot nu i-a dat de cap din cauza sondelor numeroase (nu ma intrebati care) pe care le are 4. Motorul de fuego am inteles ca se potriveste perfect pe berlina. Daca nu se potriveste in inaltime, ii infing un zambet al lui Iliescu si am terminat, dar daca motorul e prea inalt nu stiu cum am sa fac... Poate sa mai scot un piston ceva.... ![]() |
--------------------
Dacia 1310 L
Audi B4 quatro
1998 / 1991
- IS 04/84 DLA
|
|
latinoo |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 23 February 06 From: Brasov ![]() |
motoru de fuego de 1.6 intra pe dacie cu lonjeronul din fata de papuc , motorul de 2000 sar putea sa fie un pic mai lung , depinde alezajul motorului pana la urma
|
--------------------
Dacia
Berlina
- BV-84-LOV turbo in progress
|
|
``GTI`` |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 24 May 05 ![]() |
aia se numeste traversa
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310
- bv Audi A6 2001
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
pentru adumitrachy, referitor la motorul de Fuego GTX (2L) uite aici citeva comentarii. daca mai vrei, intreaba
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=54244 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
Muttley |
![]()
Post
#29
|
![]() __________________ Group: Members Posts: 13.019 Joined: 4 September 04 From: - ![]() |
Bre adumitrachy, hai ca stiu eu un motor de Espace benzina 2l care zace-ntr-o curte-n asteptarea ta. Asta daca tot ai damblaua de a-ti pune motor mare pe bolid.
Daca te intereseaza, ca sa te pun in legatura cu omu' da un PM. |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#30
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Gheorghedracu @ 20 Sep 2006, 13:17) pentru adumitrachy, referitor la motorul de Fuego GTX (2L) uite aici citeva comentarii. daca mai vrei, intreaba http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=54244 Mama, esti enciclopedie ambulanta. Daca poti, lamureste-ma si pe mine cu cateva chestii. La R 18 break este o varianta 4x4, merge puntea spate pe dacie? http://www.reno.ro/index.php?showtopic=424...ndpost&p=572454 De la R 21 se poate "baga" vreun motor si cutie 4x4 pe dacie? M-am gandit ca pt cardan si cutia mai lunga sa folosesc tunelul de pe papuc, varianta in 5 locuri, cu unele adaptari, ti se pare realizabila o astfel de idee? ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:08 |