DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

13 Pages « < 6 7 8 9 10 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> montare cutie de viteze de Renault Fuego pe berlina

bogdan B-14-FNF
post 12 Mar 2006, 23:52
Post #211


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 16 December 05




QUOTE(ydaniel @ 12 Mar 2006, 11:12)
hai zi cam cu cat a crescut vit max?smile.gif
*


Pai nu am reusit sa ies cu ea afara dar ce am putut face prin Buc. : a-I-a 60 km/h ; a-II-a 100km/h iar a treia nu am reusit sa vad dar habar nu aveti cat de nerabdator sunt sa ies cu ea afara , sper nu ma intorc dezamagit , blush.gif Cat despre prindera de sasiu am facut poze :


Attached thumbnail(s)
12_03_06_2011.jpg ( Size: 226.4k ) Number of downloads: 30
12_03_06_2012.jpg ( Size: 199.42k ) Number of downloads: 28
12_03_06_2013.jpg ( Size: 123k ) Number of downloads: 19
12_03_06_2014.jpg ( Size: 181.08k ) Number of downloads: 26
12_03_06_2015.jpg ( Size: 140.4k ) Number of downloads: 27
12_03_06_2016.jpg ( Size: 141.9k ) Number of downloads: 13
12_03_06_2017.jpg ( Size: 186.91k ) Number of downloads: 17
12_03_06_2019.jpg ( Size: 113.69k ) Number of downloads: 18
12_03_06_2018.jpg ( Size: 168.07k ) Number of downloads: 16
12_03_06_2022.jpg ( Size: 258.94k ) Number of downloads: 22


--------------------
dacia break - B-11-FNF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 13 Mar 2006, 20:23
Post #212


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




a 2 100?sincer un audi 80 coupe sport,abia ajungea si facea motorasu ala de 2,3 5 in linie rau de tot...sigur vitezometrul e calibrat?a 5 ar fi 220 dupa cum zici!hmmm....


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 14 Mar 2006, 09:17
Post #213


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Da.Chiar se duce cu a II a .Spun asta pt ca si eu am aceeasi cv si merge.Gandeste-te ca in treapta I ai 3000 de tura la 50km/h . biggrin.gif Am verificat asta cu un prieten care are audi 100 (nu e 80 da merge). CU a V a mergi lejer cu 150-160 pe GPL(pe benzina nu am facut proba decat pana la 150).


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Mar 2006, 09:32
Post #214


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(adumitrachy @ 14 Mar 2006, 09:17)
Da.Chiar se duce cu a II a .Spun asta pt ca si eu am aceeasi cv si merge.Gandeste-te ca in treapta I ai 3000 de tura la 50km/h . biggrin.gif Am verificat asta cu un prieten care are audi 100 (nu e 80 da merge). CU a V a mergi lejer cu 150-160 pe GPL(pe benzina nu am facut proba decat pana la 150).
*



Mai terminati cu basmele, motorul nu face fata, poti sa ai cutie de elicopter, daca motorul nu invinge forta aerodinamica de inaintare tot degeaba.
Adica renoul de pe care e cutia cu motor mai puternic ca Dacia nu poate 100 cu a doua, si poate Dacia..hai nu mai aberati va rog frumos.
Pentru o viteza(REALA) de 160 km/h sunt necesari minim 72,552 Cai, in cazul formatului aerodinamic al Daciei berline, orice cutie ia-ti pune, motorul e mai important,si sa nu-mi spui ca motorul de 62 de cai sare la 73 cand e pe GPL, chiar daca aveti viteze astronomice pe bord, in realitate sunt cu MINIM 20 km/h mai putin excl.gif

This post has been edited by argon: 14 Mar 2006, 09:41


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 14 Mar 2006, 09:39
Post #215


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Motorul poate.Si asta destul de usor. Nu sunt basme.Ideea e ca poate, dar iti dai seama ca nu merg asa non-stop.Schimb tot in 3000. Cu ce sunt eu vinovat ca il ajuta cutia asta?


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Mar 2006, 09:40
Post #216


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(adumitrachy @ 14 Mar 2006, 09:39)
Motorul poate.Si asta destul de usor. Nu sunt basme.Ideea e ca poate, dar iti dai seama ca nu merg asa non-stop.Schimb tot in 3000. Cu ce sunt eu vinovat ca il ajuta cutia asta?
*



Motorul poate dar vitezometrul nu...te minte cu nerusinare. icon_mrgreen.gif
Schimbatul cutiei e foarte bun, toata lauda pt munca, dar top speed-ul si chestii de genul 100 km/h cu a doua sunt trase de par.

This post has been edited by argon: 14 Mar 2006, 09:42


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 14 Mar 2006, 09:43
Post #217


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Vezi ca am spus mai sus ca am facut proba la vitezometru mergand in paralel cu un audi. Eu am o nelamurire.De ce nu crezi?Daca sunt atatia oameni care zic ca se poate, tu de ce esti gica contra?


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Mar 2006, 09:48
Post #218


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(adumitrachy @ 14 Mar 2006, 09:43)
Vezi ca am spus mai sus ca am facut proba la vitezometru mergand in paralel cu un audi. Eu am o nelamurire.De ce nu crezi?Daca sunt atatia oameni care zic ca se poate, tu de ce esti gica contra?
*




Nu cred ca pe GPL mergi cu o viteza REALA de 150/160 km pe ora , mai ales lejer, nu stiu cum e Dacia ta, dar in restul nu prea poti sta linistit de la 130 km/h in sus, din cauza zgomotului si a senzatiei ca se dezmembreaza.
Si mai intervin si calculele matematice si fizice care spun ca e imposibil sa mergi cu cat sustii tu cu un motor de 62 de cai(cand era nou si pe benzina..pe GPL sunt mai putini), indiferent de cutia pe care o ai.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 14 Mar 2006, 09:55
Post #219


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Hai sa nu ma cert cu tine, pt ca oricum nu vad unde vrei sa ajungi.Parerea mea e ca daca nu crezi ce se zice, nu te baga. Avand in vedere ca eu nici nu il cunosc pe bogdan.... nu vad de ce as avea interes sa il apar. Daca nu crezi, eu nu am ce sa iti fac.Tu nu crezi nici ca merge cu 100 intr-a II a. Nu are rost sa iti explic eu ca i-am dat debit mai mare la gaz, pt ca nu ma intereseaza doi litri in plus la consum si inca vre-o cativa factori. Ideea e ca tu crezi ce vrei. Dar, zic mai bine sa nu te bagi, mai ales ca ceea ce zici tu nu prea e adevarat.Pt inceput, motorul nu trage mai bine cand e nou, asa ca fapt divers.L-a mine pe la 20.000km si-a "dat drumu" . Si lista continua. Referitor la caii putere, cred ca mai sunt vre-o cativa prin porbagaj din cate zici tu pe acolo smile.gif Sa inteleg ca dupa tine tico ar merge cu maxim 50 km/h pt ca nu are nu stiu cate sute de cai putere?MAi.Ceea ce zici tu aicea e cam fara rost.Eu zic ca te bagi unde nu stii despre ce e vorba. Tare am eu impresia ca vrei doar sa iti faci niste posturi asa degeaba...


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Mar 2006, 10:07
Post #220


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Bine, cum vrei tu, eu mi-am expus parerea, nu trebuie sa fi sau nu de acord,

Dar totusi, sti ca la orice masina indiferent de marca vitezometrele arata in plus? sa sti ca si mesterul surubel a mers cu o Skoda Oktavia RS in spatele lui si a prins cu Dacia exact 170 la ora...a ajuns o legenda aici..ceea ce nu iti doresc si tie..daca continui in ritmul asta.
In rest ce sa-ti doresc...sa conduci cu grija ca e nasol cu Dacia peste 130 km/h...la 160 nici nu vreau sa ma gandesc..sa ne auzim cu bine.

si despre posturi....ce sa fac cu ele radmasa.gif si asa am prea multe

This post has been edited by argon: 14 Mar 2006, 10:09


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 14 Mar 2006, 10:11
Post #221


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Ca sa concluzionez si eu, viteza de 160 a fost probata cand mergeam la mare in coloana cu un matiz si un golf 3.


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 14 Mar 2006, 10:15
Post #222


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(adumitrachy @ 14 Mar 2006, 10:11)
Ca sa concluzionez si eu, viteza de 160 a fost probata cand mergeam la mare in coloana cu un matiz si un golf 3.
*




Intradevar, Matizul cu viteza maxima constructiva de 144 km/h te-a verificat pe tine cu 160 radmasa.gif interesant...si-o fi pus alta cutie si ala...

This post has been edited by argon: 14 Mar 2006, 14:26


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Mar 2006, 10:17
Post #223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Reveniti la subiect si certati-va pe privat.
Nu vreau sa inchid sau sa sterg posturi pentru aberatii.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan B-14-FNF
post 14 Mar 2006, 10:45
Post #224


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 16 December 05




Cat despre GPL pe masina , o poti face sa traga cum vrei . In functie de debitul pe care il dai . Gazul are cifra octanica de 98 si chiar o are . Se zice de masini ca nu fug pe GPL pt ca : ca sa iti consume cat mai putin este gatuita si nici nu are demaraj dar daca ii dai debit trage cat vrei dar iti si ia 14-15 % . Si daca nu ati mers cu o masina pe GPL nu mai vorbiti din auzite sleep.gif

Am mai sters; pe asta l-am lasat ca sa aiba oarece legatura cu urmatorul care, chiar daca e putin off, macar aduce ceva interesant.
Si la primele aberatii, chiar ma pun pe banat.


This post has been edited by diaconuliviu: 14 Mar 2006, 14:27


--------------------
dacia break - B-11-FNF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 14 Mar 2006, 13:46
Post #225


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Pe GPL are putere mai mica pentru ca puterea calorica a GPL-ului e mai mica decat a benzinei. Cifra octanica e alta poveste. Poti sa desfaci surubul cat vrei, surplusul de GPL il vei scoate pe esapament, pentru ca nu ai oxigen sa il arzi.
In plus, am mai vazut o inginerie la unele daciile cu GPL. Se obtureaza admisia de aer. In cazul asta puterea va scadea dramatic.
O cutie mai lunga nu te va ajuta sa atingi o viteza mai mare. Din contra, nu vei putea folosi motorul la puterea maxima si viteza maxima scade.
100Km in treapta 2 se poate cu o cutie putin mai lunga decat cea de dacie. Dar 50km/h la 3000 rpm in treapta 1 nu prea cred ca exista. E aproape echivalentul treptei 3 la cutia de dacia. Cum pleci de pe loc cu o asa cutie?

Mare minune tehnologica cutia asta... Scade turatia si consumul, creste viteza maxima si creste si demarajul. blink.gif


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 14 Mar 2006, 14:26
Post #226


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(cristidb @ 14 Mar 2006, 13:46)
Pe GPL are putere mai mica pentru ca puterea calorica a GPL-ului e mai mica decat a benzinei. Cifra octanica e alta poveste. Poti sa desfaci surubul cat vrei, surplusul de GPL il vei scoate pe esapament, pentru ca nu ai oxigen sa il arzi.
In plus, am mai vazut o inginerie la unele daciile cu GPL. Se obtureaza admisia de aer. In cazul asta puterea va scadea dramatic.
*



Total eronat cu GPL-ul ce ai spus. In primul rand se merge cu filtrul de aer pe pozitia inchis si etansezi bine toate chestiile alea care intra in filtrul de aer (de la galerie etc.). De ce se merge cu el obturat? Simplu....pentru ca plamanul de gaz are reglaje numai de debit si presiune a gazului nu are de amestec aer/gaz. Daca tu deschizi gura de la filtrul de aer la un volum dat al debitului din instalatie si avand in vedere ca aici carburatorul are rost de arzator nu mai face nimic altceva e ca si cum bagi un arzator cu butelie in soba......dupa cum spuneam daca maresti cantitatea de aer in detrimentul gazului suflat de stut atunci scade "puterea aia" mentionata de tine. Surubul ala de pe furtun stabileste debitul gazului iar cel de pe plaman cu arc pe el stabileste presiunea gazului (se regleaza la ralanti).


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 14 Mar 2006, 14:28
Post #227


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




argon, m-a amuzat definitia ta si-n special termenii folositi. happy.gif
Rezistenta la explozie, autodetonare (nici macar nu e corect articulat nehotarat smile.gif ), sunt termeni care nu prea exista... Confunzi cu aprinderile secundare care-s cu totul altceva.
CO=indicatie asupra rezistentei la detonatie. Scurt. Oricum suntem offtopic.

Si referitor la cele scrise pana acum, aici s-a tras o concluzie scurta, cuprinzatoare si mai ales corecta.
QUOTE(cristidb @ 14 Mar 2006, 13:46)
O cutie mai lunga nu te va ajuta sa atingi o viteza mai mare. Din contra, nu vei putea folosi motorul la puterea maxima si viteza maxima scade.
100Km in treapta 2 se poate cu o cutie putin mai lunga decat cea de dacie. Dar 50km/h la 3000 rpm in treapta 1 nu prea cred ca exista. E aproape echivalentul treptei 3 la cutia de dacia. Cum pleci de pe loc cu o asa cutie?

Mare minune tehnologica cutia asta... Scade turatia si consumul, creste viteza maxima si creste si demarajul. blink.gif
*




--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 14 Mar 2006, 14:37
Post #228


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




[quote=adumitrachy,14 Mar 2006, 16:13]
1)argon: ceea ce mi-ai aratat tu mai sus e viteza maxima RECOMANDATA a masinii; la dacie, viteza recomandata e 137,dar cand se face proba (cel putin asa se facea acu vre-o doi ani) masinilor in uzina la pitesti, viteza e de mult mai mare
[/quote]
Din greu m-am straduit si mult mai mare nu e. 140 la 1300, 145-150 la 1400. Mai mult nu vrea cu motorul standard.

[quote]
2)cristidb:vad ca esti meserias tare in ale gpl-ului....cum adica daca umbli la surubul ala nu e nici o treaba? A? Gogule probleme ma? Curios tare...Hai ca am sa ma duc sa il strang de tot, sa vad cum merge masina... Pt cultura ta generala, cea mai mare importanta in modul in care fuge masina o are respectivul surub.Asa ca fapt divers...
[/quote]

Nu sunt deloc meserias in ale GPL-ului. M-au uitat si eu la cateva masini sa vad cum functioneaza.
Daca il strangi de tot pierzi putere. Daca il desfaci mai mult decat reglajul optim nu castigi nimic, ca si la benzina. Diferenta intre GPL si benzina e ca GPL se aprinde si cu un amestec sarac, deci masina merge relativ bine si cu amestec sarac, dar puterea va fi mai mica.

[quote]
3)cristidb:mare treaba asta cu injineriile domle'... Ia zi tu aicea:ai masina pe gpl?Daca da (banuiesc ca da, pt ca vad ca dai unele detalii destul de importante;daca nu ai , bravo tie, pt ca nu oricine are cunostintele astea) , banuiesc ca macar odata ti-ai reglat instalatia pe tester.Macar odata, nu de mai multe ori.Pana imi raspunzi tu, hai ca iti zic eu ce patesti cand te duci acolo: ITI OBTUREAZA FILTRUL DE AER.Pt ca amestecul de gaze e prea sarac.Exact asa apare pe lcd-ul aparatului.Asa ca faza cu filtru obturat e ceva normal.LA mine e obturat filtru de aer iar debitul e .... sa spunem destul de mare, ca sa nu zic ca e enorm de mare.De ce?Pt simplu fapt ca vreau ca masina sa traga cum trebuie.Nu am chef sa ma plimb cu mortu pe strada.Un consum de 14-15 pe gpl in oras in conditii de iarna si mers destul de sportiv eu zic ca e mai mult decat suficient.
[/quote]
Nu am si nu voi avea GPL pe masina.
Daca se foloseste un mixer si un reglaj corect se poate merge si fara a obtura filtrul de aer. Obturarea filtrului e improvizatie. Am vazut sticle de 0,5l pentru obturarea filtrului, si se mai foloseste o membrana de cauciuc taiata in x, care lasa aerul sa treaca la vacuum mai mare. Daca o sticla de 0,5l ifipta in filtru nu e improvizatie....

[quote]
4)Pt restu care aveti de comentat ca nu e adevarat si mai stiu eu ce: cati dintre voi ati desfacut o cutie de asta? Voi aveti idee ce frecare e innauntru(cel putin in cutia asta de nevada pe care o am eu)?La 3 rulmenti pe care cutia de dacie ii are, cutia asta are numai unul. Eu nu prea ma pricep la detalii tehnice,dar, mecanicul care mi-a desfacut cutia, imi explica exact, cu nu stiu ce coeficienti, el parand increzator.
[/quote]

Nu te pricepi la cutii. Cutia de dacie are 2 rulmenti la arborele primar (cel din fata e mic saracul, si cu ace, si se uzeaza relativ repede, iar cel din spate este biconic), doi la cel secundar, doi la diferential, ca marea majoritate a cutiilor. Mai are un rulment cu ace la pinionul treptei 5.
Cutie de nevada nu am desfacut, dar nu poate sa nu aiba cei 6 rulmenti.
Ce coeficienti ti-a calculat mecanicul iarasi nu stiu, dar pot spune ca ori te-a aburit ori e doctor inginer, ca inginer sunt si eu dar coeficientul de frecare intr-o cutie de viteze nu stiu sa-l calculez.

[/quote]
A.Cristidb.Stii cum plecam de pe loc, noi astia care avem cutii de nevada? Cu fata. smile.gif))
Oricum, eu zic ca sunt si anumiti factori care mai conteaza: aprinderea, uleiul, starea motorului, un duralube si inca vre-o doua lucruri.Si sa nu uitam totusi ca nu sunt doua dacii care alearga la fel.
[/quote]

no comment....



--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emircea
post 14 Mar 2006, 16:29
Post #229


membru cu Te-FiSI


Group: Members
Posts: 756
Joined: 14 June 04
From: Timisoara




Interesanta turnura a luat acest topic la care subsemnatul este initiatorul...

Pot sa va spun ca i-am urmarit in timp evolutia si am vazut modele interesante de adaptari pentru timonerie. Eu de al meu nu sunt in totalitate multumit (problema cu a 2-a si marche-arriere-ul) si, dupa un an si o luna de folosire a cutiei, parca as vrea sa-i pun si timoneria originala.

Sincer, orice reglaje i-as fi facut la masina, mai mult de 130 km/h reali n-am reusit sa prind; deja ma bate gandul si la ceva modificari pe la motor... dar asta nu face obiectul acestui topic.

Revenind la timonerii adaptate, cei care mi-au montat cutia au astupat gaura de unde iesea cablul pentru marche - arriere si reusesc sa faca cumva selectia doar din cealalta tija. Mecanismul nu este 100% fool proof, adica, oricine altcineva se urca la mine in masina, ma ia damblaua auzind cum caraie cutia pana se obisnuieste cu vitezele. Puteti descrie si, eventual, exemplifica cu foto timoneriile voastre? Deja unii useri au facut-o pana acum...

Multumesc anticipat.


--------------------
Dacia 1300, 1981; Opel Manta B, 1977;Octy 1.8T, 2009; 1981 / 1977 / 2009 - MH / TM / B
Daca nu poti sa-i lamuresti, zapaceste-i! (Murphy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan B-14-FNF
post 14 Mar 2006, 17:56
Post #230


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 16 December 05




QUOTE(emircea @ 14 Mar 2006, 16:29)
Interesanta turnura a luat acest topic la care subsemnatul este initiatorul...

Pot sa va spun ca i-am urmarit in timp evolutia si am vazut modele interesante de adaptari pentru timonerie. Eu de al meu nu sunt in totalitate multumit (problema cu a 2-a si marche-arriere-ul) si, dupa un an si o luna de folosire a cutiei, parca as vrea sa-i pun si timoneria originala.

Sincer, orice reglaje i-as fi facut la masina, mai mult de 130 km/h reali n-am reusit sa prind; deja ma bate gandul si la ceva modificari pe la motor... dar asta nu face obiectul acestui topic.

Revenind la timonerii adaptate, cei care mi-au montat cutia au astupat gaura de unde iesea cablul pentru marche - arriere si reusesc sa faca cumva selectia doar din cealalta tija. Mecanismul nu este 100% fool proof, adica, oricine altcineva se urca la mine in masina, ma ia damblaua auzind cum caraie cutia pana se obisnuieste cu vitezele. Puteti descrie si, eventual, exemplifica cu foto timoneriile voastre? Deja unii useri au facut-o pana acum...

Multumesc anticipat.
*


Din cate am inteles de la tine nu mai ai cablu si iti caraie in trepte ??!!! Motivul este acel cablu . Mecanicul meu a vrut sa nu mi-l puna dar cand bagam in viteze intra foarte greu si cu zgomot atunci a renuntat si l-a pus. Capul cablului care intra in cutie are si rol de ghidare si limitare a tijei cautatoare . Asa ca iti recomand sa ti-l montezi .


--------------------
dacia break - B-11-FNF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan B-14-FNF
post 14 Mar 2006, 20:09
Post #231


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 16 December 05




QUOTE(cristidb @ 14 Mar 2006, 13:46)

. Dar 50km/h la 3000 rpm in treapta 1 nu prea cred ca exista. E aproape echivalentul treptei 3 la cutia de dacia. Cum pleci de pe loc cu o asa cutie?

Mare minune tehnologica cutia asta... Scade turatia si consumul, creste viteza maxima si creste si demarajul. blink.gif
*


Iti propun sa mai citesti o data , nu cred ca am zis asa ceva , eu am spus cu totul alceva,
dry.gif


--------------------
dacia break - B-11-FNF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 14 Mar 2006, 20:37
Post #232


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




deci pana la urma cum ramane?:)eu nu cred decat cand vad:)cel mai probabil nu este calibrat vitezometrul bine:)
pe gpl este imposibil 150 de km/h cu berlina.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 14 Mar 2006, 20:42
Post #233


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Si cine te pune sa crezi.Au mai fost vre-o doua posturi in care ziceam de ce se merge cu viteza asta pe gpl dar au fost sterse. Sorry.


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan B-14-FNF
post 14 Mar 2006, 21:31
Post #234


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 16 December 05




QUOTE(adumitrachy @ 14 Mar 2006, 20:42)
Si cine te pune sa crezi.Au mai fost vre-o doua posturi in care ziceam de ce se merge cu viteza asta pe gpl dar au fost sterse. Sorry.
*


Vreau sa vb pe mess ca nu pot sa iti dau PM . tudor_bogdan2001


--------------------
dacia break - B-11-FNF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 14 Mar 2006, 21:33
Post #235


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




bogdane,cand ma iei la o tura?promit ca nu raman dator:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 14 Mar 2006, 21:33
Post #236


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




bogdane,cand ma iei la o tura?promit ca nu raman dator:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan B-14-FNF
post 14 Mar 2006, 21:39
Post #237


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 16 December 05




QUOTE(ydaniel @ 14 Mar 2006, 21:33)
bogdane,cand ma iei la o tura?promit ca nu raman dator:)
*


Cand vrei dar in Weekend


--------------------
dacia break - B-11-FNF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 14 Mar 2006, 21:49
Post #238


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




zi ce id d mess ai,ca nu existi ca membru:)sper sa nu fiu banat:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 14 Mar 2006, 21:50
Post #239


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




A zis mai sus cu vre-o IV posturi mai sus. biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 14 Mar 2006, 21:58
Post #240


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




QUOTE(bogdan B-14-FNF @ 14 Mar 2006, 21:39)
Cand vrei dar in Weekend
*


Bogdan,multumesc pentru poze.Si, nu stiu ce vi se pare asa mult 150Km pe gaz.Cu o CV in 4trepte pe gaz am prins 130 pe DN1.O cutie in 5 nu ar fi in stare?Eu unul cred ca da.Si va voi spune sigur treaba aceasta in viitorul apropiat daca e adevarat sau nu.emircea,cablul de mars-arrirere este vital pt o buna selectie a treptelor.De faza cu 50KM treapta 1 si 100Km treapta 2:no comment!


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 1988/2007/1986 - bv 06 tfa/bv xx ara/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
13 Pages « < 6 7 8 9 10 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 01:36
Forum Renault