Motor de 2l pe logan, a montat cineva?
![]() ![]() ![]() |
Motor de 2l pe logan, a montat cineva?
lovi |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 4 September 06 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureat
- TM24YDU
|
|||
ga!nusha |
![]()
Post
#2
|
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
Ar mai trebui sa consumi putin inainte sa intrebi.... s-a mai discuatat. Se poate monta, si s-a si montat(nu la noi) daca ai motorul+cutia(o groaza de bani) si ai si bani pentru modificari cred ca ai suficienti bani sa iti cumperi un golf V GTI
|
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|
lovi |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 4 September 06 From: Timisoara ![]() |
Ok sory daca sa mai discutat si am sa mai consum cu mare placere. Sunt totusi putin dezamagit de costurile asa mari eu nu credeam ca poate sa coste echivalentul unui golf GTI. Sti pe cineva cere aduce motoare de dincolo si ti-a spus sau de unde aceast pret?
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureat
- TM24YDU
|
|
ady85btz |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru onorific Group: Members Posts: 3.803 Joined: 16 March 06 From: Bucuresti ![]() |
asta face parte din categoria trabant cu motor de golf
![]() |
--------------------
Kia
Cee'd ~the BEST~
1.4T 16V "The Power to Surprise"™
Ex- Dacia Logan Ambition 1.5 dCi Ex- Dacia 1310 Sport |
|
dogy_10 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 901 Joined: 17 December 06 From: Timisoara ![]() |
este posibil ca in toamna sa se lanseze un logan 2.0 16v 150cp, au nevoie de el pt a omologa versiunea de raliuri s2000
|
--------------------
.
.
.
|
|
mad_voly |
![]()
Post
#6
|
![]() Daca Ai Cap Ia-ti Alta Group: Members Posts: 547 Joined: 8 October 05 ![]() |
Am o cunostinta care merge regulat in germania. Mi-a spus ca acolo exista aceste loganuri modificate S2000( de curse) care se pot cumpara cu suma de 10-11 mii
|
--------------------
Opel
Insignia
2011 Ecoflex
- b 01 ccc "Cu totii traim sub acelasi cer, dar nu avem toti acelasi orizont. "
|
|
valmont |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 165 Joined: 22 December 05 ![]() |
S2000 cu 10-11mii? Pai numai anvelopele si jantele costa 2000 euro.
|
--------------------
Dacia
Logan
- CT 19 FVY Trup si suflet pentru Rapid & Logan!
|
|
mad_voly |
![]()
Post
#8
|
![]() Daca Ai Cap Ia-ti Alta Group: Members Posts: 547 Joined: 8 October 05 ![]() |
Nu stiu daca jantele fac chiar 2000 de euro. Persoana respectiva mi-a zis doar ca a vazut loganurile care semanau cu cele de la raliul demonstrativ de langa casa poporului si ca atat costau, cat am zis si mai sus. In plus , mi-a mai zis ca cica veneau pusti la 18 ani si le inchiriau, "se dadeau " cu ele si le aduceau la loc
|
--------------------
Opel
Insignia
2011 Ecoflex
- b 01 ccc "Cu totii traim sub acelasi cer, dar nu avem toti acelasi orizont. "
|
|
valmont |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 165 Joined: 22 December 05 ![]() |
Nu aveau cum sa fie cele pregatite ptr raliu.Pretul este mult prea mic
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
- CT 19 FVY Trup si suflet pentru Rapid & Logan!
|
|
dogy_10 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 901 Joined: 17 December 06 From: Timisoara ![]() |
probabil loganurile de cupa facute de ADAC alea atata costa, s2000 e altceva ala costa 70 mii euroi
|
--------------------
.
.
.
|
|
valmont |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 165 Joined: 22 December 05 ![]() |
70 este un pret mai acceptabil
![]() |
--------------------
Dacia
Logan
- CT 19 FVY Trup si suflet pentru Rapid & Logan!
|
|
WPO |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 24 April 05 ![]() |
alea de la casa poporului erau de cupa adac,loganu s2000 cam asa am auzit si eu ca ar cost undeva la 70.000
|
--------------------
Dacia
logan 1.6 full
- AR 07 HZT
|
|
ga!nusha |
![]()
Post
#13
|
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
QUOTE(lovi @ 15 Jan 2007, 14:54) Ok sory daca sa mai discutat si am sa mai consum cu mare placere. Sunt totusi putin dezamagit de costurile asa mari eu nu credeam ca poate sa coste echivalentul unui golf GTI. Sti pe cineva cere aduce motoare de dincolo si ti-a spus sau de unde aceast pret? pai gasisem io un motor de clio cu tot cu cutie pe la vreo 3 mii de euro ... dar avea >120.000 km la bord si era in germania...deci adaugi transport... dupa care mai adaugi modificarile.... care nu stiu exact cat sunt... dar mai mult ca sigur depasesc 1000 euro, daca vrei sa umblii la frane mai trebuie sa adaugi... si in plus mai este omologarea... Golf V GTI era metoaforic.... vroiam sa spun ca este o gramada de bani... ![]() This post has been edited by ga!nusha: 16 Jan 2007, 15:39 |
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|
B 45 GAO |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 203 Joined: 2 September 05 ![]() |
Eu am auzit de 1500 euro motor+cutie renault clio sport.Daca nu noi undeva aproape cu montaj 200euro.Sa zicem ca modifici franele (aici chiar nu stiu cat ce bani sunt ....sa zicem 500euro) + amortizoare si arcuri 300 euro.
Asta ar venii 2500euro.Nu e rau.......zic eu.Daca as avea ,nu bani,daca as avea strict banii astia eu i-as investii fara sa clipesc. Acum sa imi dea cineva o palma sa ma trezesc la realitate! |
--------------------
DACIA Logan 1,4/
SEAT Leon 1,6 16V/
TOYOTA Aygo 68CP
- B 45 GAO Te tin franele sa ne tragem?
|
|
WPO |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 69 Joined: 24 April 05 ![]() |
daca chiar ar cost un motor 2000eur,desi cred ca ii mai mult putin,iti mai trebuie si frane care is in jur de 220eur discurile ventilate fatza,suspensia sport care costa 1000euro completa.plus manopera si restul ajungi pe la 10.000 linistit.Ar merita daca ai avea multi bani(a se citi sa nu mai sti ce sa faci cu ei) sa ai un logan cu adevarat nervos.poti face orice cu bani,totul depinde de cat esti dipus sa investesi si daca o faci din pasiune.
|
--------------------
Dacia
logan 1.6 full
- AR 07 HZT
|
|
catalin80 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 728 Joined: 30 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(WPO @ 16 Jan 2007, 18:06) Ar merita daca ai avea multi bani(a se citi sa nu mai sti ce sa faci cu ei) sa ai un logan cu adevarat nervos.poti face orice cu bani,totul depinde de cat esti dipus sa investesi si daca o faci din pasiune. acum sincer , crezi ca oamenii cu bani ," a se citi sa nu mai sti ce sa faci cu ei" vor un logan nervos? ![]() eu nu cred.... parca in we am vazut o emisiune cu doi pusti :unul avea un z350 si celalalt un mustang (model nou). Alea intr-adevar masini sa investesti in ele sume mari de bani |
--------------------
renault clio symbol
,
skoda superb
|
|
lovi |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 4 September 06 From: Timisoara ![]() |
Stimati domni acest topic l-am propus fiindca desi am ciptuning pe masina desi am filtru sport si desi merge mai sprintos si mai rapid decat un logan cu motor de 1.4 MPI normal tot parca as vrea mai mult. Initial am zis poate un motor de 16cu 16v dar este prea scump. Am cautat unul de 18 cu 16v dar din nou foarte greu de gasit si mi sa spus ca intra unul de 2000 16v cu modificari minime la prinderiile pe caroserie. Ceva modificari la evacuare sunt necesare.
O astfel de investitie este intradevar costitsituare pentru ca implica: 1 Evacuarea (trebuie cu diametru mai mare se poate pastra catalizatorul de 1.4) 2 Schimbarea planetarelor (mai scurte pentru motorul de 2.0) 3 Montarea unor discuri ventilate pe fata si cele de pe fata montate pe spate (nu costa chiar un rinichi se poate face cu pana la 200 euro daca sti putina mecanica) Suspensia dupa parerea mea nu trebuie schimbata ca nici cu motorul asta de 1.4 nu poti sa te bagi cu 150 km/h in curba asa ca nu as schimba eu poate alte genti cu profil mai mic. Un motor de 2000 cu 8v normal aspirat cu cutie alternator, compresor si pompa de servo directie mi-a spus cineva ca imi aduce pe la 1500 Euro cu peste 50 000 km facuti dincolo (notati ca este varianta cu 8v). cu toate celalalte modificari sa ajung poate la 2000-2500 euro. Ce ma impiedica sa fac acest lucru este: 1 Faputul ca nu pot sa ma las fara masina cam o luna cat ar duar modificariile 2 Faptul ca pana acuma mi sa spus numai si nu am vazut nimic (ma refer la tipul cu motorul) 3 Faptul ca trebuie sa schimb computerul de bord pentru a pastra functiile de consum si ce mai e pe acolo corecte 4 Cred ca trebuie inlocuit si computerul acela de la picioarelel soferului (nu stiu cum ii zice) 5 Acuma am cateva investiti care sunt mai prioritare (casa, nunta si prosti de astea) Am inteles insa, in alta ordine de ideii, se poate obtine o crestere foarte mare a momentului, vitezei si demarajului la un logan de 1.4MPI doar prin schimbarea cutiei de viteze si ambreiajului. Am intels ca cutia de viteze de pe renault clio sport fie de 1.2 fie 1.4 fie 1.6 (insa acesta insita ca cea mai buna este cea de pe 1.2) faca din loganul de 1.4 MPI mai rapid, sprintos si etc decat loganul de 1.6 16v Ce stiti despre acest lucru este adevarat au ba? Oare ce implica acest lucru iar schimbarea comp de bord pentru a pastra viteza si consumul afisat corect ? Astept pareri si opinii (Sory de epistola dar nu am mai scris de mult ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureat
- TM24YDU
|
|
dogy_10 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 901 Joined: 17 December 06 From: Timisoara ![]() |
clio sport de 1.2???? poate 2.0
|
--------------------
.
.
.
|
|
ga!nusha |
![]()
Post
#19
|
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
cred ca se refera la clio bicorp
![]() lovi: daca tu imi zici unde fac toate astea cu 25oo euro sa zicem 35oo euro eu ma duc maine si fac asta! si cu omologarea cum ramane? This post has been edited by ga!nusha: 25 Jan 2007, 15:59 |
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
daca chiar esti dispus si ai banii aia se rezolva!!!!! dar bne daca nu vrei cu motor NOU !!! un motor SH.......clio sport
|
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
lovi |
![]()
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 4 September 06 From: Timisoara ![]() |
Bine intelesc ca discutam de motoare SH si cutii si vorbi despre montarea lor facut in garaj la mine acasa deci cred ca as scoate tot la pretul amintit mai sus.
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureat
- TM24YDU
|
|
ga!nusha |
![]()
Post
#22
|
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
nu ma refer la motor nou! in nici un caz, dar nici la un motor de clio de 15o.ooo km...
|
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|
claudino |
![]()
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 4 February 07 ![]() |
Salut la toata lumea.
Se tot vorbeste de schimbarea cutiilor cu tot felul de modele dar s-a gandit cineva la cutia de pe supernova? Se stie ca supernova are ambreajul de 220 fata de 200 la 1.6 8v si 180 la 1.4 8v ceea ce ii confera o inertie mai mare plus rapoartele care sunt demultiplicate un pic altfel Numai bine. |
--------------------
Dacia
Logan
2005: Ambition
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#24
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Parerea mea este ca acest proiect va ramane la stadiul de vorbe.
Sa argumentez de ce. Initiatorul topicului si-a luat un logan 1.4 si un 1.6 16v i se pare prea scump, de aici rezulta ca bugetul este limitat. Acest proiect dus la capat cu toate cerintele, dupa parerea mea, ar consuma undeva la 8-10 000 €... Alta chestie, sunt cunostintele precare de mecanica. Tot ce se propune este din auzite, iar faza cu mutatul de disc de pe fata pe spate, pare f. simplu de realizat, citind pe buzele unui necunoscator. Ar mai fi de observat ca in continuare, un "chip" si un "filtru" fac minuni, dar nu este decat un placebo. Fara interventii la admisie, injectie, axa cu came si multe altele... nu se vor obtine rezultate spectaculoase. O cutie de viteze nu poate face minuni cu un motor de 75 de cai... schimbarea ei ar putea duce mai mult ca sigur la performante mai slabe ca cea originala. Demaraj in detrimentul unei viteze de croaziera la turatii ridicate, ori invers. Asta se poate calcula foarte usor in functie de rapoartele din cutie si cel final. Dar si aici intalnim carente. Daca as face o modificare totusi... as cauta un motor care sa se "brodeasca" la fix pe cutia originala. ![]() QUOTE(dogy_10 @ 15 Jan 2007, 21:28) este posibil ca in toamna sa se lanseze un logan 2.0 16v 150cp, au nevoie de el pt a omologa versiunea de raliuri s2000 Din cate stiu eu, aceasta "norma" nu mai este in vigoare... din pacate... si-ti dau exemplu Citroenul, care n-are versiune a C4 cu 4x4, sportiva, care sa aibe un corespondent in WRC. Ultimul mohican care a "apucat" aceasta reglementare mi se pare ca a fost Ford Escort. Iar cat despre Loganul berlina 4x4 si 150 de cai, va ramane mai mult ca sigur de domeniul viselor. Singurul 4x4 cred ca va fi MCV-ul si eventual Van-ul. Nu stiu daca gama Logan va fi echipata cu motoare mai puternice. This post has been edited by vis-a-vis: 5 Feb 2007, 00:06 |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Adrian_Solenza |
![]()
Post
#25
|
![]() Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) ![]() |
Ce topic inutil... Nimeni nu sesizeasa treaba asta?
Asta e din ciclul 'romanii vor masini romanesti sport de 200 de cai si pana in 10k de euro! ' loganu este de familie, pentru masini sport recomand siglele GTI, ST, STI, si S-ul de la firma aia cu multe o-uri! This post has been edited by Adrian_Solenza: 5 Feb 2007, 00:27 |
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
dogy_10 |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 901 Joined: 17 December 06 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 4 Feb 2007, 22:58) Din cate stiu eu, aceasta "norma" nu mai este in vigoare... din pacate... si-ti dau exemplu Citroenul, care n-are versiune a C4 cu 4x4, sportiva, care sa aibe un corespondent in WRC. Ultimul mohican care a "apucat" aceasta reglementare mi se pare ca a fost Ford Escort. ai dreptate, dar vorbesti de wrc, loganulva concura la clasa s2000, care vrea sa inlocuiasca wrc-ul si aici din cate stiu eu trebuie un model de serie pt omologare, nu neaparat 4x4 o alta intrebare, de ce credeti ca s-a investit atatia bani in modelul s2000? este vorba de marketing, intri in competitile auto cand vrei sa faci reclama la o masina sportiva, nu vreau sa par prea optimist dar poate dacia pregateste o surpriza, poate un model sportiv lowbudget, cu care sa sparga piatza masinilor sportive, cred ca asta ar pune capac tuturor celor care zic ca nu o sa avem niciodata o dacie sportiva, eu zic sa fim mai optimisti si stiti cum se spune: "niciodata sa nu spui niciodata" ![]() |
--------------------
.
.
.
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#27
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nimeni si nimic nu va inlocui WRC-ul, parerea mea
Asta cu s2000, se vrea o subclasa cu masini cu motoare atmosferice pana-n 2000 cmc si tractiune integrala. Daca ar fi asa precum zici, masina de serie ar trebui sa respecte aceste conditii. Dupa parerea mea, nu va exista un logan de serie cu aceste caracteristici... Ca sa plusez, mai spun ca... departamentul motorsport de la Dacia a fost decimat de catre francezi ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
dogy_10 |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 901 Joined: 17 December 06 From: Timisoara ![]() |
atunci nu vad rostul lui logan s2000, wrc se vrea inlocuit deoarece sun costuri prea mari si risca sa ramana doar un constructor asta in cel mai bun caz
|
--------------------
.
.
.
|
|
ga!nusha |
![]()
Post
#29
|
![]() Still here Group: Members Posts: 984 Joined: 6 September 05 From: Paris ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 4 Feb 2007, 23:58) Parerea mea este ca acest proiect va ramane la stadiul de vorbe. Sa argumentez de ce. Initiatorul topicului si-a luat un logan 1.4 si un 1.6 16v i se pare prea scump, de aici rezulta ca bugetul este limitat. Acest proiect dus la capat cu toate cerintele, dupa parerea mea, ar consuma undeva la 8-10 000 €... Alta chestie, sunt cunostintele precare de mecanica. Tot ce se propune este din auzite, iar faza cu mutatul de disc de pe fata pe spate, pare f. simplu de realizat, citind pe buzele unui necunoscator. Ar mai fi de observat ca in continuare, un "chip" si un "filtru" fac minuni, dar nu este decat un placebo. Fara interventii la admisie, injectie, axa cu came si multe altele... nu se vor obtine rezultate spectaculoase. O cutie de viteze nu poate face minuni cu un motor de 75 de cai... schimbarea ei ar putea duce mai mult ca sigur la performante mai slabe ca cea originala. Demaraj in detrimentul unei viteze de croaziera la turatii ridicate, ori invers. Asta se poate calcula foarte usor in functie de rapoartele din cutie si cel final. Dar si aici intalnim carente. Daca as face o modificare totusi... as cauta un motor care sa se "brodeasca" la fix pe cutia originala. ![]() Din cate stiu eu, aceasta "norma" nu mai este in vigoare... din pacate... si-ti dau exemplu Citroenul, care n-are versiune a C4 cu 4x4, sportiva, care sa aibe un corespondent in WRC. Ultimul mohican care a "apucat" aceasta reglementare mi se pare ca a fost Ford Escort. Iar cat despre Loganul berlina 4x4 si 150 de cai, va ramane mai mult ca sigur de domeniul viselor. Singurul 4x4 cred ca va fi MCV-ul si eventual Van-ul. Nu stiu daca gama Logan va fi echipata cu motoare mai puternice. pai nu asta am zis si eu in postul numarul 2??? nu am avut o exprimare asa detaliata dar tot asta am zis... ![]() |
--------------------
Mazda 3 MPS
ex: Logan Preference+AC 1.6
2oo8
|
|
lovi |
![]()
Post
#30
|
Membru incepator Group: Members Posts: 34 Joined: 4 September 06 From: Timisoara ![]() |
Domnilor daca ati sti sa cititi ati intelege ca acest topic este deschis pentru a vedea pareri ale dumneavoastra si altora mai binevoiitori si fara tepe in ... Eu va multumesc pentru parerea voastra desi nu era necesar insa mersi.
Cat despre sitatia mea financiara nu fiti prea rapizi in a judeca pentru ca nu ma cunoasteti nici nu cunosteti capactiatiile mele mecanice si modificariile pe care le-am facut la diferite masini inclusiv Logan. Asa ca tot respectul pentru parerea dumnevoastra am notato si am sa o iau in considerare dar daca ati putea fi putin mai expliciti si anume: 1 De ce este asa de greu montarea unor discuri de frana pe spate la logan? 2 De ce aveti impresia ca investitia pe care eu vreau sa o fac in masina ar costa 8000 de euro? Si domnilor cu date nu chesti de genul nu merge, nu se merita si altele. (Pentru informatii dumneavoasta am reusit montarea unor discuri de frana pe spate la solenza unui vecin intr-o singura zi iar motorul de 2.0 16v de renaul l-am gasit sub 1000 de euro cu putin sub 60000 km in franta) |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Laureat
- TM24YDU
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd May 2025 - 23:35 |