DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

9 Pages « < 6 7 8 9 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Taxa prima inmatriculare, TAXA LA TOT POPORUL

gdm
post 19 Mar 2007, 11:44
Post #211


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




sandman, de acord cu tine ca o masina noua e mai buna decat una second dar si mult mai scumpa. Eu vreau sa decid singur ce masina sa-mi cumpar iar statul sa lase libera piata de seconduri.
Parerea mea este ca nu merita cumparata masina noua ca o strici la fel de repede ca pe una second de dincolo, la ce drumuri proaste sunt in Romania


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 19 Mar 2007, 11:54
Post #212


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




@argon: exact asta zic si eu: de ce sa dai 1000 pe an, and poti sa dai 1000 sau 2000 la inmatriculare, care ti se amortizeaza in 10 ani, cat vrei sa tii masina?
Nu vreau sa ajungem la nivelul de impozitare de la ei, insa o politica asemanatoare este recomandabila.

@gdm: pai decizi singur:
atunci nu mai cumperi masina deloc, pentru ca oricum e strica. Mergi cu autobuzul pana se repara drumurile in RO si vei reusi si sa economisesti suficient incat sa nu te mai cramponezi de pretul de achizitie al unei masini noi. Hai sa fim seriosi si sa nu mai fabulam...
Pana acum nu facea nimeni scandal ca erau accizele mai mari pentru masini SH. Brusc, dupa intrarea in EU, toti baietasii care aduc passat tedei din 2001 sau bmw735i din '99 sar de fund ca e scumpa inmatricularea in RO.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 19 Mar 2007, 11:57
Post #213


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Plus ca inainte nici nu puteai sa aduci masini mai poluante de Euro 3. Acum poti. Iar pe alea peste Euro 3 le aduci si mai usor. Dar vocea poporului e mai mare ca oricand. Asta arata doar cat de usor e de manipulat opinia publica din Romania.

Cine crede ca doar importatorii de masini noi au interese e naiv. Aia cu masini second hand nu castiga si ei o paine? Ei nu au interesul sa intre pe la televiziuni sa trambiteze la greu? Nu vi s-a parut suspect cum pe la ProTV il vedeai numai pe directorul de la AAA Auto?

This post has been edited by ssilviu: 19 Mar 2007, 12:00


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 19 Mar 2007, 12:07
Post #214


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




Am intrat in UE. Asta implica un cost al vietii mai mare iar cand vrem sa vedem si avantaje ne spun pas baietii smecheri ca Tariceanu, Tiriac samd. Vi se pare normal?
UE s-a sesizat ca nu e in regula, dar sandman si ssilviu totusi cred in continuare ca e buna taxa. wacko.gif




--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 19 Mar 2007, 12:13
Post #215


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Daca vrem avantaje, trebuie sa muncim. Nici statele care au trecut la EURO in 2002 inca nu vad avantaje si tu vrei sa le vezi dupa 2 luni? Iti spun eu avantaje: poti sa circuli liber pe unde vrei si poti sa lucrezi in cateva din statele EU. Laurentiu83 poate linistit sa plece in Spania sa lucreze acolo 2 ani, sa-si cumpere un ibiza din 93 cu 500€ si sa-l aduca in RO platind o taxa de inmatriculare foarte mica. De ce nu face asta? Pentru ca e mai usor sa stea acasa.

UE s-a sesizat ca nu e buna din motivele pe care ti le-am spus mai sus. Mai intai au pierdut piata poloneza, acum pierd piata romaneasca si mai au puti si raman si fara cea bulgara. Cine le mai cumpara rablele SH? Ucrainienii care au salariu mediu de 40€? 16 state din UE au taxa respectiva de mai bine de 15 ani. Insa ei sunt mai egali decat noi...


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
traffictours
post 19 Mar 2007, 12:17
Post #216


Membru autentic


Group: Validating Reno
Posts: 1.013
Joined: 9 January 07
From: Bucuresti




sandman: Asta cu baietasii asa e, dar nu uita ca nu numai ei aduc masini si taxa e f. mare pt. masinile mai vechi, nu toata lumea are posibilitatea sa-si cumpere euro4. Trebuie armonizat nivelul acestei taxe, sunt diferente prea mari acum, se pare ca va fi reajustata, ceea ce mi se pare normal(cum normal mi se pare sa si existe aceasta taxa, dar la un nivel decent, un nivel de atentionare ca sa zic asa pentru ca de exemplu la un Vel Satis 3,5 l taxa ajunge pe la 7000 de euro, e aberant, nu?, cat poate sa polueze aceasta masina de are taxe cu cca 2000 de euro mai mari decat un euro 4?-se va plati prin combustibil destul dupa inmatriculare, in exploatare, nu?)


--------------------
BMW - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 19 Mar 2007, 12:26
Post #217


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Nu pot sa spun ca sunt de acord cu nivelul taxei si nici n-am spus asta, insa majoritatea de aici sustin ca taxa in sine e o tampenie si ca ar trebui sa fie scoasa. Unii sunt de acord si doar cu ajustarea ei, iar daca ajustarea ei se face de asa natura incat taxa sa ajunga pe la vreo 50€ pentru un E55AMG din 93, si prima categorie s-ar multumi doar cu ajustarea.
Inainte de 01.01.07, acciza pentru o masina cu motor de 3,5l si o varsta mai mare de 5-6 ani era enorma. Semnificativ mai mare decat este taa de inmatriculare acum. Culmea, atunci nu zicea nimeni nimic...

De asemenea, mi se pare aiurea ca o masina sport SH de 3-4litri sa coste cam la fel de mult ca o masina obisnuita de 1,8-2L (si nu mai mult).


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 19 Mar 2007, 12:32
Post #218


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




@sandman_

Si de ce tre sa ma duc sa muncesc in Spania 2 ani ca sa-mi cumpar o masina pe care europeanul de acolo o are linistit? Poate imi convine sa muncesc in Romania, poate nu vreau sa vad masina ca pe un sacrificiu cum ne-au facut comunistii sa o vedem, punandu-ne sa asteptam cate 3-4-5 ani pentru una, ci la fel de accesibila ca un frigider, un calculator, un televizor, etc. Daca vreau una mai scumpa, atunci fac sacrificii, dar de ce sa dau de la 5000 de euro in sus pe o masina? Ca sa ma doara sufletul cand ma duc la pescuit cu ea ca am spart intr-o groapa proiector de 100 de euro, bara de 200 si alte alea, sa iau gropile cu 5 la ora ca ma costa alte 500 de euro reparatiile, sa platesc casco ca sa ma indoiaie? Sa fac rate la banci pe tspe ani? Imi pare rau, nu imi place sa traiesc ca sa ingras bancile si firmele de asigurari in timp ce eu ma uit la buzunare golite.

Dar de cate ori sa mai repet toate astea, cum sa va mai explic? Am spus de tspe mii de ori: nu vreau masina scumpa, nu vreau masina noua, ma multumesc cu mai putin. De ce vreti voi sa-mi bagati pe gat ceva ce nu-mi trebuie?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 19 Mar 2007, 12:34
Post #219


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




@sandman_

Treaba asta ca daca vrem avantaje, trebuie sa muncim mai mult, nu-mi place chiar deloc. E bine ca esti pe internet si nu te cunosc, ca daca mi-ai spune treaba asta in fata, ai iesi sifonat bine de tot. De unde stii tu bah ca nu muncesc pentru bani? Si daca-i castig inseamna ca trebuie sa-si bata joc mafiotii de banii mei?
Ei isi fac legi pentru ei si castiga milioane de euro prin smecherii, iar pe pulime o indeamna sa munceasca mai mult.

This post has been edited by gdm: 19 Mar 2007, 13:07


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cmandrei
post 19 Mar 2007, 12:36
Post #220


NEWSMAN


Group: Moderatori
Posts: 10.439
Joined: 9 March 05
From: Bucuresti/Targu Mures




Ceva mai "linistiti" in exprimari va rog.


--------------------
ex. Renault Clio Symbol 2001 Dynamique (1.4 8V 75 cp K7J-A7) - RO
33.722 km - 12.2004
178.691 km - 03.2013
Andrei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
traffictours
post 19 Mar 2007, 12:39
Post #221


Membru autentic


Group: Validating Reno
Posts: 1.013
Joined: 9 January 07
From: Bucuresti




Noi doar ne dam cu parerea, nivelul acestei taxe trebuie stabilit in functie de mai multi factori(printre care, dupa parerea mea nivelul de trai din RO joaca un rol fundamental), dar totusi trebuie sa avem in vedere si faptul ca viata unica si oamenii au dreptul sa se bucure si de alte marci la care inainte doar visau si cei mai multi nu au posibilitatea sa le cumpere de noi, deci trebuie facut cumva sa se poata avea acces si la masini mai vechi, eu nu as cumpara decat masini non poluante chiar daca nu ar exista aceasta taxa, dar nu toata lumea poate, ar fi normal sa li se permita tuturor sa-si cumpere un VW, un BMW, un Renault, sunt oameni(si culmea e ca f. multi au o f. buna pregatire dar lucreaza pe salarii mici, ca la noi) care sufera pe tema asta, credeti-ma, eu lucrez cu publicul si cam asta a feelingul.
In ceea ce priveste faptul ca inainte se platea mai mult ca si accize pt. masinile cu cilindree mare, nu e un motiv ca sa marim acum taxa(oricum la o asa masina asigurarea e mai scumpa, consumul e mai mare, piesele sunt mai scumpe, deci economia merge inainte cu astfel de masini, pentru ca....consuma)


--------------------
BMW - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 19 Mar 2007, 12:44
Post #222


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Daca ai lasa ochelarii de cal langa calculator cand ai incepe sa scrii (si sa citesti), ai observa ca acolo m-am referit la noi romanii ca trebuie sa muncim, nu la tine, nu la mine, nu la Laurentiu, nu la ssilviu sau la alt membru de pe forum.
Partea cu sifonatul am s-o trec cu vederea, la el si formularea "...de unde stii tu bah...?".
Cat muncesti si cum muncesti este treaba ta, nu a mea. Insa nu-mi spune tu mie ca toti romanii muncesc atat cat ar trebui sa munceasca, ca nu prea imi vine sa cred.
Iar cand cineva ca laurentiu83 spune ca nu pricepe de ce nu poate sa aiba o masina stand acasa, masina de care nu intentioneaza sa aiba grija si cu care se duce la pescuit pe toate coclaurile, nu pot sa nu-mi spun punctul de vedere, care este cel de mai sus.
Spui ca nu vrei sa dai banii la bisnitari? Pai nu-i da. Ia-ti o masina noua, nu lua una SH de la bijnitari. Sunt de acord ca sistemul fiscal in RO este departe de a fi perfect si ca ar trebui o relaxare fiscala, insa renuntarea la aceasta taxa nu este o solutie. Nu este nici macar aproape de a fi o solutie...

edit:
traffictours: perfect de acord cu tine, insa taxa nu a fost marita. Sunt de acord ca sunt multi oameni cu pregatire care lucreaza pe salarii mici, insa "sa dam tuturor sansa a aiba un BMW" nu mi se pare o politica pentru o tara in curs de dezvoltare. Sunt multi oameni in RO care sunt dispusi sa aloce o suma considerabila din venitul lunar achizitiei si intretinerii unui autoturism. Ti se par normal sa aloci 50% din venituri pentru achizitionarea si intretinerea unui autoturism (carburant, asigurare, revizii, etc...) si 50% pentru masa, casa si strictul necesar? Mie nu.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 19 Mar 2007, 12:51
Post #223


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Imi pare rau, nu stau acasa, si eu muncesc, diferenta este ca eu sunt platit la salariile din ro. Ce pot sa fac? Sa amenint pe sef sa-mi creasca salariul? De unde sa-mi dea?
Si n-am zis ca nu am grija de masina, am scris mai sus ca sunt atent la toate elementele de siguranta, scurgeri de ulei, filtre imbacsite, etc, etc. Spun si eu ca toata lumea ca n-am chef sa platesc pe o masina mai mult decat trebuie.
A, si ziceti toti "la munca", da la munca, dar nu suntem toti la fel, poate am chef seara sa beau o bere la pet cu vecinul de la 1 pe trepte in fata blocului sau sa ies cu prietena la plimbare prin parc, in we sa plec la pescuit, etc, nu sa imi iau in plus de munca ca sa platesc ratele la o masina noua, pentru mine nu merita, timpul liber e mult mai pretios pentru mine decat o masina noua si scumpa. Nu vreau sa ajung peste ani sa-mi reprosez ca mi-am pierdut timpul muncind sa platesc la niste fiare care vin si se duc in loc sa ma bucur de viata.

A si la ce i-ai raspuns lui Traffictours la sfarsit: tocmai asta e ideea. daca mi-as cumpara masina noua as aloca mai bine de 50% din venit masinii, ori eu nu vreau asta, de asta prefer un SH. Dar nici sa stau fara masina, orice-ar fi, am nevoie de ea.

This post has been edited by Laurentziu83: 19 Mar 2007, 12:53


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 19 Mar 2007, 13:00
Post #224


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




o masina sh e mai ieftin de intretinut decat una noua.
in al doilea rand, eu nu ziceam ca stai degeaba acasa, ci doar ca stai acasa.
Ai spus ca statul roman nu-ti da voie sa cumperi o ibiza din 93 cu 500€ (sa zicem), iar eu ti-am spus ca statul roman ti-a creat oportunitatea asta, prin faptul ca acum ai voie sa locuiesti si sa lucrezi in Spania, lucru care iti permite sa cumperi si sa inscrii in Spania masina respectiva, iar dupa cativa ani locuiti acolo, poti sa vii cu masina in RO fara sa se considere prima inmatriculare. Din cate imi amintesc, nu am afirmat ca salariul din Spania iti permite sa acoperi taxa de prima inmatriculare.
Eu ti-am spus ca variante exista, dar cel mai simplu si mai sigur este sa stam langa casa.
Mai citeste postul respectiv de 2-3 ori si apoi mai discutam...


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 19 Mar 2007, 13:04
Post #225


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Pai da, dar varianta asta e un fel de scarpinat la urechea stanga cu mana dreapta, pentru mine (si pentru multi) este o varianta mult prea complicata. Nu m-as duce in Spania sa lucrez 2 ani doar ca sa am dreptul sa inmatriculez o masina acasa.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 19 Mar 2007, 13:10
Post #226


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Asta zic si eu: e mult mai simplu sa spui ca statul nu-ti creeaza conditii...


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 19 Mar 2007, 13:11
Post #227


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




Zic si eu: taxa asta e nedreapta.
Alternativa dreapta ar fi impozitul de 1000E pe an pt. toate vechiturile, asa cum e in vest. Ca sa avem si noi aceleasi drepturi, asa cum cer unii. Deci: poti sa cumperi orice harb vrei, dar platesti impozitul mare.
Asa ar fi mai bine? Sa vezi atunci revolta populara a tuturor posesorilor de Dacii din 1900 toamna, a caror fum se simte 30 minute de-a lungul soselei pe unde au trecut!

Eu unul m-am saturat de harburi pe drumurile noastre. OK, nu le putem elimina repede pe cele existente, dar nu sunt deacord sa mai aducem altele in tara.
Daca vrei masina, adu una relativ moderna, si asa taxa asta va fi mica. In realiatate taxa te doare in doua situatii:
- daca vrei sa aduci un harb distrus la 1000-2000E
- daca vrei sa aduci o masina de lux si veche (de genul 735i din '90)
Eu nu mai vreau astfel de masini in tara, sunt sia asa prea multe din aceste categorii!


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
traffictours
post 19 Mar 2007, 13:12
Post #228


Membru autentic


Group: Validating Reno
Posts: 1.013
Joined: 9 January 07
From: Bucuresti




Domnilor, trebuie facut un compromis intre scaderea vanzarilor masinilor noi(ca asta e principala problema, poluarea e mai la urma), si dreptul oamenilor la a alege ce li se pare potrivit pt. ei.Tocmai pentru ca suntem o tara in curs de dezvoltare, oamenii vor sa ia un BMW vechi ca pt. nou nu are bani, ca se strica si cheltuie mult pe reparatii asta asa e, dar hai sa nu mai gandim noi(guvernantii) pt. altii, fiecare isi organizeaza viata si investitiile asa cum poate si cum stie. Nu sunt de acord cu limbajul folosit de unii, dar in esenta cam au dreptate, de ce un student francez sa-si poata cumpara o masina cu 1500-2000 de euro si un student roman sa nu poata? E parerea mea, nici nu am pretentia ca am dreptate, dar s-a sarit calul rau de tot cu actualul nivel al taxei de prima inmatriculare!


--------------------
BMW - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
faty
post 19 Mar 2007, 13:27
Post #229


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 3 January 07
From: Cluj-Napoca




@sandman
Indrugi o gramada de tampenii acolo si ma faci sa ma alatur lui gdm sa te luam la sifonat. Mi se pare normal sa pot sa circul in statele UE si sa lucrez in oricare din ele atata timp cat facem parte din uniune, nu is avantaje ci doar drepturile normale pe care le are orice membru.
Piata germana SH nu e o piata de rable, e o piata plina de romani care cumpara la preturi de nimik masini distruse le repara din ciocan si le vand la fraieri ( da.. asta le face rable ), dar masinile germanilor eu cred ca is mult mai ok decat toate gunoaile de masini pe care le conducem, in primul rand pentru ca vizita la service e o practica normala la ei, si la fel si consumabilele care sunt schimbate regulat si nu cu ulei de floarea soarelui.
Germania are o industrie destul de vasta intr-ale autmobilelor si au nemtii de unde alege.. si in plus cu un salar minim de 10 ori mai mare decat cel de la noi banuiesc ca nu le e foarte greu sa-si schimbe masinile o data la 4-5 ani ( cum schimbam noi televizorul sau calculatoru, spunea ceva forumist ).


--------------------
Dacia 1300 '75
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 19 Mar 2007, 13:30
Post #230


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(faty @ 19 Mar 2007, 13:27)
Piata germana SH nu e o piata de rable, e o piata plina de romani care cumpara la preturi de nimik masini distruse le repara din ciocan si le vand la fraieri ( da.. asta le face rable ), dar masinile germanilor eu cred ca is mult mai ok decat toate gunoaile de masini pe care le conducem


Pai vezi ca te-ai prins. Si crezi ca in Romania vor fi aduse masinile alea bine intretinute? Romanii se duc sa curete germania de toate cazaturile. Iar guvernul asta vrea sa impiedice.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 19 Mar 2007, 13:33
Post #231


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




Si eu, cand imi lipsesc argumentele, imi vine sa-l sifonez pe cel ale carui idei nu-mi plac... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Inainte sa scrii postul anterior, ar fi fost interesant sa te gandesti la faptul ca o parte considerabila din "toate gunoaiele de masini pe care le conducem" sunt masini cumparate SH din Germania(sau alte state EU) in perioada "postdecembrista"... happy.gif


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Mar 2007, 13:36
Post #232


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Tocmai ca nu romanii se duc, ci...bulgarii. Sute de platforme trec zilnic spre Bulgaria. Nu cred ca guvernul bulgar tuseste din treaba asta, chiar se pare ca tara se dezvolta mai repede decat noi.


Si destinatia finala NU e cum a zis domu' Bulan, prea putine trec mai departe. Marea majoritate raman in Bulgaria.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 19 Mar 2007, 13:48
Post #233


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Ssilviu tu chiar esti vad convins ca guvernul tine la popor si de aia a bagat taxa.


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
faty
post 19 Mar 2007, 13:51
Post #234


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 3 January 07
From: Cluj-Napoca




Da.. cele mai mult "gunoaie" de pe strazi sunt masini aduse in perioada "postdecembrista" si inca o foarte mare parte sunt daciile lasate din tata in fiu mostenire... dar asta nu inseamna ca acei oameni nu tind spre ceva mai bun..
Refuz sa cred ca o persoana care are acum o dacie din '80 o sa-si aduca o masina in 74 pentru ca atata isi permite.. Un credit de 1500 de oiro e foarte usor de obtinu.. si masini se gasesc destule la pretul asta..
Daca se doreste indepartarea gunoaielor de pe strazi nu trebuie interzisa aducerea de masini sh din afara.. ar trebui impuse reguli mai stricte la verificarile auto.. si in cativa ani sa interzica in tatalitate masinile care sunt un pericol pentru circulatie ( cum e si a mea de altfel )..
Nu inteleg de ce va e asa frica ca lumea o sa aduca cotarci ? din cate am vazut primariile s-au mobilizat si au inceput sa ridice masinile parcate ilegal, tot mai multe cotarci tzinute in fata blocului sunt ridicate si proprietarul amendat..


--------------------
Dacia 1300 '75
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 19 Mar 2007, 13:53
Post #235


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Singurul lucru bun in treaba asta cu taxa de inmatriculare, se vede in orasele mari, intre blocuri, daca acum e cum e cu locurile de parcare, daca s-ar inmultii numarul de masini cred ca unii s-ar linsa pentru un loc.

In rest, "harburile" astea cum le zic unii sunt PERFECTE pentru drumurile noastre cu conditia sa treaca ITP-ul pe bune, cand o sa avem autostrazile chiar ale Ungariei mai zic sa se ridice unii ca nu corespunde parcul auto. In plus, mai multe masini inseamna mai multe taxe incasate de stat, mai mult carburant vandut=>bani incasati din accize. Se pare ca tocmai asta e strategia Bulgariei, si o sa vedeti ca vor ajunge sus cu mult inaintea noastra, cu toate "harburile" ce le inghite.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 19 Mar 2007, 14:17
Post #236


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




QUOTE(faty @ 19 Mar 2007, 12:51)
...
Nu inteleg de ce va e asa frica ca lumea o sa aduca cotarci ? ...


Pai noi tocmai asta discutam aici: taxa ii dezavantajeaza foarte mult pe cei care cumpara masini foarte ieftine (care daca ar fi bune n-ar prea fi ieftine) si pe cei care isi aduci masini cu motoare mari la un pret redus. Aceste 2 categorii fac scandal impotriva taxei, nu cei la care faci tu referire, care aduc o masina de 6-7k€ din 99.


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 19 Mar 2007, 14:19
Post #237


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




nivelul taxei de prima inmatriculare e aberant...si mai aberanta mi se pare atitudinea lui Vladescu (hormonel...cunoscatorii stiu ce vorbesc) care ne trateaza ca pe niste cobai
gdm si faty aveti dreptate in ceea ce-l priveste pe sandman, o corectie nu i-ar strica smile.gif


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sandman_
post 19 Mar 2007, 14:29
Post #238


software engineer


Group: Members
Posts: 2.416
Joined: 20 June 05
From: Viena, Austria




inca un membru care isi da cu parerea si, din lipsa de argumente si alte resurse, ridica pumnul altuia pentru a-si impune punctul de vedere... icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif icon_mrgreen.gif


--------------------
Renault Megane 2(.1) C-C Dinamique, 2.0 16v 136cp, 2005 - GJ-01-SSP
Renault Laguna 3 2.0dCi, 150CP, 2008
and the best is still to come...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 19 Mar 2007, 14:32
Post #239


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




In loc sa va parlamentati aici, mai bine munceati si nu mai pierdeti timpul pe la serviciu. Si in felul acesta, putin cate putin aveati bani de o masina noua si nu va ma interesa taxa


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 19 Mar 2007, 14:34
Post #240


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Da, sigur, in cele 15 minute pe care le-am pierdut azi cu topicul asta imi munceam cat sa-mi triplez salariul si sa-mi permit un Logan nou. radmasa.gif
...si mai traia si statul de pe urma mea. dry.gif

This post has been edited by Laurentziu83: 19 Mar 2007, 14:34


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
9 Pages « < 6 7 8 9 >
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 20:38
Forum Renault