DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Berlina de neoprit, de un an merg fara frane, ce sa faaaac??

Pitzy
post 16 Aug 2004, 07:35
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 5 August 04




Zi`mi si mie te rog cum se regleaza ferodourile ca sincer habar n`am. Dar stiu ca sunt autoreglabile, mai e nevoie sa le reglez eu? Ce ar putea sa aiba cilindrii pe spate? Crezi ca pe acolo prinde aer?


--------------------
If you havin girl problems i feel bad for you son, I got 99 problems, but the bitch aint one...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 16 Aug 2004, 18:29
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
\"Poate masina ta merge si singura, fara motor. Asta n-ai incercat?\"

Mai, de gluma nu stii ?? Pai, la cite scoti de pe masina si ea tot merge, m-am gindit sa te intreb si daca fara motor functioneaza fara probleme. smile.gif


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 16 Aug 2004, 18:37
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
Zi`mi si mie te rog cum se regleaza ferodourile ca sincer habar n`am. Dar stiu ca sunt autoreglabile...Crezi ca pe acolo prinde aer?

Din cremaliera dintata (partea de jos), reglezi (muti sectorul dintat superior fata de cel inferior) in asa fel incit tamburul sa se poata monta usor. Dupa ce se va actiona frina de la pedala sau levierul frinei de mina, acesta se va autoregla.

Indeparteaza putin garniturile de protectie de la cilindri in partea de jos si daca este umed, inlocuieste garniturile de presiune din cilindri.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pitzy
post 18 Aug 2004, 19:17
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 5 August 04




In seara asta am mai incercat o aerisire. Pe la roata st-spate a dat aer non stop, si am bagat aproape 1 litru de likid numai la roata asta. Am pus un furtunas pe ventil ca sa nu pierd atata likd. Nu inteleg cum poate sa bage atata aer. Practic nu am aerisit nimic pt ca s`a plictisit tovarasu de la volan sa mai faca pedale.....si acum am frane chiar mai proaste ca inainte. Inca ceva ...pedala nu se duce la fund cand fac aerisirea decat daca tin eu cu mana apasat pe limitator. E normal? Maine plec la mare, daca nu mai postez inseamna ca..... sad.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 18 Aug 2004, 19:25
Post #35


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Pitzy,

Eu nu inteleg cum bagi tu 1L in toata instalatia....

So...change si repartitor si cilindri pe spate. Astia, cand pistonul de la pompa se retrage, creaza vid si unul din astea (repartitor, cilindru) trage aer la greu. So...change them.

Si 2 la mana, meri la cineva care are rabdare si le face in ordinea corecta.....

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pitzy
post 18 Aug 2004, 19:46
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 5 August 04




Pai....fii atent... unul statea cu bidonul in mana si completa likid in borcan, unul facea pedale si febra musculara si eu eram pe sub masina la roata st-spate, cu o mana impingeam in repartitor si cu alta dadeam drumul la likid. Si uite asa....asteptam sa iasa curat, fara aer...si s`a terminat bidonu de 1 litru si aer tot mai venea :shock: :shock: :shock: :shock:


--------------------
If you havin girl problems i feel bad for you son, I got 99 problems, but the bitch aint one...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 18 Aug 2004, 19:49
Post #37


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Pitzy,

Eu cred ca is atent, si daca am inteles bine ce ai facut, aia numa' aerisire nu e. Du-te la un mecanic. Is proaste piesele de la sistemul de franare, si eu am avut probleme, dar ce e mult, e mult. Ce faci tu e bataie de joc fata de masina si fata de ceilalti participanti la trafic.

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 18 Aug 2004, 19:54
Post #38


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Deci pe bune meri la mecanic, uite ce patitam eu.

Am schimbat cilindru stanga spate. Dupa nici 2 luni ramaneam fara frane. Merg la alt mecanic. Ce constata: un sabot pus invers (si pe aceasta cale urez toate cele "bune" vechiului meu mecanic) si cilindrul NOU dadea semne de moarte. Rugineste partea din interior a cilindrului si acolo e loc de tras aer / scapat lichid. A luat ala frumos un smirghel si a frecat baiatu ceva. Tre sa iti spun ca de atunci am scapat de probleme majore la sistemul de franare. Ma mai lasau garniturile de la pompa la 2-3 luni, dar de cand am bagat 2+2 DOT 4 in ea, am scapat si de beleaua asta. Eu am aruncat destui bani cu sistemul de franere, nu repeta greseala. Ia frumos totul la puricat (nu tu, mecanicu) si pune garnituri noi si pune lichid ca lumea in ea (nu romanesc, orice ar fi). Vei avea frane acceptabile dupa miscarea asta...

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin.c
post 18 Aug 2004, 20:19
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 310
Joined: 27 July 04
From: sighisoara




daca o curatat cu jmirghel cilindrul sint curios cit o sa tina


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raig
post 18 Aug 2004, 20:39
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 25 July 04




io cred ca ar trebui sa tina ca ala inchide pe o garnitura si acolo conteaza mai putin diametrul exact al cilindrului si mai mult sa fie suprafata cat mai curata si fara asperitati, banuiesc ca a folosit tipu un smirghel f fin sa nu lase zgarieturi


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dci 48 kW nov 2003
RaiG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin.c
post 19 Aug 2004, 22:24
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 310
Joined: 27 July 04
From: sighisoara




daca curata pistonasu nu era bai dar asa...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 21 Aug 2004, 07:43
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
... unul statea cu bidonul in mana si completa likid in borcan...si s`a terminat bidonu de 1 litru si aer tot mai venea

Poate punea lichid in vasul de expansiune smile.gif .
Acum serios vorbind, mergi la un mecanic bun si fa o revizie a intregii instalatii. Te joci cu frina, te joci cu viata ta si a altor nevinovati. In toata instalatia intra 300 ml de lichid de frina.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pitzy
post 22 Aug 2004, 19:37
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 5 August 04




Uraaaaaa, am reusit sa ma intorc de la mareeeee!!! biggrin.gif
Aveti dreptate ce spuneti voi cu franele. Astept o zi insorita si deasemeni ziua de salariu si o sa iau totul la mana de la pompa pana la saboti...
Sper sa rezolv ceva. Ma gandesc la o combinatie , si anume sa scot limitatorul ala basit, sau repartitorul cum ii zice... si sa il sudez la autogen sa stea mereu deskis, sa scot piesele din el si sa stea asa acolo pe post de T-eu. O sa se uzeze repede sabotii?
Cat de repede ar putea sa se uzeze? Daca as stii ca nu o sa mai am probleme i`as skimba de 2 ori pe an.


--------------------
If you havin girl problems i feel bad for you son, I got 99 problems, but the bitch aint one...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 23 Aug 2004, 08:37
Post #44


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.522
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




fara repartitor, daca pui frana intr-o curba, s-ar putea sa te trezesti invartindu-te :roll:


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 23 Aug 2004, 11:56
Post #45


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Pitzy,

Am tot vrut sa iti dau credit, dar nu stiu de ce, imi pari doar un alt romanas vesel, care sia pus praguri false, acuma a avansat la mecanica, dar habar nu are ce se intampla pe acolo. Serios omule, daca nu tii la viata noastra, macar respecto pe a noastra, ceilalti participanti la trafic

Citeste de 100 ori ce a scris Ov cu mentiunea ca in loc de "s-ar putea sa te" ai putea citi "o sa te"

Repet a n-a oara pe acest thread. Du-te la un mecanic, ca habar nu ai, iar o sa termini un litru de lichid degeaba. Sistemul de franare la masina nu ii o perfuzie care tot inghite, ci e un sistem inchis cu o capacitate limitata. Tot fara frane vei ramane. Urmeaza pasii mei descrisi in alt post, sau....lasa-te de masina.

:shock"


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 23 Aug 2004, 12:01
Post #46


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




raig,

Indeed. unul foarte fin si frecat mult si cu rabdare. Oricum, atunci mi-am pus si saboti noi, si acuma garniturile calca intrun cu totul alt loc in cilindru. Chiar nu am mai avut probleme de atunci. Pana la reparatia asta doar cilindri plangaciosi am avut, ca erau noi sau vechi...

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pitzy
post 24 Aug 2004, 10:04
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 5 August 04




Driverx, nu o sa ma duc niciodata la mecanic, tocmai pt ca am fost demult si am plecat de la el cu roata stransa de mana, iar altul cand batea in bascula a mai dat putin si in aripa sa scuture vopseaua. Cunosc foarte bine Dacia si o repar singur de cand am luat`o. Am sckimbat la ea singur cam tot ce se poate skimba, inafara de piese din motor, unde pana acum nu a fost nevoie sa umblu. Cu franele am insa o problema si nu pot sa ii dau de cap. Am intrat pe forumul asta tocmai pt asta....


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 24 Aug 2004, 10:11
Post #48


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Pitzy,

Sincer, nu stiu ce crezi despre tine, cat de bun te crezi, dar 1 L de lichid nu iti trebuie nici de faci spalatura la instalatie. Asta zice mult despre ce stii tu. Am vazut prea multi "specialisti" ca tine. Nu te supara.

...sincer, is curios cum arata masina aia....

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_d
post 24 Aug 2004, 10:35
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 343
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




Pitzy, daca blochezi repartitorul pe deschis iti va bloca mai intai rotile din spate si distanta de franare se va mari considerabil plus ca va fugi de spate rau de tot. Daca nu reusesti sa o faci tu mai bine du-te la mecanic bun, recomandat de cineva. Nu te zgarci la bani pentru piese si mecanic pt ca daca nu ai frane...... :inger:


--------------------
Dacia 1210
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 24 Aug 2004, 21:31
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
Pitzy, daca blochezi repartitorul pe deschis iti va bloca mai intai rotile din spate...

MARE gresala faci...........in exprimare. Daca blocheza repartitorul, nu mai are frina de nici un fel pe spate. Repartitorul, repartizeaza presiunile pe rotile singa si dreapta spate. Limitatorul, limiteaza presiune de frinare pe puntea spate in functie de incarcarea masinii. Daca elimina LIMITATORUL pateste ceea ce ai spus tu.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 25 Aug 2004, 08:27
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Poate e offtopic, insa pt mine acum e un subiect proaspat: oameni buni, fac apel la bunul-simt al vostru sa va duceti in service-uri autorizate sa va rezolvati problemele la sistemul de franare! Sincer nu am citit tot topicul, insa mi se face parul maciuca doar cand citesc titlul.

De ce e de actualitate. Soacra lui cumnata-miu (nu stiu ce-mi e mie, ma rog) a fost pocnita de un meserias pe trecerea de pietoni. S-a lasat doar cu ligamente picior rupte, oricum nu prea comod si asta in loc sa vada de nepotica mea, acum se oblojeste pe ea. Explicatia individului: "Nu imi tin franele. Ca am copii acasa, abia fac si eu un ban, la la la si iar-asa". Nu stiu in faza asta exact cum merge dosarul, insa sper sa acesta (care el afirma ca are probleme mai vechi la frane) sa infunde puscaria nitel, sa-i vina copilasii cu portocale. Una e sa fi vita neatenta. Insa asta e deja vatamare coporala cu premeditare, atata timp cat stii ca ai o problema grava si nu o rezolvi, ca esti meserias si mergi asa.

Scuze ca m-am bagat aici. Niste sfaturi tehnice sunt binevenite, insa imi doresc ca tot mai putini oameni sa-si mai umble pe genunchi, in fata blocului, la sistemul de franare.


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 25 Aug 2004, 09:36
Post #52


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Ai pus punctul pe I sstanescu....

Eu de exemplu, tot ce tine de frane si directie numai la service, cu deviz si toate prostiile...
In felul asta ma asigur ca nu lovesc vreun nevinovat din cauze tehnice, iar in caz de Doamne fereste, am devizul cum ca au fost rezolvate problemele, si sunt acoperit.

Asa ca cel mai bun sfat tehnic care il am, este: Du-te la service!!


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Slider
post 25 Aug 2004, 09:48
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.279
Joined: 5 December 03
From: Cernavoda




Cilindrii de frina pe spate se curata - pe interior - cu o bacata de scindurica de brad. Nu se foloseste in nici un caz smirghel!!! indiferent de finetea lui.
Pitzy sfatul meu este sa te duci la un service de incredere - recomand unul la care se face si ITP-ul.
Eu am facut ca tine si am apelat la inceput la tot felul de "mecanici" apoi plictisit si enervat ca frine tot nu aveam am incercat eu sa remediez problemele dar fara nici un rezultat. Asa ca am fost la un service - cu ocazia ITP-ului - si am rezolvat-o acolo. Am facut o reparatie capitala la sistemul de frinare apoi baietii mi-au urcat masina pe standul de frinare si mi-au aratat ce frine am. Excelente. De atunci nu am mai avut probleme cu sistemul de frinare - cca 1 an si ceva.
"meseriasii" la care am apelat inainte imi faceau proba cu "pusul frinei bruste si vazut urmele de frinare pe asfalt" Total neelocvent.
Multa bafta!


--------------------
LOGAN Ambiance - CT-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pitzy
post 25 Aug 2004, 18:20
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 5 August 04




Bine mah astept sa vad si eu pe unul care nu a umblat niciodata singur la frane la masina lui.........


--------------------
If you havin girl problems i feel bad for you son, I got 99 problems, but the bitch aint one...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 25 Aug 2004, 18:31
Post #55


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




Eu nu am umblat!


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGN_1310
post 25 Aug 2004, 18:53
Post #56


sgn_1310


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 9 June 03
From: Buftea, judetul CALIFORNIA




Nici eu dar am umblat cu ele stricate pe soselele republicii noastre. :wink:


--------------------
Dacia 1310 - B-xx-XSK
Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viulian
post 25 Aug 2004, 22:38
Post #57


Que ?


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 March 04
From: Bucuresti




Apropos de franare. Exista o pozitie 'normala' a pedalei de frana cand tine bine ?
Eu sunt multumit de franele mele, insa pedala tine bine cand e in dreptul pedalei de acceleratie, poate chiar o idee dedesuptul pedalei.

As vrea sa tina putin mai sus, caci mi se pare ca e un joc de vreo 2cm in care nu se simte nimic. Stiu ca se poate regla de la servofrana (mai strangi putin parca piulita, cel putin asa am vazut ca face mecanicul) dar totusi.. e normal sa tina acolo ?

La voi unde tine ?


--------------------
Dacia 1310S - CT-26-VID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 26 Aug 2004, 07:23
Post #58


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Din cate stiu se regleaza din tija de la servofrana, de care e prinsa pedala...iarasi recomand sa o faca un service cu deviz si factura....e posibil ca daca e mai sus sa nu iti mai debloce placutele si atunci sa vezi...

La mine la jumatatea cursei, daca apas fix pana acolo, de la 50 kmh, aproape imi blocheaza roata...

Cei 2 cm pe care ii zici, probabil sunt sus de tot...after my opinion e f bine...la fel e si la mine....trebuie sa aiba o mica cursa libera sa nu ramana franata...


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 26 Aug 2004, 09:36
Post #59


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE
Bine mah astept sa vad si eu pe unul care nu a umblat niciodata singur la frane la masina lui.........


Da' acuma tu ce faci? Ne raportezi pe toti la inconstieta ta? Crezi ca suntem toti asa prosti incat sa ne jucam dea viata?

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 26 Aug 2004, 09:44
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Nu va luati acum la caft. Ne hlizim cand auzim "masina calca, nu f*te", insa sunt multi care nu constientizeaza ce inseamna "a calca". Eu am vazut "live" cum o masina a pocnit-o pe o baba. Masina nu cred ca avea mai mult de 30 kmph, se apropia de semafor si baba a iesit brusc dupa un autobuz oprit in statie. Parca era reluare la televizor, baba a facut o superacrobatie in aer ca o papusa de carpa, cu mainile si picioarele in pozitii aproape nefiresti. S-a lovit de capota si apoi cu capul de asfalt. Eu eram in autobuzul de pe partea opusa asa ca nu stiu ce s-a intamplat.

Conform noilor reguli, probabil o sa fiu sters, insa va rog eu, nu fiti inconstienti. Totdeauna ganditi-va daca v-ar fi pe plac ca sotia, mama, copilul sa se afla intr-o situatie de criza fata in fata cu masina voastra. Vine ceasul rau si nenorociti viata unui om, plus pe a voastra si a familiei ce vine la vorbitor! Da-o dracu, nu costa asa de scump sa ti-o repari cum trebuie.


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 19:10
Forum Renault