Berlina de neoprit, de un an merg fara frane, ce sa faaaac??
![]() ![]() ![]() |
Berlina de neoprit, de un an merg fara frane, ce sa faaaac??
Pitzy |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 5 August 04 ![]() |
|
||
-------------------- If you havin girl problems i feel bad for you son, I got 99 problems, but the bitch aint one...
|
|||
Laurentiuu |
![]()
Post
#32
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Mai, de gluma nu stii ?? Pai, la cite scoti de pe masina si ea tot merge, m-am gindit sa te intreb si daca fara motor functioneaza fara probleme. smile.gif |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
Laurentiuu |
![]()
Post
#33
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Din cremaliera dintata (partea de jos), reglezi (muti sectorul dintat superior fata de cel inferior) in asa fel incit tamburul sa se poata monta usor. Dupa ce se va actiona frina de la pedala sau levierul frinei de mina, acesta se va autoregla. Indeparteaza putin garniturile de protectie de la cilindri in partea de jos si daca este umed, inlocuieste garniturile de presiune din cilindri. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
Pitzy |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 5 August 04 ![]() |
In seara asta am mai incercat o aerisire. Pe la roata st-spate a dat aer non stop, si am bagat aproape 1 litru de likid numai la roata asta. Am pus un furtunas pe ventil ca sa nu pierd atata likd. Nu inteleg cum poate sa bage atata aer. Practic nu am aerisit nimic pt ca s`a plictisit tovarasu de la volan sa mai faca pedale.....si acum am frane chiar mai proaste ca inainte. Inca ceva ...pedala nu se duce la fund cand fac aerisirea decat daca tin eu cu mana apasat pe limitator. E normal? Maine plec la mare, daca nu mai postez inseamna ca..... sad.gif
|
-------------------- |
|
driverx |
![]()
Post
#35
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Pitzy,
Eu nu inteleg cum bagi tu 1L in toata instalatia.... So...change si repartitor si cilindri pe spate. Astia, cand pistonul de la pompa se retrage, creaza vid si unul din astea (repartitor, cilindru) trage aer la greu. So...change them. Si 2 la mana, meri la cineva care are rabdare si le face in ordinea corecta..... :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Pitzy |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 5 August 04 ![]() |
Pai....fii atent... unul statea cu bidonul in mana si completa likid in borcan, unul facea pedale si febra musculara si eu eram pe sub masina la roata st-spate, cu o mana impingeam in repartitor si cu alta dadeam drumul la likid. Si uite asa....asteptam sa iasa curat, fara aer...si s`a terminat bidonu de 1 litru si aer tot mai venea :shock: :shock: :shock: :shock:
|
-------------------- If you havin girl problems i feel bad for you son, I got 99 problems, but the bitch aint one...
|
|
driverx |
![]()
Post
#37
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Pitzy,
Eu cred ca is atent, si daca am inteles bine ce ai facut, aia numa' aerisire nu e. Du-te la un mecanic. Is proaste piesele de la sistemul de franare, si eu am avut probleme, dar ce e mult, e mult. Ce faci tu e bataie de joc fata de masina si fata de ceilalti participanti la trafic. :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
driverx |
![]()
Post
#38
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Deci pe bune meri la mecanic, uite ce patitam eu.
Am schimbat cilindru stanga spate. Dupa nici 2 luni ramaneam fara frane. Merg la alt mecanic. Ce constata: un sabot pus invers (si pe aceasta cale urez toate cele "bune" vechiului meu mecanic) si cilindrul NOU dadea semne de moarte. Rugineste partea din interior a cilindrului si acolo e loc de tras aer / scapat lichid. A luat ala frumos un smirghel si a frecat baiatu ceva. Tre sa iti spun ca de atunci am scapat de probleme majore la sistemul de franare. Ma mai lasau garniturile de la pompa la 2-3 luni, dar de cand am bagat 2+2 DOT 4 in ea, am scapat si de beleaua asta. Eu am aruncat destui bani cu sistemul de franere, nu repeta greseala. Ia frumos totul la puricat (nu tu, mecanicu) si pune garnituri noi si pune lichid ca lumea in ea (nu romanesc, orice ar fi). Vei avea frane acceptabile dupa miscarea asta... :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
calin.c |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara ![]() |
daca o curatat cu jmirghel cilindrul sint curios cit o sa tina
|
-------------------- |
|
raig |
![]()
Post
#40
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 25 July 04 ![]() |
io cred ca ar trebui sa tina ca ala inchide pe o garnitura si acolo conteaza mai putin diametrul exact al cilindrului si mai mult sa fie suprafata cat mai curata si fara asperitati, banuiesc ca a folosit tipu un smirghel f fin sa nu lase zgarieturi
|
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci 48 kW
nov 2003 RaiG
|
|
calin.c |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 310 Joined: 27 July 04 From: sighisoara ![]() |
daca curata pistonasu nu era bai dar asa...
|
-------------------- |
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#42
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Poate punea lichid in vasul de expansiune smile.gif . Acum serios vorbind, mergi la un mecanic bun si fa o revizie a intregii instalatii. Te joci cu frina, te joci cu viata ta si a altor nevinovati. In toata instalatia intra 300 ml de lichid de frina. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
Pitzy |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 5 August 04 ![]() |
Uraaaaaa, am reusit sa ma intorc de la mareeeee!!! biggrin.gif
Aveti dreptate ce spuneti voi cu franele. Astept o zi insorita si deasemeni ziua de salariu si o sa iau totul la mana de la pompa pana la saboti... Sper sa rezolv ceva. Ma gandesc la o combinatie , si anume sa scot limitatorul ala basit, sau repartitorul cum ii zice... si sa il sudez la autogen sa stea mereu deskis, sa scot piesele din el si sa stea asa acolo pe post de T-eu. O sa se uzeze repede sabotii? Cat de repede ar putea sa se uzeze? Daca as stii ca nu o sa mai am probleme i`as skimba de 2 ori pe an. |
-------------------- If you havin girl problems i feel bad for you son, I got 99 problems, but the bitch aint one...
|
|
Ov |
![]()
Post
#44
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.522 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
fara repartitor, daca pui frana intr-o curba, s-ar putea sa te trezesti invartindu-te :roll:
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
driverx |
![]()
Post
#45
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Pitzy,
Am tot vrut sa iti dau credit, dar nu stiu de ce, imi pari doar un alt romanas vesel, care sia pus praguri false, acuma a avansat la mecanica, dar habar nu are ce se intampla pe acolo. Serios omule, daca nu tii la viata noastra, macar respecto pe a noastra, ceilalti participanti la trafic Citeste de 100 ori ce a scris Ov cu mentiunea ca in loc de "s-ar putea sa te" ai putea citi "o sa te" Repet a n-a oara pe acest thread. Du-te la un mecanic, ca habar nu ai, iar o sa termini un litru de lichid degeaba. Sistemul de franare la masina nu ii o perfuzie care tot inghite, ci e un sistem inchis cu o capacitate limitata. Tot fara frane vei ramane. Urmeaza pasii mei descrisi in alt post, sau....lasa-te de masina. :shock" |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
driverx |
![]()
Post
#46
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
raig,
Indeed. unul foarte fin si frecat mult si cu rabdare. Oricum, atunci mi-am pus si saboti noi, si acuma garniturile calca intrun cu totul alt loc in cilindru. Chiar nu am mai avut probleme de atunci. Pana la reparatia asta doar cilindri plangaciosi am avut, ca erau noi sau vechi... :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Pitzy |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 5 August 04 ![]() |
Driverx, nu o sa ma duc niciodata la mecanic, tocmai pt ca am fost demult si am plecat de la el cu roata stransa de mana, iar altul cand batea in bascula a mai dat putin si in aripa sa scuture vopseaua. Cunosc foarte bine Dacia si o repar singur de cand am luat`o. Am sckimbat la ea singur cam tot ce se poate skimba, inafara de piese din motor, unde pana acum nu a fost nevoie sa umblu. Cu franele am insa o problema si nu pot sa ii dau de cap. Am intrat pe forumul asta tocmai pt asta....
|
-------------------- |
|
driverx |
![]()
Post
#48
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Pitzy,
Sincer, nu stiu ce crezi despre tine, cat de bun te crezi, dar 1 L de lichid nu iti trebuie nici de faci spalatura la instalatie. Asta zice mult despre ce stii tu. Am vazut prea multi "specialisti" ca tine. Nu te supara. ...sincer, is curios cum arata masina aia.... :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
george_d |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 343 Joined: 10 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Pitzy, daca blochezi repartitorul pe deschis iti va bloca mai intai rotile din spate si distanta de franare se va mari considerabil plus ca va fugi de spate rau de tot. Daca nu reusesti sa o faci tu mai bine du-te la mecanic bun, recomandat de cineva. Nu te zgarci la bani pentru piese si mecanic pt ca daca nu ai frane...... :inger:
|
--------------------
Dacia
1210
|
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#50
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
MARE gresala faci...........in exprimare. Daca blocheza repartitorul, nu mai are frina de nici un fel pe spate. Repartitorul, repartizeaza presiunile pe rotile singa si dreapta spate. Limitatorul, limiteaza presiune de frinare pe puntea spate in functie de incarcarea masinii. Daca elimina LIMITATORUL pateste ceea ce ai spus tu. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
sstanescu |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Poate e offtopic, insa pt mine acum e un subiect proaspat: oameni buni, fac apel la bunul-simt al vostru sa va duceti in service-uri autorizate sa va rezolvati problemele la sistemul de franare! Sincer nu am citit tot topicul, insa mi se face parul maciuca doar cand citesc titlul.
De ce e de actualitate. Soacra lui cumnata-miu (nu stiu ce-mi e mie, ma rog) a fost pocnita de un meserias pe trecerea de pietoni. S-a lasat doar cu ligamente picior rupte, oricum nu prea comod si asta in loc sa vada de nepotica mea, acum se oblojeste pe ea. Explicatia individului: "Nu imi tin franele. Ca am copii acasa, abia fac si eu un ban, la la la si iar-asa". Nu stiu in faza asta exact cum merge dosarul, insa sper sa acesta (care el afirma ca are probleme mai vechi la frane) sa infunde puscaria nitel, sa-i vina copilasii cu portocale. Una e sa fi vita neatenta. Insa asta e deja vatamare coporala cu premeditare, atata timp cat stii ca ai o problema grava si nu o rezolvi, ca esti meserias si mergi asa. Scuze ca m-am bagat aici. Niste sfaturi tehnice sunt binevenite, insa imi doresc ca tot mai putini oameni sa-si mai umble pe genunchi, in fata blocului, la sistemul de franare. |
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War |
|
dantes |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Ai pus punctul pe I sstanescu....
Eu de exemplu, tot ce tine de frane si directie numai la service, cu deviz si toate prostiile... In felul asta ma asigur ca nu lovesc vreun nevinovat din cauze tehnice, iar in caz de Doamne fereste, am devizul cum ca au fost rezolvate problemele, si sunt acoperit. Asa ca cel mai bun sfat tehnic care il am, este: Du-te la service!! |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
Slider |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Cilindrii de frina pe spate se curata - pe interior - cu o bacata de scindurica de brad. Nu se foloseste in nici un caz smirghel!!! indiferent de finetea lui.
Pitzy sfatul meu este sa te duci la un service de incredere - recomand unul la care se face si ITP-ul. Eu am facut ca tine si am apelat la inceput la tot felul de "mecanici" apoi plictisit si enervat ca frine tot nu aveam am incercat eu sa remediez problemele dar fara nici un rezultat. Asa ca am fost la un service - cu ocazia ITP-ului - si am rezolvat-o acolo. Am facut o reparatie capitala la sistemul de frinare apoi baietii mi-au urcat masina pe standul de frinare si mi-au aratat ce frine am. Excelente. De atunci nu am mai avut probleme cu sistemul de frinare - cca 1 an si ceva. "meseriasii" la care am apelat inainte imi faceau proba cu "pusul frinei bruste si vazut urmele de frinare pe asfalt" Total neelocvent. Multa bafta! |
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
Pitzy |
![]()
Post
#54
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 5 August 04 ![]() |
Bine mah astept sa vad si eu pe unul care nu a umblat niciodata singur la frane la masina lui.........
|
-------------------- If you havin girl problems i feel bad for you son, I got 99 problems, but the bitch aint one...
|
|
MoneyTalks |
![]()
Post
#55
|
![]() - Group: Members Posts: 2.712 Joined: 18 April 03 From: Ireland ![]() |
Eu nu am umblat!
|
--------------------
Lexus
ES300H
2020 Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost
Never underestimate the power of stupidity in large groups |
|
SGN_1310 |
![]()
Post
#56
|
![]() sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA ![]() |
Nici eu dar am umblat cu ele stricate pe soselele republicii noastre. :wink:
|
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
viulian |
![]()
Post
#57
|
![]() Que ? Group: Members Posts: 356 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Apropos de franare. Exista o pozitie 'normala' a pedalei de frana cand tine bine ?
Eu sunt multumit de franele mele, insa pedala tine bine cand e in dreptul pedalei de acceleratie, poate chiar o idee dedesuptul pedalei. As vrea sa tina putin mai sus, caci mi se pare ca e un joc de vreo 2cm in care nu se simte nimic. Stiu ca se poate regla de la servofrana (mai strangi putin parca piulita, cel putin asa am vazut ca face mecanicul) dar totusi.. e normal sa tina acolo ? La voi unde tine ? |
--------------------
Dacia
1310S
- CT-26-VID
|
|
dantes |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Din cate stiu se regleaza din tija de la servofrana, de care e prinsa pedala...iarasi recomand sa o faca un service cu deviz si factura....e posibil ca daca e mai sus sa nu iti mai debloce placutele si atunci sa vezi...
La mine la jumatatea cursei, daca apas fix pana acolo, de la 50 kmh, aproape imi blocheaza roata... Cei 2 cm pe care ii zici, probabil sunt sus de tot...after my opinion e f bine...la fel e si la mine....trebuie sa aiba o mica cursa libera sa nu ramana franata... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
driverx |
![]()
Post
#59
|
||
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Da' acuma tu ce faci? Ne raportezi pe toti la inconstieta ta? Crezi ca suntem toti asa prosti incat sa ne jucam dea viata? :shock: |
||
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|||
sstanescu |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu va luati acum la caft. Ne hlizim cand auzim "masina calca, nu f*te", insa sunt multi care nu constientizeaza ce inseamna "a calca". Eu am vazut "live" cum o masina a pocnit-o pe o baba. Masina nu cred ca avea mai mult de 30 kmph, se apropia de semafor si baba a iesit brusc dupa un autobuz oprit in statie. Parca era reluare la televizor, baba a facut o superacrobatie in aer ca o papusa de carpa, cu mainile si picioarele in pozitii aproape nefiresti. S-a lovit de capota si apoi cu capul de asfalt. Eu eram in autobuzul de pe partea opusa asa ca nu stiu ce s-a intamplat.
Conform noilor reguli, probabil o sa fiu sters, insa va rog eu, nu fiti inconstienti. Totdeauna ganditi-va daca v-ar fi pe plac ca sotia, mama, copilul sa se afla intr-o situatie de criza fata in fata cu masina voastra. Vine ceasul rau si nenorociti viata unui om, plus pe a voastra si a familiei ce vine la vorbitor! Da-o dracu, nu costa asa de scump sa ti-o repari cum trebuie. |
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th June 2025 - 19:10 |