DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Berlina de neoprit, de un an merg fara frane, ce sa faaaac??

Pitzy
post 27 Aug 2004, 08:19
Post #61


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 5 August 04




Propun inkiderea tuturor discutiilor despre frane...poate asa e mai bine, nu?


--------------------
If you havin girl problems i feel bad for you son, I got 99 problems, but the bitch aint one...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 27 Aug 2004, 08:32
Post #62


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




NU, nu e mai bine! Pentru ca TIE nu iti convine adevarul, ceilalti trebuie sa taca? :vmad:

Eu i-as condamna la inchisoare pe viata pe cei ce fac accident din cauza ca nu tine frina, oricit de mic ar fi accidentul (chiar si o usoara tamponare). Iar daca accidentul se lasa cu victime care mor, l-as condamna la moarte pe sofer! Pacat ca nea ilici s-a grabit sa scoata asta :vmad:


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 27 Aug 2004, 08:33
Post #63


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Dom' Pitzy, da' asta nu e o rezolvare a problemei. Asa gasesti tu raspunsurile? Problema mai mare decat polemicile de aici ii atitudinea ta infecta, care ne poate pune pe noi si pe cei dragi in pericol, doar ca tu faci pe desteptu, sau esti asa incapabil incat nu poti da un mecanic OK, sau chiar bun. Te zgarcesti unde nu traba. Nu polemicile de aici is problema, ci creierul tau, sistemul tau de valori. Deci pe bune acuma, stai si uitate la numele threadului si la aberatiile scoase de tine. Mie chiar mi-ar fi rusine....serios.

Dar numele threadului, posturile tale, mai ales asta, ultimul, de fapt arata valoarea ta. Daca vrei sa ne asculti bine, daca nu, iti doresc sa te trezesti intr-un paraper, roata de camion, asa ca sa te trezesti. Sper ca tu sa nu patesti nimic, si nici alte persoane din jur, dar sa ai pagube materiale, chiar serioase, ca poate numa' asa te vei trezi din tampenia de care dai dovada la ora asta.

Success la repararea franelor (dar constat ca tre sa iti spun success si la utilizarea lor).

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 27 Aug 2004, 12:23
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Salut ,

Am si eu o problema la sistemul de franare (sper nu mare) : Cand pun frana se simte in pedala un fel de smucituri (arunca piciorul ritmic) se simte mai ales la viteza mare > 60 km/h. Nasul meu a crezut ca e din tamburul spate ovalizat pe dreapta(concluzie trasa din faptul ca am mers cu frana de mana trasa si nu s-a incins roata respectiva decat stanga) . L-am schimbat si face la fel .Nu curge nimic . Placutele pe fata schimbate . Ce poate fi ?


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 27 Aug 2004, 13:10
Post #65


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




Mergi cu frinele la un service! Acolo vei afla exact despre ce e vorba.


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pitzy
post 27 Aug 2004, 17:41
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 5 August 04




B31AYZ,
Eu cred ca ar trebui sa ii cer parerea lui Driverx poate o sa iti faca si tie o urare de bine.....


--------------------
If you havin girl problems i feel bad for you son, I got 99 problems, but the bitch aint one...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 30 Aug 2004, 07:58
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Mai frate poate Driverx s - a exprimat mai dur dar ideea ramane! Te joci cu viata ta si cu a celor pe care-i intalnesti in trafic :vmad:


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 30 Aug 2004, 09:09
Post #68


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




Lasati-l in pace, poate omul vrea sa apara intr-un headline la stirile de la 5 :roll: :shock:


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 30 Aug 2004, 09:44
Post #69


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




MoneyTalks,

Salut ,

Nu inteleg ironia raspunsurilor voastre . Sa inteleg ca problema este asa grava ? Daca da ,am sa merg la service sa remedieze ei problema . Intrebarea era daca s-a intalnit cineva cu asa ceva ca sa stiu sa nu ma aiureasca aia acolo sau mai rau sa am frane mai proaste dupa ce plec de la ei. S-au vazut destule cazuri.


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 30 Aug 2004, 10:27
Post #70


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




B31AYZ, la tine e vorba de ovalizarea discurilor de frina, nu a tamburilor! Pune mina si schimba-le!
Pitzy, verifica si eventual schimba urmatoarele: etrieri fata (garnituri, pistoane), pompa de frina (garnituri, corp), repartitor spate, cilindrii frina spate (garnituri, pistoane), racordurile care duc la etrieri (pot fi ciupite).
Ca tu mergi asa si ca te doare-n basca de viata ta - mi se rupe! problema e ca te joci cu viata altora (soferi,pietoni,pasageri) iar chestia asta nu-i tocmai in regula!
Daca tot iti permiti luxul sa umbli cu masina, nu cred ca nu-ti poti permite luxul sa o faci in siguranta!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 30 Aug 2004, 10:50
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Marty,

Multumesc . La inceputul lunii urmatoare cand am sa-mi schimb rulmentii de pe dreapta fata am sa-i spun sa-mi schimbe si discurile de frana de pe spate daca amandoua sunt duse . Stie cineva de ce s-a ovalizat ? .Ma intereseaza sa stiu sa nu am si alta problema pentru ca discurile de pe spate nu au ajuns la nituri doar ovalizat cel putin unul .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 30 Aug 2004, 10:52
Post #72


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




QUOTE

Sa inteleg ca problema este asa grava ? Daca da ,am sa merg la service sa remedieze ei problema .


Da, problema e foarte grava. Nu te juca cu sistemul de frinare al masinii! Sau chiar nu iti pasa daca mori din cauza ca nu ai frine? :shock: Mie mi se filfiie, atita timp cit NU omori si pe altii.


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 30 Aug 2004, 11:00
Post #73


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE
Marty,  

Multumesc . La inceputul lunii urmatoare cand am sa-mi schimb rulmentii de pe dreapta fata am sa-i spun sa-mi schimbe si discurile de frana de pe spate daca amandoua sunt duse .

Discurile de frina sunt...pe fata! Pe spate ai tamburi! Si da, cind schimbi discurile de frina e bine sa schimbi si rulmentii, asta daca nu vrei sa te scremi sa-i scoti si sa-i pui cu presa si sa mai pierzi o gramada de timp cu ei. Din cite-mi aduc eu aminte rulmentii de fata erau vreo 400 de mii setul (de Alexandria).


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 30 Aug 2004, 11:00
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




MoneyTalks,

Ok. Am primit raspuns ca am tamburul de pe spate dreapta ovalizat , am sa-i schimb pe amandoi daca este cazul . Sper ca nu ma confunzi cu initiatorul acestui topic (care nu are frane deloc ) pentru ca eu am frane (nu perfecte) si vreau sa fie cat mai perfecte de aceea am intrebat .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 30 Aug 2004, 11:29
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Marty,

Scuza-ma de confuzie nu ca m-as fi priceput .Ma gandeam tot la rotile din spate .Am rulmentii cumparti de acum 2 ani .Discul de frana se gaseste separat sau cu tot ansamblu ? .In afara de placute nu am vazut cum se schimba ceva la rotile din fata .
Multumesc , acum mi-e mai clar.


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pitzy
post 1 Sep 2004, 15:09
Post #76


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 5 August 04




Salut baieti, m`am intors din cuncediul oferit pt "insulte la adresa forumului".(ma intreb si acum daca au fost total nemotivate).
Am rezolvat franele in mare parte, adica:
-am schimbat un cilindru pe spate stanga pt ca era blocat de la rugina
-am schimbat pompa de frana pt ca s`a rupt ventilul de la atatea aerisiri
-am bagat lichid DOT 3,-2+2
Acum problema este alta: pedala tine sus, foarte bine, dar nu ca la alte dacii(noi), adica la dacia tatalui meu care este noua pedala are practic o cursa moarta dupa care ajunge intr`un punct unde NU mai poate fi apasata si se produce franarea.Daca in acest punct se incearca a se apasa pedala mai mult, nu se mai apasa deloc, iar rotile se blocheaza. ASA ar trebui sa lucreze o servofrana! Eeeee....La mine daca din acel punct incerc sa mai apas pedala, se mai apasa circa3-4 cm, greu, si de abea atunci se blocheaza rotile. Pe parcursul acelor 3-4 cm pedala se simte elastica. NU ar trebui sa fie asa... Logic am gandit ca elastic, comprimabil, nu poate sa fie decat aerul. Culmea nu da absolut nici o bula de aer pe la nici un ventil.... Acum de la ce mai este????


--------------------
If you havin girl problems i feel bad for you son, I got 99 problems, but the bitch aint one...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BAC
post 2 Sep 2004, 09:08
Post #77


Membru autentic


Group: Members
Posts: 450
Joined: 1 September 04
From: Reghin




Ai verificat reglajul la sabotii de pe spate? Daca au reglaj automat, verifica sa functioneze corect, sa aiba arculetele pe parghiile alea cu zimti ca la rotile dintate. Daca tot ai schimbat lichidul, de ce n-ai pus DOT4?
Si eu am avut probleme cu frana la Dacia parintilor, prin '94-'95 cred. Dupa ce aeriseam, mergea bine frana un timp dupa care iar aveam aer. Lichid nu curgea. Am schimbat garniturile la pompa si am pus lichid de frana DOT4 Texaco si nu am mai avut probleme. In principiu un lichid de frana trebuie schimbat la 2-3 ani, oare cati fac asta?


--------------------
ex. Opel ex.Vectra C 2007 OPC line - MS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 2 Sep 2004, 09:21
Post #78


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Pitzy,

Desi ai scris PM-ul ala de tot rahatul, hai sa iti o chestie: pedala trebuie sa aiba o scurta cursa moarta, fara efect, pentru a tine cumva semi apasata pompa si...implicit o usoara franare continua a masinii.

Cilindrul l-ai schimbat, dar sabotii in ce stare is? Daca is cam consumati, permit o cursa mare la cilindru, si frana merge mai prost.

:shock:


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pitzy
post 2 Sep 2004, 10:35
Post #79


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 5 August 04




Driverx,
Scuza`ma pt PM`ul ala dar ai avut si tu un post "de tot rahatul" la adresa mea.
Sabotii sunt schimbati de vreo 2-3 luni la fel si placutele. In principiu cam totul ar fii nou la sistemul de franare. Ma gandesc la furtunele de la etrieri, alea nu le`am schimbat cred ca niciodata, dar m`am uitat la ele si nu sunt crapate, o sa le schimb oricum si pe alea.
Pedala are acea cursa moarta, dar cum am mai zis, cand ajunge intr`un punct unde ar trebui sa fie "lemn" sa nu se mai apese, se mai apasa vreo 3-4 cm. Oricum acum daca apas brusc pedala la 90km/h las cauciucurile pe asfalt, insa nu imi place elasticitatea pedaleai. Este posibil sa se umfle furtunele alea? Zic si eu...in disperare pt ca am bagat o gramada de bani si nu tine ca din fabrica...
Deci pana la urma de ce este elastica???
Aaaa...am uitat...lichit dot 4 am vrut si eu sa iau dar vanzatorul mi`a zis ca ar fii mai bine sa iau ce e prevazut pt masina mea, adica dot , asa ca am luat dot3, 2+2.


--------------------
If you havin girl problems i feel bad for you son, I got 99 problems, but the bitch aint one...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 2 Sep 2004, 11:03
Post #80


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




O problema asemanatoare am avut si eu. La mine problema a fost lichidul de frana ieftin made in romania de proasta calitate.
Rezolvarea a fost simpla, am schimbat tot lichidul de frana. Am pus lichid strain 2+2 si problema s-a rezolvat automat.


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pitzy
post 2 Sep 2004, 11:23
Post #81


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 5 August 04




Si eu am tot 2+2...


--------------------
If you havin girl problems i feel bad for you son, I got 99 problems, but the bitch aint one...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Pitzy
post 4 Sep 2004, 22:11
Post #82


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 5 August 04




Sunt curios daca poate cineva sa spuna cum se face o aerisire pas cu pas ca la carte. Sa explice exact cum se face ca la clasa I. Mentionez, pompa de frana cu 4 tzevi, dublu circuit, cu sonda ITP sau ICP nu stiu cum ii zice, si oricum nu o folosesc la nimic pt ca nu mai stiu ce fire ar trebui sa vina la ea...


--------------------
If you havin girl problems i feel bad for you son, I got 99 problems, but the bitch aint one...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 5 Sep 2004, 08:23
Post #83


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




[quote] ...nu imi place elasticitatea pedaleai.[/quote]
Elasticitatea pedalei indica prezenta aerului in instalatia de frinare.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
narcissb
post 12 May 2005, 13:05
Post #84


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 11 April 05




Salut pe toti inpatimitii de dacii.Am si eu o intrebare legata de frane:ce parere aveti de repartitoarele blocate pe direct pentru o frana mai buna pe spate?


--------------------
DACIA 1310 - IS 78 NSM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 12 May 2005, 20:57
Post #85


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




buna biggrin.gif


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gattoman
post 12 May 2005, 21:43
Post #86


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 24 December 04
From: ---




din cate stiu eu daca il blochezi pe direct, in momentul cand pui frana mai tare risti sa se blocheze spatele si sa intri in derapaj, mai ales cand sau dupa ce ploua. mai bine iti pui unul nou daca cel vechi nu mai functioneaza. am vazut cum a franat o masina, cu repartitoru bun, cam pe la 70km/h, si se ducea drept, pe cand la una cu repartitoru blocat pe direct fugea spatele intr-o parte.


--------------------
Tractor U650 16v z - K-MR-589
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
madoxxt
post 21 May 2005, 22:35
Post #87


doar membru....


Group: Members
Posts: 17
Joined: 27 December 04
From: craiova




... se ducea asa pentru ca ii frineza o roata mai mult decit alta nu pt ca blocheaza rotile pe spate,apropo de pompa , incearca sa reglezi tija de intra din servo in pompa pt ca sar putea sa ai cursa prea mare si sa iti ramina pompa sub presiune.

This post has been edited by madoxxt: 21 May 2005, 22:41


--------------------
DACIA 1310 1983 - lyx 50 jd
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th June 2025 - 19:15
Forum Renault