Probleme la RAR cu masina, adusa din Germania
![]() ![]() ![]() |
Probleme la RAR cu masina, adusa din Germania
testike |
![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
|
||
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|||
marksman |
![]()
Post
#2
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
"Suna un prieten", adica verifica istoricul masinii la un dealer VW. Ei pot sa-ti dea datele masinii pe baza VIN-ului si asa afli si la cati km a calcat masina printr-un service autorizat si de asemenea in ce configuratie a iesit din fabrica.
This post has been edited by Illusi0n: 8 Oct 2008, 15:48 |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
testike |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Am sunat inainte de cumparare la VW, stiu cu ce configuratie a iesit din fabrica, cu motorul de 999 cc.
Culmea ca nu a calcat in service, nici pentru revizii obligatorii, doar a comandat o cheie anul trecut. M-am mirat un pic, de obicei se fac cel putin reviziile obligatorii, dar apoi am zis ca cine stie poate avea service sau era mecanic sau naiba stie, si important e sa mearga bine masina - si de mers merge bine, deja am facut 1500 km cu ea... Problema mea e cum sa rezolv cu RAR-ul, si sa reusesc sa inscriu odata masina.. :-( This post has been edited by testike: 8 Oct 2008, 15:54 |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Din cate stiu eu motroarele VW de 999cmc sunt in 3 cilindri si cele de 1,4 in 4 cilindri. Sau poate ma insel? Cam greu de facut confuzie.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
marksman |
![]()
Post
#5
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Na, apai daca n-a calcat in service pentru reviziile obligatorii sunt mari sanse ca masina sa fi fost "calarita" serios (de unde alt motor), eventual busita si reparata (de unde alt motor).
Saaaaau a fost cumparata ca "masina pentru nevasta", de mers doar "pe plan local", caz in care "imi bag piciorul in ele revizii", dar ceva s-a intamplat cu motorul, de unde motor schimbat. Nu stiu ce sa te sfatuiesc in continuare, eventual sa incerci la un RAR din alta localitate. Nu cred ca montand un motor Ex in loc de un motor Ex, chiar daca difera cc, sa se piarda omologarea pentru Ex. Citez din amintiri, dar e posibila schimbarea motorului fara nevoie de omologare daca puterea (si/sau cc) nu depaseste x% din puterea (si/sau cc) vechiului motor. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#6
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
QUOTE(vi_escu @ 8 Oct 2008, 16:59) Din cate stiu eu motroarele VW de 999cmc sunt in 3 cilindri si cele de 1,4 in 4 cilindri. Sau poate ma insel? Cam greu de facut confuzie. Poate te ajuta asta: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_engines P.S. Poate se scoate taxa si scapi. Daca nu poti sa o vinzi si tu asa cum ai luat-o, chiar daca iesi in pierdere. Bafta! This post has been edited by Andy_ACS: 8 Oct 2008, 16:03 |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
testike |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
QUOTE(vi_escu @ 8 Oct 2008, 15:59) Din cate stiu eu motroarele VW de 999cmc sunt in 3 cilindri si cele de 1,4 in 4 cilindri. Sau poate ma insel? Cam greu de facut confuzie. Si cele de 999 sunt in 4 cilindri. La Opel a cumparat un prieten si are in 3 cilindri. QUOTE(Illusi0n @ 8 Oct 2008, 15:59) Na, apai daca n-a calcat in service pentru reviziile obligatorii sunt mari sanse ca masina sa fi fost "calarita" serios (de unde alt motor), eventual busita si reparata (de unde alt motor). Saaaaau a fost cumparata ca "masina pentru nevasta", de mers doar "pe plan local", caz in care "imi bag piciorul in ele revizii", dar ceva s-a intamplat cu motorul, de unde motor schimbat. Nu stiu ce sa te sfatuiesc in continuare, eventual sa incerci la un RAR din alta localitate. Nu cred ca montand un motor Ex in loc de un motor Ex, chiar daca difera cc, sa se piarda omologarea pentru Ex. Citez din amintiri, dar e posibila schimbarea motorului fara nevoie de omologare daca puterea (si/sau cc) nu depaseste x% din puterea (si/sau cc) vechiului motor. Masina mi-a spus si mecanicul ca a fost lovita, dar nu foarte tare, nu au sarit airbagurile si se vede pe tabla. Se poate sa se fi schimbat doar blocul motor..? QUOTE(Andy_ACS @ 8 Oct 2008, 16:02) Poate te ajuta asta: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_engines P.S. Poate se scoate taxa si scapi. Daca nu poti sa o vinzi si tu asa cum ai luat-o, chiar daca iesi in pierdere. Bafta! Merci ![]() Chiar acum citesc ce se mai zice de taxa. Pe cat posibil as incerca totusi sa inmatriculez masina ca si respectand normele euro 3 sau 4, dar deocamdata ar fi super sa ies din rahat si sa inmatriculez masina oricum.. LE : Acum am vorbit cu un mecanic si a zis ca ar costa 600 lei sa verifice exact lungimea pistoanelor + schimbarea ganiturii de chiuloasa. Astfel as afla sigur ce fel de motor am, deocamdata din ce am condus eu, si mecanicul si alte persoane toti par sa fie destul de convinsi ca e motor de 1 litru.. Dar nu as rezolva mare lucru, eu trebuie pana la urma sa dovedesc la RAR ca e motor de 999cc, deci ar trebui sa platesc si acolo aceeasi taxa, sau ei nici nu ar fi de acord sa desfaca motorul..? LLE: Nu prea imi vine sa vand masina, ii place sotiei, merge bine, am cheltuit pana acum in total 1700 euro(am socotit chiar acum) plus timpul pierdut, si in plus nu prea sunt amator sa trag tzepe... This post has been edited by testike: 8 Oct 2008, 16:40 |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
deconectat |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru cu avatar de sezon Group: Members Posts: 1.116 Joined: 11 January 05 From: Brasov ![]() |
Din ce inteleg eu de pe wikipedia, motorul de 1 litru cu 4 cilindri s-a folosit doar pe golf, nu si pe polo. Pe polo se pare ca s-a folosit cel de 3 cilindri, 998 cm3.
|
--------------------
logan
1.6 8v ambition
. Ex. DSN Rapsodie
|
|
argon |
![]()
Post
#9
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
cred ca scrie prostii acolo, pe Golf nu s-a pus asa ceva, motorul de 999 cc si 4 cilindri s-a pus pe Lupo si Polo. Trebuie sa-ti dai seama dupa cum trage daca e de 1 sau 1,4...dar nu ajuta cu nimic la spagarii aia imbecili de la RAR.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
marksman |
![]()
Post
#10
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
Eu nu stiu sa se fi pus pe golf motor mai mic decat cel de 1.4
|
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
argon |
![]()
Post
#11
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
mda, nu va luati dupa wikipedia, scrie numai prostii, motorul de 1 litru are 50 de cai, nu 51/55 kw cat scrie acolo. Plus ca eu nu stiam sa existe motor de 1 litru si 3 pistoane, e doar unul in 4, ala de 1,2 mai nou e in 3.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
testike |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Mecanicul mi-a zis clar ca e motor in 4 timpi, si inca alte persoane, parca si la un service autorizat la fel. Din cate imi dau seama si dupa cat de fin merge, si eu cred ca e in 4 timpi. Am cautat pe Google codul AUC care este pentru motorul asta, si am gasit ca are 999 cc, 37 KW ( 50 CP) si 4 timpi in unele pagini..
Maine merg la un service autorizat VW (unde am montat inchiderea, alarma si senzorii de parcare), am sunat acum si au zis ca pot sa identifice motorul propriu zis dupa unele repere fizice, nu numai dupa seria de sasiu cum au facut pana acum. Din ce am mai vorbit pana acum cu alte persoane, unii care chiar au lucrat la RAR, cea mai buna solutie pare sa fie schimbarea motorului (daca acesta chiar e de 1.4 litri) cu unul original de 999 cc. Lucrul acesta trebuie facut definitiv, dupa crearea cartii de identitate nu se mai accepta sa pun motorul vechi - deoarece ar fi incadrat la non-euro iar, si nu se accepta schimbarea unui motor euro3 sau euro4 cu un motor non-euro.. This post has been edited by testike: 8 Oct 2008, 17:43 |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
AR-18-MOS |
![]()
Post
#13
|
![]() ( -_・) ︻デ═一 Group: Members Posts: 6.616 Joined: 19 August 07 From: Niedersachsen ![]() |
4 timpi sau 4 cilindri?
|
--------------------
BMW
730Ld
'07 High Executive
- AR - - M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic |
|
marksman |
![]()
Post
#14
|
Post mortem nihil est Group: Members Posts: 7.679 Joined: 1 November 04 From: sat ![]() |
@testike: vrei sa spui ca e in 4 pistoane, nu in 4 timpi, ca nu e vorba de Trabant sau Wartburg.
Faza cu motorul non-euro mi se pare o gogorita mare, fabricata pentru tine ca sa ungi un pic mecanismele. Bun, e un alt motor. Ce il face non-euro? Daca ti-au zis ca are codul AKP inseamna ca l-au identificat. Codul corespunde unui motor non-euro? Daca da, e nasol, dar nu cred, de vreme ce insusi testul de noxe facut de RAR spune ca motorul se incadreaza in normele de emisie cf std Euro4( sau 3?). Cu ce te pot faulta intr-adevar, e ca motorul nu corespunde cu ceea ce scrie in cartea masinii si nu ai hartii care sa dovedeasca faptul ca motorul a fost schimbat. |
--------------------
Opel / Mazda
Crossland X / CX-30
2019 / 2020 Charlie Foxtrot: Massively vote Charlie Golf for President!
|
|
testike |
![]()
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Scuze nu ma pricep prea bine, credeam ca 4 timpi si 4 pistoane inseamna acelasi lucru - 4 pistoane cred ca e corect.
Din pacate nu prea cred ca e o gogorita. Am vorbit si cu o cunostinta destul de buna care a lucrat la RAR Bihor pana acum vreun an, si a zis ca motorul nou pe masina respectiva nu se poate recunoaste decat ca si non-euro. Nu mi-a explicat de ce, ma gandesc ca probabil chestia asta de poluare e data de mai multe componente ale masinii pe ansamblu ( catalizator, sonde lambda, senzori, ce-o mai fi pe acolo nu ma pricep), si nu numai de motor? Motorul de 1.4 intr-adevar cred ca ar trebui sa fie tot euro 4 sau in cel mai rau caz euro 3 ( oricum, taxa e acceptabila pentru amandoua), dar au zis ca il pot recunoaste doar ca non-euro. Cu testul dinamic s-ar putea recunoaste ca respecta norma euro 4 sau 3, dar cunostinta care a lucrat la RAR a zis ca nu il recomanda, deoarece costa destul de mult, e mult de umblat, si in plus nu stie ce rezultate vor fi pentru un motor folosit - testele euro se fac de producatori cand toate componentele sunt noi.. LE: Mecanismele le-as unge n-ar fi problema, la cat is de disperat. Am pierdut deja vreo 5-6 zile lucratoare , daca mai cheltui si pierd mult timp (si bani ca nu lucrez), imediat ies la pretul unei masini noi - poate nu VW, da' Sandero sigur ![]() LLE: Am inteles eu bine, s-a votat scoaterea taxei de poluare in Senat? Mai trebuie votata doar in Camera Deputatilor, se stie deja de cand intra in vigoare? http://www.taxapoluare.com/utile-articol38.htm LLE: Am uitat sa zic ceva foarte relevant pentru decizia de achizitie a masinii , si cel mai important lucru despre masina : ESTE DRAGUTA ![]() Nu conteaza ca am gasit alte masini cu RAR facut, ani mai putini, dotari mai bune, mai ieftina, sau alte avantaje gen Smart cu cutie automata , etc 'nspe variante, asta e neagra metalizata sclipeste in soare si E DRAGUTA ![]() ![]() This post has been edited by testike: 8 Oct 2008, 19:12 |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
Andy_ACS |
![]()
Post
#16
|
![]() Yes, I'm not! Group: Members Posts: 6.304 Joined: 19 July 04 From: Craiova ![]() |
Pentru tine e tarziu acum, dar pentru cine mai citeste un sfat: intai treceti masina pe numele vostru, inmatriculati-o, apoi apucati-va de investitii in ea.
Trebuie sa stie aia de la vw ce motor e, e imposibil sa nu fie diferite deloc. Treaba e sa iti dea o hartie cava pe care sa o accepte aia de la rar. P.S. in acte e trecuta seria de la motorul asta nou (indiferent de care o fi) sau seria motorului original? Bafta! |
--------------------
-
-
- "Be the change you want to see in the world"
|
|
testike |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Multumesc!
Asta ar fi ultima speranta, in rest am inbulinat-o mai mult sau mai putin. Cu alt motor nu stiu care ar fi procedura, trebuie schimbat si calculatorul, sau si alte piese..? Asa-i, acum m-am invatat si eu minte... Initial am vrut sa repar doar ce era nevoie pentru RAR, apoi daca tot am umblat pentru piese si la service, am zis sa fac tot ce trebuie.. In Brief-uri ( asa am inteles ca se numesc actele din Germania) cred ca nu apare tipul motorului. Stiu asta pentru ca peste tot m-au intrebat doar de seria de la sasiu, si in 2 locuri la magazin s-au si uitat la Brief, si pana la urma au determinat tipul motorului tot dupa seria de la sasiu. Oare asa este, sau stiu eu gresit? |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#18
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
hmmm..nu cred sa nu scrie in nici un act seria si codul motorului.macar o poza cu masina poti pune;):>
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
testike |
![]()
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Stii exact ca in Brief-uri apar sau doar crezi ca ar trebui sa apara?
M-am uitat iar peste Brief si peste traducerea legalizata pe care am facut-o azi ( 200 lei declaratii pe propria raspundere ca n-am schimbat motorul + declaratii ca a venit pe trailer + traduceri), si nu apare niciunde seria motorului. In schimb am vazut un alt lucru interesant: apare scris culoare ALB. Dupa cum se vede in poze si am scris mai sus, Polo este NEGRU. Imi vine sa sar pe geam, noroc ca aici lucrez la parter ![]() Atasez si niste poze pe care le-am facut in piata inainte sa cumpar masina This post has been edited by testike: 8 Oct 2008, 20:30 Attached thumbnail(s) Imag062.jpg ( Size: 95.93k ) Number of downloads: 2500 Imag063.jpg ( Size: 91.18k ) Number of downloads: 2479 Imag064.jpg ( Size: 97.1k ) Number of downloads: 2428 |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
mk2 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 407 Joined: 5 August 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu vreau sa te supar in nici un fel si imi dau seama ca esti intr-o situatie tampita, dar nu pot sa nu intreb: tu n-ai verificat seriile la sasiu si motor inainte de a o cumpara (mai ales daca ai luat-o din targ, cum sugereaza pozele) ?
In alta ordine de idei, daca zici ca motorul are codul AKP, dupa un mic search cu Google, conform site-ului acestuia http://www.autoshoppingcenter.com/Volkswag...nginescode.html si http://www.sun-diagnostics.com/intl/en/pdf/html/full_vw.html motorul intr-adevar este de 1.4 si a fost pus pe polo intre 1998 si 2003. Acum, ma gandesc, din moment ce AKP este motor de polo original, si a fost pus pe tipul de caroserie ca a ta (1998-2003) de producator, ar trebui sa fie omologat si sa existe in baza de date al rar-ului, si teoretic ar trebui sa poti sa-l omologhezi pe masina ta. Sper sa te ajute cu ceva, si in orice caz bafta, cred ca vei avea nevoie de ea. |
--------------------
Dacia Logan
1.5 dci
2006 Laureate
- BxxXXX Our enemies are never as evil as we imagine them to be. And maybe we're never quite as good.
|
|
Alex G. |
![]()
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 268 Joined: 9 July 06 ![]() |
Am impresia ca nu conteaza ce culoare scrie in Brief-ul nemtesc. Eu de exemplu nu aveam nici o culoare trecuta si la fel si pe la unii dintre amicii mei, nu am vazut culoarea trecuta. Daca nu ma insel, nu apare culoarea (Farbe) nici macar in Fahrzeugbrief-ul acela mare ca un format A4 extins (cel pe care ai stampile cu Ungültig = Invalid pe romana).
Asta o sa apara in CIV dupa aceea. Oricum imi pare rau ca nu te pot ajuta cu un sfat util pentru motor, cum au facut si colegii de forum. Alex |
--------------------
-
-
-
|
|
testike |
![]()
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
Multumesc pentru raspunsuri, am mai intrebat si eu, si se pare ca intr-adevar culoarea nu ar fi o problema.
In schimb nu am vazut nici un "Ungültig" pe hartia in format A4 ( mai este una mai mica, cam un sfert de a4), sper ca nu imi dai alt motiv de emotii ca is cu nervii la pamant ![]() O sa incerc si cu motorul sa vad daca se poate cumva omologa ca si Euro 3-4, tinand cont ca se foloseste pe aceeasi masina ( cu toate ca cunostinta care a lucrat la RAR a zis ca ei accepta doar ca si non-euro). This post has been edited by testike: 8 Oct 2008, 23:05 |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#23
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
eu nu mai inteleg nimica...
masina ai cumparat-o din targ? |
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
jaf |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru din mijloc Group: Members Posts: 641 Joined: 25 May 04 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
--------------------
trotineta
tri roti
2012 ful vidaut chiele "ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
|
|
YRX |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.050 Joined: 6 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Ai spus ca ai schimbat distributia. Pentru ce tip de motor ai cumparat cureaua?
|
--------------------
Dacia
Logan
2005 Ambition 1.6 MPI
|
|
argon |
![]()
Post
#26
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
credeam ca ti-ai adus-o tu, din targ nu iei de la samsari obscuri, daca nu ai relatii sau cunostinte. Sper ca nu ai dat pe ea mai mult de 4000-4300 de euro ca atat face(una fara probleme) cel putin aici in targ.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
sorin1983 |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.628 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
eu unul zic ca nu e timpul trecut sa o si vopsesti!
|
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|
cosmin_cosmin_1 |
![]()
Post
#28
|
nu stiu Group: Members Posts: 309 Joined: 30 June 04 From: Valcea ![]() |
Stampila "Ungültig" iti indica faptul ca masina a fost radiata in germania si e buna de inscris aici in Romania. Daca nu ai stampila, am auzit ca nu se poate inmatricula si trebuie sa trimiti actele cuiva din Germania, sa mearga sa se ocupe de stampila, apoi sa ti le trimita inapoi. Eu cand am inscris masina mea, am avut "Ungültig" pe acte si nu au fost probleme nici la RAR, nici la dosar la inscriere.
|
--------------------
Opel
Tigra si corsa
anii 90
|
|
testike |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.452 Joined: 18 March 05 From: Cluj ![]() |
QUOTE(YRX @ 9 Oct 2008, 07:43) Scuze am scris gresit. Am schimbat la ea: 4 amortizoare si ceva suporti de amortizor, cablu ambreiaj, placute frana , mp3 player ( 2100 RON) , filtru de aer, filtru de polen, antigel (170 ron), manopera la astea 380 ron, piese si manopera inchidere, alarma, senzori de parcare , sonda lambda 2750 ron. Am mai platit vreo 350 lei numere temporare, asigurare,contracte , traduceri , 300 la RAR si o gramada de benzina si timp pierdut pe drumuri.. Distributia aparea schimbata de 4000 km in niste acte ale masinii, mecanicul s-a uitat la ea si a zis ca e ca si noua, sigur a fost schimbata de curand. Sonda lambda si restul pieselor au fost cumparate identificand masinii si componentele ei (motorul inclusiv) pe baza seriei de sasiu. Seria se introduce intr-un soft, si de acolo se vede ce tip de motor etc piese are. QUOTE(argon @ 9 Oct 2008, 14:03) credeam ca ti-ai adus-o tu, din targ nu iei de la samsari obscuri, daca nu ai relatii sau cunostinte. Sper ca nu ai dat pe ea mai mult de 4000-4300 de euro ca atat face(una fara probleme) cel putin aici in targ. Am adus masina acum 3 ani pentru sora-mea din Bruxelles , mi-a ajuns pana peste cap, nici nu prea am timp - am zis sa cumpar din piata de data asta. Parca incepe sa imi para rau. Eu am cumparat masina cu 3800 euro, contractul dintre persoana de la care am luat si dealer=ul din Germania este pe 3000 euro. QUOTE(cosmin_cosmin_1 @ 9 Oct 2008, 14:26) Stampila "Ungültig" iti indica faptul ca masina a fost radiata in germania si e buna de inscris aici in Romania. Daca nu ai stampila, am auzit ca nu se poate inmatricula si trebuie sa trimiti actele cuiva din Germania, sa mearga sa se ocupe de stampila, apoi sa ti le trimita inapoi. Eu cand am inscris masina mea, am avut "Ungültig" pe acte si nu au fost probleme nici la RAR, nici la dosar la inscriere. O sa vad ce o fi si cu Ungültig asta dupa ce rezolva cu RAR (sper).. Multumesc ca mi-ai zis. Azi dimineata am fost la un service autorizat VW unde mi-au zis ca e motor de 999 cc. Am mers apoi la dealer, unde am platit pentru identificare si l-au identificat dupa codul calculatorului tot ca si motor de 1 litru, calculator cu codul respectiv nu ar merge cu altfel de motor. Mi-au dat si o hartie cu chestia asta pentru RAR. Cica lucrul asta se practica cu RAR-ul din CJ, care trimite des masini pentru identificarea motorului la dealer. In Zalau unde am fost eu la RAR nu este dealer, ei trimit datele la Bucuresti. Am mers iar in Zalau, acolo dupa car-mar nu are stampila o hartie listata cu seria calculator, nu stiu ce povesti, suna iar la Bucuresti. Vine iar si imi spune ca tot 1.4 este identificat, si ceva blah blah aiurea , printre care cuvinte gen "degeaba scrie aici daca nu e pe masina". Asta am inteles, alte cuvinte erau pur si simplu aiurea cred ca nu stia nici el ce sa zica sau dracu stie ce vroia sa zica/faca,. I-am zis sa mergem la masina sa vedem clar ce serie scrie si daca corespunde cu ce e pe hartie sau nu, si ca raspuns ingineru' de la RAR nu mai zice nimic. Iar dau din gura, pana la urma iar merge asta la sune la Bucuresti. Vine peste 10 minute si imi spune ca persoana din Bucuresti care e un mare expert la nivel national tot are nelamuriri, si o sa sune direct la dealer in CJ, si sa revin maine. Deja am niste nervi de imi sa iau la bataie pe cineva de acolo, dar am zis sa mai dau o sansa, maine incept sa fac scandal daca tot nu se rezolva. I-am zis ca in cazul in care doamne fereste ei identifica motorul tot ca 1.4, sa faca bine sa imi zica maine clar din ce motive considera ei ca este motor de 1.4, sa putem verifica clar serii, tipul pieselor si pe ce tipuri de motoare se pot folosi. |
--------------------
Mazda 3 2018
Prestige 2009 1.5 DCI 85CP
Ambition 2004 1.6 MPI
|
|
Zippy |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru din 2003 Group: Members Posts: 917 Joined: 26 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Fara suparare dar cu pretul de achizitie+banii care i-ai bagat in ea luai masina noua sotiei, chit ca nu scria vw pe ea, n-aveai probleme 3 ani.
|
--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.|
VW JETTA
2014
- B 97 Z I P ] Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 03:46 |