fara apa in borcan..deci nici in radiator.., consecinte...
![]() ![]() ![]() |
fara apa in borcan..deci nici in radiator.., consecinte...
papamuntz991 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 496 Joined: 15 January 07 From: Militari Customs ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
'90 TLX
- B 17 M.. cu Dacia in suflet...
|
|||
apollo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
sigur e furtunul de vina?
sa nu fie garnitura si sa-ti bage apa in baia de ulei.asa am mai citit pe aici. verifica nivelul la ulei. daca mergi fara apa iti fierbe motorul si sanatate.altul, sau poate ai noroc. temperatura fiind prea mare, am inteles ca se sudeaza sau se deformeaza ceva in el. sa iti zica cineva mai priceput, eu ti-am zis in mare.de acum ma depaseste, dar ca idee.. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
maryus_83 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.067 Joined: 14 April 05 From: Brasov ![]() |
Garnitura de la chiloasa in ce stare o fi?
![]() |
--------------------
Dacia/Reno
Logan Ambition 1.5 dci 70cp/ Kangoo 1.5dci
'08/'12 Don't forget kids... the more you post the bigger your penis is.
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#4
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(papamuntz991 @ 17 Feb 2007, 23:55) pierd apa pe undeva pe la furtunul ce duce apa la radiator...si am ramas fara apa in borcan(din neatentie) si cred ca am mers ceva...vro 100-2 de km...dar azi i-am pus apa distilata in borcan si a mers extrem de prost motoru...nu statea la relanti cand era rece si facea figuri(nici cand il porneam dupa ce am stat 1 h nu mergea cum trebuie...tot se ineca,se chinuia sa se mentina pornit)...va rog dati-va cu parerea si referitiva si la consecintele functionarii fara apa in borcan... ps:oare imi mergea mai bine pentru ca se incalzea repede si eu oricum mergeam doar in oras si distante scurte(max.15 km) deci nu se supraincalzea? cea mai ieftina scapare a ta ar fi o garnitura de chiulasa...asta in cazul in care nu trebuie sa repari chiulasa..... |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
papamuntz991 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 496 Joined: 15 January 07 From: Militari Customs ![]() |
nivelul la ulei e cam scazut...am completat destul azi si zilele astea si inainte era sub limita..deci cu completarile de rigoare am ajuns la nivel normal la ulei...nicideum maxim...(am bagat cam 1 L de ulei si am ajuns la normal....uleiul schimbat acu 700 km...nici cu ala nu stiu ce s-a intamplat...dar deja devin off topic...)
|
--------------------
Dacia
1310
'90 TLX
- B 17 M.. cu Dacia in suflet...
|
|
papamuntz991 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 496 Joined: 15 January 07 From: Militari Customs ![]() |
pe la garnitura de chiuloasa as putea sa pierd apa?!
|
--------------------
Dacia
1310
'90 TLX
- B 17 M.. cu Dacia in suflet...
|
|
papamuntz991 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 496 Joined: 15 January 07 From: Militari Customs ![]() |
cu pierderea apei pe la chiuloasa mi-am dat seama repede ca nu am gandit:/ ...deci s-a ars(intarit,stricat) garnitura de chiuloasa si trebuie schimbata...
Astept in continuare posturi noi,comentarii... |
--------------------
Dacia
1310
'90 TLX
- B 17 M.. cu Dacia in suflet...
|
|
Kojak |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.786 Joined: 18 January 07 From: Bucuresti ![]() |
Pe langa garnitura de chiuloasa, trebuie neaparat sa mai schimbi si uleiul in cadrul aceleasi operatiuni ( uleiul a participat activ la racirea motorului tau datorita acestei defectiuni - pana mecanica - astfel incat si-a pierdut din proprietati, probabil ca s-a si diluat )
fost posesor de berlina 1310L '95 |
--------------------
Dacia
Logan
2006
|
|
Slider |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda ![]() |
Statia asa mai fratilor..repede garnitura de chiulasa schimbata...
Omu' spune ca a avut nivelul scazut la ulei...daca era garnitura ii intra apa in ulei. Deci se marea nivelul. In plus de asta uleiul trebuia sa arate groaznic. Adicatelea sa faca spume! Papamutz...daca pornesti motorul iti bolboroseste apa in borcan? Daca ramaneai fara racire la motor nu mai mergeai tu 100-200 de Km...si nici 15 Km in oras...calai motoru' imediat. This post has been edited by Slider: 18 Feb 2007, 09:24 |
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
vyper |
![]()
Post
#10
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
de moment ce nu a mai avut apa in el...sigur cel putin chiuloasa s-a dus! si poti sa mergi si cu ea fara apa daca a fost mai frig afar si daca a facut astia 100-200 de km in distante scurte
![]() |
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#11
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(vyper @ 18 Feb 2007, 09:44) Nu e neapărat așa grav! La mașină din semnătură de cel puțin 3 ori a fiert apa, a fost aruncată toată din rezervor și probabil multă și din instalație, și s-a mers cu el secat, iar garnitura de chiuloasa este intactă. Sigur, să mergi fără apă nu e deloc recomandat, eu nu aș fi facut așa, dar nu era mașina mea atunci ![]() Slider are dreptate, nu e neapărat așa de gravă situația. |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
OAP |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Nu ai verificat nivelul in radiator? faptul ca nu aveai apa in borcan nu implica obligatoriu si lipsa apei din circuitul de racire. e drept ca nu e in regula, dar s-ar putea sa nu aiba nimic masina
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
yo9hrb |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 12 December 06 From: Ploiesti ![]() |
Pana la urma, cum arata uleiul? Negru sau albicios? (vezi subiectele despre "muci"). Daca-i albicios (pe joja) atunci e clar cel putin garnitura de chiulasa, daca nu si garniturile de sub cilindri. Daca-i negru, ai avut bafta. Am patit-o si eu (am ramas fara apa in vas, aveam un por la radiator si am uitat sa completez), dar vedeam cand sta temperatura putin mai sus ca de obicei. Nu am ajuns sa raman fara apa in bloc sau radiator.
|
--------------------
Dacia
MCV/Sandero
2008
- PH-10-DBV, PH-10-PAR
|
|
papamuntz991 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 496 Joined: 15 January 07 From: Militari Customs ![]() |
uleiul eu zic ca e negru...l-am verificat azi...
deci ar trebui sa schimb garnitura de chiuloasa si uleiul? |
--------------------
Dacia
1310
'90 TLX
- B 17 M.. cu Dacia in suflet...
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
mie imi pierdea pe la garnitura si o scotea pe esapament completam cu apa o acceleram 10min si intimpul asta se golea borcanul si scotea vizibil pe teava de esapament multa apa cam o cana in 2 minute dar mergea foarte bine daltfel ma refer la motor totusi umple borcanul pina la semn si fa o aerisire si vezi dupa aia daca scade nivelul este posibil sa piarda si prin alta parte coliere furtune si sa piarda ciund este cu motorul pornit cind este presiune in instalatie
This post has been edited by bygy007: 18 Feb 2007, 23:02 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
papamuntz991 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 496 Joined: 15 January 07 From: Militari Customs ![]() |
cum se face aerisirea? (sa-mi fie rusine ca nu stiu)cumva se da jos un capacel de pe radiator cand e motoru portnit si se lasa putin apoi se pune la loc?
|
--------------------
Dacia
1310
'90 TLX
- B 17 M.. cu Dacia in suflet...
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
depinde de modelul de borcan daca este de sticla si furtunul care vune de la capac la radiator este deasupra se procedeaza in felul urmator se desface capacul se scoate furtunul ala mic si se pune capacul la loc se porneste motorul si se asteapta deschiderea termostatului cind a deschis (furtunul decare se duce la radiatot cel de sus incepe sa sa incalzeasca) se ridica borcanul cu funul in sus si la inaltime cit permit miinile (in funcie de inaltime sau lungimea furunului) in borcan incep sa iasa bule de aer aerisirea este terminata cind nu mai ies bule atunci se stringe furtunul care duce de la borcan la radiator ca sa nu ia aer se desface capacul se pune furtunul mic se completeaza cu apa , antigel se pune capacul la bprcan apoi se da drumul la furtun
daca este bircan care are iesire prin fundul lui se riduca un sus si se tine in sus pina nu mai ies bule de aer in timul aerisirii caldura trebuie sa fie deschisa se mai desfac suruburile de aerisire de la teu (cele trei furtune subtiri unite printr-o piesa de metal sau plastic) si de la iesitea din calorifer pina iese apa fara bule de aer sau intreruperi in acest timp in borcan trebuie sa existe neaparat apa sau antigel (nu trebuie sa ramii fara apa in borcan in timpul aerisirii) This post has been edited by bygy007: 18 Feb 2007, 23:48 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
papamuntz991 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 496 Joined: 15 January 07 From: Militari Customs ![]() |
atat?nimeni nu mai spune nimic cu privire la acest topic?
|
--------------------
Dacia
1310
'90 TLX
- B 17 M.. cu Dacia in suflet...
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#19
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai si ce vrei sa mai spunem ... povesteste ce ai facut cu masina si cum se comporta ...
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
papamuntz991 |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 496 Joined: 15 January 07 From: Militari Customs ![]() |
rusinica...
![]() |
--------------------
Dacia
1310
'90 TLX
- B 17 M.. cu Dacia in suflet...
|
|
Danny_bb |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 605 Joined: 17 February 07 From: Brasov/Slobozia ![]() |
ai grija cu racirea ca-s costisitoare repartiile. eu am mers cu un prieten 30 km fara pompa de apa (curea rupta) pana s-a oprit si n-a mai pornit. am avut noroc chior ca n-am calat motorul.
|
--------------------
Dacia
Break 1.6TD
1988, Logan 1.5 dci 2006
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(Danny_bb @ 23 Feb 2007, 20:32) ai grija cu racirea ca-s costisitoare repartiile. eu am mers cu un prieten 30 km fara pompa de apa (curea rupta) pana s-a oprit si n-a mai pornit. am avut noroc chior ca n-am calat motorul. ce ghinion ca erai cu prietenul daca erai cu prietena ii dadeai ciorapii jos si ii foloseai inlocul curelei ![]() rog a se sterge cele doua de mai sus This post has been edited by bygy007: 24 Feb 2007, 15:31 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#23
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
papamuntz991 |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 496 Joined: 15 January 07 From: Militari Customs ![]() |
si eu am auzit asta dar nu am probato...sper sa nici nu am nevoie...(si nu o sa imi pun in trusa de scule...ciorapi de dama...)...
|
--------------------
Dacia
1310
'90 TLX
- B 17 M.. cu Dacia in suflet...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Mai bine tii in trusa curea de schimb. In caz de necesitate, pe distante relativ scurte, cu verificare periodica a starii, se pot folosi ciorapi de dama. Se impletesc/rasucesc ambele "picioare", se innoada cit mai strins si cit se poate de intins. capetele nodului se taie cit mai aproape de nod, asa incit sa nu se blocheze prin canalul fuliilor dar nici sa nu de desfaca nodul.
Am probat de nevoie si functioneaza; o sa va puteti deplasa macar pina la primul magazin de piese sau la prima benzinarie. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
tavykbt |
![]()
Post
#26
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 22 February 06 ![]() |
Salut! Am si eu o problema cu racirea
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2000
- TM - 777777
|
|
argon |
![]()
Post
#27
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
De unde stii ca e etans capacul? Si eu am borcan de ala, si are niste fante pe langa filet, si desi pare etans , nu e. Pune un capac cu supapa, nu trebuie nici sa rasufle, nici sa fie etans.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
tavykbt |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 22 February 06 ![]() |
Daca nu strang capacul, si rasufla, mi se umple borcanul si da apa afara din el. Ce sa fac??? Unde o fi problema?
10 Dec 2007, 20:40: Toata problema a plecat de la faptul ca auzeam apa in caloriferul interior, si cu motorul pornit am desfacut capacul la borcan, si atunci s-a umplut borcanul. Nu ma poate nimeni ajuta? ![]() This post has been edited by tavykbt: 10 Dec 2007, 20:40 |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2000
- TM - 777777
|
|
slaiciprian |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru Group: Members Posts: 872 Joined: 13 October 07 From: Botosani ![]() |
daca se rupe cureaua, cat mai poti circula? mai poti ajunge pana la primul magazin cu ciorapi de dama?
p.s. se recomanda lycra? |
--------------------
dacia
1310
1990 Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor. |
|
tavykbt |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 22 February 06 ![]() |
Inca astept o idee. Sunt cam disperat ca imi fierbe motoru
![]() |
--------------------
Dacia
Berlina Li
2000
- TM - 777777
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:18 |