DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Drifting DSN!, DSN

MihaiD
post 24 Feb 2007, 19:22
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




QUOTE(Catalin Marinarul @ 24 Feb 2007, 01:58)
Ți-am argumentat din punct de vedere tehnic DE CE NU poți face drift cu tracțiune față.
Vreau să explici tehnic cum controlezi tu mașina în derapaj din accelerație, în același timp menținând spatele spre exteriorul curbei... radmasa.gif


Iti recomand: http://www.youtube.com/watch?v=oRIxlzE2iLs

Masina e un Ford Focus St (cu tractiune fata)... Normal ca nu poti mentine spatele in derapaj ca la o masina cu tractiune spate, in cazul asta derapajul este initiat cu frana de mana sau descarcand puntea spate inainte de viraj(prin franare brusca), dar tot driting se numeste.

Driftingul apare cand se induce supravirare unei masini, nu conteaza ca e cu tractiune fata, spate, sau integrala.


--------------------
Renault Megane R26 - XX-xx-xxx 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 24 Feb 2007, 19:34
Post #32


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




Fratilor, topicul se cheama Drifting DSN. Lasati alte rachete. Despre dsn e clar ca nu e masina de drifturi...iti zboara rotile, se rastoarna etc.


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
steph
post 24 Feb 2007, 19:40
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 775
Joined: 18 July 03
From: Bucuresti




QUOTE(Burnot @ 22 Feb 2007, 13:36)
Cei care fac drifting pe carosabil uscat scuze dar acele masini sunt pregatatite special adik cai multi in jur de 300 si slickurile sunt mai mici adik au jante pe 18 si silckuri de 17..
*



Dragii mei... Voi nu vedeti ca asta micu bate campii si vrea sa umezeasca gagicile cand trage frana de mana "sa faca montanele drift" wacko.gif

Si bag seama ca nu a observat nimeni aberatia de mai sus ... radmasa.gif


--------------------
Toyota Yaris - Bucuresti TS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 24 Feb 2007, 20:21
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




QUOTE(pastrama_stelistu @ 24 Feb 2007, 11:34)
Fratilor, topicul se cheama Drifting DSN. Lasati alte rachete. Despre dsn e clar ca nu e masina de drifturi...iti zboara rotile, se rastoarna etc.
*


Incercam sa demonstrez conceptul de drifting cu o masina cu tractiune fata... Ar merge fara pb. si cu DSN daca-i pui niste amortizoare/arcuri/pneuri mai sport. biggrin.gif


--------------------
Renault Megane R26 - XX-xx-xxx 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sefu_alx
post 24 Feb 2007, 20:42
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 878
Joined: 2 February 06




ma voi tot nu intelegeti ca daca va dati cu masina de c*r in curbe nu se cheama drift?

nu intelegi ca drift e atunci cand iei curba la stanga de exemplu cu volanul spre dreapta si acceleratia in podea cu rotile spate patinand in gol spre exteriorul curbei? poate imi arati si mie cum pot rotile spate la o masina cu tractiune fata sa se invarta in gol( sa patineze) in curba

chiar nu vezi diferenta dintre drift si slide?

uite aici un drift ,poate vezi acum care e diferenta intre filmul asta si cel cu focusul tau


chiar as vrea sa vad o DSN facand asta !

This post has been edited by sefu_alx: 24 Feb 2007, 20:45


--------------------
x y 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Petea
post 24 Feb 2007, 20:50
Post #36


Membru


Group: Members
Posts: 142
Joined: 31 August 05
From: Iasi




Pai cand iei stanga si incepi sa derapezi, ai tendinta sa te rasucesti. Dupa ce ai ajuns in punctul dorit si nu vrei sa te mai invarti, tragi dreapta de volan ca sa redresezi masina ca altfel spatele o ia in fata si te tot rasuceste. Logic ar fi sa se poata si cu tractiune fata si frana de mana (ca sa te ajute sa iesi din derapaj). Practic nu am incercat, ca nu vreau sa imi culeg rotile de la berlina de pe o raza de 200 m. Prefer NFS ca e mai ieftin la buzunar tongue.gif .

Edit later: hai ca am vazut filmuletul de mai sus al lui Alex si m-am luminat si eu (a pus filmuletul in timp ce postam).

This post has been edited by Petea: 24 Feb 2007, 20:54


--------------------
Dacia Logan - is 2006
Eten Glofiish x500 + iGo Romania 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 24 Feb 2007, 21:44
Post #37


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




MihaiD și Petea,
înainte să vă dați cu parerea, vă rog citiți tot topicul, ăi nu mai susțineți că e drift ceea ce defapt e un simplu derapaj, din care cu o mașină cu tracțiune față de iese foarte usor, accelerând...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiD
post 24 Feb 2007, 21:49
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 691
Joined: 21 July 05
From: Ro




Ok, ma inclin in fata specialistilor worship.gif


--------------------
Renault Megane R26 - XX-xx-xxx 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 24 Feb 2007, 22:05
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(cosmin_2300 @ 20 Feb 2007, 23:18)
Sincer ( sper sa nu se supere nimeni ) dar chestiile astea mi se par o prostie . Dovedesti cuiva ceva daca faci asa ceva cu masina ?
Strici cauciucuri , planetare , etc .... mi se pare o prostie pe care eu ( am 17 ani deci sunt "pustan teribilist" ) nu as face-o .... nu cu masina mea ( sau a parintilor )  cel putin biggrin.gif
*


Uite un "pusti teribilist" cu capul pe umeri. Felicitari


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_d
post 25 Feb 2007, 00:16
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 343
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




http://auto.howstuffworks.com/drifting.htm

Faza cu anvelope mai mici pe janta mai mare nu e chiar aberatie.

"In addition, for the typical "drift car look," the tires are stretched over a wide rim. This is known as a "hipari" tire. For example, 205 50/16 tyres may be fitted to an 8" rim, or 215 45/17 to a 9" rim; this allows for a bigger, wider, "cooler looking" wheel to be used. The driver is essentially still racing on a tire meant for a 7.5" or 8" wheel, but has the "cool wide look." The only real performance benefit of stretching tires on the wheel, is that it lowers the overall height of the sidewall and can add a feeling of firmness to turning and decrease body roll associated to a weak sidewall. *edit* actually tyre stretch is used to stop sidewall flex specially in high speed drift on change of direction. giving a much smoother transition and less weight transfer"

extras de pe http://www.madabout-kitcars.com/kitcar/kb.php?aid=193



This post has been edited by george_d: 25 Feb 2007, 00:25


--------------------
Dacia 1210
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 25 Feb 2007, 01:26
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.638
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




http://en.wikipedia.org/wiki/Drifting_(motorsport)
pentru cine mai vrea sa se documenteze cititi si aici ca sunt niste chestii interesante smile.gif


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
steph
post 25 Feb 2007, 05:03
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 775
Joined: 18 July 03
From: Bucuresti




George> eu cred ca e vorba despre cauciucuri inguste pe jante mai late, lucru care e diferit de diametru. De ex pe o janta de logan care vine cu anvelope de 185 sa pui 155.

Inceara sa pui pe janta ta de 13 un cauciuc de 12 de tico si vezi ce iese smile.gif


--------------------
Toyota Yaris - Bucuresti TS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_d
post 25 Feb 2007, 13:00
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 343
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




@steph - Normal...din textul pe care l-am atasat cred ca se intelege destul de clar.


--------------------
Dacia 1210
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
steph
post 25 Feb 2007, 14:59
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 775
Joined: 18 July 03
From: Bucuresti




Degi gagiu` abereaza... biggrin.gif


--------------------
Toyota Yaris - Bucuresti TS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maniacu_mnc
post 1 Apr 2008, 11:06
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 250
Joined: 11 September 07




QUOTE(Burnot @ 20 Feb 2007, 19:27)
Se poate face orare drifting cu o DSN?A facut cineva pana acuma ? Burnout e usor de facut dar drifting nu mi-a iesit nici o data ..Daca a resusit cineva ... pls detalii..
*



Depinde ce intelegi prin drift, daca te referi la dat cu frana de mana , luat curbe in derapaj si sa balansezi fundul masinii stanga-dreapta cu frana de mana mergand in linie dreapta, TOATE ASTE FACANDULE PE ZAPADA, raspunsul e DA. Multa lume o face nu e greu.

Pe uscat e cu totul altceva!!!!. In teorie se poate face drif cu orice masina FWD RWD sau AWD, depinde de cat de pilot esti wink.gif. Cel mai usor e sa faci drift cu RWD.
Prin drift eu inteleg sa iei o curba in derapaj controlat

QUOTE(MAERSK @ 20 Feb 2007, 19:40)
Ai nevoie de tracțiune pe puntea spate... Așa că vinde SN și ia-ți papuc  biggrin.gif
*



Nu e neaparat nevoie de RWD pt a face un drift look here wink.gif
&feature=related
Se numeste "scandinavian flick" la minutul 05:50 o sa va lauriti mai bine!!

P.S. NU INCERCATI PE DRUMURI PUBLICE CA VA FACETI PRAF DACA NU STITI SA CONTROLATI MASINA!!!!!!!!!!!!!


QUOTE(mumia2 @ 20 Feb 2007, 20:52)
Uite aici asa zise drifturi facute de Solenza :

*



E impropriu zis drift e mai mult dat cu frana de mana!!! Oricum esti meserias ce sa zic.
Bft

This post has been edited by maniacu_mnc: 1 Apr 2008, 11:11


--------------------
ex DSN Actual: BMW 316i - PH-86-ELS 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 1 Apr 2008, 11:20
Post #46


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




S-a chinuit ala de la Fifth Gear (care are-n spate un palmares bogat in cursele auto) vreo saptamana sa invete sa drifteze cu o masina preparata special pentru asta si abia a reusit cate ceva.
In schimb s-a umplut Romania de drifteri, care cu ce poate.
Daca au facut o intoarcere cu frana de mana, gata driftu'.
Nu stiu daca are rost sa analizam penibilul, atat de detaliat.


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
minny
post 1 Apr 2008, 11:23
Post #47


Membru porcos


Group: Members
Posts: 1.217
Joined: 18 April 06




Cand am vazut solentu' ala m-a apucat plansul ca si a mea e tot alba si vreau sa o vand si vad acum cine o sa o cumpere smile.gif

P.S. Acu nici un an am dat 15 bulioane si am schimbat tot: planetare, brate, bucse, pivoti si bielete. Astia intr-o seara le termina blink.gif De cauciucuri nu mai zic nimic ...

This post has been edited by minny: 1 Apr 2008, 11:40


--------------------
------ ------ ------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maniacu_mnc
post 1 Apr 2008, 12:42
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 250
Joined: 11 September 07




QUOTE(vis-a-vis @ 1 Apr 2008, 11:20)
S-a chinuit ala de la Fifth Gear (care are-n spate un palmares bogat in cursele auto) vreo saptamana sa invete sa drifteze cu o masina preparata special pentru asta si abia a reusit cate ceva.
In schimb s-a umplut Romania de drifteri, care cu ce poate.
Daca au facut o intoarcere cu frana de mana, gata driftu'.
Nu stiu daca are rost sa analizam penibilul, atat de detaliat.
*




Acuma nu stiu daca s-a chinuit ala de la fifth gear si daca au ridicat garda la sol a masinii si i-au pus amortizoare mai moi ca sa-i dea balans mai mare, special doar ca sa poata face un drift cu un FWD. Eu am subliniat faptul ca se poate si cam trebuie sa fi pilot sa reusesti sa faci drifturi cu FWR. Am mai si spus A NU SE INCERCA PE DRUMURI PUBLICE deoarece cine nu are habar de cum se piloteaza o masina sigur o face praf!!!

Perfect deacord cu tine in legatura cu drifturile!!! Datul cu frana de mana e altceva fata de DRIFT!!!!! A nu se confunda ce le 2. Nu stiu daca exista cineva in romania care sa poata merge pe un trasu numai in drift!!!!!

P.S. Incaodata tin sa subliniez faptul ca pt. drifturi se prefera RWD deoarece este mai simplu sa faci drifturi cu RWD decat AWD sau FWR, dar se poate face drift si cu FWD

This post has been edited by maniacu_mnc: 1 Apr 2008, 12:44


--------------------
ex DSN Actual: BMW 316i - PH-86-ELS 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 1 Apr 2008, 12:47
Post #49


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




qed


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maniacu_mnc
post 1 Apr 2008, 13:13
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 250
Joined: 11 September 07




QUOTE(vis-a-vis @ 1 Apr 2008, 12:47)
qed
*



???????????? blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif blink.gif


--------------------
ex DSN Actual: BMW 316i - PH-86-ELS 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
grosse inkultur
post 2 Apr 2008, 07:19
Post #51


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 1 October 07
From: Cluj Napoca




Pot sa joc fotbal singur, in baie, cu o minge de tenis? Raspunsul este: da. Nu e fix fotbal, dar se poate.

Exact asa e si cu driftingul asta: ca sa-l practici ai nevoie de FWD sau AWD, cauciucuri speciale, transmisie cu LSD, motor cu multi CP, directie modificata, suspensie, etc. Anumite "figuri" pot sa-ti reuseasca si cu FWD (chiar cu DSN) insa e drifting in masura in care esti foarte indulgent cu tine.

Driftingul nefiind un sport pre bine reglementat (are reguli variabile de la tara la tara) se poate practica si cu DSN, in varianta de drifting romanesc, cu telemea. Tot ce trebuie sa faci e sa te dai cu masina (preferabil intr-un loc unde nu poti produce pagube altora) si smucind de volan stanga-dreapta (dupa preferinte) accelerezi, franezi si tragi frana de mana dupa gustul tau. Ce iese din asta e exact drifting pur, daca te uiti de departe, cu ochii mijiti, printre gene.

Dar in afara de varianta romaneasca, descrisa mai sus, nu are cum sa iasa altceva (professional drifting) utilizand un DSN.


--------------------
Mini Cooper - nb-10-grf 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 2 Apr 2008, 07:49
Post #52


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




QUOTE(maniacu_mnc @ 1 Apr 2008, 13:13)
???????????? blink.gif  blink.gif  blink.gif  blink.gif  blink.gif
*


QED e o prescurtare la ceva, adik k p mess kum ar fi lol brb dnd shi alceva

Câți din cei ce vor să facă drifturi reușesc să meargă pe un circuit repede? Ca să înțeleagă că pe asfalt dacă vrei să fii rapid trebuie să nu derapezi și că doar spectacol obții prin drift.
Și ca să se înțeleagă de ce nu se poate compara driftul cu RWD cu cel cu FWD: o mașină cu tracțiune spate poate face un cerc complet și implicit mai multe în drift pentru că nu are nevoie de frână, o mașină cu tracțiune față nu poate pentru că tendința ei va fi mereu de supravirare și pentru a-i scoate fundul în exteriorul curbei se folosesc diverse tehnici, cea uzuală fiind aplicarea frânei de mână pe spate, ori asta duce la încetinire și oprire în final.

This post has been edited by LuluMOB: 2 Apr 2008, 07:56


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 2 Apr 2008, 07:51
Post #53


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




quod erat demonstrandum - that which was to be demonstrated

e o prescurtare d'aia mai smechera, de latinosi, nu ciupaupa de pe mirc..


--------------------
Renault Laguna - 2.0 DCI 16v 180 2007
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maniacu_mnc
post 2 Apr 2008, 09:29
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 250
Joined: 11 September 07




[quote=grosse inkultur,2 Apr 2008, 07:19]

Driftingul nefiind un sport pre bine reglementat (are reguli variabile de la tara la tara) se poate practica si cu DSN, in varianta de drifting romanesc......

Tare asta cu drifting in varianta romaneasca radmasa.gif si perfect adevarat!!!!

[quote=LuluMOB,2 Apr 2008, 07:49]


Câți din cei ce vor să facă drifturi reușesc să meargă pe un circuit repede? Ca să înțeleagă că pe asfalt dacă vrei să fii rapid trebuie să nu derapezi și că doar spectacol obții prin drift.
Și ca să se înțeleagă de ce nu se poate compara driftul cu RWD cu cel cu FWD: o mașină cu tracțiune spate poate face un cerc complet și implicit mai multe în drift pentru că nu are nevoie de frână, o mașină cu tracțiune față nu poate pentru că tendința ei va fi mereu de supravirare și pentru a-i scoate fundul în exteriorul curbei se folosesc diverse tehnici, cea uzuală fiind aplicarea frânei de mână pe spate, ori asta duce la încetinire și oprire în final.
*

[/quote]

E evident ca pe circuit pierzi timp daca abordezi virajele in drift....da nu e vorba de asta aici. Cineva vroia sa stie daca se poate face drift cu FWD si se poate (fffff. greu de facut un drift in adevaratul sens al cuvatului cu FWD da... se poate)

[quote=argon,2 Apr 2008, 07:51]
quod erat demonstrandum - that which was to be demonstrated

e o prescurtare d'aia mai smechera, de latinosi, nu ciupaupa de pe mirc..
*

[/quote]


MS de precizare


--------------------
ex DSN Actual: BMW 316i - PH-86-ELS 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kruger
post 2 Apr 2008, 09:42
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.660
Joined: 18 August 05
From: Bucuresti




Va recomand The Drift Bible, un documentar cu un japonez campion tocmai la asa ceva. Explica practic toate tipurile de drift. 3 chestii sunt clare insa din ce spunea el:

1 - NU ai nevoie de sute de cai putere pentru un drift, o masina medie de strada e deajuns

2 - Modificarile musai necesare se refera doar la suspensie si frane. Suspensie sport, si frane adevarate in stare perfecta.

3 - Tractiune spate. NU 4x4, nu fata, nu nimic.



Poti sa faci derapaje mai mult sau mau putin controlate si cu caruciorul de butelii, nu zice nimeni ca nu se poate. Dar ala nu e drift.

In concluzie, have fun. Da-te undeva unde sa nu provoci un accident, si experimenteaza. Orice masina face diverse chestii daca stii cum sa te dai la ea si ce sa-i ceri. Mai zicea japonezul la final ca secretul e sa nu-ti fie frica. Te sui in masina, te duci intr-un loc (de preferinta circuit) si pui mana si experimentezi.

This post has been edited by Kruger: 2 Apr 2008, 09:46


--------------------
Honda Accord 2005, Sport Tourer Automatic 2.0
VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
psihoursu
post 2 Apr 2008, 11:05
Post #56


posesor de Bugatti 1310


Group: Members
Posts: 139
Joined: 15 August 07




poti sa facu drift si cu un cal putere radmasa.gif




--------------------
dacia 1310/ - B 04 MOC 1997
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kruger
post 2 Apr 2008, 12:05
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.660
Joined: 18 August 05
From: Bucuresti




Aia era o idiotenie, chinuia calul ala. Dar tot derapaj era, si nu drift.


--------------------
Honda Accord 2005, Sport Tourer Automatic 2.0
VITEZA NU UCIDE
OPRIREA BRUSCA DA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu_JZC
post 2 Apr 2008, 12:10
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 9 February 07
From: brasov






--------------------
Dacia 1300 1976
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maniacu_mnc
post 2 Apr 2008, 12:32
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 250
Joined: 11 September 07




QUOTE(Kruger @ 2 Apr 2008, 09:42)
3 - Tractiune spate. NU 4x4, nu fata, nu nimic.
Poti sa faci derapaje mai mult sau mau putin controlate si cu caruciorul de butelii, nu zice nimeni ca nu se poate. Dar ala nu e drift.

*



Inteleg unde bati. Dar aici:
&eurl=http://www.daciaclub.ro/Drifting-DSN-33-page-2-t66348-s30.html
se vede la minutul 5:50 ca se poate lua o curba in DRIFT si cu FWD. Ca nu se pot lua o succesiune de curbe in drift e alta mancare de peste. Acolo chiar tre sa fi schumacher sa poti face asa ceva( si se bazeaza pe "balansul maselor").

Tu ce spui e perfect adevarat dar se refera la un concurs de drift, nu la faptul ca nu poti lua o curba in drift cu FWD

QUOTE(Kruger @ 2 Apr 2008, 12:05)
Aia era o idiotenie, chinuia calul ala. Dar tot derapaj era, si nu drift.
*



Aceeasi parere. Multa lume proasta la noi mad.gif

QUOTE(Laurentziu_JZC @ 2 Apr 2008, 12:10)


Acolo din cate observ eu trag toate 4 rotile, deci e un drift facut de 4WD nu FWD

This post has been edited by maniacu_mnc: 2 Apr 2008, 12:33


--------------------
ex DSN Actual: BMW 316i - PH-86-ELS 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
deconectat
post 2 Apr 2008, 13:04
Post #60


Membru cu avatar de sezon


Group: Members
Posts: 1.116
Joined: 11 January 05
From: Brasov




Nush de ce, da' mie driftul ala cu solenza imi aduce aminte de urmarirea din "Nea Marin miliardar" smile.gif
Scuze de off topic.


--------------------
logan 1.6 8v ambition .
Ex. DSN Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 14:09
Forum Renault