A fiert apa
![]() ![]() ![]() |
A fiert apa
AC |
![]()
Post
#31
|
||||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
|
||||
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|||||
Pedro |
![]()
Post
#32
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Si cum reusesc sa le inlatur , caci imi imaginez ca calcarul ala nu se duce cu dero, please |
||
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|||
johnsws |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
pedro, si la mine facea la fel. si numai vara. la mine era, si sunt aproape sigur ca si la tine este radiator mic. inainte cum treceam de 110 cum incepea sa creasca temperatura. crede-ma ca am incercat multe solutii de curatat,spalari repetate, mers fara termostat-mare greseala, pana n-am schimbat radiatorul n-am avut liniste. solutia este un radiator mare+termostat care deschide la 86, ca pusesem d'ala care deschidea pe la 82 si tinea temperatura putin sub 80 si nu mi-a placut. eu asa am procedat si acum sta acul la temperatura intre 85-90 grade, nici nu se misca, indif de viteza cu care merg zici ca e lipit acolo si temperatura fiind aproape constanta acum nu poate decat bine sa-i faca la motor.
importanta este de asemenea si proportia dintre antigel si apa. apa este un mai bun conducator de caldura decat antigelul, deci cu antigel mai mult in instalatie o sa-ti indice o temperatura mai scazuta decat este de fapt in motor si termostatul o sa lucreze dupa ce temperatura ii da lichidul. pe de alta parte nu este recomandabil nici antigel mai putin, in nici un caz apa chioara fara antigel. |
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
AC |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
Pedro, daca ai sistem de racire cu electroventilator nu-ti recomand sa-ti cumperi radiator mare.
|
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|
Pedro |
![]()
Post
#35
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 551 Joined: 16 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Da , intradevar am radiator mic dar sincer nu ma mai chinui, credeti-ma ca am bagat prea multi bani in ea si asta e merg asa . |
||
--------------------
Dacia 1300 OFF ROAD
Berlina O zi trista pentru tara, mare victorie comunista, traiasca.......
|
|||
dantes |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
@AC
Daca citeai tot, vedeai ca nu are rost prin termocupla...in 95% din cazuri nici nu ai nevoie de electroventilator....este in situatiile limita cand este super cald sau mergi bara la bara in oras, tot super cald.... In situatiile astea cred ca toti ne mai auncam un ochi pe la apa...macar de plictiseala ca stam la stop... Si cu termocupla e bine, dar sincer nu prea mai am chef sa stau pe la masina...mi-a cam iesit pe urechi... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
AC |
![]()
Post
#37
|
||||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 569 Joined: 11 March 04 From: Iasi ![]() |
si daca citesc pe forum niste aberatii inseamna ca e si adevarat? chiar nu inteleg rostul butonului daca electroventilatorul se actioneaza automat la momentul oportun. Bazati-va voi pe indicatoarele din bord pt temperatura si si o sa va faceti varza motorul.
no comment... |
||||
--------------------
Dacia
1310 TX
|
|||||
dantes |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Acest forum este creeat pentru a impartasi fiecare din experienta avuta cu propria masina, si metoda fiecaruia de rezolvare, precum si consecinte. Printre ele se gasesc si aberatii.
Eu am zis de citit tot, la modul ca exista si palete, iar racirea este aproape suficienta, cu exceptia momentelor descrise...trafic bara la bara cu nici macar a II-a, la semafoare de stai cate 10-15 min. sa treci de unu din ele, pe Magheru in plina zi, etc... In aceste situatii, ai foarte multi timpi morti, in care pe langa zgomotul debitat de radio, mai arunci un ochi pe la ace indicatoare. Cat despre acuratete....asa cum indica acul de bord, asa "estimeaza" si termocupla... Ca idee, pentru comoditate, e mai usor sa pui termocupla....dar...asta nu inseamna sa nu te mai uiti pe la apa... Iar ca exemplu...sa zicem ca termocupla porneste electroventilatorul la 95 grade (nu cunosc exact) si il opreste la 90 (sau ceva de genu)...Pai parerea mea e ca acei 90 de grade pe caldura aia, ii ai chiar si cu ventilatorul pornit...abia pe la 92-95 ramane constant...Evident sunt poate niste presupuneri, dar numai cu palete mie pe caldura (nu peste 3X grade) imi sta sub prima linie alba de sus...Pe super caldura si trafic mare, incepe sa atinga liniuta respectiva, dar nu ajunge la a doua, iar in momentul ala, pana la a doua, bag o mica briza in radiator...si o calmez.... Sistemul care il am merge f bine cu palete...iar dupa pataniile lu' taica-miu, nici nu ma gandesc la termocupla si nici palete.... Tot din greseala, nu s-a uitat deloc la ace (obisnuinta), termocupla s-a blocat si nu a pornit ventilatorul, si ghici? a tras pe dreapta... Oricum..sunt idei si idei, fiecare alege ce i se potriveste... Multa bafta! |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 02:28 |