Tacanit la pornire, Diesel
![]() ![]() ![]() |
Tacanit la pornire, Diesel
P-A-C-O |
![]()
Post
#61
|
||
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|||
dorudorel |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 4 May 07 ![]() |
Multumesc de idee, nu am verificat bujiile incandescente. In ceea ce priveste softul, inainte de a iesi masina din garantie am fost la reprezentanta Dacia si am cerut verificarea injectoarelor (tester si borcanase). Pe calculator nu aparea nici o eroare la fel si la testul cu borcanase a iesit ok.
In ceea ce priveste softul si pentru ca tot am insistat pe problema zgomotelor din zona motorului, au reinstalat softul (ziceau de o varianta mai noua). Eu am o "pata" in ceea ce priveste troncanelile si greierii din masina. La reprezentanta Dacia am fost pt ca ma deranja problema cu motorul rece si mai era o chestie si anume cand accelerez si prind motorul intr-o zona mai mica de turatie se aude o bataie cadentata ca si cum cineva loveste cu un obiect metalic mic. Aceste batai merg impreuna cu turatia motorului si pentru a scapa de aceasta manifestare reduc putin accelerarea si o reiau dar mai bland. Multumesc pt raspunsuri. |
--------------------
-Dacia
-Logan 1,5dci/85cp
-2007
- -
|
|
P-A-C-O |
![]()
Post
#63
|
![]() What you see is what you get! Group: Members Posts: 2.350 Joined: 3 October 10 ![]() |
QUOTE(dorudorel @ 17 Nov 2012, 21:50) cand accelerez si prind motorul intr-o zona mai mica de turatie se aude o bataie cadentata ca si cum cineva loveste cu un obiect metalic mic. Aceste batai merg impreuna cu turatia motorului si pentru a scapa de aceasta manifestare reduc putin accelerarea si o reiau dar mai bland. acolo e zgomot de combustie imperfecta; cel putin un injector scapa pe retur si numai pulverizeaza in camera de ardere zgomotul cu motorul rece, imediat dupa pornire, poate sa provina de la o temp. scazuta in camera de ardere, ceea ce poate sa insemne ca post-incalzirea este defectuoasa - cel putin o bujie cu probleme |
--------------------
-
-
- Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
|
|
Fyrestarter |
![]()
Post
#64
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 February 11 ![]() |
A testat omul si bujiile si injectoarele. Ai zis ca ai schimbat uleiul. Ce ulei ai pus? 10w sau 5w? Eu cred ca-ti tacane tachetii. Sau vreo cama e rotunjita. Ai avut vreo interventie la chiulasa?
|
--------------------
Logan 1,5 dci
Break
2006
- XX XX XXX
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
@dorudorel
Buna! Asa face si a mea, cea de 85 CP, MCV-ul. Am cu ea 105600 km, asa face de pe la 25-30 mii, deci cam de 70.000 km. Am fost cu ea peste tot (reprezentanta, prieteni, BOSCH service, etc.) si nimic, aceleasi simptome le am ca tine. Si faza cu pedala de acceleratie o fac si eu. Calda nu face absolut nimic, merge ata, rupe asfaltul ![]() Am mai auzit la alt DCI acelasi sunet, dar respectivul era cam surd, ii dadea sa zaca, nu-i pasa de ea, deh, nu avea omul ureche muzicala ![]() Unii mesteri spun ca la rece isi face ea ceva coresctii la avans, datorita temperaturii apei si combustibilului rece. Eu, personal, nu-mi mai bat capul, o las usurel la rece si ii trece. A... era sa uit, o sa se faca si mai frig, atunci sa vezi tacanit in sarcina, dar cum am zis, o menajez primele 5-10 minute dupa pornire in sezonul rece. Bafta! |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
DMP |
![]()
Post
#66
|
![]() Mumu' padurii Group: Members Posts: 1.670 Joined: 4 September 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(CristianRMS @ 10 Nov 2012, 11:32) ... La mine problema e alta la motor sau poate sunt eu paranoic,la 2500 maxim 3000 ture mi se pare foarte galagios motorul.Dati si voi o parere cum vi se pare motorul la turatie de 2500-3000. A mea are acum vreo 71.000 km. E euro 3. De pe la vreo 30.000 km am sesizat (poate facea si inainte dar nu mi-am dat seama) un rontzait pe plaja de turatie 2.000 - 3.000 rmp. Rontaitul asta apare cand se mentine constant turatia undeva in plaja asta si nu il sesizez cand accelerez si motorul parcurge plaja de turatii. Face atat iarna cat si vara, atat cu motorul cald cat si cu el rece. Cand i-au facut un test la o revizie anterioara mi-au zis ca e totul in regula. Nu le zisesem nimic in legatura cu rontaitul asta. Bujiile sunt in regula. Le-am masurat si nu sunt arse. Iarna are un tacanit imediat dupa pornire. Pe masura ce temperatura exterioara e mai mica tacanitul e mai pronuntat. Anii trecuti cand erau -20 grade celsius dimineata parca aveam o mitraliera sub capota la prima pornire. ![]() Pana acum a fost unsa de uleiuri 5w40 (Castrol Magnatec si Edge Turbo Diesel). Dupa urechea mea nu am sesizat o diferenta cand am trecut de la Magnatec la Edge. In schimb cand am pus motorina scumpa iarna s-a mai atenuat mitraliera. Acum merg cu Evo Diesel si/sau Alto 55 iarna si cu Tempo Diesel vara. |
--------------------
Dacia
Logan
1.5 dci 2006
|
|
cbogdy |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 249 Joined: 23 January 06 ![]() |
@dorudorel
Eu am schimbat regulatorul iarna trecuta, nu e de la el tacanitul. Cu regulatorul vechi aveam o fluctuatie a turatieie cat motorul era rece, se accelera si decelera pana se incalzea, asta la relanti. Variatia era insesizabila pe turometru. De obicei se chimba regulatorul cand se vedea variatia de turatie de la relanti si pe turometru. Eu nu am mai asteptat si l-am schimbat. Deci asa face toate ![]() ![]() |
--------------------
Dacia
Logan
2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV
- HD***** tot HD*****
|
|
dorudorel |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 4 May 07 ![]() |
Va multumesc ff mult pt raspunsuri.
Zilele trecute am schimbat "distributia", iar mecanicul (particular) care a facut operatiunea s-a benoclat si pe la injectoare si a zis ca sunt ok. Oricum si el a zis ca pe masura ce scade temperatura, dupa pornirea motorului trebuie lasat putin la ralanti astfel incat uleiul sa ajunga sa-si faca datoria. In ceea ce priveste schimbul de ulei nu mi s-a parut sa apara diferente de zgomot de la un ulei la altul. Totusi nu imi explic de ce o simpla pedala de accelerare creeaza o diferenta de comportament asa de mare. ![]() Sa auzim de bine. ![]() |
--------------------
-Dacia
-Logan 1,5dci/85cp
-2007
- -
|
|
Fyrestarter |
![]()
Post
#69
|
Membru Group: Members Posts: 160 Joined: 24 February 11 ![]() |
Nu e necesar sa fie lasata la relanty sa se incalzeasca. Pornesti si pleci. E mai buna ungerea. Aceleasi lucru si la pedala data imediat dupa pornire, asigura mai rapid urcarea uleiului in chiulasa, inclusiv tacheti si axa, vinovatii pt tacanit. Doamne ajuta...
|
--------------------
Logan 1,5 dci
Break
2006
- XX XX XXX
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 11:56 |