DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Tacanit la pornire, Diesel

P-A-C-O
post 16 Nov 2012, 21:06
Post #61


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(dorudorel @ 9 Nov 2012, 19:15)
- dimineata, pornit motorul, astept 10-20 secunde si intru in trafic. Zgomotul motorului rece ma obliga sa nu il fortez, ci sa ma port cat mai delicat cu el pana se incalzeste putin.
- dimineata, pornit motorul, astept 10-20 secunde si ii dau 2-3 "sprituri" (cat sa atinga 2000 rot/min). si intru in trafic. Diferenta fata de prima varianta este ca zgomotul produs de motor este incomparabil mai mic.
Deci, daca este cineva capabil sa dea o explicatie "tehnica" ii multumesc anticipat.

bujiile sunt in regula: dpdv electric (rezistenta) cat si fizic?

prespun ca masina nu a suferit vre-o modificare de soft neomologat / testat sleep.gif


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorudorel
post 17 Nov 2012, 21:50
Post #62


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 4 May 07




Multumesc de idee, nu am verificat bujiile incandescente. In ceea ce priveste softul, inainte de a iesi masina din garantie am fost la reprezentanta Dacia si am cerut verificarea injectoarelor (tester si borcanase). Pe calculator nu aparea nici o eroare la fel si la testul cu borcanase a iesit ok.
In ceea ce priveste softul si pentru ca tot am insistat pe problema zgomotelor din zona motorului, au reinstalat softul (ziceau de o varianta mai noua). Eu am o "pata" in ceea ce priveste troncanelile si greierii din masina. La reprezentanta Dacia am fost pt ca ma deranja problema cu motorul rece si mai era o chestie si anume cand accelerez si prind motorul intr-o zona mai mica de turatie se aude o bataie cadentata ca si cum cineva loveste cu un obiect metalic mic. Aceste batai merg impreuna cu turatia motorului si pentru a scapa de aceasta manifestare reduc putin accelerarea si o reiau dar mai bland.
Multumesc pt raspunsuri.


--------------------
-Dacia -Logan 1,5dci/85cp -2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 18 Nov 2012, 10:47
Post #63


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(dorudorel @ 17 Nov 2012, 21:50)
cand accelerez si prind motorul intr-o zona mai mica de turatie se aude o bataie cadentata ca si cum cineva loveste cu un obiect metalic mic. Aceste batai merg impreuna cu turatia motorului si pentru a scapa de aceasta manifestare reduc putin accelerarea si o reiau dar mai bland.

acolo e zgomot de combustie imperfecta; cel putin un injector scapa pe retur si numai pulverizeaza in camera de ardere

zgomotul cu motorul rece, imediat dupa pornire, poate sa provina de la o temp. scazuta in camera de ardere, ceea ce poate sa insemne ca post-incalzirea este defectuoasa - cel putin o bujie cu probleme


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fyrestarter
post 18 Nov 2012, 15:18
Post #64


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 February 11




A testat omul si bujiile si injectoarele. Ai zis ca ai schimbat uleiul. Ce ulei ai pus? 10w sau 5w? Eu cred ca-ti tacane tachetii. Sau vreo cama e rotunjita. Ai avut vreo interventie la chiulasa?


--------------------
Logan 1,5 dci Break 2006 - XX XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbogdy
post 20 Nov 2012, 09:36
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 23 January 06




@dorudorel
Buna!
Asa face si a mea, cea de 85 CP, MCV-ul.
Am cu ea 105600 km, asa face de pe la 25-30 mii, deci cam de 70.000 km.
Am fost cu ea peste tot (reprezentanta, prieteni, BOSCH service, etc.) si nimic, aceleasi simptome le am ca tine.
Si faza cu pedala de acceleratie o fac si eu.
Calda nu face absolut nimic, merge ata, rupe asfaltul smile.gif

Am mai auzit la alt DCI acelasi sunet, dar respectivul era cam surd, ii dadea sa zaca, nu-i pasa de ea, deh, nu avea omul ureche muzicala smile.gif.

Unii mesteri spun ca la rece isi face ea ceva coresctii la avans, datorita temperaturii apei si combustibilului rece. Eu, personal, nu-mi mai bat capul, o las usurel la rece si ii trece. A... era sa uit, o sa se faca si mai frig, atunci sa vezi tacanit in sarcina, dar cum am zis, o menajez primele 5-10 minute dupa pornire in sezonul rece.

Bafta!


--------------------
Dacia Logan 2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV - HD***** tot HD*****
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 20 Nov 2012, 10:30
Post #66


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




QUOTE(CristianRMS @ 10 Nov 2012, 11:32)
...
La mine problema e alta la motor sau poate sunt eu paranoic,la 2500 maxim 3000 ture mi se pare foarte galagios motorul.Dati si voi o parere cum vi se pare motorul la turatie de 2500-3000.
*



A mea are acum vreo 71.000 km. E euro 3.
De pe la vreo 30.000 km am sesizat (poate facea si inainte dar nu mi-am dat seama) un rontzait pe plaja de turatie 2.000 - 3.000 rmp.
Rontaitul asta apare cand se mentine constant turatia undeva in plaja asta si nu il sesizez cand accelerez si motorul parcurge plaja de turatii.
Face atat iarna cat si vara, atat cu motorul cald cat si cu el rece.
Cand i-au facut un test la o revizie anterioara mi-au zis ca e totul in regula. Nu le zisesem nimic in legatura cu rontaitul asta.
Bujiile sunt in regula. Le-am masurat si nu sunt arse.

Iarna are un tacanit imediat dupa pornire. Pe masura ce temperatura exterioara e mai mica tacanitul e mai pronuntat.
Anii trecuti cand erau -20 grade celsius dimineata parca aveam o mitraliera sub capota la prima pornire. smile.gif

Pana acum a fost unsa de uleiuri 5w40 (Castrol Magnatec si Edge Turbo Diesel). Dupa urechea mea nu am sesizat o diferenta cand am trecut de la Magnatec la Edge.
In schimb cand am pus motorina scumpa iarna s-a mai atenuat mitraliera.
Acum merg cu Evo Diesel si/sau Alto 55 iarna si cu Tempo Diesel vara.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbogdy
post 20 Nov 2012, 10:51
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 249
Joined: 23 January 06




@dorudorel
Eu am schimbat regulatorul iarna trecuta, nu e de la el tacanitul.
Cu regulatorul vechi aveam o fluctuatie a turatieie cat motorul era rece, se accelera si decelera pana se incalzea, asta la relanti.
Variatia era insesizabila pe turometru. De obicei se chimba regulatorul cand se vedea variatia de turatie de la relanti si pe turometru. Eu nu am mai asteptat si l-am schimbat.
Deci asa face toate smile.gif. Sau aproape smile.gif.



--------------------
Dacia Logan 2006-1.5DCi65Cp berlina, 2009-1.5DCi85Cp MCV - HD***** tot HD*****
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorudorel
post 22 Nov 2012, 21:29
Post #68


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 4 May 07




Va multumesc ff mult pt raspunsuri.
Zilele trecute am schimbat "distributia", iar mecanicul (particular) care a facut operatiunea s-a benoclat si pe la injectoare si a zis ca sunt ok.
Oricum si el a zis ca pe masura ce scade temperatura, dupa pornirea motorului trebuie lasat putin la ralanti astfel incat uleiul sa ajunga sa-si faca datoria.
In ceea ce priveste schimbul de ulei nu mi s-a parut sa apara diferente de zgomot de la un ulei la altul.
Totusi nu imi explic de ce o simpla pedala de accelerare creeaza o diferenta de comportament asa de mare. wacko.gif
Sa auzim de bine. peacefingers.gif


--------------------
-Dacia -Logan 1,5dci/85cp -2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fyrestarter
post 23 Nov 2012, 17:05
Post #69


Membru


Group: Members
Posts: 160
Joined: 24 February 11




Nu e necesar sa fie lasata la relanty sa se incalzeasca. Pornesti si pleci. E mai buna ungerea. Aceleasi lucru si la pedala data imediat dupa pornire, asigura mai rapid urcarea uleiului in chiulasa, inclusiv tacheti si axa, vinovatii pt tacanit. Doamne ajuta...


--------------------
Logan 1,5 dci Break 2006 - XX XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2024 - 21:14
Forum Renault