DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

14 Pages  1 2 3 > »  
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> VREAU SOLENZA INAPOI, Reunit

cuishor
post 20 Feb 2007, 17:03
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 20 February 07




De ce sa scos fratilor Solenza , nu inteleg . Ce a avut masina asta si are noul Logan??
Eu zic sa se faca in continuare si Solenza si Logan si atunci as vrea sa vad care din cele doua va fi mai cumparata.
Voi ce parere aveti?


--------------------
dacia nova dacia nova gt 98 - nt 13 nec
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 20 Feb 2007, 17:05
Post #2


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Ți-ai răspuns singur. Dacă se comercializa în continuare Solenza, nu avea așa mare vânzare Loganul.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 20 Feb 2007, 17:18
Post #3


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




N-are design de 2005..dapoi 2007
N-are siguranta macar cat loganu
N-are posibilitati de upgrade cum are loganul.
E un reno 9 din 198x , piese echivalente Reno 11 cand altfel se faceau masinile. So.....e scump de produs o masina veche in conditiile in care acum exista tehnologii mai noi, mai eficiente
etc


Probabil SLZ s-ar cumpara mai mult, dar atunci s-ar vedea cat de prost este totusi romanul. Noroc ca nu o sa aflam asta, pentru ca SLZ nu se va mai fabrica.

Ce nu pot eu pricepe este ce gargauni au in cap unii de is asa impotriva loganului si plang dupa o masina depasita rau de tot. Depasit e si loganul ca mainly e tehnologie 1997-1999 in el, ce sa mai zic de SLZ.

Deci pe bune, unii chiar aveti probleme. Habar nu aveti de masini, dar plangeti dupa o masina veche ca si conceptie si chinuita rau fiind masina de tranzitie.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 20 Feb 2007, 18:13
Post #4


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Iar incepe discutia SLZ vs. LGN ?


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kunt
post 20 Feb 2007, 18:18
Post #5


Membru lenes


Group: Members
Posts: 484
Joined: 9 December 05




Driverx, sunt unii care si acum plang dupa berlina... wacko.gif




--------------------
Dacia Logan Preference 1.4 MPI, 2005 - 50 VDU
"Oamenii sunt persoane umane" - ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kaspersky
post 20 Feb 2007, 18:22
Post #6


maistru Zen


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 23 April 03
From: Cluj-Napoca




totusi as fi curios ce salt tehnologic s-a facut prin trecerea de la SLZ la LGN? biggrin.gif


--------------------
KIA Cee'd SW 1.6 GSL Base 2008
"Să fii patriot în România înseamnă să puți a iesle în timp ce constați că toate celelalte popoare ne sunt inferioare."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zippy
post 20 Feb 2007, 18:40
Post #7


Membru din 2003


Group: Members
Posts: 917
Joined: 26 October 03
From: Bucuresti




si eu smile.gif


--------------------
[ Ex SLZ 2003 |.| VW JETTA 2014 - B 97 Z I P ]
Viteza ucide! Centura de siguranta salveaza vieti!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danny_bb
post 20 Feb 2007, 18:57
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 605
Joined: 17 February 07
From: Brasov/Slobozia




QUOTE(Kunt @ 20 Feb 2007, 19:18)
Driverx, sunt unii care si acum plang dupa berlina... wacko.gif
*



pasionatii de perioada preistorica smile.gif sper sa nu supar pe nimeni


--------------------
Dacia Break 1.6TD 1988, Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristyyy2003
post 20 Feb 2007, 19:03
Post #9


R.I.P. Marli


Group: Members
Posts: 736
Joined: 19 December 04
From: Bucuresti




N-as vrea sa fiu la fel de ....... ca dl. driverX care vede in masina din dotare un adevarat salt tehnologic.

Cat despre nostalgici slz (fac parte si eu din gasca) este posibil sa o vedeti iar pe strazi in versiunea de logan pe care reno vrea sa o scoata la 5000E. Probabil ca o sa fie un hatchback, deci ceva asemanator.
Rabdare ori......faceti o petitie...fara nici un succes zic eu.

SPOR!


--------------------
Suzuki SX4 2008 - B 67 TMK
"Greierii" ma innebunesc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 20 Feb 2007, 19:06
Post #10


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




As mentiona numarul de stele 'N-CAP - ABS-ul si airbagurile. Daca intru cu SLZ in zid si ramane intreaga, nu-i a buna.

Cel mai stupid lucru cand au lansat SLZ Diesel a fost acela ca .. n-a mai ramas loc langa motor si pentru aerul conditionat ! (se cerea clar un redesign)


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 20 Feb 2007, 19:10
Post #11


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Traiasca Nova ... radmasa.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
XMihai
post 20 Feb 2007, 20:14
Post #12


Carcotasu' de Serviciu


Group: Members
Posts: 1.785
Joined: 31 January 06
From: Dr Tr Severin




Unde e Supernova? blush.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Feb 2007, 20:30
Post #13


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




La muzeu' de antichitati..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RainHawk
post 20 Feb 2007, 20:41
Post #14


Dus cu pluta.


Group: Members
Posts: 349
Joined: 4 July 05
From: Bucuresti




Mi-as dori un model care sa fie la fel de ieftin ca solenza, la fel de fasneata ca ea (fara suparare pentru loganisti dar pana acum doar 1.6 16V m-a rapus), sa aiba tot atat spatiu ca lgn si confortul aferent, sa aiba motor de 1.5 dci ca lgn, cu abs, AC & comfort stuff ca lgn.... ehhhh...... merge?! smile.gif Presupun ca nu. plange.gif


--------------------
Dacia Solenza 1.4MPI 2004 Confort - B-xx-XXX
"I've started with nothing, Now... I still have most of it left!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 20 Feb 2007, 21:36
Post #15


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(cuishor @ 20 Feb 2007, 17:03)
De ce sa scos fratilor Solenza , nu inteleg . Ce a avut masina asta si are noul Logan??
*
Dupa parere mea, loganul raspunde mult mai bine nevoilor romanilor. Si cine ne zice asta?
Pai vanzarile.
Solenza se vindea 26.000 bucati pe an, in timp ce loganul s-a vandut in 2005 in 100.000 si ceva de bucati. Si doar in alea 2,5 luni din 2004 care au trecut de la lansare pana la incheierea anului (15 sept - 31 dec.) s-au vandut aproape cat intr-un an solenze.
Asta avea solenza. era o masina de subzistenta pentru Dacia. Loganul este o masina de profit.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 20 Feb 2007, 22:00
Post #16


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




QUOTE(klaus @ 20 Feb 2007, 21:36)
Loganul este o masina de profit.
*


Da, da, de-asta le-au scazut vanzarile la jumatate. Vanzarile de Logan au fost un mare "bum", care, intre timp, s-a mai atenuat.

Sa recunoastem, Loganul este urmatoarea generatie de "berlina". Cine are bani de altceva mai scump, nu-si ia Logan, chiar daca este o masina cu garantie extinsa, este facuta "la noi" si "uite ce ieftina este chiar de noua !!!". Cei care au bani sunt "gușe fine" biggrin.gif ...

Iar referitor la nevoile romanilor, acestea au ramas aceleasi, adica au nevoie de un portbagaj in care sa incapa porcul intreg proaspat injunghiat (si asta vrea sa ne-o ia UE biggrin.gif ), iar Renault n-a facut decat sa vina in intampinarea dorintelor noastre. N-au nici o treaba nevoile cu vanzarile.

This post has been edited by mao: 20 Feb 2007, 22:03


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 20 Feb 2007, 22:03
Post #17


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




klaus, perfect de acord cu tine. Defectul Solenzei e ca nu era prea profitabila. Nu se putea fabrica cu cadenta Loganului, si cred ca avea si o marja de profit mai mica.

Cat despre nevoile romanilor, well, aici cred ca e altfel. Nevoia de Logan a fost atent cultivata. Au scos SLZ, au bagat Loganul la preturi mai mari (in valoare absoluta, nu stiu cat din pret are acoperire in masina propriu-zisa) dar totusi sensibil sub cele ale concurentei, ceva publicitate bine chitita (tineti minte cati au dat avansul fara sa vada masina, plus misterul ce plutea, imi amintesc discutiile pe forum din acea perioada...) si iaca...
Plus cei ca mine care, desi masina nu le place in mod deosebit au luat-o din lipsa unei alternative imediate (discutie veche...).

This post has been edited by GoGu: 20 Feb 2007, 22:03


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanga
post 20 Feb 2007, 22:04
Post #18


Daciot solenzar


Group: Members
Posts: 972
Joined: 17 July 05
From: Bacau




Cum spunea mao discutia e SLZ vs. LGN. Cu toate datele si argumentele pro/contra de la fiecare mie imi place solenza nu conteaza motivele pentru ca apar alte discutii...imi place si atat...


--------------------
Dacia Logan Preference - 2004 - BC ## MSU
Daca Ai Cap Iese Altfel

Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 20 Feb 2007, 22:44
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Adica o solenza la 6500 euro vi se pare ieftina?Ca atat au fost unele serii(diesel).
La banii astia puteau sa o mai fabrice cativa ani.Cel putin la solenza(2004-58000km) pe care o mai conduc din cand in cand,inca nu troncane nimic,tabla e adevarata,nu cutie de conserva cum am eu la nova.

This post has been edited by gabi1: 20 Feb 2007, 22:55


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
licrimon2002
post 20 Feb 2007, 23:39
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 10 May 05




QUOTE
Dupa parere mea, loganul raspunde mult mai bine nevoilor romanilor. Si cine ne zice asta?
Pai vanzarile.


sa fim totusi obiectivi:
1.Nu e vorba de necesitatile romanilor in alea 100 000 de bucati vandute, ci de "spaga" prin care s-a dotat fiecare comuna cu cate un logan, plus alte cateva bucati la nivel de politie rutiera, plus alte cateva servicii de stat obligate sa cumpere loganuri!
2.Mentinerea cotei vanzarilor se face nu prin calitatea loganului ci prin taxa auto aberanta care ne face de rusine in Europa.
3.Comparativ cu Dacia 1310, loganul e un progres cert. Comparativ cu Solenta sau SN, ma abtin in a face comentarii. Cred totusi ca Loganul este puitin mai lenesa si consuma ceva mai mult ca celelalte doua. Din pacate, calitatea finisajelor este submediocra la orice dacie, dar mie personal cel mai urat bord mi s-a parut a-l avea loganul. De asemeni loganul diesel este mult mai scump decat fosta solenta D. Implementarea diesel pe solenta mi s a parut o idee la fel de proasta ca pe 1310.
4.Loganul raspunde se pare CEL MAI BINE nevolilor de finantare a romanilor si cat de curand se va da si pe credit prin card. Aici este marea smecherie Renault, reusind una din cele mai bune finantari auto. Nu stiu cum au reusit, dar cel care isi doreste o masina noua si ieftina, daca refuza Matizul, atunci unica varianta deocamdata e doar Loganul.

5.Respectele mele pentru posesorii de dacii, indiferent de model. Am inteles acest topic pur si simplu ca pe o confruntare de idei. Raman la parerea mea ca daca in 90 nu se striga atat de tare "NU NE VINDEM TARA" si firma Dacia era cumparata de VW, probabil alta era soarta autoturismelor romanesti. Pacat ca Vw nu a stiut sa dea spaga cui trebuie...


--------------------
DACIA 1310 L (1994) si LOGAN (2006 1.5 dci) - xx xx xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 21 Feb 2007, 08:50
Post #21


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Dacia nu isi permite sa aiba 5 linii de productie si sa fabrice 5 masini odata ... nu stiu daca s-au mai modernizat dar stiu ca la o perioada de 2 sau 3 ani nu fac alt ceva decat sa schimbe fata masinii ... si imbunatatiri minore ... deasemenea cred ca la anu pe vremea asta daca mai continua sa produca Loganul asta tanc nu o sa mai produca loganul asta clasic ... cat despre vanzare ...
daca va aduceti aminte ... cand a aparut nova ... parlamentarii la acea vreme au cumparat un lot intreg doar pentru ei ..nu stiu exact cate ... si la 3 ani parca cand a aparut super nova ... s-a intimplat la fel ... deci vanzarile sunt influentare de anumire institutii ale staului ... acum ca au aparut masinile de import s-a umplut lumea de ele ... parca acum vre-o 6 ani politia romana s-a dotat cu W Vento acum s-a dat spaga si hop toti cretinii din intersectii au Logan ... asa ca nu mai discutati de vanzari ... ca loganul se vinde si datorita RATELOR ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROK
post 21 Feb 2007, 09:10
Post #22


Membru incoruptibil


Group: Members
Posts: 226
Joined: 10 November 06
From: Bucuresti




QUOTE
Dupa parere mea, loganul raspunde mult mai bine nevoilor romanilor. Si cine ne zice asta?
Pai vanzarile.

Am vazut un reportaj la TV cand unii sa chinuiau sa-i schimbe parerea unui vanzator (taran ) din piata ca loganul van este super de incapator si usor de incarcat butoiul cu muraturi , bla bla bla ... Taranul avea un papuc cu caroseria dubei de 2 metrii inaltime , usa de incarcare ca de apartament, basaca greutatea pusa pe papuc a fost si de 2000kg fata de 800kg cat are van-ul.
Asa ca sa fim seriosi cu nevoile romanilor ca nu-i intereseaza pe francezi parerea noastra.

Pai vanzarile ???????
In programul rabla ce procent au cei de la dacia si ce procent au celelalte marci ?
Basca ca loganul este cumparat de Politie si de mai toti bugetarii .

Cei care cumpara masini romanesti (dacii) ii intereseaza in primul rand pretul ca altfel ar cumpara toti SUV.

La aceea mica diferenta de bani "2500 euro" intre o solenza diesel (6500) si logan diesel (9000) se adauga dobanda, taxele bancii si se ajunge la vreo 4500 euro .

Nu zic ca solenza este super masina dar daca se mai fabrica, procentul loganului sigur scadea deoarece fiecare cumpara dupa buzunar si dupa nevoie de spatiu , unii vor masini mai micute altii masini mai mari, toate marcile de masini au o gama variata de produse tocmai din acesta cauza sa multumeasca cat mai multe gusturi.

Nu toti vor sa se plimbe cu porcul in portbagaj tot timpul anului sau sa umple masina cu persoane zi de zi .

Rar vezi o solenza taxi pe gpl pe cand loganurile apar ca ciupercile dupa ploaie cu gpl.

Ar trebui sa nu ne '' batem " intre noi ca amandoua sunt DACII facute de aceeiasi meseriasi de la pitesti. Poate loganul se fabrica cu o tehnologie mai noua (ciocolata cu bule de aer) eram precisa......




--------------------
dacia solenza 2004 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 21 Feb 2007, 09:50
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




QUOTE(ROK @ 21 Feb 2007, 09:10)
Rar vezi o solenza taxi pe gpl pe cand loganurile apar ca ciupercile dupa ploaie cu gpl.
*


Oare volumele portbagajelor celor doua masini nu au nici-o relevanta in problema asta? wink.gif

In ceea ce priveste papucarii, ce crezi ca s-ar intampla daca politia le-ar retine certificatele de inmatriculare celoc care depasesc dimensiunile omologate? E valabil si pentru depasirea masei maxime. Aminteste-ti cazul Laura Stoica!

This post has been edited by Sony: 21 Feb 2007, 09:52


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 21 Feb 2007, 09:56
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




QUOTE(ROK @ 21 Feb 2007, 11:10)
QUOTE
, basaca greutatea pusa pe papuc a fost si de 2000kg fata de 800kg cat are van-ul.
     
*



Asa cum ala a pus 2000kg pe papuc, asa poti sa pui si in "van" 2500. Problema e ca in ambele cazuri e ilegal si iresponsabil sa supraincarci in asa masura masina.

Votez si eu ca poporul asta e bolnav la cap!
Cand vad pe cate un papucar cum mesteca in mamaliga de 10 ori pana nimereste o treapta de viteze, s-apoi il aud ca bombane de van ca-i mai prost ca papucul, se confirma.


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 21 Feb 2007, 09:59
Post #25


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Da o avea Logan volumul la portbagaj mai mare dar daca vrei sa bagi un televizor sau o masina de spalat in Logan sa te vad pe unde faci asta. Prefer sa am portbagajul de Solenza dar cu deschiderea haionului.


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROK
post 21 Feb 2007, 12:25
Post #26


Membru incoruptibil


Group: Members
Posts: 226
Joined: 10 November 06
From: Bucuresti




Oare volumele portbagajelor celor doua masini nu au nici-o relevanta in problema asta?

La papuc unde crezi ca se monteaza butelia de GPL ?
Raspuns : sub papuc (butelie plata )

Asa cum ala a pus 2000kg pe papuc, asa poti sa pui si in "van" 2500.

Ce amortizoare are papucul pe spate (foi de arc) si ce amortizoare are van (telescopice), niciodata nu o sa pui 2500 pe van pe pariu. Chiar crezi ca merita sa omori o masina de 9000 euro cu greutate mare pusa pe ea .In primul rand pierzi garantia . Papucii au demonstrat ca sunt rentabili la carat greutate. Cand cumpar o masina utilitara nu ma interseaza sa aiba design super, asemenea masini merg pe santiere , la cules recolta , depozite de marfa, nu la picnic sau la nunta.


Sa ne uitam atent pe forumul asta la problemele tehnice : SN, SLZ, CLT, LGN - nu mi se pare ca la LGN este plictiseala . Cand se va fabrica o masina in Romania care sa aiba pe forum doar topic -curi gen "Din plictiseala, ce a-ti mai facut la masina voastra ?" atunci cei care au asemenea masini pot sa se considere mai tari , pana atunci .... Pentru multi romani a fost o deceptie pretul nejustificat de mare(privind calitatea) a loganului fata de ce au promis cei de la renault . A fost multa publicitate cu X90 de numai 5000 euro atata timp cand solenza se vindea full options cu 6000-7000 euro, ce erau fabricate din carton.

Intrebare : De ce nu s-a mai vandut bine loganul in perioada 2006-2007 ?
Cauze posibile - masinile second de afara!
Ce face statul roman pt. amarati -taxe pt. prima imat. totodata programul rabla pt. a creste nr. de vanzari la renault implicit la alte marci dar in procent mult mai mic .

Am masina romaneasca ca asta imi permit ca altfel aveam una de peste 20.000 euro din zona asiei etc .(fabricata musai in tara de origine) ca sunt de ani buni in fruntea topului privind fiabilitatea masinii si nu este manareala topul respectiv , nu cred ca marci ca bmw, ford, ww,audi etc. nu ar fi facut scandal daca era minciuna.



--------------------
dacia solenza 2004 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 21 Feb 2007, 12:47
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Poate uita unii ca atunci cand supraincarci o masina, indiferent care e aceasta, apare o uzura mult mai rapida. La berlina/papuc se schimba frecvent piese chiar si atunci cand le folosesti in conditii normal. Atunci cand le supraincarci apare o uzura si mai accentuata, dar papucarii prefera sa nu isi arunce banii pe nimicuri cum ar fi repararea masinii. Mai bine o carpacesc si o scot in trafic periculoasa cu spume. Daca vom corela starea precara a acestor vehicule cu supraincarcarea iese un coctail Molotov, care nu are ce cauta pe sosele. Dar vom avea parte de multe vieti pierdute din cauza acestor imbecili pana ce politia va catadicsi sa intreprinda ceva in directia asta.

This post has been edited by Sony: 21 Feb 2007, 12:48


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Feb 2007, 13:09
Post #28


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(IsNa @ 21 Feb 2007, 09:56)
Asa cum ala a pus 2000kg pe papuc, asa poti sa pui si in "van" 2500.
*




vezi ca papucul avea arcuri lamelare pe spate, si d'aia putea incarca peste masura, pe cand la Logan Van daca bagi prea mult se indoaie ca mamaliga wink.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IsNa
post 21 Feb 2007, 13:12
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.147
Joined: 11 July 02
From: Timisoara




"Ce amortizoare are papucul pe spate (foi de arc) si ce amortizoare are van (telescopice), "

Foile de arc de la papuc nu sunt amortizoare, ci ... arcuri, desigur. Si papucul tot amortizoare telescopice avea in spate. De altele nu prea exista pe nicio masina. Iar amortizoarele papucilor de obicei se distrug repede (majoritatea papucilor zdrangane pe spate intr-o veselie neincarcati), dar nimeni nu le inlocuieste, "merge si asa", cum spune romanul, merge si supra-incarcata, apoi, daca pierzi controlul intr-o curba si omori niste oameni, "asa a fost sa fie", sau "asa a dat Domnul".

This post has been edited by IsNa: 21 Feb 2007, 13:13


--------------------
Skoda Fabia Combi + Citigo ASG 2007 / 2013
Forta sa fie cu voi !!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROK
post 21 Feb 2007, 13:16
Post #30


Membru incoruptibil


Group: Members
Posts: 226
Joined: 10 November 06
From: Bucuresti




Sunt multi, nu numai papucarii care nu dau bani pe reparatii, prefera da dea spaga la ITP decat sa-l ia pe bune . E o meteahna tipic romaneasca sa repari masina cu piese second sau in spatele blocului si asta poate din cauza "meseriasilor" din service-uri care te jupoaie de bani dar calitatea lucrarii lasa de dorit . Nu am auzit niciodata ca in cazul unui accident sa fie cauza starea precara a masinii si un anumit service sa fie tras la raspundere pt. asta . Cand o fi si la noi ca afara cu carte service poate o sa fie bine ceea ce nu cred. La noi multi merg cu masina in service doar in perioada garantiei.


--------------------
dacia solenza 2004 scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
14 Pages  1 2 3 > » 
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2025 - 11:56
Forum Renault