DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Se incalzeste repede si tare, Inainte nu facea asa

danny_b
post 23 Mar 2007, 20:32
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




Cine si mai ales cum ti-a facut aerisirea sistemului de racire?Din cite spui,se supraincalzeste motorul?Stiu mai multi care au chiulasa de motor 1300 si cilindrii alezati la 1400 dar nu au avut probleme.Ma mira ce se intimpla la tine.Radiatorul l-ai spalat?Din cite spui,pare ca nu se raceste bine motorul.Undeva primeste aer instalatia si nu lasa lichidul de racire sa se recircule.Verifica toate racordarile cu coliere sa nu traga aer.Mai vorbim.


--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 23 Mar 2007, 21:18
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Eu unul incep sa cred ca masina ta nu are nimic. Totusi iti recomand sa scoti termostatul sa vezi daca face la fel (ma rog, daca simti aceeasi caldura la genunchi, sau cum apreciai tu temperatura motorului)


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
randomm
post 24 Mar 2007, 16:59
Post #33


Ex Dacia owner


Group: Members
Posts: 216
Joined: 27 June 06
From: Iasi




Termostatul e scos de 4 zile, aerisirea a facut-o mecanicul care se ocupa de masina. Azi cu temperaturile mai joase de afara s-a incalzit mai greu.... nici nu mai stiu ce sa spun. O sa ma duc luni la mecanic din nou, ca am o vaga impresie ca mi-e dereglat avansul, se infinge cam greu masina, o sa schimb filtrul de aer, si o sa mai fac o aerisire si poate, poate scap de ideile mele. Mie multi mi-au spus ca am mers prea mult timp cu alte masini si acum am prea multe pretentii de la o Dacie.... sincer eu nu sunt de acord. O masina pusa la punct trebuie sa mearga in parametrii pentru care a fost proiectata, indiferent daca e BMW seria 3 sau Dacia 1310. Poate faptul ca se incalzeste e doar o parere, sau chiar am pretentii prea mari de la Dacia mea... dar totusi revin cu intrebarea de mai sus: Exista o modalitate mai exacta de a masura temperatura motorului? Ceva care sa imi arate numarul de grade....


--------------------
Opel Astra G 2000 - BT-03-TBF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giurisici Fabian
post 24 Mar 2007, 23:10
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.123
Joined: 17 January 06




termometru digital masoara de la -35 la +125 de grade http://www.adelaida.ro/product_info.php?cP...products_id=523
senzorul montat intr-o sonda de temperatura (cea din chiulasa)
lucrarea asta am facut-o la un coleg forumist functioneaza super


--------------------
KIA PROCEED GT GT 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
workarea
post 25 Mar 2007, 01:22
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 10 October 05
From: Drumul Taberei




Frate randomme, sa ma scuzi, noi am raspuns, am facut desene, am explicat, dar tu pina acum nici macar nu ai putut sa ne spui ce-ti arata pe ceas. Azi ne zici ca s-a incalzit mai greu, dar mergi fara termostat. Eu nu prea te inteleg.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI, 2007 - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
randomm
post 25 Mar 2007, 11:22
Post #36


Ex Dacia owner


Group: Members
Posts: 216
Joined: 27 June 06
From: Iasi




QUOTE(workarea @ 25 Mar 2007, 01:22)
Frate randomme, sa ma scuzi, noi am raspuns, am facut desene, am explicat, dar tu pina acum nici macar nu ai putut sa ne spui ce-ti arata pe ceas. Azi ne zici ca s-a incalzit mai greu, dar mergi fara termostat. Eu nu prea te inteleg.
*


Am spus mai sus ce imi arata inainte pe ceas, am spus si ce imi arata acum pe ceas, am spus ca am ceasul stricat si nu imi arata bine.... Daca ai fi citit cu atentie primul post ai fi vazut ca am spus clar ca am fost si am scos termostatul si am facut aerisire, dar se incalzeste in continuare. Eu zic ca am raspuns destul de clar la toate intrebarile care mi s-au pus. Singurul caruia nu i-am raspuns a fost argon, deoarece am asteptat intai sa ma duc sa imi reglez amestecul si avansul.

@Giurisici Fabian multumesc mult pt informatie, daca nu voi rezolva nimic prin reglare avans, amestec, schimbare filtru aer, reaerisire, o sa cumpar unul din asta sa ma lamuresc... sunt nebun sau nu. Trebuia sa ma duc ieri la mecanic sa fac chestiile astea, dar a avut alte masini programate si am amanat pe luni.


--------------------
Opel Astra G 2000 - BT-03-TBF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 25 Mar 2007, 11:54
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




QUOTE(Giurisici Fabian @ 24 Mar 2007, 23:10)
termometru digital masoara de la -35 la +125 de grade http://www.adelaida.ro/product_info.php?cP...products_id=523
senzorul montat intr-o sonda de temperatura (cea din chiulasa)
lucrarea asta am facut-o la un coleg forumist functioneaza super
*




Decat sa dai 40 lei pe asa ceva dai 60 pe un multimetru performat care masoara si temperatura. Eu am asa ceva si am masurat temperatura de pe ansa pistolului de lipit (undeva la 400 grade).
Are o sonda de temperatura, un cablu, pe care poti sa-l pui in vasul de expansiune, intre celulele radiatorului, etc


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Giurisici Fabian
post 25 Mar 2007, 12:08
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.123
Joined: 17 January 06




QUOTE(ssilvviu @ 25 Mar 2007, 11:54)
Decat sa dai 40 lei pe asa ceva dai 60 pe un multimetru performat care masoara si temperatura. Eu am asa ceva si am masurat temperatura de pe ansa pistolului de lipit (undeva la 400 grade).
Are o sonda de temperatura, un cablu, pe care poti sa-l pui in vasul de expansiune, intre celulele radiatorului, etc
*


temperatura lichidului de racire din motor se masoara cel mai bine in chiulasa .
oare de ce sondele de temperatura sunt tot acolo?inginerii aia care au proiectat motorul le-au pus de prosti acolo.
eu aveam tot un termometru digital in bord (se vede in poza 95 de grade iar ledul rosu arata ca a plecat ELV-ul.
montajul ala se leaga pe + de contact iar senzorul se monteaza intr-o sonda veche si iti arata precis temperatura motorului fata de ceasul ala din bord care nu stiu ce eroare are .

This post has been edited by Giurisici Fabian: 25 Mar 2007, 12:15

Attached thumbnail(s)
IMAG0040.JPG ( Size: 25.51k ) Number of downloads: 118


--------------------
KIA PROCEED GT GT 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 25 Mar 2007, 15:51
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Ok... destul de interesant, recunosc, m-am cam grabit la dat cu parul.
Si daca ar fi sa schimbi sonda si ceasul indicator de temperatura tot acolo ajungi cu banii presupun.



--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 27 Mar 2007, 07:24
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(randomm @ 25 Mar 2007, 11:22)
Am spus mai sus ce imi arata inainte pe ceas, am spus si ce imi arata acum pe ceas, am spus ca am ceasul stricat si nu imi arata bine.... [...]

Dar ai mai spus si ca aceste indicatii sint ale aceluiasi aparat dar in situatia a DOUA SONDE DIFERITE - ai spus ca fiecare chiulasa are sondele ei. Daca sonda "de bec" de pe prima chiulasa era defecta sau, daca sonda de ceas era defecta? Inca nu te grabi sa tragi concluzii "ceas defect". Ori masoara cum ti-a sugerat Fabian, ori cu un termometru industrial dar calibrat montat cumva in chiulsasa sau in furtunul ala gros (desi e mai putin relevant).


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
randomm
post 27 Mar 2007, 20:12
Post #41


Ex Dacia owner


Group: Members
Posts: 216
Joined: 27 June 06
From: Iasi




Am schimbat ieri filtrul de aer, am pus filtrul de aer pe deschis, am schimbat si furtunul ala subtire care vine de la carburator la delco (pt avans) - nu are legatura cu problema, dar am zis eu ca trebuie schimbat ca arata ca naiba ala vechi, a reglat mecanicul avansul, a reglat debitul de gaz, a verificat platina si bujiile. Apoi am facut un drum inafara orasului... a urcat acul putin peste linia a doua de la indicator, dar nu s-a aprins nici un bec nimic, deci din punctul asta de vedere pot spune ca e bine. Ceea ce s-a intamplat ciudat, a fost ca mi s-a oprit motorul in mers de 2 ori. Eram in treapta a 4-a, am scos pe liber si am inceput sa pun frana, mi-a scazut brusc turatia si a murit. Am bagat iar 4, a pornit si mai departe a mers bine. Ciudat este ca relantiul sta foarte bine, am testat cu reprize de acceleratie urmate de frana brusca, nu se opreste, nu face nimic. Am fost azi din nou la mecanic, mi-a mai reglat putin avansul si mi-a spus sa inchid la loc filtrul de aer. Deocamdata nu s-a mai oprit, dar ma astept la surprize... Ce anume ar putea determina opririle astea ale motorului?


--------------------
Opel Astra G 2000 - BT-03-TBF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 28 Mar 2007, 08:56
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Verifica diuza din furtunul care merge din T in galerie, si vezi daca nu ai condens prea mult in busonul de la ulei. Ar putea fi o posibila explicatie la problema ta.


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 1996/2006 - MM05HVM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulca
post 28 Mar 2007, 09:21
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 16 March 07
From: medias




Daca s-a oprit motorul cind ai apasat frina ,defectul se pare a fi la servo!!!!!
Tu circuli cu filtrul de are inchis?!?! Lasa-l domn'le sa respire.....


--------------------
dacia 1310+GPL 1997 - sb03kfs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
randomm
post 28 Mar 2007, 12:47
Post #44


Ex Dacia owner


Group: Members
Posts: 216
Joined: 27 June 06
From: Iasi




Sunt pe GPL, asa au facut reglajele cei care mi-au montat instalatia, am inteles ca e pentru un consum mai mic. Cu filtrul pe deschis, e mai vioaie masina, dar face fazele cu oprirea in mers. De cand am inchis filtrul de aer nu s-a mai oprit, o sa mai fac o proba inafara orasului... la dus cu filtrul deschis, la intors cu el inchis, sa vedem ce iese. E posibil sa am o problema cu presiunea la motor, cand se incalzeste motorul, devine mai puturoasa masina. Cat e rece, se comporta bine. Uleiul e romanesc un 20W40 pus acum 300 km si am mai adaugat si o nenorocire de aditiv. Sa fie de la ulei faza? Aditivul l-am adaugat deoarece mecanicul afirma ca am o problema la vibrochen si m-ar ajuta pentru presiune.


--------------------
Opel Astra G 2000 - BT-03-TBF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 28 Mar 2007, 13:20
Post #45


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




mai pune ulei romanesc si o sa ai probleme si cu setul......
regleaza carburatorul si avansul........daca zici ca se opreste...


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
workarea
post 28 Mar 2007, 13:20
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 10 October 05
From: Drumul Taberei




QUOTE(randomm @ 27 Mar 2007, 20:12)
Apoi am facut un drum inafara orasului... a urcat acul putin peste linia a doua de la indicator, dar nu s-a aprins nici un bec nimic, deci din punctul asta de vedere pot spune ca e bine.
*


Acum ar fi momentul sa zici "da, workarea, recunosc, ai avut dreptat de la bun inceput, iar eu ma incapatinam".

Pune la loc termostatul, pentru ca nu e bine sa stea doar un pic peste linia 2. Ar trebui sa stea cel putin la jumatatea intervalului dintre 2 si 3.

Na, ca ti-am dat alta problema acum!

This post has been edited by workarea: 28 Mar 2007, 13:21


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI, 2007 - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
randomm
post 28 Mar 2007, 18:42
Post #47


Ex Dacia owner


Group: Members
Posts: 216
Joined: 27 June 06
From: Iasi




QUOTE(tabek @ 28 Mar 2007, 08:56)
Verifica diuza din furtunul care merge din T in galerie, si vezi daca nu ai condens prea mult in busonul de la ulei. Ar putea fi o posibila explicatie la problema ta.
*



Chiar la asta nu m-am gandit. O sa verific sa vad daca nu cumva am mucozitati pe acolo
QUOTE(AAlpine1 @ 28 Mar 2007, 13:20)
mai pune ulei romanesc si o sa ai probleme si cu setul......
regleaza carburatorul si avansul........daca zici ca se opreste...
*


Mai, eu cand am primit mostenire masina, am intrebat: Cu ce ulei a mers pana acum? Raspuns... La 60 de mii kila, din ala romanesc. Am pus un ulei din alta tara (nu stiu unde era produs, da nu era romanesc) si mi-a umplut motorul si carburatorul de muci. Am mers 1000 km asa si apoi am pus ulei romanesc.... rezultat nu mai am muci... Cand o sa fac si jumatatea inferioara a motorului (chiuloasa am schimbat-o) o sa ii schimb si marca de ulei si sper tura asta sa se comporte mai bine.

QUOTE(workarea @ 28 Mar 2007, 13:20)
Acum ar fi momentul sa zici "da, workarea, recunosc, ai avut dreptat de la bun inceput, iar eu ma incapatinam".

Pune la loc termostatul, pentru ca nu e bine sa stea doar un pic peste linia 2. Ar trebui sa stea cel putin la jumatatea intervalului dintre 2 si 3.

Na, ca ti-am dat alta problema acum!
*


Da, workarea, recunosc, ai avut dreptat de la bun inceput, iar eu ma incapatinam tongue.gif . Termostatul nu il pun la loc pana nu schimb sonda si indicatorul din bord, asa ca sa dorm eu linistit.

De oprit nu s-a mai oprit azi, am facut greseala si am alimentat cu GPL de la o statie fantoma si acum tremura masina ca naiba la relanti mad.gif. Tre sa fac repede un drum de 300 km sa scap de nenorocitul asta de gaz. Oricum, eu per total, la ora actuala sunt extrem de nemultumit de masina mea. Nu imi place cum trage, nu imi place cum se manifesta... si ceea ce imi displace cel mai mult este ca nu mai reusesc odata sa fac rost de 15 milioane sa repar jumatatea de motor si cutia de viteze.


--------------------
Opel Astra G 2000 - BT-03-TBF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 31 Mar 2007, 17:04
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Sal, am si eu o nelamurire : unde se afla termostatul asta???; ca eu nu l-am vazut si nu stiu cum arata la mine temperatura la apa se ridica foarte putin 2 liniute si rar cand merg cu peste 90- 110 km/h sau merg prea incet ( ca la mort sad.gif ) se ridica temperatura la penultima liniuta adica 90 *. cum il verific daca e bun ? Nu stiu cum arata sad.gif sau unde il gasesc ??? punct de reper.

This post has been edited by miki_stan: 31 Mar 2007, 18:38


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 31 Mar 2007, 19:40
Post #49


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Iesirea din pompa de apa un furtun gros care se duce spre radiator ... pe el este pus termostatul ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
unikat45
post 31 Mar 2007, 22:07
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 375
Joined: 4 May 06




am vazut ca esti din Iasi.. si mi s-a parut ca ai fost in seara asta prrin tudor...asta e oarecum off topic..... de fapt voiam sa stiu si eu mecanicul care mai are rabdare c u daciile..(mai am si eu unul.. nu ca nu se pricepe, dar nu are rabdare la dacii)
daca se incalzeste motorul e de verifiat in primul rand cureaua de la alternator etc.., pe uma pompa de apa, pe uma fulii evident.. si daca nu e astea, aproape sigur (80%) garnitura de ciuloasa...spor la treaba...


--------------------
Dacia 1310 Dacia 1310 1999 - IS 01882
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
randomm
post 1 Apr 2007, 18:10
Post #51


Ex Dacia owner


Group: Members
Posts: 216
Joined: 27 June 06
From: Iasi




Off topic: chiar am fost ieri prin tudor la o pizza. Mecanicul care se ocupa de masina, se ocupa 99% numai de dacii, din astea a facut o viata intreaga si chiar e bun la asta. Daca ai nevoie, ma anunti si te duc la el. Eu oricum termin un proiect azi si cred ca luni sau marti imi vin banii sa ma duc sa imi fac cutia de viteze.

On topic: Cureau de la alternator este noua si intinsa cum trebuie, pompa de apa functioneaza, garnitura de chiuloasa a fost schimbata acum o luna, cand am schimbat si chiuloasa. Oricum de cand am inchis filtrul de aer, nu mi-a mai facut faza cu opritul. Saptamana viitoare trebuie sa fac un drum pana la socri la botosani si o sa vad atunci cum se comporta in conditii de drum intins (mers numai in 3000+ RPM)

This post has been edited by randomm: 1 Apr 2007, 18:11


--------------------
Opel Astra G 2000 - BT-03-TBF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 21:37
Forum Renault