Se incalzeste repede si tare, Inainte nu facea asa
![]() ![]() ![]() |
Se incalzeste repede si tare, Inainte nu facea asa
danny_b |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 178 Joined: 29 January 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
dacia 1310 break
1990 GPL
- CJ-01-XAN Ascunse sunt caile DOMNULUI
|
|||
$$ilvviu |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Eu unul incep sa cred ca masina ta nu are nimic. Totusi iti recomand sa scoti termostatul sa vezi daca face la fel (ma rog, daca simti aceeasi caldura la genunchi, sau cum apreciai tu temperatura motorului)
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
randomm |
![]()
Post
#33
|
![]() Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
Termostatul e scos de 4 zile, aerisirea a facut-o mecanicul care se ocupa de masina. Azi cu temperaturile mai joase de afara s-a incalzit mai greu.... nici nu mai stiu ce sa spun. O sa ma duc luni la mecanic din nou, ca am o vaga impresie ca mi-e dereglat avansul, se infinge cam greu masina, o sa schimb filtrul de aer, si o sa mai fac o aerisire si poate, poate scap de ideile mele. Mie multi mi-au spus ca am mers prea mult timp cu alte masini si acum am prea multe pretentii de la o Dacie.... sincer eu nu sunt de acord. O masina pusa la punct trebuie sa mearga in parametrii pentru care a fost proiectata, indiferent daca e BMW seria 3 sau Dacia 1310. Poate faptul ca se incalzeste e doar o parere, sau chiar am pretentii prea mari de la Dacia mea... dar totusi revin cu intrebarea de mai sus: Exista o modalitate mai exacta de a masura temperatura motorului? Ceva care sa imi arate numarul de grade....
|
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
termometru digital masoara de la -35 la +125 de grade http://www.adelaida.ro/product_info.php?cP...products_id=523
senzorul montat intr-o sonda de temperatura (cea din chiulasa) lucrarea asta am facut-o la un coleg forumist functioneaza super |
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
workarea |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
Frate randomme, sa ma scuzi, noi am raspuns, am facut desene, am explicat, dar tu pina acum nici macar nu ai putut sa ne spui ce-ti arata pe ceas. Azi ne zici ca s-a incalzit mai greu, dar mergi fara termostat. Eu nu prea te inteleg.
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
randomm |
![]()
Post
#36
|
![]() Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
QUOTE(workarea @ 25 Mar 2007, 01:22) Frate randomme, sa ma scuzi, noi am raspuns, am facut desene, am explicat, dar tu pina acum nici macar nu ai putut sa ne spui ce-ti arata pe ceas. Azi ne zici ca s-a incalzit mai greu, dar mergi fara termostat. Eu nu prea te inteleg. Am spus mai sus ce imi arata inainte pe ceas, am spus si ce imi arata acum pe ceas, am spus ca am ceasul stricat si nu imi arata bine.... Daca ai fi citit cu atentie primul post ai fi vazut ca am spus clar ca am fost si am scos termostatul si am facut aerisire, dar se incalzeste in continuare. Eu zic ca am raspuns destul de clar la toate intrebarile care mi s-au pus. Singurul caruia nu i-am raspuns a fost argon, deoarece am asteptat intai sa ma duc sa imi reglez amestecul si avansul. @Giurisici Fabian multumesc mult pt informatie, daca nu voi rezolva nimic prin reglare avans, amestec, schimbare filtru aer, reaerisire, o sa cumpar unul din asta sa ma lamuresc... sunt nebun sau nu. Trebuia sa ma duc ieri la mecanic sa fac chestiile astea, dar a avut alte masini programate si am amanat pe luni. |
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
QUOTE(Giurisici Fabian @ 24 Mar 2007, 23:10) termometru digital masoara de la -35 la +125 de grade http://www.adelaida.ro/product_info.php?cP...products_id=523 senzorul montat intr-o sonda de temperatura (cea din chiulasa) lucrarea asta am facut-o la un coleg forumist functioneaza super Decat sa dai 40 lei pe asa ceva dai 60 pe un multimetru performat care masoara si temperatura. Eu am asa ceva si am masurat temperatura de pe ansa pistolului de lipit (undeva la 400 grade). Are o sonda de temperatura, un cablu, pe care poti sa-l pui in vasul de expansiune, intre celulele radiatorului, etc |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
Giurisici Fabian |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.123 Joined: 17 January 06 ![]() |
QUOTE(ssilvviu @ 25 Mar 2007, 11:54) Decat sa dai 40 lei pe asa ceva dai 60 pe un multimetru performat care masoara si temperatura. Eu am asa ceva si am masurat temperatura de pe ansa pistolului de lipit (undeva la 400 grade). Are o sonda de temperatura, un cablu, pe care poti sa-l pui in vasul de expansiune, intre celulele radiatorului, etc temperatura lichidului de racire din motor se masoara cel mai bine in chiulasa . oare de ce sondele de temperatura sunt tot acolo?inginerii aia care au proiectat motorul le-au pus de prosti acolo. eu aveam tot un termometru digital in bord (se vede in poza 95 de grade iar ledul rosu arata ca a plecat ELV-ul. montajul ala se leaga pe + de contact iar senzorul se monteaza intr-o sonda veche si iti arata precis temperatura motorului fata de ceasul ala din bord care nu stiu ce eroare are . This post has been edited by Giurisici Fabian: 25 Mar 2007, 12:15 Attached thumbnail(s) IMAG0040.JPG ( Size: 25.51k ) Number of downloads: 118 |
--------------------
KIA
PROCEED GT
GT 2023
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Ok... destul de interesant, recunosc, m-am cam grabit la dat cu parul.
Si daca ar fi sa schimbi sonda si ceasul indicator de temperatura tot acolo ajungi cu banii presupun. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#40
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(randomm @ 25 Mar 2007, 11:22) Am spus mai sus ce imi arata inainte pe ceas, am spus si ce imi arata acum pe ceas, am spus ca am ceasul stricat si nu imi arata bine.... [...] Dar ai mai spus si ca aceste indicatii sint ale aceluiasi aparat dar in situatia a DOUA SONDE DIFERITE - ai spus ca fiecare chiulasa are sondele ei. Daca sonda "de bec" de pe prima chiulasa era defecta sau, daca sonda de ceas era defecta? Inca nu te grabi sa tragi concluzii "ceas defect". Ori masoara cum ti-a sugerat Fabian, ori cu un termometru industrial dar calibrat montat cumva in chiulsasa sau in furtunul ala gros (desi e mai putin relevant). |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
randomm |
![]()
Post
#41
|
![]() Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
Am schimbat ieri filtrul de aer, am pus filtrul de aer pe deschis, am schimbat si furtunul ala subtire care vine de la carburator la delco (pt avans) - nu are legatura cu problema, dar am zis eu ca trebuie schimbat ca arata ca naiba ala vechi, a reglat mecanicul avansul, a reglat debitul de gaz, a verificat platina si bujiile. Apoi am facut un drum inafara orasului... a urcat acul putin peste linia a doua de la indicator, dar nu s-a aprins nici un bec nimic, deci din punctul asta de vedere pot spune ca e bine. Ceea ce s-a intamplat ciudat, a fost ca mi s-a oprit motorul in mers de 2 ori. Eram in treapta a 4-a, am scos pe liber si am inceput sa pun frana, mi-a scazut brusc turatia si a murit. Am bagat iar 4, a pornit si mai departe a mers bine. Ciudat este ca relantiul sta foarte bine, am testat cu reprize de acceleratie urmate de frana brusca, nu se opreste, nu face nimic. Am fost azi din nou la mecanic, mi-a mai reglat putin avansul si mi-a spus sa inchid la loc filtrul de aer. Deocamdata nu s-a mai oprit, dar ma astept la surprize... Ce anume ar putea determina opririle astea ale motorului?
|
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|
tabek |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
Verifica diuza din furtunul care merge din T in galerie, si vezi daca nu ai condens prea mult in busonul de la ulei. Ar putea fi o posibila explicatie la problema ta.
|
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
paulca |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 16 March 07 From: medias ![]() |
Daca s-a oprit motorul cind ai apasat frina ,defectul se pare a fi la servo!!!!!
Tu circuli cu filtrul de are inchis?!?! Lasa-l domn'le sa respire..... |
--------------------
dacia
1310+GPL
1997
- sb03kfs
|
|
randomm |
![]()
Post
#44
|
![]() Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
Sunt pe GPL, asa au facut reglajele cei care mi-au montat instalatia, am inteles ca e pentru un consum mai mic. Cu filtrul pe deschis, e mai vioaie masina, dar face fazele cu oprirea in mers. De cand am inchis filtrul de aer nu s-a mai oprit, o sa mai fac o proba inafara orasului... la dus cu filtrul deschis, la intors cu el inchis, sa vedem ce iese. E posibil sa am o problema cu presiunea la motor, cand se incalzeste motorul, devine mai puturoasa masina. Cat e rece, se comporta bine. Uleiul e romanesc un 20W40 pus acum 300 km si am mai adaugat si o nenorocire de aditiv. Sa fie de la ulei faza? Aditivul l-am adaugat deoarece mecanicul afirma ca am o problema la vibrochen si m-ar ajuta pentru presiune.
|
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#45
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
mai pune ulei romanesc si o sa ai probleme si cu setul......
regleaza carburatorul si avansul........daca zici ca se opreste... |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
workarea |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
QUOTE(randomm @ 27 Mar 2007, 20:12) Apoi am facut un drum inafara orasului... a urcat acul putin peste linia a doua de la indicator, dar nu s-a aprins nici un bec nimic, deci din punctul asta de vedere pot spune ca e bine. Acum ar fi momentul sa zici "da, workarea, recunosc, ai avut dreptat de la bun inceput, iar eu ma incapatinam". Pune la loc termostatul, pentru ca nu e bine sa stea doar un pic peste linia 2. Ar trebui sa stea cel putin la jumatatea intervalului dintre 2 si 3. Na, ca ti-am dat alta problema acum! This post has been edited by workarea: 28 Mar 2007, 13:21 |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
randomm |
![]()
Post
#47
|
![]() Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
QUOTE(tabek @ 28 Mar 2007, 08:56) Verifica diuza din furtunul care merge din T in galerie, si vezi daca nu ai condens prea mult in busonul de la ulei. Ar putea fi o posibila explicatie la problema ta. Chiar la asta nu m-am gandit. O sa verific sa vad daca nu cumva am mucozitati pe acolo QUOTE(AAlpine1 @ 28 Mar 2007, 13:20) mai pune ulei romanesc si o sa ai probleme si cu setul...... regleaza carburatorul si avansul........daca zici ca se opreste... Mai, eu cand am primit mostenire masina, am intrebat: Cu ce ulei a mers pana acum? Raspuns... La 60 de mii kila, din ala romanesc. Am pus un ulei din alta tara (nu stiu unde era produs, da nu era romanesc) si mi-a umplut motorul si carburatorul de muci. Am mers 1000 km asa si apoi am pus ulei romanesc.... rezultat nu mai am muci... Cand o sa fac si jumatatea inferioara a motorului (chiuloasa am schimbat-o) o sa ii schimb si marca de ulei si sper tura asta sa se comporte mai bine. QUOTE(workarea @ 28 Mar 2007, 13:20) Acum ar fi momentul sa zici "da, workarea, recunosc, ai avut dreptat de la bun inceput, iar eu ma incapatinam". Pune la loc termostatul, pentru ca nu e bine sa stea doar un pic peste linia 2. Ar trebui sa stea cel putin la jumatatea intervalului dintre 2 si 3. Na, ca ti-am dat alta problema acum! Da, workarea, recunosc, ai avut dreptat de la bun inceput, iar eu ma incapatinam ![]() De oprit nu s-a mai oprit azi, am facut greseala si am alimentat cu GPL de la o statie fantoma si acum tremura masina ca naiba la relanti ![]() |
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|
miki_stan |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru Group: Members Posts: 146 Joined: 22 December 06 From: Bucuresti, Militari ![]() |
Sal, am si eu o nelamurire : unde se afla termostatul asta???; ca eu nu l-am vazut si nu stiu cum arata la mine temperatura la apa se ridica foarte putin 2 liniute si rar cand merg cu peste 90- 110 km/h sau merg prea incet ( ca la mort
![]() ![]() This post has been edited by miki_stan: 31 Mar 2007, 18:38 |
--------------------
Dacia
Logan
2005 Berlina
- B-42-UGX
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#49
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Iesirea din pompa de apa un furtun gros care se duce spre radiator ... pe el este pus termostatul ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
unikat45 |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 375 Joined: 4 May 06 ![]() |
am vazut ca esti din Iasi.. si mi s-a parut ca ai fost in seara asta prrin tudor...asta e oarecum off topic..... de fapt voiam sa stiu si eu mecanicul care mai are rabdare c u daciile..(mai am si eu unul.. nu ca nu se pricepe, dar nu are rabdare la dacii)
daca se incalzeste motorul e de verifiat in primul rand cureaua de la alternator etc.., pe uma pompa de apa, pe uma fulii evident.. si daca nu e astea, aproape sigur (80%) garnitura de ciuloasa...spor la treaba... |
--------------------
Dacia 1310
Dacia 1310
1999
- IS 01882
|
|
randomm |
![]()
Post
#51
|
![]() Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
Off topic: chiar am fost ieri prin tudor la o pizza. Mecanicul care se ocupa de masina, se ocupa 99% numai de dacii, din astea a facut o viata intreaga si chiar e bun la asta. Daca ai nevoie, ma anunti si te duc la el. Eu oricum termin un proiect azi si cred ca luni sau marti imi vin banii sa ma duc sa imi fac cutia de viteze.
On topic: Cureau de la alternator este noua si intinsa cum trebuie, pompa de apa functioneaza, garnitura de chiuloasa a fost schimbata acum o luna, cand am schimbat si chiuloasa. Oricum de cand am inchis filtrul de aer, nu mi-a mai facut faza cu opritul. Saptamana viitoare trebuie sa fac un drum pana la socri la botosani si o sa vad atunci cum se comporta in conditii de drum intins (mers numai in 3000+ RPM) This post has been edited by randomm: 1 Apr 2007, 18:11 |
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 21:37 |