DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> mecanic sau filozof?

paulca
post 21 Mar 2007, 13:17
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 16 March 07
From: medias




Uite ce patesc de curind:
Motor facut ca la carte, set nou etc. etc , merge brici dar apare spuma galbena pe dopul capacului tachetilor , cred ca asa ii zice, dopul unde se baga uleiul. E adevarat nu mult , doar cit sa ma enerveze. Uleiul in baie pare sa fie bun , deci acolo nu e apa. Apa in borcan a scazut cam 1 cm dupa cca 1000 km, poate nu a fost bine aerisit.
Si ma duc eu inapoi la mecanic ( mare filozof dealtfel ! )care se freaca pe barbie si-mi zice: "ia arata-mi tu o Dacie care nu are spuma aici. E de la condens! "
Acuma ce sa mai cred?
Spuneti-mi si voi daca aveti asa ceva pe dop , de unde poate sa apara?
Multumesc


--------------------
dacia 1310+GPL 1997 - sb03kfs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Mar 2007, 13:19
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




are filozofu' dreptate, e condens, dar de obicei e alb spre gri. In anotimpul rece daca se circula mai mult prin oras, mucii aia sunt inevitabili, orice ulei ai avea.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 22 Mar 2007, 14:43
Post #3


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 21 Mar 2007, 14:19)
are filozofu' dreptate, e condens, dar de obicei e alb spre gri. In anotimpul rece daca se circula mai mult prin oras, mucii aia sunt inevitabili, orice ulei ai avea.
*




Nu mai spune ... ulei Mobil 1 (5w40) ... mers si cald si frig (numai oras de 1500 km )... nici o data nu a facut muci ... si mers fara nici un fel de carton sau ale chestii in fata carburatorului sau motorului ...


On topic ... cauza este mai degraba ...ulei prost ... contaminat sau amestec ulei care nu este compatibil ... gen 1/2 ulei iarna mineral si 1/2 completari diverse ... sau de vara ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Psyche
post 25 Mar 2007, 00:24
Post #4


In Thrust We Trust


Group: Members
Posts: 663
Joined: 22 May 06
From: Suceava




nu prea am patit sa am muci de aia, doar atunci cand completam uleiul.
si doar daca foloseam ulei ieftin. fa-i un schimb de ulei, pune ceva bun si mai discutam.


--------------------
Dacia/Vw 1300/Golf GT 1977/1996
SV03PNV(1SV6266)/SV86PNV
Erare umanum est..........perseverare diabolicum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adostar
post 25 Mar 2007, 00:27
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 419
Joined: 12 October 04
From: Galati




@mihai0070 -Pai omul are dacia 1310 din 1997..cum vrei sa puna ulei 5W-40?

@paulca - argon are dreptate asa fac daciile spume smile.gif..si nu numai, cam orice ulei peste 10W face spume din cauza condensului.

This post has been edited by adostar: 25 Mar 2007, 00:28


--------------------
gaz cazan 1980 - gaz/porc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 25 Mar 2007, 01:24
Post #6


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Pai d-aia n-are omu' spume la motor, ca a pus ulei subtire si "l-a halit" motorul.
Am mai facut si eu prostia asta de incepator cu ulei sintetic si am ramas cu un litru de ulei in baie in 4-500 de km biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan_B
post 25 Mar 2007, 02:26
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 390
Joined: 16 July 02




da, pe vreme rece berlina face un pic de spume. Urmareste nivelul lichidului de racire si vezi daca mai scade. 50-100 ml la 1000Km nu e prea mult.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 25 Mar 2007, 02:38
Post #8


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(vis-a-vis @ 25 Mar 2007, 03:24)
Pai d-aia n-are omu' spume la motor, ca a pus ulei subtire si "l-a halit" motorul.
Am mai facut si eu prostia asta de incepator cu ulei sintetic si am ramas cu un litru de ulei in baie in 4-500 de km biggrin.gif
*



La motorul clasic de Dacia numai ulei sintetic am pus si nu manca gram de ulei. Castrol RS 10w-60, Agip Racing, sau Elf Competition am utilizat. Lucru testat la mai multe Dacii. Uleiul era la acelasi nivel, de la schimb la schimb. Diparea prea putin pt a fi observat pe joja. Daca aveti motoare praf,sau pierde pe la semeringuri, e normal sa dipara ulei.

Daca e frig afara orice motor face condens, dar cand se incalzeste dispare. Asta in caz ca nu patrunde apa in ulei.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 25 Mar 2007, 12:48
Post #9


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




QUOTE(adostar @ 25 Mar 2007, 01:27)
@mihai0070 -Pai omul are dacia 1310 din 1997..cum vrei sa puna ulei 5W-40?
*




Si eu am Nova din 97 cu ulei mobil 1 (5w40) si am deja ~ 2000 km numai in oras cu el si sincer nu a disparut prea mult din el ... dar mai pierde pe la capacul culbutori (a 3 a garnitura proasta)...

fum albastru un spate la esapament nu scoate gram ... motorul trage bine ... dar scoate la accelerari peste 3500 ture pe la furtunasul ala de la capacul culbutori ...

This post has been edited by mihai0070: 25 Mar 2007, 12:49


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 25 Mar 2007, 13:29
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Si eu am folosit(si folosesc) la berlina(1300) numai ulei sintetic(5w)sau semisintetic(10w)si nu a fost necesara completarea pana la urmatorul schimb(intre 6 si 8000km).Adica nu lipseau mai mult de 5-600 ml intre schimburi(ceea ce e f normal).Si merge mult mai bine cu un ulei de calitate(ca orice motor de altfel),si se reduc si uzurile foarte mult.Si asa duce si un motor de Dacie mult mai multi km decat vor unii sa creada ca se poate.Schimba uleiul cu unul de calitate,semisintetic si va dispare si "pasta "alba.Un motor in stare buna(si al tau este proaspat reparat)NU consuma ulei(nici 5w nici 20w).Unul in stare deplorabila "papa"cam tot ce bagi in el.Deci,un ulei bun si scapi de pasta.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adostar
post 25 Mar 2007, 16:20
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 419
Joined: 12 October 04
From: Galati




Nu mai bagati in motorsaul de dacie 13xx ulei 5W30/40, 10W30/40 (uleiuri pentru motoare moderne cu jocuri mici ale pieselor mobile), pentru ca sunt mai fluide decat uleiurile clasice 15W50, 20W50, 15W40, 20W40.

P.S. - Din cate stiu eu la motorul de dacie 13xx uleiul cu care motorul fnctioneaza la parametri fabricantului este de tip multigrad 20W 40.


--------------------
gaz cazan 1980 - gaz/porc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian.bisty
post 25 Mar 2007, 16:45
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 382
Joined: 24 March 07
From: Braila




mecanicul are dreptate iti recomand ELF 15W40 , 20W40


--------------------
Renault Megane 3 2015 Kadjar 2017
zxcxzcz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 25 Mar 2007, 17:02
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Da,uleiurile 5w,10w sunt mai fluide...la rece,adica exact cand ai nevoie de o ungere rapida a pieselor.Plus ca reduci enorm efortul pe pinionul de angrenare al pompei de ulei,care in timp se "barbiereste" tocmai de la uleiul 20w care la - 15grade nici din bidon nu curge.La temperatura normala de functionare a motorului sunt la fel de fluide.Si un ulei sintetic are proprietati mult mai bune de ungere(este clasat intr-o grupa superioara celui mineral),si le pastreaza mult mai mult timp,indiferent de regimul de mers al motorului.Nu mai vorbesc de depuneri,etc.Dar ,ce sa mai spun.Ma apuca rasul cand aud remarca "nu merge domnule ulei sintetic in Dacie,il bagi degeaba,si il maninca",remarca devenita clasica pentru multi.Am si o Dacie 1300 in care de 10 ani bag uleiuri 5w si 10w,si in afara de pastrarea motorului intr-o stare optima(la un mers destul de sport) si de o presiune aproape instant si la -20grade,altceva nu am observat.Oricum,cine spune ca ii mananca uleiul 10w si nu il consuma pe cel 20w...nu poate avea dreptate.Cititi ce scrie si SGM,care stie ce spune.Dar,fiecare foloseste ce ulei vrea.Si cand masina consuma ulei incepand cu 60-70000km(in cazuri fericite) spune ca motorul e de vina. Scuze de offtopic. dry.gif


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan_B
post 25 Mar 2007, 17:05
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 390
Joined: 16 July 02




E pacat ce faceti - in afara de 34-SGM si PaulT, cei ce vorbesc de uleiuri nu prea stiu ce spun.

Mai bine cititi si voi un pic inainte sa scrieti tot felul de chestii.

Ca idee, un ulei mineral se poate obtine prin adaugarea la un ulei sintetic a 2-3 lumanari topite (parafina). Cam care credeti ca ar fi motivul pentru care motorul vostru se unge mai bine cu parafina?

In plus, un ulei 5W-40 asigura ungere ok la temperaturi mici, spre deosebire de un 20W-40 care ingheatza. La temperatura de lucru, sunt viscozitati asemanatoare.



--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 25 Mar 2007, 17:13
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Exact asta spuneam si eu.Si ca isi mentine proprietatile mai mult timp.Si la stilul in care se circula in oras...mai ales cand e si cald..Multumesc.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adostar
post 25 Mar 2007, 17:39
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 419
Joined: 12 October 04
From: Galati




Daca producatorul motorului spune ca functioneaza cu benzina noi hai sa-i bagam motorina, ca sa fim mai ciumegi biggrin.gif.
Iarna la dacia 13xx se poate pune 10W 40 fara probleme, chiar si 10 W30...dar vara e nebunie curata.

P.S. - @Stefan_B - Nu tot ce zboara se mananca !

This post has been edited by adostar: 25 Mar 2007, 17:48


--------------------
gaz cazan 1980 - gaz/porc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 25 Mar 2007, 18:06
Post #17


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Ai dracu' producatori, prosti mai sunt, recomanda un ulei doar asa, ca asa cred ei de cuviinta. Poate merge si cu sintetic, dar nu este cel mai bun pentru dacie si nu vreu sa detaliez, pentru ca n-are rost...


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 25 Mar 2007, 18:37
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




As fi foarte curios sa aud un singur argument vis a vis de faptul ca e o nebunie sa circuli vara cu 10w40 in motor.Fara gluma.Recomandarile alea erau facute de fff mult timp,adica inainte de anii '80.Comparatia cu motorina e cel putin deplasata,nu te supara.Eu vorbeam de un ulei dintr-o clasa superioara(ca s-a evoluat din 1970 la capitolul uleiuri),si nu de trecerea Daciei pe motorina!!!Si sa stii ca Daciile berline au fost livrate in ultimii ani cu ulei 10w40 din fabrica.Repet,as vrea un argument pertinent contra utilizarii unui ulei superior in motorul clasic de Dacie.Inca o data:la "cald",si uleiurile minerale si cele sintetice sunt la fel de fluide.Si iarna,motorul functioneaza in aceiasi parametrii termici(ptr ca de aceea are termostat).Doar ca se incalzeste mai greu. smile.gif


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 25 Mar 2007, 19:35
Post #19


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(adostar @ 25 Mar 2007, 16:20)
Nu mai bagati in motorsaul de dacie 13xx ulei 5W30/40, 10W30/40 (uleiuri pentru motoare moderne cu jocuri mici ale pieselor mobile), pentru ca sunt mai fluide decat uleiurile clasice 15W50, 20W50, 15W40, 20W40.

P.S. - Din cate stiu eu la motorul de dacie 13xx uleiul cu care motorul fnctioneaza la parametri fabricantului este de tip multigrad 20W 40.
*




Cauta in manualul de Dacie, sa vezi cu ce ulei functioneaza, si daca acolo nu scrie de la 5w30 la 20w50 eu o mananc cu totul.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adostar
post 25 Mar 2007, 19:52
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 419
Joined: 12 October 04
From: Galati




Pentru a nu se mai crea confuzii am pozat din cartea d-lui Corneliu Mondiru.

Attached thumbnail(s)
HPIM1444.jpg ( Size: 131.65k ) Number of downloads: 66
HPIM1450.jpg ( Size: 165.71k ) Number of downloads: 63


--------------------
gaz cazan 1980 - gaz/porc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nambanidealtceva
post 25 Mar 2007, 21:19
Post #21


Pe volan din 96


Group: Members
Posts: 335
Joined: 31 October 05
From: B U C U R E S T I




Oameni buni, ca e vara, ca e iarna, uleiul ajunge la aceeasi temperatura in mers!!!!!!! Ideea e ca daca iti pui un 20W iarna, de la 0 grade in jos se face marmelada, si iti uzezi motorul la pornire.. si cel mai important.. daca se recomanda 20W40.. de ce sa nu mearga si 5W40 la fel de bine??????? Tineti minte: un ulei 20W40 este la fel de gros ca un 0W40 la temperatura de lucru a motorului.. iar la rece, uleiul este oricum vascos si nu il papa motorul.. cat despre calitate, sa fim sinceri.. 20W40 e varza, cred ca un mineral mai prost nu gasesti... Daca puneti sintetic xW40 si vi-l mananca, inseamna ca aveti motorul varza si va mananca orice..
Spuma gasesc si eu pe capac, desi folosesc Castrol 10W60 sintetic.. nu vad care e problema..
PS: pe vremea lui Mondiru 20W40 era marfa de contrabanda... sinteticurile SF-uri

This post has been edited by nambanidealtceva: 25 Mar 2007, 21:20


--------------------
Citroen C4 1.6 16V, 2005, vandut Dacia 1310 Li, 2000 (cu regret)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adostar
post 25 Mar 2007, 21:26
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 419
Joined: 12 October 04
From: Galati




post-336-1110552475.gif Incredibil biggrin.gif si cu asta am pus punct...degeaba sunt inginerii ca tot dupa mecanici gen "Dorel" se ia lumea...bine, nu toata "lumea". Din partea mea puteti pune in motor floriol sau bunica..ca nu ma intereseaza, si sa fie cat mai fluid sa se poate amesteca cu carburantul. Totusi e vorba de dacia 13xx (un motor de generatie veche...foarte veche) nu e bmw.

This post has been edited by adostar: 25 Mar 2007, 21:32


--------------------
gaz cazan 1980 - gaz/porc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 25 Mar 2007, 22:15
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Chiar incredibil.Manualul lui Mondiru il am si eu.Pe vremea aia alea erau uleiurile.Acum sunt altele.Se numeste evolutie.Culmea e ca mecanicii gen "Dorel "spun ca nu se baga ulei semisintetic in Dacie,ptr ca nu merita si ptr ca e prea subtire(!!!!!).Uzina Dacia,repet,a furnizat auto Dacia berlina cu 10w40 din fabrica.Motorul e tot ala de generatie f veche.Doar injectia a inlocuit carburatia.Scuze de post-336-1110552475.gif ,si gata. biggrin.gif


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Mar 2007, 06:32
Post #24


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Cartea lui Mondiru nu e etalon, e plina de greseli si interpretari dupa ureche, eu la masina am un manual, cu care a venit din fabrica, unde scrie clar 5w30-20w50.

Daca nu as fi bagat, mai zic sa am indoieli, dar am folosit 5w40 si merge perfect, mai gros de 10w40 nu am bagat niciodata.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 26 Mar 2007, 07:05
Post #25


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




nova ... in motor am ulei 5w40 (mobil 1)... care urmeaza sa il schimba ... are vre-o 2000 km in oras facuti ... uite ce zice carta ...

A03.jpg ( Size: 136.78k ) Number of downloads: 42



sa nu spuneti ca dacia (in 1997 de cand este nova mea ) nu recomanda uleiuri de la 5w30 pana la 20w50 ...

vara merg cu 15w40 ... si iarna cu 5w40 ...

This post has been edited by mihai0070: 26 Mar 2007, 07:07


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulca
post 26 Mar 2007, 11:23
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 16 March 07
From: medias




Totusi eu nu inteleg: CE ARE ULEIUL CU CONDENSUL????????
Apropos eu folosesc Titan 15w40


--------------------
dacia 1310+GPL 1997 - sb03kfs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adostar
post 26 Mar 2007, 11:49
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 419
Joined: 12 October 04
From: Galati




biggrin.gif La dacie 13xx nu recomanda nici un producator de ulei 5W 30/40 nici macar 10W...doar incepand de la 15W...sunt prosti nu ?


--------------------
gaz cazan 1980 - gaz/porc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Mar 2007, 18:22
Post #28


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(adostar @ 26 Mar 2007, 11:49)
...doar incepand de la 15W...sunt prosti nu ?
*



vezi ca are spuma cu 15w40 wink.gif Vad ca o tii pe a ta, de cand producatorul recomanda uleiul(mai exact vascozitatea) pentru anumite tipuri de motoare? aia se recomanda de producator din cate imi aduc aminte.

Poftim, manualul de utilizare, Dacie din 1996, la care nu am pus decat 5w40 si 10w40 fie vara fie iarna, si acum la 140 000 km, motorul e original nedesfacut, nu bate, nu consuma ulei.

Din partea mea eu am terminat subiectul , fiecare isi pune la Dacie ce crede, si ce-l duce buzunarul.

Pentru initiator: nu-i asa ca mergi mai mult in oras? fa un drum mai lung, sau stai sa vina caldura, si "spuma" o sa dispara. Eventual pune un ulei mai de "marca" pentru a diminua spuma, ca Titan nustiu daca inspira incredere. Ca sa cureti traseul de aspiratei a vaporilor, inclusiv diuza, lasi masina in frana de motor mai serioasa, de exemplu accelerezi la 50 km/h si o lasi in a doua in frana de motor, rezultat garantat.

Attached thumbnail(s)
IMG_1970.jpg ( Size: 226.35k ) Number of downloads: 54
IMG_1972.jpg ( Size: 170.48k ) Number of downloads: 40


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 26 Mar 2007, 18:42
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




QUOTE(mihai0070 @ 26 Mar 2007, 08:05)
vara merg cu 15w40 ... si iarna cu 5w40 ...
*


pai vara nu e nici o diferenta intre cele doua tipuri de ulei


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 26 Mar 2007, 18:50
Post #30


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




5w40 e nitel mai scump biggrin.gif

Este topic unde se discuta numai despre uleiuri, aici e vorba de altceva.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 03:20
Forum Renault