DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> problema, daca as sti ce are as fi scris:(

miki_stan
post 21 Mar 2007, 18:16
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Sal, am mai spus si in alte topicuri; schimbat jiglere,curatat carburator, etc;

dau sa plec de pe loc merge dar daca dau sa plec mai tare un pic ( nu cu scart) imi da in nas si da sa se opreasca motoru( o data s-a oprit) dar daca plec mai usor ca sa nu mai imi faca asa merge( da plec prea greu sad.gif si e naspa daca vrei sa te bagi repede undeva biggrin.gif )




ps: am facut ITP pe bune si mi-au reglat si avansu dar tot asa face:(;
am schimbat si platina lulea + capact de delcou.

Si o chesti ciudata: dupa ce mi-au reglat avansu mergea bine( asta ieri); azi in schimb a scazut avansu:(
Eu nu pot sa pornesc masina pe vremea asta destul de calda fara soclu:(( de ce oare ??? asta sa fie cauza reglaj prost la carburator sau delcou ???


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 21 Mar 2007, 18:24
Post #2


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Pe loc se accereaza bine?
Daca da, o posibila cauza ar putea fi fisele.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n3m0
post 21 Mar 2007, 18:27
Post #3


Membru sadic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 3 February 07
From: Campina




Sau pompa de benzina


--------------------
Dacia,Toyota Avensis L 1998/2007 - PH-04-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 21 Mar 2007, 18:44
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Sal EUROPE_, pe loc scoasa din viteza tot asa face daca o calc mai tare risc sa opresc motoru:(( dar mai grav e cand megi in trafic; rad alti ca mi se opreste motoru blush.gif si mai am si semnu ! biggrin.gif pana in luna mai.


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 21 Mar 2007, 19:00
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Uitate la ciocul de la pompa de sprit, desfaci capacul de la carburator si accelerezi trebuie sa dea jet de benzina, daca doar picura, nu inchide supapa din camera de nivel constant, daca curge pe langa el , nu etanseaza bine garniturile de cupru.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 21 Mar 2007, 19:03
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.443
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




Mi s-a intamplat si mie cand eram incepator ceva asemanator. Era o garnitura pe sub carburator pe undeva si mi-a zis tata ca pe acolo tragea 'aer fals'.


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 21 Mar 2007, 19:15
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Deci cand am schimbat jiglerele am schimbat si ciocul ala din plumb cu tot cu piulitele din cupru + am mai pus o garnitura intre corpurile de la carburator si am schimbat si piulita aia care inchide si deschide benzina care intra in camerea de nivel constant + plutitor nou ( ma gandeam sa nu aibe ceva )+ membrana de la pompa de sprint; mai am sa schimb carburatoru sad.gif



Si la ciocul ala daca apas pe acceleratie da cu jet tare.
Ce poate sa aibe ???

PS: si daca e pe liber si calc acceleratia mai tare face un hop si da sa se opreasca dar nu se opreste si creste turatia in continuare dar are o intrerupere, nici nu stiu cum sa-i spun la problema sad.gif

In mod normal si daca e avansu mic si nu tremura masina ( e motoru cald) nu trebuie sa faca asa pt. k atunci cand am luat masina nu facea asa .

This post has been edited by miki_stan: 21 Mar 2007, 19:19


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 21 Mar 2007, 20:00
Post #8


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




nivel CNC prea mic?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 21 Mar 2007, 20:10
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Nu ai mai deschis un topic cu problema asta?
In fine.........

Desfa capacul carburatorului si ridica plutitorul mai sus, astfel incat sa ai un nivel mai mare a benzinei in camera de nivel constant.
Vezi ca la baza plutitorului este o parghie ce actioneaza cuiul pontor. Trebuie sa micsorezi distanta intre parghie si cadrul de sustinere al plutitorului.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 21 Mar 2007, 20:12
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Se poate argon dry.gif dar cum fac mai mare nivelu in CNC??? ca am schimbat piulita aia cu chestia aia care intra in ea ascutita sau cum se numeste, aia care inchide ai deschide benzina in CNC.


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 21 Mar 2007, 20:19
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Pai tocmai iti spusei eu cum sa faci wink.gif


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 21 Mar 2007, 21:38
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Poate sa fie o problema daca are 3 garnituri la carburator intre corpuri??? avea 2 garnituri si am mai cuparat inca una dar mi sa parut prea subtire si le-am lasat pe toate 3; ca am auzit la ag02cws ca poate sa traga aer fals dry.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cataline
post 22 Mar 2007, 10:23
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 332
Joined: 9 February 06
From: Bucuresti




Scuzati ca-mi dau si eu cu parerea dar am condus si eu 5 ani o dacie 1310 si am avut problema asta si rezolvarea a fost sa refac distanta de la bujii si sa inlocuiesc condensatorul de langa delco. Treaba e ca am exclus calitatea benzinei (am pus de la OMV un timp ca sa fiu sigur). Dupa ce am rezolvat ce am zis mai sus, masina a mers chiar mai bine decat mergea si accelera mult mai bine.


--------------------
Logan Ambition 1.6 2005 - B-xx-XXX
Logan 1.6 Ambition, dec 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 22 Mar 2007, 11:08
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




refa reglajul la platina la 0,45, si bujiile la 0,7 si dai bice.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 22 Mar 2007, 19:10
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Sal mihai1677,sa sti ca asa o sa fac; platina am schimbat-o si am reglat-o la 0.4mm, mai am sa umblu la bujii, biggrin.gif

MS pt. sfat, anunt daca merge mai bine dupa ce fac bujiile.


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sumi_nos
post 22 Mar 2007, 19:36
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 237
Joined: 18 December 06




salut,am auzit si eu de problema asta si e din carburator sigur ia si u un carburator de la un prietem si schimba-l cu al tau si sa vezi ca merge


--------------------
dacia 1410 SPORT 1989 - AG-01-MVU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 22 Mar 2007, 20:08
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




de ce sa schimb carburatoru, cand mai am cateva de schimbat la el, eventual reglaje la clapeta de acceleratie etc......


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 23 Mar 2007, 15:59
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Pe vremea asta nici n-am avut timp sa umblu la bujii sad.gif dar cred ca de acolo poate sa fie; de ex: numai in treapta 1 si 2 face asa, inainte am avut probleme cand schimbam treapta 3 si 4 atunci am schimbat bujiile si sa rezolvat smile.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 23 Mar 2007, 17:58
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Nu e de la bujii,sad.gif le-am scos azi si erau toate bune: uscate, distanta 0.7mm si chiar maro la culoare ceea ce stiu ca e bine.


Pana la urma sa fie treaba de carburator??


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danny_b
post 23 Mar 2007, 20:11
Post #20


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 29 January 06
From: Cluj-Napoca




S-ar prea putea sa fie din carburator sau din avansul vacumatic.Sa atii ca de multe ori cumperi set de jigloare care sunt de proasta calitate, facute de SRL-uri.Verifica jiglorul de la pompa de sprit (cel din CNC cu biluta) sa inchida bine si rapid suflind cu gura prin el.Eventual scurteaza cursa bilei pentru a inchide mai rapid.Verifica daca membrana avansului vacumatic e buna, creind o depresiune cu gura in furtunul din plastic dupa ce ai luat in prealabil capacul de la delcou , luleaua si talerul de plastic pentru a vedea daca lucreaza acest avans.Sunt doar idei iar decizia iti apartine.Mai vorbim.


--------------------
DACIA dacia 1310 break 1990 GPL - CJ-01-XAN
Ascunse sunt caile DOMNULUI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius.v
post 23 Mar 2007, 20:19
Post #21


2 fast 4 u


Group: Members
Posts: 27
Joined: 12 October 06




Am avut aceleasi probleme, am reglat tot ce se putea regla, am schimbat fise, am pus fise siliconice Champion, bujii Bosch cu 4 electrozi, delco nou din Franta, capac delco, lulea, platine, condensator Bosch, dar pana nu am schimbat carburatorul nu am scapat de probleme.
Vezi ca si garnitura in plus ar putea fi problema.
Succes!


--------------------
Dacia /Peugeot 1300/307 Hdi, 54 CP/110 CP 1981, 1289 cmc/2006, 1560cmc
Drive safe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 24 Mar 2007, 12:05
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Sal; sa va spun ce am mai schimbat si reglat: Am schimbat cuiul ala care deschide si inchide benzina care intra in CNC, am reglat plutitorul in asa fel incat sa creasca nivelu de benzina in CNC, apoi l-am reglat in asa fel sa fie mai mic nivelu in CNC ( ma gandeam ca daca e mult se ineaca) si tot asa face:calc acceleratia mai tare si da sa se opreasca motoru,daca calc acceleratia mai usor pana la 1500 rpm merge bine; la fel a facut cu nivel mare si nivel mic in CNC(pana la urma am pus un plutitor nou );am scos gatul de lebada sa vad daca da benzina pompa de sprit si da bine dar am vazut eu ca are 2 clapete in carburator( 1 sus si a 2 mai jos pe corpul de jos) cand accelerez mai tare se deschide si a 2 clapeta de jos si daca da acolo benzina asa tare cu jet se ineaca motoru. Am reglat avansu vacumatic la 3 dinti si apoi am testat: am scos furtunasu de la delcou la carburator si scad turatiile la motor dar nu se opreste, ceea ce stiu ca e bine;am creeat depresiune la membrana avansului vacumatic si e buna membrana.
Am mai incercat o chestie care cred ca e bine: am pus palma mai mult de jumate pe carburator si scad turatiile apoi se opreste daca nu ii dau drumu. blush.gif

Deci eu cred ca e din carburator de undeva mai de jos;de ex: clapeta aia a doua se regleaza ???? sau pana la urma cred ca o sa schimb carburatoru, cat mai e unu nou sau sh???

Altceva de reglat si schimbat nu cred ca mai am, sau sa desfac carburatoru de pe masina ??? sa vad ce are ???


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n3m0
post 24 Mar 2007, 12:25
Post #23


Membru sadic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 3 February 07
From: Campina




QUOTE(miki_stan @ 24 Mar 2007, 12:05)

Deci eu cred ca e din carburator de undeva mai de jos;de ex: clapeta aia a doua se regleaza ???? sau pana la urma cred ca o sa schimb carburatoru, cat mai e unu nou sau sh???

Altceva de reglat si schimbat nu cred ca mai am, sau sa desfac carburatoru de pe masina ??? sa vad ce are ???
*



A doua clapeta, cea de jos, este clapeta de acceleratie. In mod normal ea trebiue sa stea aproape orizontala, in functie de gaurile de progresie din carburator. Cel mai indicat ar fi sa dai jos carburatorul, curatat, reglat, apoi pus pe masina si iar reglat. Prima clapeta, la intrarea aerului in carburator este clapeta de soc care trebuie sa stea verticala la relanti sau in turatii mai ales. Se foloseste numai la pornire si obtureaza intr-o oarecare masura intrarea aerului, imbogatind amestecul.
In cazul in care socul este tras si in plus se si accelereaza, motorul va functiona defectuos si va consuma enorm, eventual se inneaca.


--------------------
Dacia,Toyota Avensis L 1998/2007 - PH-04-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 24 Mar 2007, 16:38
Post #24


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Am spalat carburatoru cu periuta de dinti smile.gif si tot asa face sad.gif: am pus jiglere de dacia 1410, are ceva ????? ca de sprituit da benzina in carburator continu, am schimbat filtru de din carburator + filtru de benzina,


Chiar nu stiu ce sa mai fac....., deci la mine cand accelerez ma uit in carburator si in momentul in care se ridica clapeta de acceleratie atunci se intampla problema. dar benzina da constant la ardere .



PS: am auzit pe cineva care a avut aceeasi problema si a schimbat condensatoru de langa delcou. se poate sa fie de la asta ?? dar am verificat bujiile scotand cate o fisa si scade turatia la fiecare bujie; deci sunt bune fisele si bujiile.

Ce rol are condesatoru ala de langa delcou ??? amplifica scanteia????

Deja nu cred ca mai e din carburator dry.gif pt. ca da benzina pompa de sprit.

This post has been edited by miki_stan: 24 Mar 2007, 16:56


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 25 Mar 2007, 13:13
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Pune-i doar o garnitura intre corpuri si regleaza nivelul in camera.Nu au ce cauta 3 garnituri acolo.Vezi sa dea "spriturile" de benzina acolo unde trebuie.Si sa pulverizeze bine jetul.Prima clapeta e cea de soc,si in mod normal(cu motorul cald adica)trebuie sa fie complet deschisa(socul impins).Cea de-a doua e clapeta de acceleratie.Vezi sa fie curate si orificiile acelea micute de pe traseul de admisie.Sunt grupate 3 la baza corpului carb,sub clapeta de acc.Si mai sunt si mai sus.Si vezi cum stai si cu avansul vacuumatic.


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 25 Mar 2007, 13:43
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Sa nu-ti traga aer fals. Ai verificat?
Alta chestie: verifica sa nu fie infundate sau dimpotriva sparte furtunele care vin in T-ul carburatorului.
Si garnitura carb lasa numai una. Eu am garnitura orig de 10 ani cred si l-am desfacut de nenumarate ori de atunci. N-are nimic.

This post has been edited by ssilvviu: 25 Mar 2007, 13:46


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PaulT
post 25 Mar 2007, 13:44
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.294
Joined: 23 June 06
From: Bucuresti




Exact...cu 3 garnituri intre corpuri...


--------------------
Dacia/Mitsubishi Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic 2006 Laureate/1973/2008 - B-00-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 26 Mar 2007, 09:20
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Sal, am schimbat furtunasu de la carburator la evacuare cu unul nou ( era fisurat ala vechi) si tot asa imi face. am bagat o sarma pe duza aia din evacuare sa o desfund ca era muradara dar tot nu merge, cred ca ma duc la un service pana la urama sa vad ce naiba are sad.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 26 Mar 2007, 09:53
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Lasa o singura garnitura la carburator pt inceput.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki_stan
post 26 Mar 2007, 14:42
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 146
Joined: 22 December 06
From: Bucuresti, Militari




Sal ssilvviu, am schimbat ganitura de la carburator cu una noua si am eliminat-o pe cea de a 2 a + furtunu ala de la evacuare la carburator l-am testat cu degetu si trage aer spre evacuare sa nu ma zic ca e nou si are si o duza pe el bagata cand l-am cumparat dimineata. Se poate sa fie de la tacheti ?????? ca de acolo nu trege aer si nici nu da :-? sau ma gandesc ca poate fiind ca am pus jiglere de dacia 1410 ???? si eu am 1310. ciocul ala care sprituieste da cam imprastiat benzina, nu da si el intr-un loc anume.... da ca o "stropitoare"


Unde sa mai umblu la carburator ????? ca de acolo e sigur problema!!! Zic eu biggrin.gif

PS: cred ca de la ciocul ala care sprituieste e problema pt. ca atunci cand da banzina se intampla chestia asta si daca merge la relanti merge bine de tot sau in turatii mari. si am uitat sa spun ca am marit si nivelu de benzina in CNC.

Facea asa si inainte sa schimb jiglerele!!!

This post has been edited by miki_stan: 26 Mar 2007, 14:49


--------------------
Dacia Logan 2005 Berlina - B-42-UGX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 13:29
Forum Renault