DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Oferta vw polo

romeodr
post 10 Apr 2007, 17:01
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 18 March 07
From: brasov




ati vazut noul polo??10140euro,12,64cp,la 3000rpm,aer conditionat,servodirectie,radiocd,4 boxe,12ani,garantia la tabla,galvanizata!!!,consum mixt 5,9etc,etc,etc,...CE ZICETI???


--------------------
LAGUNA 1ph2 NEVADA GRANDTOURS CONCORDE ..1998 luna noiembrie 06..avion cu motor..!!! - BV 77 EME
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 10 Apr 2007, 17:15
Post #2


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu zic ca e superoferta.
Nu are geamuri electrice si oglinzi electrice si incalzite.
Computer de bord se pune cu 132 Euro.
Iar motorasul ala de 64 CP trage chiar rezonabil in oras (dupa parerea mea un pic mai bine decat 1.4 de pe logan).


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rattlesnake
post 10 Apr 2007, 17:25
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 2 April 06
From: Bucharest




sincer si polo asta mi se pare ca se trage din bicicleta, are rotile alea vai mama lor... Acum nu stiu, poate ai posibilitatea de a alege jantele...


--------------------
Opel Astra H 1.7Cdti 100cp 2008 (ex Dacia Logan 1.4 2006)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kits
post 10 Apr 2007, 17:27
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 14 February 07




este o oferta interesanta avand in vedere ca tabla de la vw chiar nu rugineste. cate airbaguri? doua? jante de aliaj? cred ca nu.

depinde pentru cine si pentru ce. daca este vorba sa ai o singura masina eu in locul ei as alege un Logan Prestige cu vopsea metalizata (si 4 airbaguri eventual) mai ales ca la casco Polo tre sa coste cred eu dublu decat Loganul avand in vedere ca e straina.

unde mai pui ca in Bucuresti la Porsche B tre sa-ti faci programare cu o luna inainte la service pentru orice problema parca nu m-ar mai tenta. sigur, exista si alte service-uri. pentru cineva care "are bani" si nu are familie e buna sa mearga la servici cu ea...


--------------------
VW Golf VI 1.4 TSI 122 ponei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rattlesnake
post 10 Apr 2007, 17:38
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 2 April 06
From: Bucharest




am vazut, sunt jante din otel pe 14..... vai si amar.Mai rau este ca nu ai nici posibilitatea de a le schimba optional.Pacat, ar fi o masina frumusica si buna pentru oras!
Nu inteleg insa de ce nu merg de la 15 in sus...ar aduce multe lucruri bune, inclusiv la look...


--------------------
Opel Astra H 1.7Cdti 100cp 2008 (ex Dacia Logan 1.4 2006)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kits
post 10 Apr 2007, 18:05
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 14 February 07




cum sa nu mearga? dar nu iei de la ei ca la vw toate optionalele sunt scumpe mai ales rotile. iti iei un set CMS care sunt mai ieftine pe la 300 euroi si deja polo iese mai scump ca un Prestige cu 4 airbaguri. si uite asa tot adaugandu-i una-alta iti dai seama ca e cam chel si ca de fapt e scump daca il dotezi si ca mai bine iti iei Logan si-ti mai raman si bani pt revizii, casco, benzina, optionale etc. Dar luata asa la rece pare o superoferta...


--------------------
VW Golf VI 1.4 TSI 122 ponei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 10 Apr 2007, 18:30
Post #7


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Ce bine ca nu poate dormi lumea de roti.
Alea-s piatra unghiulara la alegerea unei masini
Mai ziceam sa se observe ca nu are ABS, dar ca are roti pe 14...
Poate nu toti vor sa aiba roti de caruta pe masina, de 22 de toli. Unii se multumesc si cu niste roti corespunzatoare gabaritului masinii.

Daca faceti o scrisoare colectiva sa puna roti de 40 de toli pe smart, sa ma chemati si pe mine, sa semnez.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 10 Apr 2007, 18:49
Post #8


-


Group: Members
Posts: 22.542
Joined: 19 April 05
From: Romania




Bre, da geamuri fumurii/ionizate are ?

This post has been edited by IRONICK: 10 Apr 2007, 19:14


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 10 Apr 2007, 18:51
Post #9


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




E o masina draguta, buna pt. o doamna cu salariul peste medie si un sot voinic (sa aiba cine-i lua la capete in gura pe berbecii din service).
Asta nu se vindea acu vreun an cu 9999,9(9) euro?

This post has been edited by GoGu: 10 Apr 2007, 18:52


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 10 Apr 2007, 19:24
Post #10


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.067
Joined: 11 February 04




E o masina okay, la un pret okay!
E o solutie buna pt cei care stau mai mult in oras si cu venituri peste medie.
Cat mai costa ABS si geamuri electrice fata? Ca jenti poti sa iti pui si pe urma.


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is online!Galerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 10 Apr 2007, 19:47
Post #11


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(rattlesnake @ 10 Apr 2007, 17:25)
sincer si polo asta mi se pare ca se trage din bicicleta, are rotile alea vai mama lor... Acum nu stiu, poate ai posibilitatea de a alege jantele...
*




Pentru gabaritul masinii rotile sunt perfecte, mergeau si pe 13 foarte bine, acum sa ne scuzi daca nu se ridica la nivelul de minim 15 , dar nu-ti baga nimeni masina pe gat. Ma gandesc la aia cu SN, SLZ, etc, vai si amar de capul lor, ma si mir cum se descurca cu rotile pe 13 wacko.gif


QUOTE(rattlesnake @ 10 Apr 2007, 17:38)
Nu inteleg insa de ce nu merg de la 15 in sus...ar aduce multe lucruri bune, inclusiv la look...
*



Poate enumeri cateva din numeroasele "lucruri bune"...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucian_v
post 11 Apr 2007, 00:31
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 543
Joined: 13 December 03
From: Bucuresti




Oferta este chiar ok...voi vreti sa coste cat loganul la aceleasi dotari dar daca ar costa la fel ar fi dacie si nu ar mai fi vw wink.gif


--------------------
--- --- --- - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2dor
post 11 Apr 2007, 07:25
Post #13


Desi nu pare, acum sunt fan iPhone


Group: Members
Posts: 2.827
Joined: 14 April 06
From: Bucuresti




Argon te rog, Solnita mea are de 15", deci e mai tare decat Polo.


--------------------
Ford Mondeo Vignale Hybrid 2018
Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rattlesnake
post 11 Apr 2007, 09:58
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 2 April 06
From: Bucharest




QUOTE
Poate enumeri cateva din numeroasele "lucruri bune"...


Pai hai sa vedem. Cu siguranta un Polo daca ar fi echipat standard cu cel putin 185/65/15 ar avea mult mai multe de castigat!
Desigur, nu ar fi de recomandat o interventie ulterioara de modificare a utilizatorului. Acest lucru ar trebui sa fie standard. Pe langa faptul ca ai pierde garantia in cazul interventiei, ar putea aparea si alte uzuri. Presupun ca pivotii capete de bara, servodirectia si rulmentii (care sunt facuti pentru anvelopele standard de pe masina) ar ar avea probleme la anelope mai late, si implicit, mai grele

Avantajele ar fi, inafara de look-ul mai robust si mai placut ochiului...

1) cauciucurile mai late au balonajul mai mic, iar lucrul asta este extrem de benefic benefic pentru stabilitatea masinii, mai ales la viteze mari!Daca ai balonajul mare, poti simti cum masina se "lasa" pe balonul de aer si cauciucul risca sa sara de pe janta!

2) masa masinii se distribuie pe suprafata mai mare, deci se afunda mai putin .

3) Aderenta este mult mai buna = > franarea mai eficienta!

4) In cazul unui motor puternic, acceleratia va fi mai mare pentru ca e aderenta mai buna.


--------------------
Opel Astra H 1.7Cdti 100cp 2008 (ex Dacia Logan 1.4 2006)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 11 Apr 2007, 10:18
Post #15


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(rattlesnake @ 11 Apr 2007, 10:58)
1) cauciucurile mai late au balonajul mai mic, iar lucrul asta este extrem de benefic benefic pentru stabilitatea masinii, mai ales la viteze mari!Daca ai balonajul mare, poti simti cum masina se "lasa" pe balonul de aer si cauciucul risca sa sara de pe janta! - adevarul e ca polo e concurenta directa a lui Porsche, BMW si Ferrari.

2) masa masinii se distribuie pe suprafata mai mare, deci se afunda mai putin . - in ce, in asfalt?

3) Aderenta este mult mai buna = > franarea mai eficienta! - pai si are nevoie polo de superfrane, ca are 2 tone si prinde 300 km/h

4) In cazul unui motor puternic, acceleratia va fi mai mare pentru ca e aderenta mai buna. - trebuie sa recunosc ca are veleitati de sportiva pur-sange motorul ala de 1,2 litri
*


Poate mai vede lumea masinile si pentru ce sunt, nu numai pentru liniute... Ca cei cu liniute sunt MINORITATE. Aia de-si cumpara masinile (grosul clientelei) apreciaza altceva, si nu-s dispusi sa dea banii pe dotari de liniute


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 11 Apr 2007, 10:32
Post #16


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




@rattlesnake: Klaus a fost moderat in observatiile sale. Adaug si eu cite ceva:
1. "[...] si cauciucul risca sa sara de pe janta." - tu chiar vorbesti serios? Cite masini ai vazut cu anvelope "sarite de pe janta"?

2. Masa masinii NU se distribuie pe o suprafata mai mare, _presiunea_ determina marimea petei de contact. Diferenta aparenta provine din _forma_ petei de contact (mai alungita sau mai lata).

2.1. Anvelopele late au mai ales la masini usoare dezavantaje majore la circulatia pe drum ud (acvaplaning) si pe timp de iarna.

3. si 4. aderenta mai buna - discutabil

Adaug: 5. Rezistenta mai mare la rulaj -> consum degeaba.
----------------
LE: dupa cum vezi (ca mai peste tot) optimul nu-i usor de gasit. Ceea ce fabricantii se straduiesc este sa gaseasca cel mai bun compromis in functie de destinatia masinii, si de pret.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rattlesnake
post 11 Apr 2007, 10:44
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 2 April 06
From: Bucharest




Nu era vorba neaparat de liniute. Daca vrei liniute , ia-ti BMW, nu?

Si nu cred ca trebuie sa ai BMW sau Ferrari ca sa ai nevoie de stabilitate la viraje,si siguranta mai mare la franare, pentru ca nu stii niciodata cand dai de necaz.
Cat despre demaraj, am specificat, asta e valabil la un motor mai puternic...

Poate oi fi snob sau nu stiu cum, dar conteaza foarte mult pentru mine(si nu cred ca sunt singur) aspectul rotilor la o masina.
Sincer, daca avea rotile gen Dacia SN, nu cumparam logan.


--------------------
Opel Astra H 1.7Cdti 100cp 2008 (ex Dacia Logan 1.4 2006)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TWK
post 11 Apr 2007, 10:53
Post #18


Rider on the Storm


Group: Members
Posts: 190
Joined: 21 February 07




e misto oferta dar de banii aia eu mi-as lua un prestige. sau daca vrei ceva din clasa mica, mai strange putin si ia-ti corsa.


--------------------
Logan 1.4 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Apr 2007, 10:55
Post #19


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




rattlesnake, esti constient ca o masina gandita pentru roti de 13 nu se va comporta bine cu roti pe 15 de exemplu? cutia de viteza are in ea niste rapoarte care sunt gandite pentru un anumit diametru al rotii, cu roti mai mari se da toata ingineria peste cap.

Si mi se pare ca tu confunzi latimea cu diametrul...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 11 Apr 2007, 11:02
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




Motorul de pe acest Polo e cu 3 cilindri, ca la Matiz. biggrin.gif


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rattlesnake
post 11 Apr 2007, 11:07
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 218
Joined: 2 April 06
From: Bucharest




Exact d-asta am zis mai sus ca trebuia gandita de la inceput pe 185 cu 15. Din moment ce masina a fost gandita pt 165 cu 14(nu chair 13), si aici ma refer strict la versiunea asta din titlu, nu se va comporta f bine pe alte dimensiuni si am accentuat faptul ca trebuia sa fie facuta pt 185 cu 15 sau mai sus.

QUOTE
Si mi se pare ca tu confunzi latimea cu diametrul...

cred ca ti se pare! smile.gif


--------------------
Opel Astra H 1.7Cdti 100cp 2008 (ex Dacia Logan 1.4 2006)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Apr 2007, 11:12
Post #22


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(rattlesnake @ 11 Apr 2007, 09:58)
ar ar avea probleme la anelope mai late, si implicit, mai grele

Avantajele ar fi, inafara de look-ul mai robust si mai placut ochiului...

1) cauciucurile mai late au balonajul mai mic, iar lucrul asta este extrem de benefic benefic pentru stabilitatea masinii, mai ales la viteze mari!Daca ai balonajul mare, poti simti cum masina se "lasa" pe balonul de aer si cauciucul risca sa sara de pe janta!

2) masa masinii se distribuie pe suprafata mai mare, deci se afunda mai putin .

3) Aderenta este mult mai buna = > franarea mai eficienta!

4) In cazul unui motor puternic, acceleratia va fi mai mare pentru ca e aderenta mai buna.
*



Toate argumentele astea "sunt" pro cauciucuri late, ca sa zic asa, ori tu de la bun inceput te-ai legat de diametru, ca nu-ti convine 14, ci minim 15. Exista cauciucuri late pe orice diametru, de exemplu exista 185/13, 195/14, etc. Mai mult de 195 nu vad la ce ai avea nevoie la o masina medie...


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 11 Apr 2007, 11:17
Post #23


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




rattlesnake, incearca sa-ti urmaresti ideile.
Aici este un topic despre Polo cu motor de 1.2, 64 CP, viteza maxima-maximorie 162 km/h, cu acceleratie de la 0 la 100 in 15 secunde.
Deci nu e vorba nici de masina de "viteze mari" si nici de masina cu "motor mai puternic". Si nici de masina care sa ajunga in situatia "sa sara cauciucul de pe janta"
Deci toate argumentele tale cu rotile de 15" nu au obiect. In afara de ala ca tie asa iti place, cu rotile mai mari. Care e un argument absolut subiectiv.
Ce dracu, ca doar nu rotile fac masina...
Pe unde postezi, indiferent de marca, rasa, culoarea pielii si apartenenta politica, tu ii dai inainte cu vai ce jegoase sunt jentile de 14, ca eu as vrea doar de 15, daca se poate chiar mai mari.
Imi permit sa ma repet, daca vrei neaparat, te duc sa te dai cu caruta de la mine de la tara, ca are roti de 20".
Dar vorba lui argon, alea poate nu o sa-ti placa ca sunt cam inguste, desi la diametru ar merge...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 11 Apr 2007, 11:35
Post #24


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




@rattlesnake: o masina pe care o stiu foarte bine, care are peste 1,5 tone, si peste 150 cp are anvelopele de iarna (recomandate de producator) incepind de la 185/15; masina are 195/15 vara si iarna. Crede-ma ca masina se comporta foarte bine asa incaltata. Ce motive (in afara de cele estetice) ar putea sa justifice montarea acestor roti la o masina substantial mai mica?

Observatie: 3 fata de 4,5,6... cilindri: pentru marirea randamentului motorului trebuiesc printre altele impacate umplerea cilindrului (dependenta de turatie si in general mai favorabila la cilindree unitara* mica) cu pierderile de caldura catre peretii cilindrului si catre piston (mai favorabile la cilindri cu cilindree unitara* mare). La o cilindree totala data, cautind cilindreea unitara* optima pentru randament se gaseste numarul de cilindri. Asa ca nu va faceti prea multe probleme ca-s 3 cilindri, sau 15.
E drept ca unii factori (altii decit randamentul) sunt mia favorabili unui numar mai mare de cilindri (echilibrare, vibratii torsionale, distributia timpilor...) dar acestia sunt in general bine controlati. Factorul economic si randamentul termic vorbesc insa pentru numar mai mic de cilindri...

* cilindree unitara: cilindreea UNUI cilindru, de exemlu la motorul 1397cmc@4cilindri are CU=1397/4.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeodr
post 11 Apr 2007, 14:03
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 18 March 07
From: brasov




OAMENI BUNI,ati uitat ceva,caroseriaGALVANIZATA,cu cele 7,sapte, straturi de vopsea sub cel de lac...<conform site-ul vw>numai pentru acest lucru,ca nu o sa ai niciodata probleme cu rugina,si face toti banii...uitati-va pe www.mobile.de,si o sa mai vedeti,cum si sta foarte bine,in timp,in pret,acest lucru inseamna ca pe linga achizitie,am facut si o investitie,NU??,...ce este timpenia asta cu rotile,??rotile trebuie sa se incadreze estetic gabaritului masinii,motorul de 1.2litri,are 64 de cai,la 3000rpm,nu la 5500...motorul in trei cilindrii,este mai echilibrat decit cel in patru,este produs,la fabrica VW de la Bratrislava,unde se mai fabrica TUAREG,si AUDI Q7,...cele la mina a doua,au peste 100.000km,si se vind bine,in pret,...porbagajul de 270litri,cit cel de pa vechea berlina,ce nu ajunge??...si sa nu va mai aud ca ziceti ce este masina de femei...pentru ele inca nu s-a inventat o masina...le conduc pe ale noastre..PAREREAmea este ca aceasta masina,nu se compara calitativ,fiabilitate,ca doar este germana,nu,si in pret cu Loganul nostru....o sa vind Loganul,si o sa iau un polo hapyyy,apropo,are si 5 stele la euro test...


--------------------
LAGUNA 1ph2 NEVADA GRANDTOURS CONCORDE ..1998 luna noiembrie 06..avion cu motor..!!! - BV 77 EME
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 11 Apr 2007, 14:12
Post #26


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




Da' ce entuziasmat esti... Esti cumva dealer VW? smile.gif

Serios vorbind, care-i faza cu caroseria galvanizata? Doar nu vrei sa lasi mostenire masina nepotilor... Si oricum la prima buseala/zgarietura nici draq in service nu-ti reface cele tz straturi...
Eu am avut DSN negalvanizata, logic. Am avut-o 5 ani si n-am avut5 nici o problema cu rugina. O mai vad si acum ca am vandut-o unui coleg si tot n-are. Daca tine 10 ani e perfect...
Cat despre euro-ncap, ai grija ca tz stele la o clasa nu-s tot aia cu tz stele la alta clasa.


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeodr
post 11 Apr 2007, 14:36
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 18 March 07
From: brasov




nu sint decit un posesor de DACIA LOGAN 14mpi,care a facut in 2 ani,23.000km cu masina,mergind cu ea ,cu fff mare grija,si la inspectia periodica de 2 ani,a avut surpriza sa fie resprins,pentru un joc mare in capul de bara pe partea stinga,si ne aprinderea lampii pentru mersul inapoi,...si pot fi printre cei norocosi......singurul avantaj al loganului este,faptul ca E MARE,nu sunt prosti francezii astia,cu acest lucru ne-au luat mintile.....visul romanului de a avea o masina MARE...acum m-am clarificat in privinta Loganului,ca si fiabilitate,este aproximativ la nivelul,berlinei,piesele de schimb,sunt ff scumpe,si nu cred ca dupa 100.000km,mai valoreaza ceva,ca pret....apropo,in 2000,aveam un polo,14 td,fabr. in 1992,veneam de la baia mare,inspre brasov,am luat o groapa,s-a indoit geanta,am facut si pana de cauciuc din aceasta cauza,si a doua zi cind am fost cu ea la service,surpriza,nu avea nimic pe dedesupt,fiind masina de firma,am alergat-o in draci,am facut,cam 150.000cu ea pina sa o vind,si...surpriza,nu am schimbat decit,ulei,curele,placute de frina...ATIT..lucru nemtesc...nu???


--------------------
LAGUNA 1ph2 NEVADA GRANDTOURS CONCORDE ..1998 luna noiembrie 06..avion cu motor..!!! - BV 77 EME
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 11 Apr 2007, 14:36
Post #28


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Chiar daca nu vrei sa lasi masina mostenire, galvanizarea caroseriei aduce mari avantaje la revinzare.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gdm
post 11 Apr 2007, 14:44
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 326
Joined: 13 May 04




Masini galvanizate mai fac si altii, chiar la preturi mai mici: Albea, Symbol, 206 etc.
Iar motorul de pe Polo nu e nici din cale afara de performant.

This post has been edited by gdm: 11 Apr 2007, 14:49


--------------------
Dacia 1410 cutie 5 trepte, GPL
Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GoGu
post 11 Apr 2007, 14:51
Post #30


Prea de la tara


Group: Moderatori
Posts: 1.970
Joined: 14 August 03
From: Iasi




Pai si tu ai tras concluzia ca Loganul nu-i fiabil de la un cap de bara si un bec de marsarier (mai probabil sonda marsarier, am patit si eu, schimbat pe garantie), in 2 ani de zile??????
Pai ce, crezi ca la Polo nu schimbi nimic? Avem la firma masini "straine", vreo 5 (din care 3 nu-s conduse de angajati, sunt ale directorilor, una chiar de 50.000 euro), am cunoscuti cu masini straine, si ei mai schimba si mai repara, stai linistit, mai crezi in mitul masinii indestructibile?


--------------------
Renault Scenic 1.5dCi recolta 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2025 - 18:43
Forum Renault