s-a spart placa de presiune+blocat volan, la 27mii de km
![]() ![]() ![]() |
s-a spart placa de presiune+blocat volan, la 27mii de km
JohnDoe |
![]()
Post
#1
|
||
Unregistered ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
bomicabomic |
![]()
Post
#2
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Ai idee cit face toata povestea? Manopera+piesa. Nu mai sunt in garantie si sa stiu ce ma asteapta.
|
--------------------
x
x
- x
|
|
litza |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 813 Joined: 27 August 03 From: Bavaria, DE ![]() |
Eu nu pricep legatura intre placa de presiune si directie. Sunt 2 chestii diferite. In momentul ca ti s-a oprit motorul ai pierdut servo la directie, dar cam atat. Intradevar poate fi senzatia naspa ca merge super greu volanul.
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003-2018
|
|
bursuck |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 16 May 03 ![]() |
De asta mi-era frică și mie. Celebrul hârâit al ambreiajului se pare că are această finalitate. Sunt curios dacă la Loganuri au pus același ambreiaj.
Încă ceva: când e fabricata Solenza ta ? |
--------------------
Dacia
Solenza (In)Confort
|
|
JohnDoe |
![]()
Post
#5
|
Unregistered ![]() |
Culmea e ca mecanicii de acolo ma intreaba asa in gluma: "Masina mai e in garantie?" eu zic, da sigur; s-au cam schimbat aia la fata...
si pe urma unul din mecanici adauga, pai daca deja vi s-a intamplat asta intr-un an maxim doi o sa se sparga iar, asa ca noi va sfatuim sa va puneti cam 15 mil de o parte; la care eu intreb, pai cat costa placa aia? La care mi s-a raspuns ca placa costa cam vreo 4mil; in schimb manopera e restul; intreband de ce manopera e asa de mult mi s-a zis ca practic ei demonteaza toata partea ddirectie, de pe partea stanga si jumate din cutia de viteze, sistemul de prindere al motorului, ca trebuie sa-l extraga cumva pe dedesubt ca sa ajunga sa scoata placa aia de presiune; toate operatiunile astea mi-au zis ca la ei au niste tarife; toate tarifele alea insumate, dau exact diferenta aia de bani, deoarece sunt f multe repere de demontat. pt bursuk: solenza mea e fabricata in 2003; eu am cumparat-o in oct 2003. volanul nu s-a blocat dupa ce s-a oprit motorul; intai s-a blocat volanul, s pocnit ceva dedesubt in acelasi timp cu blocarea volanului si eu am apasat brusc pe frana; logic ca s-a oprit motorul, pt ca nu am mai pasat pe ambreiaj. This post has been edited by JohnDoe: 8 Feb 2005, 10:29 |
-------------------- |
|
bomicabomic |
![]()
Post
#6
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
QUOTE(litza @ 8 Feb 2005, 10:22) Eu nu pricep legatura intre placa de presiune si directie. Sunt 2 chestii diferite. In momentul ca ti s-a oprit motorul ai pierdut servo la directie, dar cam atat. Intradevar poate fi senzatia naspa ca merge super greu volanul. Tocmai aici e ciudatenia, s-a blocat volanul, inainte de a i se opri motorul. Nici eu nu-mi pot da seama. John, o intrebare. Zilele astea cu ger, i-ai dat cheie si ai plecat? sa zicem mai tare, decit de obicei. Pentru ca iarna se mai poate lipi discul de placa, acelasi fenomen ca sabotii pe tambur. Si sa n-o fi fortat ceva. This post has been edited by bomicabomic: 8 Feb 2005, 10:33 |
--------------------
x
x
- x
|
|
JohnDoe |
![]()
Post
#7
|
Unregistered ![]() |
am zis ceva mai sus:
volanul nu s-a blocat dupa ce s-a oprit motorul; intai s-a blocat volanul, s pocnit ceva dedesubt in acelasi timp cu blocarea volanului si eu am apasat brusc pe frana; logic ca s-a oprit motorul, pt ca nu am mai pasat pe ambreiaj. oricum nu au vrut sa-mi scrie pe fisa de intrarea in service problema cu volanul; mi-au zis ca daca acum merge, ei nu au ce sa verifice; sa vin cu ea cand se blocheaza iara volanul si nu se mai deblocheaza. This post has been edited by JohnDoe: 8 Feb 2005, 10:33 |
-------------------- |
|
JohnDoe |
![]()
Post
#8
|
Unregistered ![]() |
QUOTE(bomicabomic @ 8 Feb 2005, 11:27) Tocmai aici e ciudatenia, s-a blocat volanul, inainte de a i se opri motorul. Nici eu nu-mi pot da seama. John, o intrebare. Zilele astea cu ger, i-ai dat cheie si ai plecat? sa zicem mai tare, decit de obicei. Pentru ca iarna se mai poate lipi discul de placa, acelasi fenomen ca sabotii pe tambur. Si sa n-o fi fortat ceva. a plecat de la prima cheie de fiecare data; eu lucrez undeva in afara bucurestiului; vineri seara cand s-a intamplat eram deja intrat in bucuresti, asta dupa 10km de mers cu ea; deci am mers cu ea vreo 10km am intrat in bucuresti si pe undeva pe la armata poporului pe langa sir zbang, s-a blocat volanul si ce am zis mai inainte; iti dai seama ca motorul era cald, totul era cald..... |
-------------------- |
|
b64chr |
![]()
Post
#9
|
![]() Moderator incepator Group: Moderatori Posts: 1.004 Joined: 17 December 04 From: Buzias, Timis ![]() |
|
--------------------
Dacia Solenza 2003
/ Skoda Octavia
2009
|
|
Marius |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Ciudata faza cu blocatul volanului. Nici eu nu vad legatura.
Si eu am schimbat placa si discul de ambreiaj dar nu a fost nevoie de demontarea catalizatorului. Ciudati sunt mecanicii astia. ![]() |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
bursuck |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 205 Joined: 16 May 03 ![]() |
Îl întrebam pe JohnDoe despre data fabricației pentru că, se pare, faza cu crăpatul plăcii de presiune au pățit-o numai cei cu Solenze din primele loturi.
Prin urmare, subsemnatul, posesor de Solenza din mai 2003, mă cam aștept să pățesc la fel. Citeam prin forum ca ansamblul ambreiaj de la berlina s-ar potrivi la Solenza. M-ar tenta varianta asta. O fi chestie reală sau vrajeală ? |
--------------------
Dacia
Solenza (In)Confort
|
|
Marius |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 595 Joined: 13 October 03 From: Bucuresti ![]() |
Avand in vedere ca si a mea este cumparata tot in Octombrie 2003 (nu stiu exact cand este fabricata) se prea poate sa nu fie o problema intalnita numai la primele loturi. Cei drept la mine nu s-a spart placa, dar in service cand am dus-o si s-a constatat functionarea defctuasa a ambreiajului au hotarat sa schimbe si placa si discul.
Vis-a-vis de inlocuirea ambreiajului cu un alt tip, tot in service am auzit o discutie cum ca mai bine s-ar monta unul de SuperNova, dar cu mici modificari. |
--------------------
ex Dacia
ex Solenza
ex 2003 Clima
- ex 1.4 MPI
|
|
florinc |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Asta inseamna ca trebuie sa ma apuc sa bag si eu bani la ciorap. SLZ mea e tot in octombrie 2003 fabricata.
Sunt deja 2 cazuri 1. Marius 2.JohnDoe. ![]() ![]() |
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
BBC |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov ![]() |
Am auzit si eu de varianta cu placa de presiune de berlina.
|
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
- Bogdan
|
|
florinc |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 16 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Cica ar merge placa de presiune de la 1300, dar nu mi-a confirmat nimeni asta.
Nu costurile placii ar fi cele mai importante, ci manopera. ![]() |
--------------------
Opel/Dacia
Vectra B/Solenza
- . Opel Vectra B
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#16
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
off-topic
Mai la SLZ ca la SLZ, dar cred ca la Logan va fi jale la piese+manopera. Deja prevad oferte de la banci "Credit pentru reparatii Logan" ![]() |
--------------------
x
x
- x
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#17
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
Si a mea e tot octombrie 2003 dar nu am observat nimic dubios pana acum. Oare astia la VC ne pot confirma ? Eu stiam ca la ambreiajul clasic ( la DSN era hidraulic si am vandut-o la 85k fara nici cea mai mica problema) se poate sparge placa de presiune dac suporta socuri mecanice sau termice puternice (sa bagi violent dintr-o viteza superioara intr-una inferioara, sa treci cu ea fierbinte printr-o balta, chestii de genul asta) .... dar nu inteleg ce a putut pati omul cu blocatul volanului.....nu are cum sa aiba legatura. O sa ma duc inainte de expirarea garantiei si o sa schimb si eu tot; placa, disc, cablu . Pana acum nu am auzit de asemena probleme la SLZ si stiu oameni care au 70 - 80k cu ele fara probleme la placa de presiune, cablu, disc. Poate mai tii minte daca ai umblat cu ambreiajul nereglat, pentru ca dupa primii 10k e bine sa il duci la reglat . Eu am fost la Pitesti si mi l-au reglat cu un distantier dupa ce in prealabil imi umblasera "dobitocii " de la Hery Rm. Valcea (doar cu o surubelnita sau o cheie de 10 parca)si nu mai tinea la jumatate. Tot la Pitesti mi-au spus ca si daca tine prea jos elibereaza placa prea repde si poate ramane in contact cu discul si atunci se incinge si se poate sparge.
|
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
johnsws |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
nu-mi vine sa cred 15 mil schimbat placa de presiune
![]() ![]() daca schimbarea discului de ambreiaj costa 9,5 mil se pare ca e normal ca tot kit-ul sa fie 15 mil. pai nu mai bine iti iei bmw? macar stii pentru ce platesti! |
--------------------
opel
astra
2006 classic
|
|
klaus |
![]()
Post
#19
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Se pare ca intr-adevar sunt mult mai dese "caderile" la ambreiajele de SLZ fata de cele de DSN. Miki a avut o problema asemanatoare pe DSN-ul lui si i-au zis cei din service ca pe solenze au mai schimbat, dar pe DSN este prima oara cand o fac...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#20
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Hiriiala de diesel, de-i zic ei zgomot tehnologic credeti ca face bine? Sa fim seriosi. Traiasca Valeo Espagne, ca ne-a luminat la fata cu ce se cheama, ansamblu ambreiaj. Ca noi nu stiam ce si cum.
PS : Klaus, la Logan e de actualitate acest zgomot tehnologic, sau e deja istoria SLZ. Daca este, adio Logan, ma bag la una germana. Ca si-asa n-am credit la nici o banca si cica imi dau mai usor. ![]() ![]() This post has been edited by bomicabomic: 8 Feb 2005, 14:31 |
--------------------
x
x
- x
|
|
pedrovl |
![]()
Post
#21
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
QUOTE(johnsws @ 8 Feb 2005, 13:24) nu-mi vine sa cred 15 mil schimbat placa de presiune ![]() ![]() daca schimbarea discului de ambreiaj costa 9,5 mil se pare ca e normal ca tot kit-ul sa fie 15 mil. pai nu mai bine iti iei bmw? macar stii pentru ce platesti! Este imposibil sa coste atat. Intreb si eu si scriu. Dar am auzit ca un cablu e 250k , placa si discul impreuna 2,5 milioane. Nu stiu daca e asa dar o sa intreb. Poate e vorba de tot ansamblu ambreiaj de origine Renault. Pentru ca si eu cand am schimbat la 60k kitul de distributie (curea+rola) la DSN m-au intrebat la Auto Sima Bayer Focsani daca vreau de Dacie (4,5 milioane pe vremea aia si 7,5 de renault tot pe vremea aia) . Poate e similar si la ambreiaj |
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
johnsws |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
pai de curand a postat bobo pe aici ca i-a crapat discul de ambreiaj si nu mai era in garantie. l-a costat discul si rulmentul de presiune 9,5 mil, deci daca mai adauci si pretul placii de presiune s-ar putea sa ajungi la alea 15 mil de mai sus. poate nu chiar 15 dar ce mi-e 13 ce mi-e 15 , d'aia eram indignat, si probabil din aceasta cauza se cumparau inca berline in anul 2004 cand la o diferenta mica isi luau solenza europa.
|
--------------------
opel
astra
2006 classic
|
|
Vlad |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 3 June 03 From: Iasi ![]() |
SLZ-a mea e din iunie 2003. Am 31 mii km. Mai am 3 prieteni care si-au luat SLZ odata cu mine si care au intre 30 si 60 mii km. Nu am avut si nu au avut probleme pana acum cu ambreiajul.Sper nici sa nu avem ca 15 bulioane nu le iei de ici colo.Sper sa nu fie o regula cu creapatul placilor de presiune.
This post has been edited by Vlad: 8 Feb 2005, 23:07 |
--------------------
opel, toyota
Astra H, Corolla
Enjoy-plus-2007, SOL 2006
|
|
bogdanescu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 21 August 03 From: Bucuresti ![]() |
Tocmai am patit-o si eu in dimineata asta. Masina e din iulie 2003, 18.500 km.
Cred ca n-am sa apelez la serviciile unui service autorizat Dacia. This post has been edited by bogdanescu: 10 Feb 2005, 08:39 |
--------------------
renault
megane 2.2 sedan 1.5dci 80cp
2006
|
|
sstanescu |
![]()
Post
#25
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti ![]() |
Ne-am bucurat ca se schimba cricul la Logan, insa de ambreiajul Solenzelor am uitat cu totul. Chiar daca pentru uzina a fost clar ca au fost probleme cu ambreiajele Valeo initiale, i-a durut in basca de posesori, n-a chemat pe nimeni in service.Mecanicul la care m-am dus eu cu DSN-ul prin vara se plictisise de cate ambreiaje schimbase. Doua SLZ prin firma, ambele cu probleme. La cine a crapat, s-a schimbat. Cine a facut gura ca are sunete ciudate, i s-a schimbat iara, functie de service si mecanic. Acum unele masini au inceput sa iasa din garantie cu problema asta dupa cum se vede....
|
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War |
|
pedrovl |
![]()
Post
#26
|
![]() pedrovl Group: Members Posts: 1.007 Joined: 12 October 04 ![]() |
Inteleg de la voi ca au fost si sunt ceva Solenze cu probleme la sistemul de ambreiaj. Cum aflam sau de unde stiti despre care serii e vorba? A mea e oct 2003 , am 28k si ies din garantie peste 2 luni. Nu stiu ce naiba sa fac. Sa schimb tot kitul de ambreiaj la revizia de 30k? Stie cineva exact ce lot a avut problema asta? Eu chiar nu am avut nici o problema .
|
--------------------
DACIA
DUSTER
1,6 16v 4x4 Laureate
|
|
victor_74ro |
![]()
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 3 May 04 ![]() |
Am avut aceeasi problema ... in garantie pe la 25k . In viteza a 2-a am auzit un trosnet... placa de presiune crapase... asta e... Norocul meu la service ca au fost baieti de treaba si au zis ca-mi schimba si discul de ambreiaj. Ideea e ca diametrul placii de presiune e mai mic (190mm) decit la Supernova (220mm)... asta ar fi explicatia ca Solenza nu se "infige" la fel de bine ca Supernova...
Cam atit... |
-------------------- |
|
bogdanescu |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru Group: Members Posts: 181 Joined: 21 August 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
renault
megane 2.2 sedan 1.5dci 80cp
2006
|
|
johnsws |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 593 Joined: 31 March 04 From: Bucuresti ![]() |
pai dac se pare ca e asa groasa faza cu ambreiajele , ar trebui sa facem ceva, o petitie pe la dacia, sau la OPC in legatura cu zgomotul "tehnologic"si cu defectarea ambreiajelor, care in mod cert este un viciu ascuns. dacia n-o sa se sesizezede la sine si mai ales in legatura cu o masina care nu-i mai intereseaza
(in speta solenza). poate reusim sa-i impresionam. de fapt o sa reusim sigur daca intr-adevar este un viciu ascuns. eu zic ca toti posesorii de solenze cu probleme cu ambreiajul sa posteze, facem o estimare in fc de numarul de km si daca rezulta ca e viciu ascuns ar fi bine sa facem ceva. |
--------------------
opel
astra
2006 classic astra la vista baby!
|
|
bomicabomic |
![]()
Post
#30
|
![]() Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 ![]() |
Parerea mea este ca acum un astfel de demers e inutil. Trebuia atunci cind au inceput sa faca ca "dieselurile". Si sa primim raspuns de la Dacia, clar. Asa fac toate insa garantam ca nu vor fi probleme. Acum foarte multe ies sau au iesit din garantie, si e degeaba. O baga p'aia, a iesit din garantie, esti bun de plata.
|
--------------------
x
x
- x
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th June 2025 - 05:23 |