DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> NU imi incarca bateria, nu stiu ce are

blade
post 12 Apr 2007, 09:40
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 9 March 06
From: galati




Am o dacie 1400 pe injectie din 2002 si nu prea imi incarca am probleme cu releu de incarcare ba merge ba nu merge cand ii dau cate un ciocan incepe sa mearga. Poate sa fie de la ala?
huh.gif


--------------------
dacia break - BR 05 BUT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 12 Apr 2007, 09:52
Post #2


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




pai daca ii dai ciocane si merge, da, foarte posibil sa fie de la ala... dar inainte de al schimba, curata bine contactele.. baterie, alternator, releu de incarcare si vezi cum se comporta, apoi masoara incarcarea (nu te lua stric dupa indicatorul de bord ca poate fi defect!) de preferinta cu un aparat de masura digital si daca tot asa face, hai si posteaza! smile.gif


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 12 Apr 2007, 09:56
Post #3


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Sau dă o căutare...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 12 Apr 2007, 10:04
Post #4


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Sau schimba-l ca nu costa o caruta de bani


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
electric
post 12 Apr 2007, 20:54
Post #5


in cautare de informatii


Group: Members
Posts: 403
Joined: 18 September 05
From: Bucuresti




verifica sii alternatorul sa nu fie si pe acolo ceva defect perii - diode - contact slab


--------------------
dacia Logan 2012
[COLOR=red][SIZE=7][B]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 13 Apr 2007, 00:02
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496492



este posibil sa nu aibe partea incercuita cu rosu

This post has been edited by bygy007: 13 Apr 2007, 00:05

Attached thumbnail(s)
schema_alternator.JPG ( Size: 54.28k ) Number of downloads: 125


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 13 Apr 2007, 07:15
Post #7


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Am o problema cu incarcarea la modul incarca numai din cand in cand iar la viteze mai mari de 90km/h nu mai incarca deloc. Aveti idee de la ce poate sa fie ?


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 13 Apr 2007, 07:55
Post #8


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Daca te iei dupa indicatorul din bord ... este normal ... cazul meu ... indicatorul din bord sta pe - rosu (se ridica mai greu sau deloc si zace ori in zona hasurata ori pe minus) in functie de consumatori ... dar aparatul digital pe baterie indica 14.2 incarcare ... deci OK ...masoara incarcarea pe baterie ca este sfanta smile.gif


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 13 Apr 2007, 17:40
Post #9


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Am verificat si cu aparatul si imi incarca sub 14, chiar si la turatie peste 2000 cu consumatorii porniti, iar la relanti spre 14.
Se poate vedea clar pe timp de noapte cand intensitatea luminii scade. Problema este reala !


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 13 Apr 2007, 17:47
Post #10


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Schimba releul este stricat ... cu cat turatia este mai mare cu atat incarcare este mai bune ... releul limiteaza incarcarea la 14.4 max ... daca tie nu iti mai incarca la max 14.4 si chiar scade incepe verificarile dar mai intai ia un releu nou


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 13 Apr 2007, 21:58
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




pentru a incarca si a nu avea variatii la relanti si a incarca constant de la 700 - 3000 ture a se schimba fulia de la alternator existenta cu una de diametru mai mic

This post has been edited by bygy007: 13 Apr 2007, 21:59


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 15 Apr 2007, 18:38
Post #12


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Indiferent de treapta de viteza peste 2800 de ture nu mai incarca. Incep sa cred ca este de la alternator ....


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 15 Apr 2007, 18:52
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Incearca intai cu un releu eventual imprumutat de la un prieten.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 15 Apr 2007, 21:01
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(Dreamer @ 15 Apr 2007, 19:38)
Indiferent de treapta de viteza peste 2800 de ture nu mai incarca. Incep sa cred ca este de la alternator ....
*



faci urmatoarea masuratoare : pornesti motorul la relanti ,scoti ambele fire de la releul de incarcare , le pui unul peste altul , si masori cu un aparat digital daca creste usor peste 14V si trecede 15V atunci este releul defect nu tii mai mult de 2-3 minute firele alea unul peste altul
mai poti avea urmatoarea problema sa ai cadere de tensiune intre + baterie si +releului de incarcare se masoara cu un aparat de masura punind + aparatului de masura la + baterie si - la +releului de incarcare nu trebuie sa fie mai mare de 0,2V rezolvarea este in linkul pus de mine mai sus

This post has been edited by bygy007: 15 Apr 2007, 21:02


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 17 Apr 2007, 07:44
Post #15


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Mersi mult pt link


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 17 Apr 2007, 07:58
Post #16


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




QUOTE(bygy007 @ 13 Apr 2007, 21:58)
pentru a incarca si a nu avea variatii la relanti si a incarca constant de la 700 - 3000 ture a se schimba fulia de la alternator existenta cu una de diametru mai mic
*





CORECT.......


Asa am eu si incarca binisor si la turatia de relanti.......


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dreamer
post 17 Apr 2007, 21:18
Post #17


Un visator hoinar ...


Group: Members
Posts: 1.750
Joined: 23 September 05
From: Brasov




Si de unde pot sa iau o fulie mai mica, sau care se potriveste ? ( sa aiba si acele pale pentru ventilatie )


--------------------
Ex Renault Megane 1, 2 si 4 2002 diesel, 2004 si 2017 benzina
Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 17 Apr 2007, 22:26
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




se gasesc separat de ventilator (fulia este separata de ventilator) se desface acea piulita din fata cu 24-27 -30 nu mai stiu exact ai grija la pana sa nu o pierzi ,recomandarea mea este ca sa iei o fulie dintr-o bucata se gasesc prin tirguri (eu de acolo am luat ) de pe la alternatoare de masini straine sau olcit

This post has been edited by bygy007: 17 Apr 2007, 22:28


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 18 Apr 2007, 07:59
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




si eu cred ca nu imi mai incarca, dar cand mastor tensiunea din circuit in mers, sau la relanti imi arata 14,4. deci clar imi incarca si bateria nu?
pentru ca pana mai acum, indicatorul de bord imi indica bine, adica statea pe verde plus 1-2mm spre dreapta.
acuma imi sta pe inceputul indicatiei de verde.
Sa fie de vina indicatorul sau chiar un imi incarca?
cand scot firul de plus de la releul de incarcare se simte o oarecare screste in turatie a motorului. deci incarca?


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 18 Apr 2007, 08:39
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




1. Nu mai scoate firul de la releu cu motorul functionind; riscul de a defecta [macar] releul e foarte mare.
2. Daca ai tensiune constanta pe bornele bateriei, acei 14,4 V, incarcarea este buna; ca acul ala din bord sta mai la stinga, posibil sa se fi defectat sau, de ce nu, o cadere de tensiune pe contactul cu cheie mai mare decit acum ceva timp, care se traduce prin indicatie eronata a ceasului din bord.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andutzu
post 18 Apr 2007, 17:02
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 385
Joined: 19 December 04




sigur e din cauza periilor (carbunii). Verifica-le si mai vorbim... Nu te hazarda in alte operatii mai complicate, deocamdata. Carbunii ar trebui sa aiba cam 10mm cand sunt noi. Daca au sub 4mm trebuiesc schimbati.


--------------------
Dacia 1310 - PH 23 ALX
REMAT Tuning.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 18 Apr 2007, 17:13
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




eu am 14,4 mai mereu, azi dupa ce am venit cu pozitiile aprinse, inainte sa opresc motorul aveam 14,1. dar in bord tot la fel, la inceputul zonei verzi.


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 18 Apr 2007, 22:30
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.182
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(andutzu @ 18 Apr 2007, 18:02)
sigur e din cauza periilor (carbunii). Verifica-le si mai vorbim... Nu te hazarda in alte operatii mai complicate, deocamdata. Carbunii ar trebui sa aiba cam 10mm cand sunt noi. Daca au sub 4mm trebuiesc schimbati.
*


daca se duc periile apare alt fenomen si anume nu tine tensiunea cu consumatori sau nu incarca deloc iar dumensiunile periilor date de tine sint eronate noi sint cam de 50mm (5 cm ) nu de 1cm poate ai vrut sa zici ca se schimba la 10 mm daca ajungi cu periile la 4 mm sigur schimbi rotorul sau il strunjesti deoarece se ajunge la tresa periilor care o sa faca santuri in colector


si apropo de indicatorul din bord este foarte imprecis prin modul de constructie al indicatorului care este o sirma rezistiva (nichelina) izolata cu matase bobinata pe o lamela bimetal de cate este legata pe acul indicator

This post has been edited by bygy007: 18 Apr 2007, 22:35


--------------------
RENAULT CAPTUR E-Tech full hybrid 145 2024 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soulraven
post 18 Apr 2007, 22:47
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 984
Joined: 25 February 07
From: Campulung Muscel




da, dar exista posibilitatea sa se strice asa repede?dintr-o data a picat, sa se fi decalibrat?


--------------------
Dacia Berlina 1310 1990 - ----
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 19 Apr 2007, 07:25
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(bygy007 @ 18 Apr 2007, 22:30)
[...]iar dumensiunile periilor date de tine sint eronate noi sint cam de 50mm (5 cm ) nu de 1cm poate ai vrut sa zici ca se schimba la 10 mm [...]

Si cele date de tine sint SI mai eronate; unde dumnezeu inghesui 50 mm de "carbune" in zona aia? A, cu tot cu firul ala da, asta in stare libera, dar dimensiunile "periilor" se discuta fara fire.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 19 Apr 2007, 07:35
Post #26


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




"daca se duc periile apare alt fenomen si anume nu tine tensiunea cu consumatori sau nu incarca deloc"

Hmmm... cred ca am gasit rezolvarea la problema mea ... sus ai spus ca sunt 2 variante ...1 nu tine tensiunea cu consumatori
...2 nu incarca deloc

la mine daca aprind consumatorii ... acul dupa ce ca abia se tine pe portiunea hasurata ... cade brusc pe - (rosu) o sa incerc cu un set de perii noi ...

de incarcat incarca bine ... zic eu ... 14.2 la turatie cu aparat de masura ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 19 Apr 2007, 13:23
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Daca tensiunea pe baterie este inca 14,4Vdar scade indicatorul de bord la aprindere faruri, etc., am mai spus: indicator de bord prost sau cadere mare pe contactul cu cheie.
Poti incerca sa verifici si diodele daca tensiunea la relanti scade drastic.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 19 Apr 2007, 13:29
Post #28


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Drastic insemnand cat ... daca am 13.8 sau 13 este asa de grav


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 19 Apr 2007, 13:38
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




13,8 la relanti cu toti consumatorii, nu e asa grav.
Se remediaza cu o fulie mica la alternator, cum s-a mai spus si, as recomanda un releu cu referinta (ala cu fir in plus)


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 19 Apr 2007, 13:40
Post #30


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




firul de referinta exista ... dar fulia este cea clasica de alternator (din fabrica) stiu sigur ca am 13.8 la relanti dar nu mai stiu daca cu nonsumatori sau fara ... trebuie sa verific ... Multumesc diaconuliviu ... preventiv o sa verific si periile ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th July 2025 - 16:15
Forum Renault