NU imi incarca bateria, nu stiu ce are
![]() ![]() ![]() |
NU imi incarca bateria, nu stiu ce are
andutzu |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|||
bygy007 |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(andutzu @ 19 Apr 2007, 17:33) 5cm!!! hai sa fim seriosi ![]() ![]() Eu ma refeream la carbunii deja montati pe suportu ala din plastic... (portperii) din care ies cam 1cm cand sunt noi, iar uzati 3-4mm. o sa ma documentez si o sa spun exact dimensiunile unei perii noi eventual cu poze ![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#33
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Hai sa va dau o mana de ajutor ... la nova in carte scrie ...
C33.jpg ( Size: 169.42k ) Number of downloads: 44 nu cred ca este vre-o diferenta intre alternatorul de berlina si cel de nova ... (nova are modelul 1166 de 50 A; 12v;700 w) |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
andutzu |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
Da, e acelas alternator. Postez si eu o poza din "Mondiru"
Minim 7mm... eu cand i-am schimbat nu stiu daca mai aveau 3mm. ![]() This post has been edited by andutzu: 20 Apr 2007, 18:31 Attached thumbnail(s) perii.JPG ( Size: 65.63k ) Number of downloads: 43 |
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#35
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Am rezolvat problema.... era de la releul de incarcare
![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
lupulnebun |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 22 December 05 ![]() |
Misto, fiecare are ideea lui de reparare probabil pentru ca fiecare a avut cate o problema.
Insa, daca e sa le schimbam pe toate ne costa de ne rupe ![]() Asta e masinuta noastra ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1986
- -
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#37
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Trebuie sa le verifici pe rand. La mine a fost mai simplu, am masurat tensiune inainte si dupa releu, dupa um au spus si colegi.
![]() |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
DanIgor |
![]()
Post
#38
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 4 May 07 ![]() |
Buna tuturor,
In legatura cu topicul si tinand cont ca nu ma pricep la mecanica , intampin problema ca bateria nu incarca, adica in momentul in care motorul e pornit si accelerez tensiunea ramane constanta 11.4 V. Din ce am citit inseamna ca tre sa schimb releul de incarcare sau e ceva cu alternatorul ? Va multumesc anticipat ptr eventualele raspunsuri |
--------------------
Dacia 1410
berlina
2002
- AG08DYV
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Trebuie sa le verifici pe rind: diode, perii rotor, colector rotor, eventual si rotor si, in ultima instanta releul.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#40
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Eu zic sa incerci prima data cu releul ... este simplu si ieftin ... nu necesita nici un fel de demontare ... poate scapi ieftin ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#41
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 4 May 2007, 09:14) Eu zic sa incerci prima data cu releul ... este simplu si ieftin ... nu necesita nici un fel de demontare ... poate scapi ieftin ... subscriu la idee, daca e releu mecanic poate e pus la minim, adica sa tina incarcarea pe minim, vezi cum se regleaza ca s-a discutat |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
DanIgor |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 4 May 07 ![]() |
Nu cred ca e mecanic, si tre inlocuit adica , nu?
|
--------------------
Dacia 1410
berlina
2002
- AG08DYV
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Masoara tensiunea ce apare pe + releu (papucul ala fisa) apoi si pe DF (papucul cu surub), asa cum e legat, fara a demonta fire. Daca nu ai tensiune pe + releu, cauta in instalatie de ce nu se alimenteaza releul. Daca ai cei 11,4 de care spui, vezi ce ai pe DF; daca sint 5-6-7 V, vezi de punte, rotor, perii; daca e 0, vezi de releu.
Pentru punte, scoti bornele de la baterie, apoi scoti firele + si - de pe alternator. Demontezi capacul de protectie din plastic de pe diode si folosesti un ohmmetru. Pui o sonda pe + alternator si una pe unul din cele 3 fire ce intra in punte(oricare, ele "comunica" prin firele stator), apoi inversezi sondele. Daca conduce in ambele sensuri, ai sigur [macar o] dioda arsa. Faci aceeasi operatie si intre acele fire si borna - alternator. Daca te pricepi cit de cit nu trebuie sa dai nu stiu cit pe o punte, se gasesc diode separat, iesi mult mai ieftin. Daca-s diode "cu fir", sint de doua feluri: cu scris rosu si scris negru (difera ce e legat la fir, catodul sau anodul). This post has been edited by diaconuliviu: 4 May 2007, 11:04 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
tgg2k |
![]()
Post
#44
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
doar acum am vazut ca dacia ta e din 2002... nu trebuie inlocuit, doar daca esti sigur ca e releul... daca nu stii ca e releul, nu te apuca sa-l inlocuiesti.
ideea de baza: 1. verificari la sistemul de incarcare 2. eventual, ca sa fie mai usor de depistat problema, incerci cu piese care stii ca functioenaza de la amici sau dezmembrari 3. inlocuirea/repararea pieselor defecte/uzate nu incepe cu pasul 3! |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
DanIgor |
![]()
Post
#45
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 4 May 07 ![]() |
o sa fac tot ce mi-ati zis !
Mii de multumiri |
--------------------
Dacia 1410
berlina
2002
- AG08DYV
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Daca ai un prieten cu dacie poti imprumuta releul lui, sa vezi diferenta. Nu costa o avere, e aprox 15 lei, dar n-are rost sa aruncii banii aiurea.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
bygy007 |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
o descriere a repararii alternatorului
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496492 reglarea releului regulator(de incarcare) " pe banc " http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=638256 reglarea tensiunii la releul mecanic (aproape ca nu exista releu electronic cu reglaj) http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=739283 This post has been edited by bygy007: 5 May 2007, 00:20 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 13:20 |