Solenza imbunatatita vs. alta masina, Merita sa investesti timp si bani in solenza?
Solenza imbunatatita vs. alta masina, Merita sa investesti timp si bani in solenza?
dizie |
11 May 2007, 12:24
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 14 March 07 |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003
- CT-07-PXI
|
|||
2dor |
11 May 2007, 12:29
Post
#2
|
Desi nu pare, acum sunt fan iPhone Group: Members Posts: 2.827 Joined: 14 April 06 From: Bucuresti |
Nu, nu si nu.
This post has been edited by 2dor: 11 May 2007, 12:29 |
--------------------
Ford
Mondeo Vignale Hybrid
2018 Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
|
|
BoomPunk |
11 May 2007, 12:31
Post
#3
|
Membru fara respect ptr lege si ``organ``! Group: Members Posts: 637 Joined: 20 March 06 From: Bucharest |
Ti-ai cam dat singur raspunsul...o masina ieftina cu intretinere ieftina.Daca n-ai bani sa-ti iei straineza si ulterior s-o intretii,mai bine-ti iei dacie iar de-a lungul timpului poti cu cheltuieli modice sa o aduci la un grad de confort sau performante mai bune,pastrandu-se limite rezonabile.Raspuns ok? |
--------------------
Dacia
de calcat
Zepter
|
|
vis-a-vis |
11 May 2007, 12:31
Post
#4
|
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.890 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
Eu as schimba motorul (mi se pare ca si cutia merge) cu unul de clio 1.8 l, 16 valve 135 cai.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
driverx |
11 May 2007, 12:34
Post
#5
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
QUOTE ...confort la nivelul unei straineze (iau ca reper Golf V 1.4) ... Well, parca am vazut ca vorbeai de coborat scaunul cat poti de mult, pentru a nu da cu capul de plafon. Aparent e o idee buna, dar daca cobori prea mult, ma tem ca afecteaza pozitia la volan si pedale. Deci daca esti om inalt, pentru comfort macar de golf IV din start SLZ nu merita. Mai ai de insonorizat la greu, schimbat suspensii, etc, etc, etc Daca ajungem la siguranta....aici nu prea poti face multe... Daca mai vrei si tuning dinala cu eleroane, pleoape and shit....acolo deja nu mai vorbim de o investitie, ci de o cheltuiala. Parerea mea...NU merita. Mai bine iei alta masina. Sau ar merita ceva daca tu chiar ai chef sa iti pierzi gramada de timp si de bani. Din punct de vedere financiar nu prea merita. Sa zicem ca faci imbunatatirile...care o sa merite cat de cat in sensul ca o sa beneficiezi TU de ele, dar la vanzare o sa valoreze fix 0. Lumea tot strict la varsta si km se va uita. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
dizie |
11 May 2007, 12:39
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 14 March 07 |
de exemplu pe mine nu mai mai intereseaza eleroane, folii, pleoape, desene pe masina, beculetze de craciun si viteze 200+, ci confort...
- vreau sa stau comod - vreau sa ma pot intelege cu cel din dreapta sau la telefon (hands-free normal) pe autostrada la 120 ( ) - vreau sa amamplasate toate butoanele si butonasele cat ma la indemana - si vreau un sound de calitate... drivex: spui ca nu merita sa investesti in ea... dar merita sa iei una noua si sa pierzi x% din valoarea masinii in momentul in care ai platit-o? sau... merita sa iei un sh si sa dai pe piese jumatate din apartament? This post has been edited by dizie: 11 May 2007, 12:41 |
--------------------
Dacia
Solenza
2003
- CT-07-PXI
|
|
driverx |
11 May 2007, 12:41
Post
#7
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
Uite om care stie ce vrea.
Du-te si ia Golf IV. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
dizie |
11 May 2007, 12:43
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 14 March 07 |
repet (poate nu ai vazut editul) nou poate ca nu-mi permit... iar la un sh... mai bine iau nou
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003
- CT-07-PXI
|
|
driverx |
11 May 2007, 12:54
Post
#9
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
Pai atunci fa racheta din solnita, ce ne mai intrebi pe noi ? Problema e simpla...alta masina nu poti lua in conditiile in care nu vrei SH.
Dar ca sa re-raspund la intrebare. Nu, nu, nu merita. Dar daca nu poti lua altceva in conditiile in care comfortul primeaza acum la tine....fa modificarile... |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
dizie |
11 May 2007, 12:58
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 14 March 07 |
dar nu mi-am pus problema daca tu vrei ca eu sa fac modificarile... oricum eu le voi face... ideea era sa purtam o discutie in urma careia sa aflu si parerea voastra..
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003
- CT-07-PXI
|
|
driverx |
11 May 2007, 13:07
Post
#11
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
Pai ce conteaza ce vreau eu. Nu asa am pus problema Parerea mi-am spus-o. Daca telul tau este comfort de G IV, nu merita, pentru ca e departe.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
BoomPunk |
11 May 2007, 13:15
Post
#12
|
Membru fara respect ptr lege si ``organ``! Group: Members Posts: 637 Joined: 20 March 06 From: Bucharest |
Desi nu tin mortis sa am iar polemici cu driverx,citeste-i posturile si ai sa-ti dai seama ca el e ``gica contra``...Daca esti hotarat totusi sa faci ceva,citeste atent toate posturile despre solenza,alege ce crezi ca ti se potriveste si apuca-te linistit de treaba.Succes!
Oricum trebuie sa recunosc ca si el are farmecul lui,fara el ar fi plictisitor,iar ideile bune n-ar mai aparea asa repede fara contrele lui... This post has been edited by BoomPunk: 11 May 2007, 13:16 |
--------------------
Dacia
de calcat
Zepter
|
|
driverx |
11 May 2007, 13:21
Post
#13
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
BoomPunk
Io is gica contra la tiuning, nu la imbunatiri. Nu prea sesizezi diferonsurile astea.... Aici nu sunt gica contra, dar e greu de adus SLZ la nivel de comfort de G IV. Nu crezi ca am ceva dreptate? Cel putin eu asa privesc din prisma unui om mare (am 1.87 si 110kg) care efectiv NU incape la volan in SLZ. Cand spun NU incape, incerc sa scot in evidenta ca NU pot sta ca lumea in masina aia nici cu scaunul dat la maxim in spate. Cred ca nici o coborare de scaun nu m-ar convinge personal ca as sta mai comfortabil intr-o SLZ. Pentru oameni mai mari masina aia numa' comfortabila NU poate fi. Dar poate dizie e mai mic si el nu are problema asta. Eu doar am incercat sa scot in evidenta ce usor te poti lovi de niste limitari ale SLZ-ului, limitari care nu le poti elimina, sau prea greu. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
driverx |
11 May 2007, 13:27
Post
#14
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
QUOTE(BoomPunk @ 11 May 2007, 14:15) Oricum trebuie sa recunosc ca si el are farmecul lui,fara el ar fi plictisitor,iar ideile bune n-ar mai aparea asa repede fara contrele lui... Chit ca fac post dublu, tin sa scriu acest post separat. Deci BoomPunk a reactionat cel mai nasol, chiar m-a jignit, totusi el este cel caruia i s-a aprins beculetul in cap. ASA apar idei mai bune. Daca va place sa imi ziceti gica contra...asa sa fie, dar eu nu fac gica contra degeaba. Daca apar idei bune, venite chiar de la altii, nu de la mine neaparat, eu zic ca toti suntem castigati, nu credeti? |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
2dor |
11 May 2007, 13:42
Post
#15
|
Desi nu pare, acum sunt fan iPhone Group: Members Posts: 2.827 Joined: 14 April 06 From: Bucuresti |
Sa stii ca am 1.87 si ma descurc in Solnita. Cu scaunul dat la maxim in spate si spatarul mai ridicat chiar nu ma pot vaita, pesemne ca la drumuri foarte lungi e posibil sa intepenesc acolo.
This post has been edited by 2dor: 11 May 2007, 13:44 |
--------------------
Ford
Mondeo Vignale Hybrid
2018 Be nimble as a greyhound, as tough as leather, as hard as Krupp steel and so you shall be the German warrior incarnate.
|
|
driverx |
11 May 2007, 13:46
Post
#16
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
Nu contest ...ca te descurci... dar pe mine la picioare ma omoara la picioare. De aia dau scaunul la maxim...da' degeaba. In logan nici macar nu trebuie sa dau pana in spate scaunul.
E de la om la om. Eu am expus problema dimensiunilor din pct meu de vedere. Cum am mai zis, era doar un exemplu din pct meu vedere. Acuma si pentru asta o sa ma faceti jica contra? This post has been edited by driverx: 11 May 2007, 13:46 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
BoomPunk |
11 May 2007, 14:32
Post
#17
|
Membru fara respect ptr lege si ``organ``! Group: Members Posts: 637 Joined: 20 March 06 From: Bucharest |
Hmmmm,adevarul e ca aveti dreptate cu spatiul limitat din Solenza.Eu unul nu ma pot plange prea tare,am ``doar`` 1,83 m si 75 de kg,deci destul de aerodinamic.Nu prea am probleme cu spatiul,nu trebuie sa dau nici scaunul in spate maxim,de cand cu cotiera nu prea mai am probleme nici la drum de cateva ore,inainte amorteam sa stau doar pe partea stanga,dar acum pot alterna.Dar....ca sa ajungi cu confortul la golf IV....greu.Cel putin in materie de spatiu interior....utopie curata.Ca si dotari-sa zicem ca te-ai putea apropia.
Si acum off-topic,desi nu am intentionat sa-l jignesc pe driverx,imi cer scuze public ptr. atitudinea mea,poate m-am aprins mai tare decat era cazul si mai sunt si coleric din fire...Dar asta nu poate scuza ce am reusit sa fac-sa jignesc-asa ca imi cer scuze in fata lui si in fata celor care au apucat sa citeasca ceea ce-am scris ieri. |
--------------------
Dacia
de calcat
Zepter
|
|
dizie |
11 May 2007, 15:12
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 14 March 07 |
vis-a-vis: si ce-ai face cu motorul ala? ca daca-l pui pe dacie iese din tampoane pe autostrada si te astepata la cernavoda in drum spre Constanta...
driverx: intr-adevar e dificil de adus Solenza la un grad de confort acceptabil, dar cred ca in timp merita, mai ales cand stii ca nu-ti permiti altceva acceptabil... e adevarat ca iti trebuie si un pic de pasiune... dizie nu e mic... chiar e destul de mare: 1.85/100Kg dar se descurca cu scaunul dat aproape de maxim... cred ca daca as reusi sa-l cobor mai mult si eventual sa montez altul ar fi mult mai comod si repet, nu vreau racheta, sunt constient ca Solenza e masina de oras, vreaumai mult confort si vreau sa fiu mandru de ceea ce conduc cand urca cineva la mine in masina , chiar daca pe afara arata tot a Solenza... Si cred ca multi dintre noi isi doresc asta... Korect? |
--------------------
Dacia
Solenza
2003
- CT-07-PXI
|
|
driverx |
11 May 2007, 15:15
Post
#19
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
Noah, atunci, dupa ce citesti acest post excelent al meu mergi jos si incepi cu o insonorizare. Cred ca e primul lucru care l-as face. Vorbesc serios. Perete de foc, podele, tavan, toooot.
Dupa aia scaune, computer de LGN, etc. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
minny |
11 May 2007, 16:09
Post
#20
|
Membru porcos Group: Members Posts: 1.217 Joined: 18 April 06 |
Sincer si eu ma gandeam sa mi-o imbunatatesc pe a mea la un moment dat. Dar a mea fiind modelul confort imbunatarile care m-ar interesa ar fi mai degraba AC+servo ... ori asa ceva nu se prea poate (decat cu costuri mari care nu se merita). Ma gandeam la un moment dat sa mai vopsesc si eu niste plastice ... sa pun MP3 ... dar eu sunt printre cei cu solenzele cele mai vechi (cumparata in 3 sau 4 mai 2003) si desi am avut grija de ea acum incepe sa se vada varsta. De altfel o sa se vada intr-un an doi la fiecare si atunci toti vor ajunge la concluzia mea, ca nu merita efortul. De altfel in maxim 2-3 ani estimez ca solenza va fi masina de debut pentru juniorii de 18 ani si de atunci nu se va mai putea vorbi de imbunatari de de "tiuning", adica oua kinder pe antena, abtibilduri cu 2 fast and 2 furious ...
|
--------------------
------
------
------
|
|
cristi.r |
11 May 2007, 17:00
Post
#21
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 |
Nu merita !
Ia-ti alta masina daca vrei un confort sporit ... |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
driverx |
11 May 2007, 17:02
Post
#22
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
Hehe...it's funny. Unii ma fac pe mine jica contra da' vad ca multi (atatia cat sunt aici pe topicu asta) proprietari de SLZ spun ca nu merita.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
vis-a-vis |
11 May 2007, 17:54
Post
#23
|
DaciaClubber Group: Members Posts: 7.890 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti |
QUOTE(dizie @ 11 May 2007, 15:12) vis-a-vis: si ce-ai face cu motorul ala? ca daca-l pui pe dacie iese din tampoane pe autostrada si te astepata la cernavoda in drum spre Constanta... Daca pui problema asa, sunt sigur ca ai cunostinte precare de mecanica si sfatul e sa nu faci nimic in sensul asta Sunt sigur ca deasemenea si la celelalte capitole e cam la fel. Cea mai tare e faza cu husele cu sprijin lateral si lombar, bine ca nu-ti apartine, dar merge la fix cu filtrul si evacuarea sport... adica un compromis nefericit la confort si performanta. Astea fiind zise, eu asupra unei masini as interveni asupra interiorului astfel: As imbraca bordul in piele sau ceva inlocuitori, idem cu fetele de usi, plafon si celelalte, totul intr-o singura nuanta, sau o combinatie de 2 culori in contrast. Mare atentie la bord, sa nu fie imbracat intr-o culoare deschisa, care sa se reflecte in parbriz si sa stanjeneasca privirea. Insonorizarea se poate face relativ usor, aerul conditionat nu trebuie sa lipseasca, la fel si geamurile electrice. Restul de detalii tin mai mult de estetica, dar neparat necesare pt. a concorda cu interiorul. Daca viteza de croaziera va fi in jur de 120, nici nu trebuie intervenit asupra motorului, cu toate ca poti rula linistit si cu un motor puternic la viteza asta, fara ca el sa sara din tampoane Poti lucra eventual, doar la tinuta de drum a masinii. Si impletit cu asta, niste jante estetice, usoare si rezistente. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
cristi.r |
12 May 2007, 07:02
Post
#24
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 |
|
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
dizie |
13 May 2007, 21:29
Post
#25
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 14 March 07 |
pai, dupa voi, sectiunea "Imbunatatiri" nici nu ar trebui sa existe...
|
--------------------
Dacia
Solenza
2003
- CT-07-PXI
|
|
driverx |
13 May 2007, 21:43
Post
#26
|
--- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 |
Why not? Trebuie sa aflam de imbunatatiri gen...cheder la capota, teflon la incuietoare SLZ, tuning la cuiu de hayon, montare senzor pentru termometru cu ceas, montare oglinda wide, schimbare jenti cu cele de Opel, montat repere de LGN pe SLZ, ietece, ietece, ietece.
|
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Diac |
13 May 2007, 22:10
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.011 Joined: 18 April 05 From: Bucuresti. |
ma bag si eu in vorba chit ca am DSN. Cu riscul de OFF TOPIC spun in legatura cu imbunatatirile ca nu stiu ce merita mai mult : sa dau 7-800 de RON pe jante de aliaj sau sa-mi fac o vacanta de aceiasi bani ?
sa cheltui intre 200 si 350 RON pe geamuri electrice sau sa-mi iau altceva gen 2 cauciucuri de iarna ? sau un aparat de fotografiat nou ? sau altceva. m-am tot ocupat de masina mea, am facut tot felul de "tuninguri", dar in general chestii care nu costa atat de mult, exceptand traseul Borla de inox. La care inca nu sunt sigur daca se merita 600 RON. Asa ca in masina investesti in "tuning"-uri doar daca nu ai ce face cu banii. |
--------------------
Renault
Megane sedane/Nissan X-trail
2005/2017 Influence/Tekna
- HAN/AIZ/DIA Alexandru.
|
|
Reed |
13 May 2007, 22:38
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca |
Diac tuningul este pentru pasionati, pentru excentrici sau pentru ticniti.......
|
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
nh1980ro |
15 May 2007, 20:22
Post
#29
|
Membru Group: Members Posts: 3.612 Joined: 7 February 07 From: Togo-Togo. |
Pai eu zic ca cel mai bine iti iei o masina de care sa te folosesti si pe care sa o tii pe cat posibil in parametrii dati (ei, adica masinii) de catre producator.
Daca nu-ti place comfortul din Solenza, o vinzi frumos si banii pe care i-ai fi dat pe bricolaj ii dai pe rate si tot pe acolo iesi, fara sa-ti pierzi timpul aiurea. Acuma daca ai 18 ani si oricum pierzi vremea in vacanta, merita sa te apuci de insonorizat, lipit, vopsit, bricolat. Stai linistit ca prietenii daca vad ca scrie Dacia pe masina ta, nu se asteapta sa se urce in cine stie ce racheta spatiala! L.E: Cred ca cel mai bine faceai un poll cu proprietarii de SLZ/DSN. Cred ca ar fi fost mai edificator. This post has been edited by nh1980ro: 15 May 2007, 20:23 |
--------------------
Kona/Renault
Lana'i/Clio 3
2007/2009
|
|
marius80_eugen |
15 May 2007, 22:28
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti |
dizie ... facem schimb de masini + dif daca tu vrei exact ce spui acolo ! Daca doar alea sunt conditiile sa stii ca a mea trece testul !
|
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2024 - 13:53 |