DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> intrerupere motor in mers si mers neregulat, intrerupere motor in mers si mers neregu

eur
post 18 Jan 2006, 12:31
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 18 January 06
From: Bucuresti




papuc 1.6 i, 30k km, - uneori (aleatoriu) se opreste motorul in timpul mersului pt o fractiune de secunda, ca si cum as taia contactul, cu aprindere bec galben, apoi reporneste, becul galben se stinge si merge normal.
- alteori , tot aleatoriu, incepe sa joace ca un cal naravas - taie puterea complet, fara sa se opreasca motorul, apoi accelereaza -; daca debreiez, motorul merge ciclic, la 600 ture 2-3 sec, apoi 1600 - 2000 ture 2-3 sec. Singura modalitate de a opri anomalia este sa tai contactul si sa repornesc la demaror. Ce sa fac?
nu am curaj sa ma duc in service direct, ca pot sa patesc ca la dentist, sa nu ma doara la consultatie laugh.gif ca face asa doar cand o apuca... , asa ca la service risc sa dea cu presupusul ... schimba aia, nu-i de acolo, asa ca schimba si asta, si pana la urma mai bine imi iau masina si le las lor caruta!


--------------------
dacia papuc 1.6 i 4x4? 2002 - b29fjp
1.6 i 4x4?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 18 Jan 2006, 12:44
Post #2


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.457
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




1. la corpul injectorului sunt 3 stuturi de vacuum, vezi daca n-a zburat vreunul
2. poate sa mai fie si de la motorasul care actioneaza relantiul. Scoate-i mufa si vezi daca mai variaza

cand ai timp citeste topicul asta http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=9010

This post has been edited by Ov: 18 Jan 2006, 12:45


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eur
post 25 Apr 2007, 08:07
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 18 January 06
From: Bucuresti




In sfarsit i-am dat de capat. Aveam doua probleme:
1. motorasul de relanti, de fapt in mod sigur potentiometrele oxidate, dar nu mi-am batut capul cu ele si am schimbat tot blocul de actionare al clapetei;
2. contacte oxidate si slabite la masa. Asta a fost cea mai pacatoasa, a muncit mecanicul o zi intrega sa afle de ce nu am scanteie...


--------------------
dacia papuc 1.6 i 4x4? 2002 - b29fjp
1.6 i 4x4?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310Li-2000
post 25 Apr 2007, 10:53
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 25 April 07




OV ...am si eu o intrebare cu privire la cele 3 stuturi de evacuare......toate 3 trebuie sa aiba dopuri?.....ca la mine cel dinspre radiator.....mai subtire ca diametru......nu are dop......si daca il astup.....nu se simte nici o diferentza......stii ce scop au?...care sunt functiile lor?....si daca exista o schema a motorului pe injectie....


--------------------
Dacia 1310 2000 Li - B-05-VKN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th June 2024 - 16:33
Forum Renault