Bateria.......
![]() ![]() ![]() |
Bateria.......
viomar |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 15 February 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2004 / Confort
- B XX KMF
|
|||
razvanmarius |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 2 March 05 ![]() |
Nu inteleg ce ti-a masurat. Eu stiu ca se masoara tensiunea debitata de alternator. Si eu am schimbat bateria acum o luna si doar asta au masurat, avea 14.1-14.5V si atat.
|
--------------------
dacia
D.cab,solenza 1.9D
- CL xx yyy B 36 xxx
|
|
viomar |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 15 February 06 ![]() |
Da...asta era cand erau toti consumatorii porniti....era vorba cand sunt opriti.....cat e consumul normal?
|
--------------------
Dacia
Solenza
2004 / Confort
- B XX KMF
|
|
guliver |
![]()
Post
#4
|
No title Group: Members Posts: 545 Joined: 26 December 05 ![]() |
E ciudat ca te-a lasat bateria dupa doar 2 ani.
Cum e caranda? |
--------------------
fosta dacie
fosta solenza
1900 dar nu toamna "Fericirea e o minge de fotbal, cînd e aproape o lovești, cînd este departe alergi după ea!"
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
In primul rand ca alarma iti consuma mereu si nu numai cand e armata si apoi bordul iti consuma ( pentru ca se alimenteaza mereu si tine minte ora si kilometrii parcursi , chiar si circuitul de casetofon tine minte codul si setarile ... ) , apoi se poate sa fi uitat si plafoniera aprinsa ... si tot ajungi la un consum sa stii !!! Au fost nenorociti si ar trebui sa te duci peste ei !!!! NU ii intereseaza consumul fara consumatori ci cel cu consumatori ! Adica cu motorul pornit trebuie sa ai vre-o 14,4 si fara 12,3 si pornit , dar cu consumatori sa stea stabil pe la 13,4 -13,6 ! In rest au aberat cat au putut , mai ales ca nu ti-au schimbat-o ei pe garantie , ci ti-ai luat tu alta !
Acum ce faci : te iuti pe acel certificat care trebuia semanat atunci de ei si te duci la alta firma care asigura garantiile ! Si eu mi-am schimbat bateria si nu mi s-a masurat nici un consumator ci numai pe baterie . Si apoi chiar sunt curios cum iti masoara ei consumatorii pe masina ??? |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
cosad |
![]()
Post
#6
|
![]() service advice Group: Members Posts: 137 Joined: 21 August 05 ![]() |
depinde peste ce tamplar dai ...........daca nu se pricepe nu masoara nimic , dar daca se pricepe pune baiatul un multimetru cu shunt in 3 locuri pe masina si iti spune ce curent intra in baterie , iese din baterie , si cu cat inarca alternatorul ( pe real in curent si nu in tensiune cum scrie in cartile tehnice ). Spun asta pentru ca mai toti au schimbat un bec si-au mai pus un mp3 , o lumina in porbagaj , un bord refuzat in fabrica dar luat super ocazie din targ.
This post has been edited by cosad: 17 Dec 2006, 08:55 |
--------------------
dacia
solenza
- B-**-***
|
|
DragosP |
![]()
Post
#7
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(viomar @ 15 Dec 2006, 19:37) cu masina oprita....cheia scoasa...casetofonul era scos....alarma neactivata.....a iesit consum de 0.10 mA....nu au vrut sa-mi puna stampila pe garantie ca...cica am consumatori pe ea. Dacă erau într-adevăr 0,1mA nenicii ăia sunt idioți. Dacă erau 0,1A e oarecum altceva și e cam mult pentru stand-by. La DSN-ul meu am cam 20mA (cass, antidemaraj și alarma originală). La SLZ ar mai fi poate bordul dar o diferență de 80mA mi se pare mult. QUOTE(marius80_eugen @ 17 Dec 2006, 01:24) ...dar cu consumatori sa stea stabil pe la 13,4 -13,6 ! Eu zic să mai bagi un leu și să mai tragi odată! ![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
david79 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 888 Joined: 19 March 05 ![]() |
minim 13.8 incarcare, maxim 14.4
|
--------------------
Toyota
corolla 2.0 d4d ; auris hybrid ;
2008 / 2011
|
|
cristi.r |
![]()
Post
#9
|
Membru ... din cand in cand Group: Members Posts: 1.721 Joined: 14 March 06 ![]() |
Subscriu la ce-a spus DragosP.
0.1 mA este foarte putin si este excelent tinand cont ca fara cheie se alimenteaza casetofonul, bordul (ceasul, kilometrajul partial, etc), o eventuala alarma si ce-o mai fi pe acolo. Btw, alarma consuma curent chiar daca este "dez-armata". Eu am pus pe berlina lui taica-miu tot o Caranda si am primit garantie chiar si in conditiile unui consum de "stand-by" de vreo 15mA, asa ca sari pe ei . Daca sunt prosti, explica-le tu, sorry dar n-ai cum altfel ... de dragul garantiei ... |
--------------------
megane
diesel
2006
|
|
bolek_bolek |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 14 June 06 From: Bucurestii din deal ![]() |
.....a iesit consum de 0.10 mA....
Man,desi nu prea e util calculul (just for fun!) la o baterie de 60Ah, cu consumul asta , aveai sanse sa te tina bateria (teoretic - presupunand ca era incarcata, si nu ai fi pornit nici un alt consumator) circa 68 de ani! Deci : -nu stie ala cum sa masoare, si pentru el mA=miligrame=milimetri=militieni, iar aparatul de masura este acea chestie care indica niste cifre de obicei corecte si pe baza carora el trage niste concluzii de obicei gresite; -nu vorbea de 0.1mA ci de 0.1A, caz in care bateria ar tine numai 25 de zile fara sa o incarci, adica sa o tii oprita in parcare aproape o luna - sper ca nu e adevarat ! ; -ai fost refuzat de ala fiindca l-ai prins in pauza de masa,si/sau cu cremvustiul in mana dreapta ![]() Electrica auto , in muuulte service-uri auto din RO, este inca din pacate o stiinta care s-a oprit la vechea lege a lui OHM... adica "Fii Om cu mine , sa fiu si eu OM cu tine ! " |
--------------------
dacia
slz
$K@|@_04
- Numar inmatriculare Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi... |
|
bygy007 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
0,10 mA inseamna 100 microamperi ceea ce este foarte putin daca este 0,10A inseamna 100 mA ceea ce este mult pe fisele de baeterii scrie ca se admite un curent de maxim 0,05A adica 50mA
This post has been edited by bygy007: 17 Dec 2006, 21:51 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
giovanotti |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 9 December 06 ![]() |
Se poate masura un consum instantaneu al circuitului electric al masinii legand in serie un multimetru, dar fiind vorba de zecimi de miliamperi fara un consumator bine definit poate fi vorba si de o eroare de masurare a aparatului. Dar daca baietii de la service se considera electricieni meseriasi, treaba lor....
|
--------------------
dacia
solenza
2003 rapsodie
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(david79 @ 17 Dec 2006, 16:27) Pai depinde ce consumatori ai bagat tu ... eu am pus faza scurta + proiectoare + aeroterma treapta 2 + dezaburire si parca avarie ... cam atat imi arata ca incarca in baterie si asta la service-ul unde mi-au completat garantia la baterie . |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Costin |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 22 May 03 From: Bucuresti ![]() |
masina este aug2003 si are 57.000 km
acu doua zile prin vrancea la -10 - -12 grade si vant f.f.puternic ceasul din bord si jurnalierul s-au resetat. la pornire electromotorul a invartit f.f.greu dar am avut noroc ca masina a pornit din prima. pe masina bateria originala adica rombat cyclon 40A 330 curent de pornire. concluzia: schimbata cu varta blue dynamic C10 55A 540 curent pornire, verificat alternatorul (14.1 - 14.2) pret final (baterie, verificare, montaj) 210RON |
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 80CP Grafit, clima
- B-31-ETA Dacia Solenza 1.4 Grafit
80CP, Traseu Evacuare BORLA, cauciucuri Continental, becuri Philips, bord si schimbator de Sandero :) |
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Te-ai scos , ca e bine ! Eu am 63 Ah si 640 Ah la pornire . La tine a intrat normal bateria exact in locasul ei ? Ca ai putea sugera acel tip de baterie in topicul corespunzator !
P.S. Eu cred ca acele resetari au avut cauza un contact imperfect si nu bateria , pentru ca ea iti tine memorate acele date indiferent daca mai porneste sau nu . Vezi sa nu ai vre-o problema pe undeva la instalatia electrica si sa nu-ti fure curent . Si ... temperatura de -12'C nu inseamna nimic ... de la -20 poti sa ai probleme , iar vantul ... ![]() This post has been edited by marius80_eugen: 29 Dec 2006, 01:28 |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
Costin |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 22 May 03 From: Bucuresti ![]() |
nu a intrat, avea cu 2 cm mai mult (lungime), a trebuit scos opritorul
|
--------------------
Dacia
Solenza
1.4 80CP Grafit, clima
- B-31-ETA Dacia Solenza 1.4 Grafit
80CP, Traseu Evacuare BORLA, cauciucuri Continental, becuri Philips, bord si schimbator de Sandero :) |
|
zanga |
![]()
Post
#17
|
![]() Daciot solenzar Group: Members Posts: 972 Joined: 17 July 05 From: Bacau ![]() |
Mi-am luat si eu un multimetru si mi-am masurat bateria.
-dupa ce a stat o sapt deconectata aveam 12,2V -cu motorul pornit am cam 14,2 V -iar consumatorii cu motorul oprit imi dadeau 0,012A (bord si mp3 alarma dezactivata) Problema e ca in 3 zile cu borna pusa m-a lasat bateria...mai avea un pic de curent dar nu destul cat sa porneasca dar atunci nu aveam multimetru sa masor sa vad cat avea. Bateria are mai putin de un an(Rombat 40A Calciu cu intretinere...ziceau cei din service ca nu incape mai mare dar in fine). Cei din service spun ca totul e in regula. Nu am masurat eu corect? Sau de la ce ar putea fi consumul de curent? |
--------------------
Dacia
Logan
Preference - 2004
- BC ## MSU Daca Ai Cap Iese Altfel
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele! Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! |
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Ai facut porniri repetate si trasee scurte?
Am un coleg de serviciu care vine cu masina mai mult ca sa o mai porneasca si el. Are 200m de acasa pana la birou. Si se mira ca dupa o luna i se descarca bateria. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
zanga |
![]()
Post
#19
|
![]() Daciot solenzar Group: Members Posts: 972 Joined: 17 July 05 From: Bacau ![]() |
Pai in principiu fac cam trasee scurte prin oras si cam la doua sapt Bacau-Iasi tur- retur.
Interesant e ca loganul merge mai putin si nu a murit niciodata bateria in 2 ani jumate. Conteaza chiar asa mult ca are baterie de 60A? Totusi pe solenza nu am consumatori multi sau anormali(beculete,neoane sistem audio ff puternic). |
--------------------
Dacia
Logan
Preference - 2004
- BC ## MSU Daca Ai Cap Iese Altfel
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele! Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! |
|
GABONE77 |
![]()
Post
#20
|
![]() el jefe Group: Members Posts: 856 Joined: 9 August 04 From: Bucuresti ![]() |
pe mine m-a lasat bateria cand era mai frig acum o saptamana. dar cand ma uit am vazut ca electrolitii erau 1/4 afara deci disparuse din lichid, in 2 ani si jumatate. am completat cu apa distilata, frecat borne care erau destul de curate, doar putina calamina, dat cu vaselina, si e ca noua. am cyclon din asta pe calciu de 40A din fabrica montata. uneori mai trebuie si ele intretinute, aceste piese, altfel isi dau duhul prematur.
|
--------------------
Dacia
Sandero
2009 1.6 MPI Laureate
- TPG cine e bun e bun si cand e rau
|
|
zanga |
![]()
Post
#21
|
![]() Daciot solenzar Group: Members Posts: 972 Joined: 17 July 05 From: Bacau ![]() |
M-am uitat...are apa distilata..am mai completat un pic sa fiu sigur...momentan cand stiu ca o las mai mult pe dreapta o deconectez...nu cred ca poate sa pateasca ceva masina de al asta...
|
--------------------
Dacia
Logan
Preference - 2004
- BC ## MSU Daca Ai Cap Iese Altfel
Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele! Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata! |
|
deeJayOg |
![]()
Post
#22
|
![]() Mandru posesor de Solenza...da' vreau altceva Group: Members Posts: 28 Joined: 6 September 06 ![]() |
![]() Toate bune. Zic...asta e...i-o fi si ei saraca. M-am dus si am luat un Rombat Cyclone de 60. Asta veche era de 40. Zic...sa fie. Azi dimineata cand am vrut sa plec la munca...canci. Liniste si pace. Ceasul de bord, resetat, casetofon resetat. Am facut un "jump-start" la un service vis-a-vis de mine si a plecat din prima. Bateria s-a incarcat in cele din urma. Acum pleaca, dar intre timp am constatat ca mi-a murit alarma. Nu vrea sa se armeze sau sa se dezarmeze sub nici o forma, iar becul rosu a murit. (e un K9) Ma duc in dupa-amiaza asta la service sa vad ce naiba o fi. Cred ca e un scurt ceva la alarma.... revin cu detalii. ![]() |
--------------------
DACIA
SOLENZA Confort
2003 1.4/55kW/75CP
|
|
deeJayOg |
![]()
Post
#23
|
![]() Mandru posesor de Solenza...da' vreau altceva Group: Members Posts: 28 Joined: 6 September 06 ![]() |
Mda...verificat masina ieri la service. Totul 100%. Mecanicii sinceri si siguri pe ei!...dom'le nu-i nici o problema...masina incarca si curentul e bun.
Mda...bun. Alarma au resetat-o si acum merge. Azi dimineata cand am vrut sa plec...surpriza...supriza. MORT! Nici un semn. Ceas din nou resetat. Liniste la motor. Pornit din nou din prima cu alta baterie. Am bagat-o in seara asta pe redresor. Sa vad ce o iesi. Mi-e ca era cam descarcata de la bun inceput bateria asta noua. ![]() ![]() |
--------------------
DACIA
SOLENZA Confort
2003 1.4/55kW/75CP
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Incarca ea, da sa nu ai consum mare cu motorul oprit. Or fi masurat mecanicii si curentul consumat cu motorul oprit? I-ai vazut ca au scos o borna?
Eu unul nu prea am incredere in mecanici la probleme de finete. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
deeJayOg |
![]()
Post
#25
|
![]() Mandru posesor de Solenza...da' vreau altceva Group: Members Posts: 28 Joined: 6 September 06 ![]() |
Da, de stat am stat langa ei tot timpul si m-am uitat si eu la cifre. Masurarea a fost si cu el oprit si cu el pornit. Au masurat si cu el oprit si alarma armata (crezand ca de acolo ar fo problema) Am fost la un service autorizat. Teoretic ar trebui sa fie mai destepti astia. Oricum nu se compara cu un service "de cartier"
Fiind in treburi m-am trezit si azi dimineata si am pornit masina. A plecat fara probleme. E a doua zi dupa "redresor" si vad ca merge. Cred ca era totusi bateria descarcata de cand am luat-o. |
--------------------
DACIA
SOLENZA Confort
2003 1.4/55kW/75CP
|
|
toto |
![]()
Post
#26
|
![]() Destul de fost membru Group: Members Posts: 432 Joined: 26 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GABONE77 @ 22 Feb 2007, 13:45) pe mine m-a lasat bateria cand era mai frig acum o saptamana. dar cand ma uit am vazut ca electrolitii erau 1/4 afara deci disparuse din lichid, in 2 ani si jumatate. am completat cu apa distilata, frecat borne care erau destul de curate, doar putina calamina, dat cu vaselina, si e ca noua. am cyclon din asta pe calciu de 40A din fabrica montata. uneori mai trebuie si ele intretinute, aceste piese, altfel isi dau duhul prematur. subscriu...exact la fel am patit si eu dupa aceeasi perioada... eu verificam cam la 3 luni electrolitul si al naibii (smecher de electrolit... ![]() atunci mi-am zis ca verific eu prea des pana intr-o dimineata cand n-a pornit si era uscata saraca...am pus apa si acum merge ca noua... daca fac 4 ani cu ea, o iau de nevasta... ![]() |
--------------------
Honda
CIVIC
5D 1.8 Sport M/T - '07 romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
|
|
george_slz |
![]()
Post
#27
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
Daca vreti sa nu mai sulfateze->in felul asta, pierdeti si electrolit si capacitate de a stoca energie, trebuie sa izolati un picut bateria, de caldura excesiva data de motor si de frigul pe care il indura acumulatorul, in asteptarea acelei calduri excesive. Faceti o cutiuta din material izolant(izopren, cauciuc, pasla)...bagati bateria in acea cutiuta si in felul asta variatiile de temperatura se vor atenua si nu va mai ramane fara lichid asa de repede.
Automobilele concernului WAG au asa ceva...toate, pana si Skodele Fabia...cele mai ieftine! Bafta! |
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
Reed |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 773 Joined: 16 June 05 From: Cluj-Napoca ![]() |
"cutia" aia e cu rol de protectie pentru om si nu ca izolant termic. Deasupra bateriei , la toate modelele VAG, este si un bloc de relee asa ca acea cutie il mai apara si pe ala.
|
--------------------
Seat
Toledo Signo 1,6 16V
2002
- - former Solenza Prima 1,4 8V
|
|
marius80_eugen |
![]() ![]()
Post
#29
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 7.978 Joined: 9 December 05 From: Bucuresti ![]() |
Ba e in primul rand cu rol de protectie pentru baterie de apa , frig si restul intemperiilor ! De om de ce ? Sa nu se curenteze ?
![]() |
--------------------
Reno / de toate
Reno
2003 - 2017
|
|
george_slz |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.162 Joined: 17 July 05 From: BUCURESTI S6 ![]() |
Pentru oamenii care vor calatori in compartimentul motor....mai ales pt ei!
![]() |
--------------------
dacia
Astra H Cosmo
2008
- b xx sef
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 01:01 |