NU imi incarca bateria, nu stiu ce are
![]() ![]() ![]() |
NU imi incarca bateria, nu stiu ce are
blade |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 38 Joined: 9 March 06 From: galati ![]() |
|
||
--------------------
dacia
break
- BR 05 BUT
|
|||
tgg2k |
![]()
Post
#2
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
pai daca ii dai ciocane si merge, da, foarte posibil sa fie de la ala... dar inainte de al schimba, curata bine contactele.. baterie, alternator, releu de incarcare si vezi cum se comporta, apoi masoara incarcarea (nu te lua stric dupa indicatorul de bord ca poate fi defect!) de preferinta cu un aparat de masura digital si daca tot asa face, hai si posteaza!
![]() |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#3
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Sau dă o căutare...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#4
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Sau schimba-l ca nu costa o caruta de bani
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
electric |
![]()
Post
#5
|
in cautare de informatii Group: Members Posts: 403 Joined: 18 September 05 From: Bucuresti ![]() |
verifica sii alternatorul sa nu fie si pe acolo ceva defect perii - diode - contact slab
|
--------------------
dacia
Logan
2012 [COLOR=red][SIZE=7][B]
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496492
este posibil sa nu aibe partea incercuita cu rosu This post has been edited by bygy007: 13 Apr 2007, 00:05 Attached thumbnail(s) schema_alternator.JPG ( Size: 54.28k ) Number of downloads: 125 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#7
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Am o problema cu incarcarea la modul incarca numai din cand in cand iar la viteze mai mari de 90km/h nu mai incarca deloc. Aveti idee de la ce poate sa fie ?
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#8
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Daca te iei dupa indicatorul din bord ... este normal ... cazul meu ... indicatorul din bord sta pe - rosu (se ridica mai greu sau deloc si zace ori in zona hasurata ori pe minus) in functie de consumatori ... dar aparatul digital pe baterie indica 14.2 incarcare ... deci OK ...masoara incarcarea pe baterie ca este sfanta
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#9
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Am verificat si cu aparatul si imi incarca sub 14, chiar si la turatie peste 2000 cu consumatorii porniti, iar la relanti spre 14.
Se poate vedea clar pe timp de noapte cand intensitatea luminii scade. Problema este reala ! |
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#10
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Schimba releul este stricat ... cu cat turatia este mai mare cu atat incarcare este mai bune ... releul limiteaza incarcarea la 14.4 max ... daca tie nu iti mai incarca la max 14.4 si chiar scade incepe verificarile dar mai intai ia un releu nou
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
pentru a incarca si a nu avea variatii la relanti si a incarca constant de la 700 - 3000 ture a se schimba fulia de la alternator existenta cu una de diametru mai mic
This post has been edited by bygy007: 13 Apr 2007, 21:59 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#12
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Indiferent de treapta de viteza peste 2800 de ture nu mai incarca. Incep sa cred ca este de la alternator ....
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Incearca intai cu un releu eventual imprumutat de la un prieten.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
bygy007 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(Dreamer @ 15 Apr 2007, 19:38) Indiferent de treapta de viteza peste 2800 de ture nu mai incarca. Incep sa cred ca este de la alternator .... faci urmatoarea masuratoare : pornesti motorul la relanti ,scoti ambele fire de la releul de incarcare , le pui unul peste altul , si masori cu un aparat digital daca creste usor peste 14V si trecede 15V atunci este releul defect nu tii mai mult de 2-3 minute firele alea unul peste altul mai poti avea urmatoarea problema sa ai cadere de tensiune intre + baterie si +releului de incarcare se masoara cu un aparat de masura punind + aparatului de masura la + baterie si - la +releului de incarcare nu trebuie sa fie mai mare de 0,2V rezolvarea este in linkul pus de mine mai sus This post has been edited by bygy007: 15 Apr 2007, 21:02 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#15
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Mersi mult pt link
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
autom |
![]()
Post
#16
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
|
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
Dreamer |
![]()
Post
#17
|
![]() Un visator hoinar ... Group: Members Posts: 1.750 Joined: 23 September 05 From: Brasov ![]() |
Si de unde pot sa iau o fulie mai mica, sau care se potriveste ? ( sa aiba si acele pale pentru ventilatie )
|
--------------------
Ex Renault
Megane 1, 2 si 4
2002 diesel, 2004 si 2017 benzina Libertatea ta se termina acolo unde incep drepturile altora!
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
se gasesc separat de ventilator (fulia este separata de ventilator) se desface acea piulita din fata cu 24-27 -30 nu mai stiu exact ai grija la pana sa nu o pierzi ,recomandarea mea este ca sa iei o fulie dintr-o bucata se gasesc prin tirguri (eu de acolo am luat ) de pe la alternatoare de masini straine sau olcit
This post has been edited by bygy007: 17 Apr 2007, 22:28 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
soulraven |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
si eu cred ca nu imi mai incarca, dar cand mastor tensiunea din circuit in mers, sau la relanti imi arata 14,4. deci clar imi incarca si bateria nu?
pentru ca pana mai acum, indicatorul de bord imi indica bine, adica statea pe verde plus 1-2mm spre dreapta. acuma imi sta pe inceputul indicatiei de verde. Sa fie de vina indicatorul sau chiar un imi incarca? cand scot firul de plus de la releul de incarcare se simte o oarecare screste in turatie a motorului. deci incarca? |
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
1. Nu mai scoate firul de la releu cu motorul functionind; riscul de a defecta [macar] releul e foarte mare.
2. Daca ai tensiune constanta pe bornele bateriei, acei 14,4 V, incarcarea este buna; ca acul ala din bord sta mai la stinga, posibil sa se fi defectat sau, de ce nu, o cadere de tensiune pe contactul cu cheie mai mare decit acum ceva timp, care se traduce prin indicatie eronata a ceasului din bord. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
andutzu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 385 Joined: 19 December 04 ![]() |
sigur e din cauza periilor (carbunii). Verifica-le si mai vorbim... Nu te hazarda in alte operatii mai complicate, deocamdata. Carbunii ar trebui sa aiba cam 10mm cand sunt noi. Daca au sub 4mm trebuiesc schimbati.
|
--------------------
Dacia
1310
- PH 23 ALX REMAT Tuning.
|
|
soulraven |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
eu am 14,4 mai mereu, azi dupa ce am venit cu pozitiile aprinse, inainte sa opresc motorul aveam 14,1. dar in bord tot la fel, la inceputul zonei verzi.
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#23
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(andutzu @ 18 Apr 2007, 18:02) sigur e din cauza periilor (carbunii). Verifica-le si mai vorbim... Nu te hazarda in alte operatii mai complicate, deocamdata. Carbunii ar trebui sa aiba cam 10mm cand sunt noi. Daca au sub 4mm trebuiesc schimbati. daca se duc periile apare alt fenomen si anume nu tine tensiunea cu consumatori sau nu incarca deloc iar dumensiunile periilor date de tine sint eronate noi sint cam de 50mm (5 cm ) nu de 1cm poate ai vrut sa zici ca se schimba la 10 mm daca ajungi cu periile la 4 mm sigur schimbi rotorul sau il strunjesti deoarece se ajunge la tresa periilor care o sa faca santuri in colector si apropo de indicatorul din bord este foarte imprecis prin modul de constructie al indicatorului care este o sirma rezistiva (nichelina) izolata cu matase bobinata pe o lamela bimetal de cate este legata pe acul indicator This post has been edited by bygy007: 18 Apr 2007, 22:35 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
soulraven |
![]()
Post
#24
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel ![]() |
da, dar exista posibilitatea sa se strice asa repede?dintr-o data a picat, sa se fi decalibrat?
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
QUOTE(bygy007 @ 18 Apr 2007, 22:30) [...]iar dumensiunile periilor date de tine sint eronate noi sint cam de 50mm (5 cm ) nu de 1cm poate ai vrut sa zici ca se schimba la 10 mm [...] Si cele date de tine sint SI mai eronate; unde dumnezeu inghesui 50 mm de "carbune" in zona aia? A, cu tot cu firul ala da, asta in stare libera, dar dimensiunile "periilor" se discuta fara fire. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#26
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
"daca se duc periile apare alt fenomen si anume nu tine tensiunea cu consumatori sau nu incarca deloc"
Hmmm... cred ca am gasit rezolvarea la problema mea ... sus ai spus ca sunt 2 variante ...1 nu tine tensiunea cu consumatori ...2 nu incarca deloc la mine daca aprind consumatorii ... acul dupa ce ca abia se tine pe portiunea hasurata ... cade brusc pe - (rosu) o sa incerc cu un set de perii noi ... de incarcat incarca bine ... zic eu ... 14.2 la turatie cu aparat de masura ... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Daca tensiunea pe baterie este inca 14,4Vdar scade indicatorul de bord la aprindere faruri, etc., am mai spus: indicator de bord prost sau cadere mare pe contactul cu cheie.
Poti incerca sa verifici si diodele daca tensiunea la relanti scade drastic. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#28
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Drastic insemnand cat ... daca am 13.8 sau 13 este asa de grav
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
13,8 la relanti cu toti consumatorii, nu e asa grav.
Se remediaza cu o fulie mica la alternator, cum s-a mai spus si, as recomanda un releu cu referinta (ala cu fir in plus) |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#30
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
firul de referinta exista ... dar fulia este cea clasica de alternator (din fabrica) stiu sigur ca am 13.8 la relanti dar nu mai stiu daca cu nonsumatori sau fara ... trebuie sa verific ... Multumesc diaconuliviu ... preventiv o sa verific si periile ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th July 2025 - 16:13 |