DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> galerie pt dublu corp

Chaser
post 24 Sep 2004, 21:37
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 13 March 04
From: Timisoara




B-34-SGM Cel din dreapta din sate e identic cu cel din mijloc din fata shi sunt de pe R18.nu stiu exact modelul dar ma uit maine shi iti spun.
-cee din stg fata si spate sunt de ford escort XR 1.4l ,cel din mijloc-spate e de Alfa 1.6l cu tot cu galerie,iar cel sin Dr-jos e Zenith de R12 care a mers perfect,shi l-am schimbat cu unul de Nova.


--------------------
Dacia 1400
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladdygo
post 6 Jan 2005, 12:43
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 12 December 04




sal Chaser, poza nu o mai pot descarca de pe site. Sunt interesat de un carb.
Astept un raspuns


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 6 Jan 2005, 21:12
Post #33


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




pana la urma la motoru de 1,4 se poate pune colectorul de admisie-evacuare de la motoru de 1,6+carb dublu corp?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daescuc
post 20 Apr 2005, 13:09
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 24 February 04




Salutare!

Spuneti-mi daca pe vreun carburator Weber din cele doua (DGAS 32/36 progresiv sau DGAR 38/38 sincron) se potriveste instalatia de GPL....

Sau daca vrea carburator Weber pot sa uit de mersul cu GPL?

Nu vreau sa par zgarcit, dar merge adaptarea?

ph34r.gif


--------------------
DACIA Sandero 2013 1.2MPI - TM55ALD
"Sa conducem bine ......" e mai important.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Buyaka
post 22 Sep 2005, 11:42
Post #35


Membru pasionat


Group: Members
Posts: 507
Joined: 23 July 04
From: Bucuresti




Pun si eu aceeasi intrebare de acu' cateva luni... carburator de papuc, galerie de papuc... ce modificari trebuie facute pentru a le monta pe un motor de 1.4... jigloare & stuff si ce reglaje?


--------------------
Dacia Berlina '96 Opel Frontera '97 '96; 4x4 '97 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 22 Sep 2005, 21:41
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




QUOTE(Buyaka @ 22 Sep 2005, 12:42)
Pun si eu aceeasi intrebare de acu' cateva luni... carburator de papuc, galerie de papuc... ce modificari trebuie facute pentru a le monta pe un motor de 1.4... jigloare & stuff si ce reglaje?
*



nu iti recomand carburatorul de papuc(e acelasi cu ala dublucorp de pe nova) e un carburator pe care nu am reusit niciodata sa il inteleg si nici sa il reglez. chiar daca reuseam sa il reglez in scurt timp se deregla din nou si bea benzina ca bunicamiu tuica. in rest galeria mere montata pe motorul de 1.4. eu zic sa cauti alt carburator dublu corp si sa il pui pe galeria de papuc si o sa mearga brici masina. daca il si reglezi corec atunci daca mergi linistit o sa iti consume chiar mai putin decat cu carfilul. bafta!


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Buyaka
post 23 Sep 2005, 07:06
Post #37


Membru pasionat


Group: Members
Posts: 507
Joined: 23 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(anndi @ 22 Sep 2005, 21:41)
nu iti recomand carburatorul de papuc(e acelasi cu ala dublucorp de pe nova) e un carburator pe care nu am reusit niciodata sa il inteleg si nici sa il reglez. chiar daca reuseam sa il reglez in scurt timp se deregla din nou si bea benzina ca bunicamiu tuica. in rest galeria mere montata pe motorul de 1.4. eu zic sa cauti alt carburator dublu corp si sa il pui pe galeria de papuc si o sa mearga brici masina. daca il si reglezi corec atunci daca mergi linistit o sa iti consume chiar mai putin decat cu carfilul. bafta!
*



Mersi mult... credeam ca fac si io o afacere ... era pe degeaba dublucorpul si de reglat eu personal am reglat unul la o nova GT (si nu pe banc) si mergea brici, de la un consum mediu de ~14-16% l-am adus aproape de adevar ~7-8% fara a afecta performantele masinii... poate ca am avut noroc, nu stiu. In schimb proprietarul carb-ului care vreau sa-l iau eu (tata socrul viitor rolleyes.gif ) avea un consum de ~20 ohmy.gif asta pe drumuri de tara.
Mersi mult oricum si am sa tin cont de sfaturi.


--------------------
Dacia Berlina '96 Opel Frontera '97 '96; 4x4 '97 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Buyaka
post 26 Sep 2005, 09:26
Post #38


Membru pasionat


Group: Members
Posts: 507
Joined: 23 July 04
From: Bucuresti




Am facut treaba... am pus carburatorul de papuc pe motorul de 1.4 (asta nu inseamna ca nu caut un Weber) doar pentru experienta personala.
Impresii: de pornit a pornit la prima cheie, se duce la demaraj in tr.3 pana la 6500~7000 rpm (mai mult mi-a fost teama ca sare f'un piston prin capota), treapta 2 a carburatorului deschide in tr.5 pe la 110-120 demaraj in tr.a 4-a pana la 140 lejer, iar la consum n-am sesizat diferenta majora (dupa acul indicator) fata de normal. Revin cu intrebarea despre jigloare si reglaj : poate sa-mi spuna cineva daca se gasesc jigloare mai mici pentru solex dublu si daca cineva imi poate spune cum se face reglajul acestui carburator. Inca ceva motorul merge frumos cu ralenti stabil la ~850 rpm.


--------------------
Dacia Berlina '96 Opel Frontera '97 '96; 4x4 '97 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 26 Sep 2005, 19:12
Post #39


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




ce model de solex ,mai exact .ca asa nu se poate sa-ti spun!in principiu da !


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chili
post 28 Sep 2005, 14:11
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 15 July 04
From: pitesti




am o galerie de Renault 12 TS, cu carburator dublu corp, Weber 32 DIR 23, daca intereseaza pe careva, 1,5 mil.


--------------------
dacia 1100-1969 dacia 1300-1975
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 28 Sep 2005, 15:09
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(chili @ 28 Sep 2005, 14:11)
am o galerie de Renault 12 TS, cu carburator dublu corp, Weber 32 DIR 23, daca intereseaza pe careva, 1,5 mil.
*




o axa cu came de r12 TS nu ai cumva?


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 28 Sep 2005, 16:57
Post #42


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Am si eu o galerie de papuc, cine e interesat, 100 lei 0723700779


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 28 Sep 2005, 20:58
Post #43


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




QUOTE(chili @ 28 Sep 2005, 14:11)
am o galerie de Renault 12 TS, cu carburator dublu corp, Weber 32 DIR 23, daca intereseaza pe careva, 1,5 mil.
*


in ce stare este carbuL?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vaally
post 29 Sep 2005, 08:07
Post #44


Membru


Group: Members
Posts: 182
Joined: 4 August 05
From: Ploiesti




QUOTE(chili @ 28 Sep 2005, 14:11)
am o galerie de Renault 12 TS, cu carburator dublu corp, Weber 32 DIR 23, daca intereseaza pe careva, 1,5 mil.
*


in ce stare este carbul? pune si tu niste poze! Ma intereseaza carburile Weber, vreau sa fac niste experiente.

This post has been edited by vaally: 29 Sep 2005, 08:10


--------------------
Dacia berlina 1310 L - PH 11 SYH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chili
post 29 Sep 2005, 18:05
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 15 July 04
From: pitesti




weber+galeria


--------------------
dacia 1100-1969 dacia 1300-1975
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 29 Sep 2005, 20:58
Post #46


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




deci galeria intra fara nici o adaptare pe chiuloasa de 1410?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chili
post 30 Sep 2005, 06:50
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 15 July 04
From: pitesti




precis


--------------------
dacia 1100-1969 dacia 1300-1975
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Buyaka
post 30 Sep 2005, 09:23
Post #48


Membru pasionat


Group: Members
Posts: 507
Joined: 23 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(ydaniel @ 26 Sep 2005, 19:12)
ce model de solex ,mai exact .ca asa nu se poate sa-ti spun!in principiu da !
*



Este vorba de Solex-ul dublu de papuc (Nova GT) in principiu l-am reglat si merge super insa nu stiu cele doua suruburi (unul in talpa si unul in dreapta valvei de ralenti) ce anume regleaza... vreau sa va spun ca dupa indicator (care merge bine) mi-a consumat mai putin ca monocorpul pe care l-am avut... e adevarat ca a facut si figuri putin cu ralenti-ul dar l-am curatat din nou si s-a dat pe brazda, am sa revin cu date mai exacte despre consum.
Absolut TOTI mecanicii (asazisi) mi-au spus ca mi-am luat belea pe cap si s-au mirat ca merge asa de frumos. Eu banuiesc ca n-au chef de treaba si de-aia zic ca nu se poate regla, ca e pretentios. Aaa si ca fapt divers merg si cu monocorpul in portbagaj ... just in case biggrin.gif.
Mersi inca o data de sfaturi, sa auzim de bine.


--------------------
Dacia Berlina '96 Opel Frontera '97 '96; 4x4 '97 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motorsport_2005
post 30 Sep 2005, 11:34
Post #49


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 15 April 05
From: Bucuresti




QUOTE(Buyaka @ 30 Sep 2005, 09:23)
... Absolut TOTI mecanicii (asazisi) mi-au spus ca mi-am luat belea pe cap si s-au mirat ca merge asa de frumos. Eu banuiesc ca n-au chef de treaba si de-aia zic ca nu se poate regla, ca e pretentios. 
*


treaba inseamna bani. de pretentios e pretentios, dar durerea este ca nu prea se pricep. plus de asta putin inteleg functionarea lor precisa sau nu vor sa spuna informatii. si mai sunt niste chestii care nu s-au pomenit.
cam cate reglaje (posibilitati de reglaj) au aceste carburatoare?


--------------------
dacia supernova - CT - 19 - VEV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Buyaka
post 30 Sep 2005, 12:24
Post #50


Membru pasionat


Group: Members
Posts: 507
Joined: 23 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(motorsport_2005 @ 30 Sep 2005, 11:34)
treaba inseamna bani. de pretentios e pretentios, dar durerea este ca nu prea se pricep. plus de asta putin inteleg functionarea lor precisa sau nu vor sa spuna informatii. si mai sunt niste chestii care nu s-au pomenit.
cam cate reglaje (posibilitati de reglaj) au aceste carburatoare?
*




Asa e, probabil ca nu inteleg functionarea si de-aia in loc sa zica "da se rezolva" incep cu prostii genul "schimba-l domne' ca-ti face belele" astia-s oamenii de la noi.

Reglajele pe care le-am facut eu sunt urmatoarele:
1. curatat carburatorul (in primul rand)
2. verificat nivel in CNC si reglat (motor de 1.4-nivel mai mic) ~6,5mm
3. suruburi de reglare are 3
a. reglaj al turatiei - slabit pana aproape de maxim
b. surubul din talpa carb-ului se regleaza cu motorul mergand, in principiu la mine din pozitia strans complet l-am slabit cca 2 ture (altfel nu porneste fara sa accelerez) apoi am reglat in mers
c. surubul de langa valva de relanti la fel se regleaza cu motorul mergand pana cand merge rotund (fara rateuri)

Cam atat am facut eu si merge bine, suruburile, repet NU STIU care regleaza debitul de aer si care debitul de benzina.

Bafta si numai bine.


--------------------
Dacia Berlina '96 Opel Frontera '97 '96; 4x4 '97 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristidb
post 30 Sep 2005, 17:11
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 1.462
Joined: 23 May 02
From: Bucuresti




Nu stiu cum l-ai nimerit sa merarga bine, dar nu asa se regleaza.
Nivelul trebuie sa fie 17-18mm si se masoara din centrul plutitoarelor pana la garnitura, cu capacul tinut cu plutitoarele in sus.
Surubul din talpa regleaza amestecul la relanti, se regleaza dupa cel de progresiune, prin desfacere imbogateste amestecul.
Surubul de progresiune e cu belele(cel de langa electrovalva), si cand il deschizi saraceste amestecul.
Reglajul se face asa:
Se curata si se regleaza nivelul in cnc
Cu motorul cald si aprinderea reglata, se aduce motorul la 1800-2000 ture, se strange complet surubul de progresiune fara a forta, apoi se desface incet paa cand motorul incepe sa scada in turatie. Se revine putin pana merge din nou rotund.
Se aduce relantiul la 900 ture si apoi se regleaza surubul din talpa. Se strange pana cand motorul tinde sa se opreasca si apoi se desface incet pana merge rotund.
Daca turatia de relanti creste peste 1100 ture se micsoreaza relantiul si se reia procedura de reglare a surubului din talpa.
Pe un motor de 1,6 ia cam 10-11 in oras reglat asa.


--------------------
CBR 600 F4i ; Astra GTC Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach. - .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 30 Sep 2005, 21:25
Post #52


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




chili ,se potriveste si la bransarea cu evacuarea nu?si la filtrul de aer!as vrea sa-l iau!daca vin acasa la tine il si montezi?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cox639
post 1 Oct 2005, 00:46
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 15 March 05




QUOTE(anndi @ 22 Sep 2005, 21:41)
nu iti recomand carburatorul de papuc(e acelasi cu ala dublucorp de pe nova) e un carburator pe care nu am reusit niciodata sa il inteleg si nici sa il reglez. chiar daca reuseam sa il reglez in scurt timp se deregla din nou si bea benzina ca bunicamiu tuica. in rest galeria mere montata pe motorul de 1.4. eu zic sa cauti alt carburator dublu corp si sa il pui pe galeria de papuc si o sa mearga brici masina. daca il si reglezi corec atunci daca mergi linistit o sa iti consume chiar mai putin decat cu carfilul. bafta!
*




Mai anndi_cel_cu_nova_tare de ce nu recomanzi Weber ca al meu!Eu zic ca pt Dacie e cea mai buna alegere!(sau un Solex cu consum)


--------------------
Dacia Nova GT - TM 04 LZF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cox639
post 1 Oct 2005, 00:49
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 15 March 05




QUOTE(chili @ 29 Sep 2005, 18:05)
weber+galeria
*


Weberul tau de pe ce masina este?Eu am unul identic dar nu stiu de e ce masina este si as vrea sa-l recomand unui prieten dar nu stiu de pe ce masina sa-i zic sa-si ia!


--------------------
Dacia Nova GT - TM 04 LZF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nvic74
post 1 Oct 2005, 14:48
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 1 October 05




o galerie foarte buna este aceea de renault 18 cu carburator weber dublu corp de pe motor 1400 mai rare dar totusi exista


--------------------
peugeot 405 - gr 01 zke
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chili
post 1 Oct 2005, 14:53
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 15 July 04
From: pitesti




galeria+carburatorul au fost puse pe un renault 12 TS


--------------------
dacia 1100-1969 dacia 1300-1975
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 1 Oct 2005, 20:22
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




QUOTE(cox639 @ 1 Oct 2005, 01:46)
Mai anndi_cel_cu_nova_tare de ce nu recomanzi Weber ca al meu!Eu zic ca pt Dacie e cea mai buna alegere!(sau un Solex cu consum)
*


pentru ca e foarte tare domnu coxangiu


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Buyaka
post 3 Oct 2005, 06:56
Post #58


Membru pasionat


Group: Members
Posts: 507
Joined: 23 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(cristidb @ 30 Sep 2005, 17:11)
Nu stiu cum l-ai nimerit sa merarga bine, dar nu asa se regleaza.
Nivelul trebuie sa fie 17-18mm si se masoara din centrul plutitoarelor pana la garnitura, cu capacul tinut cu plutitoarele in sus.
Surubul din talpa regleaza amestecul la relanti, se regleaza dupa cel de progresiune, prin desfacere imbogateste amestecul.
Surubul de progresiune e cu belele(cel de langa electrovalva), si cand il deschizi saraceste amestecul.
Reglajul se face asa:
Se curata si se regleaza nivelul in cnc
Cu motorul cald si aprinderea reglata, se aduce motorul la 1800-2000 ture, se strange complet surubul de progresiune fara a forta, apoi se desface incet paa cand motorul incepe sa scada in turatie. Se revine putin pana merge din nou rotund.
Se aduce relantiul la 900 ture si apoi se regleaza surubul din talpa. Se strange pana cand motorul tinde sa se opreasca si apoi se desface incet pana merge rotund.
Daca turatia de relanti creste peste 1100 ture se micsoreaza relantiul si se reia procedura de reglare a surubului din talpa.
Pe un motor de 1,6 ia cam 10-11 in oras reglat asa.
*




In mare ... tot cam asa am facut eu reglajul exceptand nivelul care e cam mic (cred eu) si reglajul la 2000 care pe urma l-am facut si eu tot asa ca-mi dadea in nas... trebuie sa mai verific odata nivelul ca imi consuma si cam putin ~6,5 inafara.


--------------------
Dacia Berlina '96 Opel Frontera '97 '96; 4x4 '97 - B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chili
post 7 Oct 2005, 13:11
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 15 July 04
From: pitesti




mai am o galerie cu carburator si filtru aer, 2 milioane pentru cine e interesat


--------------------
dacia 1100-1969 dacia 1300-1975
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chili
post 7 Oct 2005, 19:24
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 243
Joined: 15 July 04
From: pitesti




s-a dat.


--------------------
dacia 1100-1969 dacia 1300-1975
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 01:23
Forum Renault