galerie pt dublu corp
![]() ![]() ![]() |
galerie pt dublu corp
Chaser |
![]()
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 13 March 04 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1400
|
|||
vladdygo |
![]()
Post
#32
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 12 December 04 ![]() |
sal Chaser, poza nu o mai pot descarca de pe site. Sunt interesat de un carb.
Astept un raspuns |
-------------------- |
|
ydaniel |
![]()
Post
#33
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
pana la urma la motoru de 1,4 se poate pune colectorul de admisie-evacuare de la motoru de 1,6+carb dublu corp?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
daescuc |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 31 Joined: 24 February 04 ![]() |
Salutare!
Spuneti-mi daca pe vreun carburator Weber din cele doua (DGAS 32/36 progresiv sau DGAR 38/38 sincron) se potriveste instalatia de GPL.... Sau daca vrea carburator Weber pot sa uit de mersul cu GPL? Nu vreau sa par zgarcit, dar merge adaptarea? ![]() |
--------------------
DACIA
Sandero
2013 1.2MPI
- TM55ALD "Sa conducem bine ......" e mai important.
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Pun si eu aceeasi intrebare de acu' cateva luni... carburator de papuc, galerie de papuc... ce modificari trebuie facute pentru a le monta pe un motor de 1.4... jigloare & stuff si ce reglaje?
|
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
anndi |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(Buyaka @ 22 Sep 2005, 12:42) Pun si eu aceeasi intrebare de acu' cateva luni... carburator de papuc, galerie de papuc... ce modificari trebuie facute pentru a le monta pe un motor de 1.4... jigloare & stuff si ce reglaje? nu iti recomand carburatorul de papuc(e acelasi cu ala dublucorp de pe nova) e un carburator pe care nu am reusit niciodata sa il inteleg si nici sa il reglez. chiar daca reuseam sa il reglez in scurt timp se deregla din nou si bea benzina ca bunicamiu tuica. in rest galeria mere montata pe motorul de 1.4. eu zic sa cauti alt carburator dublu corp si sa il pui pe galeria de papuc si o sa mearga brici masina. daca il si reglezi corec atunci daca mergi linistit o sa iti consume chiar mai putin decat cu carfilul. bafta! |
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(anndi @ 22 Sep 2005, 21:41) nu iti recomand carburatorul de papuc(e acelasi cu ala dublucorp de pe nova) e un carburator pe care nu am reusit niciodata sa il inteleg si nici sa il reglez. chiar daca reuseam sa il reglez in scurt timp se deregla din nou si bea benzina ca bunicamiu tuica. in rest galeria mere montata pe motorul de 1.4. eu zic sa cauti alt carburator dublu corp si sa il pui pe galeria de papuc si o sa mearga brici masina. daca il si reglezi corec atunci daca mergi linistit o sa iti consume chiar mai putin decat cu carfilul. bafta! Mersi mult... credeam ca fac si io o afacere ... era pe degeaba dublucorpul si de reglat eu personal am reglat unul la o nova GT (si nu pe banc) si mergea brici, de la un consum mediu de ~14-16% l-am adus aproape de adevar ~7-8% fara a afecta performantele masinii... poate ca am avut noroc, nu stiu. In schimb proprietarul carb-ului care vreau sa-l iau eu (tata socrul viitor ![]() ![]() Mersi mult oricum si am sa tin cont de sfaturi. |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Am facut treaba... am pus carburatorul de papuc pe motorul de 1.4 (asta nu inseamna ca nu caut un Weber) doar pentru experienta personala.
Impresii: de pornit a pornit la prima cheie, se duce la demaraj in tr.3 pana la 6500~7000 rpm (mai mult mi-a fost teama ca sare f'un piston prin capota), treapta 2 a carburatorului deschide in tr.5 pe la 110-120 demaraj in tr.a 4-a pana la 140 lejer, iar la consum n-am sesizat diferenta majora (dupa acul indicator) fata de normal. Revin cu intrebarea despre jigloare si reglaj : poate sa-mi spuna cineva daca se gasesc jigloare mai mici pentru solex dublu si daca cineva imi poate spune cum se face reglajul acestui carburator. Inca ceva motorul merge frumos cu ralenti stabil la ~850 rpm. |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#39
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ce model de solex ,mai exact .ca asa nu se poate sa-ti spun!in principiu da !
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
chili |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 15 July 04 From: pitesti ![]() |
am o galerie de Renault 12 TS, cu carburator dublu corp, Weber 32 DIR 23, daca intereseaza pe careva, 1,5 mil.
|
--------------------
dacia 1100-1969
dacia 1300-1975
|
|
payty |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
Am si eu o galerie de papuc, cine e interesat, 100 lei 0723700779
|
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#43
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
vaally |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru Group: Members Posts: 182 Joined: 4 August 05 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE(chili @ 28 Sep 2005, 14:11) am o galerie de Renault 12 TS, cu carburator dublu corp, Weber 32 DIR 23, daca intereseaza pe careva, 1,5 mil. in ce stare este carbul? pune si tu niste poze! Ma intereseaza carburile Weber, vreau sa fac niste experiente. This post has been edited by vaally: 29 Sep 2005, 08:10 |
--------------------
Dacia berlina
1310 L
- PH 11 SYH
|
|
chili |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 15 July 04 From: pitesti ![]() |
weber+galeria
|
--------------------
dacia 1100-1969
dacia 1300-1975
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#46
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
deci galeria intra fara nici o adaptare pe chiuloasa de 1410?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
chili |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 15 July 04 From: pitesti ![]() |
precis
|
--------------------
dacia 1100-1969
dacia 1300-1975
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ydaniel @ 26 Sep 2005, 19:12) Este vorba de Solex-ul dublu de papuc (Nova GT) in principiu l-am reglat si merge super insa nu stiu cele doua suruburi (unul in talpa si unul in dreapta valvei de ralenti) ce anume regleaza... vreau sa va spun ca dupa indicator (care merge bine) mi-a consumat mai putin ca monocorpul pe care l-am avut... e adevarat ca a facut si figuri putin cu ralenti-ul dar l-am curatat din nou si s-a dat pe brazda, am sa revin cu date mai exacte despre consum. Absolut TOTI mecanicii (asazisi) mi-au spus ca mi-am luat belea pe cap si s-au mirat ca merge asa de frumos. Eu banuiesc ca n-au chef de treaba si de-aia zic ca nu se poate regla, ca e pretentios. Aaa si ca fapt divers merg si cu monocorpul in portbagaj ... just in case ![]() Mersi inca o data de sfaturi, sa auzim de bine. |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
motorsport_2005 |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Buyaka @ 30 Sep 2005, 09:23) ... Absolut TOTI mecanicii (asazisi) mi-au spus ca mi-am luat belea pe cap si s-au mirat ca merge asa de frumos. Eu banuiesc ca n-au chef de treaba si de-aia zic ca nu se poate regla, ca e pretentios. treaba inseamna bani. de pretentios e pretentios, dar durerea este ca nu prea se pricep. plus de asta putin inteleg functionarea lor precisa sau nu vor sa spuna informatii. si mai sunt niste chestii care nu s-au pomenit. cam cate reglaje (posibilitati de reglaj) au aceste carburatoare? |
--------------------
dacia
supernova
- CT - 19 - VEV
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(motorsport_2005 @ 30 Sep 2005, 11:34) treaba inseamna bani. de pretentios e pretentios, dar durerea este ca nu prea se pricep. plus de asta putin inteleg functionarea lor precisa sau nu vor sa spuna informatii. si mai sunt niste chestii care nu s-au pomenit. cam cate reglaje (posibilitati de reglaj) au aceste carburatoare? Asa e, probabil ca nu inteleg functionarea si de-aia in loc sa zica "da se rezolva" incep cu prostii genul "schimba-l domne' ca-ti face belele" astia-s oamenii de la noi. Reglajele pe care le-am facut eu sunt urmatoarele: 1. curatat carburatorul (in primul rand) 2. verificat nivel in CNC si reglat (motor de 1.4-nivel mai mic) ~6,5mm 3. suruburi de reglare are 3 a. reglaj al turatiei - slabit pana aproape de maxim b. surubul din talpa carb-ului se regleaza cu motorul mergand, in principiu la mine din pozitia strans complet l-am slabit cca 2 ture (altfel nu porneste fara sa accelerez) apoi am reglat in mers c. surubul de langa valva de relanti la fel se regleaza cu motorul mergand pana cand merge rotund (fara rateuri) Cam atat am facut eu si merge bine, suruburile, repet NU STIU care regleaza debitul de aer si care debitul de benzina. Bafta si numai bine. |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
cristidb |
![]()
Post
#51
|
![]() Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu cum l-ai nimerit sa merarga bine, dar nu asa se regleaza.
Nivelul trebuie sa fie 17-18mm si se masoara din centrul plutitoarelor pana la garnitura, cu capacul tinut cu plutitoarele in sus. Surubul din talpa regleaza amestecul la relanti, se regleaza dupa cel de progresiune, prin desfacere imbogateste amestecul. Surubul de progresiune e cu belele(cel de langa electrovalva), si cand il deschizi saraceste amestecul. Reglajul se face asa: Se curata si se regleaza nivelul in cnc Cu motorul cald si aprinderea reglata, se aduce motorul la 1800-2000 ture, se strange complet surubul de progresiune fara a forta, apoi se desface incet paa cand motorul incepe sa scada in turatie. Se revine putin pana merge din nou rotund. Se aduce relantiul la 900 ture si apoi se regleaza surubul din talpa. Se strange pana cand motorul tinde sa se opreasca si apoi se desface incet pana merge rotund. Daca turatia de relanti creste peste 1100 ture se micsoreaza relantiul si se reia procedura de reglare a surubului din talpa. Pe un motor de 1,6 ia cam 10-11 in oras reglat asa. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#52
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
chili ,se potriveste si la bransarea cu evacuarea nu?si la filtrul de aer!as vrea sa-l iau!daca vin acasa la tine il si montezi?
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
cox639 |
![]() ![]()
Post
#53
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 15 March 05 ![]() |
QUOTE(anndi @ 22 Sep 2005, 21:41) nu iti recomand carburatorul de papuc(e acelasi cu ala dublucorp de pe nova) e un carburator pe care nu am reusit niciodata sa il inteleg si nici sa il reglez. chiar daca reuseam sa il reglez in scurt timp se deregla din nou si bea benzina ca bunicamiu tuica. in rest galeria mere montata pe motorul de 1.4. eu zic sa cauti alt carburator dublu corp si sa il pui pe galeria de papuc si o sa mearga brici masina. daca il si reglezi corec atunci daca mergi linistit o sa iti consume chiar mai putin decat cu carfilul. bafta! Mai anndi_cel_cu_nova_tare de ce nu recomanzi Weber ca al meu!Eu zic ca pt Dacie e cea mai buna alegere!(sau un Solex cu consum) |
--------------------
Dacia
Nova GT
- TM 04 LZF
|
|
cox639 |
![]()
Post
#54
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 15 March 05 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Nova GT
- TM 04 LZF
|
|
nvic74 |
![]()
Post
#55
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 1 October 05 ![]() |
o galerie foarte buna este aceea de renault 18 cu carburator weber dublu corp de pe motor 1400 mai rare dar totusi exista
|
--------------------
peugeot
405
- gr 01 zke
|
|
chili |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 15 July 04 From: pitesti ![]() |
galeria+carburatorul au fost puse pe un renault 12 TS
|
--------------------
dacia 1100-1969
dacia 1300-1975
|
|
anndi |
![]()
Post
#57
|
Membru autentic Group: Members Posts: 932 Joined: 13 December 04 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
Renault
Megane GT220
GrandTour 2014
|
|
Buyaka |
![]()
Post
#58
|
![]() Membru pasionat Group: Members Posts: 507 Joined: 23 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(cristidb @ 30 Sep 2005, 17:11) Nu stiu cum l-ai nimerit sa merarga bine, dar nu asa se regleaza. Nivelul trebuie sa fie 17-18mm si se masoara din centrul plutitoarelor pana la garnitura, cu capacul tinut cu plutitoarele in sus. Surubul din talpa regleaza amestecul la relanti, se regleaza dupa cel de progresiune, prin desfacere imbogateste amestecul. Surubul de progresiune e cu belele(cel de langa electrovalva), si cand il deschizi saraceste amestecul. Reglajul se face asa: Se curata si se regleaza nivelul in cnc Cu motorul cald si aprinderea reglata, se aduce motorul la 1800-2000 ture, se strange complet surubul de progresiune fara a forta, apoi se desface incet paa cand motorul incepe sa scada in turatie. Se revine putin pana merge din nou rotund. Se aduce relantiul la 900 ture si apoi se regleaza surubul din talpa. Se strange pana cand motorul tinde sa se opreasca si apoi se desface incet pana merge rotund. Daca turatia de relanti creste peste 1100 ture se micsoreaza relantiul si se reia procedura de reglare a surubului din talpa. Pe un motor de 1,6 ia cam 10-11 in oras reglat asa. In mare ... tot cam asa am facut eu reglajul exceptand nivelul care e cam mic (cred eu) si reglajul la 2000 care pe urma l-am facut si eu tot asa ca-mi dadea in nas... trebuie sa mai verific odata nivelul ca imi consuma si cam putin ~6,5 inafara. |
--------------------
Dacia Berlina '96
Opel Frontera '97
'96; 4x4 '97
- B
|
|
chili |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 15 July 04 From: pitesti ![]() |
mai am o galerie cu carburator si filtru aer, 2 milioane pentru cine e interesat
|
--------------------
dacia 1100-1969
dacia 1300-1975
|
|
chili |
![]()
Post
#60
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 243 Joined: 15 July 04 From: pitesti ![]() |
s-a dat.
|
--------------------
dacia 1100-1969
dacia 1300-1975
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 01:23 |