DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> galerie pt dublu corp

ment
post 25 Sep 2009, 15:56
Post #61


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Am si eu galeria asta (are prezoanele scoase in poza) pentru carburator dublucorp, dar nu stiu sigur pentru ce carburator e (adica daca e de genul celei de 12TS pentru Weber, sau Nova/Papuc).

Baiatu' de la care am luat-o mi-a zis ca ar fi pentru Weber, dar nu se potriveste cu talpa carburatorului meu Weber 32/34, e cumva pentru carburatorul de Nova ? Ca nu am unul pe aici sa testez..

Si daca stie cineva pe Webere dublu-corp au fost mai multe talpi ?

galeriecarb.JPG ( Size: 233.25k ) Number of downloads: 318


This post has been edited by ment: 25 Sep 2009, 15:59


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 25 Sep 2009, 18:44
Post #62


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




e pentru carburatorul de nova. se rezolva usor: dai alte gauri si faci filet.

atentie, ca ar trebui sa o ai cu tot cu evacuarea, pt ca de obicei partea care vine in contact cu chiulasa se frezeaza cu totul, ca sa aiba planeitate. daca imperechezi alta evacuare cu admisia asta s-ar putea sa nu fie etans si sa traga aer fals.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florinel 86`
post 25 Sep 2009, 21:06
Post #63


Membru autentic


Group: Members
Posts: 270
Joined: 13 April 09
From: m17 customs(galati)




QUOTE(ment @ 25 Sep 2009, 15:56)
Am si eu galeria asta (are prezoanele scoase in poza) pentru carburator dublucorp, dar nu stiu sigur pentru ce carburator e (adica daca e de genul celei de 12TS pentru Weber, sau Nova/Papuc).

Baiatu' de la care am luat-o mi-a zis ca ar fi pentru Weber, dar nu se potriveste cu talpa carburatorului meu Weber 32/34, e cumva pentru carburatorul de Nova ? Ca nu am unul pe aici sa testez..

Si daca stie cineva pe Webere dublu-corp au fost mai multe talpi ?

galeriecarb.JPG ( Size: 233.25k ) Number of downloads: 318

*


Salut...galeria de admisie din poza ta,este pentru motoarele pe injectie,de fapt pentru corp-clapetul de injectie...dar merge sa dai alte gauri in acea galerie pentru a monta acel carb Webber,atasez o poza ca sa-ti dai seama cum ar veni,numai ca aceasta galerie modificata de mine e pentru un carb dublu de Lada...

Attached thumbnail(s)
Modificari_aduse_galeriei2___fnl_.jpg ( Size: 559.55k ) Number of downloads: 211


--------------------
D 1300 L Berlina An 1981
powered by F7P
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 26 Sep 2009, 16:26
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Mersi de raspunsuri!

payty, am si evacuarea, le-am despartit sa pot lucra usor cu asta happy.gif.

Florinel 86`, asa e se pare ca e de injectie, mersi biggrin.gif .. de aia nu are nici stutul pentru furtunul de la carburator, ci doar cel de servofrana.

Inca o intrebare, are niste 'pereti' ciudati in porturi, probabil pentru a dirija amestecul carburant, desi sunt cam aiurea plasati.. Stiti daca si galeriile de carburator dublucorp nova/papuc au la fel ?

galeriecarb2.JPG ( Size: 192.07k ) Number of downloads: 251


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Florinel 86`
post 26 Sep 2009, 17:24
Post #65


Membru autentic


Group: Members
Posts: 270
Joined: 13 April 09
From: m17 customs(galati)




...pentru o curgere cat mai lina a amestecului carburant indeparteazale cu un biax...


--------------------
D 1300 L Berlina An 1981
powered by F7P
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
payty
post 26 Sep 2009, 18:39
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.329
Joined: 17 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(ment @ 26 Sep 2009, 16:26)
Inca o intrebare, are niste 'pereti' ciudati in porturi, probabil pentru a dirija amestecul carburant, desi sunt cam aiurea plasati.. Stiti daca si galeriile de carburator dublucorp nova/papuc au la fel ?
galeriecarb2.JPG ( Size: 192.07k ) Number of downloads: 251

*




peretii respectivi exista si la galeria de renault 12 TS. probabil ca au un rost, nu stiu sigur sa iti zic. oricum daca nu mergi numai la turatii mari, cred ca nu incurca pt ca am impresia ca au rol de omogenizare a amestecului aer/benzina.


--------------------
dacia 1310 1996 1.6/2002 1.4 - B-##-###
Chuck Norris does not sleep. He waits!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 26 Sep 2009, 19:43
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Deci exista si la galeria de nova, eh o le sa netezesc putin muchiile si o sa-i las asa in mare acum..
S-ar putea sa mai fac rost de o galerie de admisie, la care o sa-i indepartez si o sa testez. Sa vedem smile.gif


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 01:55
Forum Renault