DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dacia Transformata

B-25-vld
post 8 May 2007, 14:25
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 7 May 07




Salutare all..
Dupa multe timp si multe cautari m-am hotarat sa imi achizitionez una bucata Dacia 1310(1987 an de fabricatie, motorul original 1200). problema este ca nu imi place cum arata, si as vrea sa fac din ea o masina. Am tot cautat si cred ca cea mai frumoasa pe care am vazut-o este un R12 Alpine de prin Argentina. Si mi-am dat seama ca acela este modelul pe care il vreau. Momentan ma gandesc sa ma ocup doar de partea estetica, urmand ca in functie de buget sa incerc si ceva la motor. Mentionez ca mai am o Dacie 1300 an 1972(foarte putine piese originale renault au ramas pe ea) + o caroserie adusa de la unguri de 1300 in stare exceptionala. Prima parte a lucrarii va consta in sablarea caroseriei unguresti si demontarea a tot ce se poate lua de pe Dacia achizitionata acum.
Ma intereseaza sa aflu orice detaliu care ma poate ajuta sa ma apropii cat mai mult de modelul dorit, precum si sfaturi sau sugestii. O sa va tin la curent cu mersul lucrarilor, si fotografii.. Momentan nu detin decat una(a Daciei achizitionate)>> pe care o sa o pun cand reusesc sa o dau jos de pe tel


--------------------
Dacia 1310 1987 - B-25-vld
Masina in devenire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 8 May 2007, 14:41
Post #2


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




Bravo! Bine ca nu ai in plan praguri, eleroane si alte prostii de prin vitan. Spor la transformare!


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-25-vld
post 8 May 2007, 14:46
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 7 May 07




Am adaugat si o poza cu ceea ce vreau eu sa iasa.. Mi se pare sooper ca aspect biggrin.gif >> Ms de incurajare

Attached thumbnail(s)
r12_alpine_argentina_.JPG ( Size: 37.8k ) Number of downloads: 500


--------------------
Dacia 1310 1987 - B-25-vld
Masina in devenire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-25-vld
post 8 May 2007, 20:26
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 7 May 07




Si am reusit sa downloadez si poza cu masina
Scuze calitatea.. e cam slaba(telefon prost).. Mai multe detalii de duminica seara incolo cand o sa o si fotografiez cum trebuie din toate unghiurile tongue.gif

Attached thumbnail(s)
dacia_mea.JPG ( Size: 26.32k ) Number of downloads: 339


--------------------
Dacia 1310 1987 - B-25-vld
Masina in devenire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
autom
post 8 May 2007, 20:36
Post #5


membru pompier


Group: Members
Posts: 1.198
Joined: 8 January 05
From: Bucuresti-sa traiesti!!!!




Iti uram succes.

Nu apela la improvizatii gen eleroane si praguri.

Speram sa iasa bine. rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif rolleyes.gif

This post has been edited by autom: 8 May 2007, 20:53


--------------------
Dacia 1100 Berlineza 1971
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 8 May 2007, 20:38
Post #6


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




spor la treaba smile.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-25-vld
post 8 May 2007, 20:51
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 7 May 07




Speranta mea este sa reusesc saptamana viitoare sa am lista cu ce lipseste pe langa ce stiu sigur ca am nevoie... Stiti unde pot gasi bari cu flapsurile facand parte din bara( adica din acele care nu au nevoie de flapsuri). A avut acum ceva timp si taica -miu.. dar...... sad.gif


--------------------
Dacia 1310 1987 - B-25-vld
Masina in devenire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 8 May 2007, 20:53
Post #8


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




eu as opta pentru Varianta Gordini fara bara pe fata


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-25-vld
post 8 May 2007, 20:58
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 7 May 07




M-am gandit .. dar parca vreau totusi sa iasa varianta din fotografie... arata genial... Am pus bani special deoparte ptr vopsele(negru lucios+auriu+ lac) si cuptor.. daca merg pe varianta gordini... nu mai iese la fel sad.gif


--------------------
Dacia 1310 1987 - B-25-vld
Masina in devenire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-25-vld
post 9 May 2007, 09:51
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 7 May 07




Deci reformulez intrebarea: cine stie unde pot gasi bari cromate (fata+spate) fara flapsuri de cauciuc (la fel ca R12 Mk2)?? Astept un raspuns va rog... smile.gif


--------------------
Dacia 1310 1987 - B-25-vld
Masina in devenire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skija
post 9 May 2007, 10:35
Post #11


proud not to be american


Group: Members
Posts: 513
Joined: 5 January 05
From: Bucharest/Buzau




la dezmembrari.... au aia de toate.. la REMAt (daca stii pe cineva, daca nu dai o spaga si-ti iei ce vrei de acolo).. Noi nu cred ca mai exista...
Pune anunt la BURSA poate are cineva...


--------------------
LOGAN MCV 1.5dci 2007 - BZ 80 SKJ
decat o viata Cioran, mai bine o zi Van-Damme...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-25-vld
post 9 May 2007, 11:15
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 7 May 07




Si mai am o intrebare... are cineva detaliile tehnice despre motorul de renault 12 Alpine ?? Am cautat prin toata colectia de reviste Autoturism pe care o am (din 1973 pana in 1989), si nu am gasit nimic.. si din pacate nici pe net nu sunt foarte multe detalii... sad.gif


--------------------
Dacia 1310 1987 - B-25-vld
Masina in devenire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mario_b
post 9 May 2007, 12:09
Post #13


Membru Simplu


Group: Members
Posts: 625
Joined: 9 December 04
From: Craiova+Sibiu




Da un search pe forum ca sigur gasesti informatii.


--------------------
'05 Dacia Logan 1,6 Ambition - MBM
War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-25-vld
post 9 May 2007, 13:21
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 7 May 07




tongue.gif caut de cateva zile pe forum... din pacate doar detalii despre R12 .. (fara alpine in coada)... o sa il iau iarasi la puricat.... pana una alta a ramas masina mea partea de fata.... ca am reusit sa o dau la dezasamblat... ca sa o duc sa ii fac unghiurile la caroserie... incepe calvarul icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia 1310 1987 - B-25-vld
Masina in devenire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 9 May 2007, 14:41
Post #15


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Tare mi-e teama ca motorul de reno 12 alpine e acelasi cu cel de reno 5 alpine. Difera galeria de evacuare si capacul culbutorilor din ce am observat eu prin poze.
Deci cauta pe forum informatii despre 5 alpine.
Si nu pot crede c-ai cautat "dacia alpine" si n-ai gasit nimic wink.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dariusz
post 9 May 2007, 15:45
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 13 February 07
From: baia-mare




masina aia arata super! daca ai avea si un motor mai puternic ar fi chiar misto.spor la lucru si tine-ne la curent cu operatiunile.poate faci si ceva poze


--------------------
dacia supernova 2002 europa - mm 13 ral
membru cooperant
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-25-vld
post 9 May 2007, 16:25
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 7 May 07




Poze cred ca duminica seara cel mai devreme voi avea biggrin.gif ... pana atunci ma apuc de alergat dupa bari, ca alea conteaza enorm excl.gif , iar cu putin noroc, duminica dimineata.. o sa am o 2 caroserii chioare si o gramada de piese... tongue.gif


--------------------
Dacia 1310 1987 - B-25-vld
Masina in devenire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-25-vld
post 9 May 2007, 16:33
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 7 May 07




excl.gif Cine stie unde pot gasi jenti model Daci a 1301?? excl.gif

This post has been edited by B-25-vld: 9 May 2007, 16:44


--------------------
Dacia 1310 1987 - B-25-vld
Masina in devenire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristi T
post 9 May 2007, 16:53
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 185
Joined: 14 January 07
From: Timisoara




Cauta pe acest forum la rubrica "Probleme Tehnice CLT" topicul "Dacia 1300 frantuzoaica"si acolo vei gasi idi si discutii ale pasionatilor de Renault 12.Poti pune acolo inttrebari si cu siguranta vei gasi raspunsurile pe care le cauti.
Incearca sa intrii in legatura cu utilizatorul "B-34-SGM"care a adus modificari majore motorului.Bafta!


--------------------
Dacia 1300 berlina din '75;Subaru WRX STI 2004 - B-24-FAQ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-25-vld
post 10 May 2007, 15:37
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 7 May 07




Sooper tare
am gasit si o Frantuzeasca in stare bunicica.. acum chiar ca am baza buna ptr ceea ce vreau sa fac
Sper sa reusesc sa o achizitionez next week


--------------------
Dacia 1310 1987 - B-25-vld
Masina in devenire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 10 May 2007, 15:42
Post #21


->


Group: Members
Posts: 1.885
Joined: 9 September 06




Bravo ! Imi place entuziasmul tau. Vrei sa pui ca o sa ai o a III-a caroserie ?!
Esti nebun (in sensul bun)!


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papã ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 10 May 2007, 16:05
Post #22


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




QUOTE
Datos Técnicos
Motor

Motor.....................................................M1400
Tipo...................................................... 4 cilindros en línea. Válvulas a la cabeza y camisas desmontables
Diámetro:............................................ 76mm carrera 77mm Cilindrada 1.397cm3
Potencia.............................................. 110HP (SAE) a 6200RPM
Cupla................................................... 13.7 Kgm a 5000RPM y 12.7 por encima de las 2000RPM.
Relación de compresión................. 9.5:1
Luz de válvulas:
Admisión................................................. 0.15mm
Escape.................................................... 0.20mm

Sistema de enfriamiento



Capacidad................................................ 6.3 litros (incluyendo vaso recuperador)
Tipo de sistema....................................... Por líquido forzado y presión.
Tapa radiador........................................... Especial con válvula de presión que abre a 0.9 Kg./cm2
Sistema de combustible

Tipo........................................................ Nafta especial
Capacidad del tanque........................ 45 litros
Carburador.......................................... Solex 34 EIES 2, doble boca, tipo descendente, apertura progresiva y cebador manual.
Bomba de combustible...................... Carcion
Tipo Mecánica de diafragma.
Sistema de Encendido

Orden de encendido..................................... 1 – 3 – 4 – 2
Puesta a punto inicial de encendido................ 2º D.P.M.S.
Tipo con avance automático y corrector por depresión. Bobina: en baño de aceite 12 volts.
Alternador................................................... 12 Volts 38 Amperes

Embrague



Tipo:......................................................Monodisco a seco. Diámetro 200mm accionamiento: mecánico
Caja Puente

Tipo........................................................4 marchas y retroceso. Todas sincronizadas
Relaciones
1era....................................................... 3.615:1
2da........................................................ 2.263:1
3era....................................................... 1.480:1
4ta......................................................... 1.032:1
MA.......................................................... 3.076:1
Puente................................................... flotante.
Engranajes Tipo.................................. Helicoidal
Desmultiplicación................................. 3.77:1 (34/9)
Capacidad de lubricante de la caja puente 1.70 litros.
Transmisión

Tipo: Árboles con juntas universales homocinéticas. Ruedas propulsoras: Delanteras.
Caja de dirección

Tipo a Piñón y cremallera.
Desmultiplicación........................................ 20:1
Frenos

Delanteros a disco. Traseros a tambor con zapatas autocentrantes y válvula antibloqueo.
Neumáticos

Tipo...................................................... Radiales
Medida................................................. 155SR x 13”
Presión de inflado Manejo moderado:
AD:.......................................................27 psi
AT:........................................................30 psi
Manejo deportivo:
AD:........................................................30 psi
AT:.........................................................33 psi
Suspensión delantera

Tipo: Independiente, resortes helicoidales y barra antirrolido.
Amortiguadores:Hidráulicos, telescópicos de acción directa y doble efecto.
Suspensión trasera

Tipo: eje rígido con triángulo central reactor y dos brazos longitudinales reactores, resortes helicoidales y barra antirrolido
Amortiguadores: Hidráulicos, telescópicos de acción directa y doble efecto.
Datos generales:

Largo................................................................4.353m
Ancho................................................................1.635m
Altura.................................................................1.428m
Distancia entre ejes......................................2.441m
Trocha delantera............................................1.312m
Trocha trasera................................................1.312m
Peso aproximado...........................................956kg
Despeje............................................................0.165m.
Velocidad Máxima (dato de fabrica)........... +175km/h
Aceleración de 0 a 1000m:.......................... 33,5 segundos.

Material adaptado para la web por Club Renault 12 Argentina - todos los derechos reservados. Prohibida su publicacion sin concentimiento previo escrito.


titulo.jpg
alpine.jpg
Alpine1.jpg
Alpine2.jpg
Alpine3.jpg
Alpine4.jpg
Alpine5.jpg
Alpine6.jpg
Alpine7.jpg


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-25-vld
post 10 May 2007, 16:12
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 7 May 07




pe asta o iau din alte considerente..
Caroseria ungureasca are usile si atat, (imi lipsesc capotele si aripile fata) si este deja recunoscuta "buna'' calitate a produselor din comert iar eu am nevoie sa imi iasa linia masinii perfecta.
Dacia achizitionata are motorul praf, tabloul de bord praf.. pe langa multe alte lipsuri(revin cu lista tepei de 15 milioane).
Iar aceasta din ce am vazut are foarte multe elemente originale R12.
Pacat ca e varianta cu stopuri mici.
Si da.. cred si eu ca am innebunit... gasca deja s-a speriat de mine tongue.gif


--------------------
Dacia 1310 1987 - B-25-vld
Masina in devenire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ahyle_blue_eyes
post 10 May 2007, 16:16
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 672
Joined: 25 November 06
From: IASI




110 cp!!!Nice


--------------------
Dacia Nova Gti 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-25-vld
post 10 May 2007, 16:33
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 7 May 07




Multumesc VIS-A-VIS
Pozele chiar sunt sooper..
despre motor... tre sa gasesc traducator... oricum asta ramane la urma... intai caroseria...
Din pacate nici o veste despre 2 bari..... jenti.. m-oi descurca eu.. dar parca nu mi-am calculat sa imi comand barile din franta tongue.gif


--------------------
Dacia 1310 1987 - B-25-vld
Masina in devenire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 10 May 2007, 17:35
Post #26


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




Ce traducator iti trebuie, ca treburile-s evidente...
Este motor de R5 alpine, aspirat.
4 cilindrii in linie,alezaj 76mm,cursa 77mm, Cilindree 1.397cm3, Putere 110HP (SAE) la 6200RPM, Raport de compresie 9.5:1


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-25-vld
post 10 May 2007, 22:06
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 7 May 07




QUOTE(vis-a-vis @ 10 May 2007, 18:35)
Ce traducator iti trebuie, ca treburile-s evidente...
Este motor de R5 alpine, aspirat.
4 cilindrii in linie,alezaj 76mm,cursa 77mm, Cilindree 1.397cm3, Putere 110HP (SAE) la 6200RPM, Raport de compresie 9.5:1
*



Mercic mult.. ptr explicatii.. din pacate inca la motoare nu ma pricep prea bine(sper sa invat)>> raman dator oricum ptr informatii, iar pozele sunt geniale
Am gasit azi si jenti.. dar erau pe o Dacie prafuita bine care parea functionala... si proprietarul ia-l de unde... nu-i(am lasat bilet). Sper sa am succes unsure.gif

Gasca chiar s-a coalizat impotriva mea... nu sunt de acord cu ce vreau sa fac(considera pierdere de vreme si de bani) demoralizanta faza... sad.gif sad.gif sad.gif plange.gif

This post has been edited by B-25-vld: 10 May 2007, 23:01


--------------------
Dacia 1310 1987 - B-25-vld
Masina in devenire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 11 May 2007, 12:39
Post #28


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




nu ar merge mai bine Negru cu dungile un un auriu metalizat ? ma refer la copseaua metalizata neagra si cea aurie prin care se reflecta fulgii metalici la soare


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 11 May 2007, 12:40
Post #29


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




vis-a-vis nu cumva r12 alpine ala e hidramat ?


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-25-vld
post 11 May 2007, 12:43
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 7 May 07




QUOTE(Adrianno @ 11 May 2007, 13:39)
nu ar merge mai bine Negru cu dungile un un auriu metalizat ? ma refer la copseaua metalizata neagra si cea aurie prin care se reflecta fulgii metalici la soare
*



Te rog sa reformulezi deoarece nu am inteles intrebarea tongue.gif


--------------------
Dacia 1310 1987 - B-25-vld
Masina in devenire
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st June 2025 - 14:43
Forum Renault