DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motor Cald ! Foarte CALD ? Sau e normal?, temperatura ridicata apa...

mihaitza2006
post 15 May 2007, 23:13
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 2 April 06




Salut ! Revin dupa multa vreme cu un topic care vad ca este tot mai dezbatut de cand a venit caldura... Astazi am avut un pic mai lung prin oras ! Evident ! Prin centru ! Temperatura lichidului de racire ( antigel) a crescut foarte mult ajungand pana la prima linuta de sus.... lucru care ma cam alarmat... Mentionez ca recent am schimbat acel T,; am pus unul din metal, pentru ca cel de plastic se rupsese ( traiasca producatorii....!!!)...
Am un termostat frantuzesc ( sigur! ) care deschide la 89 grade ( cred! dk imi aduc aminte bine, sigur nu 83) pe care nu l-am scos de 2 ani de cand l-am pus nici macar sa il curat.... Radiatorul nu l-am curatat niciodata de cand am luat masina...deci nu stiu ce e inauntru...am schimbat furtunele subtiri ( de la carburator, etc...) . Elicea se invarte tot timpul...... PROBLEMA ESTE : vreau o racire mai buna... nu sa stau cu sufletul la gura.... fierbe! ... nu fierbe!..vreau solutii si dk se poate pe cele mai bune ... VA MULTUMESC ANTICIPAT !!!


P.S. Bordul este CN1


--------------------
DACIA 1310 MLS - B85MLY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragos.a
post 16 May 2007, 07:11
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 9 November 04




Eu tocmai mi-am montat un electroventilator in fata radiatorului in partea stanga cum stai in masina si il actionez din buton in cazul in care se ridica apa.Desigur il folosesc numai in cazul in care ma prinde o aglomeratie bara la bara unde si mie mi se cam ridica indicatorul dar nu mult cat sa ma sperii.


--------------------
dacia 1310 berlina injectie 2000
4x4 dacia papuc injectie 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 16 May 2007, 08:06
Post #3


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Hmmm ... cu caldurile astea toti avem probleme ... eu la nova GT ... am doar un ELV ... care porneste singur cand este cazul ... si acul nu a trecut nici o data de zona alarmanta ... mai mult de 95 nu a urcat ... nici dupa 3 ore de mers in aglomeratie ... eu cred ca va alarmati degeaba ... cat de sus a urcat acul ... sigur atinge punctul de fierbere ...sau doar tu crezi ca fierbe ... eu mai nou cu caldura am belea cu uleiul biggrin.gif presiune mica ...

This post has been edited by mihai0070: 16 May 2007, 08:07


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 16 May 2007, 08:16
Post #4


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.526
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




pt cei cu berline cu elicea pusa direct pe fulie:

exista fulii de 1310 injectie care sunt mai mici => viteza elicei mai mare => racire mai buna wink.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 16 May 2007, 08:35
Post #5


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




fulie de nova la elice.........
curata radiatorul (interior exterior)
aeriseste bine sistemul de racire....
toate teurile din metal....
ultima solutie electroventilator ......


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 May 2007, 16:39
Post #6


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




eu merg pe elv si nu se ridica mai sus de 90C.....ma gandeam sa mai pun un elv legat in paralel cu cel existent dar cred ca in doua luni se face varza biggrin.gif bateria....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 16 May 2007, 17:34
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Da, o elice care se invirte mai repede circula mai mult aer prin radiator (sa zicem ca nu ar fi limitat debitul de eficienta elicei si in plus ca ar trece tot prin elice) dar e posibil sa uzeze mai rapid pompa de apa din cauza fortei portante exercitata de elice asupra lagarelor (sau rulmenti) pompei. Asta daca elicea mai e pe pompa cum imi aduc eu aminte....
Solutia mi se pare evidenta, iti trebuie radiator nou. Foloseste lichid corect facut (amestecul de racire are un punct de fierbere mai ridicat decit apa distilata) si ai grija ca sistemul se nu aiba pierderi, caci orice lichid fierbe la temparaturi mai ridicate la presiune mai mare (sistemul de racire la Dacie e presurizat).


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 16 May 2007, 19:52
Post #8


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Voi sunteti norocosi ( intr-un fel ) ca aveti indicator de apa, eu nu am dar aveam o idee, pana sa-mi cumpar indicator si sonda, ma gandeam sa imi pun un electroventilator pe care sa-l actionez manual. Vad ca nu sunt primul care s-a gandit la asa ceva blush.gif .
Cred ca merita investitia intr-un electroventilator, mai ales pentru cei ce au termostat de 89 grade C.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 16 May 2007, 20:25
Post #9


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Pana la urma la motoarele de Dacie de 1400 care e temperatura la care ar trebui sa lucreze motorul ? 87-90 de grade ?


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 16 May 2007, 20:49
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Eu zic sa-ti pui un termostat de 83 macar, desi eu am cautat si nu am gasit decat de 86.
Eu vara pun de 75 grade. Am dat ceva mai mult pe el (30 lei, adus pe comanda) dar se merita.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 16 May 2007, 21:14
Post #11


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




eu merg pe elv si nu mai am elicea de mult.....e mai bun asa dar pe caldurile astea tot o cam da in 90C.......cam riski? ce ziceti ?


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 16 May 2007, 21:58
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Pai o cam da poate din cauza termocuplei de 96. Pune una mai harnica.


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 17 May 2007, 07:10
Post #13


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




la 96 este ok ... si inchide pe la 86 parca ... belea cu termocupla este doar in oras unde temperatura este foarte ridicata ... in afara abia ca trece putin acul de jumatate ...
Termostatul cred ca ar fi bun sa fie de 75 ... eu am pus in felul urmator ... termostat de 86 ... termocupla de 96 cu inchidere la 86 ... si in oras si in afara merg ok cu racirea ... nu am avut probleme ...

This post has been edited by mihai0070: 17 May 2007, 07:13


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 17 May 2007, 13:28
Post #14


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




Am radiator mare schimbat in august, electroventilator, instalatia fara pierderi, antigel de calitate si-mi sta numai intre 90 si 95 pe caldurile astea in traficul din buc. Ieri am gasit pe langa furtune o pasta rozie de la antigel. Deci in mod clar nu e de bine.
Problema e termostatul de 86.
Am postat in topicul de la piese CLT, poate daca stiti unde gasesc un termostat de la 82 in jos de cumparat in buc imi dati si mie o idee acolo.
QUOTE(AAlpine1 @ 16 May 2007, 09:35)
fulie de nova la elice.........
curata radiatorul (interior exterior)
aeriseste bine sistemul de racire....
toate teurile din metal....
ultima solutie electroventilator ......
*


*Cu fulia mai mica nu-s de acord, solicita mai puternic pompa. Cel putin in cazul meu nu e aplicabila solutia, de vreme ce pompa mea are 20 de ani si vreau s-o mai tin cat se poate de mult.
*am curatat toata instalatia cu radiator flush in august, am clatit-o, tot tacamul
*aerisita este
*elv am
*cu ce ajuta teurile din metal??? unsure.gif

This post has been edited by Muttley: 17 May 2007, 13:32


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 17 May 2007, 15:00
Post #15


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Parerea mea e ca termostatul este esential. Cand aveam vara trecuta de 82" nu trecea apa de 86-87 grade, doar o singura data in Constanta s-a ridicat la 90" pret de 2 minute dar s-a calmat repede.
Acum am de 89" si apa ajunge frecvent la 93-94 de grade. Mai sus de 95" nu a urcat, insa mie personal mi se pare ok ca temperatura de lucru ptr 1300 temperatura de 85". Ca mai urca din cand in cand nu-i bai, insa mie cu asta de 89 de grade nu imi scade nici la drum intins si ma incomodeaza sa vad acul la 90"
Termocupla parca e de 86", e romaneasca si merge impecabil, important e sa ai releu.

CONCLUZIA: Vara termostat de 82" (eu aveam 2, 82" si 89" si le schimbam in functie de anotimp, de 2 ori pe an, dar l-am pierdut pe ala de 82 si de aia merg cu asta de iarna). In Bacau gasesti la tot pasul de 82", 85", 86" si 89" de 75 nu am vazut. Si mai e si 7 lei. Saptamana asta o schimb si eu neaparat, ca vin calduri mari si GPL-ul incalzeste si mai tare motorul...

Fratilor, ELV e sfant, puneti-va. Inainte stateam des cu emotii in trafic si nu neaparat pe canicula. Cu ELV indiferent de conditii, carburant, incarcatura sau urcari nu mi-a trecut niciodata de 95". Ceea ce este f bine! Nu e o investitie asa mare dar protejeaza enorm, totul e sa fie montat bine.


EDIT: Muttley, T-ul de metal nu are cu ce sa te ajute, doar eventual ca nu trebuie sa mai stai pe marginea drumului vreodata sa legi pe acolo cu sarma. Pe masina mea s-au spart 2 T-uri de plastic intr-un an (mai ales se crapa daca strangi tare colierele), iar de metal a stat unul din 1993 pana in 2005 care s-a dat jos degeaba si s-a pus de plastic, primul.. pe al doilea l-am spart eu la un drum spre Bucuresti (aveam termostatul de vara si apa statea la 80" deci nu a fiert sau ceva de genul). Acum are cam un an asta de metal si nici fas nu face, nu picura, nimic. Totul e sa gasesti.
Primul l-a facut tata la uzina la el, insa acum se gasesc. Eu am cautat cam 2 saptamani. Parca unul de plastic e 0,7 lei (sau 1,7?!) si de metal este 4 lei, insa face toti banii.



This post has been edited by StefanT: 17 May 2007, 15:04


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 17 May 2007, 21:16
Post #16


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(ssilvviu @ 16 May 2007, 21:58)
Pai o cam da poate din cauza termocuplei de 96.
*



e de 86-77...e originala si e luata dintr-un magazin de piese import...am dat 40 ron pe ea.....si ,intradevar, isi face treaba bine......
nu regret o clipa ca am trecut pe elv.....avantajele sunt multiple si se reflecta si asupra consumului .....consuma mai putin...... wink.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad toz
post 17 May 2007, 21:26
Post #17


fan dacia-reno


Group: Members
Posts: 1.334
Joined: 26 January 07
From: Bucuresti




La mine temperatura sta un pic peste jumatate.Cam ce temperatura e pe acolo?Iarna sta un pic sub jumate.
Atasez o poza cu niste cradane ,va rog uitativa la indicatorul de la apa si spuneti si mie ce temperatura e pe acolo si daca e buna temperatura.ms

Attached File(s)
Attached File  untitled.bmp ( 240.75k ) Number of downloads: 86


--------------------
Dacia 1310 1998-Berlina Motor 1,6 8v ,72 HP , 125 Nm
2004 Renault 1.9 8v , 120 HP , 300 Nm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thedragon
post 17 May 2007, 23:19
Post #18


Sange de modovean aka GALATI


Group: Members
Posts: 583
Joined: 4 February 07




nu cam scazuta temperatura? am auzit ca daca motorul merge mai rece decat ar trebui consumul este mai mare si este oleaca mai lenes ! nu stiu sigur ! corectatima daca gresesc


--------------------
dacia 1310 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreiutzu
post 17 May 2007, 23:31
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 530
Joined: 23 March 07




@mad toz nu stiu sa-ti spun ce temperatura este dar asa imi sta si mie acul, poate putin mai sus decat ceea ce ai atasat tu in acea imagine!
@thedragon unde crezi ca e normal sa stea la linie inainte de rosu?!


--------------------
Dacia Logan Laureate 2009 - DJ-04-ANN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyper
post 18 May 2007, 06:51
Post #20


speed_man


Group: Members
Posts: 257
Joined: 14 October 05




mie personal mi se pare riscant un termostat de 90 sau mai sus cum am vazut pe aici vara pe caldurile de 40-50 de grade...in oras pe aglomeratiile cele mari si mai ales cand stai la semafor daca mai fortezi un semafor si o calci putin in treapta I si a II cred ca imediat a sarit apa...io personal folosesc iarna de 90 si vara am unul de 80 de grade...mentionez ca am radiator mic si elice pe pompa de apa...niciodata nu sare de 90 in oras si asta doar la forje...in general apa imi sta la 80 de grade.


--------------------
dacia 1310 TX 1986 berlina - DJ-05-SGR
nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 May 2007, 08:11
Post #21


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Am acelasi termostat, nu stiu de cat e ca nu m-am uitat, e cel original din fabrica, si nu am avut probleme niciodata, nici vara nici iarna. Faptul ca schimbati termostatul functie de anotimp e doar un procedeu pentru a corecta functionarea incorecta a motorului.(amestec /avans duse cu pluta, circuit murdar, ulei ieftin si prost, uzura etc)

Apa nu mi-a sarit de 90 de grade niciodata si foarte rar, de obicei 80, si de ELV nici nu vreau sa aud vreodata.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 18 May 2007, 08:29
Post #22


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Elv este ok ... poate nici eu nu imi puneam dar daca masina are asa din fabrica tongue.gif mai zic eu ceva ...
mad toz ... eu zic ca este ok cum sta apa ... la mine la nova sta la jumate acul la drum intins si la limita alba spre rosu in oras ... deci este ok ... acum deppinde si cat de mare este circuitul de racire la nova are 6.5 litri lichid ... deci se incalzeste mai greu ... radiatorul este mare deci si racire mai buna ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 May 2007, 08:30
Post #23


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




O fi ELV OK, cum ziceam, pentru cei cu motor dereglat, dar eu de ce mi-as pune ? nu ma leg la cap daca nu ma doare, cu cat un sistem e mai simplu,e mai fiabil.

Exemplu: motorul cuiva se incalzeste in trafic aglomerat, la ralanti, presupunand ca are circuitul lacrima de curat, si in loc sa-si corecteze avansul vacumatic si /sau amestecul la ralanti, respectivul isi pune ELV. Intai se elimina cauza, nu se mascheaza efectul !

Un alt factor ce determina supraincalzirea motorului e uleiul folosit. Aici fiecare dupa posibilitati. Un ulei semisintetic de calitate absoarbe si disipa mult mai bine caldura decat uleiul mineral, oricare ar fi ala. Sa nu mai vorbim de ungerea mai buna in conditii extreme.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 18 May 2007, 11:57
Post #24


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




Aveti grija si ce radiatoare luati. Decat unul de 1310 cu lamelele rare, mai bine unul de 1300, dar des


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 18 May 2007, 12:12
Post #25


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




QUOTE(argon @ 18 May 2007, 10:11)
Faptul ca schimbati termostatul functie de anotimp e doar un procedeu pentru a corecta functionarea incorecta a motorului.
*



Sau ca sa am caldura mai repede si mai multa iarna, ca nu o las pe margine ca altii tongue.gif

QUOTE(argon @ 18 May 2007, 10:30)
O fi ELV OK, cum ziceam, pentru cei cu motor dereglat, dar eu de ce mi-as pune ? nu ma leg la cap daca nu ma doare, cu cat un sistem e mai simplu, e  mai fiabil.
*


Ma argon tu parca ai fi vreun batranel de ala mai comformist, nici nu pari ca ai avea vreo 30 de ani tongue.gif

ELV e ptr motoare dereglate, a? Inseamna ca toate masinile ies din fabrica cu motoare dereglate blink.gif
A, si inca ceva, daca tu imi arati o componenta care nu e fiabila dupa ce a fost montata corespunzator, din acest sistem de ventilatie, eu iti dau dreptate.

Dar cu fapte concrete si explicatii, nu imi zici doar ca "se strica motorul electric".


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 18 May 2007, 12:16
Post #26


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Toate masinile ies cu ELV din fabrica pentru ca au motoare transversale, si elicea intr-o parte nu ar face mare branza wink.gif

Nu se mai fabrica de ceva vreme masini cu motoare longitudinale.

This post has been edited by argon: 18 May 2007, 12:21


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 18 May 2007, 12:17
Post #27


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Breee ... cred ca argon se refera la masinile care nu au ELV din fabrica ... cele care au din fabrica ... este normal sa aiba ELV ...ca asa a hotarat producatorul


"ELV e ptr motoare dereglate, a? Inseamna ca toate masinile ies din fabrica cu motoare dereglate blink.gif "


LE 13:17:55secunde Bre argoane da rapid ai fost la reply



This post has been edited by mihai0070: 18 May 2007, 12:21


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 18 May 2007, 12:20
Post #28


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




Bine, bine, ma dau batut biggrin.gif
Oricum eu nu renunt la ELV ptr nimic in lume 10561582.gif


--------------------
Suzuki GSX-1300-R 2008 - B'100'HAY
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 18 May 2007, 12:43
Post #29


__________________


Group: Members
Posts: 13.019
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(Uncle-Sam @ 18 May 2007, 12:57)
Aveti grija si ce radiatoare luati. Decat unul de 1310 cu lamelele rare, mai bine unul de 1300, dar des
*


Uite de asta ma temeam sad.gif
Am luat un radiator mare "de import". Mi s-a parut mie c-ar fi celulele mai rasfirate...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyper
post 18 May 2007, 14:17
Post #30


speed_man


Group: Members
Posts: 257
Joined: 14 October 05




@argon nu prea imi vine sa cred ca nu e nici o problema...adica vrei sa zici ca daca ai un termostat de 90 si ceva de grade cum ziceau cei de aici...si mergi vara la 40 de grade prin centru pe unde unde stai la semafor si te misti numai cu a I daca o mai turezi odata de 2 ori mai mult asa in tr. I nu prea imi vine mie sa cred ca nu iti creste apa deloc...mai ales fara ELV...in fine poate e si ce zici u dar imi e cam greu sa cred...poti sa ai ce racire ai avea!


--------------------
dacia 1310 TX 1986 berlina - DJ-05-SGR
nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th July 2025 - 19:43
Forum Renault