DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

91 Pages « < 55 56 57 58 59 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan pe GPL

misu78
post 1 May 2009, 19:02
Post #1681


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




QUOTE(AR-18-MOS @ 24 Apr 2009, 18:45)
Tomasetto nu sunt mare scula de bascula, dar sunt destul de bune pentru un Logan. Du-te la un service, sa iti curete/schimbe filtrul de gaz, si sa iti faca o recalibrare la ECU Gaz.
*


Tomasseto sunt cele mai bune instalatii de gaz din lume. Asta daca sunt intretinute, reglate si utilizate corespunzator. biggrin.gif


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 1 May 2009, 22:59
Post #1682


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Io sunt total de acord cu tine ca sunt cele mai bune, da' stii ceva? Eu am una si mai buna, am inlocuit cateva repere care putea fi mai bune si i-am mai pus putina ceapa. Da' spune-mi si mie in ce calitate iti dai cu parerea, ca sa stiu daca am gresit sau nu si ca tot am dat de un expert, profit si eu de situatie si intreb: Daca e asa buna, de ce majoritatea motoarelor VW nu le accepta (check engine aprins cu raspuns standard la service: "Ei, asa se aprinde el pe gaz"). Personal n-am vazut inca Octavia cu Tomasetto fara check engine aprins. De ce unele modele de Opel Astra (turcesti ce-i drept) cand dau de Tomasetto devin economice si isi alimenteaza doar 3 cilindri chiar daca incerci sa mergi pe benzina? In rest la partea cu intretinute o inteleg, adica revizii din 1000 in 1000 km, reglate, mda si aici merge alegi gaurile la stuturi si o reglezi la fiecare revizie, dar partea cu utilizarea e chiar interesanta, trebuie sa aiba grija omul cand o foloseste mai ales daca e montata pe un vehicul, uite de aia nu-mi mergeau mie bine, eu uit de obicei ca trebuie luate masuri speciale de utilizare, merg ca boul cu masina la fel cum as merge pe benzina.
In legatura cu problema instalatiei pomenite aici, e oarecum destul de clar ca datorita reglajului cantitatea de GPL rezultata in urma calculului in functie de timpul de injectie la benzina nu este suficienta si atunci ECU bz compenseaza asta marind timpul de injectie si rezultand afisarea aceea diferita pe CB. Am mai spus aici ca la o instalatia bine reglata, la aceiasi sarcina C.B. trebuie sa afiseze acelasi consum si pe GPL si pe benzina. Daca nu se poate din reglaje, pune-i stuturi la iesire de 2mm sau 2,2mm.


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Arhimede
post 1 May 2009, 23:53
Post #1683


Membru inferior, lung si tare


Group: Members
Posts: 2.294
Joined: 5 March 05




QUOTE(misu78 @ 1 May 2009, 19:02)
Tomasseto sunt cele mai bune instalatii de gaz din lume. Asta daca sunt intretinute, reglate si utilizate corespunzator. biggrin.gif
*




Ceva gen..aparatele de ras Dacia sunt cele mai bune, daca nu le folosesti.Sau daca le schimbi cu unele Gillette?

In cate feluri poti sa utilizezi o instalatie de gaz?Sau cat de mari sunt diferentele intre modurile de utilizare.


--------------------
dacia lgn 2005 Ambition
0% avertisment=0% divertisment
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 4 May 2009, 13:42
Post #1684


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




Acum 2 ani cand mi-am instalat eu GPL-ul si prospectam piata pentru a afla preturi si firme ce instaleaza, in urma discutiilor cu 15-20 de firme, TOTI au spus Tommaseto. De ce oare? Si chiar toti? La o aproximatie sumara, 15 firme * 1000 de instalari, iese ceva experienta nu? Daca nici ei nu se pricep, atunci cine? Eu, voi, noi? Concluziile le trage cine trebui si cum vrea. Respect maxim si succesuri!
Pentru mistouri si bascalie exista cafeneaua. smile.gif


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Miky 48
post 4 May 2009, 19:58
Post #1685


Taximetrist


Group: Members
Posts: 196
Joined: 1 March 06
From: Arad




Ai cautat cumva si instalatiile Romano? Mie mi se par mai ok decit tommaseto.


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate+ - AR-99-JAF
Nu te enerva! Nu stiu sa conduc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 4 May 2009, 22:56
Post #1686


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




Posibil, nu te contrazic, dar din cate stiu eu sunt destul de rare(cel putin in Ro). Si aici cred ca are ceva de spus si calitatea, pentru ca sunt mai ieftine ca Tommaseto si ar trebui sa se vanda mai bine.


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LucianCRB
post 5 May 2009, 11:30
Post #1687


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 5 November 08




dar de LandiRenzo ce ziceti? de ce uzina nu a ales nici tommaseto nici romano nici mai stiu eu ce alta instalatie... (nu ca as fi foarte multumit de ea, dar intreb si eu)

This post has been edited by LucianCRB: 5 May 2009, 11:31


--------------------
Renault Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90cp
Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 5 May 2009, 13:40
Post #1688


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




Din acelasi motiv pentru care foloseste sau recomanda un anumit tip de ulei, sau vin din fabrica cu o anumita firma de anvelope. Totul in ziua de astazi este o afacere, si in industria auto vorbim de miliarde de euro. Contractele se negociaza pe parcursul a luni sau ani si sunt foarte dure. Producatorul de masini cauta cel mai bun raport calitate pret, PENTRU PROFITUL SAU. Chiar daca un ulei sau o anvelopa este mai buna dar mai scumpa, ceea ce rezulta este o masina mai scumpa. Si nimeni nu vrea asta, pentru ca ar scade vanzarile si concurenta in milieniul 3 este data dracu. Orice firma producatoare de masini care scoate pe piata , sa spunem 2 modele care nu aduc profit, se indreapta spre faliment. Imi aduc aminte acum cativa ani cand a aparut Loganul pe piata, francezii se laudau ca au investit in conceptie 1 miliard de euro, dar avea anvelope Montana. WTF? Orice alt cauciuc ar fi fost mai bun. Concluzia: PRETUL DECIDE TOT TIMPUL.


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 5 May 2009, 18:45
Post #1689


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(LucianCRB @ 5 May 2009, 12:30)
dar de LandiRenzo ce ziceti? de ce uzina nu a ales nici tommaseto nici romano nici mai stiu eu ce alta instalatie... (nu ca as fi foarte multumit de ea, dar intreb si eu)
*



Poate aici este o explicatie.


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 6 May 2009, 01:15
Post #1690


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




O rampa cu 4 injectoare, 280 de euro????? Sa fim seriosi, eu unu nu cred. Toata instalatia costa 450! Cred ca e exagerat. blush.gif


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
annem
post 6 May 2009, 18:36
Post #1691


Omul Gras


Group: Members
Posts: 401
Joined: 18 January 07
From: Bucuresti




Citeva preturi LR recomandate in EUR:

Rampa doua injectoare: 195
Rampa patru injectoare 280
Filtru gaz: 50
Senzor temperatura apa: 14.5
Reductor de presiune LI02: 60
Reductor de presiune IG1: 180
LR M 4cil emulator Bosch: 40.5
Switch GPL-benzina 094M: 40
Lambda Control System LPG Kit: 256
Interfata USB: 76
Interfata COM port: 87
Kit LPG LR GI 4cil cu IG1 60-120kw: 895
Kit LPG LR GI 4cil cu LI02 60-120kw: 800


--------------------
Dacia Logan 2005 Laureate, 2008 Laureate MCV GPL - Puisor
2011 Laureate MCV GPL - Puisor (de la Dacia)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 6 May 2009, 18:59
Post #1692


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




QUOTE(annem @ 6 May 2009, 18:36)
Citeva preturi LR recomandate in EUR:

Astia sigur sunt nebuni. Fara comentarii. wacko.gif


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 6 May 2009, 21:04
Post #1693


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




si pt tomaseto tot as asunt preturile?


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 8 May 2009, 21:23
Post #1694


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




QUOTE(misu78 @ 4 May 2009, 14:42)
Acum 2 ani cand mi-am instalat eu GPL-ul si prospectam piata pentru a afla preturi si firme ce instaleaza, in urma discutiilor cu 15-20 de firme, TOTI au spus Tommaseto. De ce oare? Si chiar toti? La o aproximatie sumara, 15 firme *  1000 de instalari, iese ceva experienta nu? Daca nici ei nu se pricep, atunci cine? Eu, voi, noi? Concluziile le trage cine trebui si cum vrea. Respect maxim si succesuri!
Pentru mistouri si bascalie exista cafeneaua. smile.gif
*



QUOTE(misu78 @ 5 May 2009, 14:40)
.......                                                     Concluzia: PRETUL DECIDE TOT TIMPUL.
*


Daca ai avea o instalatie pe care o cumperi de la importator cu sa zicem 1500 lei si ai putea s-o vinzi acum x ani cu 2800 lei si toata concurenta o vinde cu atat si ai avea inca una pe care o cumperi cu 2600 si concurenta ta vinde aceiasi instalatie cu 3200 lei, ce recomandare ai face clientului? Asta era diferenta intre Tomasetto si Landi Renzo acum 2 ani in majoritatea cazurilor. Eu zic ca din posturile anterioare v-ati raspuns singur la enigmatica intrebare, de ce tomasetto se lasa cu recomandare sau de ce acum vine tare din spate in recomandari Milano sau Intergas (oare mai exista?) fiindca Tomasetto are acum pretul de lista pe la 1850 lei la importator in conditiile in care s-a vandut montata cu 1800 anul trecut...

L.E. Asa ca va rog sa ma lasati sa fac bascalie cand am un motiv intemeiat ca sa nu mutam tot topicul la cafenea... Daca intrebi un posesor de trabant care e cea mai buna masina, mai ales daca a platit pe ea cat pe un Q7, ghici, ce va raspunde?

This post has been edited by alexys: 8 May 2009, 21:29


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi florin
post 28 May 2009, 13:33
Post #1695


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 29 July 06
From: Bucuresti




A aparut si pe la noi instalatie de gpl pentru masini diesel. Acea masina va merge ori pe motorina, ori pe motorina+gpl. Zice ca face economie de combustibil si scoate noxe mai mici. Nu dau link sa nu se considere reclama. smile.gif

This post has been edited by Adi florin: 28 May 2009, 13:34


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6MPI din 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 28 May 2009, 13:39
Post #1696


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu cred ca poti da un link, nu e problema.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 28 May 2009, 23:51
Post #1697


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




oare o fi bun consumul de 11,3L/100km? si cu ac pornit (cind e cazul) 34l la 303Km numai in bucuresti, la 1,5lei litrul? tongue.gif
masina are 1200Km

This post has been edited by bygy007: 28 May 2009, 23:52


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
roland
post 29 May 2009, 14:46
Post #1698


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.704
Joined: 18 November 04




Extrem de bun. Se stie ca pe gaz consuma mai mult decat pe benzina. Si in Bucuresti... 11-le trebuia sa fie pe benzina! :-)
Economia iese din pretul gazului.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi florin
post 29 May 2009, 17:43
Post #1699


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 29 July 06
From: Bucuresti




Ok, iata si link-ul (a nu se considera reclama):

http://www.majore.ro/Instalatii_Gpl_Diesel.html


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6MPI din 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 29 May 2009, 18:14
Post #1700


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Parerea mea este ca nu e bine sa dati linkul fiindca s-ar putea sa citeasca cineva mai neavizat si sa-si ia teapa:
"GAZUL ESTE INJECTAT DE CATRE INJECTOARE IN GALERIA DE ADMISIE . STUTURILE DIN GALERIA DE ADMISIE SE VOR MONTA DUPA UNITATEA TURBO-INTERCOOLER............UNITATEA DE CONTROL MILANO ARE ROLUL DE A CONTROLA INJECTIA DE GAZ." -asta spun ei
Dar daca esti atent la fotografii, ce credeti ca puteti vedea? Va ajut eu daca or sa piteasca pozele, ei bine, din ceea ce se vrea sa fie injectoare care distribuie gazul la cilindri, furtunasele se unesc intr-un "flaut" care are rolul de a uni gpl-ul la loc, adica traseul real este vaporizator, rampa si apoi strans fluxul de GPL la loc pe un alt furtun si foarte probabil printr-un mixer sau stut introdus in galeria de admisie. Nu cred ca e o solutie constructiva necesara ci doar de fatada sa vada omul ca are 4 injectoare si sa stie pe ce da banii, insa ce rol au injectoarele alea? Sa dea la numar? Unul singur mai mare nu putea pune? Si cat de valabil e ca montezi stuturi cand ai doar un furtun? Si cat de aproape de supapa de admisie faci asta ca doar trebuie sa introduci in zona comuna a galeriei gpl, nu? Adica acelasi lucru din poze il poti face cu un robinet electronic de gen lambda control sistem si scutesti o gramada de bani, ala e si mai fiabil.. Asa ca o putem trece la categoria VORTEX AUTO. Nu zic ca introducerea de amestec gpl motorina nu face diverse chestii frumoase, dar asta se facea de multi ani fara electronica speciala. Parerea mea e ca a vazut ca nu mai merge sa-si vanda prostiile pt. benzinare si a ramas cu ele pe stoc. Macar dieselul va merge in continuare pe motorina, nu mai conteaza daca ii dai GPL sau doar ti se pare si unii incantati de putere nu-si mai aduc aminte de consum. Daca e curios careva ce se poate face in domeniu si se risca cu un Logan diesel, sa faca rost de injectoare de motorina cu aceiasi caracteristica si sa ma anunte. Si daca asta prezentata merge in 1% din cazuri, atunci o instalatie care cu adevarat se vrea duala (scade timp de injectie motorina si compenseaza cu GPL pe fiecare cilindru in parte) va da satisfactie de 1000%.
P.S. cica chestia aia de la pedale e pentru a opri gazul cand nu accelerezi. Ciudat daca "performanta" instalatie nu-si poate da seama cand esti in frana de motor sau la mers in gol.
L.E.: Adevarul e ca sunt si putin gelos pe reusita lor mai ales aia de pe mertan...

This post has been edited by alexys: 29 May 2009, 18:16


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adi florin
post 30 May 2009, 13:54
Post #1701


Membru autentic


Group: Members
Posts: 313
Joined: 29 July 06
From: Bucuresti




Alexys, nu ma pricep asa de bine la cum ar trebui sa fie o instalatie de gpl pe diesel. Nu stiu daca cea din link sau din poze e cea corecta. Am dat link-ul doar ca informatie. Si mie mi l-a dat un coleg si mi se pare un lucru bun daca cineva vrea sa-si reduca noxele (fumul acela care iese pe teava diesel-ului care nu mai e chiar asa de nou ca atunci cand a iesit din fabrica si care acum la accelerari scoate un jet negru in spate). Si eventual pentru economia de motorina sau ce o mai face instalatia asta.

Daca cineva considera ca ar trebui sa nu mai fie pus link-ul il scot, sau rog un moderator sa-l stearga.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6MPI din 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aicidincolo
post 2 Jun 2009, 15:09
Post #1702


in timp ce tu citesti eu ma plimb cu masina !


Group: Members
Posts: 161
Joined: 13 March 05
From: Valcea&Bucuresti




doresc sa imi pun si eu instalatie gpl luna aceasta. am logan preferance 1.4 am cautat pe net si am gasit la dacia instalatie marini cu 3800 si la autoservice instalatie TOMASETTO cu 2000 lei.. as preferao pe cea de 2000 lei.. imi puteti recomanda ceva va rog? si ce sfaturi utile sau de ce trebuie sa mai tin cont.. va multumesc anticipat


--------------------
DACIA LOGAN 2006 - VLxxXXX
chestii de tabla vopsita cu 4 roti care ar trebui sa se invarta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 4 Jun 2009, 22:04
Post #1703


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Tomasetto produce instalatii bune. Ideal ar fi sa iti monteze ECU Gaz STAG300.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LucianCRB
post 7 Jun 2009, 01:24
Post #1704


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 5 November 08




aicidincolo, sa ne spui si ce decizie ai luat si cat tea costat.. si impresiile mai tarziu..


--------------------
Renault Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90cp
Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aicidincolo
post 10 Jun 2009, 20:53
Post #1705


in timp ce tu citesti eu ma plimb cu masina !


Group: Members
Posts: 161
Joined: 13 March 05
From: Valcea&Bucuresti




multumesc pentru raspunsuri decizia mea a fost mai rapida:
Tomesatto cu stag 200 pusa in bucuresti GG
in 40 min dupa ce am montat instalatia hatarare brusca de a pleca la costinesti
consumul 8% bucuresti trafic 33km + bucuresti constanta costinesti retur viteza medie ~110km/h
la 2 zile bineinteles ca i-am facut revizia de 1000 care nu a constat decat in punerea interfetei cu laptop pe masina (nu a facut decat sa citeasca date, nu a schimbat modificat scis rescris nimic) si o stampila
acum la 1600km la 4 zile de cand am pus-o consumul a fost de 7.5%
la o decelerare brusca de la 5000ture la relanti motorul s-a oprit.. sa nu raman fara servo directie si fara frane ca doar ce depasisem ..pornit in viteza a 4 cu ambreiaj usor..
ca sa nu renunt la wooferul din portbagaj am ales rezervor cilindric de 28L din care 22 utili cu GPL autonimie ~270km cred ca e ok.
am mai avut 2 masini pe gaz dar instalatile se puteau regla manual si la ureche acum trebuie sa ma adaptez ..
ca si omolagare cam ce pasi ar trebui sa parcurg? am o carticica cu garantia si factura de la instalatie de 2000lei


--------------------
DACIA LOGAN 2006 - VLxxXXX
chestii de tabla vopsita cu 4 roti care ar trebui sa se invarta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LucianCRB
post 10 Jun 2009, 23:04
Post #1706


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 5 November 08




sa o stapanesti sanatos si fara probleme... in rest esti multumit de cum trage si cum merge? legat de rezervor.. mi se pare micut totusi... legat de omologare, nu pot sa te sfatuiesc, eu am cumparat-o din fabrica, si nu a fost nevoie sa mai trec pe la RAR...


--------------------
Renault Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90cp
Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radus
post 10 Jun 2009, 23:20
Post #1707


-Membru cu atributii....-


Group: Members
Posts: 102
Joined: 16 August 05
From: Jidvei




Legat de omologare, iti faci programare la RAR si apoi, cu hartiile de la montator, cu vre-o 200 lei si multa rabdare, te prezinti in ziua si la ora stabilita pentru test de noxe si apoi inscrierea in CI a masinii faptul ca are inst GPL!
Cel putin asa a fost la mine, acum un an, RAR Alba. Pretul a fost cam de 130 lei atunci!

This post has been edited by radus: 10 Jun 2009, 23:21


--------------------
dacia logan Laureat,2005 - AB xx RMS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 11 Jun 2009, 00:37
Post #1708


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




LucianCRB la GPL din fabrica nu trebuie , cartea vine securizata si cu instalatia omologata de la RAR , asa a venit si a mea , la cele montate dupa trebuie trecuta in carte la RAR , ca o sa aibe probleme la revizie in viitor , la vechea dacie 1310 trecusem de 2 ori apoi nu am avut ce face si a trebuit sa o trec in carte ca sa fac revizia


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LucianCRB
post 11 Jun 2009, 01:41
Post #1709


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 5 November 08




stiu ca vine cu cartea securizata... tocmai deasta i-am zis ca nu stiu care sunt pasii pentru omologare..


--------------------
Renault Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90cp
Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 11 Jun 2009, 21:34
Post #1710


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




pasii ar fi cam asa : iti faci programare la RAR telefonic sau internet pentru omologare pe GPL (in functie de oras) cu programarea la data mentionata si cu actele date de la firma care a montat gazul si cartea de identitate a autovehicilului si talon se prezinta la RAR acolo vine unul ia masina si o duce la verificari si iti da o chitanta sa platesti taxele respective dupa plata , iti verifica cum a fost montata , seria de la butelie , etc , dupa face verificarile la noxe benzina si GPLapoi astepti sa iti dea cartea , cam astea sint etapele
cel mai bine inainte de a te prezenta la RAR e bine sa faci o inspectie a noxelor la un atelier specializat daca a trecut mai mult de o luna de cind a fost montata instalatia

This post has been edited by bygy007: 11 Jun 2009, 21:35


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
91 Pages « < 55 56 57 58 59 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2024 - 05:37
Forum Renault