DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

91 Pages « < 56 57 58 59 60 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan pe GPL

misu78
post 11 Jun 2009, 21:36
Post #1711


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




@aicidincolo, multumit de montaj? Pentru orice problema(daca va fi nevoie) poti apela cu incredere la Gabi, nu te va refuza si chiar se pricepe.
Cum ai pus GPL, ai si fugit la mare! biggrin.gif
Succesuri.


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 16 Jun 2009, 21:16
Post #1712


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




vreau si eu sa intreb:
e o firma care monteaza releu pt pompa de benzina
ce rau cauzeaza? am vazut ca se certau cativa cu 30 de pagini in urma pe tema asta dar nu am inteles mare lucru si nu s-a discutat mai mult de 2-3 posturi. poate cineva sa ma faca sa pricep daca e bine sau nu?

16 Jun 2009, 21:19:
am uitat. ii rog pe cei care au gpl montat sa spuna daca au avut probleme, mai ales la supape si la cati km au avut belelele

This post has been edited by cristitranca: 16 Jun 2009, 21:19


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 16 Jun 2009, 22:07
Post #1713


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




Poate pe la 150k-200k, vor aparea problemele si pe la supape,dar nu pana atunci.
Nu e motor de 1300. Succesuri.


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 16 Jun 2009, 22:07
Post #1714


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Nu trebuie sa se monteze nici un releu la pompa de benzina, pur si simplu se lasa asa cum a facut-o mamica ei.

Ca probleme dupa utilizarea instalatiei GPL, pot sa zic ca mi s-au strans supapele si a fost nevoie de o reglare a acestora, si ca mi s-a infundat filtrul de benzina intr-atat de mult incat imi crescuse consumul cu 2 litri in extraurban. In urban era ok. Nu am patit-o doar eu, a mai patit-o si un prieten.
Acum, daca nu ar fi crescut preturile in nesimtire la benzina, nici nu as mai fi folosit instalatia de gaz, la un pret de 3-3.3 ron/litru de benzina era decent pentru buzunarul meu.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 17 Jun 2009, 08:10
Post #1715


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




la cati km s-au strans supapele?

sa inteleg ca nu e bine ce fac ei cu pompa de benzina? si daca o lasi sa mearga in gol nu se strica la fel?

This post has been edited by cristitranca: 17 Jun 2009, 08:19


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LucianCRB
post 17 Jun 2009, 11:36
Post #1716


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 5 November 08




nu se strica.. ea e facuta sa mearga cat merge si motorul... important e sa ai benzina in rezervor, ca sa aiba ce sa pompeze.. se strica daca nu ai benzina de loc in rezervor si merge in gol..


--------------------
Renault Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90cp
Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 17 Jun 2009, 17:22
Post #1717


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




In regim taxi, supapele pentru autovehiculele dotate cu instalatie de GPL, se regleaza, in medie, la 100.000Km. La regim de mers normal, supapele nu trebuiesc reglate mai repede de 150.000-175.000Km.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Miky 48
post 17 Jun 2009, 19:46
Post #1718


Taximetrist


Group: Members
Posts: 196
Joined: 1 March 06
From: Arad




QUOTE(Laurentziu83 @ 16 Jun 2009, 22:07)
Nu trebuie sa se monteze nici un releu la pompa de benzina, pur si simplu se lasa asa cum a facut-o mamica ei.

Ca probleme dupa utilizarea instalatiei GPL, pot sa zic ca mi s-au strans supapele si a fost nevoie de o reglare a acestora, si ca mi s-a infundat filtrul de benzina intr-atat de mult incat imi crescuse consumul cu 2 litri in extraurban. In urban era ok. Nu am patit-o doar eu, a mai patit-o si un prieten.
Acum, daca nu ar fi crescut preturile in nesimtire la benzina, nici nu as mai fi folosit instalatia de gaz, la un pret de 3-3.3 ron/litru de benzina era decent pentru buzunarul meu.
*


Ba din contra este foarte bine sa ai un releu care sa-ti opreasca pompa de benzina cind motorul functioneaza pe gpl (asta din proprie experienta 50.000 km cu gpl pe solenza si tocmai am facut si 100.000 km cu loganu). Se pune releu la pompa sa nu stea tot timpul fortata, face foarte mult lucru asta.
Supapele le-am reglat a 2-a oara la 100.000 km, si cred ca la 150.000 dau chiulasa jos si o duc la un mester sa-mi schimbe scaunele de la supape (am instalatia montata imediat dupa ce am facut 5.000 km, pe vremea aia nu faceau logan pe gpl de fabrica)
Si cel mai important lucru - la praful de la noi trebie schimbat filtru de aer si la 7.500 km deci de 2 ori la un schimb de ulei.


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate+ - AR-99-JAF
Nu te enerva! Nu stiu sa conduc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 17 Jun 2009, 19:47
Post #1719


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Mihai, nu uita sa mentionezi ca ceea ce zici e valabil la un regim de taxi! smile.gif


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Miky 48
post 17 Jun 2009, 19:51
Post #1720


Taximetrist


Group: Members
Posts: 196
Joined: 1 March 06
From: Arad




Ma gindeam ca se subintelege din avatar, dar ai dreptate, "Valabil la un regim de taxi".


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate+ - AR-99-JAF
Nu te enerva! Nu stiu sa conduc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LucianCRB
post 17 Jun 2009, 22:20
Post #1721


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 5 November 08




raman la parerea ca e inutil un releu pentru oprirea pompei de benzina ni timpul functionarii pe gpl.. modelele din fabrica nu au.. plus deasta, mi s-a intamplat de cateva ori pe iarna, la cateva depasiri mai in forta, cu butelia plina sa imi treaca pe benzina, ca si cand ar fi ramas fara gpl.. probabil o eroare de soft, sau presiunea gazului insuficienta.. ma intreb in aceasta situatie ce as fi facut daca pompa de benzina ar fi fost oprita de un releu, si masina nu ar fi trecut pe benzina... nu numai ca nu as mai fi putut continua depasirea, dar nici frane nu as mai fi avut..


--------------------
Renault Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90cp
Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Miky 48
post 18 Jun 2009, 10:41
Post #1722


Taximetrist


Group: Members
Posts: 196
Joined: 1 March 06
From: Arad




Am patit eu faza de care zici tu, cind se termina gazul si trece pe benzina se porneste pompa automat, ai o senzatie ca "da in bot" o fractiune de secunda si dupa aia isi revine la normal.


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate+ - AR-99-JAF
Nu te enerva! Nu stiu sa conduc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SORITAXI
post 18 Jun 2009, 11:32
Post #1723


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 1 November 05
From: Timisoara




CRISTITRANCA ,nu pot sa-ti raspund la PM pt. ca nu am suficiente postari pe forum si nu mi se permite;trimite-mi o alta adresa de mail care nu este prin DaciaClub.


--------------------
DACIA LOGAN 1.4 2006,ambiance +GPL - TM10PBL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 18 Jun 2009, 12:24
Post #1724


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Eu zic sa lasati pompa de benzina in legea ei. N-am auzit de nici o situatie in care sa se strice daca este decuplata. Ea oricum lucreaza tot timpul fortat, deoarece trebuie sa dea mai multa benzina decat papa injectoarele, ca sa nu mai zic de mersul in frana de motor, cand injectoarele sunt inchise.
Eu nu simt in mers trecerea benzina-gaz, doar la relanti variaza putin turatia, daca as opri pompa s-ar putea sa se simta.
In manualul de montaj al instalatiei mele nu scrie nicaieri de decuplat pompa de benzina, deci probabil s-a considerat ca nu este nevoie. De ce sa fiu eu mai destept decat cei ce fabrica instalatii de gaz?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 18 Jun 2009, 14:53
Post #1725


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Ca tot v-ati infierbantat iarasi pe pompa de benzina, mai pun odata avantajele si dezavantajele opririi acesteia (cele pe care le stiu eu), desi parerea si recomandarea mea si a unor producatori este sa nu se intrerupa pompa. Pro:
1) In timpul functionarii pe GPL pompa nu mai se invarte deci nu i se mai uzeaza lagarele si periile colectoare.
2) Daca accidental la rularea pe GPL, circuitul de alimentare cu benzina isi pierde etanseitatea, motorul va functiona in continuare pe GPL, iar benzina pierduta poate provoca un incendiu.
3) Reducem consumul de energie electrica smile.gif)...
Contra:
1) de obicei utilizatorul care stie ca are pompa "intrerupta", nu va mai pastra o cantitate suficienta de benzina in rezervor ceea ce va conduce la blocarea sau arderea pompei chiar in "scurtele" momente in care se ruleaza pe benzina.
2) Uzura pompei datorita sarcinii mai mari nu exista, ea se va uza la fel ca atunci cand s-ar fi mers pe benzina (alimentata la 12 V cu supapa de suprapresiune, deci acelasi debit, indiferent de cantitatea consumata de motor), poate mai putin, deoarece alimentand implicit mai putina benzina, vom avea si gunoaie mai putine de trecut prin pompa.
3) Pot apare pierderi de presiune in circuitul de alimentare cu benzina datorita fenomenului de dilatare a combustibului la cald si eliminarea acestuia pe supapa de suprapresiune, sau chiar datorita unor mici scapari a acestei supape. Fenomenul favorizeaza aparitia de sedimentari pe circuitul de alimentare, inclusiv pe injectoare si sunt absolut sigur din experienta practica de faptul ca la 70-100 000 km, nici o masina cu pompa "intrerupta" nu mai are injectoarele de benzina in stare buna, spre deosebire de cele fara intrerupere a pompei, care inca mai functioneaza in parametri normali si la 200 000km si, cum era si normal, mai putin uzate decat la un motor care a rulat doar pe benzina.
4) La instalatiile cu trecere "secventiala" pe GPL comutarea intre benzina si GPL se face in timp si pe rand la fiecare cilindru, intalnindu-se astfel situatia ca doi cilindri sa fie alimentati pe benzina si 2 pe GPL. Deoarece semnalul de intrerupere se ia de pe electrovalvele de GPL, este evident ca la comutare primului cilindru vom avea pompa oprita. Producatorii acestui tip de instalatie specifica explicit sa nu se taie alimentarea pompei.
5) releul suplimentar, necesita complicarea legaturilor electrice (fir suplimentar de pe electrovalva de GPL, fir de masa, intrerupere circuit pompa), ceea ce mareste riscul aparitiei unui scurt-circuit sau de ardere a pompei in cazul unei legaturi proaste sau a unei calitati slabe a releului.
Obs.: Pentru a arde o pompa de benzina cum este cea de pe Logan, nu este nevoie de o perioada foarte mare de timp, este suficient ca ea sa fie lasata sa lucreze in gol sau sa fie alimentata cu "noduri" 5 minute.

This post has been edited by alexys: 18 Jun 2009, 14:56


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 18 Jun 2009, 23:31
Post #1726


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Raspund la primele 3 tampenii ce sustin oprirea pompei de benzina, la urmatoarele nu ma bag, ca n-are rost:

1) pompa de benzina oricum se uza daca masina functiona, dupa parerea mea e unul din reperele de pe masina care pica cel mai rar, cred ca sunt masini care au atins milionul de kilometri cu pompa originala. Daca se mizeaza pe faptul ca respectiva pompa "se uzeaza", atunci inseamna ca e un kkt de pompa, care merita sa ia foc.
2)Etanseitatea circuitului se poate pierde oricum, insa nu se intampla degeaba. Daca nu bagi masina prin drumuri forestiere, nu ai de ce sa te sperii ca iti va ceda vreun furtun. Iar masinile pentru Ro de regula au protectii sub caroserie pentru conductele de frana si de benzina. Bineinteles, la orice revizie a unei masini, se face si o verificare a conductelor de alimentare si a riscului ca acestea sa cedeze. Pentru cine isi schimba uleiul la bordura, aia e.
3) "Consumul de energie electrica si incalzirea globala, nu?" radmasa.gif

Eu m-am trezit cu filtru de benzina infundat dupa ce am mers 25000 de km pe gpl, aici cred ca de vina este lipsa unui circuit de retur carburant pentru masina mea, cum aveam la dacie si la oltcit. Filtrul de benzina se colmatase in asa hal incat in extraurban imi crescuse consumul de la 6.2 la 8.5% pentru acelasi stil de mers, practic la un drum de Bucuresti imi amortizam filtrul cu tot cu montaj.
De injectoare nu m-am plans, oricum nu puteam sa merg pe gaz fara ca masina sa nu mearga pe benzina macar pana se incalzea motorul.

This post has been edited by Laurentziu83: 18 Jun 2009, 23:34


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 19 Jun 2009, 14:29
Post #1727


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




QUOTE(LucianCRB @ 17 Jun 2009, 22:20)
.........mi s-a intamplat de cateva ori pe iarna, la cateva depasiri mai in forta, cu butelia plina sa imi treaca pe benzina, ca si cand ar fi ramas fara gpl.. probabil o eroare de soft, sau presiunea gazului insuficienta..
*


Asta se intampla din cauza calitatii proaste a GPL-ului.
Iarna, amestecul din care este realizat se modifica din rafinarie tocmai din cauza frigului. Daca amestecul nu este realizat corect, se intrerupe alimentarea cu gaz si se trece pe benzina.
Acest lucru se poate evita prin marirea presiunii in electrovalve.
Succesuri.


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LucianCRB
post 20 Jun 2009, 12:40
Post #1728


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 5 November 08




QUOTE(Miky 48 @ 18 Jun 2009, 10:41)
Am patit eu faza de care zici tu, cind se termina gazul si trece pe benzina se porneste pompa automat, ai o senzatie ca "da in bot" o fractiune de secunda si dupa aia isi revine la normal.
*



la mine "da in bot" o fractiune de secunda la trcerea de pe gpl pe benzina si asa, cu pompa functionand tot timpul.. iar la trecerea de pe benzina pe gpl se simte in scaun cum trage mai tare...


--------------------
Renault Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90cp
Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 21 Jun 2009, 02:28
Post #1729


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




@Laurentiu, as specifica totusi ca problema devine grava cand sare conducta (mufa de cuplare modelul vechi) din rampa de injectoare si benzina spala si alternatorul in functiune...
@Misu, ideea e buna dar in practica doar o mica parte au problema de acolo si de obicei cand omul pomeneste asta inseamna ca asa i s-a intamplat nu numai la o alimentare, in principiu poti sa setezi gresit un prag de presiune la care sa treaca, desi totul e in regula in rest. Cireasa de pe tort e expresia cu marirea presiunii in electrovalve, oricat m-as stradui, nu pot sa inteleg cam cum vine asta,daca presiunea unui gaz e data de natura lui, masa, volumul si temperatura la care se afla, cum faci, turtesti rezervorul sau faci focul in portbagaj?
@Lucian, incep sa cred ca te bucuri ca nu ti-au "rezolvat" masina. Asa poti spune ca e unicat, desi daca cineva isi scoate furtunul de vaacum de pe regulator si-l astupa, obtine aceleasi "performante" (inclusiv dereglarea de pe benzina) ca tine, unde mai pui ca el o poate aduce la starea initiala.... Mai elegant ar fi sa se modifice harta, dar atunci n-ar mai fi probleme despre care sa se discute.


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentziu83
post 21 Jun 2009, 09:24
Post #1730


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.592
Joined: 17 May 05




Conducta de alimentare se poate asigura cu 2 coliere de plastic ca sa nu mai iasa de acolo.
Iar respectiva conducta practic poate sa sara indiferent daca masina are sau nu GPL.

Mie la Clio nu mi-a sarit niciodata din vina ei, insa am vaporizatorul montat acolo si a suferit destule lovituri, asa ca a inceput la un moment dat sa musteasca. Asa ca a trebuit sa-i schimb o-ring-urile. Cum insa oring-urile erau putin mai mari, conducta a intrat fortat la loc, asa ca a trebuit sa o asigur.

This post has been edited by Laurentziu83: 21 Jun 2009, 09:26


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu78
post 21 Jun 2009, 12:06
Post #1731


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 19 May 08
From: voluntari




QUOTE(alexys @ 21 Jun 2009, 02:28)
Cireasa de pe tort e expresia cu marirea presiunii in electrovalve, oricat m-as stradui, nu pot sa inteleg cam cum vine asta,daca presiunea unui gaz e data de natura lui, masa, volumul si temperatura la care se afla, cum faci, turtesti rezervorul sau faci focul in portbagaj?
*


Presiunea in electrovalve e comandata de STAG si nu de presiunea din rezervor, masa, volum sau temperatura. Altfel ar trebui sa avem o presiune cand e rezervorul plin si o alta mult mai mica cand e pe golite. Masina n-ar mai avea un mers normal si regulat cu atatea variabile. Parerea mea.
Problema asta am avut-o si eu. M-am dus la cine montase instalatia si a marit presiunea(cu specificatia ca va fi un pic mai mare consumul). Succesuri.


--------------------
Ford Focus 2015 - IF-44-VOI
Membru cu armă!
Sunt inofensiv dar gandul meu e criminal!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 22 Jun 2009, 00:51
Post #1732


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




QUOTE(Laurentziu83 @ 21 Jun 2009, 10:24)
....Iar respectiva conducta practic poate sa sara indiferent daca masina are sau nu GPL....   


Diferenta e ca atunci cand e pe GPL motorul nu se opreste decat dupa ce ai o flacara suficient de mare incat sa strice ceva electric etc... sau ai sansa sa il opresti tu daca ti se pare ca miroase a benzina...

QUOTE(misu78 @ 21 Jun 2009, 13:06)
Presiunea in electrovalve e comandata de STAG si nu de presiunea din rezervor, masa, volum sau temperatura. Altfel ar trebui sa avem o presiune cand e rezervorul plin si o alta mult mai mica cand e pe golite. Masina n-ar mai avea un mers normal si regulat cu atatea variabile. Parerea mea.
Problema asta am avut-o si eu. M-am dus la cine montase instalatia si a marit presiunea(cu specificatia ca va fi un pic mai mare consumul). Succesuri.
*



Traseul GPL e cam asa: rezervor, electrovalva de pe multivalva rezervorului, electrovalva cu filtru fata, reductor (care regleaza si presiunea) si apoi injectoare de GPL. Am inteles ideea, numai ca exprimarea a fost gresita, adica reductorul poate influenta presiunea in aval nu in amonte unde sunt electrovalvele...


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LucianCRB
post 6 Jul 2009, 09:44
Post #1733


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 5 November 08




salut
aseara cand veneam in oras, a inceput sa imi clipeasca becul din bord pentru noxe... a palpait cam 20 de secunde, timp in care am oprit si am tras pe dreapta.. cam la 5 secunde dupa ce am oprit s-a oprit si el din palpait.. este prima oara cand il observ, si nu am fortat-o mai tare ca in alte dati... in rest masina nu s-a manifestat in niciun fel.. a mers la fel, doar ca a palpait ledu... aveti idee de la ce poate fi? tinand cont si de problemele care mi le face mie legate de dereglarea calculatorului de injectie benzina, poate sa aiba sonda lamda vreo problema?


--------------------
Renault Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90cp
Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 7 Jul 2009, 19:39
Post #1734


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Inseamna ca ECU benzina a ajuns la limita si nu mai poate taia din combustibil. Inca n-am vazut sonda lambda stricata de gpl si nici catalizator, dar cred ca se simte un miros nasol in urma masinii cand ai eroarea asta. Daca o pui pe tester va da ineficienta catalizator si amestec prea bogat pe sonda lambda aval. Consumul e probabil mai mare si cred ca te apropii de sfarsitul aventurii "Am o Dacie care trage!" (pe GPL). Mai am o veste proasta pentru tine si anume daca mai vrei o "comisie" cat de cat priceputa in ale gazului, nu o sa o ai (de unde) prea curand. Vestea buna e ca atunci cand va ramane becul aprins definitiv, va fi foarte usor de diagnosticat instalatia de GPL si oricum poti merge pe benzina...

This post has been edited by alexys: 7 Jul 2009, 19:40


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LucianCRB
post 8 Jul 2009, 01:04
Post #1735


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 5 November 08




da, am observat ca masina nu mai trage deloc cum tragea.... dar tot da in nas cand trece pe benzina.... in schimb, daca merg turata trage foarte bine pe benzina, dar pana in 3000rpm, nu are cuplu aproape de loc... asta seara mi s-a aprins din nou becul in bord... a palpait cam 10-15 secunde dupa care s-a oprit... cred ca saptamana aceasta voi face din nou o vizita in service... iar consumul pe gpl a scazut cam la 8-8,5l%..
citind cateva posturi pe forum am ajuns la concluzia ca sonda lambda ar fi de vina, dar nu stiu daca asa este..
totusi pana ajung la service, as vrea sa stiu daca ma puteti ajuta, cat de mult si cat de rau poate afecta motorul toata chestia asta.. sau ce afecteaza.... si care ar fi consecintele... plus daca se rezolva pe garantie...


--------------------
Renault Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90cp
Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 8 Jul 2009, 01:47
Post #1736


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Daca vrei sa afli ce are si esti amator de o plimbare in judetul invecinat, eu inca ma declar curios in legatura cu "marea si complicata problema" a instalatie tale si reprezentante Dacia sunt si aici. Inca nu e sonda defecta, dar ar fi mai bine sa mergi pe benzina pana remediezi problema (problemele), fiiindca tu ai avut o problema pe care n-ai luat-o in seama si care ori o devenit mai pronuntata, ori a generat o alta noua problema. Si fiecare la randul ei poate provoca pagube gen sonda lambda, catalizator, uzura accentuata datorita supraincalzirii motorului... Si chiar daca ar fi garantate toate, nu poti cunoaste toate efectele ca sa poti cere sa se schimbe tot ce a fost afectat. E tare faza cu consumul, poate ca de fapt nu te mai lasa sa mergi repede. Bafta!


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LucianCRB
post 8 Jul 2009, 04:05
Post #1737


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 5 November 08




multumesc mult pentru sfat...
vointa as avea sa ajung in judetul invecinat..
problema este ca eu o sa plec din tara pana pe 15 august...
masina o sa ii ramana tatalui meu, care nu prea a mers cu masina si nu prea ii cunoaste bubele.. as fi vrut sa il las cat de cat cu ea rezolvata, macar temporar, pana ma intorc si o sa am timp sa ma ocup de ea... si cred ca solutia temporara este tot in service.. eventual cu o reinitializare de soft... tata oricum, nu va merge mult cu ea, maxim 500km.. dar mi-e frica sa il las sa mearga cu ea pe benzina, pentru ca este nesigura... m-am trezit in intersectie ca s-a terminat gazul, a trecut pe benzina, si abia am plecat cu ea de pe loc.. nu vreau sa pateasca faze dastea...
multumesc mult pentru ajutor, si tinem legatura.. dupa ce ma intorc in tara voi veni sigur cu ea la un control la pitesti

This post has been edited by LucianCRB: 8 Jul 2009, 04:06


--------------------
Renault Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90cp
Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 8 Jul 2009, 20:38
Post #1738


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Foarte probabil masina nu a avut si nu are o problema reala pe benzina, doar ca functionand defectuos pe GPL s-au dereglat coeficientii de imbogatire ai amestecului. Daca se pricep sa-i faca o resetare a acestora la service, va functiona corect pe benzina si totodata sigur. Sau foloseste-o cateva drumuri pe benzina. In cazul asta, chiar e mai bine sa o dai pe benzina si sa te rogi sa-si intre rapid in parametri...


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LucianCRB
post 9 Jul 2009, 11:52
Post #1739


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 5 November 08




ma voi duce la service pentru o resetare...
am incercat sa merg pe benzina dar e imposibil.. adica pot sa merg dar sunt convins ca mai rau ii face... daca schimb viteza la 2500rpm, in treapta urmatoare incepe sa dea in nas ca si cand as merge cu a 5-a la 40 la ora...
ma voi duce la service pentru resetare, iar cand ma intorc in tara voi incerca sa rezolv problema..


--------------------
Renault Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90cp
Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 9 Jul 2009, 23:50
Post #1740


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Luciane, da' ia o data masina aia la o forja prin afara orasului, si dai pe benzina, tot cu aIII-a si aIV-a pana in 5.500-6000Rpm pentru o portiune buna de drum, si vezi dup'aia daca mai merge asa. Si inainte de asta, scoate borna de la baterie si las-o asa tmp de 20-30 de minute.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
91 Pages « < 56 57 58 59 60 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 08:41
Forum Renault