Logan pe GPL
![]() ![]() ![]() |
Logan pe GPL
bleumineral |
![]()
Post
#2371
|
||
Român și neștiutor Group: Members Posts: 168 Joined: 2 May 09 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.4 mpi gpl
2007 Laureate
- -***
|
|||
alexys |
![]()
Post
#2372
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
@bleumineral, daca nu citeai printre randuri vedeai ca m-am referit la PRESIUNEA PREA MARE in rampa, care nu prea e acelasi lucru cu presiunea mica, aia care apare cand se termina GPL-ul.
@empirey, e bine sa ai 10 - 20 lt cand consumi 10lt sa mai pui cat au ramas ca sa fie benzina cat de cat proaspata.. @LucianCRB, mai devreme sau mai tarziu, indiferent cate injectoare/motoare/masini iti schimba cei de la Dacia, tot la vorba mea ajungi ![]() |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
LucianCRB |
![]()
Post
#2373
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 5 November 08 ![]() |
nu ma supar alexys, chiar iti multumesc pentru ajutor.
acum masina are 41k km, cam pe la inceputul lunii septembrie i-am facut a II a revizie, avea cred vreo 38-39k km.. o sa fac o programare, si o sa ma pregatesc pentru o noua intalnire cu "specialistii" de la Flamicom, dar astept sa mai treaca zapezile astea |
--------------------
Renault
Clio 4
Grandtour 2015 - 1.5 dci 90cp Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90 cp
|
|
lascarica |
![]()
Post
#2374
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 15 February 11 From: Iasi ![]() |
Alexys are dreptate in ceea ce priveste releul ...
Pompa e facuta sa mearga cit se invirte motorul, dar in benzina, racirea e prin imersie...adica macar un 10-15l...recomandat 1/2 rezervor...consumi "o linie 2 faci "plinul" la 1/2 iar... Dar injectoarele masinii (nu GPL) nu sint facute sa stea fara benzina/presiune etc... Plus ca supapele unisens de multe nu etanseaza perfect si in timp pompa se dezamorseaza... Sint mai multe de luat in consideratie...e mai greu sa demonstrezi 100% cauza exacta... Releu pe pompa se mai pune la masinile la care injectoarele de benzina "scapa" si masina consuma benzina mergind pe GPL.... End of story... |
--------------------
Skoda
Octavia 1
2001
|
|
shade4free |
![]()
Post
#2375
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 353 Joined: 23 March 10 From: ...... ![]() |
dap
am citit si eu un pic pe aici problema cu opritul motorului la trecerea pe gaz.ma depaseste,si nu imi dau cu presupusul asa cum se obisnuieste pe aici(fara suparare) Am avut o problema cu pornirea eu,,,si toti de la dacia service,au zis ca este de la gaz Se inselau,habar nu au nici cei de la dacia,problema la mine era la mufa calculatorului de injectie,contact imperfect dar altceva vreau sa spun atentie In momentul in care se face trecerea pe gaz POMPA DE BENZINA SE OPRESTE, asa ca poti avea doar 2kg de benzina pentru pornit,,NU SE ARDE POMPA |
--------------------
...
scala
.....
- ........
|
|
bibi79 |
![]()
Post
#2376
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 7 January 08 ![]() |
salutare
asta cu benzina in rezervor ca sa nu se arda pompa....e adevarata. La fel de adevarat este ca de 4 ani si jumatate, 80k km, la mine nu s-a stins niciodata becul din bord, tot pe rosu merg cu benzina....inseamna ca e calitate domnule la pompa asta. din categoria, nu incercati acasa.... |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 GPL
2007 Laureate
- TM77CCC
|
|
LucianCRB |
![]()
Post
#2377
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 5 November 08 ![]() |
shade4free, am avut probleme si cu pornirea, nu e nimic nou.
iar cei de la dacia, cand nu cunosc ceva dau vina pe calitatea GPL-ului sau a benzinei.. mie mi-au zis "ca domne.. ai lampa aprinsa, du-te baga benzina sa vezi ca iti porneste.. si oricum, nu putem sa punem testeru pe ea cu lampa aprinsa, pentru ca nu functioneaza in parametrii normali" dar sunt atat de idioti incat nu stiu ca daca urci un deal si lampa aia se aprinde, cand masina ajunge perfect orizontala, nu se mai stinge. am iesit in curtea service-ului, am resetat computerul, s-a stins lampa si m-am intors.. m-am gandit ca oprirea motorului la trecerea pe gaz poate fi din cauza vreunui senzor de temperatura, face trecerea prea repede, si nu apuca sa ajunga la temperatura optima.. nu asta ma sperie, ca se opreste. mirosul de GPL ma sperie... legat de cantitatea de benzina din rezervor.. nici la mine, in aproximativ 70k km, in total, rar s-a intamplat sa fie lampa stinsa.. totusi, daca lampa aia exista acolo, si masina e facuta sa functioneze oricum, cu ea aprinsa sau stinsa, iar in cartea tehnica nu e specificat in mod expres sa nu se parcurga mai mult de un numar de Km cu lampa aprinsa, ma gandesc ca pot sa merg cu ea asa oricat. alimentez 5 litri, ii consum alimentez din nou si tot asa. oricum, pe frigul asta cred ca isi face racire si cu benzina si fara.. This post has been edited by LucianCRB: 14 Feb 2012, 18:59 |
--------------------
Renault
Clio 4
Grandtour 2015 - 1.5 dci 90cp Clio 4 Grandtour 2015 - 1.5 dci 90 cp
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#2378
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
acum ca am revenit la temperaturi mai omenesti , ledul ala de gpl ramine aprins , nu mai pilpiie , deci o fi ceva cu temperatura presiune , urmeaza sa ii fac revizia de primii 20 000km vedem atunci eroarea aparuta
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
B!ll |
![]()
Post
#2379
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 18 March 11 From: Bucuresti ![]() |
Buna ziua!
Am si eu o mare nedumerire: instalatie Tomasetto + Stag 300 (cred), Logan 1,6 - 8v, 47.000 km din care 25.000 pe gaz numai de la Lukoil. Saptamana trecuta am pus gaz de la o statie no-name (in Taratasesti - DB) de 50 ron si a durat alimentarea foarte putin in comparatie cu Luk. Masina mergea bine, parea ca trage mai bine. Cand am ajuns bine pe rosu, adica dupa 40 km de cand s-a aprins ledul, am mai pus 10 litri de acolo si am urmarit consumul. Consum instant pe CB la 25.000 rpm, 90 km/h in trapta V: - benzina 6,4 l/km - GPL 7,1 l/km mers constant, drum drept, fara pante sau vant Am hotarat sa fac si un consum plin la plin: - km: 457 - gaz: 10 + 32,5 (trece cam intr-un km pe gaz) -consum: 9,3 l/100 km preponderent extraurban (90 %) cu viteza medie a CB =70 km/h Nedumerirea este cum de azi la alimentare, cu butelia goala, adica mers pe benzina au intrat pana a declansat pompa 32,5 litri intr-o butelie de 52 l adica 42 l utili? This post has been edited by B!ll: 23 Feb 2012, 09:40 |
--------------------
Dacia
Logan 1,6 16V
2010 Laureate
- B 18 CVB Prostii invata din greseli si desteptii de la altii
|
|
alexys |
![]()
Post
#2380
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
@shade4free, in afara ca 2 kg este altceva decat 2 litri la benzina, intr-adevar, cat este oprita, pompa nu se va arde, prin definitie iti trebuie un curent in ea s-o arzi. Insa, mai ales cea de Logan, este foarte micuta (am vazut motorase de stropit parbrizul mai sanatoase) si se incalzeste relativ rapid. Ca sa aiba debit si presiune, chiar are curent prin ea. Racirea nu o face benzina din exteriorul ei, deoarece transferul de caldura e pe o suprafata mica de contact cu benzina. Baza este chiar debitul enorm de benzina care trece efectiv prin ea, - carbunii, rolele, statorul, rotorul, toate sunt "spalate" de benzina (ca aerul prin radiator, daca stai pe loc si te bazezi doar pe caldura radiata in exterior - fierbi motorul in cateva minute). Asa ca la cei care merg cu benzina putina si pompa oprita, pompa se arde cand incearca sa porneasca mai ales cand reusesc dar benzina este putina. Asta fiindca atunci cand ia "goluri" cred ca isi tripleaza turatia si nu-i trebuie prea mult timp sa se incalzeasca. Se arde definitiv abia dupa ce se blocheaza, le gasesc topite ca pe o lumanare si toti se mira ca au avut releu, de ce s-a ars si cand. Raspunsul corect este ca s-a ars definitiv la prima incercare nereusita de pornire pe benzina. Deci nu insistati cand stiti ca nu mai aveti benzina si motorul nu mai porneste.
@B!ll, singura concluzie pe care o poti trage din ce ti-a afisat C.B.-ul este ca instalatia este prost reglata, ai amestec sarac de GPL in zona aia, compensat totusi de ecu benzina care mareste timpii de injectie la benzina cu 10% - cel putin o nimereste ca exact cu atat ar trebui sa fie mai mare consumul la GPL ![]() |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
B!ll |
![]()
Post
#2381
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 18 March 11 From: Bucuresti ![]() |
alexys iti multumesc mult pentru opinie, ma incred neconditionat in ea fiindca am citit tot ce s-a scris pe acest topic din 2009 incoace. Adevarul este ca eu nu am respectat indicatia de a merge si pe benzina din cand in cand si probabil lucrurile s-au zapacit. Acum dupa ce am citit aici, m-am apucat si eu sa fac ce trebuie: am pus mase suplimentare, am fost atent la indicatiile CB, am cerut opinia voastra si mai nou, pentru prima data din 2006 si dupa 47000 km, am curatat corpul clapeta (puteam sa-l inscriu pe www.jeg.ro fara grija).
Asta a fost alaltaieri si acum alta nazbatie: cand schimb I -> II de la semafor piue de 3 ori (emnpty tank - dar e full) si trece pe benzina si asa ramane. La fel si din a IV -> V fara acelerare prea mare. Am sa verific furtunele de la corpul clapeta fiindca dupa ce am ajuns acum la job a ramas singura turata pe la 2000 rpm. Inteleg ca tu esti la Pitesti, eu vin destul de des la rudele mele de acolo si cu prima vizita am sa vin cu ea la ... doctor. This post has been edited by B!ll: 24 Feb 2012, 10:40 |
--------------------
Dacia
Logan 1,6 16V
2010 Laureate
- B 18 CVB Prostii invata din greseli si desteptii de la altii
|
|
lascarica |
![]()
Post
#2382
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 15 February 11 From: Iasi ![]() |
QUOTE(B!ll @ 23 Feb 2012, 09:39) Consum instant pe CB la 25.000 rpm, 90 km/h in trapta V: - benzina 6,4 l/km - GPL 7,1 l/km mers constant, drum drept, fara pante sau vant Nedumerirea este cum de azi la alimentare, cu butelia goala, adica mers pe benzina au intrat pana a declansat pompa 32,5 litri intr-o butelie de 52 l adica 42 l utili? Cam mare turatia nu crezi ? ![]() Banui ca "zburai" deasupra norilor deja... Daca pe BC ai consum mai mic pe benzina decit atunci cind mergi pe gaz in aceleasi conditii de mers atunci ai amestec cam sarac...ar trebui sa o mai reglezi putin... S-a mai intimplat chestia asta...cu butelia...poate fi de la supapa, presiune etc... Daca se intimpla de mai multe ori du-te la montator... Sa vezi ce ochi casti cind iti intra 56l in butelie de 52l ![]() |
--------------------
Skoda
Octavia 1
2001
|
|
B!ll |
![]()
Post
#2383
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 18 March 11 From: Bucuresti ![]() |
@lascarica: multumesc de observatie, graba bat-o vina!
![]() Mai nou se termina butelia una- doua. Plus ca face tot mai des, si numai dimineata trecerea pe benzina la accelerari usoare, de exemplu cand schimb IV -> V de la cca 2.800rpm si fara sa schimb brusc. Da semnal de "empty tank" cu 2 linii verzi pe indicator si la nici 500 m dupa alimentare. Si in plus la trecerea manuala inapoi pe gaz se simte o usoara balbaiala (!?) care inainte nu era prezenta. Aici eu mai banui si o problema electrica, de masa poate, fiindca periodic vitezometrul din senin cade la 0 si isi revine inexplicabil in mers constant, 4 pavele la temperatura numai in oras mai apar si s-au stins becurile de la partea de climatizare de pe consoola centrala. Mase suplimentare sunt montate, cea de la tabloul de bord este curatata si stransa corect. La masina nu am pus decat GPL si firul pentru sptitare parbriz si masele suplimentare. Clar are nevoie de un specialist! |
--------------------
Dacia
Logan 1,6 16V
2010 Laureate
- B 18 CVB Prostii invata din greseli si desteptii de la altii
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#2384
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
cind si cind si la mine intrerupe alimentarea cu gpl...aud valva cind cupleaza si decupleaza...
![]() ![]() pentru cei cu instalatii landi si care au nevoie de soft http://www.ekolukakey.com/download.php |
--------------------
...
...
...
|
|
kvy |
![]()
Post
#2385
|
Membru autentic Group: Members Posts: 229 Joined: 19 September 08 From: BUCURESTI ![]() |
Problema vitezometrului este de la senzorul defect de la cutia de viteze.
E o belea generala si prezenta inclusiv la taica-miu. Trebuie schimbat si probabil costa ceva bani... In rest trebuie sa scoti aerul/apa din rezervor si o sa fie ok. |
--------------------
1310
MLS
87
|
|
B!ll |
![]()
Post
#2386
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 18 March 11 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc kvy!
Si eu banuiesc senzorul de pe cutie dar pe deasupra nu am putut sa ajung la el din cauza de regulator GPL si filtre. Macar sa-i curat contactele inainte sa-l schimb. Intre timp am alimentat de 2 ori de la luk si vad ca si-a revenit, merge ca inainte. Am mai mers si sambata asta prin oras numai pe benzina si vad ca se comporta normal. Totusi cum fac sa scot aerul / apa din butelie? ![]() Mii de multumiri! |
--------------------
Dacia
Logan 1,6 16V
2010 Laureate
- B 18 CVB Prostii invata din greseli si desteptii de la altii
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#2387
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
supapa de alimentare are un fel de bila...citisem undeva, mai demult, ca cineva, cu o problema similara, a scos aerul din rezervor cu...o surubelnita !
![]() poti sa incerci... ![]() ![]() |
--------------------
...
...
...
|
|
lascarica |
![]()
Post
#2388
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 15 February 11 From: Iasi ![]() |
Bill lasa scosul aerului/apei din instalatie...
Nu ai asa ceva...aerul e compresibil...iar aer lichid sigur nu ai... Apa prea multa iar nu poti avea inrezervor...cel mult de o cafea turceasca ![]() Daca zici ca si-a revenit dupa ultimele alimentari atunci nu ai treaba...problema ta era de la amestec GPL de kkt...nu facea presiune in butelie...au patit-o si altii, inclusiv subsemnatul... Norocul meu a fost ca apucasem sa fac vreo 50km pina la a face figuri si sa sara pe benzina... Solutie: daca mai incape ceva in butelie te duci la alta statie si mai pui citiva litri...daca e plina butelie si nu mai intra gaz te duci la o vulcanizare si te chinui sa bagi ceva presiune in butelie... ![]() Mergi cu ea pina mai consumi 5-10l si alimentezi cu gaz mai bun... Crede-ma ca merge smecheria... |
--------------------
Skoda
Octavia 1
2001
|
|
vasile82 |
![]()
Post
#2389
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 482 Joined: 3 December 04 From: Ploiesti, Bucuresti ![]() |
QUOTE(george_scala_2004 @ 5 Mar 2012, 11:06) supapa de alimentare are un fel de bila...citisem undeva, mai demult, ca cineva, cu o problema similara, a scos aerul din rezervor cu...o surubelnita ! ![]() poti sa incerci... ![]() ![]() Nu incerca, ca incerci degeaba. Supapa de la priza de alimentare inchide doar conducta de alimentare, adica de la priza de alimentare la "ceasul "buteliei. Acolo este supapa la care te gandesti tu. Daca totusi vrei sa golesti butelia in momentul in care s-a golit complet slabesti prinderea conductei care duce la motor, lasi sa iasa tot gazul dupa care demontezi ansamblul montat pe butelie. Desfaci chingile de pridere ale buteliei si o scoti din masina pentru inspectie. ATENTIE!! Operatiunea se face in spatii libere sau foarte bine aerisite si departe de surse de scanteie sau foc. Trebuie sa-ti iei masuri de protectie specifice pt mediu Ex. This post has been edited by vasile82: 6 Mar 2012, 09:27 |
--------------------
Ex Logan,
Renault Fluence
1.6
|
|
B!ll |
![]()
Post
#2390
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 18 March 11 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc mult tuturor pentru sfaturi! Poate mai putin pentru cel cu "surubelnita + bila de supapa" care cred ca e luat cu copy - paste de pe la bula / cafenea
![]() Cum spuneam, acum se comporta absolut normal dupa ce am alimentat de doua ori cu cate 16 litrii de la luk. Si cred si eu ca a fost de la GPL-ul de r@h@t de la statia din Taratsesti / Baldana pe dreapta cum vii de la Bucuresti, asta ca sa n-o pateasca si altii... Cata vreme am alimentat de la Luk nu am stiut de ea, chiar daca nu am ascultat sfatul motatorului de a mai merge si pe benzina din cand in cand. Am facut-o acum, la ananghie, si dupa ce am citit pe aici am si inteles de ce trebuie facuta aceasta manevra. Nici regimul in care folosesc eu masina nu cred ca este cel mai fericit: ziua fac cate 88 km in regim extraurban cu o medie (cred eu) de 70 km/h iar seara imi iau fata de la scoala din oras unde ma misc ca un melc amputat si stau nenumarate cozi la stopuri. |
--------------------
Dacia
Logan 1,6 16V
2010 Laureate
- B 18 CVB Prostii invata din greseli si desteptii de la altii
|
|
lascarica |
![]()
Post
#2391
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 15 February 11 From: Iasi ![]() |
Faza cu surubelnita si bila e partial reala...
Kkt-ul ala de bila se mai blocheaza si nu-ti baga gaz in butelie... Nu e pt scos aerul ![]() |
--------------------
Skoda
Octavia 1
2001
|
|
B!ll |
![]()
Post
#2392
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 52 Joined: 18 March 11 From: Bucuresti ![]() |
Ok! Poate ca se blocheaza dar nu cred ca o surubelnita e solutia, poate ceva mai moale ca sa n-o zgarii.
Deocamdata instalatia mea si-a revenit. ![]() Multumesc mult pentru sfaturile primite! |
--------------------
Dacia
Logan 1,6 16V
2010 Laureate
- B 18 CVB Prostii invata din greseli si desteptii de la altii
|
|
panter1 |
![]()
Post
#2393
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
am auzit ca dupa 100.000.km s-ar infunda catalizatoarele din cauza GPL-ului e adevarat? M-ar interesa sa imi pun si eu GPL si deocamdata strang informatii
![]() Rog pareri ale posesorilor despre cum se simte motorul si catalizatoarele dupa 100kkm mersi pe GPL si daca au reglat supapele de la chiulasa This post has been edited by panter1: 14 Mar 2012, 11:04 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
lascarica |
![]()
Post
#2394
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 15 February 11 From: Iasi ![]() |
Nu am auzit la Taxi sa aiba probleme cu catalizatorul...si aia fac reviziile cind merg in 2 pistoane
![]() Si au peste 200-300k... |
--------------------
Skoda
Octavia 1
2001
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#2395
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
QUOTE(panter1 @ 14 Mar 2012, 11:03) am auzit ca dupa 100.000.km s-ar infunda catalizatoarele din cauza GPL-ului e adevarat? M-ar interesa sa imi pun si eu GPL si deocamdata strang informatii ![]() serios? la fel ca si cu mitul ca instalatia gpl uzeaza motorul este o mare diferenta intre masinile care merg cu benzina si cu gaz la teava de esapament , a mea este curata , daca bag degetu pe ea ![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
panter1 |
![]()
Post
#2396
|
Membru autentic Group: Members Posts: 792 Joined: 26 February 09 From: Bucuresti ![]() |
verificare digitala vrei sa zici
![]() ![]() mai am o nelamurire.. eu am CB(computer de bord) daca imi pun gpl o sa imi mai arate consumul ecact si de GPL ca si pe benzina?? din cate am testat pana acum CB-ul indica foarte bine, cu o eroare foarte mica.. pe gpl ma gandesc ca nu o sa arate nimic ptr ca nu e instalatie pusa de fabrica This post has been edited by panter1: 15 Mar 2012, 23:15 |
--------------------
Dacia
1310
2002
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#2397
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
acum nu stiu , la mine fiind de fabrica mie imi indica cit de cit bine , am 9,8 iar real e undeva la 10-11
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
gabylzr |
![]()
Post
#2398
|
![]() membru autentic Group: Members Posts: 598 Joined: 7 October 06 From: MANGALIA ![]() |
Asa crezi tu ca indica cat de cat bine ca ai instalatia de fabrica , in realitatea esti in aceeasi oala cu ceilalti .
|
--------------------
Skoda Octavia 2,
ex logan laureate 1,5 dci/2006
1,6/2005
- CT------ Forza Steaua
|
|
Ygi_17 |
![]()
Post
#2399
|
Membru autentic Group: Members Posts: 328 Joined: 2 February 09 ![]() |
va rog o concluzie pentru Logan pe GPL montat din fabrica are ceva deosebit fata de cele obisnuite pe benzina? ( supape, chiulasa etc)
2. instalatia montata din fabrica e mai buna ? sau apar si la aceasta probleme? |
--------------------
Renault
Clio II - Symbol
2003 / 8V 75 CP
|
|
george_scala_2004 |
![]()
Post
#2400
|
Membru autentic Group: Members Posts: 6.580 Joined: 16 April 09 ![]() |
|
--------------------
...
...
...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 07:13 |