DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

91 Pages « < 82 83 84 85 86 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan pe GPL

bibi79
post 15 Nov 2012, 10:10
Post #2491


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 7 January 08




Multumesc Alexys
mecanicii recomadna inlocuirea injectoarelor LR cu valtek, implicit a rampei de injectoare si ce o mai fi nevoie. voi ce recomandati? sa merg in continuare pe LR sau sa schimb pe valtek ( de brand-uri mai renumite nu am bani) mecanicii spun ca valtek-urile au avantajul kitului de reparatie, si cam la 75k Km e nevoie de un astfel de kit, si nu de inlocuirea totala a injectoarelor. voi ce parerea aveti? merita valtek sau sa raman pe LR?
multumesc


--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL 2007 Laureate - TM77CCC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul80
post 15 Nov 2012, 12:30
Post #2492


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 2 October 12




de acord ca alexys
insa daca se dovedestte ca ai unul sau doua injectoare defecte sfatul meu este sa le schimbi pe toate patru pentru ca nu stiu cat de bune mai sunt celelalte doua
sfatul meu ar fi sa mergi pe cele de LR
care ar fi diferenta de pret intre cele 2 tipuri de injectoare?


--------------------
logan logan 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bibi79
post 15 Nov 2012, 17:10
Post #2493


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 7 January 08




diferenta ar fi vreo...300 d elei parca. dar, diferenta mare e ca peste inca xx zeci ce mii de km, costul va fi de catva milioane pentur kiturile respective, nu de inca 1300-1500 lei



--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL 2007 Laureate - TM77CCC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 16 Nov 2012, 21:27
Post #2494


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Majoritatea schimburilor de acest gen am facut-o cu Valtek original si mi s-a parut ok ca mentinere a performantelor. Am un client care a insistat sa cumpere tot MED. Si s-au montat filtre noi de origine, s-a reconditionat vaporizatorul care contine si el un filtru si totul a fost ok, a mai facut 3 revizii de atunci si acum are 40 000 km cu ele si i-am schimbat un injector. Dar deja ma intreb cat vor rezista celelalte. Pe cand la Valtek, mai desfaci, mai cureti, mai reglezi smile.gif)...
Dar daca nu se face reglajul bine si nu se alege rampa bine, nu se schimba filtre, etc, e posibil ca rampa inlocuitoare sa se strice si in 15000 km, asa ca eu am insistat mereu sa se faca reparatia completa si nu am avut probleme decat cu un taximetrist "smecher" - prima oara m-am minunat ca s-au stricat in 3 saptamani -garantie - schimbare OK, a doua oara nu am comentat dar le-am fotografiat pozitiile de fixare a piulitelor, si am marcat pistonasele, iar a treia oara i-am aratat ca le schimbase probabil cu un coleg si i-am recomandat cu caldura si alte ateliere de GPL.


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alxd
post 17 Nov 2012, 09:38
Post #2495


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 17 October 12




Cam asa arata map-ul dupa autocalibrare + plimbarile de riguare,
Ce parere aveti?

Attached thumbnail(s)
map_gpl.png ( Size: 187.17k ) Number of downloads: 1654


--------------------
Subaru Forester 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul80
post 20 Nov 2012, 19:27
Post #2496


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 2 October 12




bidi79 ce ai facut pana la urma?
ai pus valtek sau landi renzo?
zici 300 lei diferenta intre setul de 4 injectoare
la valtek am auzit ca conteaza mult si meseriasul care ti le monteaza asa ca eu as recomanda landi
cati km aveai cand ti-au picat injectoarele?


--------------------
logan logan 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lascarica
post 21 Nov 2012, 00:13
Post #2497


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 15 February 11
From: Iasi




ALXD : arata cam aiurea daca poza este facuta dupa calibrare...
Daca e facuta dupa mult timp, de mers in cu totul alte conditii, daca masina merge bine, nu consuma (mult), porneste bine, las-o in pace...

Paul80 : daca nu stii decit din auzite nu da sfaturi...
Meseriasul conteaza cam pe oriunde s la orice...inclusiv la umflat rotile...
Ca varianta Valtekul e mult mai economic decit MED-urile de fabrica...
Rampa Valtek ce tine locul celor 4 injectoare costa cit unul MED...chiar mai putin...
Daca reviziile sint facute la timp si nu ai bafta de GPL de foarte proasta calitate pot sa tina si 75.000km...uzual cam 50-60.000km...
Kitul de reparatii cu montaj ~150RON... deabia aici se cunoaste meseriasul ...daca schimba si camasile pistonaselor...dar asta de multe ori se intimpla deabia de la a 2a reparatie in sus...deci cam la 120-150.000km facuti...


--------------------
Skoda Octavia 1 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bibi79
post 21 Nov 2012, 12:18
Post #2498


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 7 January 08




salut
mai mult ca sigur o sa merg pe valtek, tocmai pentru costul mic de reparatie din viitor. in rest, strang bani...sad.gif
aa... plus ca ijectoarele originale tacane ca o turma incaltata in saboti de lemn...din cate am inteles altele nu tacane (m-au inebunit 93k km. acum ca merg e benzina e liniste...dar aud altele....)


--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL 2007 Laureate - TM77CCC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Leo0608
post 21 Nov 2012, 15:36
Post #2499


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.108
Joined: 13 September 08




QUOTE(alexys @ 16 Nov 2012, 21:27)
am avut probleme decat cu un taximetrist "smecher" - prima oara m-am minunat ca s-au stricat in 3 saptamani -garantie - schimbare OK, a doua oara nu am comentat dar le-am fotografiat pozitiile de fixare a piulitelor, si am marcat pistonasele, iar a treia oara i-am aratat ca le schimbase probabil cu un coleg si i-am recomandat cu caldura si alte ateliere de GPL.
*


foarte tare cu taximetristul ala radmasa.gif Eu il locul tau cred ca il bateam bine, il calcam in picioare de nu se vedea!!! .. biggrin.gif
apropo lasa-mi si mie te rog un nr de contact ... am pe o masina logan 1,4 tomasseto stag200 si nu ma mai inteleg cu ea
imi porneste ff greu dimineata

This post has been edited by total: 21 Nov 2012, 15:37


--------------------
logan pentru? 200x - X XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alxd
post 21 Nov 2012, 21:23
Post #2500


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 17 October 12




Si eu as vrea, te rog, un nr de contact daca se poate, Alexis.


--------------------
Subaru Forester 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile82
post 22 Nov 2012, 08:50
Post #2501


Membru autentic


Group: Members
Posts: 482
Joined: 3 December 04
From: Ploiesti, Bucuresti




Salut,
Eu cu loganul, pana sa-l vand, am facut peste 150 000 km pe gaz. Injectoarele erau Matrix. In acesti km nu am avut probleme. Este drept am schimbat filtrele din 10 in 10 mii de km.

Poate va ajuta...

Attached thumbnail(s)
imagesCA5EAJCL.jpg ( Size: 3.86k ) Number of downloads: 1750


--------------------
Ex Logan, Renault Fluence 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bognog
post 24 Nov 2012, 11:53
Post #2502


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 30 November 08




salut alexis. am si eu un logan 1.6 cu instalatie brc Secvent 24 MY07 montata la ~90k. de la un timp cand moderez petru a schimba treapta de viteza si am calcat ambreiajul turatia se duce la 0 si se opreste motorul. cei mai rau e ca mi se opreste opreste in intersectii. de pornit porneste imediat inapoi dar pana nu imi trece pe gaz faza se repeta la schimbatul vitezelor. daca ma poti ajuta da-mi te rog un mail pe crapbogdan@yahoo.com eu neavand destule posturi pt a citi/lasa PM.

This post has been edited by bognog: 24 Nov 2012, 11:54


--------------------
Dacia Logan 2004/LSDAB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alxd
post 26 Nov 2012, 09:36
Post #2503


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 17 October 12




Salut,
Am atasat linkul catre transfer.ro ce contine un fisier cu datele salvate in urma unui drum pina la tara(de fapt la intoarcere) Urziceni-Buc.
Fata de setrile default, rezultate in urma autocalibrarii (cele din poza anteriora) am mai marit multiplicatorul deoare aveam LTFT: 28 aproape constant.
Si cu multiplicatorul in forma actuala tot mi se pare corectia pe termen lung mare plus ca si timpii la injectia pe gpl mi se par mari.
Ce parere aveti?
Merg cu amestec saracit?
Cind este pusa bifa la AutoAdaptation (stag 300 premium) mai conteaza setarea multiplicatorului?

http://dl.transfer.ro/transfer_ro-26nov-ddb7e8e443.zip


Attached thumbnail(s)
Setare_multiplicator.png ( Size: 337.78k ) Number of downloads: 1626


--------------------
Subaru Forester 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TWK
post 15 Dec 2012, 22:47
Post #2504


Rider on the Storm


Group: Members
Posts: 190
Joined: 21 February 07




Am facut un calcul zilele astea si consum benzina de 1300-1500€/an, oare ar merita sa pun GPL? Dupa cat timp s-ar amortiza investitia? Masina in cauza e un logan 1.4 din 2007 cu ~80 000 km, 90% din timp merg doar in Bucuresti si pe benzina consuma cam 10% vara si 11% iarna. Cu cat ar consuma mai mult pe GPL?


--------------------
Logan 1.4 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jagoman
post 16 Dec 2012, 14:14
Post #2505


Membru autentic


Group: Members
Posts: 596
Joined: 8 February 05
From: jud. Satu Mare




Ar trebui sa-ti ia maxim 13%. Adica fa calculul cu 10 litrii benzina si 13 gpl. Vezi ce iese.... Ca iese bine. smile.gif)))))))


--------------------
Renault 11 1985 TL, Skoda Fabia 2002 Comfort , - SJ-02-XLK
R11 TL 1,4 44kw 1985
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabau86
post 27 Dec 2012, 14:56
Post #2506


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 18 March 07
From: Braila




Salut baieti,

Daca e cineva care ma paote ajuta cu ceva informatii.

Am un Logan cu instalatie GPL LR aftermarket si din vara am inceput sa am niste probleme cuea in sensul ca la prima pornire din ziua respectiva motorul nu vroia sa porneasca imediar. Se invartea de vreo 10 ori inainte de a porni. Am curatat injectoarele + motorasul pas cu pas dupa care o perioada si-a revenit. Insa de cand s-a lasat rece am inceput sa intampin aceleasi probleme numai ca acum fiind mai rece daca las motorul sa se raceasca pornirea greoaie o am de fiecarea data. Daca motorul este cald nu am niciun fel de probleme.

Aveti vreo idee de unde ar putea fi ?


--------------------
dacia logan 2007 - BR 86 GBI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nucu68
post 30 Dec 2012, 08:27
Post #2507


Membru autentic


Group: Members
Posts: 200
Joined: 23 January 07




Am un LGN gpl din 2007. Primele masini cu gpl produse de Dacia. Inca de la inceput am avut probleme cu pierderea antigelului. Si nu cred ca am fost singurul. Am batut destule drumuri la cei de la Caremil Iasi. Ba sa-mi schimbe colierele, ba T-urile si abia dupa ce masina a iesit din garantie mi-au schimbat si membrana de la ... nici nu stiu cum ii zice, un gogoloi acolo. Abia atunci am scapat de probleme. Evident pe cheltuiala mea. Aveam cam 15-20 mii km. Acum am 51 de mii km si probeleme au reaparut. Saptamanal trebuie sa completez cu antigel.
Sa se fi spart iarasi membrana respectiva? Pirn alte parti nu vad scurgeri de antigel.
Si daca e asa, cand ma gandesc ca trebuie sa ajung la Caremil ma apuca groaza.
Oare acea membrana se gaseste de cumparat si pe alte magazine, sa nu fiu nevoit sa o iau de la Caremil.
In rest UN AN NOU CU BUCURII SI CATI MAI MULTI KM FARA PROBLEME !


--------------------
Dacia Logan GPL 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P-A-C-O
post 30 Dec 2012, 11:30
Post #2508


What you see is what you get!


Group: Members
Posts: 2.350
Joined: 3 October 10




QUOTE(nucu68 @ 30 Dec 2012, 08:27)
Ba sa-mi schimbe colierele, ba T-urile si abia dupa ce masina a iesit din garantie mi-au schimbat si membrana de la ... nici nu stiu cum ii zice, un gogoloi acolo. Abia atunci am scapat de probleme. Evident pe cheltuiala mea.

vezi ca e un OTS de prin 2010 cu inlocuirea T-urilor de plastic cu unele metalice, evident pe banii celor de la fabrica (inclusiv completarea cu antigel)

This post has been edited by P-A-C-O: 30 Dec 2012, 12:09


--------------------
- - -
Ziua de 16 nov 2014 a ramas in istoria Romaniei ca fiind ziua in care omul politic Victor Ponta a fost cel mai aproape sa devina Presedintele Romaniei
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 30 Dec 2012, 22:21
Post #2509


...........................


Group: Members
Posts: 7.213
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Pai nu auzi bre ca le-a schimbat...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nucu68
post 31 Dec 2012, 07:05
Post #2510


Membru autentic


Group: Members
Posts: 200
Joined: 23 January 07




Asta am vrut sa spun si eu bobo, dar mi-ai luat-o inainte. Eu vorbeam de membrana aia afurisita. Phuu


--------------------
Dacia Logan GPL 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bibi79
post 31 Dec 2012, 11:05
Post #2511


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 7 January 08




Salut baieti
La Multi Ani.
am schimbat injectoarele, cu tot xu rampa furtune si ce a mai trebuit, am pus Rail (in locul MEDurilor LR). totul bine si frumos, pana s-a ajuns la reglaje. nu au putut face nici cum reglajul instalatiei, orice i-au facut cei de la service, au apelat la un mare specialist care a intrat remote pe masina, au incercat tot ce s epaote, nimic. masina mergea intrerupt, sonda lambda dadea aiureli, gaze aiurea, totul dat peste cap. bujii originale, noi, culbutori reglati, nimic nu vroia sa mearga. dupa lupte seculare ce durara vreo 4 ore, descopera ca, peste gaz, 2 injectoare de benzina bagau benzina, de unde si mersul prost al masinii. cu mufele de la injectoarele de benzina scoase, masine merge impecabil, cu ele conectate, prost gramada. e vorba de injectoarele 1 si 2 (cele mai din stanga cum stai cu fata la masina, de langa bobina).
Au pus un alt calculator de GPL, onfipt in conectori si atarnand in compartimentul motor, masina merge ompecabil pe gaz. verdict, calculator defect. il punem inapoi pe cel vechi, prins in suruburi, conectat ... se mai face o proba, din cele doua injectoare care bagau benzina, doar unu (primul de la bobina) mai influenta mersul neregulat al motorului... mecanicii s euitam cam patrat la situatia asta...s-a tras de fire de cabluri de tot...nimic, la fel face. am ramas ca in ianuarie sa merg sa puna calculatorul meu pe o masina cu instaltie identica sa vedem daca acolo se manifesta, daca nu, inseamna ca e o problema electrica, fire, cabluri. daca se manifesta si pe masina cealalta, inseamna ca e defect.
Acum, nu cred ca se strica chiar asa usor calculatoarele astea...plus ca de obicei ar trebui sa fie ori defect ori nu, nu uneori sa mearga prost, alteori nu...am mai incercat sa merg pe gaz, uneori merge de nu imi dau seama pe ce merg, gpl sau benzina, alteori tremura si miros gazele urat, nu are putere....
sunt cma in dubii. mi-as cam dori sa fie o problema electrica, de cablaj, decat un caculator de 200-250 euro buc...
voi ati intalnit problama asta? credeti ca se defecteaza atat de usor un astfel de calculator? masina are 95k km, exceptant ultimele 2 luni s-a mers pe gpl mai tot timpul..
ceva recomandari pe unde sa mai sapam, ce s amai verificam, ce sa mai inlocuim....

multumesc, la multi ani inca o data


--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL 2007 Laureate - TM77CCC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanamza
post 3 Jan 2013, 13:14
Post #2512


Membru Numarator


Group: Members
Posts: 509
Joined: 25 November 07
From: Buzau




nu sunt specialisti nenicii aia..


--------------------
Dacia Oarecare Candva - Bz-00-xxx
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bibi79
post 3 Jan 2013, 17:39
Post #2513


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 7 January 08




... pai da tu o solutie, o recomandare ceva....


--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL 2007 Laureate - TM77CCC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KMC70
post 6 Jan 2013, 16:33
Post #2514


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 6 January 13




Pt. nucu68
Am avut si eu aceleași probleme cu loganul
Al meu este un 1,6mpi cu gpl din fabricație landi renzo. Acum are 75,000 de km. La 16000 de km am facut primul schimb de ulei, filtre(ulei ,gaz, diuze etc) tot ce au spus cei de la reprezentanta dacia ,printre care le-am spus si de pierderea de lichid antigel. Raspuns nu erau strinse prea bine inele de la te-uri.
problema rez. pe mom. După 500km o luam de la capăt cu pierderile. Pt ca locuesc cu masina in exterior m-am dus cu masina la representanța renault mi-au zis si ei că-i de la te-uri mi -ai schimbat colierele si te-urile. Dupa ceva timp pierdea dar mai putin. La toți la care am fost mi-au dat explicațiile cele mai bizare La 60,000 am făcut schimbul de ulei .filte etc. si de pompa curea si tot ce trebuie la 60 de mii , si surpriză au disparut pierderile.Pt. ca masina nu mai era in garanție am fost la un prieten care este mecanic si a rezolvat tot in 2 ore. În plus la fiecare 15000 cei de la dacia îmi schimbau si placutele de frină pe motiv ca erau consumate si îmi stricau discurile. La 70mii am auzit un huruit la frînare. Mă duc la mecanic si surpriză. Întrebare lui a fost dacă am schimbat vreo dată placuțele de frină. Pt el nu au mai fost schimbate nici o dată. La care a trebuit sa schimb tot si placuțe si discuri. Cică sa ai incredere in mecanicii de la servisurile dacia.
Problema este că nu te lasă să stai lînga ei.


--------------------
Dacia MCV 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 6 Jan 2013, 16:36
Post #2515


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




bibi79, cred ca stiu despre ce este vorba - (am fost intrebat daca e posibila faza din fire si cum esti din TM ), nu s-a observat defectiunea usor deoarece nu s-a mai intalnit aceasta problema pana acum la acel model de calculator. Nu prea poate fi un scurt circuit ascuns in cablaj, deoarece firele ar trebui sa se dezizoleze si sa se uneasca intre ele firele pereche de taiere a injectorului respectiv (culoarea albastra la albastru cu negru sa zicem). Si sunt 9 fire pe cablajul respectiv, daca dau intre ele altfel, ar fi probleme la mersul pe benzina - dar s-a spus ca pe benzina merge Ok. Din cate am vazut in ECU GPL de acest tip, e posibil ca un releu sa aiba contactele sudate intre ele, circuitul nu se mai intrerupe la comutarea pe gpl. E logic, mai ales ca s-a incercat cu alt ECU, defectiunea de acest gen nu poate fi din soft (imi amintesc ca acelasi releu intrerupe mai multe injectoare de benzina).
Cat despre parerea altora despre meseriasii respectivi, as zice ca oriunde te-ai duce cu ECU respectiv, o sa-si dea seama foarte greu ca baga si benzina daca nu le spui, deci oarecum ai avut noroc...


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nucu68
post 6 Jan 2013, 17:45
Post #2516


Membru autentic


Group: Members
Posts: 200
Joined: 23 January 07




KMC
Nu stiu din ce oras esti, dar sa-i vezi pe cei de la Caremil Iasi. Crima si pedeapsa. Eu am zis ca nu mai calc pe la ei nici mort. Prefer sa merg la Vaslui sau pe unde s-o putea, dar nu la ei.
Eu dupa ce am schimbat prima data, pe la 15 mii km membrana de la vaporizator am scapat de pierderi. Acu am 51 si pierderile au reaparut. De aceea am intrebat daca e vorba iarasi de membrana. Am cautat si pe net si am gasit-o la 100-110 lei. Trebuie sa caut doar un atelier GPL. Si in Iasi nu prea sunt ( sau nu stiu eu). Poate fi cumva si de la pompa de apa? Spun asta ca desi am 7 ani nu am scimbat inca distributia. E programata in primavara.
Si inca o intrebare: nu am reglat niciodata culbutorii. Daca o fac, trebuie umblat si la calculator?


--------------------
Dacia Logan GPL 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bibi79
post 6 Jan 2013, 20:38
Post #2517


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 7 January 08




Multumesc Alxis. se poate repara ecu? de un electronist competent? am vazut ca e ... sigilat... are rost sa incerc reparatia? functioneaza masina cu calculatorul de gaz demontat? In ceea ce priveste meseriasii pentru cei din tm ii pot recomanda oricand (i-am gasit la recomandarea ta). au desxoperit ceea ce altii nici macar nu au visat. si dupa 4 ore de munca au cerut 50 de lei, ca ata costa o verificare... Uimitor, nu? Va dati seama ca am lasat mai mult ca imi era rusine sa las 50de lei pentru 4ore de sapat prin masina....


--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL 2007 Laureate - TM77CCC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sergiu2010
post 7 Jan 2013, 20:49
Post #2518


Membru incepator


Group: Members
Posts: 91
Joined: 4 January 13




Am si eu o problema cu injectoarele(electrovalvele) valtek in sensul ca sunt destul de zgomotoase pana se incalzesc dupa care dispare zgomotul.Temperatura de trecere pe gpl este la 40 grade.Instalatia nu are decat 5000 de km.Este normal sa faca asa sau este un inceput de sfarsit pentru electrovalve?Multumesc anticipat!


--------------------
Dacia Logan Laureat - B--------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bibi79
post 9 Jan 2013, 18:12
Post #2519


Membru incepator


Group: Members
Posts: 46
Joined: 7 January 08




Salutare. am fost la service si am pus calculatorul meu pe o alta masina. verdict defect. nu e o problema de cablaj, pe aceleasi 2 injectoare baga benzina.... o sa il dau la electronisti de la servici sa se uite in el sa vedem daca casesc ceva....ce ar trebuii cautat? relee, integrate.... banuiesc ca ceva in numar de 4 din care 2 nu funtioneaza...smile.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 GPL 2007 Laureate - TM77CCC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 9 Jan 2013, 22:02
Post #2520


...........................


Group: Members
Posts: 7.213
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Eu cred ca doar inlocuirea acestuia va rezolva problema, la cum prezinti tu situatia...


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
91 Pages « < 82 83 84 85 86 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd June 2024 - 23:47
Forum Renault