Logan pe GPL
![]() ![]() ![]() |
Logan pe GPL
vad |
![]()
Post
#301
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
logan
laureate 1.6
- bz xx vad iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
|
|||
GoGu |
![]()
Post
#302
|
![]() Prea de la tara Group: Moderatori Posts: 1.970 Joined: 14 August 03 From: Iasi ![]() |
E sonda lambda sau senzor de oxigen...
Si ce cauta benzina pe acolo? Ca asta e pusa pe evacuare... |
--------------------
Renault
Scenic 1.5dCi
recolta 2012
|
|
vad |
![]()
Post
#303
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(GoGu @ 20 Jul 2006, 10:23) din spusele mecanicului, eu nu prea am habar, cica sonda asta analizeaza daca totul este ok, mai excat daca arderea este perfecta, cand culbutorii sunt stransi rezulta arderi imperfecte si arnca benzina nearsa pe toba, senzorul asta sesizeaza si da comnada la computer sa mai taie din benzina la injectie, cat priveste cel de oxigen habar nu am pe unde este si ce face ala, cert etse ca masina pe benzina da in nas chiar si atunci cand bag piciorul in ea, numai dupa ce trece de 2500 turatii parca mai prinde si ea vana, pe gaz nu face asa, care sa fie misterul nu stiu....ramane de vazut si sa cercetez in continuare. |
--------------------
logan
laureate 1.6
- bz xx vad iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
|
|
adiya |
![]()
Post
#304
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Exact as face si la mine. Probabil 99% ai si tu injectoarele de benzina infundate, insa nu stiu daca se merita sa la cureti pt. ca datorita instalatiei de gaz ti se vor infunda din nou mult mai repede ca la o masina fara GPL.
|
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
vad |
![]()
Post
#305
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(adiya @ 22 Jul 2006, 13:43) Exact as face si la mine. Probabil 99% ai si tu injectoarele de benzina infundate, insa nu stiu daca se merita sa la cureti pt. ca datorita instalatiei de gaz ti se vor infunda din nou mult mai repede ca la o masina fara GPL. nu stiu ce sa zic, am pus si eu curatator de injectoare in benzina si nici o imbunatatire, chetia ciudata este ca dupa ce au sters erorile de la computer (sau dupa ce iau eu borna) sau am reglat culbutorii in prima faza masina a mers super pt 1, 2 zile dupa care a inceput sa se comporte aproape la fel. off-topic pt ca tocmai am facut 60 000 km si trebuie sa schimb toate curelele si alte deastea ce ma costa aproape 5 mil, si cum o sa merg la acelasi mecanic pt costul manoperei mult scazut fata de service o sa il rog sa mai verifice iar culbutorii si o sa incerc sa intru iar in service sa o resetez direct cu programul lor! pana atunci merge si asa chiar si cu 150 pe GPL fara probleme! |
--------------------
logan
laureate 1.6
- bz xx vad iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
|
|
alexys |
![]()
Post
#306
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
Poate e adevarat sau nu, dar se spune ca modelele astea cu ECU-uri care se ocupa de diverse chestii pe la motor, au un principiu de functionare interesant, daca constata ca setarea din fabrica pentru timpii de injectie nu corespunde din diverse motive cu carburatia optima (adica sonda lambda cere mereu aceiasi corectie in plus sau in minus la combustibil) pana la urma aceasta corectie este inregistrata ca necesara (chiar si pozitia dispozitivului ce tine motorul la mers in gol). Daca o instalatie de GPL nu e adaptata corect (bazandu-se pe timpii de injectie la benzina sa dea GPL in cantitate neechivalenta) si este necesar ca ECU bz sa reactioneze la neconcordanta si sa corecteze schimband harta carburatiei atunci e ca si cum ai schimba mereu injectoarele cand unele cu un debit mai mic cand unele cu un debit mai mare.... Va functiona corect cu cele cu care e folosita mai des... Ma intreb ce se intampla cand inst gpl o face sa creada in unele zone ca are debit mare la inj si in altele ca il are mic... Asa ca e posibil ca sa isi revina la normal dupa ce il "resetezi" si ma gandeam la ECU bz fiindca sonda aia lambda nu cred ca poseda cipuri de memorie de fapt sunt sigur de asta. Si poate asa se explica cum da rezultate si solutiile de curatat injectoarele, e normal ca mergi o perioada pe benzina ca sa consumi continutul rezervorului. Nu cred ca niste injectoare care sunt sub presiune dar nu se deschid primesc gunoaie de undeva ca sa se infunde. Si nici de prajit nu le prajeste motorul ca doar nu-s din ceara. Doar nu mai stie sa functioneze pe benzina si cam atat. Mai grav e cand la asta se aduna si niste supape lasate fiindca mai multe defecte adunate au ca rezultat in service raspunsul: E de la gaz, n-am ce-i face, da-i instalatia de gaz jos si o sa mearga pe benzina... Si se intampla si minunea asta daca era o instalatie prost reglata fiindca mergi doar pe benzina apoi, iar mecanicul zice c-a stiut el ca d-aia are atata experienta. Sau prospera aia care vand injector cleaner. Deci stie cineva despre unde incepe functionarea in bucla inchisa si unde cea in bucla deshisa la motoarele astea? Ii ajung 2 zile sa se dea peste cap benzina?
|
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
vad |
![]()
Post
#307
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
am fost astazi din nou in service pt o noua reverificare cu computer-ul, rezultatul: nici un defect sau anomalie constatat(a), concluzia celui de acolo a fost ca sunt probleme cu pompa de benzina care nu da debitul normal, nu (alimenteaza suficient motorul), din cauza aceasta rezultand senzatia de a da in nas atunci cand merg pe benzina sub 2500 turatii si merge fara probleme pe gaz!
momentan nu ma deranjeaza fff tare acest aspect (asa ca nu ma grabesc sa o schimb). |
--------------------
logan
laureate 1.6
- bz xx vad iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
|
|
alexys |
![]()
Post
#308
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
QUOTE(vad @ 18 Aug 2006, 12:09) am fost astazi din nou in service pt o noua reverificare cu computer-ul, rezultatul: nici un defect sau anomalie constatat(a), concluzia celui de acolo a fost ca sunt probleme cu pompa de benzina care nu da debitul normal, nu (alimenteaza suficient motorul), din cauza aceasta rezultand senzatia de a da in nas atunci cand merg pe benzina sub 2500 turatii si merge fara probleme pe gaz! momentan nu ma deranjeaza fff tare acest aspect (asa ca nu ma grabesc sa o schimb). pompa cred ca asigura o presiune constanta independenta de sarcina motorului iar debitul necesar de benzina creste proportional cu sarcina, deci ar da in nas la sarcina mare, apoi puteau foarte frumos sa-ti faca o derivatie la alimentarea rampei de benzina si sa-ti demonstreze ce au spus cu un manometru ceva.... si apoi ce legatura ar avea pompa de benzina cu datul bornei de la baterie jos -cam aceiasi si cu memoria sondei lambda... Iar compu ala de benz si cu verificarea lor nu prea fac casa buna... Eu l-as pune sa iasa cu mine pe traseu si sa-mi compare 2 parametri pe benzina si pe GPL: timpul de injectie la benzina si semnalul de la prima sonda lambda... Si inainte de toate ca sa nu ma plimbe degeaba, test cu analizorul de gaze. Bazandu-se pe presupuneri te pune sa dai banii pe jumatate din masina... Si inca o chestie, sa n-ai instalatie clasica, (cu mixer aer-gaz) ca atunci n-are rost sa te mai complici sa mearga bine pe benz... M-am uitat putin pe ce ai mai zis si am gasit ceva si de corpul port clapeta, tu chiar le dai bani sa-ti zica tampeniile astea?!? Se strica ele toate odata, dar ma indoiesc sa ai peste 200000 km cu un logan... This post has been edited by alexys: 19 Aug 2006, 08:19 |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
SORITAXI |
![]()
Post
#309
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 1 November 05 From: Timisoara ![]() |
Logan 1.4, 10.000 km, folosit la taxi,fara probleme pana acum;vreau sa montez o instalatie GPL. In Timisoara se monteaza urmatoarele tipuri de instalatii:
- Landi Renzo,31.500.000 lei - Romano, 31.500.000 lei - Autronic Mistral, 28.000.000 lei - Autronic Easy Jet. 33.000.000 lei Bineinteles,toti montatorii isi lauda instalatia argumentand ca piesele componente sunt italienesti , strecurand aluzii catre concurenta care ar folosi, chipurile, "tot felul de turcisme" . Pot primi un sfat? . Multumesc ! |
--------------------
DACIA
LOGAN 1.4
2006,ambiance +GPL
- TM10PBL
|
|
motoradu |
![]()
Post
#310
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 3 September 06 ![]() |
[quote=SORITAXI,12 Sep 2006, 12:15]
Logan 1.4, 10.000 km, folosit la taxi,fara probleme pana acum;vreau sa montez o instalatie GPL. In Timisoara se monteaza urmatoarele tipuri de instalatii: - Landi Renzo,31.500.000 lei - Romano, 31.500.000 lei - Autronic Mistral, 28.000.000 lei - Autronic Easy Jet. 33.000.000 lei Sal!Eu mi-am pus recent o o instalatie gpl milano secventiala la 700 euro si iti zic ca merita.Cu o butelie de 32 litri am mers 350 km.calculeaza pe www.gpleugensifiul.com si vezi in cat ti-o amortizezi.Pana acum era ideea ca Mistral Autronic Sunt super,dar se vede ca nu e chiar asa.Probabil ti se va incalzi mai greu masina-la 4 linii,dar cam asta e tot baiu!!! |
--------------------
dacia
logan 1.4 mpi
2005 preference
|
|
ursamajor |
![]()
Post
#311
|
![]() Membru pasager Group: Members Posts: 785 Joined: 2 May 05 From: Orașul lui Panait Istrati ![]() |
Consumul a fost consemnat unde? În oraș sau afară?
|
--------------------
Dacia
Logan 1.0 Eco-G
2021 Comfort (+ 4 optiuni)
- BR02UMa Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
|
|
alexys |
![]()
Post
#312
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
QUOTE(SORITAXI @ 12 Sep 2006, 14:15) Logan 1.4, 10.000 km, folosit la taxi,fara probleme pana acum;vreau sa montez o instalatie GPL. In Timisoara se monteaza urmatoarele tipuri de instalatii: - Landi Renzo,31.500.000 lei - Romano, 31.500.000 lei - Autronic Mistral, 28.000.000 lei - Autronic Easy Jet. 33.000.000 lei Bineinteles,toti montatorii isi lauda instalatia argumentand ca piesele componente sunt italienesti , strecurand aluzii catre concurenta care ar folosi, chipurile, "tot felul de turcisme" . Pot primi un sfat? . Multumesc ! Preturi surprinzatoare pentru unele instalatii, ce-ar fi sa te uiti la fiecare in parte sa vezi pe ce ti se cer atatia bani si intreaba si tu ce are una, ce are alta... Crede-ma ca vei fi uimit de cat de simple sunt unele in comparatie cu altele... Si lipsa unor senzori inseamna instabilitate. La Megafruct care ti s-a recomandat si la ce pret? |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
SORITAXI |
![]()
Post
#313
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 1 November 05 From: Timisoara ![]() |
|
--------------------
DACIA
LOGAN 1.4
2006,ambiance +GPL
- TM10PBL
|
|
alexys |
![]()
Post
#314
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
E foarte potrivita pentru Logan, in 2007 or sa apara si dovezi in acest sens si doarece probabil vrei sa faci taximetrie cu ea, e un pret corect daca e sa ne gandim la toate interventiile in perioada de garantie cu care trebuie sa-si bata capul montatorul. Taximetristii apar mult mai des la service si nu neaparat pentru o defectiune a instalatiei. Acolo din cate stiu vei fi tratat corect oricand chiar si dupa garantie si nu va fi un montaj de mantuiala facut doar in 2 ore.
|
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
Dwell |
![]()
Post
#315
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 13 September 06 ![]() |
QUOTE(adiya @ 11 May 2006, 10:31) Mai bine ai trece tu manual pe gaz cand motorul are temperatura normala de lucru (4 liniute) si nu ai mai avea problema aia... Diferenta de putere eu NU o resimt dar e drept ca trebuie calcata pedala ceva mai mult pe gaz decat pe benzina pt aceeasi accelerare. Din cate am citit aici injectia de gaz montata pe motoarele cu injectie sexventiala cum e la logan nu duce la pierderi de putere. Eu la berlina daca merg pe gaz cand e rece trage de rupe iar cand se incalzeste devine lenesa. Mi se pare normal asta caci densitatea aerului scade ceea ce implica volum de gaz mai mic si volumul comprimat este acelasi rezulta putere mai mica. E o explicatie empirica si daca am zis prostii imi cer scuze. Mai stiu ca cielo E3 pe gpl are 80CP iar pe benzina 82. 2CP din 82 fac mult sub 20%. |
--------------------
Dacia
1310
1999
- BZ40FDK
|
|
Dwell |
![]()
Post
#316
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 13 September 06 ![]() |
QUOTE(vad @ 18 Aug 2006, 09:09) am fost astazi din nou in service pt o noua reverificare cu computer-ul, rezultatul: nici un defect sau anomalie constatat(a), concluzia celui de acolo a fost ca sunt probleme cu pompa de benzina care nu da debitul normal, nu (alimenteaza suficient motorul), din cauza aceasta rezultand senzatia de a da in nas atunci cand merg pe benzina sub 2500 turatii si merge fara probleme pe gaz! momentan nu ma deranjeaza fff tare acest aspect (asa ca nu ma grabesc sa o schimb). Am citit ceva pe forumul cielo ce te-ar putea ajuta: cica dupa luni intregi de colindat prin serviceuri si zeci de mecanici cu referinte s-a gasit un paznic de la un service sa puna un manometru pe turul pompei de benzina si a gasit ceva gen 0,75 atm in loc de 3-4 atm cat trebuie sa dea aia. Eroarea nu o inregistra nici un senzor si toti ziceau ca masina lui e OZN. Nu stiu daca principiul de functionare la logan seamana cu cielo dar sugereaza si tu mai departe asta cand mai mergi in service. |
--------------------
Dacia
1310
1999
- BZ40FDK
|
|
SORITAXI |
![]()
Post
#317
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 1 November 05 From: Timisoara ![]() |
M-am hotarat si am montat pe masina o instalatie ROMANO -31,5 milioane lei plus 1,5 milioane pentru ca am vrut butelie toroidala. Butelia toroidala cu o capacitate de 49 litri ( se umple 80% deci cam 39 litri) se potriveste perfect in locul rotii de rezerva si se foloseste pentru fixare surubul care fixeaza roata de rezerva. Urmeaza sa achizitionez o roata de rezerva din aceea ingusta, cum se foloseste la masinile straine si sa realizez un sistem de fixare in portbagaj. Gura de umplere cu GPL este montata langa busonul de benzina mascata de usita de acolo. Butonul de comutare gaz-benzina a fost fixat langa schimbatorul de viteze.
Masina functioneaza perfect ,nu se simte deloc trecerea de pe gaz pe benzina si invers. In zilele urmatoare am sa calculez consumul de gaz si am sa vi-l comunic ( daca intereseaza pe cineva). |
--------------------
DACIA
LOGAN 1.4
2006,ambiance +GPL
- TM10PBL
|
|
service |
![]()
Post
#318
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 29 August 06 From: arad ![]() |
Si eu am vrut sa-mi montez Romano, la Gigi Panea, dar am renuntat, datorita pretului. Miam montat mistral-autronic, tot cu rezervor toroidal si m-a costat 780eur. Sint super multumit. Roata de rezerva mi-am cumparat de la schrot, (mica-80km/h) si am fixat-o in porbagaj.
This post has been edited by DFA: 20 Sep 2006, 20:11 |
--------------------
logan
logan 1,6
2005 laureate
|
|
SORITAXI |
![]()
Post
#319
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 1 November 05 From: Timisoara ![]() |
Poti sa-mi spui, te rog, cat a costat roata si cum ai fixat-o in portbagaj? Ai incercat-o sa vezi daca se potriveste sau scrie dimensiunile pe ea?
|
--------------------
DACIA
LOGAN 1.4
2006,ambiance +GPL
- TM10PBL
|
|
motoradu |
![]()
Post
#320
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 3 September 06 ![]() |
|
--------------------
dacia
logan 1.4 mpi
2005 preference
|
|
motoradu |
![]()
Post
#321
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 3 September 06 ![]() |
Poate careva sa-mi zica pretul la gpl in alte localitati?In Cj de ex e 19800/L.Asa,de comparatie...Acum 2 saptamani era 16.800 si nu inteleg de ce aexplodat asa....S-a pus ceva taxe in plus de la stat?
|
--------------------
dacia
logan 1.4 mpi
2005 preference
|
|
narcist |
![]() ![]()
Post
#322
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 21 May 05 ![]() |
Va salut, cu respect! Sunt din Bucuresti si posed un LOGAN 1,4. Unde ma sfatuiti sa merg sa imi montez o instalatie GPL si .....ce model? Sunt interesat de calitate......si nu de pret mic...... cum spunea cineva " suntem prea saraci, ca sa ne cumparam lucruri ieftine". Multumesc anticipat!
|
--------------------
LOGAN 1.4 LAUREATE
LOGAN 1.4 LAUREATE
- B - 99 - P I N
|
|
SORITAXI |
![]()
Post
#323
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 1 November 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(motoradu @ 15 Sep 2006, 20:31) Poate careva sa-mi zica pretul la gpl in alte localitati?In Cj de ex e 19800/L.Asa,de comparatie...Acum 2 saptamani era 16.800 si nu inteleg de ce aexplodat asa....S-a pus ceva taxe in plus de la stat? In Timisoara pretul variaza intre 19.000 si 19.800 lei vechi ( mai ieftin la periferii si mai scump in zona centrala ). |
--------------------
DACIA
LOGAN 1.4
2006,ambiance +GPL
- TM10PBL
|
|
adiya |
![]()
Post
#324
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
In Bucuresti se gaseste si cu 1.65 lei prin Militari.
Sunt interesat si eu de roata aia de rezerva; te rugam sa ne lamuresti. Cum a montat busonul de alimentare langa cel de benzina? Ne poti pune o poza? This post has been edited by adiya: 18 Sep 2006, 18:12 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
SORITAXI |
![]()
Post
#325
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 1 November 05 From: Timisoara ![]() |
Pentru cei care m-au rugat sa le arat cum s-a montat supapa de umplere cu gpl, am facut cateva poze.Supapa s- a montat in locul surubului dreapta-jos a carui gaura a fost marita. Inainte de alimentare se insurubeaza stutul care are pe el si un inel de cauciuc pt. etansare.Dupa alimentare se desurubeaza stutul,se pune bine undeva si...la drum! Stutul este un prelungitor, de fapt, fara nici o supapa.
1.JPG ( Size: 16.5k ) Number of downloads: 755 2.JPG ( Size: 21.36k ) Number of downloads: 608 3.jpg ( Size: 18.04k ) Number of downloads: 600 4.JPG ( Size: 18.93k ) Number of downloads: 634 5.jpg ( Size: 22.12k ) Number of downloads: 610 This post has been edited by SORITAXI: 19 Sep 2006, 17:59 |
--------------------
DACIA
LOGAN 1.4
2006,ambiance +GPL
- TM10PBL
|
|
adiya |
![]()
Post
#326
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Multumim pentru poze.
La RAR ai facut omologarea? S-a legat de natura ''stutului'' care este demontabil? Hai cel cu roata de rezerva te rugam frumos un semn!!! |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
SORITAXI |
![]()
Post
#327
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 1 November 05 From: Timisoara ![]() |
La RAR sunt programat in data de 28.Toate componentele instalatiei sunt marca Romano ( inclusiv stutul este inscriptionat cu "Romano),instalatia este omologata la noi in tara iar in Timisoara multi taximetristi au acest sistem elegant,spun eu,de mascare a gurii de umplere.Am sa fotografiez si butelia toroidala si modul ei de fixare in urmatoarele zile cand voi avea putin timp liber. Deocamdata umblu cu roata de rezerva in portbagaj pt. ca nu am avut inca timp sa umblu pe la schrot-uri sa caut o roata de rezerva din aceea ingusta de masina straina si care sa se potriveasca la Logan.
|
--------------------
DACIA
LOGAN 1.4
2006,ambiance +GPL
- TM10PBL
|
|
smailmiami |
![]()
Post
#328
|
Membru autentic Group: Members Posts: 318 Joined: 7 September 06 ![]() |
Acele stuturi sunt larg folosite mai nou deoarece nu mai trebuie sa dai ditamai gaurile prin caroserii si sunt perfect agreate de RAR.
|
--------------------
Daewoo
Leganza
2004
- DJ-10-DKL
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#329
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
salutari!
desi nu sunt posesor de logan vreau sa imi postez si eu aici problema intrucat se pare ca am acelasi defect la masina ca si VAD. sunt posesorul unei supernove pe care in noiembrie trecut am pus-o pe gaz. Instalatie mistral autornic montata la majore in bucuresti. prin decembrie au aparut problemele.. la inceput a inceput sa imi tremure la mersul pe benzina.. sa ma smuceasca si sa aiva intarzieri la acceleratie lucru care nu se intampla si pe gaz. Asta a fost din cauza ca am cam uitat sa mai merg pe benzina ceva vreme ![]() Va multumesc pt rabdarea cu care ati citit! |
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
SORITAXI |
![]()
Post
#330
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 1 November 05 From: Timisoara ![]() |
Montatorii de instalatii GPL spun ca este obligatoriu sa mergi pe benzina cel putin 5 km la fiecare suta de km pt. a mentine injectoarele de benzina in buna stare de functionare , iar benzina folosita sa fie cea mai buna,chiar daca e scumpa, folosesti oricum putina...
|
--------------------
DACIA
LOGAN 1.4
2006,ambiance +GPL
- TM10PBL
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 21:29 |