Logan pe GPL
![]() ![]() ![]() |
Logan pe GPL
alexys |
![]()
Post
#331
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
|
||
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|||
motoradu |
![]()
Post
#332
|
Membru incepator Group: Members Posts: 27 Joined: 3 September 06 ![]() |
Mie mi-a zis instalatorul de gpl ca instalatia milano secventiala permite benzinei sa spele injectoarele si sa revina inapoi pe retur in rezervor,deci ca injectoarele NU vor avea de suferit.O fi adevarat???
|
--------------------
dacia
logan 1.4 mpi
2005 preference
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#333
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Si marmota invelea ciocolata...
... Logan nu are retur. Pompa e in rezervor. |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
adiya |
![]()
Post
#334
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE Sunt curios daca este pe aici cineva care poate spune ca a facut 10.000 km cu instalatie gpl fara sa aiva nici o problema cu functionarea pe benzina ??? Va multumesc pt rabdarea cu care ati citit! Eu am deja 15 000 km efectuati de cand am instalatie de gaz pe masina si cu o exceptie (pornea ''la sfert'' dar se subtura cca 3-5 secunde dupa care revenea; s-a remediat cu un ''injector cleaner'') pot spune, sper sa nu cobesc, ca nu am avut nici cea mai mica problema cu masina. Inca 10 000 si instalatia este total amortizata. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#335
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Cît a costat cu înregistrare în cartea mașinii și talon instalația de GPL? Tare am dubii că este total amortizată după 10.000 Km. LA breakul meu una de 200 USD a fost amortizată după 12.000 Km. Cînd văd ce scoruri au instlațiile pentru motoare cu injecție mă îngrozesc.
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
DFA |
![]()
Post
#336
|
![]() moderator://DC/Logan Group: Moderatori Posts: 3.559 Joined: 30 September 05 From: Buzău, RO ![]() |
De ce nu citești cum trebuie? A spus "Inca 10 000", care se adună la cei 15.000 deja efectuați cu ea, deci rezultă că la el se amortizează la 25.000Km!
|
--------------------
Logan III Comfort
ECO-G 100cp
2021 sedan
- 27 Iul 2021 Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5 |
|
șoferistul |
![]()
Post
#337
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
Scuze. Eram după o noapte albă la serviciu și atunci ajunsesem acasă.
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
alexys |
![]()
Post
#338
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
As avea o intrebare pentru toti posesorii de GPL pe Logan, referitor la pornirea dimineata daca pe zi a fost utilizata in regim de TAXI (porniri dese in statie cu motorul aproape cald pe benzina apoi trecere automata pe GPL): -porneste "la sfert" de la prima incercare, fara a se actiona acceleratia?.
Cunosc cateva persoane la care pornirea e greoaie, doar pe benzina, in plus masina nu se accelereaza corect la rece in gol pe benzina, parca e sugrumata. Pe GPL porneste si se accelereaza corect. Cei de la diagnosticare sustin ca e "perfecta" pe tester in toate cazurile... Chiar si in cele in care a fost de vina senzorul de pe volant, pompa de benzina, injectoarele infundate, bujiile, benzina veche, canistra carbon - dar in acele cazuri comportamentul era diferit. Oricum maine dimineata fac una bucati inainte de a-i da la cheie... |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
adiya |
![]()
Post
#339
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu prea te inteleg. Daca motorul e cald de ce sa pornesti pe benzina???
In orice moment (rece\cald) si indiferent de combistibil (gaz\benzina) porneste la sfert. Intr-adevar la pornirea la rece pe benzina are un comportament mai ''ingatuit'' cca 1 min pana se incalzaste. Practic motorul merge perfect dar parca are jumatate din putere si trebuie ambalat mai tare ca deobicei. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
SORITAXI |
![]()
Post
#340
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 1 November 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(șoferistul @ 26 Sep 2006, 07:23) Cît a costat cu înregistrare în cartea mașinii și talon instalația de GPL? Astazi am fost la R.A.R.Trebuie sa ai la tine cartea de identitate a masinii,certificatul de conformitate al instalatiei GPL ( de la montatorul instalatiei); se verifica seriile : caroseriei,motorului,vaporizatorului, buteliei, multivalvei si se analizeaza gazele emise de motor la functionarea pe benzina si pe GPL;cost total= 900.000 lei vechi. |
--------------------
DACIA
LOGAN 1.4
2006,ambiance +GPL
- TM10PBL
|
|
SORITAXI |
![]()
Post
#341
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 1 November 05 From: Timisoara ![]() |
[quote=alexys,28 Sep 2006, 10:56]
As avea o intrebare pentru toti posesorii de GPL pe Logan, referitor la pornirea dimineata daca pe zi a fost utilizata in regim de TAXI (porniri dese in statie cu motorul aproape cald pe benzina apoi trecere automata pe GPL): -porneste "la sfert" de la prima incercare, fara a se actiona acceleratia?. DA ! |
--------------------
DACIA
LOGAN 1.4
2006,ambiance +GPL
- TM10PBL
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#342
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
NU !
![]() |
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
SORITAXI |
![]()
Post
#343
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 1 November 05 From: Timisoara ![]() |
[quote=alexys,28 Sep 2006, 10:56]
As avea o intrebare pentru toti posesorii de GPL pe Logan, referitor la pornirea dimineata daca pe zi a fost utilizata in regim de TAXI (porniri dese in statie cu motorul aproape cald pe benzina apoi trecere automata pe GPL): -porneste "la sfert" de la prima incercare, fara a se actiona acceleratia?. DA ! |
--------------------
DACIA
LOGAN 1.4
2006,ambiance +GPL
- TM10PBL
|
|
vad |
![]()
Post
#344
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 18 July 04 From: Bucuresti ![]() |
@alexys: La Eugen si Fiul eu am avut o experienta mai putin placuta cu vechea dacie (cu carburatie) nu au stiut ce sa ii mai faca sa consume sub 14 L (dupa montare) dadeau vina pe diverse lucruri (aprindere, culbutori, bujii, platina), si cand le spuneam sa faca ei (contra cost), aceste mici reglaje pentru consum scazut (cu toate ca ei la inceput garantau 7 - 8 consum, indiferent de starea masinii), motivau tot timpul ca ei nu sunt service si nu au timp de asa ceva! Pana la urma am reglat-o in alta parte!
@alexys: acum masina porneste la sfert fara a ccelera, insa am patit si eu asa ceva, de nu pornea, ii dadeam cheie si nu pornea, se oprea, iar daca acceleram rezulta un pocanit ca de rateu, insa acest lucru l-am remediat la service cu computer-ul ce avea o eroare la sonda de aer si prin resoftare. @adiya: la instalatiile mai avansate, pornirea oricum se face pe benzina (indiferent de temperatura motorului, asa este setat computerul), apoi rezulta trecerea pe gaz, comutatorul acela clasic cu pozitii benzina, intermediar, gpl nu mai exista (cel putin la instalatia mea) ci doar un buton cu impuls ce facea trecerea gpl - benzina si invers. This post has been edited by vad: 29 Sep 2006, 17:32 |
--------------------
logan
laureate 1.6
- bz xx vad iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
|
|
balanel |
![]()
Post
#345
|
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
Ma intreb daca stie cineva, sau poate afla cineva, unde monteaza instalatii de gaz cei de la companiile de taxi. Pentru ca sunt sigur ca masinile lor functioneaza perfect, atat pe gaz cat si pe benzina, si ca au un loc unde isi monteaza toti: un motiv pentru asta ar fi rentabilitatea.
|
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|
adiya |
![]()
Post
#346
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE @adiya: la instalatiile mai avansate, pornirea oricum se face pe benzina (indiferent de temperatura motorului, asa este setat computerul), apoi rezulta trecerea pe gaz, comutatorul acela clasic cu pozitii benzina, intermediar, gpl nu mai exista (cel putin la instalatia mea) ci doar un buton cu impuls ce facea trecerea gpl - benzina si invers. Mai avansate decat cele secventiale? Dupa o anumita temperatura a motorului masina porneste DIRECT pe gaz (asta daca asa este setata...daca nu inseamna ca ala de ti-a montat-o e un idiot). Daca tie iti porneste de fiecare data pe benzina si apoi trece pe gaz atunci e foarte firesc sa ti se infunde untr-una injectoarele de benzina. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
SORITAXI |
![]()
Post
#347
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 1 November 05 From: Timisoara ![]() |
Am impresia ca in mintile unora exista o confuzie.Daca vorbim despre motoare cu injectie secventiala,euro 3, prevazute cu instalatii GPL,pornirea motorului se face intotdeauna pe benzina iar trecerea pe gaz se face doar la o anumita temperatura a motorului ( de obicei 30 grade Celsius ) si la o anumita turatie a motorului (de exemplu la 800 rotatii pe minut ) , ambele conditii trebuind sa fie indeplinite.Daca motorul este cald,pornirea se face pe benzina iar dupa 3 secunde el poate trece pe gaz daca e indeplinita conditia de turatie. Exista posibilitatea pornirii "de urgenta " direct pe gaz ocolind conditiile de temperatura si turatie in cazul in care pompa de benzina s-a defectat sau nu mai este benzina.Nu este indicata aceasta pornire decat atunci cand nu se poate porni pe benzina pentru ca exista pericolul aparitiei detonatiei cu tot ce implica aceasta ( capac filtru sarit ,deteriorare galerii care sunt din plastic, e.t.c. )
Deci este firesc sa porneasca motorul pe benzina iar apoi sa treaca pe gaz dar asta nu inseamna ca este firesc sa se infunde injectoarele de benzina. |
--------------------
DACIA
LOGAN 1.4
2006,ambiance +GPL
- TM10PBL
|
|
adiya |
![]()
Post
#348
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Ai dreptate...n-are rost sa te contrazic pt ca stii mai bine cum functioneaza instalatia montata pe masina mea.
DA. Este NORMAL (d.p.d.v. fizic) sa se infunde injectoarele de benzina la o masina ce functioneaza preponderent pe GPL. copyright @Nini de pe woo club: "O sa incerc sa explic sumar de ce se infunda injectoarele la o masina care functioneaza preponderent pe gaz.La functionarea pe gaz temperatura din imediata vecinatate a injectorului este mai mare decit la funct. pe benzina deoarece nu mai exista fenomenul de evaporare a combustibilului in poarta supapei de admisie, fenomen care se produce cu absortie de caldura atit de la supapa cit si de la galeria de admisie si deci temperatura din jurul injectorului este mai mare.In plus de asta injectorul nu mai este racit de benzina care il parcurge.Supraincalzirea injectorului face ca fractiunile usor volatile din benzina aflata in injector sa se evapore in interiorul rampei injectoarelor, in injector raminind efectiv numai fractiunile grele care tot datorita temperaturi vor craca devenind depozite solide pe partile interioare ale injectorului si intr-un final (nefericit) vor determina intepenirea elementului mobil al injectorului (cuiul injector ). Montarea unui releu care sa opreasca pompa de benzina atunci cind mot. func. pe gaz are si avantaje ,pompa de benzina nu se mai uzeaza inutil, dar si dejavantaje , nemai circulind benzina prin rampa temperatura injectorului va creste si mai mult determinind infundarea mai rapida a acestuia.Personal recomand adaugarea in benzina a aditivului pt curatat injectoare marca 2+2 (nu am nici o leg cu firma care produce sau vinde ) pt ca am observat ca in foarte multe cazuri a dat rezultate bune. " |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
gicuciumecu |
![]()
Post
#349
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 30 August 06 ![]() |
la loganurile dotate cu instalatie gpl, exista riscul ,in urma turatiilor mai mari sa se stranga tachetii.eu am patit-o si nu i-a dat de cap nici un mecanic la nici un servis dacia.mi-a reparat-o un nene la un garaj in berceni.inainte nu pornea la rece si dupa ce pornea nu avea o turatie normala si nici nu se accelera la rece pe benzina iar la cald in gaz ramanea turata si nu avea viata,mai rau nici nu mergea rotund.cu 400000 lei am remediat problema,am reglat tachetii
|
--------------------
Logan1.4
Laureat
2005
- B-20-ZNT
|
|
alexys |
![]()
Post
#350
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
Ma refeream strict la Logan, TAXI.... Nu cred ca pornirea directa pe GPL la cald pe zi m-ar ajuta prea mult... Problema aparea dimineata la pornire cand e obligatorie pornirea pe benzina daca nu cumva ai si propan in rezervor (la pompa nu prea prevede sa fie in compozitie ci doar pe hartie).... Banuiesc ca are legatura cu a doua sonda lambda fiindca SLZsi SN nu are problema asta. De fapt daca are cineva habar de raspunsurile la intrebarile care ramane dupa ce am citit cate ceva din manualul de service:
1) Coeficientul de imbogatire al amestecului in regim de mers in gol, are influenta la pornire? 2) Daca da, cand intra el in regim de modificare, adica la ce temp a motorului, cat timp de la pornire, limita de sarcina (MAP si Tinj benzina) ca sa stiu in ce zona sa ii dau sau iau GPL. Oricum, nu am avut inca timp referitor la ultima intrebare, cred ca e in manualul ala, dar nu cred insa ca voi gasi in manual raspunsul la prima intrebare fara de care nu am ce sa caut la 2. Cat despre pornirea directa pe GPL la cald ... Este un compromis pentru instalatiile care nu pot face diferenta intre CUT-OFF si motor oprit fiindca nu sunt legate la semnalul de turatie si nu este un motiv de lauda... A aparut ceva cu pornire pe GPL intre sa zicem 40 si 80 grd C temp motor dar mai este pana cand se garanteaza solicitarea mica a electromotorului... Nici raspunsurile gen tacheti si injectoare infundate nu sunt valabile aici, cat despre SORITAXI cu ROMANO, cunosc peste cateva sute de taximetristi cu Logan care nu au problema asta si doar 5 care o au, tu poti sa stai linistit mai ai pana la 15.000 km.. ![]() This post has been edited by alexys: 2 Oct 2006, 11:48 |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#351
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Nu inteleg o chestie. De ce s-ar mai vrea pornirea / mergerea pe benzina ?
Exista situatia sa n-ai de unde alimenta cu GPL in Romania ? Eu daca as monta GPL as fi extrem de tentat sa ma orientez spre o conversie totala pe GPL. De ce sa ma doara capul cu verificatul benzinei din rezervor, de ce sa ma doara capul cu injectoare de benzina infundate sau cu faptul ca sunt 2 seturi de injectoare ? Pe de alta parte sunt curios daca se poate face o adaptare completa pe GPL la noi. |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
hash |
![]()
Post
#352
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
N-auzi ca risti sa-ti apara detonatii pe admisie la pornirea pe GPL ?
|
--------------------
-
-
-
|
|
adiya |
![]()
Post
#353
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
1. De 15000 de km nu a aparut NICIO detonatie; masina porneste direct pe gaz la peste 40 grade celsius.
2. Care solicitare a electromotorului??? Te invit sa observi cum porneste pe gaz. Posibil sa fiu eu norocos si la restu' sa nu fie asa? Ma indoiesc. Cred ca avantajul pornirii direct pe gaz este ca nu mai deschizi injectoarele de benzina si nu mai obtii depuneri aditionale pe ele. This post has been edited by adiya: 2 Oct 2006, 22:25 |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#354
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
@Hash: si crezi ca nu poate fi rezolvata problema asta ? Sunt convins ca poate fi rezolvata.
|
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
SORITAXI |
![]()
Post
#355
|
Membru incepator Group: Members Posts: 22 Joined: 1 November 05 From: Timisoara ![]() |
QUOTE Ai dreptate...n-are rost sa te contrazic pt ca stii mai bine cum functioneaza instalatia montata pe masina mea. DA. Este NORMAL (d.p.d.v. fizic) sa se infunde injectoarele de benzina la o masina ce functioneaza preponderent pe GPL Bineinteles ca fiecare stie cum functioneaza instalatia de pe masina lui. E normal sa fie asa. Sau ar trebui sa fie... Nini de pe woo club are dreptate. Eu cred, totusi, ca o functionare a masinii IN DEPLASARE 95% pe gpl si 5% pe benzina plus PORNIREA pe benzina indeparteaza momentul neplacut al infundarii injectoarelor. Fiecare trebuie sa fie atent la semnalele pe care le da masina si in momentul in care apar neregularitati ale turatiei la relanti sa circule mai mult pe benzina si sa adauge aditiv pt. curatat injectoare. QUOTE la loganurile dotate cu instalatie gpl, exista riscul ,in urma turatiilor mai mari sa se stranga tachetii.eu am patit-o si nu i-a dat de cap nici un mecanic la nici un servis dacia.mi-a reparat-o un nene la un garaj in berceni.inainte nu pornea la rece si dupa ce pornea nu avea o turatie normala si nici nu se accelera la rece pe benzina iar la cald in gaz ramanea turata si nu avea viata,mai rau nici nu mergea rotund.cu 400000 lei am remediat problema,am reglat tachetii Poti detalia un pic? Cati km. ai parcurs cu masina de cand ai montat instalatia si pana au aparut problemele? Ce intelegi prin turatii mari? QUOTE Oricum, nu am avut inca timp referitor la ultima intrebare, cred ca e in manualul ala, dar nu cred insa ca voi gasi in manual raspunsul la prima intrebare fara de care nu am ce sa caut la 2. Despre care manual este vorba? QUOTE De ce sa ma doara capul cu verificatul benzinei din rezervor, de ce sa ma doara capul cu injectoare de benzina infundate sau cu faptul ca sunt 2 seturi de injectoare ? Pe de alta parte sunt curios daca se poate face o adaptare completa p Eu cred ca este un avantaj sa ai doua sisteme functionale pe masina. Sa nu crezi acum ca tot timpul se infunda injectoarele si ca trebuie sa ne indopam cu algocalmine din cauza strsului verificarii benzinei din rezervor...Putem circula mult si sa ne bucuram de masina un timp indelungat pana sa apara probleme...Gresesc? QUOTE Cred ca avantajul pornirii direct pe gaz este ca nu mai deschizi injectoarele de benzina si nu mai obtii depuneri aditionale pe ele. Pai mie tocmai asta mi se pare ca este un dezavantaj in prelungirea vietii injectoarelor de benzina. Eu nu mai inteleg nimic. Toti montatorii de instalatii GPL recomanda si mersul pe benzina din cand in cand tocmai pt. a preveni depunerile aditionale. Acum te intreb eu pe tine: ai mai circulat pe benzina in ultimul timp macar de curiozitate sa vezi cum merge? |
--------------------
DACIA
LOGAN 1.4
2006,ambiance +GPL
- TM10PBL
|
|
adiya |
![]()
Post
#356
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.392 Joined: 12 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Binenteles ca merge mai prost...mai degraba mai puturos ar fi termenul exact.
Problema e ca mi-am pus gaz ca sa nu mai merg pe benzina; daca pornirea este buna , putin ma intereseaza ca trage mai greu pe benzina. Infundarea injectorului de benzina apare mai des daca ai mai multe cicluri benzina\gaz. |
--------------------
Dacia
Logan
2007 ABS PLUS dci
- B-00-XXX
|
|
alexys |
![]()
Post
#357
|
Membru autentic Group: Members Posts: 350 Joined: 28 February 06 From: Topoloveni ![]() |
Mda, foarte constructiv dialogul pe forum, total pe langa subiect si de ajutor la pierderea de timp, pana la urma s-au rezolvat 2 cazuri, ambele o combinatie de factori, cum ar fi calitatea senzorului MAP al loganelului, si lucrul cu un amestec mai bogat pe GPL la temperatura apei sub cea normala de lucru (peste 80grdC). Asta duce la considerarea necesitatii pornirii la rece cu un amestec sarac. Sonda lambda nu face corectie la rece. Uite cam de unde apare utilitatea existentei accesului la corectia raportului dintre timpul de injectie de benzina si timpul de injectie de GPL in functie de temperatura apei si a gazului. Si cam de asta unele secventiale "avansate" pornesc direct pe GPL folosindu-se de corectia considerata necesara (dar in realitate eronata pentru o pornire reala pe benzina) de ECU benzina. Mai era unul care zicea ca vrea conversie totala
![]() ![]() |
--------------------
KIA
Sephia
1996
- AG-11-LPG
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#358
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
"Oricum de la anu' cei de la uzina au hotarat sa taie craca celor ce monteaza GPL pe logan, or sa-l puna ei, asa ca toata lumea o sa fie multumita si o sa alerge dupa oferta "din fabrica". "
alexys, ai informație sigură sau alte noutăți nespuse încă? Este pentru prima dată cînd se aude așa ceva. Dacă prețul va fi mai mare cu pîna la 700 Euro merită, altfel este mai rentabil un Diesel. Conduc de 6 ani o mașină cu GPL, am fost primul din Alba care a mers la RAR cu omologare de se uitau băieții ca picați din lună și nu știau ce proceduri să aplice. Ca să scape de mine mi-au făcut inspecția la toată mașina brusc și, culmea, a trecut din prima. Cum se va monta rezervorul ? |
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
hash |
![]()
Post
#359
|
![]() calculatorist Group: Members Posts: 1.388 Joined: 13 September 04 ![]() |
|
--------------------
-
-
-
|
|
șoferistul |
![]()
Post
#360
|
![]() excesul de combustibil dăunează grav sănătății Group: Members Posts: 370 Joined: 19 June 06 From: București ![]() |
După ce am răscolit netul am dat peste asta
Dispune de doua variante de motorizare. Una de 1,4 litri si 75 de cai putere, iar cealalta, ceva mai puternica, de 1,6 litri si 90 de cai putere. Pentru anul viitor este preconizata scoaterea pe piata a unui model Diesel, de 1,5 litri si 65 de cai putere, iar din 2006 si a unui model pe gaz. Pana atunci insa, specialistii lucreaza deja la o varianta break si au planuri si pentru o camioneta. Sursa: http://stiri.kappa.ro/unde_mp__articol/id_...8/id_domeniu__1 Suntem în 2006.... |
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 08:07 |