DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

91 Pages « < 12 13 14 15 16 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Logan pe GPL

alexys
post 29 Dec 2006, 15:55
Post #391


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




am de-a face cu destul de multicele loganuri pe GPL care din spusele proprietarilor nu depasesc 10 l gpl/100 km decat in regim de taxi sau daca sunt dereglate si desi nu cunosc ca altii bucurestiul si conduc in extrema neeconomica, nici personal n-am scos un consum de peste 10 l gpl/100 km. poate sa stai cate o ora pe 200 m si sa ai AC pornit, asta vara...


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 29 Dec 2006, 21:53
Post #392


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




Depinde pe unde mergi prin Bucuresti...
Daca masina papa 12l benzina ma indoiesc ca gpl ia 10l, indiferent de reglaje.
Acum eu nu sunt incuiat si admit ca ma pot insela; daca doresti sunt dispus sa platesc o diagnosticare\reglaj la tine (sau unde ai facut tu) sa vedem care este adevarul.
Multumesc.

This post has been edited by adiya: 29 Dec 2006, 21:54


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
motoradu
post 29 Dec 2006, 22:49
Post #393


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 3 September 06




Daca tin neaparat,si eu pot scoate vreo 12-13% pe gaz iarna.Insa pot si 7-8....Dar IDEEA e ca iarna se fac alte reglaje la computerul de GPL,din cauza temperaturilor mai scazute


--------------------
dacia logan 1.4 mpi 2005 preference
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 31 Dec 2006, 09:51
Post #394


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




Daca te referi la temperatura la care trece pe gaz, nu are nicio legatura, pentru ca eu oricum o trec manual in momentul care ajunge motorul in regim normal de lucru (4 linii).
7l/100km, iarna,Bucuresti...da-mi voie sa nu te cred. Sau poate avem instalatii diferite si de aici diferenta de consum


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vad
post 2 Jan 2007, 18:43
Post #395


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




La Multi Ani! membri ai uniunii europene... un 2007 fericit si sanatos va doresc!

@ mai cei drept daca stau si ma gandesc stramb (cu gandul psihologic la 10%) e cam mult, dar sa ma duc toata ziua buna ziua de cum se schimba timpul afara sa fie reglata pe computer (nu prea imi da nici timpul si nici buzunarul), plus ca mie masina imi place sa traga si nu sa ma rog de ea in depasiri (sau sa tremure prea mult la relanti) astea realizandu-se tot din reglaje pe computer normal, cat priveste injectoarele nu stiu daca sunt diferite, insa imi place sa cred ca cei ce au montat-o si au desigilat totul in fata mea (nu au facut matrapazlacuri cu injectoarele), cat priveste gazul din butelie.......la ora 12 (cand afara este ceva mai cald) ai o anumite densitatea fata de la ora 20 (cand normal este mai frig afara), iar daca o reglez sa treaca pe gaz la 50 grade unde ar mai fi castigul la porniri repetate si drumuri relativ scurte (mai ales ca in perioada asta multa lume s-a plans ca abia abia apar cele 4 liniute la caldura).


--------------------
logan laureate 1.6 - bz xx vad
iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vad
post 8 Jan 2007, 00:03
Post #396


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




aproposs: in chisinau loganul este fff popular pe taxi (acolo au cedat macaralele la ridicarea si coborarea geamului - manual, 1,4 mpi chele), insa am vb cu un taximetrist si ei le-au adaptat sa mearga pe gaz metan !


--------------------
logan laureate 1.6 - bz xx vad
iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 10 Jan 2007, 10:39
Post #397


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




QUOTE(adiya @ 29 Dec 2006, 23:53)
Depinde pe unde mergi prin Bucuresti...
Daca masina papa 12l benzina ma indoiesc ca gpl ia 10l, indiferent de reglaje.
Acum eu nu sunt incuiat si admit ca ma pot insela; daca doresti sunt dispus sa platesc o diagnosticare\reglaj la tine (sau unde ai facut tu) sa vedem care este adevarul.
Multumesc.
*


Da-mi un nr de telefon (aici sau PM) ca tot dau prin bucuresti la sf. de saptamana pe 13 sau 14 ianuarie, poate o vedem, inteleg ca ai Mistral, ar fi bine sa stiu si ce marime au injectoarele tale de GPL (scrie pe ele JET xx) ... daca sunt mai mari de jet 12 nu e nici o sansa sa scapi de consum


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vad
post 11 Jan 2007, 21:28
Post #398


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




QUOTE(alexys @ 10 Jan 2007, 10:39)
ar fi bine sa stiu si ce marime au injectoarele tale de GPL (scrie pe ele JET xx) ... daca sunt mai mari de jet 12 nu e nici o sansa sa scapi de consum
*



cum adica nu ar trebuie sa existe un anumit standard, unde ar trebui sa scrie asta?

acum 2 zile am mai pus pe un logan (1,4) o instalatie de gpl (ce era in oferta) numita Milano, aceasta in comparatie cu Autronic (ce am eu pe 1,6) are vaporizatorul (tip ceas) clasic, in plus am obseravta la aceasta inca un filtru de gaz ceva mai mare (si seamana a fi din plastic), un distribuitor de gaz ceva mai ciudatel (patrat), butonul normal si butelia ceva mai mica pe care scrie ca are o capacitate de doar 58 l, maina se comporta ok, insa butonelul ala ciudat scoate un tiuit atunci cand masina este trecuta pe benzina, masina trage destul de bine (senzatia este ca parca trage chiar mai bine) inca nu am facut exact consumul...ca inca nu am consumat o butelie de gaz...o sa revin cu impresii si pareri in timp....am atasat cateva poze!
motor.jpg ( Size: 90.41k ) Number of downloads: 367
- compartimentul motor
vaporizator.jpg ( Size: 87.92k ) Number of downloads: 360
- vaporizatorul (ceasul)
computator.jpg ( Size: 88.52k ) Number of downloads: 316
computatordetaliu.jpg ( Size: 81.73k ) Number of downloads: 321
- computerul
filtru.jpg ( Size: 59.14k ) Number of downloads: 284
ditribuitor.jpg ( Size: 35.09k ) Number of downloads: 238
- filtru si distribuitorul
butelie.jpg ( Size: 45.9k ) Number of downloads: 235
buton.jpg ( Size: 34.83k ) Number of downloads: 275


This post has been edited by vad: 11 Jan 2007, 21:34


--------------------
logan laureate 1.6 - bz xx vad
iaca si eu pe aici ma bag in seama ... poate invat si eu cate ceva de la cineva ... sau mai invata si altii de la mine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexys
post 12 Jan 2007, 10:24
Post #399


Membru autentic


Group: Members
Posts: 350
Joined: 28 February 06
From: Topoloveni




Am mai descris aici cum functioneaza Autronic Mistral, ce "algoritm" de calcul foloseste. Fara sa ia in calcul nimic altceva, aduna la timpul de injectie de benzina valoarea gasita in tabelul Tinj bz - turatie impartita la 10 im milisec. Adica daca motorul are 750 rpm si T inj bz este 3ms iar in tabelul MAP avem 17, T inj GPL = Tinj bz +1,7ms = 5,2 ms. Problema apare daca debitul inj de GPL e mai mare decat al celui de benzina. Fiindca MAP nu accepta valori negative din motive de lipsa de predictie. La altele avem un Tinj GPL minim care nu se poate modifica si apare problema la mers in gol... Standardul este dat de producator, in functie de putere, pt logan e ok cu 9 sau 12. Cat despre milano asta, a aparut cand a inceput lumea sa se fereasca de mistral. Au schimbat pe rand cate ceva. Ceea ce numesti tu distribuitor sunt injectoarele de gpl, pe ele scrie Matrix, daca e asa, e singurul lucru sigur ok, incercasera sa fabrice unele portarul in tura de noapte numite chiar milano. Nu am cercetat in amanunt ce parti are rele si ce bune in rest, dar sunt prost prelucrate ca aspect vizual toate.


--------------------
KIA Sephia 1996 - AG-11-LPG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 19 Jan 2007, 20:47
Post #400


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Am auzit si de o instalatie Tomasetto. Pana la urma, care este mai avansata tehnic, pentru a fi folosita pe motoare euro 4, Tomasetto sau Milano? Bine ca am aflat ca trabuie sa ma feresc de Mistral, ca multi inca se lauda cu aceste instalatii. Chiar daca am o alta marca de masina, o sa va impartasesc din impresiile mele, de indata ce imi voi monta instalatia.

This post has been edited by balanel: 19 Jan 2007, 20:48


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 25 Feb 2007, 21:41
Post #401


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Cam la cat ar ajunge montarea unei instalatii de GPL pe Logan?
Eu unul cred ca GPL-ul protejeaza mai bine injectoarele fata de benzina. Voi ce ziceti?


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfman
post 25 Feb 2007, 21:44
Post #402


The Fastest


Group: Members
Posts: 483
Joined: 9 July 04
From: Murciélagos




Da' de unde, duce mai degraba la infundarea lor (prin nefolosire)... Instalatiile seventiale de GPL (cam 800 EURO costa) au propriile injectoare.


--------------------
Opel MOKKA X 1.4 T 2019
"Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 25 Feb 2007, 21:48
Post #403


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Opaaa... de asta nu stiam. Se monteaza alte injectoare? Unde se mai pun si astea? O poza are cineva?


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danny_bb
post 25 Feb 2007, 21:49
Post #404


Membru autentic


Group: Members
Posts: 605
Joined: 17 February 07
From: Brasov/Slobozia




si-a pus un cunoscut si l-a costat vreo 20 mil.


--------------------
Dacia Break 1.6TD 1988, Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 25 Feb 2007, 23:00
Post #405


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




Se dau gauri in galeria de admisie si acolo se monteaza.
Trebuie folosit un injector cleaner, sau din cate am observat eu benzina efix mentine injectoarele curate.
Atentie la instalatia pe care o alegi. Exista instalatii cu vaporizator normal (cu membrane) si altul fara membrane de cauciuc. Acesta din urma poate fi folosit o periada foarte mare de timp, ei spun chiar nelimitata.


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bj
post 1 Mar 2007, 23:59
Post #406


membru de nevoie


Group: Members
Posts: 321
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(adiya @ 25 Feb 2007, 23:00)
din cate am observat eu benzina efix mentine injectoarele curate.
*



si... cam cum ai observat chestia asta?


--------------------
Skoda / BMW Fabia Variant - de munca / F650 - capra exLeon, exDSN - B-65-xxx
BMW F650ST - tot un fel de capra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad_voly
post 2 Mar 2007, 00:07
Post #407


Daca Ai Cap Ia-ti Alta


Group: Members
Posts: 547
Joined: 8 October 05




Pai nu ti-ai dat seama? Astia de la Rompetrol il sponsorizeaza daca le face reclama pe unde apuca biggrin.gif laugh.gif


--------------------
Opel Insignia 2011 Ecoflex - b 01 ccc
"Cu totii traim sub acelasi cer, dar nu avem toti acelasi orizont. "
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 2 Mar 2007, 11:22
Post #408


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




Prefer sa ma abtin de la comentarii facute de.............. Dar sa raspund la subiect totusi.
La masinile cu alimentare duala injectoarele de benzina se infunda. Acest lucru se resimte dupa un timp prin pornire buna dar subturare cca. 3-5 secunde, uneori chiar oprire a motorului.
Din moment ce aceste probleme au disparut la folosirea unei benzine efix uite ''cam asa mi-am dat seama''.

This post has been edited by adiya: 2 Mar 2007, 11:23


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 2 Mar 2007, 11:25
Post #409


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




Prefer sa ma abtin de la comentarii facute de.............. Dar sa raspund la subiect totusi.
La masinile cu alimentare duala injectoarele de benzina se infunda. Acest lucru se resimte dupa un timp prin pornire buna dar subturare cca. 3-5 secunde, uneori chiar oprire a motorului.
Din moment ce aceste probleme au disparut la folosirea unei benzine efix uite ''cam asa mi-am dat seama''.

QUOTE
Pai nu ti-ai dat seama? Astia de la Rompetrol il sponsorizeaza daca le face reclama pe unde apuca

Nu m-ar fi deranjat absolut deloc daca ar fi fost adevarat...


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dinescu
post 2 Mar 2007, 11:48
Post #410


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 6 February 07




GPL-ul poate fi considerata o imbunatatire? Clar ca pui GPL ca e solutia mai ieftina nu solutia mai buna. Solutia imorala ca sa folosesc o vorba la moda din mediul politic smile.gif


--------------------
dacia 1300 78
Fac dezvaluiri...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Miky 48
post 2 Mar 2007, 12:35
Post #411


Taximetrist


Group: Members
Posts: 196
Joined: 1 March 06
From: Arad




Cu infundatul injectoarelor ar trebui sa fie vreajeala deoarece motorul porneste pe benzina si numai dupa ce indeplineste 3 conditii trece pe GPL:
1. Temperatura motorului sa fie mai mare de X grade, se poate regla la montaj intre 30 si 60(parca sad.gif )
2. Timpul de la pornirea motorul pina la trecerea pe GPL sa fie X secunde, intre 10 si 30 dar se recomanda undeva la 15 - 20 sec.
3. Turatia sa fie mai mare de X rot/min, bineinteles si asta se poate regla de la 1000 la 2000 rot/min.
Am spus ca ar trebui sa fie vrajeala deoarece si mie pe solenza au avut o usoara tendinta de infundare dar am rezolvat-o cu injector cleaner.
Daca nu vreti sa aveti probleme cu injectoarele se recomanda a se folosi benzina de calitate (de la ce firma doriti) si cel putin o data pe luna circulat o zi sau doua exclusiv pe benzina, preferabil cu diferenta mai mari de turatii.


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate+ - AR-99-JAF
Nu te enerva! Nu stiu sa conduc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 2 Mar 2007, 15:54
Post #412


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




Curata vrajeala coane...
1. De ce mai pui injector cleaner atunci?
2. De ce mai mergi o zi doua pe benzina atunci?


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Miky 48
post 2 Mar 2007, 19:10
Post #413


Taximetrist


Group: Members
Posts: 196
Joined: 1 March 06
From: Arad




Am spus ca ar trebui sa fie vrajeala deoarece nu ar trebui sa sa infunde injectoarele deoarece functioneaza la fiecare pornire dar pentru ca sunt oprite cind are loc trecerea pe GPL ramane putina benzina in ele. Daca benzina ar fi de calitate ar trebui sa nu se intimple aceasta problema dar ramin impuritati din benzina care pot infunda injectoarele.
Pun injector cleaner si la logan la fiecare 7-8 mii de km deoarece benzina la noi este asa cum este si am recomandat circulatia pe benzina o zi sau doua deoarece asa am observat ca nu mai au injectoarele tendinta de infundare. Solenza cu GPL am vindut-o dupa ce am facut cu ea 80.000 km fara alte probleme cu instalatia dar la logan nu mai am de gind sa montez alta instalatie (cu toate ca fac taxi cu el) deoarece ocupa o buna parte din portbagaj si mai exista si o mica pierdere de putere care la un motor de 1.4 pe logan se simte destul de bine.

This post has been edited by Miky 48: 2 Mar 2007, 19:10


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate+ - AR-99-JAF
Nu te enerva! Nu stiu sa conduc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 2 Mar 2007, 19:40
Post #414


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




QUOTE(Miky 48 @ 2 Mar 2007, 19:10)
Am spus ca ar trebui sa fie vrajeala deoarece nu ar trebui sa sa infunde injectoarele deoarece functioneaza la fiecare pornire dar pentru ca sunt oprite cind are loc trecerea pe GPL ramane putina benzina in ele.


Totusi care este cauza infundarii injectoarelor? Ma gandesc ca ar trebui sa se infunde si daca nu mergi o perioada de timp cu ea.
In momentul in care opresti motorul nu ramane benzina in injectoare, benzina care teoretic ar trebui sa le infunde?


--------------------
Renault Laguna Initiale 2002 - NT-97-SLR
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Miky 48
post 2 Mar 2007, 20:11
Post #415


Taximetrist


Group: Members
Posts: 196
Joined: 1 March 06
From: Arad




Una-i teoria si alta-i practica. Teoretic nu stiu de ce se infunda, dau si eu cu presupusul, normal ar fi sa nu se infunde nici daca mergi pe gaz nici daca lasi masina mai mult timp. Dar daca circuli numai pe benzina injectoarele au timp sa se curete de impuritati pe cind cu GPL cam in 5 min cind era motorul rece se facea pe GPL si injectoarele nu aveau mult timp la dispozitie sa elimine impuritatile. Astea sunt numai presupuneri, practic eu am facut cum am spus si nu s-a mai intimplat nimic, masina a mers bine.


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate+ - AR-99-JAF
Nu te enerva! Nu stiu sa conduc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alexu7
post 2 Mar 2007, 20:14
Post #416


zân


Group: Members
Posts: 1.695
Joined: 20 February 07
From: Europa




vad ca esti din Roman..in Bacau costa 18.900.000 pt Logan tva inclus parca..
daca te intereseaza iti spun si firma pe PM sa nu se consiere reclama. wink.gif


--------------------
DACIA POPnituita 1310 L 1998 - B6
incurajez efractia de bine in mintea omeneasca
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mad_voly
post 2 Mar 2007, 20:36
Post #417


Daca Ai Cap Ia-ti Alta


Group: Members
Posts: 547
Joined: 8 October 05




Gazul are un amestec sarac care nu are putere destula sa spele injectoarele+ ca are o gramada de impuritati care se depun pe injector si atunci il infunda


--------------------
Opel Insignia 2011 Ecoflex - b 01 ccc
"Cu totii traim sub acelasi cer, dar nu avem toti acelasi orizont. "
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Miky 48
post 2 Mar 2007, 21:05
Post #418


Taximetrist


Group: Members
Posts: 196
Joined: 1 March 06
From: Arad




A nu se confunda injectorul de GPL cu cel de benzina. Sunt 2 injectoare pt fiecare cilindru(unul de benzina si unul de GPL) de aceea se numeste instalatie de gaz pt motoare cu injectie secventiala. Instalatiile mai vechi aveau un filtru la fiecare injectoar de gaz pt ca si in GPL sunt impuritate dar modelele mai noi sunt "cu pastila" si cica nu se mai pot infunda. Noi vorbim de infundarea injectoarelor de benzina.


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate+ - AR-99-JAF
Nu te enerva! Nu stiu sa conduc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adiya
post 3 Mar 2007, 02:35
Post #419


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.392
Joined: 12 June 05
From: Bucuresti




QUOTE
Teoretic nu stiu de ce se infunda

Pentru ca benzina care ramane in injector este arsa\evaporata de temperatura mare din interiorul camerei da ardere. Deci de aici depunerile in injectorul de benzina.
QUOTE
daca lasi masina mai mult timp

Poti sa lasi masina si 10 ani daca nu are cine sa ''arda'' benzina din el nu-i acelasi lucru.

This post has been edited by adiya: 3 Mar 2007, 02:35


--------------------
Dacia Logan 2007 ABS PLUS dci - B-00-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Miky 48
post 3 Mar 2007, 09:54
Post #420


Taximetrist


Group: Members
Posts: 196
Joined: 1 March 06
From: Arad




Da oare cuma ajunge temperatura aia mare din cilindru la injector? blink.gif Poate daca nu mai ai supape! excl.gif


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate+ - AR-99-JAF
Nu te enerva! Nu stiu sa conduc!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
91 Pages « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 04:02
Forum Renault